|
Právě je 286 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: cizinec rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116529387 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Povzbuzení: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)?
Vloženo Úterý, 22. duben 2014 @ 01:03:59 CEST Vložil: Tomas |
poslal brusle7 Zamysleme se tentokrát společně nad základními pravdami víry (učí je takto i ŘKC), zejména nad tou čtvrtou (velikonoční):
Bůh Syn se stal člověkem, aby nás svou smrtí na kříži vykoupil a na věky spasil.
V ŘKC mne učili 6 základních pravd víry:
- Je jeden Bůh.
- Bůh je nejvýš spravedlivý.
- Jsou tři božské osoby: Otec, Syn a Duch svatý.
- Bůh Syn se stal člověkem, aby nás svou smrtí na kříži vykoupil a na věky spasil.
- Duše lidská je nesmrtelná.
- Milosti Boží je k spasení nevyhnutelně potřeba.
Ráda bych se s Vámi zamyslela nad čtvrtou (velikonoční) částí tohoto učení. S tímto velikonočním tajemstvím se v podstatě ztotožňuji, jen bych tam přidala slovo "z lásky". Z lásky nás Kristus chce vykoupit a navěky spasit. Z velké lásky své Bůh miluje své stvořené a chce být milován - i z velké lásky k nám chce, abychom byli šťastni, naplněni s Ním. Souznění a splynutí těchto dvou lásek - objetí Boha s tvorstvem - to považuji za vrchol velikonočního tajemství a naplnění. O tom, že tyto lásky prochází křížem na straně Krista i na straně člověka, není pochyb. Kříž považuji i já za cestu spásy. Požehnané Velikonoce všem přeje Brusle7
|
Podobná témata
|
|
Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 23. duben 2014 @ 07:09:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Ahoj Brusle.
Taky mne učili všelijaké "pravdy" o Bohu. Některé byly opravdu pravdivé, jiné taky, jen jsem nevěděl, že jsou o jiném bohu.
Dnes samozřejmě věřím tomu, že se Bůh stal člověkem, aby nás svou smrtí na kříži vykoupil a na věky spasil. A věřím i Bohu, že se mu to povedlo.
Toník |
|
|
Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 22. duben 2014 @ 19:48:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Modré rozloučení.. Věnuji Brusličce
Duše nesmrtelná se stane, až na rozkaz Kristův při vzkříšení v neporušenosti vstane. S tělem svatým, opět živou duší s duchem spojená, tentokrát již navěky- je celá nová, v lásce ustrojená. Smrti není, nelze život na kusy trhat, do marnosti strhat duše stvořené pro lásku.
A cesta kříže? Toho v potupného smrti nástroje! Není cesta v kříží, je cesta u Toho kdo jej nesl, když mnohokráte pod ním pro nás klesl a přece vstal. Upírajíc bolestný svůj pohled v dál až do přítomnosti naší, kde v Duchu stále nové pupeny raší. A hledíc ještě dál, až tam, kde láska duši sytí- ve věčném Bohu bytí..
------------------------------------------- Zvonec s veršováním je konec.. Odcházím tam kam patřím, odcházím já ke svým bratřím. Vrátím se já zpět až uvidíš v zlatých lánech modrý chrpy květ.
Pak na Myslivce v modlitbě si vzpomeň..
|
|
|
Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 22. duben 2014 @ 13:09:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Mám otázku pokud mám nesmrtelnou duši tak z čeho mě potom Ježíš spasí?? Pokud jsem nesmrtelný tak logicky nepotřebuji ničí pomoc a vystačím si sám o tom je nesmrtelnost!!!! V případě že člověk nemá nesmrtelnou duši tak logicky Ježíšovou pomoc potřebuje.AMEN |
Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 22. duben 2014 @ 14:37:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já to vnímám takto: Po smrti odchází to nehmotné- duše, duch k Bohu. Už nic nevnímá, protože je bez těla. Vzkříšení se, ale týká všech. Napřed těch, které Pán Ježíš zachránil a kteří nebudou souzeni, protože to vírou přijali. Pak bohužel i těch druhých, kteří budou vzkříšeni, ale k soudu. A ty pak čeká absolutní zánik. Z hlediska víry a Pána Ježíše, je duše věřících opravdu nesmrtelná. Tyto duše dostanou nové tělo. Něco jako tělo andělů, kde nebude muž ani žena a asi úplně jiná realita existence, kde už veličina čas a ani hmota, jak ji známe, asi nebude. Jistě je to svým způsobem neuvěřitelné, nepochopitelné, ale krásná naděje.
