Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 260, komentářů celkem: 429595, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 437 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

oko
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116503626
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Lež o neposkvrněném početí Marie.
Vloženo Pátek, 04. leden 2013 @ 14:14:05 CET Vložil: Olda

Katolicismus poslal Myslivec

Genesis 2:17  Ze stromu poznání dobrého a zlého však nejez. V den, kdy bys z něho pojedl, propadneš smrti."

Římanům 6:23  Mzdou hříchu je smrt, ale darem Boží milosti je život věčný v Kristu Ježíši, našem Pánu.

Římanům 5:17  Jestliže proviněním Adamovým smrt se zmocnila vlády skrze jednoho člověka, tím spíše ti, kteří přijímají hojnost milosti a darované spravedlnosti, budou vládnout v životě věčném skrze jednoho jediného, Ježíše Krista.




Maria matka Pána, je matkou Ježíšova lidství, není matkou Jeho božství. Není Matkou Boha!!

Maria byla hříšná a proto měla smrtelné tělo. Kristus od ní smrtelné tělo přijímá a stává se stejným smrtelníkem jako všichni hříšníci.

Pán Ježíš Kristus je Svatý Syn Boha.
Jan 6:69  A my jsme uvěřili a poznali, že ty jsi ten Svatý Boží.

Pán Ježíš Kristus byl smrtelný syn smrtelné lidské matky.
Římanům 8:3  Bůh učinil to, co bylo zákonu nemožné pro lidskou slabost: Jako oběť za hřích poslal svého vlastního Syna v těle, jako má hříšný člověk, aby na lidském těle odsoudil hřích

Pán Ježíš Kristus nám byl podoben ve všem krom hříchu: 
A)Od koho Kristus přijal smrtelné tělo, když byl Svatý?

Panna Maria byla údajně od svého početí bez hříchu a nikdy neokusila hřích: 
B)Jak je možné, že když byla údajně Maria vždy bezhříšná  a svatá, byla zároveň i smrtelná a porodila Krista se smrtelným lidstvím??
C)Jak může být od početí svatý člověk smrtelný a rodit smrtelné???

Římanům 6:23  Mzdou hříchu je smrt, ale darem Boží milosti je život věčný v Kristu Ježíši, našem Pánu.

Požaduji odpovědi na tři položené otázky, a to hlavně po římských katolících.

"Lež o neposkvrněném početí Marie." | Přihlásit/Vytvořit účet | 226 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 04. leden 2013 @ 15:41:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Jak může být od početí svatý člověk smrtelný"...???



Kristus byl určitě také svatý a bezhříšný (máš to v Písmu)  - a přesto i Kristus byl smrtelný.
Kristus zemřel na kříži (i to máš v Písmu).





Jak se tedy můžeš pořád takhle hloupě ptát a vyvozovat naprosto neudržitelné konstrukce?
Vždyť se jenom zesměšňuješ.



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Vacant v Sobota, 05. leden 2013 @ 10:14:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
U Boha je možné všechno a Panna Maria byla vzata na nebesa i se svým tělem. Byla, je a bude svatá, čistá a neposkvrněná po celou věčnost.



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Sobota, 05. leden 2013 @ 14:04:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
http://www.gotquestions.org/Slovencina

Mnoho ľudí omylom verí, že nepoškrnené počatie sa vzťahuje na počatie Ježiša Krista. Ježišovo počatie bolo bezpochyby nepoškvrnené…avšak táto predstava sa vôbec nevzťahuje na Ježiša. Nepoškrnené počatie je doktrínou rímskokatolíckej cirkvi ohľadom Márie, Ježišovej matky. Oficiálne vyhlásenie tejto doktríny znie, „…požehnaná Panna Mária bola úplne od prvého okamihu jej počatia, na základe výnimočnej milosti a privilégia Všemohúceho Boha, vzhľadom k dobrote Krista Ježiša, Spasiteľa ľudstva, zachovaná od akejkoľvek poškvrny dedičného hriechu”. V podstate je nepoškvrnené počatie presvedčenie o tom, že Mária bola uchránená od dedičného hriechu, že Mária nemala hriešnu povahu a teda bola vlastne bezhriešna.

Problém nepoškvrneného počatia spočíva v tom, že ho Biblia neučí. Biblia nikde nepopisuje Máriu inak ako normálnu ľudskú ženu, ktorú Boh vyvolil, aby bola matkou Pána Ježiša Krista. Mária bola bezpochyby zbožnou ženou (Lukáš 1:28). Mária bola zaiste úžasnou manželkou a matkou. Ježiš určite miloval a staral sa o svoju matku (Ján 19:27). Biblia nám však nedáva žiadny dôvod veriť, že Mária bola bezhriešna. V skutočnosti nám Biblia dáva všetky dôvody na to, aby sme verili, že Ježiš Kristus je jedinou Osobou, ktorá nebola „nakazená” hriechom a ani nikdy žiadny hriech nespáchala (Kazateľ 7:20; Rimanom 3:23; 2 Korinťanom 5:21; 1 Petrova 2:22; 1 Jánova 3:5).

Doktrína nepoškvrneného počatia vznikla z rozpakov nad tým, ako sa mohol Ježiš Kristus narodiť bezhriešny, ak bol počatý vnútri hriešnej ľudskej ženy. Táto myšlienka vyplývala z toho, že Ježiš by musel zdediť hriešnu podstatu po Márii, pokiaľ by bola hriešnica. Na rozdiel od nepoškvrneného počatia spočíva biblické riešenie tohto problému v porozumení toho, že samotný Ježiš bol zázračne uchránený pred znečistením hriechom počas toho, ako bol vnútri maternice Márie. Pokiaľ by Boh bol schopný uchrániť Máriu od hriechu, nebol by schopný uchrániť od hriechu Ježiša? Preto to, aby by bola Mária bezhriešna, nie je ani potrebné ani biblické.

Rímskokatolícka cirkev tvrdí, že nepoškvrnené počatie je nevyhnutné, pretože bez neho by bol Ježiš objektom svojej vlastnej milosti. Táto myšlienka sa zakladá na tomto – aby bol Ježiš zázračne uchránený od hriechu, čo by bol sám osebe akt milosti, znamenalo by to, že by Boh v podstate „omilostil sám seba”. Slovo milosť znamená „nezaslúženú láskavosť”. Milosť je udelenie niekomu niečo, čo si vôbec nezaslúži. Božie vykonanie zázraku uchránenia Ježiša od hriechu nie je „milosť”. Ježiš nemohol byť v žiadnom zmysle nakazený hriechom. Bol dokonalou a bezhriešnou ľudskoou podstatou spojenou s bezhriešnou božskou podstatou. Boh nemôže byť nakazený ani ovplyvnený hriechom, keďže On je dokonale svätý. Rovnaká pravda platí pre Ježiša. Na uchránenie Ježiša pred hriechom nebola potrebná „milosť”. Keďže Ježiš bol Božím vtelením, vo svojej podstate bol aj „imúnny” voči hriechu.

Preto doktrína nepoškvrneného počatia nie je ani biblická ani potrebná. Ježiš bol zázračne počatý vnútri Márie, ktorá bola v tom čase panna. To je biblický koncept narodenia z panny. Biblia ani len nenaznačuje, že by na počatí Márie bolo niečo významné. Ak podrobne preskúmame tento koncept logicky, tak aj matka Márie by musela byť nepoškvrnene počatá. Ako by mohla byť Mária počatá bez hriechu, ak by jej matka bola hriešna? To isté by sme museli tvrdiť o Máriinej babke, prababke atď. Takže na záver, nepoškrnené počatie nie je biblické učenie. Biblia učí o zázračnom panenskom počatí Ježiša Krista, nie však o nepoškvrnenom počatí Márie.

ivanp



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Sobota, 05. leden 2013 @ 14:24:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Inteligentný človek s určitým taktom a pochopením  sa nepúšťa kritizovať niečo, v čom nie je doma, nie je to jeho obor, nevyzná sa v tom dokonale. Hlavne keď vie, že niečo je veľmi dosť problém, a navyše mnohí iní, a oveľa erudovanejší pred ním o tomto probléme uvažovali. A ked tí  dospeli k iným názorom, než sa jemu zdá, že mali dospieť, inteligentný a taktný človek bude vždy pristupovať k názorom druhých taktne a s citom, ak ne mu niečo nejasné, radšej sa na začiatku spýta, aby nestrelil...
Žiaľ, neviem, či môžem povedať o autorovi nášho článku, že je inteligentnyý a taktný, keď sa tak vehementne pustil strieľať  na  učenie o Nepoškvrnenom Počatí P. Márie... Dovolím si preto autora nie zhodiť, ale trocha pribrzdiť, pretože si trúfam povedať, že som - pokiaľ ide o toto učenie - trochu viac "doma"..., hoci si uvedomujem, že v oblasti viery by sa človek vždycky mal cítiť maličký, pretože akákoľvek pravda Božia ho vždy nekonečne prevsahuje, a je vždy viac vierou v Tajomstvo, než plným pochopením ...

Na začiatku pripomeniem, že túto o spomenutej pravde, či učení o Nepoškvrnenom Počatí P. Márie uvažovalo v histórii nesmierne množstvo naozaj erudovaaných, a svätých ľudí, charizmaticky obdarených. Táto pravda o Nepoškvrnenom Počatí P. Márie len postupne sa  stala zjavnou v Cirkvi, ktorá si bola vedomá  toho, že Kristus jej dal Ducha Svätého, ktorý ju má postupne "vyučiť vo všetkej pravde". V tejto viere hĺbaví  a svätí ľudia rozjímali, a postupne ju stále viac a viac chápali ako pravdu, ktorá je v plnom súlade so  Zjavením Božím cez prorokov a Krista a apoštolov.

Môžem byť naozaj len stručný, preto odkazujem ostatných na google a i. Tým "semiačkom" bol fakt, že Mária bola matka Spasiteľa, Ježiša Krista. Cirkev rozjímajúc o súvislostiach spojených s Kristom pochopila, že patrí sa, je primerané a pochopiteľné, že Boh Otec chcel, aby sa Boží Syn prišiel na svet v takej Matke, ktorej by sa nedotkol nijaký hriech, nakoľko vieme, že hriech vošiel do sveta s prispením diabla, a narodiť sa v tele takej matky, ktorá by bola pod vlyvom diabla, sa zdalo nedôstojné tým, ktorí mali pravý pojem o dôstojnosti Boha, Božieho Syna,  a na druhej strane ošklivosti diabla a hriechu... Preto postupne stále viac začali chápať, že  Matka Božieho Syna môže byť len čistá, úplne svätá, nepoškvrnená od hriechu, lebo len taká zodpovedá dôstojnosti Boha, ktorý sa v nej narodí v podobe človeka.

