Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Dana.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 7, článků celkem: 16550, komentáře < 7 dní: 480, komentářů celkem: 423732, adminů: 60, uživatelů: 5230  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 81 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Willy
oko
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
115687981
přístupů od 17. 10. 2001

Život církví: Budes exorcista.
Vloženo Čtvrtek, 19. duben 2012 @ 17:20:40 CEST Vložil: Olda

Katolicismus poslal betma

Budeš exorcista.


Apoštol Pavol svojho času túžil navštíviť kresťanov v Ríme. Keďže však ešte nebol ten správny čas, rozhodol sa napísať im list. V tom liste na úvod hovorí silné slová: „Lebo túžim vidieť vás a dať vám nejaký duchovný dar na vašu posilu, to jest, aby sme sa navzájom potešili spoločnou vierou, vašou i mojou.“ ( Rim 1,11 -12)
Toto moje svedectvo má presne ten istý zámer. Dať vám nejaký duchovný dar na posilu vašej viery.
V roku 1994 som stretol skutočne živého Boha, postupne, vďaka spoločenstvu do ktorého som bol pozvaný v našej martinskej farnosti som sa učil čo je to modlitba, čítať Bibliu, žiť vieru, ktorá je unavená z priemernosti a kompromisov. Boh si v tom čase veľmi použil ľudí, z tohto spoločenstva, aby ma formoval a vyučoval.


Pamätám si, že som v sebe riešil otázku Božieho konania v živote človeka. Keďže som bol konfrontovaný v Biblii na každom kroku ako Boh zasahuje, koná zázraky, uzdravuje, oslobodzuje, kriesi mŕtvych a to všetko z lásky ku konkrétnemu človeku a preto, aby sa zjavil ako Boh živý, mocný a tu a teraz prítomný, jednoducho aby zjavil svoju slávu a aby sme padli na kolená a vyznali, že On je Pán.

Na túto tému som dostával rôzne odpovede. Jedni mi hovorili, že tieto veci sa diali iba v prvej generácii kresťanov, aby sa ľahšie šírilo evanjelium a aby pohania uverili, že Boh, ktorého im ohlasujú, je naozaj živý a mocný a hlavne že je láska, ktorá koná konkrétne gestá lásky. Iní mi hovorili, že Boh koná aj dnes takéto veci o ktorých som čítal v skutkoch apoštolov, ale že osobne to nezažili, iba o tom počuli. Raz som sa uspokojil s jednou odpoveďou, inokedy z druhou, no nikdy nie natrvalo.

V tom čase som sa stretol s literatúrou pochádzajúcou z prostredia Komunity blahoslavenstiev. Tieto knihy mi odpovedali, „áno“, dnes v našich spoločenstvách sa to deje. Boh koná a rozlieva svojho Ducha a dáva seba samého, dáva svoje dary a charizmy na službu aby ukázal, že má o nás záujem aj dnes. V roku 2004 ( vtedy som už bol 6 rokov v reholi menších bratov františkánov) som sa po prvý krát stretol s realitou zlého ducha. Niečo čo bolo pre mňa doteraz známe len z Biblie, avšak javilo sa mi to všetko ako vzdialená realita.
Mal som sen. Vstúpil do jedného z bratislavských kostolov, kde prebiehala modlitba chvál. Bolo tam množstvo mladých ľudí. Len tak som prechádzal pomedzi nich a sledoval som ich modlitbu. V tom oproti mne vystúpila mladá žena po 20 – tke a pozrela sa na mňa očami z ktorých som hneď pochopil, že je tam Zlý. Taký pohľad som dovtedy nevidel. Dievčina na mňa zaútočila a začala sa mi vyhrážať neprirodzeným hlasom. V sne som sa začal v úplnom pokoji modliť, cítil som Pánovu prítomnosť a napodiv ma výpad dievčiny neprekvapil. Po krátkej modlitbe klesla na zem od vysilenia a zostala úplne pokojná, bola oslobodená. Tu som sa zobudil. Prvé čo som počul po zobudení boli slová: „budeš exorcista“, na to som odpovedal: „no to teda určite“ a spal som pokojne ďalej.

Prišiel rok 2007 a ja som bol preložený do iného mesta. Moja kňazská služba prebiehala štandardne, i keď nič som nebral v tejto veci na ľahkú váhu. Keby sa ma niekto opýtal, čo najradšej robím z toho čo je službou kňaza, odpovedal by som, že je to slúženie sv. omše. Nič ma tak nepriťahuje ako tých pár sekúnd po premenení, keď držím v rukách Jeho, Živého Pána.