Když jsem jednou seděl u prvního starého počítače, který měl harddisk jen 320 Mega, tak mi ho bylo líto, když jsem si pořídil lepší. Ale najednou jsem se zaradoval. Vždyť se nic neděje. Data přehraji do nového lepšího. Starý PC se recykluje, ale data se zachrání. Tak je to asi i s námi. Hmotné tělo se recykluje, ale duše odchází do Boží databáze. A Bůh spravedlivě rozhodne podle naší víry a života, zda dá naši duši nové tělo a nový život, anebo definitivně vymaže. Záleží na tom, aby v nás nebyl hřích a to může odstranit z naši duše jen Pán Ježíš.
Kéž bychom byli s Bohem a radovali se v novém těle a v nové světě! Amen.
|
]
Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Úterý, 22. duben 2014 @ 16:28:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...v absolútny zánik človeka po smrti veria iba komunisti, adventisti a jehovisti...pravdivý príbeh o Lazarovi a boháčovi (nie podobenstvo) hovorí o tom že po smrti má každý človek či už veriaci alebo neveriaci vedomie a jeho duša existuje, myslí, komunikuje... ivanp
|
]
Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 22. duben 2014 @ 17:06:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ten příběh o boháči a Lazarovi je otázkou, k čemu měl sloužit. Zda k obhajobě pekla anebo ukázat na něco jiného. A Pán Ježíš ho použil spíše jako podobenství než objektivní výpověď o pekle. Chtěl ukázat, že být bohatý ještě neznamená být spravedlivý před Bohem a že bohatý může být potrestán a naopak chudý odměněn. Bohužel ne v tomto světě. Představa ohnivých muk byla na takové boháče a snad i dnes, pokud se to nevysmějí, působivá a vedla k zamyšlení. O to Pánu Ježíši šlo. Pohnout lidským srdcem. Nakonec ten boháč po zjištění tak kruté posmrtné zkušenosti prosí, aby jeho bratří byli varováni. Po upozornění Abrahama, že mají přece Bibli, argumentuje tím, že to nestačí. Chtěl by, aby jeho bratří dostali větší důkazy než je Bible. Tak je to i dnes. Lidé mají Boží Slovo a tento příběh v ní, a přesto se někdy chovají jako ten boháč.
Představa pekla jako místa, kde se věčně trápí lidé, třeba i naší blízcí, kteří neuvěřili, je spíše produktem lidského mozku toužícího po odplatě. Ty bys byl šťastný v nebi a díval se na peklo svých bývalých bližních ??? Věřím, že Bůh zlo vyřeší definitivně.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Úterý, 22. duben 2014 @ 17:45:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lukáš 16:20 A bol akýsi chudobný muž, menom Lazár,...podobenstvá začínajú...kráľovstvo nebeské je podobné...Lazarov príbeh je skutočný príbeh, reálnej osoby...v zjavení Jánovom je niekoľko ,,nahliadnutí,, do neba pred posledným súdom a pred druhým príchodom Krista na zem, kde prebieha rozhovor medzi zosnulými...aj to je podobenstvo?...mučeníka Štefana okamžite po smrti vítal Kristus...nemyslím že Štefan po ukameňovaní ,,spal,, o ničom nevedel, alebo mal hneď vedomie a bol s Kristom? ivanp
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 22. duben 2014 @ 18:22:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 11 A po těch slovech dodal: "Náš přítel Lazar usnul. Půjdu ho probudit." 12 "Spánek mu prospěje, Pane," řekli mu na to učedníci. 13 Ježíš mluvil o jeho smrti, ale oni si mysleli, že mluví o obyčejném spánku. 14 Proto jim Ježíš řekl jasně: "Lazar zemřel. 15 A kvůli vám jsem rád, že jsem tam nebyl, abyste uvěřili. Ale pojďme k němu." Toto jsou Boží slova o mrtvém člověku jmenem Lazar!!!!Ježíš tady osobně říká že mrtvý Lazar spí!!! Kde je potom nesmrtelná duše???
