Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vojtěch.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 15949, komentáře < 7 dní: 299, komentářů celkem: 380006, adminů: 60, uživatelů: 4956  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 155 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Prezident Jižních baptistù zveøejnil na Facebooku fotografii ze svého oèkování
·Beth Moore se omluvila za podporu teologie komplementarismu
·Nový zákon s poznámkami - pøeložil Petr Pavlíèek
·Poprvé v historii se hlásí k náboženské pøíslušnosti ménì než polovina Amerièann
·Kvùli pandemii se loni v katolické církvi konalo o ètvrtinu ménì køtù
·Velikonoèní sèítání lidu
·Informace z jednání Výkonné výboru BJB dne 17. bøezna 2021
·Prosba Sboru BJB v Praze - Církev XXI. století
·Televizní bohoslužba Bratrské jednoty baptistù 18.4.2021 na ÈT2
·Diáø za èasù korony

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
104431077
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium
Vloženo Neděle, 08. březen 2015 @ 10:44:11 CET Vložil: Tomas

Etika poslal brusle7

Téma pro diskusi v Granosalis. 


Na Granosalis se rozmohlo žití Evangelia nikoliv  jen v diskusích o zajímavých tématech a ve sdílení ve víře, ale jako tvrdé urážení druhých, pomluvy, nactiutrhání, souzení, vydávání diagnóz o druhých, hulvátství, špinavé praktiky od některých diskutujících. 


Jsou to snad projevy Evangelia, výklad Evangelia v praxi, že proti diskutujícím, kteří zde sdílejí své prožitky, nebo se ptají na žhavá témata současné doby (četně třeba papežů), se vede ostře pomlouvačná a diskusi degradující kampaň? 


To, že kritizuji obecně některý daný jev, tak jako tady jiní kritizují jiné jevy, je součástí diskuse. Odlišné názory, pohledy a zkušenosti jsou normální, ale je normální bez vědomí hříchu urážet diskutující partnery pro jiné názory?


Znovu musím i v této souvislosti  jen potvrdit, jak jsem ráda, že jsem mimo ŘKC, jak moc jsou mi cizí a odporné podobné praktiky "honů na čarodějnice", kde soukmenovci v dané církvi zůstávají v jednotě ve všech hnusech a uvedených praktikách. 


Mým přáním je být jedno v Kristu a v lásce, ale zároveň v plnosti různých názorů, jež by měly vést diskusi k obohacení, nikoliv k jejímu rozkladu urážkami a pomluvami druhých. 






"Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium" | Přihlásit/Vytvořit účet | 130 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Neděle, 08. březen 2015 @ 11:45:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepřeháněl bych to s takovým radikálním pohledem na diskutující. Někteří jsou prostě mimo Boží království, ale protože jsou tady, něco je na království přitahuje. Ovšem nejhorší jsou ty projevy, z nichž člověk pozná, že jediné, co z nich čiší, je nenávist k lásce druhých.

Když se člověk podívá na statistiku přístupů, tak zjistí, že je jako ve světě. Čím větší rozdmýchávání sporů, tím více to čtenáře přitahuje. Pokoj, klid, dobré skutky, empatie, sounáležitost, Boží cesty a činy - tohle téměř nikoho nezajímá.

Ačkoliv je to těžké, tak Kristova láska se projeví i k výplodům nenávisti sice odměřeným přístupem, ale bez zatracování. Vždyť právě pro takové hříšníky je tu dobrá zpráva.



Re: Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 08. březen 2015 @ 13:14:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ahoj Brusle.

  To tu bylo vždycky. 

  Je normální, že tu nějaký římský katolík napíše svoje svědectví že života, popíše, co se mu stalo a co zažil a ostatní jeho "bratři" a "sestry" si o něm začnou vymýšlet kdejaký nesmysl. Možná píší o druhých proto, že sami za sebe nemají, co by napsali. Ti, co takhle útočí na osobnost diskutujících a vymýšlejí si z hlubin svého srdce o nich kdejakou pitomost, totiž kupodivu ze svého života nepíší nic. A pokud něco málo, jsou to drobné útržky.


  To, co se v této věci v poslední době změnilo je otevřená hrubost a sprostota. Ta sem přišla s některými diskutujícími a další se té sprostoty chytli a přidali se. Pokud se ale někomu líbí lež a trošku jí přítvrdit nějakým sprostým slovem, také to o něm něco vypovídá. Tohle v uhlazeném kostele, kde se ti sami lidi budou bít v neděli v prsa, asi nepotkáš. Mimo to divadlo máš alespoň možnost zažít, v čem jsme tu skutečně žili.


  Ta smršť sprosťáren se zase přežene. Trollové se nakrmí a na chvíli přestanou, ti, co se k nim ve sprosťárnách a nestoudnosti přidali, se třeba i trochu zastydí, i když to určitě nedají najevo. A zase se možná od někoho dozvíme, co zajímavého zažil a s čím se bude sdílet.