Avšak v tejto „štandardnej“ službe kňaza sa Pán rozhodol niečo vo mne oživiť niečo, čo je prítomné v srdci a rukách každého kňaza. Prišla za mnou na spoveď jedna osoba. To sa samozrejme kňazovi bežne stáva. Pri rozhrešení však osoba odpadla. Nevoľnosť? Hovorím si, ale iba dovtedy kým nezačala na mňa hovoriť jazykom indického typu. Začali sme sa pravidelne stretávať na modlitbe za oslobodenie, keďže na základe nadprirodzených prejavov som jednoznačne vylúčil psychickú poruchu. Bolo to prvý krát, Keď som ako kňaz použil duchovnú moc, ktorú som dostal a modlil som sa modlitbu oslobodenia. Po konečnom oslobodení som si uvedomil, že Pán dnes koná rovnako ako v som to čítal v Skutkoch apoštolov a oslobodzuje a uzdravuje svojich synov a dcéry. Od tohto prvého stretnutia za mnou začali spontánne chodiť ľudia s problémami so zlým duchom, vnútornými zraneniami a postupne za pochodu vďaka spoločenstvu horlivých kresťanov a múdrych kňazov, ktorý mi radili a modlili sa za mňa, som 2/3 svojho času začal venovať modlitbe príhovoru za ľudí. Zrazu som sa konečne mohol dotknúť toho, o čom so dovtedy len čítal v Biblii. Boh sa oslavoval uzdravením z neplodnosti, psychických ťažkostí, zviazaností atď. Nie všetci boli uzdravení, lebo iba On je Pán života a On rozhoduje, či sa oslávi viac utrpením, alebo uzdravením, či dotyčný človek musí prejsť tmavou dolinou, aby sa očistil a spevnel, alebo sa viac priblíži k Bohu skrze zázračné uzdravenie. Pretože o nič menej nejde. Uzdravený a oslobodený sa má priviesť k Ježišovi a prijať ho skrze túto skúsenosť za svojho Pána.

Ku koncu roka 2008 sa za mňa modlilo modlitbu príhovoru jedno spoločenstvo. Po modlitbe mali pre mňa slovo poznania, kde Pán hovoril: „Budeš exorcista.“ Mužovi, ktorý mi toto slovo tlmočil som poďakoval, ale v duchu som si povedal: „no to teda určite“. Bez toho, že by som to vôbec riešil, keďže som považoval za rovnakú hlúposť ako keby mi niekto povedal že budem pápežom.

Prešli tri mesiace a dostal som list z arcibiskupstva: „Dostavte sa vo veciach diecézy na stretnutie s biskupom.“ Začal som si v hlave premietať, čo som urobil? Že by nejaký anonym na mňa? V meste kde pôsobím je to bežný šport. Nič zlého prečo by ma mal biskup pozvať na koberec som nenašiel a tak si hovorím, „nechám sa prekvapiť.“ Prišiel čas stretnutia s biskupom. Biskup povedal, že počul o mojej službe modlitieb príhovoru a modlitieb za oslobodenie. Poďakoval za túto službu a ponúkol mi poverenie službou exorcistu. Viete si predstaviť, čo mi v hlave vírilo. Slovo poznania, ktoré som dostal pred troma mesiacmi teda bolo naozaj od Pána . Sen, ktorý som mal v roku 2004 tiež nebol len výplodom podvedomia. Rozhovor s biskupom pokračoval v priateľskom duchu, na záver som s ponukou súhlasil.

Nikdy som netúžil po „kariére“ naháňača zlých duchov, avšak túto službu vnímam ako veľký dar a prostriedok pri novej evanjelizácii. Apoštol Pavol hovorí v liste Solúnčanom: „...lebo naše evanjelium neprišlo k vám iba v slovách, ale aj v moci a v Duchu Svätom a v celej plnosti.“

Som Vďačný Pánovi, že toto môžem vo svojom kňazskom živote zažívať denne. Hlásať evanjelium z kazateľnice nielen slovami, ale aj v moci a v Duchu Svätom, lebo toto je evanjelium v plnosti. Nepotrebujeme snáď dnes, keď pápež Benedikt XVI. vyzýva kresťanov k novej evanjelizácii Európy, k novej evanjelizácii pokrstených, ktorí svoju vieru prežívajú povrchne, aby sa zopakovali znamenia a zázraky ako pri prvom hlásaní evanjelia?

