Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 225, komentářů celkem: 429541, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 407 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116463901
přístupů od 17. 10. 2001

Dva sny, stejný podvod
Vloženo Úterý, 27. duben 2010 @ 17:01:02 CEST Vložil: Stepan

Z našich církví poslal Nepřihlášený

Two Dreams One Counterfeit 


Luz C. Cintrón 
28 July 2002 

Pán mi dal slovo varování skrze dva sny. Mluvil a Svým Duchem mi dal porozumění ve věcech, které přichází na tělo. Poslouchejte a buďte připraveni, protože čas je blízko, kdy rostliny bez kořenů uschnou a zajdou v žáru, se kterým přichází nepřítel. Jiní budou vykrmeni takovým množstvím vody, že zemřou také. Jenom ti, kdo mají kořeny dostatečně hluboko, aby teď brali z Jeho Ducha, budou mít zelené listí a nepřestanou nést Jeho ovoce.

Oba sny jsem dostala minulý pátek ráno. Oba sny byly stejné, ale z rozdílných pohledů na to, co přichází. První sen – Znásilnění V prvním snu jsem byla v tmavém prázdném prostoru. Žádné stěny, žádný strop, žádná podlaha. Ležela jsem na zádech. Byl tam nějaký muž, který na něco čekal. Nebyl blízko, ale viděla jsem, kde stál. Cítila jsem, že je to můj manžel. Ale to, co jsem intimně cítila jak se ke mně choval, byl způsob, jakým se mě nikdy nedotýkal. Náhle jsem uviděla, že tam jsou čtyři další postavy. Postavily se tak, aby drželi moje končetiny, moje nohy i moje ruce. Žasla jsem, co se bude dít, když jsem je uviděla. 

Pak jsem si uvědomila, že muž, kterého jsem považovala za svého manžela, jím ve skutečnosti není. Uvědomila jsem si, že vůbec neukazuje svoji tvář, ale že jeho vzhled je podobný nějaké masce, i když to vypadá naprosto přirozeně. Ale bylo to jako osoba v jiné osobě. Pak jsem se probudila. Po probuzení jsem řekla Pánu: „Proč Jsi dovolil, aby se do mého spánku vplížila taková špína?“ Pak jsem si uvědomila, že se mi zdálo o znásilnění a byla jsem zhnusená, že se nepřítel vplížil jako nějaký amalechitský skrze zadní dveře. Když jsem přemýšlela o tom, že bych se měla modlit za ochranu před nepřítelem před spaním, znovu jsem usnula.


Druhý sen – Svatba (Ve snu) Sedím s Germánem, který se chystá odjet na nějakou cestu. Bavíme se o situaci kolem jednoho mladého muže, který je přímo posedlý, aby si mě vzal za ženu. Je velmi mladý ve svých dvaceti, hezký, vypadá jako čisté dítě, dobře urostlý a upravený. Řekla jsem Germánovi, aby si nedělal starosti, že nebudu jednat, a že se setkáme až se vrátí. Germán odjel. 

Náhle jsem se uviděla ve svatebních šatech, se závojem a vším ostatním. Svatba se má uskutečnit během několika hodin. Je noc a svatba bude ráno. Pomyslela jsem si: „Jak se z toho dostanu?“ Mladý muž je se svými příbuznými a my všichni jsme v domě, kde se bude konat svatba. Bylo mi ho líto a bylo mě trapně z toho, co si o mně asi mohou myslet. Zvažovala jsem, co si bude myslet matka toho mladého muže, jakmile si uvědomí, že to nejde dohromady. Obávala jsem se, že si mohou myslet, že si s ním jenom zahrávám a cítila jsem zodpovědnost za bolest, kterou to všem způsobí, ale nemohla jsem to už zastavit. To místo bylo plné špíny a hnusu, ale nikdo se o to nestaral. Styděla jsem se, že přijedou hosté a že přijdou do takového prasečího chlíva. Začala jsem to místo čistit a přitom jsem si ušpinila svatební šaty i závoj. Nikdo mi nepomohl, nikdo si toho nevšímal. Uvědomila jsem si, že nikdy nebudu schopna do rána dům vyčistit. Pak se ke mně přiblížil ten mladý muž a požádal mne, abych s ním šla do postele. Řekla jsem: Ne. Řekl, že je to jenom otázka několika hodin, než budeme svoji, takže už v tom není žádný rozdíl. Odpověděla jsem: „Právě proto chci počkat těch několik hodin a udělat všechno správně.“ 

