|
Právě je 553 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116486588 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu
Vloženo Středa, 16. únor 2011 @ 20:00:53 CET Vložil: Olda |
poslal skalaa Masivní sjednocování náboženských skupin pokračuje a svět je tak připravován na závěr zápasu mezi dobrem a zlem.
Víkend ekumenického smíření v USANapř. v USA se uskutečnil víkend k podpoře ekumenického smíření mezi křesťanstvím a islámem. Memorial Drive Presbyterian Church v Houstonu společně s křesťanskými společenstvi v Atlantě, Seattlu a Detroitu tak zorganizoval aktivitu, v rámci které se v lavicích modliteben objevil vedle Bible také Korán. Obsahem nedělní školy byl prorok Mohamed. Koncept tzv. Chrislamu je blízký kazatelům jako je Rick Warren nebo Robert Schuller. Celá zpráva zde
1. světový týden mezináboženské harmonizaceZa podpory OSN se začátkem února konal historicky první týden náboženské harmonizace. Smyslem této akce je koordinace a sjednocení všech náboženských skupin světa s cílem posílit ekumenické hnutí. Toto hnutí podpořila řada světových politických a náboženských činitelů. Mezi více jak 35 evropskými politiky je např. Karel Schwarzenberg. Oficiální stránky naleznete ZDE
Celé toto dění má spojitost s příchodem „univerzálního“ falešného krista a hnutí New Age. Článek na toto téma se připravuje.
http://www.dobakonce.cz/?p=1340
Poznámka:
Láska k bližnýmu je nedílnou součástí živého křesťanství. Zde se však jedná o budování politicko-náboženského hnutí, které směřuje ke sjednocení lidstva proti Ježíši Kristu. Důkazem je a bude neposlušnost Jeho zákonům.
Přichází doba, kdy bude ve jménu „dobra většiny“ vynucována poslušnost lidským zákonům, které odporují zákonům Stvořitele.
Prorok Ellen G. White o tom píše před více jak 100 lety v knize
Velký spor věků ( 25. Boží zákon je neměnný)
„V závěru zápasu mezi dobrem a zlem se celé křesťanstvo rozdělí na dvě skupiny – jednu budou tvořit lidé, kteří zachovávají Boží přikázání a víru v Ježíše, a druhou ti, kdo uctívají šelmu, její sochu a přijímají její cejch. Až církev a stát spojí svou moc, aby donutily „malé i veliké, bohaté i chudé, svobodné i otroky“ (Zj 13,16), aby přijali „cejch šelmy“, Boží lid vytrvá a „cejch šelmy“ nepřijme“.
„Proroctví varuje před uctíváním šelmy a její sochy a pak říká: „Zde se ukáže vytrvalost svatých, kteří zachovávají Boží přikázání a věrnost Ježíši.“ (Zj 14,12) Protože lidé, kteří zachovávají Boží přikázání, jsou líčeni jako protiklad těch, kdo uctívají šelmu, její sochu a přijímají její cejch, vyplývá z toho, že zachovávání Božího zákona na jedné straně a jeho nerespektování na druhé straně rozliší ctitele Boha a ctitele šelmy“.
„Zvláštním poznávacím znamením šelmy, a tím také její sochy, je přestupování Božích přikázání. O malém rohu, neboli o papežství, prorok Daniel napsal: „Bude se snažit změnit doby a zákon.“ (Da 7,25) Apoštol Pavel označuje stejnou mocnost slovy „člověk hříchu“, který se bude vyvyšovat nad Boha. Jedno proroctví doplňuje druhé. Jedině tím, že změnilo Boží zákon, mohlo se papežství vyvyšovat nad Boha. Kdo bude vědomě zachovávat takto změněný zákon, bude vzdávat nejvyšší poctu moci, která změnu provedla. Poslušnost papežských zákonů bude znamením věrnosti papeži namísto věrnosti Bohu“.
„Papežství se pokusilo změnit Boží zákon. Druhé přikázání, které zakazuje uctívání obrazů a soch, ze zákona vypustilo a čtvrté přikázání pozměnilo tak, že nařizuje zachovávat první den v týdnu – neděli – místo sedmého dne, soboty. Obhájci papežství však tvrdí, že druhé přikázání vypustili proto, že je obsaženo už v prvním přikázání, a je tedy zbytečné. Snaží se všechny přesvědčit, že vykládají zákon přesně tak, jak Bůh chtěl, abychom mu rozuměli. Podle nich to přece nemůže být změna předpovězená prorokem. Prorok však mluví o úmyslné, záměrné změně: „Bude se snažit změnit doby a zákon.“ Změna čtvrtého přikázání odpovídá přesně prorocké formulaci. Takovou změnu provedla pouze římská církev. Tím se papežská moc zjevně vyvýšila nad Boha“.