No bol tu prechodne jeden háčik: výrok Písma, že "v Adamovi všetci zhrešili". Preto dlho nevedeli dať doho teológovia do súladu nepoškvrnenosť Márie, Matky Krista a tejto pravdy viery. No Duch Svätý má svoj čas. Bol to františkásky teológ Duns Scotus, ktorý prvý vyslovil mienku, ktorá "prerazila",  že je primerané a neprotiví sa zmyslu Bohom zjavenej viery ani Písmu, keď prijmeme, že všetci boli vykúpení Kristom, ale:  kým ostatným ľudom sa milosti získanaé Kristom aplikujú až po dovŕšení diela vykúpenia /po smrti a zmŕtvychvstaní a zoslaní Ducha.../, Panne Márii sa aplikovali "anticipovane", t.j. vopred, a to  s ohľadom na to, že ona je Matkou Spasiteľa, cez ktorú Boh vošiel do sveta a prijal človečenstvo, aby mohol spasiť nás, ľudí... Inými slovami: Kým my /ktorí sme najprv mali dedičný hriech/ sme boli oslobodení od dedičného hriechu, kým Mária /kvôli Kristovi - aby sa mohol počať v Nepoškvrnenom tele Matky.../ bola od hriechu uchránená.
 Dôvod je teda jasný a primeraný: aby  Kristus, Boží Syn sa mohol počať v tele, ktorého sa nedotkol ani tieň toho, čo vniesol do sveta diabol, teda hriech...

Ešte stručne história sviatkui a dogmy: O P.Márii začali viac uvažovať a prehlbovať chápanie pravdy súvisiacej  s Kristom už v 2. storočí, a to bol významný napr. sv. Irenej /myslím, že on nazval Máriu "nová Eva".../,  v 4. storočí si s dovolím spomenúť napr. jedného z veľkých mariánskych ctiteľov  sv. Atanáza, ktorý poslal prvý návrh úplného kánonu Nového zákona pápežovi Damasovi v roku 367, a tento sa aj schválil definitívne v Cirkvi... Mariánska äcta sa zo začiatku viac šírila na Východe. Tam ako mariánsky sviatok sa Nepoškvrnené počatie Panny Márie začal v Cirkvi sláviť v 7. storočí, kým na západ sa rozšíril oveľa neskôr.  V 10. storočí sa slávil v Normandii, odkiaľ sa preniesol do Anglicka, kde bol veľmi obľúbený. V 12. storočí sa slávil v Lyonskej arcidiecéze a na niektorých iných miestach Francúzska. Sviatok schválil pápež Sixtus IV. v r. 1476, ale diskusie o Nepoškvrne-nom počatí Panny Márie medzi dominikánmi a františkánmi trvali až do 17. storočia. Obľuba toho sviatku naďalej rástla, pápež Klement XI. v roku 1708 nariadil, že bude záväzným pre celú Cirkev. Až pápež Gregor XVI. (1831-1846) bol priaznivo naklonený vyhláseniu dogmy, ale pre opozíciu katolíckych kruhov z Nemecka, Francúzska a Anglicka nemohol svoj úmysel uskutočniť. V roku 1836 pápež Gregor XVI. oficiálne schválil učenie o Nepoškvrnenom počatí Panny Márie. Až pápež Pius IX. (1846-1878) apoštolskou konštitúciou Ineffabilis Deus z 8. decembra 1854 vyhlásil toto ako dogmu katolíckej viery, že „preblahoslavená Panna Mária bola v prvej chvíli svojho počatia osobitnou milosťou a výsadou všemohúceho Boha, vzhľadom na zásluhy Ježiša Krista, Spasiteľa ľudského pokolenia, uchránená nedotknutá od akejkoľvek škvrny dedičného hriechu“. Len tak pre zaujímavosť:  O štyri roky neskôr sa Panna Mária pod týmto menom predstavila pri svojom zjavení v Lurdoch Bernadette Soubirousovej, ktorej povedala: „Ja som Nepoškvrnené počatie“.

Opakujem ešte raz: KC, vedomá si toho, že jej pastieri sú legitímnymi nástupcami apoštolov vrátane prvého z nich, Petra, a vedomá si práve preto, že jej Kristus sľúbil Ducha Svätého, ktorý ju vyučí všetkej pravde v rozjímaní nad súvislosťami Bohom zjavenej viery,  postupne pochopila túto pravdu, ktorú chápe ako plne zhodnú s Božím zjavením...




Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Sobota, 05. leden 2013 @ 14:51:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A ešte, ak dovolíte, zoznam /podľa mňa/ bludov, ktorú tu píše autor článku:

"Maria matka Pána, je matkou Ježíšova lidství, není matkou Jeho božství. Není Matkou Boha!! "
- Blud čiastočný. Je poravda, že Mária je matkou len človečenstva, a nie božstva. Ale možno ju smelo nazvať matkou Božou, lebo je tak nazvaná aj v Písme v súvislosti s návstevou Alžbety, ktorá povedala "hľa matka môjho Pána". Zrejme tým myslela Boha, veď Pán Alžbety bol zaiste Boh... Nezdá sa vám?... Ale je tu aj iný, teologický dôvod: aj preto, že v Kristovi je spojenie 2 prirodzeností božskej a ľudskej v jednote božskej osoby, cirkevní otcovnia na koncile v Efeze v roku 431 dovolilii možnosť nazývať Máriu aj Bohorodičkou a Matkou Božou.

"Maria byla hříšná a proto měla smrtelné tělo. Kristus od ní smrtelné tělo přijímá a stává se stejným smrtelníkem jako všichni hříšníci."
- Blud. Toto tvrdenie , že Mária bola hriešna,sa nedá tak jednoznačne dokázať ani z Písma... Veď podľa tejto logiky aj Kristus by potom sa mal narodiť v hriechu, keďže všetci zhrešili v Adamovi. On musí byť výnimka. Aj Mária je výnimka, no nie kvvôli sebe, ale - kvôli Kristovi, aby sa mohol počať v tele bezhriešnom...