V tom jsem si uvědomila, že ten mladý muž není zamilovaný, ale že žádost jej připravila o to nejlepší a vše, na co myslí, je uspokojit svoji žádost. To že je důvod pro jeho spěšné jednání. Uvědomila jsem si, že nic nezastaví tuto absurditu, jedině, že ráno před soudcem řeknu: Ne. Cítila jsem se svobodná od viny, kterou jsem pocítila za to, že chci všechno ukončit. Rozhodla jsem se, že to udělám, ať se stane cokoli, protože nemohu být vdaná za nikoho jiného, dokud se Germán nevrátí. Pak jsem se probudila. Poznání: Uvažovala jsem nad „dvojitou špínou“, dvěma hnusnými sny během jednoho rána. To není dobré. Odložila jsem to stranou a šla dál. 

Během dopoledne ke mně Pán začal hovořit o těch snech. Oba jsou stejné. Řekl, že je to slovo varování, o kterém musím mluvit. Řekl, že intimita s cizím manželem v prvním snu se vztahuje na útok nepřítele proti intimitě věřícího s Pánem. Řekl, že nepřítel ví, že Pán má v úmyslu seslat to největší probuzení, jaké jsme kdy viděli. Je to již tak blízko, že si nepřítel usmyslel, že ještě před tím pošle padělek, aby zničil to skutečné. Co se stane v tom padělku? Neukáznění věřící budou znásilněni – řečeno duchovně. Budou drženi mocnostmi temnosti, když si budou myslet, že jsou v intimním vztahu s Pánem.Tento padělek bude vypadat, že má známky intimnosti a těsného svatebního sblížení, ale to vše bude padělek. Ti, jejichž kořeny nejsou hluboko v Pánu, nebudou schopni rozeznat rozdíl a budou podvedeni. Výsledkem bude, že budou nepoužitelní a neschopní pro účast na tom, co Pán pro ně připravil. 

Druhý sen mluví o tom stejném. Jedná se o vnější formu, ale obsah je jiný. Jde o lákání člověka přes smysly za účelem jeho odvedení od Pána. Manželství má být smlouva lásky a to absolutně. Pán zemřel ze Své lásky pro Svoji nevěstu, ale ten, který přichází, chce nevěstu jen aby ukojil svoji žádost. Intimita, o kterou se snaží falešný ženich jenom láká a uspokojuje nízké duševní a tělesné touhy. Chybí mu samotná podstata lásky, protože Bůh je láska a jen ti, kteří jsou Jeho, jsou schopni milovat v Jeho lásce. Lidská láska padá a nikdy jí nebude dovoleno, aby zaujala místo Jeho lásky. Jsme povoláni, abychom přijali Jeho lásku, a abychom touto láskou zase milovali Jeho. Falešný ženich je sobecký, manipuluje, je soběstředný, jinými slovy – opak lásky. Nejde mu o nevěstu a o hosty. Je to cesta, která se zdá být dokonalá, ale její konec je smrt. To je obraz konce, ve kterém není žádný návrat, žádné uzdravení, žádná péče o stádo, ale stádo je používáno, aby uspokojovalo žádosti ženicha. Žádost po moci, žádost po slávě, žádost po penězích, žádost po poznání bez Boha, žádost po ovládání, žádost po postavení, žádost po viditelné pozici, žádost po chvále, žádost po uznání, žádost po zisku, žádost, žádost, soběstředná žádost. 

