Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 251, komentářů celkem: 429586, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 471 návštěvník(ů)
a 5 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116498703
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Humanisté nebo satanisté (o zednářích)
Vloženo Pondělí, 26. červen 2006 @ 17:50:35 CEST Vložil: bolek

Zamyšlení poslal Miloslav

PhDr. Radomír Malý   Humanisté nebo Satanisté ?                   Obsah:  

  • Předmluva autora                                                                                                                             str. 3 - 5
 
  1. Lež od samého začátku
 
  1. Zednářská nauka je s katolickou absolutně neslučitelná
 
  1. Organizační struktura svobodného zednářství
 
  1. Církevní dokumenty o zednářství
 
  1. zednáři pronásledují katolickou Církev
 
  1. Zednáři v boji za legalizaci potratů a pornografie
 
  1. Zednáři rozkládají katolickou Církev zevnitř
 
  1. New Age je nejnovější stádium zednářství
 
  1. Svobodné zednářství v českých zemích
 
  • Závěr
 
  • Seznam použité literatury
                                  Předmluva autora   Vážení čtenáři!    Tato kniha je určena především  vám, kteří si v současné době kladete otázky a marně čekáte odpovědi. Vám, kteří jste s nadšením přivítali listopadovou tzv. sametovou revoluci a dočkali jste se nikoliv odstranění a potrestání nositelů bývalého zločinného režimu, ale naopak proti všem zásadám logiky upevnění jejich moci především po stránce ekonomické. Vám, kteří jste uvěřili, že naše  přizpůsobení se západním demokraciím bude znamenat kvalitativně vyšší mravní úroveň českého národa a naopak znovu proti všem zásadám logiky, která počítá s etickým pokrokem jako základem rozmachu civilizace, jste se dočkali nárůstu kriminality, pornografie, narkomanie a zhoubného pansexualismu, pronikajícího i do výchovy mládeže od nejútlejšího věku. Vám, kteří jste v dobré víře spoléhali na to, že západní demokratický svět je opravdu teritoriem humanismu a svobody a s překvapením jste zjistili, že tyto státy nedovedou zajistit ani to nejzákladnější právo člověka, právo na život, těm nejohroženějším a nejbezbrannějším, tj. nenarozeným dětem a starým nevyléčitelně nemocným osobám. Vám, kteří jste jako věřící katolíci, nebo jako hledající, spoléhali ne to, že demokracie zaplní naše chrámy podle západního vzoru a zděsili jste se , neboť jste při svých cestách do západní Evropy (možnost cestovat svobodně ven je snad téměř jedinou výhodou proti minulému režimu) narazili na vyprazdňující se kostely a „věřící“ s názory na papeže a církev takového kalibru, že by se za ně nemuseli  stydět ani bolševičtí agitátoři padesátých let u nás. Zajisté jste si kladli  otázky „Proč?“, nebo „Jak je to možné?“. Přiznám se, že přesně tak jako vy jsem se ptal i já. Jsem žurnalista a historik, nicméně mé pokusy dát si odpověď na základě této kvalifikace ztroskotaly. Uvěřit totiž, že postupný odpad od křesťanské víry, který lze sledovat už od osvícenských dob 18. století, je jen logickým důsledkem vědeckotechnické revoluce a pokroku a tudíž něčím spontánním a přirozeným, znamená předpokládat, že stejně přirozené je i postupné a systematické „mizerní“ bankovek v pokladně, které se samy vypařují nebo odlétají pryč za pomoci nějakých neviditelných křídel. Uvěřit dále, že lidstvo směřuje ke stále většímu humanismu a vyšší mravní dokonalosti, ke stále lepší a svobodnější společnosti navzdory zkušenosti obou dosud nejkrutějších a nejgangsterštějších režimů nacismu a komunismu, se rovná přesvědčení o stále lepších a vzrůstajících kvalitách mostu, který už několikrát spadl a pod svými sutinami pohřbil tisíce mrtvých. Uvěřit rovněž, že naprosto nedílnou a přirozenou součástí demokracie, svobody a humanismu jsou zákony umožňující beztrestně vraždit děti v matčině lůně, neboť „většina si to přeje“ a nebo „vývoj k tomu pomocí vědy dospěl“ apod., je totéž jako se domnívat, že naprosto přirozenou součástí nového typu automobilu bude nálož, kterou si libovolně kdokoliv a kdekoliv a hlavně naprosto svobodně odpálí na dálku – kdo v autě zahyne, bude mít prostě smůlu. Ateisté všech odstínů tvrdili a tvrdí, že svět a vesmír se svými perfektními zákony a svou úžasnou harmonií, s živou i neživou přírodou, vznikly náhodou, spontánně  a naprosto přirozeným vývojem.

