Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 174, komentářů celkem: 429700, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 543 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

ivanp
Frantisek100
rosmano
martino

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116588838
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Peklo aneb všechno je jinak?
Vloženo Středa, 25. listopad 2009 @ 18:23:14 CET Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal garwin

Verše, které nezní jak zní aneb s peklem je všechno jinak : - ) K liberálním pohledům a teorii univerzální spásy..




Matouš 8,12 ale synové království budou vyvrženi ven do tmy; tam bude pláč a skřípění zubů.“


Matouš 13,42 a hodí je do ohnivé pece; tam bude pláč a skřípění zubů.


Matouš 13,50 a hodí je do ohnivé pece; tam bude pláč a skřípění zubů.“


Matouš 22,13 Tu řekl král sloužícím: ‚Svažte mu ruce i nohy a uvrhněte ho ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.‘


Matouš 24,51 vyžene ho a vykáže mu úděl mezi pokrytci; tam bude pláč a skřípění zubů.


Matouš 25,30 A toho neužitečného služebníka uvrhněte ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.‘


Lukáš 13,28 Tam bude pláč a skřípění zubů, až spatříte Abrahama, Izáka a Jákoba i všechny proroky v Božím království, a vy budete vyvrženi ven.

Lukáš 3,17 Lopata je v jeho ruce, aby pročistil svůj mlat a pšenici shromáždil do své sýpky; ale plevy spálí ohněm neuhasitelným.“

1. Korintským 6,9 Což nevíte, že nespravedliví nebudou mít účast v Božím království? Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani zvrácení,


Zjevení 22,15 Venku zůstanou nečistí, zaklínači, smilníci, vrahové, modláři – každý, kdo si libuje ve lži.

Matouš 18,9 Jestliže tě tvé oko svádí k hříchu, vyrvi je a odhoď pryč; lépe je pro tebe, vejdeš-li do života jednooký, než abys byl s oběma očima uvržen do ohnivého pekla.

Zjevení 14,10 bude pít víno Božího rozhorlení, které Bůh nalévá neředěné do číše svého hněvu; a bude mučen ohněm a sírou před svatými anděly a před Beránkem.

Zjevení 20,10 Jejich svůdce ďábel byl uvržen do jezera, kde hoří síra a kde je již dravá šelma i falešný prorok. A budou trýzněni
dnem i nocí na věky věků.

Zjevení 21,8 Avšak zbabělci, nevěrní, nečistí, vrahové, cizoložníci, zaklínači, modláři a všichni lháři najdou svůj úděl v jezeře, kde hoří oheň a síra. To je ta druhá smrt.“

Všechno je jinak?

Podobná témata

Zamyšlení

"Peklo aneb všechno je jinak?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 21 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1)
Vložil: Genuine v Středa, 25. listopad 2009 @ 20:39:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Garwine, jsi pašák. Díky. Relativistické žvanění o existenci nebo neexistenci pekla mi navíc připomíná podobné, i zde na GS často diskutované téma, a sice naši starou dobrou známou jistotu spasení:

Matouš 7, 21: Mnozí mi řeknou v onen den: 'Pane, Pane, což jsme ve tvém jménu neprorokovali a ve tvém jménu nevymítali zlé duchy a ve tvém jménu neučinili mnoho mocných činů?' A tehdy jim prohlásím: 'Nikdy jsem vás neznal; jděte ode mne, kdo se dopouštíte nepravosti.'

Zde nám Písmo jasně říká, že mnozí, kteří tu takzvanou jistotu spasení budou mít nejen proti všem lidským argumentům, ale dokonce i v den soudu (jak překvapivé u tohoto druhu lidí, že ano, muhehehehe), prostě půjdou rovnou do zatracení.




Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1)
Vložil: ssns (summasapientianihilscire@gmail.com) v Středa, 25. listopad 2009 @ 22:00:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji, garwine, za obhajobu křesťanského univerzalismu, o kterém jsem tu psal, proti unitářskému. Myslel-li jsi svůj článek jako vymezení se proti tomu křesťanskému, pak tě upozorňuji, že jsi článek a debatu pod ním četl velmi nepozorně. Za všech tebou uvedených veršů totiž jen jeden okrajově mluví proti němu, ale i u něj ti zřejmě unikla podstatná část debaty.

I když jsi se mě tu tak pěkně zastal, dovolím si tě požádat, abys příště jakoukoli obhajobu čehokoli nestavěl na seznamu veršů, u kterých je kontext patrný jen tomu, kdo opravdu dobře zná Bibli, ale dal si práci s trochou exegeze a připadně lingvistiky.



Re: Peklo aneb všechno je jinak? (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 26. listopad 2009 @ 07:30:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdysi jsem četl zajímavou úvahu o tom jak člověk postupně ztrácí víru, během jedné nebo více generací. Platí to i pro celou naši křesťanskou civilizaci. Ta úvaha se nesnažila věci rozumově zdůvodnit ale vycházela z empirické zkušenosti a pozorování.

Jako první odmažou lidé obvykle čerty a pošlou je do říše pohádek. Přidají k tomu pár rádoby rozumných náznaků na tema jak zaostalí a potrhlí křesťani udělali démony z bohů předchozí éry a ve svém odporu k neškodným radovánkám použili jako symbol zla veselé satyry antiky. O krvavých rituálech s tímto kultem spojených se pochopitelně nezmiňují.

Po čertech následují světci a světice. Lidé kterým Bůh dal schopnost konat zázraky a pověřil je prací na svojí vinici. Proč by se tak významnou osobností a jejím bolavým palcem jako jsme my měl zabývat někdo jiný než samotný Eljon neboli Nejvyšší, že ? Proč chodit k lékaři když je nás hoden toliko ministr zdravotnictví ? Takovým velikánům jako jsme my prostředníků netřeba.

Pak následuje Panna Maria a andělé a důvod je velice podobný. Kdo by ve své pýše věřil tomu že Bůh který dokázal stvořit vesmír vč. člověka v 6 dnech může snadno dokázat i to aby počala Panna ? Andělé jsou často odsunuti mezi pohádkové bytosti tak nějak mimochodem aniž by si toho člověk všiml. Na ty se obrací a o pomoc prosí poměrně málo lidí a je to škoda.

Tou dobou často ztrácí význam i Ježíšovo jméno a Bůh se stává čímsi. Něčím kdesi co nemůže mít tak velkou moc a co nám vždycky dává za pravdu, jak jinak.

Touhle cestou šli a jdou jednotlivci i národy. V té úvaze bylo uvedeno že ďábel není ješitný takovým tím jednoduchým způsobem  a větší radost má z toho když padneme do temnoty a zřekneme se Kristova Milosrdenství a netrvá na tom aby ho lidé otevřeně uctívali. Dokáže se smířit s tím když na něho někteří lidé nevěří a považují ho jen za zlý princip a ani to nemusí.




Stránka vygenerována za: 0.18 sekundy