„Kdykoli církev dostala světskou moc, použila ji k trestání lidí, kteří se odchýlili od jejího učení. Protestantské církve, které se řídily vzorem Říma tím, jak se spojovaly se světskými vládami, projevovaly podobnou snahu omezit svobodu svědomí“.
Co říká Bible?
Bible nás jasně varuje, abychom se neúčastnili odboje vůči Bohu a radí, abychom byli věrni Božím zákonům.
Zjevení Janovo 14:9-10 Za nimi letěl třetí anděl a volal mocným hlasem: „Kdo kleká před šelmou a před její sochou, kdo přijímá její cejch na čelo či na ruku, bude pít víno Božího rozhorlení, které Bůh nalévá neředěné do číše svého hněvu; a bude mučen ohněm a sírou před svatými anděly a před Beránkem.
Zjevení Janovo 18:4 A slyšel jsem jiný hlas z nebe: „Vyjdi, lide můj, z toho města, nemějte účast na jeho hříších, aby vás nestihly jeho pohromy.
Jan 14:6 Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.
|
Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Středa, 16. únor 2011 @ 20:29:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ...lEllen G. White je ženská a Boh nikdy neformuloval učenie skrze ženu, je to falošná prorokyňa...inak fajn článok...
1 Timoteovi 2:12 Nedovoľujem však žene vyučovať alebo panovať nad mužom, ale aby sa ticho správala.
ivanp |
Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: pali v Středa, 16. únor 2011 @ 23:26:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podľa názoru niektorých ľudí, tento text (1.Timoteovi 2,12) znamená, že by ženy nikdy nemali v zhromaždeniach cirkvi vyučovať. Podľa iných vykladačov však Pavol naznačuje, že sám ženy síce nenecháva vyučovať, ale nechce tým povedať, že by ženy nemali mužov vyučovať nikdy. Pavlova spolupracovníčka Priscila, ktorú Pavol doporučuje, učila veľkého kazateľa Apolla (Skutky 18,24-26). Okrem toho sa Pavol často zmieňuje o ďalších ženách, ktoré v cirkvi zastávali významnú funkciu. Féba bola diakonka (Rimanom 16,1). Mária, Tryfaina a Tryfosa boli Hospodinové služobnice (Rimanom 16,6.12), rovnako ako Euodia a Syntyché (Filipänom 4,2). Tak by sa zákaz vyučovania uvedený v 1. Timoteovi 2,12, týkal len Efezských žien, a nie žien všetkých.
Pokiaľ ide o to, že ženy majú byť ticho (ako uvádzajú niektoré preklady), neide tu o mlčanie, ale skôr o postoj pokory a zdržanlivosti. K označeniu úplného mlčania má gréčtina iný výraz. Okrem toho, Pavol sám uznáva, že sa ženy na verejnosti modlili a prorokovali (1. Korinťanom 11,5). Ženy v Efezu však s najväčšou pravdepodobnosťou zneužívali, svoju novo získanú kresťanskú slobodu. Pretože boli tieto ženy krátko obrátené a neboli dostatočne vzdelané, nemali potrebné skúsenosti ani poznanie, a preto nemohli teda vyučovať tých, ktorí už mali dôkladné biblické vzdelanie (napr. obrátených Židov).
|
]
Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 09:20:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...úplne s tebou súhlasím....myslím že apoštol Pavel mal na mysli to, aby žena ktorá vyučuje, hovorí v zhromaždení bola pod autoritou muža a muž zodpovedá za jej správne vyučovanie....Adventisti majú ,,prorokyňu,, ženu ku ktorej vraj hovoril Boh a zjavil odhalil jej veci ohľadne soboty, to jest učenie na ktoré cirkev vraj pozabudla a Boh sa rozhodol zjaviť žene zabudnuté učenie cirkvi...tak to je blud...Boh nikdy nezjaví cez ženu učenie a tá ho následne formuluje....
ivanp |
]
Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 12:19:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dík za pěkný přehled. Co se týče situace v Efezu tak je dost pravděpodobné že tam čerstvě pokřtěné sestry vyvolávaly rozbroje i po světské a společenské stránce, držely své manžely pod pantoflem a bylo jich všude plno. Přespříliš dominantní jedinci obého pohlaví se čas od času ocitnou snad v každém společenstvu a neprojevují se jen v duchovní sféře. Pochybuji že by svatému Pavlovi vadila žena naplněná Duchem Svatým která by hlásala Krista a že by jí v tom chtěl bránit. |
]
|
|
Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 10:41:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | (J 17,9-26) Já prosím za ně; neprosím za svět, ale za ty, které jsi mi
dal, neboť jsou tvoji.
