Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 252, komentářů celkem: 429587, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 462 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

oko
rosmano
ivanp
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116499833
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Cirkev nie je monarchia
Vloženo Neděle, 14. leden 2007 @ 07:58:50 CET Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal ivanp

Sledujem diskusiu o tom, či je Peter prvým nástupcom (papežom) Krista, alebo je ním niekto iný? Myslím, že je to problém Kristovho kňažstva. Cirkev je živý organizmus a nie monarchia. To znamená, že Kristus je najvyšším kńazom cirkvi a ním ostáva na veky.

Nikomu neodovzdáva kňažský úrad, lebo Kristus ostáva na veky. Preto v cirkvi nemáme kňazov, ktorí by boli oddelení od ostatných ľudí (ako to bolo v starom zákone), ale všetci veriaci sú kňazi.: Zj 1, 5,6... ktorý nás ... urobil kráľovstvom, kňazmi svojmu Bohu a Otcovi, Jemu sláva a vláda naveky vekov! Amen. Zj 20,6 Blahoslavený a svätý, kto má podiel na prvom vzkriesení! Nad tými druhá smrť nemá moc, ale budú kňazmi Boha a Krista a budú kraľovať s Ním tisíc rokov! Kňažská hodnosť nemôže prejsť na pápeža, lebo neprechádza na iného. Žid 7,24 On však, pretože zostáva naveky, zastáva kňazský úrad, ktorý neprechádza na iného. ivanp


"Cirkev nie je monarchia" | Přihlásit/Vytvořit účet | 6 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Cirkev nie je monarchia (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 14. leden 2007 @ 09:27:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Máš pravdu, takhle to vidí katolická církev také. Kristovo kněžství nepřechází na nikoho jiného, ale my všichni máme ÚČAST NA JEHO KNĚŽSTVÍ. Pro správu Kristovy Církve jsou však ustanoveni "správci" (starší), kteří mají služebnost k ochraně určitého řádu ve společenství Církve. Církev je organismus (nikoliv organizace), ale zde na zemi potřebuje "organizaci" ("organisatio" lat. "uspořádání"), aby vše fungovalo v "řádu", "řádně" bez zmatku apod. Vždyť i "celé tělo" je "pevně spojené klouby navzájem se podpírajícími" (Ef 4,16).

A Církev je monarchie (v řečtině znamenající "jednoho vládce") a jejím "monarchou" (tzn. "vládcem") je Kristus. A Církev je poslána Kristem pokračovat v jeho díle, neboť je tělem, jehož hlavou je sám Kristus.



Re: Cirkev nie je monarchia (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 14. leden 2007 @ 18:50:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Ivanp, nechtěl jsem ve svém článku říci, že Petr, je prvním papežem. Jen jsem chtěl poukázat, že prvotní Církev měla Petra jako svého reprezentanta. Petr se obracel navenek Církve a zvenku Církve se všichni obraceli pouze na Petra. A Pán nám tím chtěl něco říci, co se týče Božího uspořádání v místních sborech. Pravděpodobně poslové Církví ve zjevení, ke kterým hovoří Pán Ježíš ve svých dopisech, jsou právě takoví reprezentanti a mluvčí, jako byl Petr.



namestnik kristov = antikrist (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 14. leden 2007 @ 19:32:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dovolujem si dat do pozornosti článok: Učení katolické církve ve světle Božího slova , z ktorej malý úryvok:

(2) Naší další zmínkou je nadřízenost papeže nad všemi morálními a náboženskými záležitostmi v církvi, a neomezená a okamžitá autorita nad životy všech, tak jako to bylo pravdivé u Babylónského Velekněze, jak jsme již viděli dříve.

(3) Uctívání a pocta obrazů začala brzy. Poprvé to bylo prohlášeno Druhým koncilem v Nise, 787 n.l. V devátém století se určití císařové pokoušeli odstranit takovéto uctívání, ale bylo tak zakořeněno v lidech a pokusy byly tak odmítány ignoranty a mnichy, že císařové vzdali své pronásledování a v r. 869 n.l. se senát v Konstantinopoli vyjádřil v jejich nepřízeň. Uctívání obrazů je čistě pohanské a pochází z Babylónu.

(4) Osobní zpověď knězi vznikala z malého začátku ve druhém a třetí století ž do vypracovaného systému v době Innocenta III, 12I5 n.l., ale nebylo to vyhlášeno radou až teprve Koncilem v Trentu, 1551. Lidé byli nuceni se zpovídat knězi nejméně jednou za rok a vykonat odplatu podle stupně spáchaných hříchů. Odplatou byl půst, zmrskání, poutě, atd. Bez vyznání neměl nikdo právo na svatosti. Je to ten stejný systém jaký měl Babylón, který svazoval lidi ke knězi strachem z vyzrazení nebo Božího hněvu.

(5) Znak kříže měl svůj původ v mystickém "Tau" Babylónského kultu. Pocházelo to z dopisu, počátečních písmen Tammuz (Ezech. 8:14), který je ale známější v klasických rukopisech jako Bacchus, Oplakávaný, což byl Nimrod, syn Kúšúv.

(6) Růženec je pohanského původu. Je používán pro stejné magické účely v Římanství, pro které byl používán v Babylónských záhadách.

(7) Řád mnichů a jeptišek byl převzat z Babylónského Kultu. Pozdější je imitace Panen zasvěcených Vestalovi (římský bůh) z Pohanského Říma, převzato z Babylóna.

(8) Významné svátky Římanství jako například Vánoce, Velikonoce, Den svatého Jana, Ženský den, Svátek Půstu atd. jsou Babylónské a nemají žádný vztah ke Kristu a k Bibli. Žádný z nich nebyl slaven v křesťanských církvích po dobu 200 let po Kristu. Všimněte si následujícího:

A. Vánoce.- byly převzaty z pohanské oslavy probíhající 24. a 25. prosince na počest syna Babylonské Královny Astarte a byly udržovány už století před Kristem. Chaldeanci to nazvali štědrovečerní den nebo Dětský den. Tak dobře známý vánoční stromek byl v podstatě pohanský a byl společný pro všechny pohany těch zemí. Podle legendy v podvečer toho dne byl 24. prosinec nazván yule - zápisem odhozeným na stromek, ze kterého pak byly vzaty boží dary od bohů, aby požehnaly lid v novém roce. Tyto stromky byly běžné ve dnech Jeremiáše, který varoval Izrael, aby utekl od tohoto pohanského zvyku (Jr I0:1-9).



Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy