Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 177, komentářů celkem: 429703, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 640 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Frantisek100

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116597933
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Zákon Ducha života
Vloženo Pátek, 13. srpen 2010 @ 22:23:23 CEST Vložil: Stepan

Svědectví poslal Willy

Ř 7:21-25 - 8:1:1-4 Nalézám tedy tento zákon: Když chci činit dobro, je při mně zlo. Podle vnitřního člověka radostně souhlasím se zákonem Božím. Vidím však jiný zákon v mých údech, který bojuje proti zákonu mé mysli a činí mě zajatcem zákona hříchu, jenž je v mých údech. Já nešťastný člověk! Kdo mne vysvobodí z těla této smrti? Bohu buď dík skrze Ježíše Krista, našeho Pána. Tak tedy tentýž já svou myslí sloužím jako otrok zákonu Božímu, ale svým tělem zákonu hříchu.
Nyní tedy není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši [a nechodí podle těla, ale podle Ducha]. Vždyť zákon Ducha života v Kristu Ježíši mě osvobodil od zákona hříchu a smrti. Neboť co bylo Zákonu nemožné, protože byl bezmocný kvůli tělu, to učinil Bůh, když poslal svého Syna v podobnosti těla hříchu a jako oběť za hřích a odsoudil hřích v těle, aby byl požadavek Zákona naplněn v nás, kteří nechodíme podle těla, ale podle Ducha.



V tomto nedlouhém úryvku z epištoly Římanům můžeme vidět tři životy, k nimž se vztahují tři vnitřní zákony a čtvrtý vnější Zákon. Pavel "objevil", že ve věřícím člověku jsou současně tři životy se třemi zákony:

1) lidský přirozený život, k němuž se vztahuje zakon mysli, která chce dobro.
2) satanský život, k němuž se vztahuje zákon hříchu a smrti, který je v těle/údech a bojuje proti zákonu mysli, a jelikož je mocnější, člověk sice dokáže dobro chtít, ale vykonat už ne!
3) božský život v lidském duchu, k němuž se vztahuje Zákon Ducha života a jelikož jde o nejvyšší život, je i jeho zákon nejvyšší a nejsilnější/nejmocnější.

A pak tu máme ještě čtvrtý vnější Zákon Boží, s nímž radostně souhlasí vnitřní člověk, tj. lidský duch a který Bůh vkládá do srdce a mysli věřícího člověka v Nové smlouvě. Pavel tedy píše, že Zákon Ducha života, tedy toho nejvyššího života, ho osvobodil od zákona hříchu a smrti, nad nímž člověk sám bez Boží pomoci a zaopatření božským životem, nemůže zvítězit.

Aby však Zákon Ducha života mohl v životě věřícího člověka působit, je tu podmínka - aby chodil podle Ducha, upínal mysl na D/ducha a nechal se Duchem vést. Pak tento nejvyšší Zákon působí dokonce automaticky, spontánně, "bezpracně", bez námahy a bez vlastního lidského úsilí. Zákon Ducha života pak funguje podobně jako třeba zákon zemské přitažlivosti. Je v nás pak dokonce naplněn požadavek Zákona Božího.

Vzhledem k tomu, že se Zákon Ducha života vztahuje Božímu životu, který má stejnou/tutéž moc, která vzkřísila Krista z mrtvých, působí tato moc i v životě věřícího, který chodí podle Ducha, tak, že nakloňuje srdce člověka k Bohu (Př 21:1), aby v něm mohl mít Kristus svůj příbytek/domov, podřizuje člověka Bohu a má ho k chození v předem Bohem připravených dobrých skutcích (Ef 2:10). Tato moc také křesťana "nutí" pracovat pro Pána z celého srdce a z celé síly, kdy je s ním však i Pán jako Boží milost (1K 15:10). A to vše ústí ve skutečnost, že služba takového podle Ducha chodícího člověka je živá a svěží, neboť se jedná o službu Ducha, který oživuje (2K 3:6).

Takže v posledku záleží na tom, chodí-li věřící podle těla nebo podle Ducha. Myšlení těla znamená smrt, myšlení Ducha život a pokoj.

Tož tak.


Podobná témata

Svědectví

"Zákon Ducha života" | Přihlásit/Vytvořit účet | 378 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Zákon Ducha života (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 13. srpen 2010 @ 22:28:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
oprava - hned na začátku: Ř 7:21-25 - 8:1-4



Re: Zákon Ducha života (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Sobota, 14. srpen 2010 @ 13:26:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy
Proč tedy svým tělem stále sloužíš zákonu hříchu? Já si za svoje hříchy zodpovídám sama, hříchy jsou mé. Ty hřešíš a nepřejímáš za ně odpovědnost.



Re: Zákon Ducha života (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Neděle, 15. srpen 2010 @ 12:11:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jaela napsala:

Rosmano
My máme naději, ale jistotu spásy ne. My máme od Boha svobodu a přislíbení spásy. Pán Ježíš nás vykoupil svou smrtí na kříži.
Oko vám to tu krásně vysvětloval. Myslela jsem, že jsi to už pochopil. V Bibli je to psáno dost jasně.

Nemáme k Bibli nic přidávat ani ubírat.

Jaelo,

jsi názorným příkladem toho, jak to dopadá, když slepý vede slepého.

Oko vám to tu krásně vysvětloval. Myslela jsem, že jsi to už pochopil. Já jsem zase myslel, že ty i oko jste mohli pochopit co vám celá řada křesťanů tady vysvětlovala a o čem svědčila. I v Bibli je o tom psáno dost jasně. Ale pořád nic. Jste lidé tvrdého krku a neobřezaného srdce i uší.


Nemáme k Bibli nic přidávat ani ubírat.   -  výborně, je moc dobře že jsi to pochopila. Tak prosím tě, ode dneška už nic k Bibli nepřidávej a nic z ní neubírej.




Re: Zákon Ducha života (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Neděle, 15. srpen 2010 @ 12:22:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj willy,
dovolím si přidat jeden verš, abych vyjasnil jednu skutečnost. Římanům 6,6-7:
A víme, že náš starý člověk byl spolu s ním ukřižován, aby tělo hříchu bylo zbaveno sil a my už hříchu neotročili. Vždyť ten, kdo zemřel, je ospravedlněn od hříchu.
Obecně mezi věřicími existuje velké nepochopení toho, co vlastně Pavel píše. Někteří se domnívají, že jejich starý člověk (tělesnost) zemřela. Nic takového Pavel nepíše, - byl spolu s ním ukřižován - nepíše byl na kříži usmrcen.
Nikdo z nás, co jsme uvěřili nemůžeme říct, že bychom v okamžiku, kdy jsme uvěřili prožili svou smrt. Naopak, spíše jsme všichni v sobě pocítili daleko větší touhu po životě.
Takže co Pavel myslel tím, -byl spolu s ním ukřižován: Tady je třeba si představit, co se s člověkem děje, když je ukřižován, je sice ještě živý, až do smrti, ale už nemá moc a ani schopnost ovládat své tělo a nic činit pro své ospravedlnění. Nejlépe to bylo vidět na těch dvou dalších, co byli ukřižováni s Pánem Ježíšem. jediné co mohli, bylo "vyznat svými ústy Pána Ježíše". Jeden tak učinil a druhý ne.
A Pavel nám říká, chovejte se jako ten, který vyznal Pána Ježíše. Nic jiného nemůžete pro své ospravedlnění učinit. Jednejte jako kdyby bylo vaše tělesné tělo bezmocné cokoliv činit pro Boha. Nemusíte ho již poslouchat, bylo zbaveno moci. Věříte tomu? Mnozi žel tomu nevěří a stále poslouchají toho starého člověka, snaží se ospravedlnit ze svých sil, neberou vážně slova Pavla, "byl" ukřižován, a tak zbaven moci nad vámi. Nemusíte ho již poslouchat.
Naopak, můžete požadavky toho starého člověka klidně ignorovat, nemá už totiž nad vámi moc.

Vždyť ten, kdo zemřel, je ospravedlněn od hříchu.  Jednejte tak, jako by vás už otázka hříchů nezajímala. Kdykoliv totiž dáte prostor "starému člověku" a to tím, že se třeba chcete "svým" jednáním zalíbit Bohu, daváte ve skutečnosti prostor "starému člověku".
Toto téma není ukončeno, ale teď stačí toto.



Re: Zákon Ducha života (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Pondělí, 16. srpen 2010 @ 07:31:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Helena
Nemusím jet na výkon, skočila jsem do náruče Hospodina, neboť je psáno nedoufej v knížata, v člověka, u něhož záchrany není...
a je také psáno, že nás Hospodin bude nosit do šedin....
a je také psáno, že s ním poletíme jako orlové bez únavy.....

Takže jaké dření. Čti Bibli a dočteš se o důvěře. Otcem důvěry už byl Abrahám. V důvěře Abraháma jdeš s Hospodinem a nerveš se z vlastních sil a když zhřešíš, nemusíš si namlouvat, já už jsem spasena, ten hřích neexistuje........

V náručí Hospodina hříchu lituješ, vyznáš svůj hřích a prosíš ho o odpuštění. Hospodin je můj Otec, miluje mě a já miluju Jeho.

Mé jméno si vyryl do svých dlaní. Nikdy se mně nezřekne a nikdy mě nopustí.
*******************

Ahoj Jaelo,
máš to poněkud smotané. Vkládám připomínku ohledně Božího jména. Dal jsem to se, abys to našla ve smršti diskusí. Zkus se nad tím zamyslet zda nemáš trochu poletené Boží osoby 

Slovo v původním hebrejském textu ( tetragram ) JHWH tj.  „Jahveh“ je Boží jméno uvedené v  2 Moj 3:14 „JSEM,KTERÝŽ JSEM“. Židé  měli před ním posvátnou úctu  a tak jej raději nevyslovovali v původním  znění  JHWH  tj.Jahveh   a  používali  obvykle  slova Adonai = Pán.

Jahveh je v české řeči přeloženo umělým slovem „Hospodin“ . Při vykoupení  je  kladen  důraz  na vlastnosti  Hospodinovy tedy Jahveho, které bývají  uváděny v činnost  pro hřích člověka a  také jsou uváděny v činnost pro vykoupení člověka. Jsou to :

a)Jeho svatost (3 Moj.11:44 - 45 „Já jsem Hospodin, váš Bůh. Posvěťte se a buďte svatí, neboť já jsem svatý. Neposkvrňujte sami sebe žádnou havětí plazící se po zemi. Já jsem Hospodin, který jsem vás vyvedl z egyptské země, abych byl vaším Bohem. Proto buďte svatí, neboť já jsem svatý.")

b)Jeho  odpor  proti  hříchu  (ON  trestá  pro  hříchy: Žalm 11¨4-6 „ Hospodin je ve svém svatém chrámu, Hospodin má trůn svůj na nebesích. Jeho oči hledí, jeho pohled zkoumá lidské syny.  Hospodin zkoumá spravedlivého i svévolníka; toho, kdo miluje násilí, z té duše nenávidí. Sešle na svévolníky déšť žhavého uhlí a hořící síry, jejich údělem se stane žhoucí vichr

c)Jeho  láska k  hříšníku a  vykoupení hříšníka, ale  vždy ve spojení  se  spravedlností:( Iz.53: 5-6 „Jenže on byl proklán pro naši nevěrnost, zmučen pro naši nepravost. Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni.Všichni jsme bloudili jako ovce, každý z nás se dal svou cestou, jej však Hospodin postihl pro nepravost nás všech“ a v.10 „ Ale Hospodinovou vůlí bylo zkrušit ho nemocí, aby položil svůj život v oběť za vinu. Spatří potomstvo, bude dlouho živ a zdárně vykoná vůli Hospodinovu“  

Hospodin (Jehova) spravedlnost  požaduje, ale také jí  dává těm,  kdo jí  nemohou dosáhnout.Důkazem  je Pán Ježíš (Žid 1:3 „On, odlesk Boží slávy a výraz Boží podstaty, nese všecko svým mocným slovem. Když dokonal očištění od hříchů, usedl po pravici Božího majestátu na výsostech“ 

Kol 1:15 „On je obraz Boha neviditelného, prvorozený všeho stvoření“,  proto je Pán Ježíš zjevením i  všeho toho, co je  obsaženo ve jménu Jehova. U  Řím. 3:25 je řečeno " ….k ukázání spravedlnosti své…."  To  je  účel  proč  Bůh  vydal  Ježíše  Krista  za smírce (Smiřitele) v  jeho  krvi  -  prostě  aby  dokázal, prokázal  svojí spravedlnost, která nenávidí hřích a trestá hřích, která smíření žádá a smíření  v   krvi  spravedlivého  Pána   Ježíše  nalézá. A  bylo potřebí, aby byla „Boží spravedlnostukázána , protože byla skryta jako základ odpuštění lidem a to jak Židům, tak pohanům  (předobrazem byly oběti zvířat, Ježíšova oběť byla pravá, ta která uspokojila Boží spravedlnost navěky)

Ježíš řekl …."Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne“ ( Jan 14:6). Takže Hospodin ve je pro nás dnes Pán Ježíš. V Něm je naplnění všech vlastností, které vykazuje Hospodin ve SZ. Ježíš je jedinou cestou k Bohu. Hospodin nemůže být Tvůj Otec, protože Hospodin je Pán Ježíš – Boží Syn. Ježíš má v nebi Otce a skrze Něj ( Ježíše) a naší víru ve smírčí oběť Božího Syna na Golgotě máme i my v nebi Otce. Resp. Bůh – svatý a spravedlivý se stal i naším Otcem skrze Krista

Přeji Ti, abys pochopila, že jedinou cestou do Otcovi náruče je Hospodin sám a tím není nikdo jiný než Ježíš Kristus.  
Ježíš řekl …."“ ( Jan 14:6). Takže Hospodin ve je pro nás dnes Pán Ježíš. V Něm je naplnění všech vlastností, které vykazuje Hospodin ve SZ. Ježíš je jedinou cestou k Bohu. Ježíš má v nebi Otce a skrze Něj ( Ježíše) a naší víru ve smírčí oběť Božího Syna na Golgotě máme i my v nebi Otce. Resp. Bůh – svatý a spravedlivý se stal i naším Otcem skrze Krista
, ale  vždy ve spojení  se  spravedlností:( Iz.53: 5-6 „“ a v.10 „  
(ON  trestá  pro  hříchy: Žalm 11¨4-6 „ “ , ale  vždy ve spojení  se  spravedlností:( Iz.53: 5-6 „“ a v.10 „  
(3 Moj.11:44 - 45 „(ON  trestá  pro  hříchy: Žalm 11¨4-6 „ “ , ale  vždy ve spojení  se  spravedlností:( Iz.53: 5-6 „“ a v.10 „  
Jahvehje v české řeči přeloženo umělým slovem „“ . Při vykoupení je  kladen  důraz  na vlastnosti  Hospodinovy tedy Jahveho, které bývají  uváděny v činnost  (3 Moj.11:44 - 45 „(ON  trestá  pro  hříchy: Žalm 11¨4-6 „ “ , ale  vždy ve spojení  se  spravedlností:( Iz.53: 5-6 „“ a v.10 „  



Re: apoštolské učení (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Pondělí, 16. srpen 2010 @ 10:29:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
JMK

ještě k té protestantské a katolické soteriologii (potažmo k apoštolskému učení)

Někde píšeš:

JMK
Vždyť vaše evangelium zbavené zbožných frází se dá shrnout do těchto bodů:

1. Jsi úplně nejzlejší a nejzvrácenější osoba, nic dobrého v tobě není a zasloužíš si nejvyšší trest, věčnou smrt a pekelná muka.
2. Ale spravedlivý Bůh spravedlivě odsoudil nevinného místo tebe a potrestal ho za tebe...a to ještě dřív, než si něco udělal.
3. Když budeš věřit tomu, že ho za tebe potrestal a přihlásíš se k tomu, tak už nejsi nejzlejší a nejzvrácenější osoba a nic dobrého v tobě není. Ba naopak hřešit již nedokážeš a jsi spravedlivý a svatý a jsi vlastně v nebi už zde na zemi, protože jsi došel spásy.
4. Až umřeš (přičemž umřel si tehdy, když si uvěřil, ale teď jako mluvíme až "doopravdy" umřeš), budeš čekat do konce věků a pak příjdeš do nebe (do toho opravdového, asi jsou tam fronty...a do hrobu si nic vzít nemůžeš, tak se budeš asi pekelně při tom čekání nudit). /to máš trochu doplantené, ale budiž - doplění rosmano/

No po takovém ryzím poselství svět vysloveně prahne. A ještě ta arogance, s jakou se díváte na katolíky, kteří jako nedochůdci nezažili to co vy, to je teprv vono, na to upřímná srdce zabírají. Katolíci o takovéhle evangelium nestojí, protože to není evangelium naděje a lásky, ty tam vůbec nefigurují.

rosmano
JMK,
ty jsi fakt ale dáreček. Křesťané opírají svou víru na učení apoštolů a proroků. Vy katolíci opíráte svou víru na učení koho? Můžeš uvést jmenovitě?
Vy jste apoštola Pavla a apoštola Jana exkomunikovali zcela veřejně, nebo nějak potají?
Kým jste je nahradili, Janem Chryzostomem či jinými?

JMK
Bratře, učení apoštolů je přítomno v katolické církvi. Říká se tomu apoštolská tradice. Tu jste, bratře, s velkou slávou a famfárami zavrhli. A pak, o několik století později ještě vznášíte nárok na to, co apoštolové učili či neučili.

rosmano
JMK
buď prosím tě konkrétní. Učení kterých apoštolů je přítomno v katolické církvi? Na to jsem se tě ptal. Ne na prázdnou floskulí "učení apoštolů, tj. apoštolská tradice jsou přítomny v řk církvi"

JMK
po delší době jsi na přímou výzvu dodal:
Katolická církev se nestydí za žádného apoštola (Jidáše nepočítejme) a tak se hlásí k jejich společnému učení bez vyjímky.


Tak tedy milý JMK,
z kontextu této diskuse je patrné, že tvé výroky (nebo tvrzení řk církve) jsou nepravdivé, lživé.
To co v úvodu zesměšňuješ je učení apoštola Pavla, ale i jiných apoštolů.
Katolická církev tedy neopírá své učení na apoštolech, je zcela zřejmé, že učení apoštolů není přítomno v katolické církvi. To, že se hlásí k učení všech apoštolů zjevně znamená jen prázdné slovo, evidentně toto učení ale nehlásá.
A největším důkazem toho jsi ty sám.
Ještě by byla druhá možnost - že vlastně nevíš, co řk učí a hlásá, jaké je to její apoštolské učení. Ale tu možnost vidím jako okrajovou.