Co dělat? Upevněte se v Pánu. Hledejte Jej pro to, Kým je ON. Odložte vše, co brání vaší motivaci, co může být zdrojem pošpinění. Učiňte Jej jediným důvodem a středem vašich úmyslů. Očisťujte své motivy. Hledejte Jeho uznání před uznáním u lidí. Nebojte se toho, co mohou lidé říkat, myslet, nebo dělat proti vám. Bojte se Boha a zůstávejte připraveni. Chraňte své uši i jazyk před lichotivými slovy, která jen nadýmají naši tělesnost. Buďte čistí, protože On je čistý. Kopejte v Slovu a stůjte. Dágon je před pádem a všichni, kdo jsou s ním padnou také, ať si toho jsou vědomi, nebo nejsou. Jakmile přijde jitro, bude ležet bez rukou a bez nohou na zemi. Nebuďte s těmi, kteří budou s ním a budou zahrnuti do zničení. Bděte a modlete se, protože nepřítel hledá, aby podvedl i ty nejvyvolenější, aby je zavedl z Cesty. Jedině Pánova milost nás může zachránit. Jenom Pánova milost a milosrdenství bude schopna nás udržet věrné jako On je věrný. Nemíchejte chválu člověka s chválou Boží. Dávejte si pozor, abyste udrželi svatým to, co je svaté. Žádné tělo neobstojí před naším Bohem. On je náš Pán Pánů, který bude panovat v spravedlnosti na věky. 

Nenechte se oklamat, Pán je žárlivý a On se nebude dělit o svoji slávu s člověkem. On učinil člověka, aby Mu byl živým stánkem. Ale stánek nikdy nemůže být větším než Ten, který v něm přebývá, než Ten, kdo jej postavil. Ale je to něco, co má ukázat vůli Stavitele. Uctívejte Boha a odstraňujte z Jeho přítomnosti odporný smrad živého těla. Ať vaše tělesnost mizí v Jeho přítomnosti, v důvěře, v poddanosti, protože to je Mu sladkou vůní víry. To smrtelné má být oblečeno v nesmrtelnou slávu v ten den, který On určil v Jeho věrné lásce. Buďte svatí, zachovávejte se v čistotě, protože sloužíme živému, milujícímu a žárlivému Bohu, který je věrný přes naši slabost a je mocen zjevit ty věci, které zaslíbil ve Svém Synu Ježíši, našem Pánu a Spasiteli.

"Dva sny, stejný podvod" | Přihlásit/Vytvořit účet | 5 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Dva sny, stejný podvod (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 29. duben 2010 @ 12:08:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

25  „Slyšel jsem, co říkají proroci, kteří v mém jménu prorokují klam. Říkají: ,Měl jsem sen, měl jsem sen.‘
26  Jak dlouho ještě? Je něco v srdci proroků, kteří prorokují klam, a proroků, kteří prorokují lest svých srdcí?
27  Myslí si, že mé jméno vymýtí z paměti mého lidu svými sny, které si navzájem vypravují? Tak jako zapomněli na mé jméno jejich otcové kvůli Baalovi?
28  Prorok, který má sen, ať vypravuje sen, ale kdo má mé slovo, ať mluví mé slovo pravdivě.“ „Co je slámě do obilí? je výrok Hospodinův.
29  Není mé slovo jako oheň, je výrok Hospodinův, jako kladivo tříštící skálu?“
30  „Proto hle, já jsem proti těm prorokům, je výrok Hospodinův, kteří kradou jeden druhému má slova.
31  Hle, já jsem proti těm prorokům, je výrok Hospodinův, kteří používají svého jazyka a tvrdí: ‚Výrok Hospodinův.‘
32  Hle, já jsem proti těm, kdo prorokují klamné sny, je výrok Hospodinův. Vypravují je a svádějí můj lid svými klamy a svou chvástavostí. Já jsem je ani neposlal ani nepověřil, tomuto lidu nejsou k užitku, je výrok Hospodinův.“ (Jeremiáš 23)




Re: Dva sny, stejný podvod a sny vůbec, příčiny (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 14. květen 2010 @ 23:57:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
O snech vůbec.

Kromě snů, kdy mluví k člověku Bůh nebo anděl jsou také obyčejné. Důvody snění jsou různé.

Do vědomí přicházejí zprávy a posléze jsou za dne potlačovány jinými. Jako když jedeme a za okénkem se střídá obraz zvenku. Jeden za druhým. Kdybychom vystoupili, zapamatovali bychom si to co právě vidíme, ale nejeli bychom dále. Ale život a den jde a dojmy se vrší jeden na druhém. Přes den bdíme, ve spánku se vracejí dojmy a třídí se,  zpracovávají a jinak ukládají. Proto sen přemílá to, na co jsme ve dne nestačili domyslet.

