Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 247, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 534 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116484440
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Pravoslavný kněz nevybíravě napadl homosexuály
Vloženo Úterý, 23. leden 2007 @ 19:13:50 CET Vložil: Bolek

Sebeobrana poslal Nepřihlášený

Televize: ČT1 Datum vydání: 16. 11. 2004 Autor: Petra Sopoušková Moderátor: Silvie Bínová Relace: Jihomoravský večerník Moderátor (Silvie Bínová): Máme pro vás Jihomoravský večerník, hezký podvečer. Pravoslavný kněz Libor Halík (obr. ZDE) rozdává v Brně letáky popuzující proti homosexuálům. Vybízí lidi, ať píší poslancům, aby v prosinci nepodpořili zákon o registrovaném partnerství. Text letáků je ovšem pro homosexuály urážlivý, nepravdivý a nechutný. Podle sexuoložky Růženy Hajnové se dá kvůli lživým tvrzením označit za šikanu homosexuální menšiny. Komentář (Petra Sopoušková): V letáku, který rozdává Libor Halík věřícím, oslovuje zákonodárce.

Citace z letáku kněze Libora Halíka: "Vážený pane poslanče, paní poslankyně, viděl jste homosexuála při pohlavním styku? Kdybyste to viděli, udělalo by se Vám špatně..." Komentář (Petra Sopoušková): Dalšími větami pravoslavný kněz popisuje podle něj běžný sexuální styk homosexuálů, mimo jiné vysávání fekálií, bití a mrskání. Libor Halík, pravoslavný kněz: Dělají především to strkání těch předmětů do konečníku, což je zdravotně velice škodlivé, proto také odsuzuji to homosexuální chování, protože je odporné. Vladimír Hrubý, aktivista Gay a lesbické ligy: Mě se z toho zvedl žaludek samotnému. Mě to uráží jako gaye, mě to uráží jako křesťana, mě to uráží jako člověka. Komentář (Petra Sopoušková): Text Libora Halíka je také podle sexuoložky Růženy Hajnové militantní a především nepravdivý. Má v lidech vzbudit negativní emoce a popudit proti homosexuálům. Růžena Hajnová, primářka sexuologie FN U sv. Anny: Pisatel vytáhl to nejhorší ze sexuální patologie, která se vůbec v lidstvu vyskytuje, a toto promile sexuální patologie přičlenil jako běžnou sexuální aktivitu homosexuální menšině. Komentář (Petra Sopoušková): Názory pravoslavné církve na leták Libora Halíka se různí. Olomoucký biskup Simeon boj proti homosexualitě podporuje, pražský arcibiskup Kryštof tuto akci naopak odsoudil s tím, že je neuvěřitelně vulgární. Zdroj: Česká televize uveřejněno s laskavým souhlasem redakce Text letáku: Prosím, modlete se za to a piště poslancům, aby v prosinci ani později neuzákonili registrované partnerství homosexuálů. Piště každému zvlášť na adresu: Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR, Sněmovní 4, Praha 1 ‑ Malá strana... Piště např.: "Vážený pane poslanče, paní poslankyně, viděl jste homosexuála při pohlavním styku? Kdybyste to viděl, udělalo by se Vám špatně. Oni běžně olizují řitní otvor, vysávají fekálie, močí na sebe, používají pouta, bití, mrskání, fackování, kapání horkého vosku na kůži, ruku po zápěstí nebo i více zasunují do konečníku. Někdy zasunují malého živého hlodavce do řiti. Řitní styk i při použití kondomu porušuje slizniční bariéru a ohrožuje příjemce mnohočetnými závažnými infekcemi. Vyskytují se poruchy svěračů, a mimovolným odchodem stolice, který si může vyžádat nošení plen. Často trpí řitními vředy, trhlinami a hemoroidy. Častější je výskyt rakoviny análu a postižení prostaty." Zdroj: leták, rozdávaný L. Halíkem Pravoslavná obec v Brně se distancuje od protipotratového "boje" kněze Libora Halíka 28. 11. 2004 21:00 ČTK (Brno) Činnost kněze Libora Halíka je neslučitelná s povoláním pravoslavného duchovního a Pravoslavná církevní obec v Brně se od něj distancuje. Vyplývá to z dnešního usnesení farní rady obce, které má ČTK k dispozici. Kněz dlouhé měsíce každé ráno zpěvem před brněnskou porodnicí Na Obilním trhu protestuje proti potratům. Neupustil od toho po kritice občanů, radnice Brno‑střed ani po jednání s církevními nadřízenými. "Toto prohlášeni jsme s politováním nuceni vydat po dlouhodobé snaze řešit situaci kompetentními osobami v naší církvi. Bohužel za současného správce eparchie (pravoslavné církevní diecéze) olomoucko‑brněnské biskupa Simeona tento problém zůstává nevyřešen," píše rada ve svém prohlášení. Brněnská pravoslavná obec Halíkovi vytýká, že porušuje základní body ústavy této církve tím, že jako duchovní vystupuje na území farnosti, v níž vůbec nepůsobí. Donedávna pracoval v Třebíči, kde bude ale nahrazen jiným knězem. K činnosti v Brně nemá Halík žádné svolení tamní pravoslavné církevní obce. Pravoslavní duchovní jsou sice zásadně proti potratům, naprosto ale odmítají formu protestů, kterou Halík volí. Podle nich si na počínání kněze stěžují již i samotní věřící. Obec se obává toho, aby nebyla spojována s činností duchovního. Zdroj: Česká tisková kancelář Zdroj: http://vira.kluci.cz/vh-antigay/20041129_liborhalik.phtml


