Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 179, komentářů celkem: 429680, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 278 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Willy
ivanp
rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116550631
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana
Vloženo Středa, 28. prosinec 2011 @ 10:47:06 CET Vložil: Olda

Partnerství poslal Nepřihlášený

Konec ex-gay hnutí?

Předem krátké vysvětlení: většině českých čtenářů pojem „ex-gay hnutí“ asi mnoho neříká. Jde totiž o masový fenomén spíše v americkém křesťanském prostředí (převážně evangelikálním) než v prostředí evropském. Podobně jako například kreacionisté i ex-gayové jsou něčím, co Evropa příliš nezná. V Americe však každý ví, oč jde. Ex-gay koncept je uceleným učením, které hlásá, že Božím záměrem pro homosexuály je jejich úplné uzdravení skrze Kristův kříž a vzkříšení. A tudíž „dozrání“ či „narovnání“ jejich sexuální orientace do pravé, autentické plnosti. Koncept tedy zřejmě konzistentní s letničně-charismatickou teologií. Teologií, která hlásá, že Bůh uzdravuje nemocné i dnes – tak jako v dobách apoštolů.

Sám se k charismatickému křesťanství hlásím. Proto s rozpaky a nemalým zklamáním sleduji turbulence, které mezinárodní hnutí ex-gayů poslední léta provází. Řada vedoucích i celých komunit (zmíním nejznámější – Love In Action a Courage) se léta potýkala s frustrujícími výsledky. Ostatně sám Alan Chambers, současný ředitel Exodus International, vlajkové lodi světového ex-gay hnutí, nedávno (mimo záznam) uvedl: “Chtěl bych zdůraznit, že proces vnitřní proměny většiny homosexuálů nezahrnuje samotnou změnu sexuální orientace. Vlastně jsem nikdy nepotkal člověka, který by zakusil jednoznačnou proměnu homosexuálních reakcí na reakce heterosexuální.“


A v podstatě tím nechtěně potvrzuje slova Americké psychiatrické asociace, která považuje téma uzdravení z homosexuality (v souladu s relevantním vědeckým konsensem) za pavědecké a škodlivé. Jinými slovy, v současné době v uzdravení z homosexuality věří málokdo. Tedy alespoň z těch, kteří břemeno služby gayům na sebe vzali a vědí tedy, o čem mluví.

Jak je to možné? Opravdu je to s naší vírou tak špatné? Nebo se mýlí celé charismatické hnutí, a zázraky opravdu ustaly s prvním stoletím po Kristu (jak argumentuje tradiční část církve)? Nebo mají pravdu ti, co tvrdí, že homosexualita není nemoc? A tedy se na ni vlastně nemůže vztahovat zaslíbení, že „naše nemoci na sebe vzal (rozuměj: Ježíš)“ (Iz 53,4)? A že tedy homosexualita je spíše jakousi integrální osobnostní součástí, která je legitimní alternativou v rámci lidské přirozenosti (což je argument obhájců legitimity homosexuálních svazků)?

Ne, to nejsou řečnické otázky. Spíše otázky navýsost naléhavé, které by však měly být v modlitbách předkládány Bohu. Ex-gay hnutí se rozpadá a nevíme proč. A navíc, relevantní církve nijak zvlášť pomocnou ruku nenabízejí. Homosexuálové se cítí být spíše odstrčeni a žádná evangelikální misijní či pastorační služba (minimálně v České republice) de facto neexistuje. Signály, které církev vysílá, jsou samotnými gayi interpretovány jako projev nepřátelství. Svépomocné gay křesťanské skupiny jsou dnes v českém prostředí výhradně liberální. Pokud tedy mezi ně přicházím (působím v hnutí Logos, pozn. aut.) s ex-gay agendou jako něčím relevantním, cítím se spíše jako podivín, ne-li sektář.

Co se tedy vlastně stalo s ex-gay hnutím? Zkusme si to zrekapitulovat po pořádku. Někdy po roce 2000 se postupně odštěpilo několik částí Exodus International a přešlo na tzv.“ex-ex-gay“ pozice (někdy si tito lidé říkají „ex-gay survivors,“ tedy ti, co přežili trauma ex-gay zkušenosti). Pamatuji si, že letáky vlivného ex-gay představitele Jeremyho Markse mě v 90.letech duchovně docela ovlivnily. Vloni jsem se dověděl, že Marks lituje psychických traumat, které způsobila jejich služba lidem, kteří usilovali léta o uzdravení z homosexuality. Mnozí z těchto lidí dnes trpí depresemi a sexuálními závislostmi. Mimo jiné proto, že kvůli pocitu viny již ztratili schopnost rozlišovat mezi střídmou a nevázanou sexualitou. Proč pěstovat smysl pro věrnost, když každý gay sex je apriorně špatný? Ano, toto je opravdu vážná otázka a vím, o čem hovořím. Dnes je Marks ex-ex-gayem.