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Úterý, 22. duben 2014 @ 18:29:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | hirali...ty si komunista, adventista alebo jehovista? skús preklikať niekoľko komentov naspäť...
P.S. ako mohol Ježiš po svojej smrti ,,kázať väzneným duchom,,1 Peter 3:19...keď podľa teba sladko spal...(odhalil som ťa....ty si adventista)
ivanp
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 22. duben 2014 @ 19:11:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Uvědom si jednu věc: Je velký rozdíl mezi člověkem a Ježíšem Kristem. Ježíš je Buh a člověk stvořená bytost,která je závislá na Bohu. Buh jako jediný má nesmrtelnost, má život sám v sobě. Buh propůjčuje život všemu co stvořil. Takže Ježíš má život sám v sobě,když na sebe vzal lidskou podobu a byl ukřižován tak zemřela jeho lidská přirozenost ale jelikož má život sám v sobě tak jedině o Ježíši Kristu mohu říci to co říkáš ty a to že má nesmrtelnou duši v tvém pojetí!!! Ale o stvořené bytosti člověku to nemohu tvrdit poněvadž jeho život je závislý na Bohu. Jinak nejsem teolog a k těm veršum se nemohu nějak vyjádřit nemám prostudovanou celou Bibli, ale zkusím o tom něco zjistit co říkají ruzni teologové a potom ti sdělím svůj názor a pokud víš o teologickém výkladu na tyto verše dej vědět rád si to vyslechnuAmenA nauč se rozlišovat: Je Buh - a je stvoření tyto dvě věci nemůžeš míchat dohromady. Ježíš je Buh ale zároveň na seba vzal lidskou podobu. To že Ježíš na sebe vzal lidskou podobu tak neznamená že se vzdal všech Božských atributů, pokud vím odpouštěl třeba hříchy, a asi se ani nevzdal své nesmrtelnosti protože jinak by nevstal z mrtvých. Pokud o tom chceš vědět více tak si poslechni posledních 20 minut přednášky Valtra Weitha te poslední co tu je on tam o tomhle hovoří poslechni si to a udělej vlastní názorAmen
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Úterý, 22. duben 2014 @ 20:07:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...skús si prečítať toto: http://www.krestan.info/index.php/kde-su-zosnuli ...je to celkom solídne zdôvodnenie toho kde sa nachádzajú veriaci po svojej smrti... ivanp
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Středa, 23. duben 2014 @ 18:39:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | s tou první části souhlasím ale co je po smrti s tím nesouhlasím jak je to tam popsáno. Alespon jsem se poučíl jakým zpusobem na to nahlížejí jiní lidé. Amen |
]
Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: monsek v Středa, 23. duben 2014 @ 15:39:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lukáš 16,19-31 - O boháči a Lazarovi
„Byl jeden bohatý člověk, oblékal se do purpuru a kmentu a
každého dne skvěle hodoval. Byl také jeden žebrák jménem
Lazar, který ležel u jeho vrat plný vředů a toužil se najíst
aspoň tím, co spadlo ze stolu toho boháče. Dokonce i psi
přicházeli a lízali mu vředy. Jednoho dne ten žebrák zemřel a
andělé ho odnesli do Abrahamova náručí. Zemřel i onen boháč a
byl pohřben. Když v pekle pozvedl v mukách oči, spatřil v dálce
Abrahama a Lazara v jeho náručí. ‚Otče Abrahame,‘ zvolal
boháč, ‚smiluj se nade mnou! Pošli Lazara, ať smočí koneček
prstu ve vodě a svlaží mi jazyk, vždyť tu v tom plameni hrozně
trpím!‘ ‚Synu,‘ odpověděl Abraham, ‚vzpomeň si, že sis v
životě užil dobrých věcí, tak jako Lazar zlých.
