Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 445 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116470452
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Proč jsou mé články kritické a zabývají se negativními věcmi?
Vloženo Pondělí, 23. říjen 2006 @ 19:43:29 CEST Vložil: Bolek

Zamyšlení poslal Seraphim

Proč jsou mé články kritické a zabývají se negativními věcmi? Protože nežijeme v době křesťanského probuzení, nýbrž v době VELKÉHO ODPADNUTÍ, kdy od vzkříšeného Krista odpadly a stále více odpadají (celá staletí křesťanské) národy Evropy a Ameriky. Nastalo to po legalizaci veškeré antikoncepce v r.1930 a r.1965 protestantskými autoritami, po legalizaci přirozené antikoncepce r.1950 a r.1968 katolickými papeži (tzv. přirozené plánování rodičovství) a po vytrvalém mlčení o daném tématu nebo po přebírání ateistických vzorů pravoslavnými autoritami.

Naprostá většina pastýřů všech církví duchovně spí minimálně od r.1950 tvrdým spánkem a s nimi zákonitě pospávají i křesťanští laici. Tito spáči, za svého vytrvalého pochrupování, ze spánku pravidelně vykřikují jen a pouze samé pozitivní zprávy: „Bůh je láska! Bůh vás miluje! Bůh neumí nic jiného než milovat! Bůh je nekonečně milosrdný!“ Současně pokračují ve svém spánku a přejí „Spěte sladce“ všem svým posluchačům. Lživou frází, že Bůh je pouze láska nekonečně milující každého hříšníka – včetně těch, kteří se rouhali a rouhají Duchu svatému, mistr satanáš uspává pastýře, jejichž povinností je stát na stráži před vlky. Pastýři zapomněli, že sám Kristus učil, že hřích rouhání Duchu svatému nebude nikdy žádnému člověku odpuštěn ani v tomto věku ani ve věku budoucím. Dokonce i bratři katolíci to mají zapsáno ve svém katechismu, avšak „nemají čas“ si to přečíst. Viz § 1031: „…Církev formulovala nauku víry o očistci zvláště na florentském a tridentském sněmu. Církevní tradice mluví, s odvoláním na některé texty Písma, o očistném ohni: „Co se týká některých lehkých hříchů, je třeba věřit, že před posledním soudem je očistný oheň; vždyť ten, který je pravda, říká, že jestliže se někdo rouhá Duchu svatému, nebude mu odpuštěno ani v tomto věku, ani v budoucím (Mt 12,32)….“ Velmi pravděpodobně se tito spáči a s nimi i ovce, které pasou, nepasou, probudí až v Pekle, přestože se řídili literou Písma svatého: „Nesuďte, abyste nebyli souzeni“. Avšak psáno jest současně: „Litera zabíjí, Duch oživuje!“ Kristus pravil: „Vejděte těsnou branou. Neboť prostorná je brána a široká cesta, která vede k záhubě, a mnoho je těch, kdo tamtudy vcházejí. Jak těsná je brána a úzká cesta, která vede k životu, a málo je těch, kdo ji najdou“ (Mt 7,13-14). „Protože neznáme den ani hodinu, je třeba, jak nás napomíná Pán, stále bdít, abychom po skončení svého jediného pozemského života mohli přijít s ním ke svatební hostině a přidružit se k požehnaným, a ne, aby nám bylo rozkázáno jako špatným a lenivým služebníkům odejít do věčného ohně, do vnější temnoty, kde ‘bude pláč a skřípění zubů’.“ V Pekle bude na probuzení již pozdě. Proto se snažím fungovat jako ten tolik nepříjemný ranní budíček. Pro bratry katolíky zde mám odkazy z nejnovějšího katechismu jejich církve - § 1035: „Církev ve svém učení potvrzuje existenci pekla i jeho věčnost. Duše těch, kteří umírají ve stavu smrtelného hříchu, sestupují ihned po smrti do pekla, kde snášejí pekelné tresty, „věčný oheň“. Hlavním trestem pekla je věčné odloučení od Boha, neboť pouze v Bohu může mít člověk život a štěstí, pro které byl stvořen a po nichž touží.“ Z: http://www.katechismus.cz/paragraf.php?sel_paragraf=1035 Popravit gynekologickými nástroji nevinné nemluvně je smrtelným hříchem. Podívejte se, jak to vypadá sem: Zde je dítě docela velké, má 11 týdnů života v děloze. Při popravě mu utrhli obě ruce. Poprava horší než ve středověku! Tehdy podobné věci dělali pouze vrahům. Teď v moderní době to dělají miminkům. Fotografie je ze společnosti CBR na: http://www.abortionno.com/Resources/pictures_2.html „Znovuzrození“ křesťané zabíjejí většinou pouze menší děti – pomocí hormonální antikoncepce a nitroděložního tělíska. Myslí si, že Bůh to ve své údajně slepé lásce nevidí. Připomíná mi to vtip o muslimech v bývalém Sovětském svazu, alkoholismem prolezlém. Muslim si před napitím vodky nasadí čepici s velkým kšiltem a myslí si: „Teď mě Bůh neuvidí!“ (Islám zakazuje každý alkohol.) - § 1034 katechismu (i s biblickými odkazy): „Ježíš často mluví o „pekle“, o „neuhasitelném ohni“, vyhrazeném tomu, kdo až do konce života odmítá uvěřit a obrátit se, tam mohou zahynout jak duše, tak tělo. Ježíš ohlašuje přísnými slovy, že „pošle své anděly, ti posbírají z jeho království … ty, kdo dělají nepravosti, a uvrhnou je do ohnivé pece“ (Mt 13,41-42), a že vynese rozsudek: „Pryč ode mne, vy zlořečení, do věčného ohně!“ (Mt 25,41).“ VYSVĚTLUJÍCÍ POZNÁMKA O NEODPUSTITELNÉM HŘÍCHU: Každá vražda nemluvněte (či jiný těžký hřích) není automaticky neodpustitelným hříchem rouháním se Duchu svatému. NĚKTERÁ vražda nemluvněte však neodpustitelným hříchem opravdu je. JAK TO POZNÁME, kdy je a kdy není? To nepoznáme. My lidé na Zemi na 100% nepoznáme, kdy se kdo už rouhal Duchu svatému. My lidé, včetně křesťanů, totiž nejsme vševědoucí. Také žádný papež nebyl vševědoucí. Bůh to však na 100% ví. Proto se máme bát, abychom vraždou dítěte či jiným těžkým hříchem nespáchali současně neodpustitelný hřích. Bůh přesně ví, od jakého okamžiku nám přestane odpouštět. On zná okamžik našeho rouhání se Duchu svatému. Kdo z historicky známých biblických postav spáchal neodpustitelný hřích? Např. Jidáš, syn zatracení. Velekněží Kaifáš, Ananiáš, kteří nečinili pokání ani po jasné zprávě od stráží, že Kristus vstal z mrtvých. Také většina farizeů, o nichž Kristus konstatoval, že zemřou ve svém hříchu. Stav člověka po hříchu rouhání se Duchu svatému se vyznačuje neschopností pokání i na smrtelném loži, vytrvalou emocionální (nelogickou) nenávistí k životně nejdůležitějším pravdivým informacím. Co se týče hříchu vraždy nemluvněte, tak pokud se nemýlím, zhruba 50% vraždících matek po umělém potratu trpí tzv. postabortivním syndromem – psychickým a mnohdy i fyzickým pocitem viny z vraždy. Domnívám se, že ty krvavé matky (i otcové, lékaři), kteří syndromem vůbec netrpí, pravděpodobně už spáchali ten neodpustitelný hřích. Je totiž psáno, že „Koho Bůh miluje, toho trestá.“ Z toho logicky vyplývá, že toho vraha, který se už rouhal Duchu svatému, toho už Bůh nemiluje, a proto ho pocitem viny teď na Zemi netrestá. Sebelítosti si užije dost a dost v Pekle. Tam bude přece pláč a skřípění zubů. Kdo činil pokání, tomu Bůh věčný trest za vraždu odpustil. Někdo je poté vysvobozen i z pocitu viny už teď na Zemi, jiný osvobozen z tohoto pocitu na Zemi není. Bůh mu však také odpustil, jen ho (ji) nevysvobodil z toho pocitu. Odpuštění je prvním a největším darem Božím, osvobození z pocitu viny je darem dalším. Bůh nemusí dávat oba dary najednou. Když král David zhřešil vraždou Uriáše, manžela Betsabé, Bůh mu po pokání odpustil, pocitu viny ho však ani poté nezbavil – trpěl jím až do své smrti, jak to lze vyčíst z jeho Žalmů. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Proč jsou mé články kritické a zabývají se negativními věcmi?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 2 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Proč jsou mé články kritické a zabývají se negativními věcmi? (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 23. říjen 2006 @ 20:45:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Podle ČSÚ bylo od roku 1960 v České republice chirurgicky uměle potraceno 3 010 785 nenarozených dětí.
Ta krev nevinných lpí na národě jako celku a nejvíce lpí na rodičích těchto dětí a na lékařských katech.
Těmto krvavým rodičům je nyní 65 a méně let. Ti nejstarší z nich jsou krátce v důchodu. Zatím pouze nemnozí z nich zemřeli - většinou šli asi navěky do Pekla, neboť k pokání jsme je my křesťané svým zbabělým tolerantním mlčením nevyzývali. Jejich krev tak lpí i na nás -prý znovuzrozených v Kristu.