Že toto odporuje nejen poznatkům exaktních věd, ale též zdravému a logickému úsudku, je jasné. Stejně tak ale odporuje zdravému rozumu a logickému úsudku tvrzení, že současná bezbožecká společnost, honosící se svobodou, humanismem a demokracií, která zplodila hrůzovládu a tyranii jakobínské diktatury Velké francouzské revoluce, krvavá jatka Mazziniho vlády v Římě roku 1848, sexuální sadismus španělských republikánů a interbrigadistů let 1936 – 9, nacistické plynové komory, komunistické gulagy, maoistické „kulturní“ revoluce a v neposlední řadě též parlamentem naprosto „demokraticky“ odhlasované masové vraždy nenarozených dětí a pod vznešeným názvem „euthanasie“ (sladká smrt) i starých, trpících a proto „neproduktivních“ lidí, je ovocem přirozeného vývoje společnosti, pokroku a jakýchsi sociologických, historických či jiných zákonitostí. Nikoliv. Tak jako vývoj světa a vesmíru někdo rozumný řídí, stejně tak je řízen i vývoj společnosti. Nic se neděje nahodile a chaoticky. Víme, že zákonodárcem přírodních zákonů je bytost absolutně dobrá – Bůh. Pokud se vývoj evropské a severoamerické civilizace řídí od 18.století zákony, které nesměřují k dobru společnosti, ale k jejímu mravnímu úpadku a odvratu od Boha, potom i tyto zákony musí mít svého zákonodárce. Je jasné, že Bůh jím být nemůže. Jako věřící víme o satanovi. Ten ale nepůsobí přímo a bezprostředně jako zákonodárce ve stejné rovině s Bohem, neboť Jemu se rovnat nemůže. Proto využívá a zneužívá největšího daru, který Stvořitel člověku dal: jeho svobodné vůle. Ovlivňuje vývoj lidské společnosti skrze lidi, kteří se mu dobrovolně a vědomě oddali. Vynikající švýcarský kazatel, prelát Robert Mader jednou prohlásil: „Ďábel je. Kdo to neví, nerozumí světovím dějinám“. Jestliže tedy ďábel, satan, ovlivňuje výrazně chod lidských dějin, musí mít mezi osobami, které dostali hřivnu intelektualismu a schopnost formovat myšlení druhých, své pomahače. A to nikoli takové, kteří pouze podléhají svodům a hříchu a bezděčně vplétají tento faktor do své tvůrčí práce. Hříšní jsme přece všichni , každý z nás máme své slabosti. Měli je i apoštolové, měli je první křesťané a mučedníci – a přece dokázali vykonat obrovské dílo, které přineslo požehnání Evropě a světu. Jestliže posledních pár staletí vidíme naopak destrukci toho všeho, co díky Kristovu evangeliu zbudovalo Evropu, potom to není dílem pouhé hříšnosti zodpovědných lidí, ale něčeho mnohem horšího. Jestliže apoštolové, mučedníci a vůbec lidé prvních křesťanských staletí vytvořili evropskou křesťanskou civilizaci na principu plného oddání a odevzdání se Bohu, Ježíši Kristu a Jeho Církvi, potom ti druzí, kteří toto všechno likvidují a transformují v úplně něco jiného, musí být také někomu oddáni. Bůh to určitě není. Potom ovšem zbývá jen jediná možnost : je to ten druhý, satan. Jen velmi málo lidí ví a ještě méně věří, že myšlenkový vývoj lidstva je už nejméně dvě staletí řízen osobami, které se zcela vědomě a dobrovolně vydaly satanovi, vzývají ho a s jeho pomocí se pokoušejí o zničení díla Božího Syna Ježíše Krista na této zemi - Jeho Církev. Jde o „satanův mozkový trust“, jenž z pozákulisí ovlivňuje názory a postoje lidí a politiku jednotlivých států. Vím, že i mnozí praktikující katolíci toto označí za fantasmagorii fanatiků a fundamentalistů. Nezazlívám jim to, protože vím, jak těžké bývá k těmto informacím se dopídit. A pokud se přece k nějakým dostanou, nepůsobí věrohodně. Jsem si vědom, že na toto téma se vyskytlo už mnoho nepodložených dohadů nebo i přímo dezinformací. Těžko však je možno za takové označit výroky papežů. Od Klementa XII. V první polovině 18. století až po Jana Pavla II. Na skutečnost „satanova mozkového trustu“, zvaného svobodným zednářstvím, upozorňovali všichni s výjimkou dvou: Jana XXIII. A Pavla VI. Proč v této řadě tito dva chybí, vysvětlí příslušná kapitola knihy. Celkem 14 papežů vydalo k této věci dokumenty charakteru s pečetí pastýřské neomylnosti (encykliky, buly, apoštolské listy, vyjádření příslušné kongregace). Všude se tam hovoří o svobodném zednářství jako formě satanismu a o napojení zednářských lóží na kult ďábla. Jako přesvědčený katolík mohu samozřejmě nebrat vážně publikace, které o spojení zednářských lóží se satanismem hovoří. Těžko však mohu mávnout rukou nad vyjádřením nejvyšší viditelné hlavy katolické Církve, zvláště když tak činí celkem 14 papežů. Předpokládat, že papežové se stali obětmi dezinformací, fantasmagorie nebo osobní zaujatosti, je absurdní. Je dostatečně známo, jak opatrně si papežové počínají, než vydají nějaké prohlášení a jak dbají na to, aby všechno bylo ověřené a nekompromitovali se uváděním nepravdivých nebo polopravdivých informací. Tím spíše by měl tedy katolík brát tyto výroky papežů, včetně nynějšího Svatého Otce, naprosto vážně a nedát se zviklat a uchlácholit řečmi i některých církevních hodnostářů, že prý „dnes je jiná doba“, „současní svobodní zednáři jsou zcela jiní, usilují upřímně o dialog s katolickou Církví, atd. Dokumenty, které jsme získali, potvrzují, že svobodní zednáři se nezměnili. Nezřekli se satana a jeho kultu ani úmyslu zničit Kristovu Církev. Naopak je možno sledovat, jak cíleně a rafinovaně manipulují názory lidí a politikou států. Činí tak skrze masmédia, která zcela ovládli. Čtenář se v naší knize dozví, jak se velmistr pařížského Velkého Východu pan Rageche chlubil, že to bylyprávě zednářské lóže, kdo prosadil téměř ve všech západních zemích zákon povolující umělé potraty. Kdo alespoň trochu vidí pod pokličku sdělovacích prostředků, ten ví, jak nesmyslné a hloupé je tvrzení, že většina obyvatelstva smýšlí propotratově a proto je nutno se tomuto přizpůsobit. V podstatě každý slušný člověk ví, nebo alespoň v srdci cítí, že potrat je vraždou, proto je přirozené, že naprostá většina občanů za normálních a zcela svobodných poměrů by se vyslovila proti legalizaci interupcí. Jestliže však svobodní zednáři ovládnou všechna hlavní masmédia (především televizi) a diváci jsou denně zpracováváni dezinformacemi o tom, že nenarozené dítě je „součástí ženina těla“ a nikoliv lidskou bytostí, potom se otupí svědomí mnohých i dobře smýšlejících a slušných lidí. Vždyť to přeci říkají vědci! Svoboda projevu je zde iluzí. Jakápak může být, když odpůrci interupcí mají k dispozici pouze pár náboženských časopisů, které nemají na masový náklad a jsou rády, že se jakž takž drží finančně nad vodou? Masmédia, která ovlivňují miliony, to znamenají