Teď ho tedy čeká potěšení, ale tebe trápení. Navíc mezi
námi a vámi zeje veliká propast, aby ti, kdo by si přáli přejít
odsud k vám nebo se snažili dostat odtamtud k nám, nemohli.‘ On
na to řekl: ‚Prosím tě, otče, pošli ho tedy do mého
otcovského domu. Mám pět bratrů – ať je varuje, aby i oni
nepřišli do tohoto místa muk!‘ ‚Mají Mojžíše a Proroky,‘
řekl Abraham. ‚Ať poslouchají je!‘ ‚To ne, otče Abrahame,‘
boháč na to. ‚Kdyby k nim ale přišel někdo z mrtvých, činili
by pokání.‘ On mu ale řekl: ‚Když neposlouchají Mojžíše a
Proroky, nepřesvědčí je, ani kdyby někdo vstal z mrtvých.‘“
S Lidovými názory oné doby nás seznamuje dějepisec
Josephus Flavius (The Works of Jesephus), který žil v prvním
století:
„Duše spravedlivých se shromažďují v místě zvané Hádes.
Je to blíže neurčené místo na tomto světě, jakási podzemní
oblast, kam nezavítá světlo tohoto světa. Do tohoto místa
existuje vstup a u jeho brány stojí archanděl se zástupem andělů.
Spravedliví jsou za zpěvu andělů doprovázeni vpravo do krajiny
jasu, kde žijí spravedliví od počátku světa. Avšak
nespravedlivé lidi vlečou trestající andělé vlevo až do
blízkosti pekla. Když přijdou nadohled, spatří strašný a
ohromný oheň, který je očekává a navíc vidí i místo
spravedlivých, ale odděluje je hluboká propast, kterou nemohou
překročit.“
Kristus tedy použil tehdy velmi rozšířenou nebiblickou
představu, aby vysvětlil svým posluchačům něco velmi
důležitého: Nikdo nebude hodnocen podle svého bohatství, které
je stejně jen propůjčeným Božím darem. Kdo je na tomto světě
bohatý bez Boha bude jednou chudý a ubohý.
Když Ježíš dovyprávěl podobenství o nespravedlivém
hospodáři v Lukáš 16. kapitole, říká se ve verši 14.a 15.
„Toto vše slyšeli farizeové, kteří měli rádi peníze, a
posmívali se mu. Bůh zná vaše srdce: neboť co lidé cení
vysoko, je před Bohem ohavnost.“
A nyní jim Ježíš vypráví podobenství o boháči a chudém
Lazarovi. Kdo čte pozorně, zjistí, že jak Lazar tak i boháč zde
mají svou tělesnost. Oba se vzájemně vidí. Jsou zde živly oheň,
voda a bolesti boháče jsou taky tělesné.
Protože se u tohoto popisu jedná o podobenství, není
nutné doslovně vysvětlovat každý prvek. Kdybychom to přesto
dělali, odporovalo by to záměru podobenství. Tento princip se
uplatňuje více nebo méně v každém podobenství. Připomeňme si
například starozákonní řeč Jonatovu, v níž spolu hovoří
stromy.
Soudců 9,7-15 - Jednou se stromy rozhodly krále
nad sebou si stanovit. Řekly olivě: Kraluj nám! Oliva řekla: To
snad mám svůj olej přestat vydávat, kterým se Bůh i lidé ctí,
a jít kymácet se nad stromy?....
Ježíš se nespokojuje s tím, že říká tímto podobenstvím
lakomým a pyšným farizeům, že jednou se karta obrátí a světský
význam a bohatství pak už nebudou k ničemu. Působivým
způsobem jim ukazuje, že po smrti už nebude žádná možnost
obrácení. Právě v tomto životě se rozhoduje, zda bude
mít podíl na vzkříšení k životu, nebo na vzkříšení k
soudu.
Ježíš ještě farizeům tímto podobenstvím říká, že jsou
zatvrzelí a slepí vůči Božímu slovu, že by jejich tvrdost
nezlomilo ani kdyby někdo vstal z mrtvých, aby je varoval před
důsledky zlého jednání.