"Jak je možné, že když byla údajně Maria vždy bezhříšná  a svatá, byla zároveň i smrtelná a porodila Krista se smrtelným lidstvím??"
-
Bludná otázka... Aj keď bol Kristus ako  "nový Adam" /a Mária ako "nová Eva" -podľa starých cirkevných otcov.../, pretože chcel priniesť obetu za oslobodenie nás od hriechu a večnej smrti a od diabla, vzal si telo smrteľné... A preto je primerané, aby v tomto bola mu podobná aj Mária, nová Eva.
Kristus je "nové stvorenie", a v Kristovi sme novým stvorením my všetci, ktorí sme ho prijali vierou a krstom, no prvej to bolo aplikované na Máriu - kvôli už vyššie spomenutým primeraným dôvodom /Matka../. Týmto je zodpovedané aj to "Jak může být od početí svatý člověk smrtelný a rodit smrtelné???"
Aj Kristus, aj Mária /kôvôli Kristovi/ sa teda prispôsobili našej situácii /smrteľnosti/, preto prijali telo jednak bezhriešne, ale smrteľné...





Zastavte sluhu Satana. Zastavte sluhu Satana. (Skóre: 1)
Vložil: martino v Sobota, 05. leden 2013 @ 16:19:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Satanův pacholek zde opět bleje své odporné zvratky a je na ně patřičně hrdý. Mylně jsem se domníval z jeho předešlých příspěvků, že by se mohlo jednat  o nemoc, zvanou kretenismus nebo snad o středně těžkou mentální retardaci, což by bylo u Boha polehčující  milostí. Dnes je zřejmé každému, kdo nerezignoval na zdravý rozum, že Myslivec a každý kdo podporuje jeho Satanské a nekřesťanské učení, že  je oddaný a věrný sluha svého pána, Satana.
Satanův sluha hlásá:
Maria matka Pána, je matkou Ježíšova lidství, není matkou Jeho božství. Není Matkou Boha!!
Církev konstatuje pravdu:
Definitivní prohlášení podal koncil chalcedonský a opakujeme je ve vyznání víry, že Ježíš Kristus  je pravý Bůh a pravý člověk. A jak se obojí spojí? V jedné osobě. Kristus sám má dvojí přirozenost: božskou a lidskou. Vyznání této víry bylo prohlášeno za znamení pravověří.
Na koncilu v Efesu tam bylo stanoveno, že Pannu Marii uctíváme právem jako Bohorodičku, tj. Matku, která zrodila osobu, a ta je současně Bůh a člověk. Každý člověk má otce a matku. Kristus má otce na nebi a matku na zemi, proto je Bohočlověk. Víra v Bohorodičku je tedy také známkou pravověří.
Satanův pacholek dále vříská:
Maria byla hříšná  a proto měla smrtelné tělo. Kristus od ní smrtelné tělo přijímá a stává se stejným smrtelníkem jako všichni hříšníci.
Církev konstatuje:
Panna Maria byla dle Písma sv. byla  plná milosti Lk 1, 28, což znamená, žena uchráněná jakéhokoliv hříchu.
Výraz „milostiplná“ je překladem řeckého κεχαριτωμένη (kecharitómené). Tento výraz (participium perfekta mediopasiva) označuje stav, který nastal a který stále trvá. Sloveso χαριτόω znamená někoho velmi obdarovat, zahrnout milostí, aniž by si to adresát tohoto požehnání sám zasloužil, což činí Bůh.
Důrazně žádám všechny protestantské bratry a sestry, aby se nenechali vtáhnout do satanské smyčky, kterou si zde diskutující Myslivec sám dobrovolně navlékl na krk a veřejně a hlasitě se distancovali od sluhy Satana, který zde veřejně špiní nejen Kristovu Církev a plive na Matku Spasitele, za což již odměna je mu vyměřena, ale aby se nenechali sami pošpinit zvratky, které tento pacholek Satana bleje na všechny strany, tedy i na ně. Každý kdo z vás je lhostejný nebude se moci již vymlouvat, že nevěděl.



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Sobota, 05. leden 2013 @ 17:20:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
martino nám píše rímske bludy a nezmysly:
 Panna Maria byla dle Písma sv. byla  plná milosti Lk 1, 28, což znamená, žena uchráněná jakéhokoliv hříchu.
Výraz „milostiplná“ je překladem řeckého κεχαριτωμένη (kecharitómené). Tento výraz (participium perfekta mediopasiva) označuje stav, který nastal a který stále trvá. Sloveso χαριτόω znamená někoho velmi obdarovat, zahrnout milostí, aniž by si to adresát tohoto požehnání sám zasloužil, což činí Bůh.

...tak na jednej strane ,,plná milosti,, znamená ,,uchránená akéhokoľvek hriechu,,...teda bez hriechu
...a zároveň ,,milostiplná,, znamená niekoho zahrnúť milosťou...

Martino...ako môže byť niekto kto je bez hriechu zahrnutý milosťou Božou?...nač mu je milosť Božia keď je bez hriechu?...dostať milosť znamená zmilovať sa nad niekým kto si pre hriech zaslúži smrť...
...iba žeby ,,milostiplná,, znamenalo Božie zmilovanie sa nad hriešnym človekom...to súhlasí s písmom...aj Štefan však, plný viery, milosti a moci, činil veľké znamenia a zázraky medzi ľudom.
 Ale on, plný Ducha Svätého...Sk 7...to však neznamená že bol bez hriechu...

P.S. ak by bola ,,Mária,, bez hriechu, tak by za seba nepriniesla obeť za hriech prvorodičky (Holuba, alebo hrdličku)

ivanp



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Vacant v Sobota, 05. leden 2013 @ 21:29:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vzhledem ke Kristovu zmrtvýchvstání a nanebevzetí Panny Marie jsou všechny tři otázky bezpředmětné.



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Neděle, 06. leden 2013 @ 19:57:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já jsem se nikdy k Panně Marii nemodlil. Naučil jsem se modlit přímo k Pánu Ježíši a k Bohu.¨

Ale napadala mne taková otázka.


Někteří tady jsou přesvědčeni, že už nehřeší a jsou bez hříchu. Nemusíme chodit na tom příspěvku daleko. A chovají se tak hrubě, že snižují Pána Ježíše. Dokonce by z něho nejraději udělali válečníka a Bůh si podle nich vybírá, kdo bude spasen a kdo nebude.


Proč by tedy logicky měla být Panna Maria hříšná? Byla snad horší než Myslivec a jeho kumpáni , prý údajně v Kristu?


Byla první na světě, která uvěřila, že její dítě bude Spasitel a rozhodla se riskovat a jít nelehkým životem. Bůh může všechno. Aspoň od okamžiku, kdy se rozhodla splnit Boží úkol a stát se matkou Ježíše. může ji pokládat za bezhříšnou.


Takže, já nekatolík, nechápu, co tady ti zlí mají proti Panně Marii z hlediska toho, zda byla hříšná či bezhříšná. Asi nemají jistotu sami o sobě! Nakonec podle jejich zla je to poznat.






Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 07. leden 2013 @ 13:29:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Naše Matka byla, je a bude svatá a doufám že se dočkám vyhlášení dalšího dogmatu.  Je to mé přání ale kdy a jestli bude splněno ponechávám zcela v rukách Božích. Horlivým  vyznavačem těch která byla vyhlášena v jeho době byl i mistr Jan Hus a dokonce šel v tomto ohledu ještě o kousek napřed. Pannu Marii ctil a uznával jako Boží Matku  a na její počest zpíval a kázal. Panna Maria pochází z rodu Davidova i Aaronova, její předkové byli Lewité kteří nosili Archu. Jejich potomky shromáždili a upevnili ve víře proroci Izaiáš a Jeremiáš a naučili je žít určitým způsobem, podobným pozdějším mnichům a jeptiškám. V modlitbě, lásce  a tuhém asketickém odříkání. Mnozí z nich žili v celibátu, jen někteří se ženili a vdávali dle rady svých proroků. V Ježíšových časech se jim říkalo eseni.  Na to aby se mohla narodit  zaslíbená svatá Panna se museli narodit její rodiče, svatý Jáchym a Anna, nejčistší manželský pár všech dob. Doba jejího příchodu nebyla pevně dána, s každým hříchem té komunity se vzdalovala. Tomu koho zajímají podrobnosti doporučuji svědectví blahoslavené Kateřiny Emmerichové, stigmatizované jeptišky z 19. století.  Věřím a vyznávám že je pravdivé.




Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Ali-baba v Pondělí, 07. leden 2013 @ 18:39:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
  Marie byla  smrtelník ,který potřeboval Spasitele ,stejně jako my.Proto  i řekla:

„Duše má velebí Pána  a můj duch jásá v Bohu, mém spasiteli, že se sklonil ke své služebnici v jejím ponížení.

Kdyby byla Marie bez dědičného hříchu,nepotřebovala by spasitele.Stejně jako my,nalezla u Boha milost a cestu skrze Pána Ježíše Krista,kterého porodila .Který říká: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Asha v Úterý, 08. leden 2013 @ 12:18:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslí vzkaz ti tu vkládám vícekrát ať si ho přečteš.
Mysli, nedopsal jsi k výše uvedeným slovům své torro torro a ty bejku. Měla jsem šťastnou ruku vypíchnout si takového troubu jako jsi ty ze stránky a takového bejka. Dám ti radu. Poslouchej moudré muže, kteří ti tu vysvětlují ze své mírnosti to co nevíš. Určitě to nejsou bejci jako Ferda mravenec, Katz, cizinec, rudinec. Jsou to chlapi, kteří mají vyšší level než vy bejci. Nevím, ke které církvi se hlásí, ale umí se chovat béjku.
Jinak se měj hezky Mysli.

Je tu asi více správných chlapů, kteří ti vysvětlí. Náslouchej jim. Já je všechny neznám. Neznám ani ty militantní sektáře. Nebuď bejk troubo. pá
Jinak si pamatuj, že Martino zná.



Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Čtvrtek, 10. leden 2013 @ 15:49:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslím, že po mnohých urážkach Kristovej Matky, a teda Matky Božej,  bolo by vhodné tu zacitovať opäť známe v celom svete  autentické posolstvá, ktoré k ľudstvu posiela Otec, Syn a Duch Svätý cez Vassulu Ryden /od r. 1985 až doteraz.../ Dovolím si zacitovať prekrásne slová Ježiša Krista o svojej Matke, "zene odetej slnkom/25. března 1996 na Slavnost Zvěstování, http://www.tlig.cz/msg/vasb961.html/. Dúfam, že aspoň toto pozitívum  trochu vyváži to negatívum, čo tu od mnohých odznelo. Odporúčam každému započúvať sa, a rozoznať v týchto slovách Kristov hlas /štýl, obraz vyjadrovania... "Kto je z mojich oviec, pozná mlj hlas"/:

"Moje milovaná, pojď a poznej, koho jsem nejvíce vyvýšil: Ano, je to Nová Eva! Žena oděná sluncem stojící na měsíci s korunou dvanácti hvězd kolem Její Hlavy. /Zj 12,1 / Já, který jsem stvořil nebe a všechno, co je na něm, zemi a všechno, co plodí, moře a všechno, co je v něm, /Zj 10,6 / to Já jsem Ji tak vyvýšil nad všechny tyto věci. /znamení toho je, že stojí na měsíci /                  Královna Nebes je vždy přítomna u Trůnu Nejvyššího...Matka Boží. To Ona Mě oslavila, když přijala Mne, Beránka bez poskvrny, do Svého lůna a stala se svatyní pro Svatyni. Pojď, zazpíváme novou píseň k Její poctě - ať všechno, co žije na zemi, vzdá čest Jejímu Neposkvrněnému Srdci, tomu Oltáři, ve kterém jsem byl počat a ve kterém jsem se stal Bohem-Člověkem. Nikdo Mě tak neoslavil jako Žena oděná sluncem. Ano!