Mediální pozdvižení vzbudil naposled letos na podzim John Smid, který založil nové misijní hnutí Grace Rivers. Tento donedávna týmový spoluvedoucí Exodus International nyní uvedl: „Slyšel jsem mnoho příběhů mužů a žen, kteří se považují za gaye, a to v Kristu. Nakonec vlastně zjistíte, že jejich život má smysl. Mnozí z nich jsou schopni budovat autentický vztah s Kristem, neboť jsou čestní sami k sobě a nakonec jsou s to přijmout Jeho bezpodmínečnou lásku.“

Rovněž druhotné důsledky práce ex-gayů jsou často kontroverzní. Bylo odhaleno, že některé jejich výzkumy byly financovány zdroji z kontroverzních fondů Republikánské strany, v některých případech i vyloženě homofobními kruhy. Exodus International se také „zapletl“ při pořádání předloňské homofobní konference v Ugandě (ač chtěl původně jen propagovat uzdravení z homosexuality ve jménu Ježíše). Dnes se v Ugandě rozmáhají novodobé čarodějnické procesy proti gayům, kdy byla prokázána přímá souvislost jejich vypuknutí s uvedenou konferencí. Letos už místní demokratický parlament třikrát hlasoval o trestu smrti za homosexualitu, přičemž Británie omezila z uvedeného důvodu rozvojovou pomoc této zemi. Místní tisk zveřejnil výzvu „Pověste je“ s fotografiemi 150 skutečných i domnělých ugandských gayů. Letos v únoru byl pak hlavní aktivista ugandských gayů zavražděn. Exodus International nakonec vyslovil politování nad svou účastí (byť se značným zpožděním, což mu lidskoprávní organizace důrazně vytkly).

Nicméně zpět ke konceptu uzdravení z homosexuality: Ten je založen na dvou základních principech: na tzv. “reparativní terapii,“ kdy se postižený učí zdravé identifikaci se svým vlastním a s opačným pohlavím (má se za to, že nezdravá identifikace a nepřijetí v rodině a v dětském kolektivu může být spouštěčem homosexuality během vývoje dítěte). Mužský homosexuál se tedy učí hodnotám, jako je sebepřijetí a umění nechat se přijmout a respektovat druhými muži (analogicky homosexuální žena). Druhý princip uzdravení je pak víra v Boží působení prostřednictvím chval, modliteb či postu.

Z mých vlastních zkušeností (a z řady rozhovorů, které jsem se služebníky Exodus International absolvoval) mi však vyvstaly znepokojivé otázky. Na mnohé z nich mi zmínění lidé neodpověděli (a někdy jsem měl pocit, že si tyto otázky ani nechtějí sami před sebou připustit): Například, jak je možné, že poté, co si člověk vybuduje zdravou identifikaci se svým vlastním pohlavím a zdravé vymezení se vůči pohlaví opačnému (a terapie je v v principu absolvována), zůstávají pokušení a sexuální touhy nezměněny? Jako by si sexualita žila svým vlastním životem, zcela nezávislým na psychologických předpokladech. Navíc, zdá se, že kapacitu k manželskému životu nalezli často spíše bisexuálové, kteří (byli-li vnitřně ukáznění) nalezli dostatečný (přirozený) potenciál k heterosexuálnímu vztahu (a sexu). A také ji nalézají tzv. nepraví homosexuálové, u kterých se částečná, náhražková homosexualita vytvořila extrémně nepříznivým rodinným modelem či prožitým traumatem. To samozřejmě možnost hodnověrného svědectví o pravém uzdravení velmi ztěžuje. Pročež si v literatuře Exodus International čteme spíše jen o vnitřním, psychickém uzdravení (k rodičům či ke spolužákům stejného pohlaví), nikoliv o uzdravení ze sexuálních pokušení. Zůstává potom otázkou, proč jsou v lidech živeny falešné naděje, pokud sami vedoucí misí těmto věcem nevěří.