televize, rozhlas a celostátní deníky jsou pod zednářskou kontrolou, která žádný protiinterupční hlas nepropustí. Takže jakápak tolik vychvalovaná „svoboda tisku“? O těchto a dalších skutečnostech chce informovat tato kniha. Nejde mi o nic jiného než o podporu církevního stanoviska ke svobodnému zednářství, které, ač to modernisté a členové zednářských lóží z řad kléru neustále kamuflují, zůstává nezměněno a zní tak, že katolík, který se stane členem zednářské lóže, se vylučuje ze svátostného života Církve. Je to přirozené, neboť zednářstvo na rozdíl od křesťanstva nevyznává Krista, ale Beliala, vládce temnot, satana. To je realita. Katolík, který ví o příslibu pána, že brány pekelné Církev nepřemohou, se však nemusí bát. Tato radostná jistota je vyvrcholením této knihy, jejímž cílem má být nadšení pro pravdu a ne pesimismus a strach. Kéž pán dá, aby se toto podařilo. Dr. Radomír Malý 1. Lež od samého začátku O svobodném zednářství existuje z minulosti velká spousta literatury. Všechna, ať už pro nebo proti zednářská díla, uvádějí jeho historii v naprosto stejné a jednoznačné podobě. Vznik svobodného zednářství situují do Anglie na začátek 18. století, do roku 1723, kdy presbyteriánský pastor James Anderson sepsal konstituci první lóže. Ta se vyvinula původně ze zájmového sdružení lidí zainteresovaných na stavbách chrámů (odtud zednáři, zedníci), do něhož v průběhu 17. století vstoupili intelektuálové a lidé mající v rukou moc, aby prosadili nikoli teistickou, nýbrž deistickou a racionalistickou vizi světa. Bůh byl podle těchto teorií, hlásaných už Hobbesem a Humem, chápán jako později Voltaierův ,,velký hodinář", který sice stroj sestaví a natáhne - ale dál se o něj nestará, nechá ho běžet. V tomto systému nemá žádné místo zjevení náboženství člověku, učení o tom, že Bůh se lidem v osobě Ježíše Krista zjevil a lidem náboženství dal. Božský Spasitel byl pro zednáře pouhým člověkem jako každý jiný, i když člověkem významným, filozofem a mučedníkem za pravdu. Zednářství tak údajně odmítá všechno nadpřirozené, pohrdá mystikou a jako produkt osvícenství klade hlavní důraz na rozum, rozvoj vědy a podporu čistě přirozených a racionálních ctností: pracovitosti, vytrvalosti, sebekázně, silné vůle, soucitu a dobročinnosti. V Andersenově konstituci se říká: ,,Řád svobodných zednářů byl ustanoven k zušlechtění člověka: milováníhodného člověka, vzorného občana a dobrého poddaného, nezlomného ve svých slibech, věrného ctitele boha přátelství, spíše přítele ctnosti než odměny...." .[1] Tak vypadá základní učebnicové klišé o zednářích. Málokdo ví a ještě méně jich postřehne, že toto je pouhý vnější nátěr. Kdyby bylo pravdou to, co je výše napsáno a co do omrzení opakuje většina autorů o tomto problému, skutečně bychom se asi měli podivit, proč papežové věnovali zednářství takovou pozornost. Vždyť se přece jedná o neškodný filantropický spolek ! Pravda, stojí na zcela jiném než katolickém základě, dokonce odmítá základní principy křesťanství, ale jinak se přece věnuje tak jako katolické řeholní řády charitě, pěstuje rozvoj ctností a usiluje o zušlechtění člověka mravně a duchovně. Takže - proč ten humbuk kolem toho? Proč se papežové raději nevěnovali hlásání Evangelia místo odsuzujících výroků o zednářích? První z našich autorů, kdo upozornil na rozdíl mezi tím, co zednáři sami o sobě hlásají a tím, čemu skutečně věří a co praktikují, byl kolektiv autorů SVAM, který sepsal dílo pod názvem ,,Svobodné zednářství"[2]. Zde správně pisatelé upozorňují, že zednáři nevznikli teprve v roce 1717, kdy byla ustavena v Anglii první lóže, ani v 17. století, dokonce ani nenavazovali na sdružení stavitelů chrámů, jak se všude píše, nýbrž na tajnou ezoterickou společnost rozenkruciánů, kteří zde existují už od 14. století. Ti prostoupili původně nevinné a neškodné společenství budovatelů chrámů a dali mu tajný mystický, mýtický a okultní charakter, který byl navenek maskován racionalismem a odmítáním nadpřirozena. Zakladatelem rozenkruciánů byl legendární Chrétien Rosencreuz, hlavní hrdina románu Jana Valentina Andrey z Adelsbergu. Náležel prý původně k temlářskému rytířskému řádu, po jeho likvidaci francouzským králem ve 14. století unikl upálení a potuloval se po Blízkém a Středním Orientě, kde se seznámil s východním okultismem a židovskou kabbalistikou. Po návratu do Evropy se stal údajně zakladatelem tajné okultní společnosti, která dostala jméno po něm. Zabývala se alchymií, hledáním ,,elixíru života" a hlavně magie. Brzy se rozšířila po celé Evropě. O jejím zakladateli nemáme příliš mnoho zpráv, v podstatě se jedná pouze o Andreův román. Ten však nelze pokládat za spolehlivý životopis. Jisto je jen tolik, že Rosencreuz byl historickou postavou, neboť hnutí nesoucí jeho jméno by těžko mohlo vzniknout bez zakladatele. Rozenkruciáni zajisté nebyli jedinou okultní sektou ve středověku a ranném novověku. Pro nás však jsou významná tím, že poskytli ideový základ svobodnému zednářství. O tomto faktu svědčí přesvědčivě židovský rabín Toaff, jeden z čelných představitelů Židovské rady ve Francii v padesátých letech. Toaff sám se netajil svým členstvím v zednářské lóži. Píše: ,,V zednářství existuje jedna tajná filozofická a náboženská doktrína, kterou do něho vnesli gnostičtí rozenkruciáni od chvíle, kdy se v roce 1717 sloučili se svobodnými zednáři. Tato tajná doktrína, jinak zvaná gnozí, je však výlučně vlastnictvím pouze zednářů vyšších stupňů".[3] Francouzský katolický kněz a jeden z nejvýznamnějších znalců fenoménu svobodného zednářství Emmanuel Barbier cituje ve své knize další informace od zednářských historiků: ,,Rozenkruciáni se zabývali alchymií a propagací gnoze". Na počátku nebyli příliš početní, postupně ale rostli, takže na začátku 18. století měli zejména v Anglii obrovský význam a vliv. 24. června 1717 podepsali jménem rozenkruciánů John Teofil Desaguliers a jménem zednářů pastor James Anderson za přítomnosti dalších bratří - jak uvádí jejich jména dokument - v hospodě Pommier na Charles Street smlouvu, která měla sloučit ,,Bratrstvo svobodných zednářů a bratrstva přidružená" se sdružením rozenkruciánů. Toto sloučení mělo rozenkruciánům pomoci skrýt své alchymistické praktiky a gnostické ideje pod plášť váženého bratrstva, zednářům zase na oplátku dosáhnout peněz a vlivu, neboť mezi rozenkruciány bylo zajisté mnoho bohatých a mocných osob. Tehdy se zrodilo svobodné zednářství, které známe až do dnešní doby. Tzv. ,,Bratrstvo svobodných zednářů a bratrstva přidružená" navždy zmizely, zůstalo pouze svobodné zednářství jako pokračování rozenkruciánů, jako středisko čisté gnoze, jako centrum falešného a zdegenerovaného gnosticismu namířeného proti katolické Církvi.... Rozenkruciáni, zakládající zednářství, přijali k tradičním zednářským symbolům spojených se zednictvím a architekturou ještě symboly almymistické a gnostické.[4] Svobodné zednářství není ve své podstatě ničím jiným než pokračováním středověké a ještě starověké gnoze, která vycházela z orientálních mýtů, řeckého neoplatonismu, pohanských mystérií a magie, zčásti též z křesťanských prvků. Ve starověku byl nejnebezpečnějším gnostickým bludem manicheismus,[5] s nímž svedl zásadové teologické půtky sv. Augustin. Ve středověku se stali hlavními nositeli gnosticismu kataři albigenští, po nich následovala celá řada sekt a ezoterických společností, přičemž rozenkruciáni byli jednou z nich. Ranný středověk tyto jevy téměř neznal, k jejich rozkvětu dochází až v důsledku arabských výbojů a křížových výprav, kdy Evropa přišla do užšího kontaktu s Orientem.[6] Odtud a také z oživování antiky v počínající renesanci, dochází ke kříšení starých pověr, které křesťanství do té doby vymýtilo: astrologie, alchymie, čarodějnictví a sním spojený přehnaný a pověrečný strach z čar a kouzel, který vedl ke smutně proslulým procesům s čarodějnicemi, věštění a zaříkávání atd. Spolu s ním ožívá také kult ďábla, jehož manicheismus klade na stejnou rovinu s Bohem tak jako perský zoroastrismus, jenž rozlišoval dobré a zlé božstvo (Ormuzd a Ahriman). Katolická nauka naopak učí, že ďábel se nikdy nemůže rovnat Bohu, neboť je jen tvor Jím stvořený. Bujení okultismu a magie nebylo možné a myslitelné bez kultu zlého ducha, bez jeho vyzývání a obřadů k jeho poctě. Na vzývání satana spoléhaly všechny okultní společnosti, ať už to přiznávají či nikoliv.[7] Rozenkruciáni převzali z manicheismu dualismus světla a tmy. Pojem osobního Boha se rozplývá v panteistické představě jakéhosi ,,božského dechu", který se šíří ze světelného centra do celého světa. Člověk prý žije ve dvou světech: v materiálním světě smyslů a neviditelném světě idejí. K poznání obou vede cesta skrze člověka za pomoci duchů, andělů světla. Není těžké uvědomit si tady ihned výrok sv. apoštola Jana o satanu, který na sebe bere podobu anděla světla. Rozenkruciáni tak uctívali ve svých mystériích satana, zlého ducha. S jeho pomocí chtěli ovládnout svět. [8] Tato filozofie opřená zcela jasně a vědomě o kult satana pronikla po sloučení rozenkruciánů se zednářskými bratrstvy do svobodného zednářství a stala se nedílnou součástí kultu praktikovaného v lóžích. Na tuto skutečnost markantně a se vší naléhavostí upozorňuje papež Lev XIII., který ve své encyklice ,,Humanum genus" z roku 1884 píše: ,,Zednářstvo má svůj satanský plán související se snahou nastolit v celém světě království satanovo".[9] Tentýž papež v listu italským biskupům roku 1892 tvrdí: ,,Tato temná sekta (zednáři, pozn. autora)...... je plná ducha satanova, který - podle tvrzení apoštola - bere na sebe v případě potřeby podobu anděla světla......[10] Bývalý svobodný zednář Jean Marqués - Riviére, který roku 1931 přerušil veškeré styky s lóží, vydal o tom toto závažné svědectví: ,,Zednářství je založeno na moci démonické. Někteří se možná usmějí nad tímto tvrzením. Neznají totiž démonickou moc toho, co se nazývá magickými světy, které obklopují zemi jakoby neviditelnou sítí. Tyto bytosti temnoty osnují plán záhuby, plán nepřátelský vůči člověku. Právě odtud pocházejí různí tajemní učitelé, astrální vůdcové, zjevující se a zanikající v obřadech vysoké magie, jejíž existence je nepopiratelná. Jsou to skutečně démoni, kteří inspirují tajné lóže a ezoterické skupiny...... Satan se nikdy nepředstavuje jako takový. Bylo by naivní tomu věřit. On se vždy vydává za anděla světla, utěšitele, ducha pravdy. Tento otec lži se náhle stává apoštolem míru, mystickým vůdcem, knížetem vědy. Ale běda těm, kteří postupujíce po stupních satanistické hierarchie, s ním navazují stále bližší kontakt.[11] Závěr, potvrzený mimo jiné i autoritou papežskou, která nám představuje autoritu Kristovu, je tedy jednoznačný: Zednářství je jakousi anticírkví se svými dogmaty a kněžími. Anticírkví satanovou! Co tedy z toho vyplývá? Že zednáři jsou a priori špatní lidé, kteří zasluhují naše odsouzení? Historie může uvést celou řadu členů zednářských lóží, kteří vynikli jako učenci nebo jako filantropové, vyvíjející dobročinné akce ve prospěch trpících a potřebných. Je možno jmenovat švýcarského pedagoga Pestalozziho, který se stal obhájcem náboženské výchovy mládeže, amerického podnikatele a utopického socialistu Owena, kterému přes všechny kardinální omyly v přístupu k řešení sociální otázky není možno upřít lidumilnost a lásku k trpícím. V naší historii známe jména šlechtických rodů, úzce spjatých se zednářstvím, které prosluly svojí podporou vědy a kultury, jakož i zakládání dobročinných ústavů (Nosticové, Černínové, Salmové, Kinští atd.). Značná část našich národních buditelů včetně katolických kněží byla organizována v zednářských lóžích. Nalezli bychom tam i tak zvučná jména jako premonstrát Rafael Ungar, jezuita Ignác Cornova, Josef Dobrovský. Členy zednářských lóží byli také prokazatelně Bernard Bolzano, František Palacký, Pavel Josef Šafařík, František Ladislav Rieger, František Ladislav Čelakovský. [12]Jako katolíci máme samozřejmě k těmto osobnostem a jejich činnosti vážné kritické výhrady, někdy dokonce značné, nicméně nelze popřít jejich zásluhy o rozvoj českého národa, české vědy, literatury a v neposlední řadě i jejich mravní odkaz (zejména u Palackého). Šlo o osoby, které rozhodně nesmýšlely satanisticky a u kterých lze těžko předpokládat účast v satanistických rituálech. Jejich názory, i když často značně mylné, přece jen vycházely z poctivé snahy prospět, být užitečný dobré věci. Ano, s plnou odpovědností je možno říci, že mezi zednáři existovalo a existuje mnoho lidí přirozeně dobrých, kteří jsou upřímně přesvědčeni, že jejich lóže praktikují jen humanismus a lásku k bližnímu. Stejně tak lze ale k tomu dodat, že právě v tomto tkví ďábelská rafinovanost a obrovské nebezpečí. Už námi citovaný rabín Toaff [13]udává, že magie, vzývání satana a další okultní praktiky, z nichž je jasná služba zlu, jsou známy pouze zednářům vysokého stupně zasvěcení a titulem ,,mistr komandor", ,,rytíř