Re: Proč jsou mé články kritické a zabývají se negativními věcmi? (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 23. říjen 2006 @ 22:16:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Příčiny a následky traumatu po potratu
Prof. Dr. Philip Ney, Dr. Marie Peetersová
PROČ PLÁČEŠ, MIRIAM?
Překlad knihy "Myriam... warum weinst Du?"
Vysvětlení dalekosáhlých problémů - vyvolaných potratem a zneužíváním dětí - projekt pro ty, kteří ztratili naději, ale chtěli by se znovu vzchopit.

Autoři
Prof. Dr. Philip Ney je dětský psychiatr z Viktorie BC v Kanadě. Patří k průkopníkům, kteří popsali psychické následky potratu u žen (postabortivní syndrom).
Prof. Dr. Philip Ney získal odbornost jako dětský psychiatr a psycholog na McGillské univerzitě, na Londýnské univerzitě a na Illinoisské univerzitě. Třicet let pracuje jako vědec a klinický lékař.
Působil jako docent na pěti lékařských fakultách, jako odborný lékař a primář a založil tři dětská psychiatrická oddělení.
Patnáct let se zabývá vědeckými výzkumy na poli zneužívání dětí a na toto téma uveřejnil více než dvacet referátů.
Již na začátku studia si všiml souvislosti mezi zneužíváním dětí a potratem. Před časem začal také pozorovat děti, které přežily potrat. Vedl rovněž terapeutické skupiny pro ženy a muže, kteří byli v dětství zneužíváni. Na základě této zkušenosti napsal knihu pod názvem "Již nikdy nebudu zneužit", která má být brzy vydána.

Dr. Marie Peetersová je americká dětská lékařka z Paříže. Pracovala jako výzkumná pracovnice u světoznámého, dnes již zemřelého genetika Prof. Dr. Jérôma Lejeuna na Institutu de la Progenese.
Lékařské vzdělání získala v Belgii a pediatrické odborné vzdělání v Kanadě. Nedávno vyhrála renomovanou cenu Lékařské akademie v Paříži za svou výzkumnou práci o biochemických příčinách mentální retardace.
Pracovala mnoho let v L'Arche s postiženými dětmi. Velice pečlivě sleduje vědeckou eugeniku a zranitelnost invalidů.
Uzdravit traumata po potratu a zneužívání považuje v Evropě za nutně potřebné. Když se tomu nebudeme věnovat, bude to mít za následek totálně rozvrácenou evropskou společnost.

Oba autoři mají hluboké přání chránit děti tak, aby se šlo na kořen problému a děti se nestaly obětními beránky. V současné době přednášejí v mnoha zemích a vedou doškolovací semináře o léčbě postabortivního syndromu.

Nová cesta k porozumění postabortivnímu syndromu (PAS)
Proč je postabortivní syndrom realitou

Mnozí lékaři a poradci postabortivní syndrom neuznávají, protože nejsou schopni věřit, že potrat může mít pro někoho význam. Jeho význam pochopí jen tehdy, když si uvědomí, že ztráta nenarozeného dítěte je důležitou událostí.
Pro mnohé je dítě jenom plodem nebo hromadou tkání, která je velice vzdálena skutečnému člověku. Takto by se nemělo "přerušení těhotenství" nikoho jakýmkoli způsobem dotknout. Ale i tak je mnoho pracovníků ve zdravotnictví díky běžným anebo klinickým pozorováním přesvědčeno, že se u "postabortivního syndromu" s jeho často ničivými a ochromujícími následky pro ženu jedná o něco velmi reálného.
Ztráta nenarozeného dítěte potratem zanechává zřejmě i významný vliv na rodičích matky, jejím partnerovi a také na ostatních dětech v rodině. Následkům se nevyhnou ani lékaři, potratáři, poradci a všichni, kteří se na potratu podíleli. Sourozenci potraceného dítěte mohou trpět velice reálně. Tomuto syndromu se říká postabortivní syndrom přežití (PASS).
Lidské vztahy a psychodynamika jasně dokazují, že po potratu přichází postabortivní syndrom:
1. Protože se zde jedná o důležitou ztrátu. Je zde skutečná náklonnost k reálné osobě, která ve vědomí či nevědomí rodičů a příbuzných existuje. Žijící biologické "něco" v děloze je chápáno jako lidská bytost. Vnímat a představovat si nenarozené dítě je pochopitelné a přirozené, protože v obou rodičích se na základě fyziologických změn vytváří vnitřní otevřenost. Od počátku zplození dochází u matky k hormonálním změnám, které mají na oba rodiče vliv.
2. Oba rodiče mají rozdílný vztah k osobě, kterou chtějí zničit, a k metodě, kterou se má lidský život ukončit. Všechen strach, který souvisí s těhotenstvím, vnitřní nouze ovlivňující rozhodnutí o tom, co se má s miminkem udělat, agrese, která vede ke zničení rostoucího dítěte a všechna bolest jako následek ztráty - toto všechno vyvolává hluboké psychologické konflikty, které se dají těžko řešit.
3. Dříve nebo později se rodiče musí vyrovnat se smutkem ze ztráty, kterou potrat způsobil. Když to neudělají, vyvinou se znenáhla symptomy, které se dají připisovat jejich vnitřním konfliktům. Potlačení bolesti dlouho nefunguje.
4. Nevyřešené konflikty oslabují. Jsou lidé, kteří si osvojili celou řadu obranných mechanismů. Ty se zhroutí, jakmile jsou lidé slabí nebo jsou vtaženi do mezilidských konfliktů. Intenzita symptomů závisí na počtu dřívějších ztrát, na osobní síle rodičů, na jejich rozhodnosti potlačit jakékoli pokusy ze strany jiných, kteří by chtěli odhalit jejich konflikty.
5. Potlačená bolest má vždy za následek strach a zlost a projevuje se jako deprese spojená s neklidem, což je u postabortivního syndromu obvyklé. Záleží na důvodech, které rodiče vedou k potratu, pokročilosti těhotenství, senzibilitě rodičů vůči jejich vlastním vnitřním procesům a pomoci, kterou dostávají...
Více:
http://prolife.cz/vyvoj/?kn=10&clanek=248&search=potracen%E9
http://prolife.cz/vyvoj/?kn=10




Stránka vygenerována za: 0.16 sekundy