Leopold J. Jablonský OFM Hlohovec leopoldofm@gmail.com

Dokumenty Cirkvi týkajúce sa služby modlitieb za oslobodenie  a uzdravenie

1. Dokument Kongregácie pre náuku viery: List Kongregácie pre náuku viery všetkým ordinárom o platným normách exorcizmu.:   

    „Najdôstojnejší pane, v niektorých spoločenstvách cirkvi sa už mnoho rokov stále viac praktikujú modlitebné stretnutia za oslobodenie od diabolských vplyvov i keď nejde o skutočné exorcizmy. Stretnutia sa konajú pod vedením laikov i za prítomnosti kňazov. Pretože bola na Kongregáciu pre náuku viery vznesená otázka, čo si majú veriaci myslieť o takýchto skutočnostiach, považujeme za nutné informovať všetkých ordinárov o nasledujúcich bodoch.

    1. Kánon 1172 Kódexu kánonického práva stanovuje, že nikto nemôže platne vykonávať exorcizmus nad posadnutými, ak nedostal príslušné poverenie od miestneho ordinára a upresňuje, že miestny ordinár smie  dať poverenie iba zbožnému, múdremu a rozvážnemu kňazovi, ktorý žije bezúhonným životom. Preto sú biskupi zvlášť pobádaní, aby tieto nariadenia zachovali.

    2. Z týchto nariadení taktiež vyplýva, že veriacim nie je dovolené používať formuly exorcizmu proti satanovi a padlým anjelom, odvodené z formule podľa pápeža Leva XIII., tým menej môžu používať úplný text tohto exorcizmu. Biskupi majú veriacich na toto nariadenie upozorniť, pokiaľ to bude nutné.

    3. Konečne z rovnakých dôvodov majú biskupi bdieť nad tým, aby tí , ktorí nemajú požadované poverenie, neviedli zhromaždenia, pri ktorých sa konajú modlitby za oslobodenie ( ani v prípadoch keď nejde o skutočnú posadnutosť diablom, avšak určitý vplyv diabla sa prejavuje) a pritom sa obracia pozornosť priamo na démonov a objavuje sa snaha poznať ich mená.
Napriek tomu pripomenutie týchto noriem nemá v žiadnom prípade odradiť veriacich, aby sa modlili za oslobodenie od Zlého, ako nás to naučil Ježiš ( porov. Mt 6,13). Pastieri môžu navyše využiť tejto príležitosti, ktorá sa im poskytuje, aby pripomenuli čo učí tradícia Cirkvi o význame sviatostí a príhovore Panny Márie, anjelov a svätých v duc*****m boji kresťanov proti zlým duchom. 

( List je podpísaný prefektom Jozefom Kard. Ratzingerom a sekretárom mons. Bavonem)

"Budes exorcista." | Přihlásit/Vytvořit účet | 258 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: joker (www.klicnik.eu) v Čtvrtek, 19. duben 2012 @ 19:38:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Marek 16:14-18  
Konečně se zjevil samým jedenácti, když byli u stolu; káral jejich nevěru a tvrdost srdce, poněvadž nevěřili těm, kteří ho viděli vzkříšeného. A řekl jim: "Jděte do celého světa a kažte evangelium všemu stvoření. Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen. Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony a mluvit novými jazyky; budou brát hady do ruky, a vypijí-li něco smrtícího, nic se jim nestane; na choré budou vzkládat ruce a uzdraví je."

Když Sola Scriptura, tak Sola Scriptura. 



Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 20. duben 2012 @ 09:33:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Hezké, Betmo.

  Po těch nesmyslných článcích o temnotě a přebíhání římských katolíků k evangelíkům či letničním a zpět teď od tebe takové hezké články, jeden o skutečné změně života a znovuzrození v Ježíši dokonce podepsaný papežem a teď druhý o skutečné moci Ducha svatého. Hezké je, že si do kontrastu k příběhu v článku uvedla i oficiální nařízení ŘKC a je možné vidět praxi proti teorii takto pohromadě.

  Jak takové články bereš ty, Betmo: Když o podřízení se Pánu Ježíši jako Pánu a o reálné moci Ducha svatého svědčí římskokatolický kněz, Betmo, tak to ti také vadí, jako když o tom píší jiní křesťané? Je to taky podvod, když se to vymyká běžné praxi, kterou znáte? Nebo u římskokatolického kněze to berete a je to v pořádku svědčit o vydání života Ježíši, modlitbách za uzdravní a vymítání démonů ve jménu Ježíše?



Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 20. duben 2012 @ 11:21:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přiznám se že mi spadnul kámen ze srdce, když jsem se pročetl až k biskupskému pověření.



Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Neděle, 22. duben 2012 @ 00:29:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Chcela by som sa vsetkym ospravedlnit za ironiu, ak som vas urazila. Vsetci mame nesmrtelne duse, vazim si vas a modlim sa za vas.



Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 22. duben 2012 @ 14:13:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Že by kněz uprostřed zpovědi, bez řádného pověření biskupa a ŘKC, jen na rozhodnutí Pána "použil duchovnú moc, ktorú dostal a modlil sa modlitbu oslobodenia." a člověk, který si naivně myslel, že jde jen ke zpovědi by byl vysvobozen od démona."...


Myslím si, že většina z vás se v otázkách exorcismu  vyjadřuje k věcem, o kterých ve skutečnosti ví jen přežalostně málo.
A bez urážky, podle toho pak obsah jednotlivých komentářů také vypadá.




Jsou různé stupně exorcismů - podobně jako jsou různé stupně svázanosti člověka zlým duchem.
Některé exorcismy mohou provádět všichni křestané bez rozdílu zařazení ve svojí službě v církvi.


Začíná to prostou modlitbou za bližního, o kterém se domnívá, že je nějakým způsobem svázán. Přímluvnou modlitbou k Bohu (Mt 6,13) a svatým v nebi. Modlitbou jak osobní v soukromí, tak přímluvnou modlitbou celého společenství věřících.


Dalšími stupni exorcismu je zříkání se zlého ducha v modlitbě osobní a zvlášť v modlitbě církevního společenství. Toto jsou velice mocné exorcismy.



V těžkých případech svázanosti člověka zlým duchem (posedlosti) je však potřeba daleko větší moci.
Víme přece, že dokonce ani Ježíšovi učedníci vybavení od Krista s mocí vyhánět zlé duchy, nebyli ve všech případech úspěšní (Mt 17,16).


V takových případech satan úporně bojuje a je mocným nepřítelem. Zvyšuje se i nebezpečí pro osobu samotného exorcisty. Proto církevní zákazy takových exorcismů - církev tím chrání katolíky před vlastní úhonou z nevědomosti. Je hloupostí pouštět se do boje s tímto nepřítelem bez duchovní výzbroje, bez vycvičení ve zbrani a moci, která má šanci v takovém boji uspět. K čemu je vám meč, když jím neumíte patřičně vládnout? A bez patřičného cvičení se to nikdo nenaučí!

(Sk 19,13-16)
Někteří z potulných židovských zaklínačů se pak pokusili vzývat jméno Pána Ježíše nad těmi, kdo měli zlé duchy. Říkali: "Zaklínáme vás Ježíšem, kterého káže Pavel!"
A to dělalo sedm synů židovského vrchního kněze Skévy.
Zlý duch jim však odpověděl: "Ježíše znám a o Pavlovi vím, ale kdo jste vy?"
Ten člověk, ve kterém byl zlý duch, se tedy na ně vrhl, přemohl je a zmocnil se jich, takže utekli z toho domu nazí a zranění.




Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Neděle, 22. duben 2012 @ 17:40:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Priatelia, uvadzam tu pripad tazkeho posadnutia, s ktorym by si ziadny protestant neporadil, lebo neuznava relikvie, Pannu Mariu a svateniny.V protestantskych cirkvach. je vplyv diabla velky a kedze protestansti odmietaju spoved a sv. prijimanie,

Ťažké posadnutie Depolda a Jozefa
Príkladom posadnutia je aj príbeh dvoch chlapcov z Illfurtu v Alsasku – Depolda a Jozefa Burnerovcov. Na jeseň 1864 „ochoreli“ chlapci podivnou chorobou – o rok neskôr sa plne prejavila abnormalita ich prípadu:„Ležiaci na chrbte točili sa v kruhu s neobyčajnou rýchlosťou… Potom sa dali s mohutnou vytrvalosťou do boja s posteľami – čo nazývali „mlátenie“ a konali tak bez únavy. Potom sa dostavili kŕče, šklbanie a hneď zas skleslosť, že ležali celé hodiny ako mŕtvi…Nohy sa im krútili a nikomu sa nepodarilo ich rozpliesť…
prenasledovala ich príšerná bytosť s kačacím zobákom, s drapákmi na rukách a telom porasteným perím

…Inokedy opäť za bolestného pichania a bodania v celom tele vyťahovali zo svojich šatov množstvo peria a morskej trávy, takže toho bola plná podlaha. Perie pokrývajúce nevysvetliteľným spôsobom ich telá, nebolo možné pre veľký zápach uschovať a muselo byť spálené.“ (s.16-17)
Diabli boli dvaja, staršieho Depolda posadli diabli Oribas a Ypes, vládca 71 légií, mladého Jozefa posadol Solalethiel.
Chlapci, ktorých diabol nazýva psami zažívajú preukrutné muky, ťažko posadnuté. Okolo celého prípadu sa rozbieha veľmi pozorné detailné dokazovanie, aby bolo nad akúkoľvek pochybnosť dokázané, že nejde o chorobu, ale o skutočné posadnutie.
V knihe sú nazhromaždené dôkazy v obrovskom množstve, spojené s obrovským množstvom svedkov, ktorí boli prítomní diablovho vyčíňania.

Diabol neznášal všetko sväté a čisté – oslavu Boha, svätené predmety, relikvie, svätenú vodu, ruženec, krucifix, kňazské rúcha, praktizujúcich katolíkov, nado všetko nenávidel medailónik Sv. Benedikta aj medailónik Zjavenia v La Salette a škapuliar (a iné sväteniny
Veľmi sa bál satan Matky Božej preblahoslavenej Panny Márie, ktorú nazýval „veľká dáma“ a voči ktorej si nič nedovolil. Medzi abnormálne úkazy patrili: výborný znalosť cudzích jazykov, rozhľad vo svetovej politike, podobne vo filozofii, levitácia, pľutie kačacieho peria, dávenie žltej peny, nadľudská sila, vedomosti o udalostiach v rôznej vzdialenosti ktorých nemohli byť chlapci prítomní, či dokonca vedomosti o budúcnosti. Chlapci boli mŕtvolne bledí a vychudnutí, hluchí a vôbec o sebe nevedeli.

Diabli sa netajili svojimi názormi a odporom ku katolicizmu a katolíckym kňazom: „Židom, protestantom a hlavne slobodomurárom bol veľmi naklonený. ´To sú dobrí ľudia´, hovoril, ´takí by mali byť všetci ľudia: tí chcú pravú slobodu. Ušetria nášmu majstrovi mnoho práce a získavajú mu mnoho ľudí. Ale tí hnojári (katolíci) a tí čiernokabátnici (kňazi) mu narobia mnoho škody a olupujú ho o mnoho duší.´“ Kostol nazýval diabol hnojiskom, alebo chlievom. Nedokázali sa však pozerať na obraz pápeža. Bl. Pia IX. Ateistickí a protestantskí posmievači utekali však po hrôzostrašných stretnutiach s posadnutými chlapcami vystrašení preč, alebo sa po pozorovaní chlapcov obrátili.
Na inom mieste sa diabol vyjadril o osvietenskom racionalistovi pokrytcovi Voltairovi, ktorý nenávidelCirkev: „Ó, toho sme skvele privítali. Išli sme mu naproti a držali sme ho pevne… bol prinútený ohnivou dierou vojsť do pekla.“
O pekle diabol hovoril takto: „Oheň pekelný je celkom iný ako sa domnievate. Nemôžete si o ňom urobiť žiadny pojem: je oveľa horúcejší a zžieravejší ako pôsobí strašné muky.“
Satan potvrdil tiež svoju blízkosť k zločinnej francúzskej revolúcii: „Nech žije „Liberté, Egalité, Fraternité“, to je priaznivý čas pre nás.“


Exorcizmus
Osud chlapcov bol hrozný. Pekelný duch ich sužoval ako mohol, celé dni v nich besnel a mlátil nimi, nedovolil im prijímať potravu, posypával ich všami. Už pohľad na nich vyvolával údes, telo sa im nenormálne skrúcalo, po stenách maľovali satanské netvory, celí opuchli, izba v ktorej bola sa zahrievala do neznesiteľných teplôt. Posadnutí útočili na iných. Biskupský úrad ktorému sa dostala žiadosť o verejný exorcizmus skúmal vec pozorne celé roky, aby sa nedopustil omylu. Biskup Raess bol sprvu veľmi skeptický, čo sa zmenilo až keď dostal správu ním ustanovenej komisie, ktorá jasne potvrdila posadnutie. Členmi komisie boli arcikňaz z Altkirchu, kanovník Lemaire, kanovník Strumpf zo Štrassburgu, Apolinár Freyburger z Ensinheimu a Mikuláš Sester z Mulhausenu. Záznamy o prípade spisoval aj profesor Lachemann z Kongregácie mariánskych bratov v St. Pilte.
Počiatkom roku 1869 začalo nové prešetrovanie v Saint-Charles v Schiltigheimu generálnym vikárom Rappom, superiorom Strumpfom a Eicherom, superiorom štrasburských jezuitov. Exorcizmom Depolda bol biskupom poverený P. Souquat s pomocou ďalších piatich kňazov. Postupne sa modlil litánie ku všetkým svätým a neskôr ďalšie modlitby rituálu. Prvá časť trvala 3 hodiny, na druhý deň po 2 a pol hodinách modlitby diabol zúril koľko vládal a podarilo sa ho vyhnať až za pomoci sochy Matky Božej Márie za slov: Vidíš tu preblahoslavenú Pannu Máriu ? …Satan, teraz ti prikazuje svätá Matka Božia. Ona ťa núti odstúpiť.“ A vtedy bol satan vyhnaný z Depolda.