Kádoš" apod. Ti ostatní na nižším stupni zasvěcených plní roli tzv. ,,užitečných idiotů" (termín Leninův), svými humánními a kulturními akcemi, budícími všeobecné poznání, vytváří clonu pro své vedení (třebas i nevědomky, což naopak mají velmistři lóží nejraději), aby svět nepostřehl tajné okultní a zločinné pikle zednářstva jako celku. Toto tvrzení dokazuje následující událost. Roku 1785 jistý Lanz, zednář vysokého stupně zasvěcení lóže pod názvem ,,Osvícení Bavorska", byl na cestě zabit bleskem. Policie našla u něho tajné dokumenty lóže, které byly tak kompromitující, že bavorská vláda nařídila soudní proces, v němž byli její předáci odsouzeni k vysokým trestům, velmistru Weisshauptovi se podařilo uprchnout. Mimo jiné byly předmětem soudního líčení i satanské rituály. Dokumenty o tom jsou uloženy v mnichovském archivu. [14] Podobný důkaz existuje i z našeho století z Maďarska. Roku 1919 po pádu komunistické tyranie Bély Kuna se vláda zmocnila archivu budapešťské Velké lóže. Úloha zednářů v revoluci byla tak jasná, že šéf státu velkoadmirál Horthy se rozhodl uzavřít všechny maďarské lóže a postavit zednářství mimo zákon. Úřední zpráva i tady konstatuje okultismus a satanismus jako hlavní ideové zdroje zednářství.[15] Ostatně toto máme černé na bílém i v oficiální příručce svobodného zednářství pro stupeň zasvěcení ,,mistr Terminator", kterou v roce 1871 vydal v USA Albert Pike, dodnes považovaný a uctívaný jako největší zednářský filozof. Jeho práce se jmenuje ,,Morálka a dogma" (Morals and dogma). Píše se tam mimo jiné třeba toto: ,,Svobodné zednářství je dědicem tradice starověkých mystérií a zachovává původní podání prvotní víry. Nejstarší pravdy jsme převzali ze zend-avetismu a védismu (zoroastrismu), od Platona a Pythagora, z Indie a Persie, od Féničanů, Řeků a Egypťanů, jakož i ze svatých knih židovských. Zednářství je náboženstvím se vším všudy. Všechny tyto uvedené doktríny tvoří náboženství a filozofii zednářství....... Proto do kompetence zednářství patří nejen výuka morálních, politických a filozofických pravd, ale také náboženských...... Svět brzy k nám přijde hledat své vládce a velekněze." [16] Může snad být jasněji řečeno, že svobodné zednářství není žádnou světskou racionalistickou ryze praktickou, nýbrž výhradně náboženskou a okultní organizací? Zoroasterismus, pythagorismus, fénické a egyptské náboženství jsou neodmyslitelné od okultních mystérií a úcty nejen dobrých, nýbrž i zlých duchů. Svobodné zednářství je tedy něčím zcela jiným, než za co se vydává. To je ostatně taktika zlého ducha od prvopočátku. Nejde o nic jiného než o to, co je dnes již dostatečně známo ze života Karla Marxe. Ten vůbec nebyl ateistou a sociálním reformátorem, nýbrž členem okultní sekty a ctitelem satanovým.[17] Veškerý jeho dialektický materialismus, ateismus, socialismus a komunismus nebyly ničím jiným než nástrojem ke zničení křesťanství, potažmo k vymýcení Boha a Ježíše Krista z mysli lidí a nastolení království satanova. K tomu Marx cíleně pracoval - jeho tak zvaně ateistická nauka byla jen prostředek. Totéž platí i o zednářích. Jejich racionalismus, deismus, liberalismus a humanismus jsou pouze nástroji k dosažení konečného cíle - nastolení satanova království na této zemi v jeho jménu vlastní světovlády. 2. Zednářská nauka je s katolickou absolutně neslučitelná. V minulé kapitole jsme se snažili dokázat na základě faktů, že zednáři, alespoň ti s vyšším stupněm zasvěcení, nectí Boha, nýbrž satana a v jeho službách bojují proti Bohu, Ježíši Kristu a Jeho Církvi. S tím souvisí magie a okultismus, které jsou od prvopočátku s katolickou vírou neslučitelné. Katolík se má vždycky a za všech okolností vyvarovat čar a kouzel.[18] S okultismem souvisí i další bludy: panteismus, reinkarnace, systém trojího světa a spiritismus. Toto všechno je v zednářství pevně zakotveno.[19] a) Panteismus je filosofický systém, který zastírá hranici mezi Stvořitelem a stvořením. Bůh je rozpouštěn v přírodě, jak učil v 17. století Baruch Spinoza. Podle katolického dogmatu je Bůh transcendentní bytostí, to znamená stojící nad tímto stvořeným světem a vesmírem. Panteismus ho naopak umísťuje dovnitř tohoto světa a vesmíru, je to Hegelova "světová duše" (Welgeist), která prochází vývojem spolu s živou a neživou přírodou a dosahuje vyvrcholení v člověku jako nejvyšším vývojovém stupni. Zbožštění člověka je tedy hlavním nebezpečím tohoto učení, které přineslo neblahé plody v ideologii německého nacismu, která byla jednoznačně panteistická, o čemž se lze snadno přesvědčit pouhým nahlédnutím do "bible" hitlerismu, Rosenbergova "Mýtu 20. století". Ovocem panteismu je Nietsheův zpupný a milosrdenstvím pohrdající nadčlověk, spoléhající na svou vlastní sílu a považující sama sebe za boha. Svobodné zednářství vyznává tzv. emanační panteismus. [20] Svět je chápán jako emanace Boha, jako výron "Nejvyššího architekta" (tak označují zednáři Boha), jako jeho nedílná součást. To se týká nejen světa, ale i vesmíru, neživé a živé přírody, přirozena i nadpřirozena.[21] Zednářský bůh není osobním Bohem, není v pravém smyslu živou a konkrétní bytostí, které mohu říkat "Ty", je neosobním tajemným rozumem, někým nebo něčím neznámým, co nelze náležitě určit a pojmenovat. Toto božstvo je rozpuštěno jak v přirozeném světě, tak i v nadpřirozeném, zednářství jako okultní systém věří ve světy duchů a nadpřirozených bytostí v čele se "světlonošem", latinsky luciferem. Do tohoto nad-přirozeného světa se lze dostat pomocí magie a okultní mystiky. Bůh se podle zednářské nauky nezjevil člověku a nedal mu žádné náboženství. Boží zjevení Starého i Nového zákona je nesmyslem, neboť stejně tak se prý mohl Bůh zjevit v kterémkoliv jiném náboženství.[22] Bůh se prostě o vesmír, svět i člověka od chvíle stvoření nestará, to všechno se vyvíjí podle vlastních zákonů. Stejně tak se ale Bůh nestará o svět duchů, svět nadpřirozených, který má rovněž své zákonitosti.[23] K tajům nadpřirozeného řádu vede cesta skrze okultismus. Panteisticky chápaný bůh (božstvo) zde hraje roli pouze neosobního stvořitele, architekta toho všeho, ovšem na způsob robota, pouhého rozumu bez lásky, citu a charakterových vlastností. Rozpouští se ve svém stvoření a tajemné s ním splývá. Tato zednářská nauka má příbuzné rysy s východními náboženstvími, nikoliv však s křesťanstvím. Čtenář, který se orientuje alespoň trochu v religionistice, zde pozná společné prvky s buddhismem, hinduismem, konfucia