"Pravoslavný kněz nevybíravě napadl homosexuály" | Přihlásit/Vytvořit účet | 26 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Oficiální prohlášení Pravoslavné církve k otázce homosexuality (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 23. leden 2007 @ 20:12:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Oficiální prohlášení Pravoslavné církve v českých zemích
k otázce homosexuality

Prohlášení biskupů Pravoslavné církve v českých zemích k problematice homosexuálních svazků a k některým v současné době rozšířeným hříchům

Ve snaze následovat našeho Pána a Spasitele Ježíše Krista, apoštoly a učení pravoslavné církve, jsme vážně znepokojeni snahou některých bratří a sester z jiných křesťanských vyznání, kteří se snaží přizpůsobovat slova a skutky našeho Pána, o nichž mluví Evangelia některým neblahým společenským jevům současnosti a svým vlastním představám. Zejména se jedná o problematiku vzájemného soužití lidí stejného pohlaví a o přijetí homosexuálních svazků církví a společností.
Ještě více nás znepokojuje, že tito bratři a sestry neváhají k hlásání svých názorů velmi vzdálených od učení Evangelia a také od původního etického učení a postojů církve, využívat prostor přidělený křesťanům v české veřejně právní televizi a dalších prostředcích masové komunikace a tam své představy uvádět jako stanoviska pro všechny křesťany přijatelná a jako ta, která jsou v souladu s duchem a učením Evangelia.
Bible zaujímá k problému homosexuálních vztahů jednoznačný postoj: "NEBUDEŠ OBCOVAT S MUŽEM JAKO SE ŽENOU, JE TO OHAVNOST" /3M 18, 22/. Sv. apoštol Pavel dále mluví o "hanebných vášních" a také o tom, že: "Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svoji zcestnost". APOŠTOL NÁM DÁLE PŘIPOMÍNÁ, ŽE BOŽÍHO ODSOUZENÍ SE DOSTANE TAKÉ TĚM, KDO TAKOVÉTO JEDNÁNÍ SCHVALUJÍ /Ř 1, 18-32/. V listu ke Korintským se dokonce MLUVÍ O TOM, ŽE TITO LIDÉ NEZDĚDÍ VĚČNÝ ŽIVOT: "Nemylte se: Ani smilnící, ani modláři, ani cizoložníci, ani modloslužebníci ani zvrhlíci …nebudou mít účast v Božím Království" /1 Kor 6, 9- 10/.
Biblické texty odmítající homosexualitu formovaly a spoluvytvářely křesťanskou morálku a kulturu a vzdělávaly mnoho generací. Popírání přímého smyslu slov sv. apoštola Pavla některými křesťany je v protikladu ke dvoutisícileté křesťanské tradici a v protikladu biblickým textům. HOMOSEXUÁLNÍ VZTAHY JSOU Z POHLEDU BIBLE I Z POHLEDU UČENÍ CÍRKVE HŘÍCHEM, KTERÝ ODDĚLUJE ČLOVĚKA OD BOHA. V současnosti jsme ale v této věci svědky u mnoha lidí přijetí postojů, které jsou ve zjevném protikladu k učení církve a jeví se také jako nezdravé a nebezpečné pro další vývoj rodiny a společnosti.
Bylo by však velkým omylem vybrat si z mnoha hříchů, kterým lidé dnes podléhají a které jsou velmi rozšířeny pouze jeden (například praktikování homosexuálních svazků) a nemluvit o mnoha dalších, které jsou dnes ve společnosti a dokonce někdy i v církvi pokládány za přijatelné.
Zde musíme mluvit o velmi rozšířeném sobectví a individualismu a nepamatování na Boha, zrovna tak jako o rozšířené praxi mimomanželských styků, manželské nevěře, rozvodech a o častých potratech, které nemají ani zdravotní a ani sociální odůvodnění. V současnosti tolerovaným, avšak závažným hříchem vedoucím k destrukci mezilidských vztahů, duševnímu a duchovnímu úpadku je mezi mladými lidmi rozšířené nemírné holdování alkoholu a návykovým látkám. Do popředí vystupuje také hřích konzumního způsobu života, vedoucí ve svých důsledcích k destrukci Božího stvoření.
Církev a křesťané nesmí omítat pomoc lidem, rodinám a společenstvím, pokud jsou hříchem a hříchy postiženy. Nesmí se ale také přizpůsobovat situacím majícím svůj základ v mravním a etickém relativismu, nihilismu a úpadku a prohlašovat projevy nemoci za projevy zdraví, případně před věřícími z jakýchkoliv účelových a politických důvodů zakrývat skutečnost, že hřích a přetrvávání ve hříchu přivádí člověka a lidstvo na duchovní scestí a k zatracení.
Bůh v osobě svého Jednorozeného Syna přišel spasit hříšníky a ne spravedlivé. Bůh je láska a křesťané se proto musí modlit za všechny lidi a přát jim spasení. Církve a křesťané jsou povinní ve své službě Bohu a každému člověku otevírat cestu k obrácení, pokání a k duchovní vyléčení. Na druhé straně se však nesmí bát pojmenovat hřích a to především proto, aby ti, kteří mu propadli nalezli cestu k Bohu a ke spáse.
Pro nás, biskupy Pravoslavné církve v českých zemích a na Slovensku, není možné schvalovat úpadek lidské přirozenosti, která byla stvořena samotným Bohem a nemůžeme ani schvalovat, aby stanoviska skupiny lidí postižené jakýmkoliv hříchem zpochybňovala a přizpůsobovala osobu samotného Bohočlověka Krista - Boha a Spasitele své představě a prezentovala jej jako toho, který je hříchem postižen. Takovýto názor jednoznačně odporuje církevnímu učení.
Pro pravoslavné věřící zůstávají nadále v platnosti kánony církve, které jsou i dobách mravnímu úpadku a ztráty duchovního horizontu normou, o dodržení které by měl každý pravoslavný křesťan podle svých sil a možností s Boží pomocí usilovat v zájmu svého duchovního pokroku, spásy a věčného života v království nebeském.
Členové Posvátného synodu Pravoslavné církve v českých zemích a na Slovensku:
metropolita v českých zemích a na Slovensku Kryštof
a arcibiskup olomoucko-brněnský Simeon