Jozefov exorcizmus bol ešte ťažší. Farár Brey žiadal biskupský úrad o splnomocnenie, nakoľko chlapec sa už blížil smrti. Posadnutý chlapec bol dovedený na Sv. omšu, pri ktorej musel byť spútaný. Pri stupňovitých modlitbách však sa však zúrivosťou uvoľni a tak si ho musel jeden z obzvlášť svätým životom žijúcich veriacich, pán Martinot priviazať k sebe. Satan príšerne štekal a krochkal, stíchol až medzi Sanctus a tak ostal až do konca Sv. omše. Páter Brey si po omši odetý rochetou a fialovou štólou kľakol na stupňoch oltára a začal s exorcizmom. Po dlhých hodinách bol vyhnaný pôsobením Panny Márie, pričom takmer zabil zničeného Jozefa. Prítomní pohnutí dojatím sa modlili Te Deum, loretánske litánie, Zdravas Kráľovná a iné modlitby prerývané plačom.
Generálny vikár Rapp neskôr poslal dopis v ktorom potvrdzuje posadnutosť chlapcov proti „rozumovaniu“ neveriacej „kritiky“, ktorá prípad odmietala apriórne bez toho, že by ho poznala len pre vlastnú nevieru. Nepriatelia Cirkvi sa už vtedy snažili pravdu ututlať a príbeh posadnutosti chlapcov z Illfurtu pokladajú samozrejme i dnes za taľafatku, napriek množstvu zrejmých a jasných nazhromaždených dôkazov, ktoré knižka pátra Suttera jasne pomenúva.




Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 23. duben 2012 @ 08:57:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, pěkně jste se tady rozjeli.

Ale každý jen podle úrovně svého duševního obzoru.
A čeho srdce plné, tím ústa přetékají.

Vyhánění zlých duchů není žádná náboženská selanka, je to setkání s největším hnusem, s největším zlem pod sluncem.
O takových věcech je třeba svědčit jen velice opatrně a zdálky. Realita je příliš hnusná na to, aby nemohla poskvrni toho, kdo naslouchá - i toho, kdo si zážitky vybavuje.


Kdo s hnojem pracuje, tak se také snadno umaže a je sám cítit močůvkou.
Exorcismus je opravdovou službou lásky k bližnímu a žádný z exorcistů ji nemůže dělat dlouho. Opotřeboval by se a mohlo by ho to samotného zničit.
Jakákoli zkušenost z exorcismu (i jen sdílená) je nositelem deprese, zprávou o zlu, které člověka dusí. Jen si vzpomeňte na vlastní pocity, které jste měli při shlédnutí dokumentu o Anneliene Mitchel!

Proto se žádný katolický exorcista nechlubí svými úspěchy. Vždyť nakonec bez moci Ducha by byl člověk stejně bezmocný, tak jaképak chlubení. A sdílet se opravdu není o čem. Sdílet hnus je kontraproduktivní. My se nemáme zaobírat ďáblem a jeho činy, ale upírat svou pozornost na Krista. Mně osobně je dábel lhostejný, vědomě ignoruji jeho existenci. Raději se upínám k opačnému dobru.


Naštěstí lidí opravdu posedlých je jen nepatrný zlomek. Daleko víc je těch, co mají nějakou psychickou nemoc. Proto je vždy potřeba spolupráce exorcisty s psychologem. Až když se vyloučí přirozená nemoc, nastupuje exorcista.
Ale úplně nejvíc lidí postižených satanem je v lehčích formách svázanosti,
v závislostech lidí na některém hříchu,
v chorobné nenávisti vůči katolické církvi
a v postižení rodových kořenů hříchy předků.

Posledně zmiňované je také nejčastějším případem činnosti katolických exorcistů.

Skutečná posedlost zlým duchem je opravdu výjimkou - i když pořád i takové případy jsou
.
Ale z výše uvedených důvodů nebývají medializovány, naopak se dějí za přísných bezpečnostních opatření, aby nevznikla následná škoda z útoku zlého ducha na další nepřipravené lidi z blízkého okolí.
Žádný opravdový exorcista nebude svědčit detaily z vymýtání satana. Naším úkolem je pravý opak - hlásat evangelium.



Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 23. duben 2012 @ 11:05:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímavé je kolik význačných exorcistů bylo mezi prvními misionáři kteří šířili křesťanství mezi pohany. Například v naší zemi to je svatý Ivan který vyhnal démony z jeskyně u svatého Jana Křtitele pod skalou, svatý Prokop který vyčistil  krajinu v Posázaví a možná i jinde a svatý Wolfgang který se zastavil naj ihu v Chudenicích když světil prvního pražského biskupa. Díky zázraku který se tam stal a následnému poutnímu místu se možná dodneška veřejně nemluví ani o Chudenicích, ani o českém hraběcím rodu Černínů. Podobně jako se nemluví o tom jak Panna Maria navštívila pana Zajíce z Valdeka, pár kilometrů od Prahy a vybídla ho aby postavil klášter. Na netu se to ale dá snadno najít. U svatého Ivana je zajímavé to že by na něho mohli věřit i agnostičtí vědci kdyby chtěli. Podle výzkumů profesora Vlčka jsou v hrobě ostatky starého muže z doby knížete Bořivoje který strávil značnou část svého života ve studeném a vlhkém prostoru a živil se nejchudší stravou a nejedl maso. Angličtí forenzní antropologové by mohli snadno ověřit odkud pocházel a jestli je pravda že mu Bůh poslal laň aby ho živila svým mlékem. Jeho jméno se našlo na seznamu 50 noviců v benediktinském klášteře u slovanských Obodritů na řece Veseře. Jeho otec byl knížetem a padnul v bitvě s Franky. Tenhle klášter měl návaznost na první irské misie. I to se dá snadno najít na netu.



Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 24. duben 2012 @ 19:15:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je velice těžké, aby si porozuměli lidé s odlišnou sumou informací o stejné věci. Pak jeden mluví o voze a druhý o koze.

Vysvětloval jsem, proč se skutečné detaily z prováděného exorcismu nijak nezveřejňují a z jakého důvodu. Že to není pro nikoho užitečné ani prospěšné, naopak takové hrůzné zážitky lidi uvádějí do depresí. Dělali byste ďáblu reklamu.



Andulka mě hned také  "ocenila."

"- no a co třeba takový Gabriel Amorth (ten sepsal i knihu s detaily), Elias Vella a další...? Ti teda podle tvých slov nejsou opravdovými exorcisty u vás? Oko, akorát meleš nesmysly, píšeš věci, o kterých nemáš ani potuchy, ani co se děje u vás, v ŘKC...

Kdo s hnojem pracuje, tak se také snadno umaže a je sám cítit močůvkou.

to je tvé radostné evangelium??? Ale běž Oko...:-( ...viz Písmo, budete šlapach po štírech, pít otrávené nápoje a nic zlého se vám nestane!
"

..."proto mně tvá slova, že pravý exorcista toto nedělá přišla úsměvná, poněvadž sis to smyslel jen ze svého pocitu, nevěděl si, že se to v ŘKC děje, proto jsem napsala to co napsala"...



Milá Andulko.
Na rozdíl od tebe jsem dosud praktikujícím katolíkem.
Ty sama už dávno nejsi.

Obdivuji tvé sebevědomí, že se přesto stále cítíš "v obraze" reálně posuzovat poměry v ŘKC.
- a o mě tvrdit, že nevím, co mluvím.

"Detaily," které najdeš v knihách od exorcistů, jsou docela jiné povahy, než ty, o kterých jsem mluvil já.
Ale toto jsi opravdu nepochopila a nazývat to dokonce jakýmsi mým "evangeliem" je už docela od věci.
Nemyslím, že by mělo nějakou cenu to ještě dál rozvádět.


Pokud tedy má někdo z vás vážný zájem, jak to doopravdy u nás v ŘKC vypadá,

je k dispozici záznam velké části letošního únorového semináře Eliase Velly o vnitřním uzdravení


- a to slovem i obrazem. Pak můžete směle tvrdit, že víte, co se děje v ŘKC!

Sada tří DVD stojí u nás na faře dohromady 330 Kč. Je to 8 hodin záznamu!





Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 08. květen 2012 @ 02:16:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
   Ahoj Oko.

   Odpovídám na tvé příspěvky zde, vpravo už se mi to hůře čte.

Pak pochopitelně nemůžeš ani sledovat tok mých myšlenek a to, co se ti snažím vysvětlit. Proto mívám kolikrát pocit, že mluvím jak "do duba".

   Sledovat tok tvých myšlenek stíhám bez problémů, opakuješ tu věci stále dokola,
totéž a totéž. Navíc jsem byl ŘK, učili mne totéž co tebe a až na detaily jsme věřili
témuž. Kdybych chtěl, mám dost inteligence i znalostí na to, že bych mohl argumentovat
jako ty i dnes, klidně bych mohl psát příspěvky za tebe.

   Jiná věc je, že tvé příspěvky neodpovídají realitě, nesouhlasím s nimi.





..."ústy vyznáním se totiž děje spasení, ne křtem."...

Takto spojené  je to protimluv.
V důsledku tímto svým (upraveným) tvrzením upíráš němému člověku spasení.

  Někdy si něco přečti o logice. Já nikomu nic neupírám. Ani apoštol Pavel,
od kterého jsme přejali ta slova, nikomu nic neupíral.





Vnitřnímu přilnutí srdce odpovídá pak vnější vyznání víry, tak, jak k němu dochází při křtu.

Vnitřním přisvědčením pravdám víry (vnitřním ztotožněním se s evangeliem) se přichází k ospravedlnění.
Vnějším vyznáním víry a životem podle ní nabýváme vytrvalosti v přijaté spravedlnosti (v posvěcující milosti) až do smrti.

  Moc hezky napsané.

  Vyznání ústy může ale být před křtem a také zpravidla bývá, není třeba
s vyznáním víry čekat až na křest, aby byl člověk spasen.




Re: Budes exorcista. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 08. květen 2012 @ 02:42:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Oko,

psal jsi výše:

..." Já tomu rozumím stejně, jako papež: Dva z učedníků se znovuzrodili v Emauzích, ten zbytek učedníků pak někdy v téhle chvíli setkání s Kristem."...

Kdybys tomu rozuměl stejně jako papež, nebylo by mezi námi rozporu. Papež totiž učí, že naroubováni na Krista jsme ve křtu.



  Myslíš tedy, že ten článek Emauzy je podvrh? Ale ten článek je na radiovaticana,
dokonce s titulkem "Nechme se proměnit Ježíšovým vzkříšením" a papežovou fotkou,
oko. Takže bude realistický článek a papež si nejspíše myslí to, co je napsané
v tom článku.


  A v tom článku se píše to, co jsem psal já.

  O křtu učedníků nebo Marie se nezmiňuje písmo svaté ani papež jediným slovem
ve své katechezi. Takže sice píšeš boldem nějakou svoji myšlenku, ale ta je jen
tvým zbožným přáním mimo téma článku, abys obstál v diskuzi.


  Opravdu tě nezajímá pravda o znovuzrození prvních křesťanů? Ani když ti napíše
papež, jak to s prvními křesťany bylo?



  Já chápu, že je to pro tebe problém. Tvrdil jsi, že učedníci se znovuzrodili vzříšením
Ježíše Krista. Což byl ale zjevný nesmysl, jen jsem ti to tvoje východisko z nouze
nechtěl tenkrát vyvracet, protože by to nemělo cenu. Ale když i papež píše, jak
se učedníci znovuzrodili, tak bys to snad mohl pochopit. Jestli ani papeže neposlechneš,
tak už fakt nevím.


  Když přišla Marie Magdalská k učedníkům a svědčila jim o vzkříšení Ježíše Krista,
tak jí učedníci neuvěřili. Slova o vzkříšení Ježíše jim připadala jako nesmysl.

  Pak přišli dva učedníci z Emauz (už znovuzrození, věříli ve vzkříšení, otevřelo se
jim písmo, hořelo jim srdce, Ježíš jim proměnil život) a svědčili apoštolům
o vzkříšení Ježíše, ale ani jim apoštolové neuvěřili.

  Těžko mlůžeš tvrdit o lidech, kteří nevěří ve vzkříšení Ježíše a ta zpráva jim připadá
jako nesmysl, kteří navíc nebyli pokřtěni, že jsou křesťané.

  To je nesmysl. Čili smrtí a vzkříšením Ježíše se z nich křesťané nestali, jelikož mnoho
hodin po vzkříšení Ježíše byli ještě nevěřící s tvrdým srdcem.

  Až potom přišel Ježíš, káral je pro tvrdost jejich srdce a dechl na ně
a "obrodil je svým duchem", jak píše hezky papež.


  Kdybys tomu rozuměl stejně jako papež, nebylo by mezi námi sporu.

Zkus si článek papeže ještě jednou přečíst. Popisuje znovuzrození věrohodně a velmi
věrně, včetně toho, že znovu-zrození je proměna života, ne jen nějaký virtuální pojem
bez obsahu.

  Až budeš rozumět znovuzrození prvních učedníků stejně, jako papež, můžeme na téma
"znovuzrození" pokročit dále, určitě ti mám co napsat.




Stránka vygenerována za: 1.82 sekundy