A všechny mé věci jsou tvé a tvé jsou mé a jsem v nich
oslaven.
Já už nejsem na světě, ale oni jsou na světě a já jdu k
tobě. Svatý Otče, zachovej je ve svém jménu, jež jsi mi dal,
aby byli jedno jako my.
Dokud jsem s nimi byl na světě, zachovával jsem je ve tvém
jménu. Chránil jsem ty, které jsi mi dal, a nikdo z nich
nezahynul, kromě syna zatracení, aby se naplnilo
Písmo.
Teď ale jdu k tobě a toto mluvím na světě, aby v sobě měli
plnost mé radosti.
Já jsem jim dal tvé slovo, a svět je nenáviděl, protože
nejsou ze světa, jako já nejsem ze světa.
Neprosím, abys je vzal ze světa, ale abys je zachoval od
toho zlého.
Nejsou ze světa, jako ani já nejsem ze světa.
Posvěť je svou pravdou; tvé slovo je pravda.
Jako jsi poslal na svět mne, tak jsem i já poslal na svět
je.
A já posvěcuji sám sebe za ně, aby i oni byli posvěceni
pravdou."
"Neprosím však jen za tyto, ale i za ty, kteří ve mne uvěří
skrze jejich slovo,
aby všichni byli jedno, jako ty, Otče, ve mně a já v tobě,
aby i oni byli jedno v nás, aby svět uvěřil, že jsi mě
poslal.
A já jsem jim dal slávu, kterou jsi dal mně, aby byli jedno,
jako my jsme jedno.
Já v nich a ty ve mně, aby byli dokonáni v jedno a aby svět
poznal, že ty jsi mě poslal a že jsi je miloval, jako jsi
miloval mě.
Otče, chci, aby i ti, které jsi mi dal, byli se mnou tam,
kde jsem já, aby hleděli na mou slávu, kterou jsi mi dal; neboť
jsi mne miloval před založením světa.
Spravedlivý Otče, svět tě nepoznal, ale já jsem tě poznal a
i tito poznali, že jsi mě poslal.
A oznámil jsem jim tvé jméno a ještě oznámím, aby láska,
kterou jsi mě miloval, byla v nich a já v nich."
|
Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 10:55:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nádherná modlitba Krista, kterou Bůh - ostatně jako všechny modlitby svého Syna - vyslyšel sesláním Ducha na den letnic. Jak píše Pavel, tuto jednotu Ducha máme zachovat ve svazku pokoje. Někteří si ovšem troufají tvrdit, že tato modlitba vyslyšena nebyla a že tuto jednotu máme vytvořit my. Jaká opovážlivost a nevěra! |
]
Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 17:50:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tato nádherná Kristova modlitba překlenuje všechny generace a vztahuje se na všechny křesťany až do konce světa.
Někteří si ovšem troufají tvrdit, že přestože si také říkají křesťané, že nevěří, že patří mezi ty, o kterých Kristus mluví, že také je daroval Otec nebeský Kristu.
Jaká opovážlivost a nevěra!
|
]
|
|
Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 12:49:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nejrůznější snahy o spojení existují odedávna a často unikají pozornosti. Ti slavní sikhové se Zlatým chrámem v Indii jsou například kombinací islámu a hinduismu a nenávist k nim je jedna z mála věcí na které se obě strany shodnou. Zrovnatak existují kombinace hinduismu a křesťanství. Myslím si že ekumenické jednotě v Kristu se nepodobají o nic víc než eutanázie ukončení léčby která nevede k uzdravení. Svévolně zaměňovat jedno a druhé může být stejně nebezpečné. Stejně jako odsuzovat bližního na základě konspirativního článku a konspirativních frází a souvislostí. Pro evangelíky je tam nedělní škola, pro Čechy pan kníže, pro všechny OSN. Jestliže si Bůh přeje abychom byli jedno v Kristu tak je dost pravděpodobné že budou podobné snahy také falšovány, napadány i parodovány. Vy se pokud vím chcete držet ekumenické jednoty s tradičními evangelíky, za které se také víceméně považujete. Podle Kristových slov poznáme strom podle ovoce. Pokud půjdete vždycky tím směrem odkud uslyšíte modlitby a ucítíte lásku k přátelům i k nepřátelům a budete prosit Boha aby Vás vedl tak věřím tomu že půjdete správnou cestou. Stejně když se vyhnete některým směrům a místům. Pochybuji že by Vás lákala představa že byste měli například za kazatele sodomity a sodomitky. Nebo že byste měli chuť podporovat vraždění nenarozených dětí a starců a ledacos jiného. Když tohle všechno vyloučíme tak už tolik cest aby z nich bylo obtížné vybrat nezbývá. Hospodin s Vámi a ať Vám oplatí za všechno co jsem díky některým z Vás získal. Nyní i navěky.
|
Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 12:55:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jednotu chápu tak, že mám tolik bratrů, kolik má můj Otec dětí. Můj nebeský Otec je v nebi a mojí matkou je církev na zemi. Někteří to však mají obráceně. Jejich svatý Otec je na zemi a jejich Matka je v nebi. To dá rozum, že se s nimi nedohodnu :-) |
]
Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 13:21:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Můj Otec má tolik dětí kolik se narodilo od Adamových časů lidí a má Matka nepřebývá jen v Nebi. To že se s někým nedohodnu ještě neznamená že bych měl právo ho odmítnout. |
]
Re: Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 13:26:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Smím se tedy zeptat, zda považujete za svého bratra i Jidáše Iškariotského?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: JMK v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 22:55:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty si snad myslíš, že zrada Jidáše byla větší, než zrada Petra či zrada kohokoli jiného? Kdepak, u Jidáše není osudné to, že podlehl pokušení, ale jaké závěry z toho vyvodil, že nelitoval a nevěřil v Boží milosrdenství, ale spáchal sebevraždu. Ve stejné situaci jako Jidáš byl Petr, ale ten hořce zalitoval a potkal ho nakonec osud zcela opačný, než Jidáše, Pán na něm vzbudoval svou církev.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální sc (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 17. únor 2011 @ 23:28:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jak jsi přišel na to, že Jidáš nelitoval? A jak na to, že nevěřil v Boží milosrdenství?
Když jeho zrádce Juda uviděl, že byl Ježíš odsouzen, pocítil lítost a vrátil třicet stříbrných velekněžím a starším, říkaje: „Zhřešil jsem, zradil jsem nevinnou krev!“
V písmu je proti tvému názoru zaznamenáno, že Jidáš pochopil svůj hřích, zalitoval, dokonce vyznal svůj hřích a dokonce vrátil peníze za zradu, udělal skutek pokání, snažil se napravit co způsobil tak jak uměl. Musel to být skutek odvahy: Zatímco Petr od náboženských vrahů utekl a lhal a později se s ostatními učedníky tak bál, že byl schovaný kdesi za zamčenými dveřmi, Jidáš jim šel vstříc a postavil se jim.
Zalitoval dokonce tak, že ho to dohnalo až k smrti. Což je docela běžná práce lítosti na člověku.
To by mělo stačit, ne? V čem se Jidášovo zalitování liší od zalitování potřebného k odpuštění hříchu a pokání které se činí skutkem, o kterém tu tak často píší lidé z ŘKC tábora? Zalitoval nějak špatně?
Teda ne že bych se Jidáše nějak zastával, to se jen ptám, vy tu pořát píšete o zalitování a olitování, tak mne zajímá, jak se na Jidáše díváte, když zalitoval.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro fináln (Skóre: 1) Vložil: noname v Neděle, 20. únor 2011 @ 18:59:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Toníku. Jidáš je opravdu z našeho pohledu poněkud rozporuplná osobnost. Písmo jej jednoznačně odsuzuje a přestože on jen naplnil jeho slova, splnil své poslání. S jeho lítostí aspoň jak to naznačuje Písmo, je trochu otázka, u něho se spíš projevila zoufalost nad svým činem, možná i pochybnost, zda může dojít odpuštění a v konečném stavu i jeho sebevražda. I když v jeho době se odpuštění příliš nenosilo - však známe "oko za oko . . ."
Napadají mě podobné otázky jako jsi tu naznačil, co víc k tomu říci zatím říci . . . H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální sc (Skóre: 1) Vložil: noname v Sobota, 19. únor 2011 @ 16:25:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj JMK, vidím to podobně. Zhřešit může ( a hřeší asi každý z nás ) ale litovat svých hříchů a věřit v Boží milosrdenství, to je to oč tu běží. H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: noname v Sobota, 19. únor 2011 @ 16:39:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Pastýři.
Vítej po dlouhé době na GS. Ty jej nepovažuješ za svého bratra? Myslím, že v každém z nás je kousek Jidáše i část sv. Petra. Jidáš je zvláštní rozporuplná osobnost a já se necítím být jeho soudcem, možná k němu máme občas blíže, než si myslíme. Zejména tehdy, když jsme přesvědčeni, že jeho případ se nás netýká. :-) H.
|
]
|
|
Re: Svět je systematicky sjednocován a připravován pro finální scénu (Skóre: 1) Vložil: Vacant v Sobota, 19. únor 2011 @ 17:50:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Kritizovat je snadné ale ukázat cestu a řešení dá víc práce. Jestli se sjednocují síly zla tak by se také měly sjednocovat síly dobra. Ty vidíš kde a které církve do toho počítáš ? |
|
|
|
|