Re: Zákon Ducha života (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Pondělí, 16. srpen 2010 @ 10:57:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
JMK

a ještě jedna věc

Někde jsem psal:

rosmano
Nejde o to kdo z nich je lepší.
Willy podává svědectví svého života i Jaela podává svědectví svého života.
Willyho svědectví je ve shodě s Božím slovem, Jaelino svědectví je ve shodě s řk katechismem. Toť vše.

JMK
Rosmano, pleteš si Boží slovo a bibli. Častý omyl protestantů. Že je bible biblí, za to poděkujte tradici. Bez tradice nelze rozhodnout, který text do bible nepatří a který patří. A že těch, co se do bible nedostalo, je přehršel, vydalo by to na dvě další bible.
Takže říkej radši: Willy se drží tradiční interpretace tradičního protestantského kánonu. Jaela se drží tradiční katolické interpretace katolického kánonu.
Zaměňovat podle své vůle Boží Slovo (Kristus) za nějakou (byť zbožnou a pravdivou) knihu, to je modloslužba.

rosmano
a co to je ten katolický kánon?

JMKpo delší době na další výzvu jsi dodal:
rád s tebou budu debatovat. Ale nebudu ti doplňovat znalosti, které si můžeš zjistit několika kliknutími myši. Napřed si zjisti informace a pak se ptej k tomu, co je ti nejasné. A ne že ti budu dělat osla a vypisovat se ti s něčím, co přede mnou napsalo už tisíc jiných. I na té wikipedii zjistíš, co potřebuješ.


Tak tedy JMK,
mně to ale nestačí. Chceš po mně, abych diskutoval uváděním faktů a argumentů, já bych od tebe očekával totéž. To je férové, že?
Já opravdu nevím, co je či bylo a v jaké době bylo či už není od nějaké doby v katolickém kánonu. A co z protestantského kánonu ten katolický neobsahuje (přijde mi, že hodně věcí) Nevím, které tradice se do toho zahrnují či nezahrnují. Od wikipedie toho moc nečekám. Čekám spíš od fundovaného katolíka, který lehce pozná, že Jaelino svědectví je ve shodě s tradiční katolickou interpretací katolického kánonu.

Takže prosím, rád bych totiž zjistil, jestli Jaelino svědectví je v souladu s katolickým kánonem či nikoliv.



Re: Zákon Ducha života (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pondělí, 16. srpen 2010 @ 18:20:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Zákon Ducha života, který věřící - tedy ty, kdo jsou v Kristu Ježíši - osvobozuje od zákona hříchu a smrti v jejich údech/těle díky moci (vzkříšení) božského života, který jim byl v Kristu a skrze Ducha Svatého dán, působí jedině tehdy, chodí-li podle Ducha. Chození podle Ducha je tedy stěžejní a naprosto zásadní záležitost v životě křesťana.

A přesto jsou v debatě pod článkem ti, kdo vědí, o co jde, a ve svých příspěvcích píší k věci, v menšině. Ostatní se pak do nich neustále "navážejí" a zpochybňují to, co říkají, ačkoli nevědí, o čem článek je, a k tématu článku se takřka nevyjadřují. Ukazuje to na bídu většiny debatujících, kteří by se měli opravdu zamyslet nad tím, jestli se jejich život líbí Bohu, neboť ti, kteří jsou v těle, se Bohu líbit nemohou (Ř 8:8). A žel - většina příspěvků zde svědčí o tom, že jejich autoři jsou v těle, v lepším případě v duši, což v jejich případě vyjde nastejno, a Bohu se líbit nemohou.

Kéž se nad námi Bůh smiluje a my jako praví učedníci Pána Ježíše Krista, zůstávající v Kristu/Duchu a v Jeho Slově, v Boží lásce, jíž milujeme bratry a sestry, vytvoříme chozením podle Ducha podmínky pro působení zákona Ducha života a Jeho moci vzkříšení v našem nitru, abychom byli skutečně osvobozeni do slavné svobody/svobody slávy Božích dětí (Ř 8:21). Amen.

willy



Stránka vygenerována za: 6.14 sekundy