Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 238, komentářů celkem: 429554, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 454 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116478653
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Pátrání po správném uctívání
Vloženo Středa, 05. leden 2011 @ 22:51:55 CET Vložil: Stepan

O Bibli poslal kabrtdaniel

Boží pečeť, znamení šelmy a číslo 666


Znamení šelmy

..."Znamení šelmy" tedy označuje mnohem více než viditelné označení na čele nebo na ruce. Toto označení se projevuje v hlubinách myšlení, ale také vnějšně, ve skutcích, v projevech života; v těchto dvou rovinách je znamením uzurpace Boží moci.
Samotné jméno této šelmy prozrazuje její podstatu a poslání, číslo 666. Kniha Zjevení vysvětluje, že "je to číslo člověka" (Zj 13,18). V biblické tradici je číslo 6 spojeno s člověkem, který byl stvořen šestý den, člověkem, který ještě nevstoupil do náboženského společenství s Bohem, člověkem bez Boha. Číslo 6 symbolizuje tedy lidskou pýchu, která se obejde bez Boha. S číslem 6 se setkáváme při stavbě Nebúkadnesarovy sochy z knihy Daniel, na kterou text Zjevení právě před chvílí narážel (Da 3,1). Cílem této stavby bylo totiž upevnit jednotu na zemi, která by nahradila království z nebe. Číslo 6 je třikrát opakováno a toto trojí opakování ještě zvýrazňuje úmysl zmocnit se božské důstojnosti. Neboť tři je číslo Boha. Opakovat třikrát číslo 6 znamená povyšovat člověka na úroveň Boha "třikrát svatého"... (Iz 6,3; Zj 4,8).

(Jacques Doukhan ThD - Křik nebes, str. 117)

...Asi nás nepřekvapí, že falešná trojice popsaná ve 13. kapitole (Zjevení) nenabídne lidem jen falešné Boží osoby, ale i falešná první čtyři přikázání. První přikázání zní: "Nebudeš mít jiného Boha mimo mne" (Ex 20,3), ale šelma z moře zaujme Boží místo a bude vyžadovat, aby ji lidé uctívali (verše 4 a 8). Druhé přikázání zapovídá uctívání model, avšak šelma ze země postaví sochu a bude obyvatele země nutit, aby se jí klaněli (verše 14 a 15). Třetí přikázání zní: "Nezneužiješ jména Hospodina, svého Boha" (Ex 20,7), ale šelma z moře má na sobě jména urážející Boha (verše 1, 5 a 6). Ve čtvrtém přikázání se říká: "Pamatuj na den odpočinku." (Ex 20,8) Starobylé smluvní tabulky (smluvní dokumenty) byly uprostřed opatřeny pečetí majitele a zákonodárce. Jelikož má i Desatero formu starobylých smluv, nemělo by nás překvapit, že i ono nese uprostřed pečeť majitele a zákonodárce - přikázání o sobotě. "V šesti dnech učinil Hospodin nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého dne odpočinul. Proto požehnal Hospodin den odpočinku a oddělil jej jako svatý." (Ex 20,11) Toto je jediné místo v celém Desateru, kde se mluví o základu Boží autority nad celým stvořením (On je Stvořitel).
Pečetění hraje důležitou roli i ve Zjevení. Zástup 144 000 svatých má na čele pečeť (Zj 14,1; srov. 7,3.4; Ex 31,13.17). Nesvatá trojice používá falešnou pečeť, jíž je znamení šelmy. Z toho vyplývá, že nesvatá trojice ze Zjevení 13 útočí na všechna první čtyři přikázání. Předmětem posledního sporu mezi drakem a ostatkem je tedy první deska přikázání....Je jasné, že znamení šelmy je záměrnou napodobeninou první desky Zákona...

(Jon Paulien - Co Bible říká o konci času, str. 110, 111)

...Lidé jsou varováni před uctíváním šelmy a před přijetím jejího znamení na ruku nebo na čelo. Každý člověk se musí osobně rozhodnout, jaký postoj zaujme. Ještě dříve, než na svět dopadnou Boží soudy, Bůh ve svém milosrdenství vyzývá lidi, aby se cele obrátili k němu. Bůh není k údělu lidí lhostejný. Šelmou je zde míněna nábožensko-politická mocnost, která vyžaduje poslušnost, šlape po Božím zákonu a jeho pravdě a bojuje proti věrnému Božímu lidu. Sochou jsou znázorněny všechny denomiance a církve, které byly kdysi Bohu věrné, ale nyní od něj odpadly.
Znamení šelmy není nějaká viditelná značka, která se umístí na ruku nebo na čelo. Je to něco, co vypovídá o životní orientaci člověka. Opakem znamení šelmy je Boží pečeť. Boží pečetí je opravdové následování Boha, je to láska k němu a poslušnost zároveň. V různých okamžicích dějin se některá klíčová vyznání stávají rozhodující. V závěru dějin tohoto světa bude viditelným klíčovým momentem zápas o správné následování Krista a pochopení Božího zákona, který vyvrcholí ve sporu o zachovávání soboty jako pravého dne odpočinku. Boží pečetí je tedy následování Boha, jak je vyjádřeno také ve 4. přikázání o sobotě. Na mnoha místech Bible se mluví o tom, že opravdové svěcení soboty je znamením Božího lidu (Ez 20,12.20; Ex 34,15 apod.). To znamená, že znamením šelmy na druhé straně je nesprávné zachovávání Božího dne odpočinku. V tomto sporu nejde jen o zachovávání určitého dne, ale jde o vyjádření pravého vztahu ke Kristu (nejde jen o zachovávání nějakého času, ale předně o obsah). Vždyť je možné zachovávat sobotu také jen formálně, nebo dokonce tak, že pravý smysl soboty vůbec není naplněn. (Židé v době Pána Ježíše byli velice horlivý v zachovávání soboty. Aby neznesvětili sobotu, ukřižovali Krista v pátek!) V době neznalosti mohou mnozí lidé v nejlepším duchu opravdového uctívání Boha zachovávat v neděli a Pán Bůh jejich postoj přijímá za pravý, protože ještě nepoznali svůj omyl. Je však také možné bezmyšlenkovitě, tradičně zachovávat sobotu, a přitom na tom být hůř než světitelé neděle. Rozhodující je totiž poznání a pohnutky. V závěru dějin budou lidé bez výmluvy, protože informace o Božích požadavcích budou úplné a lidé budou vyzýváni, aby se rozhodli, na čí stranu se přidají. Jestliže člověk na základě Božího slova pozná, co je pravda, a je o ní vnitřně přesvědčen, protože ji pochopil, ale pak se staví proti ní, je na cestě zatvrzelosti vůči Bohu a čeká ho záhuba...