Ona je tak mimořádná a krásná ve Své dokonalé Lásce, že všechny ostrovy, hory, pahorky, údolí i prameny Jí vzdávají hlubokou poklonu, když prochází kolem nich. Dnes stejně jako včera chodí Nejkrásnější Láska po zemi obklopena Mými Anděly. Jsou očarováni Krásou Otcova Veledíla, jejich oči nikdy nepřestávají obdivovat Podivuhodnou, Nejsvětější ze všech panen, když kráčí po zemi, s láskou intervenuje a odpovídá na vaše prosby...
Dnes vám chci ve Své veliké Lásce ukázat Srdce Mé Matky. /cítila jsem, jak je Ježíšovo Srdce dojato láskou, když vyslovoval slovo 'Matky' /Ježíš hlasitě mluvil k Naší Paní Ó, Veledílo Mého Otce!Ó, dokonanalé Veledílo Hospodinovo! Nevěsto Mého Ducha Svatého! Moje Zářící Archo Úmluvy! Tvé Srdce, Milované Milovaným /rozuměla jsem Milovaným jako Nejsvětější Trojicí / je Jednotné s Naším!         Tvé Srdce je Mou uzamčenou zahradou, zapečetěným pramenem; Tvé Srdce je Pramen napájející zahrady; Tvé Srdce, ó, Nádherná, je Můj Trůn, na kterém jsem obklopen slávou. Je Srdcem Srdce! Korunoval jsem Ho v Naší přítomnosti a v přítomnosti Mého nebeského dvora, jak může některé z Mých stvoření odmítat Tvoje Srdce? /náhle Kristus ztišil Svůj Hlas a zesmutněl /

Tebe, Archu moci, celou oděnou ctnostmi, Mou Novou Píseň,
/rozuměla jsem, že tím myslel Novou Evu / Mou Harfu, Mou Strážní věž? Tvou ušlechtilostí je nadšen Stvořitel Nebe i země. Jsi v Naší Přítomnosti a jsi tak blízko ke všem, kteří Tě vzývají. Jak tedy mohl člověk tak padnout a sejít na klamnou cestu k odmítnutí Tvého Srdce? Neslyšelo jsi, stvoření, že Já jsem Srdcem Jejího Srdce? Duší Její Duše, Duchem Jejího Ducha? Copak jste nikdy neslyšeli, že Naše Dvě Srdce jsou sjednocena v Jedno? ... měj v Úctě Potěšení Mého Srdce, které je jako jitřenka osvětlující zemi pohrouženou do temnoty; važ si Srdce Královny zřící nad lidstvem jasněji než všechna souhvězdí dohromady - zřící jasněji než slunce, pro Svou výjimečnou dokonalost tak jasně, jako Moje Sláva; měj v Úctě Svatostánek svého Boha; važ si a oceňuj nade vše Můj Trůn, tak jako si Ho cením Já Sám. Neptej se: "Jak to, že Jí Nejvyšší určil tak významný trůn ve Svých Nebeských Nádvořích?" Podívej, nejenže jsem Ji určil za Královnu Mých Andělů a všeho tvorstva, ale určil jsem Ji i k tomu, aby byla Mým Trůnem. Královna nebes a země je Trůnem Krále Králů, vždyť Já, Pán Všeho, jsem Jí dal první místo ve Svém Nejsvětějším Srdci.




Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Čtvrtek, 10. leden 2013 @ 15:51:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokračov. /Kristus hovorí o svojej Matke Márii/

"Byla zrozena, aby byla Korunou Mé Nádhery; byla zrozena, aby se stala Nádobou Pravého Světla, které se stalo tělem z rodu Davidova; byla zrozena, aby se stala Mou ctí a Mou chloubou. Duch i Já i Otec jsme řekli: "Maria, milostiplná, jsme s Tebou; nezatajíme před Tebou žádné z Našich tajemství; Náš Dech bude Tvým Dechem, čistým vyzařováním Naší Slávy. Maria, Obraze Naší Dobroty, dáváme Ti Náš Pokoj do Tvého Srdce. V tomto dokonalém Srdci budu Já, Syn, triumfovat. Naše Srdce bude Tvým Srdcem, hořícím ohniskem božské lásky; Naše Duše bude Tvou Duší,
/míněno Náš Život bude Tvým Životem/ úžasným pokladem, Rájem pro Nás; Náš Duch bude Tvým Duchem. Ano, každý, kdo je s Námi spojen, je jeden duch s Námi " Hle, to je Ta, kterou jsme tolik vyznamenali, Ta, kterou tolik lidí odmítá a která je přesto pomazáním pro tvé oči, balzámem na tvoje rány, milosrdnou podporou tvým prosbám u Věčného Otce; prostřednice a orodovnice tvé duše. Slabý člověče... Choť Mého Ducha Svatého je Chrám Chrámů, země zaslíbená pro slabé a bídné‚ odraz Mého věčného Světla; ...       Co může říci člověk? Co může říci člověk ve svém stanu? Může snad objevit něco nebeského ve svém pomíjejícím těle, které bylo stvořeno všemocnou Rukou Mého Otce, když je jeho duše zatížena hříchem? Člověče, užíváš svůj rozum bez nějakého světla a bezúčelně. Dnes, člověče, otevři své srdce. Pak se všechna tajemství, která se ti zdají být bezedná, zjeví v Mém Božském třikrát Svatém Světle. Pak také pochopíš, kdo je Žena oděná sluncem. Pak celá tvoje bytost bude pozdvižena a tvé srdce zaplaví radost a nadšení, protože z tvých očí spadnou šupiny, abys mohl spatřit Požehnané Srdce všech požehnaných srdcí, Nejsvětější ze svatých, Srdce Nedostižné, hořící bezmeznou láskou, ohněm rozpáleným a také jasným.