  Toník



Re: Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium (Skóre: 1)
Vložil: martino v Neděle, 08. březen 2015 @ 13:44:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
brusle

Na Granosalis se rozmohlo žití Evangelia nikoliv  jen v diskusích o zajímavých tématech a ve sdílení ve víře, ale jako tvrdé urážení druhých, pomluvy, nactiutrhání, souzení, vydávání diagnóz o druhých, hulvátství, špinavé praktiky od některých diskutujících. 

nebo 


Znovu musím i v této souvislosti  jen potvrdit, jak jsem ráda, že jsem mimo ŘKC, jak moc jsou mi cizí a odporné podobné praktiky "honů na čarodějnice", kde soukmenovci v dané církvi zůstávají v jednotě ve všech hnusech a uvedených praktikách. 


Martino

brusle ty jsi opravdu případ pro psychiatra což se v dnešní době již dá velmi dobře léčit. Pokud by snad léčba nezabrala pak jsi opravdu ve stavu posedlosti, což tě podezřívám, neboť tvá nenávist vúči Kristu a jeho Církvi je neskutečně hrůzná a rozumně uvažujícím a žijícím křesťanům odporná. Přestaň se litovat a obviňovat druhé. Ty jsi veliké, veliké ZLO zde na GS, včetně tvých stejně smýšlejících zdejších kámošů. Vůbec si nepochopila, že čím více se zde neúspěšně, trapně až směšně "ospravdlňuješ" stále více ostatních ti nevěří, protože tvá obhajoba je spojená s blitím na Církev a to je pro tebe moc, moc zlé společenské vysvědčení. Ale zlo, to zde nikdy neobhájíš, protože kdyby všichni klesli na tvoji pokleslou úroveň urážet Krista, Církev a věřící, tak já vždy ti zde budu stát jako znamení odporu proti Satanovi a jeho sluhům, ke kterým ty skutečně patříš a věř, že mě vzdorovat nedokážeš. Nikoliv, že bych byl tak dobrý, ale protože ty jsi tak nevěrohodná a zlá. 



Re: Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Neděle, 08. březen 2015 @ 18:38:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pozoruji, že komu se úspěšně podaří vymanit z ŘKC žalářníckého systému, stává se vyvrhelem, kterého bylo kdysi třeba upálit, dnes alespoň očernit a proklít. 

Připomíná mi to situaci jak v islámu, kde i dnes funguje trest smrti za odpadnutí, nebo v minulosti i u totalitních systémů jako komunismus nebo fašismus. 



Re: Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 10. březen 2015 @ 10:29:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj brusle,
děkuj Pánu, že ti ze své neskonalé milosti dal vyváznout z osidel ŘKC, což je dáno jen málokterým. Nic nedej na špínu, kterou na tebe hází jeden excelentní znalec Koránu a tafsírů, konkrétně katolík OKO, s kterým již dávno nekomunikuji. Hleď na Krista a ne na vítr azdvihající vlny, na které se jen na chvíli zahleděl apoštol Petr a hned začal tonout. (Mt. 14:28-31). 

Duchovní profil katolíka OKO je patrný t těchto jeho výroků:

"Myslím, že z tohoto je dostatečně zřejmé, že osobnost Boha Židů, křesťanů i muslimů je totožná, že se liší pouze hloubkou poznání tohjoto Boha."

"Muslimové, židé a křesťané věří v jednoho a téhož Boha - Boha Abrahámova. Všechna tři jsou tedy Abrahámovská náboženství."

"Rozdíl mezi námi je jenom v hloubce poznání tohoto Boha."

Jak dopadli Baalovi kněží na Karmeli je z 1Kr. 18 známo. Ale tyto Baalovy kněze ani ve snu nenapadlo, aby ztotožnili svého Baala s Hospodinem!!! jak asi dopadnou ti, kteří ztotožňují Hospodina s kýmkoli jiným???

A  přesně v tomto duchu se vyjádřil i papež Benedikt XVI. při své návštěvě Turecka v r. 2006:

"V naší odlišnosti stojíme tváří v tvář víře v jednoho Boha; ať nás Bůh osvítí a dá nám najít cestu lásky a pokoje."

Toto prohlášení lze interpretovat jen tak, že jde o jednoho a téhož Boha, avšak uctívaného rozdílně.

Neboť:

Kdyby šlo o dva od sebe různé Bohy, pak již zdůrazňování odlišnosti ztrácí smysl.

Nicméně v tomto není papež vůbec původní. Původně ztotožnil Boha Židů a muslimů dávno před ním, již Prorok Muhammad. 

Korán 29:45/56 "Nepři se s vlastníky Písma . . . A rcete: Uvěřili jsme v to, co bylo sesláno nám, i v to, co bylo sesláno vám, a náš Bůh a váš Bůh jedno jsou;"

Jenže Prorok neznal Krista - a díky již tehdy značně zdeformovanému křesťanství, které vyzdvihovalo Marii na úkor Krista, ani neměl šanci poznat!!! Jsem přesvědčen o tom, že Bůh připustil vznik islámu jako bič na odpadlé "křesťanstvo", podobně jako kdysi trestal nevěrného Izraele skrze asyrské a babylónské.

Spasení dnes není skrze Buddhu, Višnua, Šivu, Alláha - a dokonce ani ne skrze Hospodina!!! