 |
Zaznamenali jsme 112059710 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Podobná témata
 |
|
Jojo, ta ženská je chytrá jak grebeníček (Skóre: 1) Vložil: eleonora v Sobota, 23. březen 2013 @ 22:06:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To jsou celkem naivní představy. Majetek, který je v současnosti předmětem restitucí, byl přes šedesát let defakto na území nikoho. Stát si z něj bral dle libosti na co potřeboval. Hrubý odhad ročního výnosu je kolem tří miliard. Méně než polovina šla na provoz "církví". Kdo si nechával druhou půlku. Nejdřív komunisti a pak kapitalisti. Kdo byl víc v právu ? Zkoumat původ majetku, co do jednotlivých aspektů křivd a nekřivd už může jen Pán Bůh, a nezměni to nic na tom, že ten majetek zde stále je a užívá ho někdo, komu zcela nikdy nepatřil. "Církve" k němu měly (když ne vlastnické), tak minimálně dospoziční právo. Také se pomíjí historické souvislosti. To, že měli katolíci své ekonomické aktivity založené na nějakém majetku bylo součástí ekonomiky státu a hodnotit to dneska nějakým "to zaplatíme my všichni" je zcela mimo mísu. Je to jako s tím prodávaným hřbitovem. Patří nějakému církevnímu subjektu, ale od ranné doby komančské se tam pohříbívají převážně pohané. Pohané, kteří navíc nemají ani dost charakteru, aby řekli, že babička chodila do kostela a připadalo jí to normální. Pohané kteří vidí jako normální, že je hřbitov církevní ale, že tam bude pohřben bezvěrec jim připadá normální. Možná by si mohli koupit hřbitov komunisti a věřící by mohli prskat, že tam pohřbít nechtěj, proč neprskají pohani, když mají ležet na církevním případně proč si ho nekoupí. Je to divný, že to realitka ohodnotila jako pozemek, co ? Nebo by měly být krchovy pod VZP jako součást bezplatné péče ? Radši budou všichni mlátit hubou o neúctě a nespravedlnosti a svýho nebožtíka si pak vyzvednouv rodiném kroužku (dojde pro něj děda, ten na to má žaludek) v plechovce a vysypou do Vltavy, aby ušetřili. Jo, jo máme tu zajmavou dobu. Jen nezačínat u sebe.
Ela
|
Re: Jojo, ta ženská je chytrá jak grebeníček (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 24. březen 2013 @ 18:52:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To poslední co zbývá v naší zemi k ukradení jsou lesy, pole a louky. Vše ostatní již změnilo majitele. Nejde zde o žádné navracení majetku. Jde o krádež státního majetku. Majetku který je ukradený občanům ČR státem Vatikán. Pokud jako národ chceme mít své místo na zemi, musíme mít svůj vlastní stát, nesmíme si nechat státní majetek rozkrádat pod nohama. Jinak se po čase staneme vyhnanci ve vlastní zemi. Krádež státního majetku ČR za přičinění vlastizrádců ukázala v pravdě Božímu lidu, co je ŘKC vlastně zač. Je to ohromná prastará valcha těch nejšpinavějších peněz, která se nezastaví před ničím a zvrátí, pohltí a pošpiní všechno co jí stojí v cestě. Neprůhlednost vatikánských financí je dlouhodobě mezinárodně kritizovaná a pokud je dnes nějaký velký vůdce vykopnutý ze sedla, vždy jsou za tím velké peníze. A to je i Ratzingerův případ. Moloch ŘKC je po staletí rozdělená mezi mnoho tajných společenství, které mají rok od roku čím dál větší finanční nároky. To co dnes molochu ŘKC schází jsou peníze a proto potřebuje krást státní majetky. Lobing u českých politiků byl pro ŘKC snadný. Výsledek je známý. Brzo se však něco nepěkného provalí, každý není úplatný a touha po cizím majetku se jen těžko ukrývá. Nový papež začal svým samaritánským zjevem ohlupovat hloupé ještě víc a sbírky na to či ono se nyní jen posypou. Dá se taky čekat, že se v brzku přesune kritizované finacování ŘKC na americký kontinent. Pryč od nepohodlných evropských bank směrem k Fed.
Kdo si počká- ten se dočká. Brzy bude římská nevěstka od vlastních orvaná do naha. |
]
|
|
Re: Církevní restituce: Cizí peníze (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 25. březen 2013 @ 09:20:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Možná by neškodilo si připomenout že stát církvím ze svého a společného nikdy nic nedal. Vyplatil řekněme setinu toho co ukradnul, další setinu si nechal pro sebe a zbytek zničil. Zvlášť tragikomicky působí představa že by něco dal rodinám s dětmi. Těm dává pouze najevo že o ně opravdu nestojí, že jimi pohrdá a že hodlá brát a ne dávat. Často to působí dojmem že se jim přímo vysmívá. Po stránce ekonomické i morální. O chudých snad raději nemluvit. Posměch a zuřivost ze strany veřejného mínění propagovaného státem a sdělovacími prostředky vyvolává pouhá zmínka o nich.
|
Re: Re: Církevní restituce: Cizí peníze (Skóre: 1) Vložil: call v Pondělí, 25. březen 2013 @ 10:49:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Taky si myslím, že není možno očekávat, že by katolická církev z restitučních miliard takhle (nebo alespoň něco málo) rozdávala chudým. Z nich ani rodiny s dětmi nic neuvidí. Na to katolíci přeci mají své charitativní organizace, jejichž bohulibým úkolem je vybrat od společnosti ve sbírkách peníze, které pak blahovolně přerozdělují v katolických projektech. Ze svého ale ŘKC dávat nebude ani náhodou. |
]
|
|
Re: Církevní restituce: Cizí peníze (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 25. březen 2013 @ 11:00:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Docela by mne zajímalo kdo má být ten pán na obrázku, když nemá pastýřskou berlu, mitru ani kolárek. Proti komu to vlastně má být ?
|
Re: Re: Církevní restituce: Cizí peníze (Skóre: 1) Vložil: call v Pondělí, 25. březen 2013 @ 12:29:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Těžko říct, asi měl autor na mysli nějakého civila z katolických charitativních organizací, ale podle mě to nehrozí, jak píši výše. Nehrozí to ani od katolického kléru, ačkoliv např. papež Alexandr VI., vlastním jménem Rodrigo Borja (italsky Borgia), v XV. století občas z politických a PR důvodů pár mincí mezi chudé rozhodil. V dnešní době to ale u katolického kléru nehrozí ani náhodou. |
]
Re: Re: Re: Církevní restituce: Cizí peníze (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 25. březen 2013 @ 13:12:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mohl by to být i nějaký převzatý zahraniční vtip se změněným komentářem. Možná i náboženský. Naši proticírkevníci takhle kreslit pravděpodobně nedovedou. Obvykle se spokojí s překopírováním lebky do kříže, nebo s těmi nejjednoduššími geometrickými obrazci. Kromě toho většinou nesnášejí chudé lidi a mladé rodiny a říkají jim socky. Obávám se že by mnohým z nich raději ruka upadla než aby nakreslili maminku s kočárkem. I kdyby to mělo být proti církvím.
|
]
|
|
|
|