Můj příteli, pak také porozumíš, co to je Ctnost, a jak jsem se Já, Bůh, v tomto Panenském Srdci plném Ctnosti stal Bohem-Člověkem - uvidíš Matku svého Spasitele, Matku proroků, Matku učedníků, Matku charismat, Matku Vítěznou, Matku nekonečných milostí, Matku úžasného Vykoupení  Vinici Pravého Vinného keře, Cestu k Cestě vedoucí celý svět ke Mně, Bránu dokořán otevřenou k Nebi, aby všichni mohli do ní vstoupit a obdržet život věčný.
Nevšiml sis, jak je Moje Srdce dojaté‚ a stále velebí Její Srdce? Jak může toto Srdce, které nosilo vašeho Krále, být odmítnuto někým, kdo Mě o něco prosí? Všichni věrní, velebte Její Srdce, velebením Jejího Srdce velebíte Mé Srdce.

Jakmile Ji poznáte, prohlásíte Ji za Královnu a za hodnou obdivu. Zvedni své oči, stvoření k Jejímu Srdci a Já ti slibuji, že nikdy už nepřestaneš růst ve vyzařování; tvoje srdce bude vyzdviženo do ohniska Jejího Srdce a s chvěním se radostí a štěstím vstoupí do něho tak, jako se vstupuje do oceánu lásky, protože bohatství Jejího Srdce jsou tak veliká jako Moře, které k tobě plyne a ty směrem k tomuto Moři. Všechna Bohatství nebe a země leží v Jejím Srdci a všechna mohou náležet Tobě!
I když stále ještě noc přikrývá tvůj rozum a tvé srdce, povstaň! Vstaň a pozdvihni své oči k zářivému zraku Jejího Srdce, které tolik proroků ve své době toužilo spatřit a nikdo Ho nespatřil. Vstaň a zazpívej nový hymnus, Hymnus ke chvále Nejsvětější Trojice, a zpívej takto: "Bratři a sestry, pojďte se přikrýt Pláštěm Milosti v Milosti; pojďte, aby nás zakrylo Světlo Královny; pojďte, aby nás zastínila Ta, kterou zastínil Duch Svatý. Neslyšeli jste snad, že národy přijdou k Jejímu Světlu a že králové se dostaví k Jejímu vycházejícímu jasu, když na konci bude triumfovat Její Srdce společně s Mým? Tajemstvím to zůstává pro bohaté v srdci, ale pro chudé a ponížené je to tolik vytoužené Blahoslavenství... Ano! Pojďte! Než vás zavalí potopa hříchu! Vejděte do oné Archy, /do Srdce Naší Velebné Matky / která vás může zachránit - nebuďte jako vaši předkové ve dnech Noemových, kteří neposlechli. Vstupte do Archy a zachráníte se před rozbouřený vodami hříchu a od smrti pod jejich přívalem. Pojďte a stanete se slíbenými dětmi Prostřednice jako výsledek zbožnosti, kterou k Ní budete mít.

Vaší zbožností k Ní budete uctívat také Mne. Každá pobožnost ke cti Jejího Srdce bude znásobena a vztahuje se ke Mně, poněvadž Naše jednota je dokonalá. Ve vaší zbožnosti k Jejímu Srdci pochopíte lépe všechna Moje ustanovení, neboť Její Srdce bude provázet všechny vaše kroky a vaši ruku přidrží Sám Trůn Milosti - kolik požehnání se vám dostane, když se oddáte úctě k Jejímu Srdci!
Pojďte k Té tolik Požehnané, která Svým dětem ukazuje Mateřskou Lásku a ukazuje jim cestu k nebi.... Pojďte a ctěte toto Srdce svítící jak Lampa blízko Mého Srdce.




Re: Lež o neposkvrněném početí Marie. (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Čtvrtek, 10. leden 2013 @ 15:52:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dokonč. /Ježiš hovorí o svojej Matke Márii/