(Daniel Duda, Jiří Moskala - Evangelium pro dnešek, lekce 40)

...Pokud je důsledkem hříchu oddělení, musí být i znamení šelmy spjaté s hříchem, protože je to jediná příčina oddělení. Pokud je hřích přestoupením zákona (1J 3,4), potom, stejně jako na začátku, je třeba hledat definitivní příčinu konečného oddělení v porušení Božího zákona...

(Walter J. Veith - Na pravdě záleží, str. 158)


Podobná témata

O Bibli

"Pátrání po správném uctívání" | Přihlásit/Vytvořit účet | 59 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Pátrání po správném uctívání (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 06. leden 2011 @ 08:14:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč by měl Nepřítel popírat jenom 4 přikázání a ostatních 7 ponechat ? Považuji za pravděpodobné že bude hlásat pravý opak všech 10 a zejména toho 11. ve kterém je těch 10 obsaženo. Kromě toho to dělá už od chvíle kdy je dal Bůh Mojžíšovi a od chvíle kdy Ježíš vyslovil Přikázání lásky. Satanisti napsali pravý opak celé Bible který je téměř v každém knihkupectví a úryvky z něho jsou na mnoha místech na internetu. Nikdy jsem neslyšel že by někdo z nich útočil na církev adventistů sedmého dne nebo na jiné zastánce svěcení soboty nebo že by jim vadili. Až nějakého potkáte na ulici tak se ho můžete klidně zeptat jestli máte chuť kterou církev považuje za nejhorší.
Proč je podle Vás v Bibli napsáno to o tom čelu a ruce jestli si opravdu myslíte že to neplatí ?



Re: Pátrání po správném uctívání (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Čtvrtek, 06. leden 2011 @ 12:21:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Podobné články nás mohou učit pokoře, že i mezi avizovanými křesťany se nalezne hromada hlupáků a že nemůžeme mít zaslé ateistům, že mají proti nám výhrady. Když jsou nejvíc slyšet právě takovýto pošuci.



Pátrání ? :-) (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Čtvrtek, 06. leden 2011 @ 16:03:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bůh musí být uctíván v Duchu a pravdě - v Ježíši Kristu - to je správné uctívání.


Na tento článek si dovolím odpovědět úryvkem z Ferdova článku o narcismu 2.  :-))))        :


 Text ukazuje,čím církev v Laodiceji žije. Nejen svým bohatstvím,ale chlubením se,vystavováním tohoto bohatství a následným vzhlížením se ve svém stavu. Žije úžasem sama nad sebou. Jsou fascinováni sebou samými – tím kam to dosáhli,jaké mají úspěchy a zkušenosti. Shromáždění takové církve nemohou být ničím jiným,než potleskem nad prezentací svých vlastních aktivit,svého správného učení. Že o prezentaci jde,slyšíme z Ježíšova:“ Neboť pravíš“. To znamená,že taková církev se tím nejen honosí,ale šíří,vyučuje,,sytí lačné krky neomylnou vše moudrostí vlastních bohatých zásob,svými vizemi,místo evangeliem. Opájet se a vyvyšovat své vlastní poslání je dle Zj 3 odhalováním vlastní nahoty,tedy neoblečenosti do Krista (Řim. 13:14).



Re: Pátrání po správném uctívání (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Čtvrtek, 06. leden 2011 @ 20:20:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Znamení šelmy není nějaká viditelná značka, která se umístí na ruku nebo na čelo.

Písmo ale hovorí niečo iné: 

Zj.13,16  A pôsobí to, aby všetkým, malým i veľkým, bohatým i chudobným, slobodným i sluhom dali ryté znamenie na ich pravú ruku alebo na ich čelo,



Re: Pátrání po správném uctívání (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Čtvrtek, 06. leden 2011 @ 21:43:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ahoj danieli,

----...Asi nás nepřekvapí, že falešná trojice popsaná ve 13. kapitole (Zjevení) nenabídne lidem jen falešné Boží osoby, ale i falešná první čtyři přikázání. První přikázání zní: "Nebudeš mít jiného Boha mimo mne" (Ex 20,3), ale šelma z moře zaujme Boží místo a bude vyžadovat, aby ji lidé uctívali (verše 4 a 8). Druhé přikázání zapovídá uctívání model, avšak šelma ze země postaví sochu a bude obyvatele země nutit, aby se jí klaněli ----

co je to" falešná trojce " a  "falešné Boží osoby"?

Vdyť CSAD uctívá také tzv."trojjedinného Boha"- ve třech samostatných " Božích  osobách",stejně jako ŘKC, což je Kristovu učení vzdáleno na sto honů..

A vždyť ano  - "Nebudeš míti jiného Boha mimo mne" .




Stránka vygenerována za: 0.40 sekundy