"Humanisté nebo satanisté (o zednářích)" | Přihlásit/Vytvořit účet | 15 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Humanisté nebo satanisté (o zednářích) (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 26. červen 2006 @ 18:45:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miloslave, předpokládám, že nás čtenáře asi chceš obšťastnit postupně celým dílem Radomíra Malého.

Snad abys toho nechal...
Já už teď začínám pochybovat o zdravém rozumu tohoto člověka.

Anebo je tu někdo, kdo má jiný názor?

Olin



Odkaz na zbytek knihy Humanisté nebo satanisté (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 26. červen 2006 @ 18:47:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
http://www.google.com/search?hl=cs&q=humanist%C3%A9+nebo+satanist%C3%A9&lr=



Re: Humanisté nebo satanisté (o zednářích) (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Úterý, 27. červen 2006 @ 09:21:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Oline,
liberální katolíku. Ne všichni zbožňují zastaralou Darwinovu evoluci a pohádky o tom, že vše je v současné Katolické církvi a ve světě OK.
Dr. Malý není hlupák, to spíše ten, kdo ho lehkomyslně a nekřesťansky uráží.
Zde pár informací o Dr. Malém:

PhDr. Radomír Malý
ŽIVOTOPIS
Pochází z úřednické rodiny, narodil se r. 1947 v Brně. Jeho otec byl za války vězněn v koncentračním táboře Bernau, po r. 1948 pronásledován komunisty, nemohl pracovat na Zemském, později Krajském úřadě.
Studium na Filozofické fakultě v Brně, v letech 1970-2 zaměstnán jako historik v Uměleckohistorickém muzeu v Kroměříži, odkud propuštěn z náboženských důvodů jako přesvědčený katolík. Od té doby pracoval v profesích mimo svoji kvalifikaci: knihkupec a podnikový archivář. Je signatářem Charty 77, aktivizoval se v katolickém samizdatu, kvůli tomu domovní prohlídka a časté výslechy na StB.
Po r. 1989 byl zástupcem šéfredaktora deníku Lidová demokracie v Brně, v letech 1993-4 šéfredaktorem týdeníku Světlo, v letech 1994-6 zástupcem ředitele středních škol pro tělesně postiženou mládež v Brně na Kociánce, od r. 1996 interním učitelem na Teologické fakultě JU v Českých Budějovicích.
Žije trvale v Brně, od 27.12. 2005 je vdovcem (po 30letém harmonickém manželství), otec dvou dcer a jednoho syna.
PUBLIKACE
MONOGRAFIE
- Radomír Malý: Alfréd Fuchs, muž dvojí konverze, vyd. Cesta Brno 1991, str. 51, ISBN 80-900087
- Radomír Malý: Humanisté nebo satanisté?, K dějinám svobodného zednářství, str. 83, vyd. Kašpárek Brno 1997
- Radomír Malý: Bruenn, historická publikace v německém jazyce, spoluautoři Gerhard Aberle a Vojen Drlík, str. 104, vyd. Kraft Wuerzburg 1993
- Radomír Malý: Církevní dějiny, str. 283, vyd. Matice cyrilometodějská Olomouc 2001, ISBN 90-741223
- Radomír Malý: Religiozita v dramatu českého národního obrození, str. 148, vyd. Michael S.A. Frýdek-Místek 2003, ISBN 10-856497
- Radomír Malý: František Sušil, obroditel Církve i vlasti, str. 82, vyd. Orel Brno 2004, ISBN 20-952347
- Radomír Malý: Je dovoleno bránit inkvizici?, str. 73, vyd. Michael S. A. Frýdek-Místek 2005, ISBN 40-768931
- překlady: Andreas Laun: Homosexualita z katolického pohledu (historická část), překlad z němčiny, str. 294, vyd. Matice cyrilometodějská Olomouc 2003, ISBN 70-765982; Jerzy Robert Nowak: Církev a Velká francouzská revoluce, překlad z polštiny, str. 81, vyd. Matice cyrilometodějská Olomouc 2003, ISBN 53-478722
VĚDECKÉ ČLÁNKY
Radomír Malý, Dějiny města Kroměříže, in: Věstník Okresního muzea Kroměříž 1971
Radomír Malý: Kim jest Chrystus dla wspólczesnego czlowieka?, Zeszyty KUL Lublin 1980, konkurzní práce v polském jazyce byla ohodnocena Cenou M.Kolbeho a R.Schneidera
Radomír Malý: O milosierdziu Boźym i sprawiedliwości ludzi, Zeszyty KUL Lublin 1983, konkurzní práce v polském jazyce byla ohodnocena Cenou M.Kolbeho a R.Schneidera
Radomír Malý: Idea státu křesťanského (pseudonym Karel Bor) in: Rozmluvy, Londýn 1987 (exilový časopis)
Radomír Malý: Tolerance u Jana Pavla II., in: Studie 1/1987, Křesťanská akademie Řím (exilový časopis)
Radomír Malý: Křesťanský fundamentalismus - nebezpečí nebo ideál?, in: Proglas 3/1992, Brno
Radomír Malý: Josef Pekař, in: "Pekařovské studie", sborník, Praha 1995, vyd. Academia
Radomír Malý: Tolerance v pojetí papeže Jana Pavla II., in: Problém tolerance v dějinách a perspektivě, sborník Praha 1995, vyd. Academia
Radomír Malý: Omyly a nebezpečí rehabilitace Mistra Jana Husa, in: Distance 3/1998, vyd. Distance Praha
Radomír Malý: Potřebují katolíci "světový názor"?, in: Distance 4/1998, Praha
Radomír Malý: O kapitalismu, in: Distance 1/1999, Praha
Radomír Malý: Evangelia jsou věrohodná!, in: Distance 2/1999, Praha
Radomír Malý: Nejhorší byla naše republika (studie o komunistickém teroru v Československu), in: Řád 3/99, vyd. Řád Praha
Radomír Malý: Štěpán z Pálče, in: sborník z konference "Mistr Jan Hus a Štěpán z Pálče", Kladno 2000
Radomír Malý: Kardinál Tomášek a 80. léta, in: sborník "Význam kardinála Tomáška v období normalizace a přechodu k demokracii,Arcibiskupství Praha, Praha 2000
Radomír Malý: Je strach z ghetta oprávněný?, in: Distance 1/2000, Praha
Radomír Malý: O spravedlivém společenském řádu, in: Distance 1/2001, Praha
Radomír Malý: Matěj z Janova a další Husovi předchůdci v dílech českých obrozenců, in: sborník "Mistr Matěj z Janova", vyd. Teologická fakulta JU, České Budějovice 2002
Radomír Malý: Mezi reformou a tradicí, in: sborník "Centrum pro demokracii a kulturu", Brno 2002
Radomír Malý: K výročí narození C.F.Nappa, in: Akord 4/2002 Brno, vyd. Akord
Radomír Malý: Bílá hora a její místo ve sporu o smysl českých dějin, in: Distance 2/2003, Praha
Radomír Malý: Donoso Cortéz - zapomenutý teoretik státu, in: Akord 3/2003, Brno
Radomír Malý: Karel Habsburský bude blahoslaveným, in: Řád 1/2004, vyd. Řád Praha
Radomír Malý: Světla a stíny barokní doby, in: Distance 2/2004, Praha
Radomír Malý: Je kapitalismus slučitelný s katolickou sociální naukou?, in: Řád 2/2004
Radomír Malý: Osvícenství a katolicismus v českém národním obrození, in: sborník "Osvícenství a katolická církev", vyd. Teologická fakulta JU, České Budějovice 2005
Radomír Malý: Dobrovský a Sušil - protiklady českého národního obrození, Distance 1/2005, Praha
recenze: Paul Johnson: Dějiny 20. století, Box Brno 1995, vyd. Box; Jiří Hanuš: Pozvání ke studiu církevních dějin, Studia Theologica 1/1999, vyd. Teologická fakulta UP Olomouc; Wolfgang Knaut: Konrad von Preyssing, Studia Theologica 5/2001, Olomouc; Jerzy Robert Nowak: Kościól i rewolucja francuska, ibid.; Martin Weis: Jihočeské Ave, in: Studia Theologica 6/2001; týž: O mariánské úctě biblicky a církevně, in: Studia Theologica 4/2002;






POPULARIZAČNÍ ČLÁNKY
Stovky jich byly publikovány v časopisech Akord, Řád, Immaculata, Mezinárodní Report, Světlo, Katolický týdeník, Naše rodina, dále v denících Lidová demokracie, Rovnost a Českobudějovické Listy

PŘEDNÁŠKY NA KONFERENCÍCH
Radomír Malý: Štěpán z Pálče, předneseno na konferenci "Mistr Jan Hus a Štěpán z Pálče" 25. května 2000 ve Slaném
Radomír Malý: Socialismus v pojetí katolické církve v průběhu dějin, předneseno na konferenci Občanského institutu ve Špindlerově Mlýně 26. 9.2000
Radomír Malý: Matěj z Janova a další Husovi předchůdci v díle českých obrozenců, předneseno na sympoziu "Matěj z Janova - Husův předchůdce", pořádaném Teologickou fakultou JU v Českých Budějovicích 29.-30.11.2000
Radomír Malý: Kapitalismus a jeho chápání v sociálních dokumentech katolické církve, předneseno na konferenci Občanského institutu ve Špindlerově Mlýně 16.10.2001
Radomír Malý: První rekatolizace ve městě Brně, předneseno na sympoziu, pořádaném TF JU v Českých Budějovicích 21.2.2002
Radomír Malý: Katolicismus a liberální myšlení, předneseno na konferenci Občanského institutu ve Špindlerově Mlýně 9.10.2002
Radomír Malý: Bílá hora a její místo ve sporu o smysl českých dějin, přednáška přednesená na sympoziu, pořádaném TF JU v Českých Budějovicích 20.2.2003
Radomír Malý: Soukromé vlastnictví a dějiny Církve, předneseno na konferenci Občanského institutu ve Špindlerově Mlýně 13.10.2003
Radomír Malý: Dogma o Neposkvrněném početí Panny Marie v kontextu církevních dějin 19. století, předneseno na konferenci, pořádané řádem minoritů v Brně 8.12.2003
Radomír Malý: Světla a stíny barokní doby, přednáška přednesená na sympoziu, pořádaném TF JU v Českých Budějovicích 19.2.2004
Radomír Malý: František Sušil, kněz a buditel, přednáška přednesená na konferenci o Fr. Sušilovi v Rousínově 18.6.2004
Radomír Malý: České národní obrození a František Sušil, předneseno na konferenci, pořádané plzeňskou Státní vědeckou kni*****u v Radnici u Plzně 15.9.2004
Radomír Malý: Osvícenství a katolicismus v českém národním obrození, přednáška přednesená na sympoziu, pořádaném TF JU v Českých Budějovicích 23.2.2005
ROZHLAS
Stovky přednášek a vystoupení na historická a sociální témata v Radiu Svobodná Evropa, v Radiu Proglas v letech 1999-2000 40dílný seriál "Církevní dějiny", na podzim r. 2002 pásmo k výročí narození Alfreda Fuchse, v r. 2006 je plánován 15dílný seriál "Církev a nacismus". Příležitostná vystoupení v českobudějovickém rozhlase.



DIPLOMOVÉ PRÁCE


Jejich počet přesahuje stovku, je proto obtížné všechny zde vyjmenovat. Jedna z diplomových prací, vedených dr. Malým, byla publikována tiskem: Pavel Janoušek: Případ Babice, Třebíč 2002, vyd, Archa Jimfa



Re: Humanisté nebo satanisté (o zednářích) (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Úterý, 27. červen 2006 @ 09:25:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Mílo,
je vidět, že Olin a jemu podobní se musí vzdělávat. Pošli jim prosím další texty ke studiu. Díky
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Humanisté nebo satanisté (o zednářích) (Skóre: 1)
Vložil: JHS v Úterý, 27. červen 2006 @ 13:02:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jojo... Zase jedna klasická funny teorie o zednářích... Neni ale už trochu stará? Sem o ní slyšel už před ňákym tim pátkem... Člověk by si myslel, že už zmizela v propadlišti dějin světového humoru a ono je to tu zas! :-D



Re: Humanisté nebo satanisté (o zednářích) (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Úterý, 27. červen 2006 @ 13:12:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Joker napsal:
Prosím zaregistrujte si nějakou vhodnou doménu a tam to zveřejněte. Je zbytečné zde vystavovat celé texty.
PS: jak je to s copyrightem?

Odpovídám:
Cenzore značky Joker,
Vám ty informace o propojenosti zednářů se satanisty nějak příliš vadí, zdá se. Že byste patřil do party ?
O copyright se nemusíte obávat. S Dr. Malým se Míla i já známe a on se nebrání zveřejňování svých článků atd.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Humanisté nebo satanisté (o zednářích) (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 27. červen 2006 @ 18:22:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miloslav Pletánek a Libor Halík asi nechápou, že tapetováním prostoru pro veřejnou diskusi dost sobecky ukrajují prostor ostatním.
Anebo to chápou a proto to dělají. Jejich Boj je asi to nejdůležitější v jejich očích.

Ať tak nebo onak, rozumně se s nimi asi nedomluvíme. Jako teta Kateřina: "Chytrému napověz, hloupého kopni. Mě stačilo naznačit..."