Re: Pravoslavný kněz nevybíravě napadl homosexuály (Skóre: 1)
Vložil: cristiano v Úterý, 23. leden 2007 @ 22:01:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://prokrestany.cz
Mám několik otázek pro všechny čtenáře:

1. Je možné, že by to, co bylo výše citováno, kdy vůbec pan Halík zveřejňoval, nebo to je jen kachna?

2. Je možné, aby o těchto věcech mohl člověk takto hovořit, aniž by byl osobně zaujat proti těmto lidem?

3. Proč to, co se nestihne v Brně na ulici pokračuje zde na Grano Salis? Netuším, proč tedy pan Halík nepíše stejným jazykem, který je dle výše uvedených citací dosti zhýralý, i zde na Granu.

Jsem tímto krajně šokován a děkuji nepřihlášenému uživateli za informování o takovéto praxi.

Cristiano

P.S.: Vážený pane Libore Halíku, ve vší úctě k vám, bych chtěl říci, že odciťuji, že takovýmto doslova brutálním způsobem, jakým bojujete proti homosexualitě a zvrácenosti, která zajisté všudemožně je, nebojujete již proti homosexualitě, jako sexuální praxi, která je v Božích očích jistě ohavností, ale proti lidem a to dosti nevybíravým způsobem. Obávám se, že takovýto způsob extrémistické evangelizace může být kontraproduktivní. Jestli se mýlím, prosím, odpovězte veřejně jaké toto bojování nese ovoce. Např. nějaké svědectví obráceného homosexuála, nebo tak.. (myslím tím třeba člověka, který reflektoval na vaši evangelizaci...)

Nese-li tento strom dobré ovoce, nemám nic proti, ale rád přenechám odpověď na vás....



VINEN, ALE NIKOLI PŘEHÁNĚNÍM, ALE PŘÍLIŠNOU ZDRŽENLIVOSTÍ PŘI VÝČTU TĚCHTO OHAVNOSTÍ (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 24. leden 2007 @ 00:02:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Milý bratře Cristiano!
Když se člověk dozví, co si gayové navzájem provádějí, argument o nějaké vrozené, biologické homosexuální orientaci se stává hromadou naprostých nesmyslů. Zapomeňte na ty dojímavé obrázky, které jsou nám předkládány, kde se milující pár homosexuálních stařečků láskyplně stará jeden o druhého. Sex u gayů není ničím jiným než mravní degradací a deformací. Praktikování homosexuality pak přináší své ovoce: perverze vyvolává další perverzi. A JE ZCELA POCHOPITELNÉ, ŽE GAY AKTIVISTÉ NEMOHOU SNÉST, ZAČNE-LI NĚKDO O TĚCHTO VĚCECH MLUVIT NAHLAS.
Tato informace, kterou jsem uvedl v tom letáku je, Bohu žel, odpovídající realitě:
"Vážený pane poslanče, paní poslankyně, viděl jste homosexuála při pohlavním styku? Kdybyste to viděl, udělalo by se Vám špatně.
a) Oni běžně olizují řitní otvor, vysávají fekálie, močí na sebe, používají pouta, bití, mrskání, fackování, kapání horkého vosku na kůži, ruku po zápěstí nebo i více zasunují do konečníku. Někdy zasunují malého živého hlodavce do řiti.
b) Řitní styk i při použití kondomu porušuje slizniční bariéru a ohrožuje příjemce mnohočetnými závažnými infekcemi. Vyskytují se poruchy svěračů, a mimovolným odchodem stolice, který si může vyžádat nošení plen. Často trpí řitními vředy, trhlinami a hemoroidy. Častější je výskyt rakoviny análu a postižení prostaty."
Informace ad a) lze nalézt v knize Angličana F. LaGard Smithe: Hnutí homosexuálů. Boj za lidská práva, nebo propaganda?, Praha 2004, zejména na str.82.
Informace ad b) lze nalézt v MUDr. Rucki, Štěpán, Homosexualita: normální varianta lidského chování?, materiál z 11. celostátní konference Sdružení křesťanských zdravotníků na téma "Etické problémy v medicíně", Praha 21.-22.10.2000
Homosexualita: normální varianta lidského chování?
Toto sdělení vzniklo na základě materiálů, které byly shromážděny při 11. celostátní konferenci Sdružení křesťanských zdravotníků na téma "Etické problémy v medicíně" v Praze v roce 2000. Základním cílem této práce je odpověď na otázku, která byla diskutována v církevních kruzích, zda homosexualita je biologicky podmíněna normální varianta lidského chování. Většina informací zde obsažených byla převzata z knihy renomovaného amerického psychiatra Dr. J. Satinovera "Homosexualita a politická pravda" (1999). Dr. Satinover je členem odborné společnosti "Národní společnost pro výzkum a léčbu homosexuality" (NARTH) v USA. Dalšími zdroji jsou kniha Thomase Schmidta "Zpříma a úzce? Soucit a jasno v homosexuální debatě" (1995) a mnohé původní práce diskutující problémy biologické determinace homsexuality.
Cituji:
Anální pohlavní styk a jeho rizika
Nejzávažnější nebezpečnou praktikou vyskytující se u homosexuálních mužů je anální pohlavní styk. Bell a Weinberg ve své studii Homosexualities z roku 1978 uvádějí 80% výskyt "pronikavého" análního sexu a 70% výskyt "přijímacího" análního sexu. Nové studie z období epidemie AIDS tato vysoká čísla dále potvrzují. V Multicenter AIDS Cohort Study z roku 1987 uvedlo "přijímací" anální styk v posledních dvou letech více než 80% dotazovaných.
Dokonce s použitím kondomu je anální pohlavní styk škodlivý především pro "přijímacího" partnera. Řitní svěrač je předurčen pouze k minimálnímu roztahování a může být tedy pohlavním stykem do této oblasti těžce poškozen. Další poměrně rozšířené praktiky, jako zavádění různých předmětů a dokonce i pěsti do anu ("fisting") způsobuje ještě větší škody. Proto také homosexuální muži trpí neúměrně často různými zdravotními problémy v této citlivé oblasti. Vyskytují se u nich poruchy svěračů s mimovolným odchodem stolice (inkontinencí), který si může vyžádat dokonce i nošení plen. Často trpí řitními vředy, trhlinami a hemoroidy. Častější je také výskyt rakoviny anu a s ohledem na blízkou anatomickou polohu také postižení prostaty. Dr. Everett Koop, někdejší hlavní lékař USA řekl, že "anální sex, dokonce i s kondomem je jednoduše příliš nebezpečná praktika".
Dále anální pohlavní styk způsobuje, že jemná výstelka rekta určena pro shromažďování a pomalé vypuzování relativně měkkých výkalů, je během každého pohlavního styku zraňována. Dokonce i při nepřítomnosti velkého poranění tyto drobné trhlinky slizniční výstelky rekta jsou místem okamžitého vstupu pro choroboplodné zárodky přímo do krevního oběhu. Poševní výstelka je oproti tomu mnohem více odolná proti těmto traumatům a také její propustnost do krevního oběhu je daleko nižší. Navíc je prostředí pochvy mnohem méně toxické a infekční než prostředí střeva. Anální pohlavní styk proto i při použití kondomu znamená porušení slizniční bariéry a ohrožuje příjemce mnohočetnými závažnými infekcemi. Představte si, že obě ruce ponoříte do inkoustu a pak si na jednu ruku nasadíte koženou a na druhou hedvábnou rukavici. Hedvábná rukavice bude úplně zničena, v kožené se možná objeví drobná prosáknutí inkoustu v oblasti švů. Tato analogie nám může pomoci lépe pochopit, jaký je rozdíl mezi propustností slizniční bariéry pro infekční agens v rektu a v pochvě a proč je anální pohlavní styk tak riskantní záležitost.
Ostatní sexuální praktiky
Kromě análního pohlavního styku je však výrazným charakteristickým rysem homosexuality široká paleta různých dalších sexuálních praktik, z nichž některé mohou vést k závažným zdravotním následkům. Pro sexuální chování ve společnosti platí, že když je strženo jedno společenské tabu, pak ostatní padají již snadno a rychle. Se stržením části hráze dravá řeka uvolněného sexuálního pudu ničí rychle celou hráz. Obránci homosexuality hájí tyto jevy jako známky větší osobní a sexuální svobody a života v souladu se svou přirozeností. Homosexuální životní styl je tedy do značné míry spojen s uvolněnou sexualitou všeobecně. Bystří pozorovatelé homosexuální scény přesvědčivě tvrdí, že homosexuální životní styl není ani tak "homosexuální" jako "pansexuální". Za těchto okolností pak "muži mají pohlavní styk se ženami a s muži; s malými děvčaty a malými chlapci; s jedním partnerem nebo s velkou skupinou; se členy bezprostřední rodiny;...[další skutečnosti nebudu citovat, abych ušetřil čtenáře]. Je jen málo věcí oživených nebo neoživených, které by nedovedly některé muže vzrušit k orgasmu" (D. Prager, Ultimate issue 6, 1990, s. 2-3).
Z toho důvodu nás nemůže překvapit, že se u homosexuálních mužů vyskytují orogenitální praktiky (90-98%), vzájemná masturbace penisu a řitního otvoru (80-90%), zavádění prstu do řitního otvoru (40-70%), oroanální sex a tzv. "rimming" (30-40%), zavedení pěsti do rekta - "fisting" (5%) a různé sadomasochistické praktiky (5-10%), jak to zjistily různé nedávné studie sexuálního chování homosexuálních mužů.

Svědectvím o obrovské sprostotě homosexuálních vztahů jsou i vulgární slova, která říkal Mgr. Karel Bican husitský pražský biskup do telefonu svému homosexuálnímu milenci, když s ním chtěl tzv. chodit:
V červnu 2006 si tento Lukáš Bořecký nahrál svůj telefonní rozhovor se zvráceným duchovním Karlem Bicanem. Obsahem nahrávky se zabývaly autority husitské církve. Zde jsou výňatky z rozhovoru:

Karel Bican: Já už takhle dál žít nebudu. Nechci tě podvádět a mít támhle nějakýho jinýho...

Lukáš Bořecký: Co mám dělat já?

Bican: Když nemáš potřebu naplnit to po tý stránce tělesný, tak ten náš vztah nemá cenu, vole.

Bořecký: Já tě prostě miluju a nevím...

Bican: To mě miluješ nějakou divnou láskou, vole. K tomu patří, že se dotýkáš toho druhého, že ho líbáš, hladíš, a nejde hned o nějaký soulože.

Bořecký: Jsi pražský biskup, dohodli jsme se, že tě budu chránit... Co mám dělat, aby se to dál rozvíjelo?

Bican: To ti mám říkat: Pojď sem a miluj se se mou? Uděláš to, aniž budeš něco cítit? ... Přece chci, abychom to chtěli oba dva, vole, ale ty asi nemáš potřebu sexu.

Bořecký: Když jsme se seznámili, říkal jsi, že to není podstatný.

Bican: Jistěže jsem tě hned nezatáh do postele, no.

Bořecký: Šlo o to, že mám bejt zticha.

Bican: Nemusíš nikde povídat, co dělám.

Bořecký: Říkal jsi, že ukončíš vztah s Evou a přiznáš se.

Bican: N.e.s.e.r mě, to jsem neříkal... Tady se to ví, do telefonu ti říkám miláčku... Ty se toho prostě bojíš...
http://zpravy.idnes.cz/biskup-se-priznal-ze-svadel-muze-don-/domaci.asp?c=A070108_110341_domaci_rez

Ptal jsi se Cristiano, zda ten můj letáček z listopadu 2004 přinesl dobré ovoce? Ano. Přinesl. 1) Oddálil přijetí zákona o registrovaném partnerství homosexuálů o jeden a půl roku. Tím došlo k ochraně nemalé skupiny tehdejší mládeže. 2) Zabránil přijetí tzv. antidiskriminačního zákona, který měl trestat lidi veřejně označující manželský sex mezi mužem a ženou za normálnější, než sex homosexuální. 3) Donutil biskupy Pravoslavné církve v České republice Kryštofa a Simeona, aby konečně přestali mlčet a zveřejnili „Oficiální prohlášení Pravoslavné církve v českých zemích k otázce homosexuality.“ – je na této stránce v tom prvním komentáři.
Bratře, ten letáček jsem psal po dlouhých modlitbách a po prostudování literatury popisující ohavné sexuální zvrhlosti homosexuálů. Dělalo se mi z těch popisů špatně, ale nepřestal jsem to studovat, abych mohl posloužit varováním svým bližním.
Zda jsem Vás svou odpovědí uspokojil, či nikoliv, nevím. Nežiji a nepracuji proto, abych se líbil lidem, ale svému Stvořiteli Bohu. Ten zná dokonale mé úmysly, mé srdce atd., On mě bude spravedlivě a po právu soudit – stejně tak i Vás a každého člověka.
Situace homosexu se podobá tomu, co popisuje Wurmbrand v nejnovějším českém vydání Hlasu mučedníků, 5-6/2006, str.2-3, když mluví o komunismu. Stačí si dosadit místo slůvka komunismus homosexualismus:
„Když jsem na Západě poprvé o těchto zvěrstvech komunismu (tj. kanibalismu řízeného stranickými orgány Číny) hovořil, dokonce i moji přátelé mě obvinili z přehánění. Říkali: Nemohlo to být úplně tak, jak Wurmbrand říká. ANO JSEM VINEN, ALE NIKOLI PŘEHÁNĚNÍM, ALE PŘÍLIŠNOU ZDRŽENLIVOSTÍ PŘI VÝČTU TĚCHTO KRUTOSTÍ. Neodvažoval jsem se nikdy plně popisovat hrůzy komunismu, neboť jsem věděl, jaké zděšení to mezi posluchači vyvolává.“
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Sodoma nehořela jen tak pro legraci, ale také jako budoucí výstraha nám všem (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 24. leden 2007 @ 06:57:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Sodoma nehořela jen tak pro legraci, ale také jako budoucí výstraha nám všem.

Když zvážíme všechny okolnosti můžeme říci, že charakter této oblasti (Sodomy) a chemické analýzy ukazují, že na tomto místě pršela hořící síra.
Výzkum R. Wyatta přinesl fascinující objev. Zjistil totiž, že látky které se spalují se sírou, produkují jako odpad POPEL, který je těžší než původní spalovaná hmota. To vysvětluje, jak se tato města mohla uchovat po celých 3960 let! Lze ohněm spálit skálu? Odpověď nejdete v 1. Královské 18,38, kde je příběh o Elijáši a knězích Baale. Venkovní vrstva těchto útvarů je poněkud tvrdší, což napomohlo tomu, aby si tyto hustě nakupené hromady popele uchovaly tvar a formu. Ale uvnitř je zase jen měkký drolivý popel! Popel má konsistenci jemného prášku, jako třeba mastek.
Výzkum oblasti Sodomy a fotografie viz:

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora.html

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora2.html

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra1.html

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra2.html

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra3.html

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra4.html

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra5.html

http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra6.html




Proč Bůh potrestal předpotopní lidskou civilizaci smrtí utopením (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 24. leden 2007 @ 14:46:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Milá Libby!
Proč Bůh potrestal předpotopní lidskou civilizaci smrtí utopením:
Genesis 6,1-13 (EKUM)

6,1 Když se lidé počali na zemi množit a rodily se jim dcery, viděli synové božští,
6,2 jak půvabné jsou dcery lidské, a brali si je za ženy všechny, jichž se jim zachtělo.
6,3 Hospodin však řekl: "Můj duch se nebude člověkem věčně zaneprazdňovat. Vždyť je tělo. Ať je jeho dnů sto dvacet let."
6,4 Za oněch dnů, kdy synové božští vcházeli k dcerám lidským a ty jim rodily, vznikaly na zemi zrůdy, ba ještě i potom. To jsou ti bohatýři dávnověku, mužové pověstní.
6,5 I viděl Hospodin, jak SE NA ZEMI ROZMNOŽILA ZLOVŮLE ČLOVĚKA A ŽE KAŽDÝ VÝTVOR JEHO MYSLI I SRDCE JE V KAŽDÉ CHVÍLI JEN ZLÝ.
6,6 Litoval že na zemi učinil člověka, a trápil se ve svém srdci.
6,7 Řekl: "Člověka, kterého jsem stvořil, smetu z povrchu země, člověka i zvířata plazy i nebeské ptactvo neboť lituji, že jsem je učinil."
6,8 Ale Noe našel u Hospodina milost.
6,9 Toto je rodopis Noeho: Noe byl muž spravedlivý, bezúhonný ve svém pokolení. Noe chodil s Bohem.
6,10 A Noe zplodil tři syny: Šéma, Cháma a Jefeta.
6,11 Země však byla před Bohem zkažená a plná násilí.
6,12 Bůh pohleděl na zemi. byla zcela zkažená, protože všechno tvorstvo pokazilo na zemi svou cestu.
6,13 l řekl Bůh Noemu: "Rozhodl jsem se skoncovat se vším tvorstvem neboť země je plná lidského násilí. Zahladím je i se zemí.

Synové božští si brali za manželky dcery lidské. To znamená, že potomci zbožného ŠÉTA (třetího Adamova syna, který dle Genesis 4,26 začal vzývat jméno Boží) si brali za manželky dcery odpadlého a drzého Kaina, který byl nekajícím bratrovrahem a jméno Boží nevzýval. Z kontextu vyplývá, že už tehdy Bůh nechtěl, aby si zbožní muži brali za manželky bezbožné ženy.
Později na totéž doplatil zbožný král Šalamoun, bývalý miláček Boží a dříve Duchem svatým inspirovaný pisatel několika biblických knih. Ztratil morálku, ztratil čistotu víry a tím i věčný život. Ztratil spásu.
V současnosti se situace opakuje, když si křesťané (či křesťanky) berou za manželky (za manžely) vědomě a dobrovolně bezbožnice (bezbožníky) proto, že jsou krásnější – více sexy nestydaté.
Když si zbožní tehdy brali bezbožné sexy krasavice, tak se potom postupně i mezi zbožnými (vzývajícími jméno Boží) rozmnožila zlovůle tak příšerně, že každý výtvor mysli a srdce i těch zbožných byl jen a pouze v každé chvíli jen zlý.

Když už je každý výtvor lidské mysli i srdce v každé chvíli jen zlý, tak to je konec. Tehdy Bůh lituje, že nás stvořil a od té chvíle je s námi amen - věčný konec. Míra se naplnila, takový člověk se rouhal Duchu svatému a už mu Bůh neodpustí ani teď ani nikdy v budoucnu. Nastává Peklo. Dotyčný člověk možná ještě jistou dobu na Zemi žije, ale už je tím semenem podél cesty či semenem na skále nebo v trní. Nikdy se už nestane úrodnou Boží půdou.
V předpotopní době se nerouhal Duchu svatému pouze Noe s jeho rodinou. Proto našli u Boha milost.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Stránka vygenerována za: 0.29 sekundy