Na přednášce mne napadnou myšlenky a poznamenám si je na papír nebo do sešitku. Nestačím je v přednášce domyslet, protože dostávám nové vjemy v nových větách slyšených od řečníka.

Poznámky zpracuji eventuálně později.

Tak i sen zpracovává jakési zapamatované útržky jako poznámky a udělá to až potmě, když se odpočívá a nic neruší, když je vědomí v klidu ´doma´.

Spánek má výhodu, že může promítat mnoho spojů od věcí, spojovat možnosti a ty správné, které odpovídají potom vyplavou do snu. Mohou to být i nereálné kombinace, na příklad chytat ryby na suchu, to je sice v životě možné, ale neuplatnilo by se to v praxi (v provozu života). Nereálné spoje se pak ve snu neuplatňují, ale zapomenou se.

= Jeden zajímavý případ snu: Julius Zeyer se pokoušel napsat povídku o Josefu Egyptském. Něco mu nešlo, nevěděl, jak by se mohly některé prvky příběhu skutečně stát. Unavený si položil hlavu na ruce na stole a usnul. Měl o tom sen. Náhle vše zapadalo, celý příběh se mu odvinul před zrakem, tak jak opravdu mohl být, vše bylo takové jak se to mohlo stát. Probudil se a zapsal to. Sen mu skombinoval všechny prvky, zapadaly do sebe.

= navíc se může stát, že se sen vrací k tomu, co poutalo pozornost a nemělo možnost se vyřešit , v kladném i záporném smyslu. Tedy vrací člověka k tomu, čím se rád zabýval (a po probuzení to je třeba tak jako v lidové písni ´´ ach jak mne ten sen oklamal´´, ale nejde o klam, jde o hezky namalovaný obrázek z touhy). Také vrací člověka k nevyřešeným problémům, to jsou sny, ze kterých se možno probudit zpocený nebo zklamaný, na příklad stále se opakující vzpomínky na zkoušky ve škole před tabulí. Takové sny nejsou předpovědní, ale hovoří o tom, jak by bylo potřebí něco dořešit, nebo alespoň zapomenout (na školu a pod.).

= úloha okolí je vidět na tomto:

máme nějaký duševní nebo citový strav, na příklad radost nebo žalost. Máme také vzpomínky na podobnou citovou situaci. Sen vytáhne obraz z té příležitosti a dodá ji jako kulisu. Je to z porovnání : ke stejnému stavu citu , mysli, stejná kulisa. A tak při radosti se ukazuje kulisa z doby jiné radosti a my se ptáme co to znamená? Ale znamená to, že sen pracuje jako učitel, který z kabinetu vykládá ven obrazy se stejným zaměřením. Vidíme však předměty a uvažujeme svou myslí o předmětech. Ptáme se, co ten - který předmět má znamenat (jaký je význam). Měli bychom se ptát, jaké bylo naše naladění tehdy a dnes, nikoliv na předměty.

Na příklad mám žal a spím. Sen si vzpomene na poslední (nebo výrazný) případ žalu a vytáhne obraz (kulisu) pohřbu. Zdá se mi o hřbitově. Nejde o předpověď, ale o obraz ke stejnému citovému položení. Máme v sobě všelijaké upomínky na minulé stavy. K nim patří obrazy z těch situací, kde jsme se tak cítili. Nyní sen dodá obraz jako kulisu, která se k tomu vztahuje, která ´koreluje´ s nynějším stavem mysli nebo citu.

= sen v tomto článku je složitý a opakují se  něm jako rytmicky dvě linie : ( 1 ) jde o znechucení, odpor a možná o nebezpečí a ( 2 ) jde o symboliku, která hovoří o něčem jiném, než jsou předměty.

Místo manžela jde o lásku k Hospodinu, místo něžnosti jde o nesprávnost, místo odevzdanosti dopředu (před svatbou) jde o uklízení, aby bylo teprve čisto.

Proto jde o vyšší druh snu, než je ´´domílání pytlů zrna zavezených do hlavy ve dne´´ a nejde o citové a vědomostní rozpory.

Jako takový se to neodvážím bez výhrad komentovat. To budiž úlohou těch, kdo dokáží vysvětlit náboženský význam snu.
 




Stránka vygenerována za: 0.19 sekundy