Jestliže říkáte: "Nepotřebujeme Její Srdce", pamatujte, že ve skutečnosti říkáte: "Nepotřebujeme Srdce našeho Pána." Pamatuj, slabý člověče, že Moje Nejsvětější Srdce a Neposkvrněné Srdce vaší Matky jsou tak sjednocená, že ve své dokonalé jednotě tato dvě Božská Srdce jsou Jedno. Říkám vám slavnostně: Jestliže přijmete Její Srdce, nejenomže přijmete Mé Srdce, ale také Srdce Otcovo - copak jsem vám neřekl, že jsem v Otci a Otec ve Mně? Jestliže jsem Já v Otci a Otec ve Mně, pak také Moje Srdce je v Otci a Jeho Srdce je v Mém. Říci, že nejsme nerozluční a že netvoříme Jednotu, to znamená popřít Má Slova  Nebuďte otroky svého rozumu a nevěřte argumentům tohoto světa. Řekni Mi, které stvoření má srdce podobné Srdci Mariinu? Žádné není jako Mariino! Od samého počátku dokonalé, od svého narození Neposkvrněné a plné Milosti, převyšující svou milostí milosti Mých Andělů - to proto se Andělé ptali jeden druhého: "Kdo je Ta, která se skrývá za Svým závojem?" "Proč se vrcholky hor tak hluboce s úctou uklání, když kolem nich prochází?" "Kdo je Ta, která se bez poskvrny v Srdci tolik podobá Bohu?" "Viděli jste, jak celé Boží stvoření klopí oči, když Ona jde kolem?" "Kdo je Ta, která napájí zahrady Svou milostí jako Pramen, jako studna vody živé?" "Kdo je Ta se Srdcem tak čistým, naplněným milostí Boží, které ve dne v noci touží po Bohu a trvá v dokonalé jednotě s Nejvyšším?" "Kdo je ta Panna, která přes ohromné bohatství ctností a milosti je tak pokorná, že Nejvyšší Bůh z Ní nikdy nespustí Své Oči?" Mnoho Mých Andělů mlčelo v obdivu, chyběla jim slova... V tomto Srdci, v této Propasti milosti jsem ukázal Svou moc  Stvořitel nebe a země, Stvořitel milosti nalezl Svoje nebe v tomto nebi, Svou milost v této milosti, aby tak přijal způsob života nevolníka. Přišel jsem k Nádherné Pokoře sloužit, ne aby Mi sloužila. Já, Vykupitel lidstva, slíbený Mesiáš, přišel jsem k dokonalému obrazu Mého Nejsvětějšího Srdce, abych sdílel bolesti, radosti, utrpení, mučednictví, zázraky, zrady, agonie, bičování, probodení a ukřižování - obě Naše Srdce společně usmiřovala. Každá chvilka, kterou Moje Matka strávila na zemi, byla dokonalým hymnem lásky, milosrdenství, pokory a čistoty; poklad z Mých pokladů. Do tohoto Svatého Srdce, které je obrazem a obdobou Mého Nejsvětějšího Srdce, jsem přišel stát se Boho-Člověkem, chodit v Jejích stopách /když byl Ježíš dítě a následoval Svou Matku / za Ní, aby později Ona následovala Mne. /rozuměla jsem, že Maria následovala Ježíše v Jeho poslání / Řekl jsem již, že Ona i Já jsme se dělili o všechno cestou ke Kříži.

Naše jednota byla tak hluboká a dokonalá, že jsme nepotřebovali řeč, jediná domluva byla v Našich Srdcích. Nemusel jsem Jí za Své nepřítomnosti předávat Svá slova a Své myšlenky; v síle Mého Svatého Ducha všechno věděla, v Jejím panenském Srdci Jí bylo všechno známo, neboť měla Boha a Bůh měl Ji - Jejím každodenním pokrmem byla Vůle Věčného Otce.
Ach, stvoření! Moje Duše žasne, že tak mnoho z vás odmítá Její Srdce! Moji Andělé se chvějí před tím dnem, kdy obviním tyto lidi! Ale pro vás, kteří jste Ji ctili a milovali, zůstane Brána do Jejího Srdce otevřená, abyste mohli vstoupit do nebe. Já pak řeknu tobě, který jsi Ji miloval a ctil: "Pojď! Tvoje láska k Ní byla na zemi tak veliká, že dnes můžeš vstoupit do svého obydlí a hluboce se sklonit před Mým Svatým Chrámem." /Naše Požehnaná Matka - Chrám Boží /

Stvoření, To Veliké Znamení
/Zj 12, 1 / na nebi - Žena sluncem oděná, která ochromuje strachem démony - to Veliké Znamení, které svítí na Nebi a zahání Temnotu, /ďábla / to není nikdo jiný než Moje Matka. Tu Nejsvětější Pannu jsem povznesl jako protiklad proti Temnotě, aby byla pro vás pro všechny jasným ohnivým Sloupem, který vede vaše kroky v noci, a ve dne aby byla Sluncem, které zahání vaši hroznou temnotu. Ten den, kdy jsem byl v Jejím panenském Lůně počat Duchem Svatým, všechny démony ochromil strach, zatímco v nebi ohromné zástupy nebeského vojska velebily Boha a zpívaly:"Sláva Bohu na výsostia pokoj lidem dobré vůle." Tak jsem tedy sestoupil z nebe do nebe; ze Svého trůnu na Svůj trůn... ano, kde kvetla každá ctnost a uchvacovala svou vůní dokonalé Lásky Mé Nejsvětější Srdce. Srdce Mé Dokonalé Matky je neporovnatelné a milováníhodné... Od chvíle Jejího Neposkvrněného Početí bylo Její Srdce neustálou modlitbou, smírným Kadidlem, nepřetržitou adorací Boha - to je Moje Vinice, / Naše Paní / kterou mocná Ruka Mého Otce kultivovala, aby Pravá Vinná réva zapustila Své kořeny v její půdě. Pojďte k Srdci vaší Blahoslavené Matky, které září jako den; přijďte si pro Její milosti. Jsou nesčetné a jiskří jako paprsky vycházející z Jejích Dlaní. Moje Srdce, plné milosti a pravdy, stalo se Tělem v Jejím panenském Lůně plném milosti a pravdy. A nyní Obě Naše Srdce spojená v Jedno dobývají Hořký Mor, ne fyzickou silou, ani silou paží, ale láskou a posvěcením 



Stránka vygenerována za: 1.17 sekundy