Není příběh o boháčovi a Lazarovi v
Lukáš 16,19-31 učením o věčném trápení v pekle? Ne
opravdu není. Je to prostě podobenství použité pro zdůraznění
důležité části. Je to páté podobenství v řadě (o
ztracené ovci, ztracené minci, marnotratném synu, a nečestném
správci). Tento evangelijní oddíl není uveden očekávaným
slovem "podobenství". Řecký rukopis Bezae
Cantabrigiensis z přelomu 5. a 6. století po Kr., označovaný
jako rukopis D, má však na začátku 19. verše větu: "Pověděl
pak také jiné podobenství." Většina exegetů považuje
tuto část evangelia za podobenství. Někteří vykladači se
však žel stále odvolávají na tento příběh jako na popis
toho, co je po smrti. Je mnoho faktů dokazujících
zkutečnost, že i toto je jen dalším podobenstvím. Tak
například:
Abrahamův klín (lůno) není ráj - Židům
11,8-10,16 - Vírou uposlechl Abraham, když byl volán,
aby vyšel na místo, které měl dostat za dědictví; a vyšel,
ačkoli nevěděl, kam jde. Vírou se usadil v zaslíbené zemi
jako v zemi cizí, bydlel ve stanech s Izákem a Jákobem,
spoludědici téhož zaslíbení. Očekával totiž město mající
základy, jehož stavitelem a tvůrcem je Bůh. Vírou i sama
Sára, ač byla neplodná, přijala moc k početí potomka a mimo
svůj čas porodila, protože měla za věrného toho, kdo dal
slib. ...Avšak touží po lepší vlasti, to jest po vlasti
nebeské. Proto se Bůh za ně nestydí, je-li nazýván jejich
Bohem, neboť jim připravil město.
Lidé v pekle nemohou mluvit k těm v nebi -
kdyby to tak nebylo nemohlo by nebe být nebem. Lidé by prožívali
utrpení, kdyby viděli v mukách své milé, děti a přítele.
Izaiáš 65,17 - Neboť hle, tvořím nová
nebesa a novou zemi; dřívější věci nebudou připomínány,
ani nepřijdou na mysl.
Mrtví jsou v hrobech – Bohatý muž byl v
tělesné podobě s očima, jazykem atd., a přesto víme, že
tělo po smrti jít do pekla nemá. Tělo zůstává v hrobě, jak
říká Bible. Job 17,13 (kral.) - Abych pak čeho
i očekával, hrob bude dům můj, ve tmě usteli ložce své. Jan
5,28-29 - Nedivte se tomu; vždyť přichází hodina, v
níž všichni, kteří jsou v hrobech, uslyší jeho hlas a
vyjdou. Ti, kdo činili dobře, budou vzkříšeni k životu, a
ti, kdo jednali zle, budou vzkříšeni k soudu.“
Lidé budou odměněni při Kristově druhém příchodu,
ne hned po smrti - Zjevení 22, 11-12 - Kdo ubližuje, ať
ještě ubližuje do konce, kdo je špinavý, ať se ještě
ušpiní, a kdo je spravedlivý, ať ještě až do konce koná
spravedlnost, a kdo je svatý, ať se ještě posvětí.“ „Hle,
přijdu brzy a moje mzda se mnou, abych odplatil každému podle
toho, jaké je jeho dílo.
Bezbožní lidé dostanou svůj trest na konci
světa, ne hned po smrti. - Matouš 13,40-42 - Jako se
tedy sbírá plevel a pálí se v ohni, tak bude při skonání
tohoto věku. Syn člověka pošle své anděly, i seberou z jeho
království všechna pohoršení a ty, kdo činí nepravost, a
hodí je do ohnivé pece; tam bude pláč a skřípění zubů.
Brát toto podobenství doslova znamená popřít mnoho
jasných Biblických pravd. Museli bychom brát doslova například
i to, že stromy spolu hovoří v podobenství u Soudců
9,8-15 - Tak se jednou sešly stromy, aby nad sebou
pomazaly krále, a řekly olivě: Kraluj nad námi. Oliva jim však
pravila:...
Co chtěl Ježíš tímto podobenstvím říci?
V židovském prostředí té doby koloval příběh ve kterém
byla smrt popsána jako průchod temným údolím. Spasení v něm
bylo vylíčeno, jako bezpečí v Abrahamově lůně a zahynutí
jako věčné trápení. Ježíš použil tento známý příběh,
aby vyzvedl důležitá naučení. Židé si mysleli, že
bohatství je znamením Boží přízně, ale chudoba je projevem
Boží nelibosti.