Olin



Re: Humanisté nebo satanisté (o zednářích) a nejen o nich (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Středa, 28. červen 2006 @ 00:16:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ještě jsem vše nečetl, ale přelétl. Připíši jen pár drobtů:
Poznámky
a) zaměňuje se gnoze a gnoze. Jedno je z údobí cca do roku 200 po Kristu, jiné má všeobecný význam podle slova gnoze=poznání. Tady se to míchá.
b) Když někdo vyroste a chce mít vliv, přichází k poznání, že už tu je struktura, kterou nemusí budovat. Ale když do ní nezapadne a nemíní se podřídit, vytvoří si svoji, nebo rezignuje. Jako kdyby někdo chtěl být důstojníkem a nechtěl vstoupit do armády. Když najde své kumpány, založí si vlastní armádu (jako mají v mafii), nebo vlastní odnož církve.
Ti satanisté jsou svéhlaví chlapečkové hrající si na písku, který si utvořili sami, když nechtěli poslouchat.
K tomu se jim hodí modla, jakéhosi odpůrce, oni se vzepřou církvi a náboženství a mají jako modlu strašáka. Proto jen napodobňují, nebývají originální.
Armády mafiánů a drogových pěstitelů v horách jsou také menší a kopírují jinou armádu, se kterou nechtějí mít poslušnost.
c) dualisté neuctívali satana, naopak proti němu celým životem bojovali (Bogomilci i Albingenští). Tady je to spletené. Příkladem je věta: ´….Člověk prý žije ve dvou světech: v materiálním světě smyslů a neviditelném světě idejí. K poznání obou vede cesta skrze člověka za pomoci duchů, andělů světla. Není těžké uvědomit si tady ihned výrok sv. apoštola Jana o satanu, který na sebe bere podobu anděla světla. Rozenkruciáni tak uctívali ve svých mystériích satana, zlého ducha...´. Já říkám: to je opravdu popletené. I apoštol Petr praví ve 2 Petr 1,19 : ´… dokud nevzejde den a nevyjde Vám Jitřenka v srdcích´.
Ve Zjevení 4,5 je :´ před ním hořelo sedm ohnivých lamp,to je sedm Božích duchů´.
Já nevím, kde se to bere, jak se píše o světle, hned je udělaný z toho klamný anděl světla, bojíte se jako děti každé zmínky, kde by se mohl skrývat nepřítel a chováte se jako policisté, kteří honí podezřelé, ale je to často stín podle vaší bázně. Je to jako mánie číst slovo ´světlo´ a rozumět ´tma´. Bez světla bychom byli ve tmě (se svící pod kbelíkem). Proč hned říkat světlo = démon? Co takhle Zjev. 21,24 ´V jeho světle budou chodit národy´ ?
Neházejte každé slovo o světle na démona, nebo si zhasnete světlo a zůstali byste ve tmě s nedůvěrou. Lepší je slovo 1 Petr 2,9. a 2 Petr 1,19.
Lucifer kdysi nosil světlo před Bohem, ale není už světlonošem. Podle nauky o andělích svedl ještě tři skupiny ´padlých andělů´ (Zjev 12, 19 ´..jeho andělé s ním´), ale těch, co ostali věrni, je více. Převažuje tedy světlo, buďte dobré mysli !

A co se stane, když přijde Pán s anděly ve svém světle? Také se před světlem chováte, protože jste vycvičení automaticky že světlo = nebezpečí ? Křesťan by měl být vycvičený v uvažování, ne v papouškování.
d) drobná poznámka, píšeš, že ´…Členy zednářských lóží byli také prokazatelně Bernard Bolzano, František Palacký,…´. Otázkou je proč Vatikán zpřístupnil Palackému vstup do archivů, když psal Dějiny českého národa, jemu –zednáři? Co když nebyl? Pustil by si Vatikán do archivů zednáře?
Miro



Olinovi, věřícímu v neomylnost (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Pátek, 30. červen 2006 @ 01:06:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Ach ta věda - konzervativní a dogmatická, umožňující vraždit děti !

EMBRYO ČLOVĚKA NENÍ RYBA
Většina lidí se už setkala s představou, že lidské embryo v průběhu svého vývoje v mateřské děloze prochází postupně vývojovými etapami, kdy má žaberní otvory jako ryby, ocas jako opice a pod. Potratové kliniky tuto představu šířily, aby ukonejšily svědomí klientů tím, že se jim říkalo: „Vyndáme vám z těla jenom rybu“.
Tato teorie se prezentovala pod sebevědomím názvem “biogenetický zákon” a popularizoval ji německý evolucionista Ernst Haeckel v 60. letech 19. století. Je známá též jako “embryonální rekapitulace”, nebot’ údajně “ontogeneze rekapituluje fylogenezi”, což česky znamená, že individuální vývoj embrya je zkráceným opakováním evoluční historie druhu. Lidské embryo tedy prochází rybím stádiem, pak stádiem obojživelníka, plaza atd.
Během několika měsíců následujících po publikaci Haeckelova díla v r. 1868 prokázal L. Rũtimeyer, profesor zoologie a srovnávací anatomie na basilejské univerzitě, že se jedná o podvod. William His senior, profesor anatomie na univerzitě v Lipsku a slavný srovnávací embryolog, Rũtimeyerovu kritiku podepřel dalšími argumenty. Oba vědci prokázali, že Haeckel podvodně upravil kresby embryí, aby si byly podobnější. Přestože podvod byl odhalen, jeho reprodukce se objevovaly v učebnicích ještě po mnoho let.
Má “biogenetický zákon” nějaké opodstatnění? V r. 1965 evolucionista George Gaylord Simpson řekl: “Je dnes naprosto jisté, že ontogeneze neopakuje fylogenezi.” profesor Keith Thompson, biolog z Yale, řekl: “Biogenetický zákon je dnes stejně mrtvíý jako je jeho autor. Z biologických učebnic byl vyhozen v padesátých letech. Jako námět vážných teoretických debat však vymřel už v letech dvacátých.”
PŘESTO SE HAECKELOVY ZFALŠOVANÉ KRESBY VYSKYTUJÍ V NĚKTERÝCH UČEBNICÍCH JEŠTĚ PO R.1990 A DODNES! VČETNĚ VYSOKOŠKOLSKÝCH SKRIPT UŽÍVANÝCH V ÚVODNÍCH KURZECH BIOLOGIE NA UNIVERZITÁCH, kde se tvrdí:
“V mnoha případech můžeme vývojovou historii organismu pozorovat v jeho embryonálním vývoji, kde embryo vykazuje charakteristické znaky svých předků. Například u lidského embrya v jisté počáteční fázi jeho vývoje pozorujeme žaberní otvory jako u ryb.”

Kazateli Oline, ta vysokoškolská skripta píší přece vědci, nebo snad ne ?
Ten nemožný konzervatismus vědců je hrozný, že jo ?

Přestože tato teorie byla založena na podvodu demaskovaném mnoha renomovanými vědci, udržuje se houževnatě při životě.
Lidské embryo nikdy nevypadá jako hadí nebo prasečí. Lidské embryo je vždycky lidské, už od okamžiku početí. Nikdy nebylo ničím jiným. Nestává se lidským teprve někdy po osmi týdnech.

Kazateli Oline, věříte spolu s některými kazateli Českobratrské církve evangelické, že současná propagační pseudověda o homosexualitě je neomylná ?
Být Vámi, nebyl bych si tak jistý. Za neomylnost byl a je trvale kritizován myslím papež - dokonce ho zde na Granu někteří označili za Antikrista. Co myslíte, nedá se o Haeckelovi a těch odbornících, vědcích, kteří Haeckela slepě následovali a následují, říci totéž? Já bych řekl, že tito vědci jsou daleko horší, než ten odsuzovaný papež. Papežové, pokud vím, zakazují vraždit miminka před porodem. Vědci následující údajně neomylného Haeckela však doporučují gynekologům vraždit počatá nenarozená miminka na počkání - jedno za 13 minut. Sám jsem to na vlastní uši a oči slyšel a viděl.
Oline, možná Vás trápí, že na světě každý rok umírá podle výzkumů zhruba 6 milionů narozených dětí hlady. Klidným Vás však pravděpodobně nechává, že je každoročně na světě popraveno umělým potratem minimálně 60 milionů dětí před porodem. Udělejte něco i pro tyto popravované děti - existují i v České republice, nemusíte jezdit až do Afriky.
Vzkazuje Vám Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Stránka vygenerována za: 0.44 sekundy