Je vhodné dodat, že i mnozí neletniční křesťané (např. konzervativní katolíci v Polsku a na Slovensku) propagují přirozené uzdravení z homosexuality (právě prostřednictvím reparativního modelu, avšak patrně bez spolupůsobení oné nadpřirozené, pentekostální složky). K úskalím souvisejícím s tzv. nepravou homosexualitou či bisexuálním („hetero“) potenciálem, jako by se však vůbec nepřihlíželo a jednoduše se vykazují problematické úspěchy, které však odborná sexuologická veřejnost nebere vážně.

Pokud jde o ex-ex-gay skupiny, některé z nich se nedokázaly vypořádat s ex-gay traumaty a jejich webové stránky bývají plné hořkosti, a tedy prosty obnoveného křesťanského zápalu, natož odpuštění. Jiné se však konsolidovaly na bázi evangelikální alternativy, která však věří v legitimitu věrného homosexuálního svazku. Jako příklad mohu uvést hnutí GayChristianNet, kde si lze apologii takového učení přečíst. Ostatně, řadu podobných argumentů uvádí i český pastor a překladatel Bible 21 Alexandr Flek. Ten však dodává, že podobná exegeze je sice legitimní, ale explicitně se k ní nehlásí (spíše poukazuje na to, že mnoho aspektů homosexuality není z Bible zdaleka tak jasných, jak se někdy v církvi předpokládá).

Co tedy dodat? Jaké jsou Boží záměry pro homosexuály? Situace opravdu není utěšená. Jsem však přesto dalek vynést konečný soud nad ex-gay hnutím, neboť k tomu nemám dostatečné zjevení od Pána. Zarmucuje mě ostatně, s jakým despektem hledí většina gayů na téma uzdravení homosexuality či téma reparativního modelu. Jako by se o této věci už ani nesmělo diskutovat, natož se za ně upřímně modlit k Tomu, který dává pravé poznání. Mnoho debat v tomto směru není vedeno na základě věcných, ale spíše ideologických argumentů. Sám jsem v tisku kritizoval vyškrtnutí homosexuality z tzv. diagnostických manuálu nemocí, neboť toto rozhodnutí bylo dost možná spíše věcí demokratické než odborné volby. Na druhé straně, problematické ovoce ex-gay hnutí mě nutí hledět i argumentům opačné strany. Opravdu víme jen velmi málo a potřebujeme volat k Bohu o skutečné, autentické odpovědi, odpovědi Ducha. Zakončím tedy nadějným biblickým veršem: „Co oko nevidělo a ucho neslyšelo, co ani člověku na mysl nepřišlo, připravil Bůh těm, kdo ho milují. Nám však to Bůh zjevil skrze Ducha“ (1 Kor 2, 9-10).

Tomáš Bílek
misijní a komunitní pracovník mezi gay komunitou, koordinuje činnost sdružení Logos Ostrava

Zdroj: http://www.christnet.cz/magazin/clanek.asp?clanek=3792

"O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana" | Přihlásit/Vytvořit účet | 128 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Středa, 28. prosinec 2011 @ 14:46:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Římanům 1,24-28
Proto je Bůh v žádostech žádosti jejich srdcí vydal do nečistoty, aby mezi (‚en‘) sebou zneuctívali svá těla; vyměnili Boží pravdu za lež, kořili se a sloužili tvorstvu více než Stvořiteli, jenž je požehnaný na věky. Amen.
Proto je Bůh vydal do potupných vášní. Jejich ženy vyměnily přirozený styk proti přirozenosti a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženou a ve své touze se rozpálili jeden k druhému, muži s muži páchají hanebnost a sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svoje poblouzení.



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 28. prosinec 2011 @ 17:44:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když je člověk vyléčen z hříchu (v tomto případě praktikování homosexuality) Kristem, neznamená to, že pokušení v této věci už nepřichází. 

Pořád máte někteří představu jakýchsi kouzel. Ale tak to není.


Uzdravení Kristem tedy znamená přestat praktikovat homosexualitu, dopracovávat se k čistému pohledu na lidskou sexualitu, jako na jednotu muže a ženy. Takto byl člověk Bohem přece stvořen (Gn 1,27; Gn 5,2).


Běžnou praktikou satanovou je svádění ke hříchu, kterého není nikdo ušetřen
.
Ďábel dokáže člověku mistrovsky přehrávat epizody z minulého hříšného života, jako celovečerní filmy. Aby v tom člověk znovu našel zalíbení a zase se vrátil do původního stavu hříchu.

Vždyť na tom samém principu trápil i apoštola Pavla!
Třikrát prosil Pána, aby to od něho odešlo, ale odpověď byla: "Má milost ti stačí". Kristova moc se projevuje v naší slabosti, v naší bytostné závislosti na Kristu.


Kristus nás nevyléčí zcela od pokušení, ale dává nám sílu pokušení zvládat a na druhé straně nám dává také čisté srdce, jehož optikou vidíme věci pravdivě, tak, jak jsou a hřích pro nás ztrácí svůj bývalý půvab. Hřích totiž leží už svojí podstatou na lži, na virtuálním vnímání světa a vztahů. Když člověk vidí věci doopravdy jak jsou, tak hřích nemá co nabídnout, po čem bychom zatoužili.



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Pátek, 30. prosinec 2011 @ 12:39:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Také jsem přesvědčen, že homosexualita není nemoc. Bůh netrestá nemocné. Bůh trestá toliko hřích a za obcování muže s mužem byl vyměřen trest hrdelní. Pokud by tedy homosexualita byla nemocí, žádný homosexuál by nebyl dobrotivým Bohem trestán na životě. Homosexualita je jmenována mezi hříchy a hříchu je třeba se protivit a vzdorovat. Nemluvím o organických poruchách, jako je gynekomastie apod. Mluvím o homosexuální orientaci zdravého muže, který má v pořádku geny resp. hormony, s jasnou androgenní morfologií (má normálně vyvinuty se*****ární pohlavní znaky).Pokud se ovšem takovýto zdravý muž oddává sexuálním perverzím, může u něho dojít k tomu, že je vydán žádostem svého těla a „vzplane touhou k muži“. Pak je to zřejmě podobné jako u alkoholika, člověka závislém na počítačích apod. Je třeba věnovat velké úsilí zbavení se závislosti. Bůh jistě může zasáhnout, ale odvykací kůru je podle mne v 99% třeba podstoupit.Pokud by však homosexuál očekával, že se z něho lousknutím prstu stane heterosexuál, je na omylu, a pokud ho o tom někdo přesvědčuje, utvrzuje ho v politování hodném stavu. Je třeba homosexuála přijímat, milovat, být k němu tolerantním, ale jasně odsuzovat homosexualitu a netolerovat mu homosexuální praxi. Buď je tedy homosexualita nemoc, a Bůh je pak krutý a nespravedlivý, nebo je to hřích a podle toho je s ní potřeba i nakládat.



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 02. leden 2012 @ 11:10:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To co teď řeknu je jenom můj názor a upozorňuji že nejsem fundovaným znalcem problematiky. Říkám jen to co mě napadne na první pohled. Kombinace názoru že zázraky skončily v 1. století po Kristu a přesvědčení o tom že je člověk v blízkém kontaktu se Svatým Duchem mi připadá podivná. Jako kdyby popíral svou vlastní zkušenost. Kromě toho by možná neškodilo si položit otázku jaký má smysl členství v takových organizacích, jestliže Bůh člověku odpustí a uzdraví ho. Jestli by nebylo lepší žít normálním životem, světským i duchovním.




Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik v Pátek, 28. září 2012 @ 10:23:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
http://www.translide.cz/nejsem-ani-holka-ani-kluk

Jak ten zhresil, jak ten se svevolne umyslne pokazil?

Kdo by chtel mit dobrovolne komplikovanejsi zivot? Kdo by chtel trpet? Kdo by chtel byt tercem posmesku a odsudku od udajnych krestanu? Kde se bere v krestanech tolik nenavisti k jinakosti? Co to je za krestany, kteri dokazou toliko nenavidet a urazet?



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik v Neděle, 07. říjen 2012 @ 16:44:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Za zásadní problém všech forem léčby homosexuality bývá jejími odpůrci zpravidla pokládáno, že vede k potlačení, nikoliv odstranění bytostné potřeby lásky a intimity, a proto může být na úkor kvalitě života a životní spokojenosti, vést k rozvoji neuróz, dysforií a depresí vedoucích v krajních případech až k sebevraždě:


zdroj:
http://cs.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9%C4%8Den%C3%AD_homosexuality

http://www.004.cz/leceni-homosexuality



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Pondělí, 08. říjen 2012 @ 09:20:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já si osobně myslím, že optimem by bylo - když už tedy homofilní věřící touží po transcendentnu - aby si založili vlastní církev. Mohli by v ní být jak homosexuálové, tak ti, kteří vidí tuto věc jako regulérní složku lidské psychiky. Vždyť církev je dnes možné založit poměrně snadno. Nasbírat podpisy, vytvořit ústavu, nějaké body učení. Mohli by si vytvořit i homosexuálního mesiáše, když už jim tolik imponuje křesťanství.

Takhle se musí potýkat se spoustou veršů, které v tradičním výkladu odsuzují jejich hřích. Nebo by klidně mohli použít své výklady Písma a mít třeba nějaké k homosexualitě tolerantní krédo. Nechápu, proč cítí potřebu vnucovat se někam, kde evidentně věří jinak a chtít mít společenství s lidmi, kteří jejich orientaci vidí jako problém?



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: andulka v Úterý, 09. říjen 2012 @ 09:46:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
http://www.youtube.com/watch?v=ClxqnqJTbHc&feature=g-vrec



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: ll-l-ll v Čtvrtek, 11. říjen 2012 @ 21:28:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj, nečetla jsem tu diskuzi celou, ale vidím, že se tu dohadujete jestli je homosexualita oká nebo ne. Já jsem se před nějakým časem četla na netu svědectví jedný holky, že poprosila Boha aby jí jednoduše "opravil" a od tý doby je uzdravená. Nevim nakolik to bylo jenom to takzvaný "pozitivní vyznání" a jestli je opravdu v pohodě, ale zkusila jsem to taky. Večer jsem prostě Bohu řekla, že jsem taky nějaká porouchaná a jestli by to mohl jednou provždy opravit. Ráda bych napsala, že jsem od tý doby taky uzdravená, ale to bych asi žvanila. Ale myslela jsem to vážně. Co jsem poznala Boha, tak prostě vim, že to není v pořádku, už jsem se v tom necejtila nikdy dobře a rozhodla jsem se radši žít v celibátu. Než dělat něco, čim si budu Boha držet od těla, to radši ňáký takovýhle kraviny oželim. No, ale asi za dva dny jsem koukala na nějakou blbost v telce a byla tam pěkná ženská. A já jsem snad poprvé v životě zažila ten pocit, když se dívám na ženskou a nevidím jí jako super kost a nevim co ještě, ale jenom jako členku stejnýho pohlaví. Jako někoho komu rozumim a tim to hasne. Nevim jak bych to popsala. Za dalších pár dní jsem viděla nějakýho svalouše do půl těla a přišlo mi to docela jako bezva pohled. Ne že bych hned myslela na kdoví co, ale asi bych se radši přitulila k němu než k nějaký uječený ženský :)) No nic, nevim jestli to napůlsvědectví někomu něco dalo, ale kdybyste se neměli zrovna za koho modlit, tak si na mě třeba někdy na chvilku vzpomeňte, jestli byste byli tak hodní. :) 



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik v Pátek, 12. říjen 2012 @ 15:04:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Navíc, zdá se, že kapacitu k manželskému životu nalezli často spíše bisexuálové, kteří (byli-li vnitřně ukáznění) nalezli dostatečný (přirozený) potenciál k heterosexuálnímu vztahu (a sexu). A také ji nalézají tzv. nepraví homosexuálové, u kterých se částečná, náhražková homosexualita vytvořila extrémně nepříznivým rodinným modelem či prožitým traumatem. To samozřejmě možnost hodnověrného svědectví o pravém uzdravení velmi ztěžuje."

Toto je myslim uhozeni hrebicku na hlavicku. Tento citat je z uvodniho clanku od pana Bilka.



Re: O léčbě homosexuality pohledem charismatického křesťana (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik v Pátek, 16. listopad 2012 @ 19:09:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Příběh Mary Griffith natočený podle skutečné události ukazuje silně nábožensky založenou americkou rodinu, která žije v dokonalosti do té doby, než se Bobby Griffith svěří svému staršímu bratrovi, že je gay. Matka (Sigourney Weaver) posedlá vším, co říká bible, Bobbymu život nijak neulehčí. Bobby je vyloučen z rodiny a odstěhuje se ke své sestřenici do Portlandu. Nezvládá neustálé obviňování od své matky a spáchá sebevraždu. Bobbyho matka si po pár měsících od jeho smrti začíná uvědomovat, že je víc rodin, které mají stejný problém, jako měla ona, a začne navštěvovat náboženské spolky konzultující tyto dramatické životní příběhy. PRAYERS FOR BOBBY je příběhem o vině a odpuštění.

http://www.youtube.com/watch?v=zGt7wgnuKrQ



Stránka vygenerována za: 0.77 sekundy