Ježíš proto poukázal, že i když byl boháč boháčem
stejně skončil v pekle na rozdíl od chudáka. Bohatství tedy
neurčuje to, co s námi bude po smrti.
Ježíš v podobenství také zdůraznil, že po smrti již
nebude žádná druhá možnost se napravit. To jestli nás čeká
odměna nebo trest určuje pouze náš život.
Ježíš také poukázal na to, že farizeové zavrhovali jasné
učení písma a na to, že by je nenapravilo ani zázračné
vzkříšení.
Nejdůležitější myšlenkou z tohoto podobenství je ve
verši 31 - Řekl mu: ‚Neposlouchají-li Mojžíše a Proroky,
nedají se přesvědčit, ani kdyby někdo vstal z mrtvých.‘“
Ježíš zde poukazuje, jakou důležitost a autoritu mají
písma a proroci a přesto je lidé neposlouchají. Krátce na to
byl vzkříšen Lazar z mrtvých, a ani to nepřesvědčilo
farizee o pravdě. Rozhněvali se a chtěli Lazara i Ježíše
zabít. Naprosto nepochopili, že písma svědčí o Kristu jako
zaslíbeném mesiáši.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Středa, 23. duben 2014 @ 21:41:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hezky napsáno. V podstatě s tímto výkladem souhlasím. Lidé v pekle nemohou mluvit k těm v nebi - kdyby to tak nebylo nemohlo by nebe být nebem. Lidé by prožívali utrpení, kdyby viděli v mukách své milé, děti a přítele. A navíc když si uvědomíme co se stalo na Golgotě kdy za nás Ježíš dobrovolně zemřel aby nás vykoupil, jaká je v tomto činu nesmírná láska k nám lidem tak pokud někdo udělá takovou věc tak je neslučitelné aby někde v nebi trápil naše duše už jenom tohle odporuje zdravému rozumu.. Golgota dává Ježíši i samému Bohu určitý charakter a nám lidem poznání jaký ten Buh vlastně je. A na základě Božího charakteru jde v Bibli na mnoha mistech rozeznat pravda od satanových lží. satan se nemohl postavit na odpor proti Bohu hrubou silou to všichni víme . Proto satan napadl Boží charakter!!!! Vykresluje Boha jinak aby lidi obelstil. Pokud si člověk uvědomí jaký je Boží charakter tak hodně lží od satana prokoukne at je to učení o věčně hořícím pekle nebo nesmrtelné duši atd. v chápaní takových výkladů si Božím charakterem hodně člověk pomůže. OVŠEM TO MUSÍ ČLOVĚK DOOPRAVDY POCHOPIT VÝZNAM GOLGOTY A CO TO VYPOVÍDÁ O BOŽÍM CHARAKTERU AMEN |
]
Re: Re: Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Úterý, 22. duben 2014 @ 18:35:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | s tím popisem mužu souhlasit. ted si všimni jak je tady popsána nesmrtelnost:...v absolútny zánik človeka po smrti veria iba komunisti, adventisti a jehovisti...pravdivý príbeh o Lazarovi a boháčovi (nie podobenstvo) hovorí o tom že po smrti má každý človek či už veriaci alebo neveriaci vedomie a jeho duša existuje, myslí, komunikuje... Je to pěknej rozdíl nemyslíš.To jak to popisuješ ty musíš teda nazvat jinak. Já na to používám slova Ježíše Krista: A po těch slovech dodal: "Náš přítel Lazar usnul. Půjdu ho probudit." Ježíš říká o mrtvém Lazarovi že spí . Takže to jak jsi to popsal ty nazvěme spánkem ,já to chápu podobně jak jsi to vysvětloval a s tím hárdiskem je to dobré přirovnání. JINAK SE MI ZDÁ ŽE DĚLÁŠ V CHÁPÁNÍ EVANGELIA POKROKY SPRÁVNÝM SMĚREM. AMEN |
]
|
|
Re: Velikonoční tajemství lásky (základní pravdy víry)? (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Sobota, 26. duben 2014 @ 20:44:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Omluva, ze neduskutuji, ukradli mi notebook, dopisu reakce pod clanky pozdeji, zdravim, brusle7 |
|
|
|
|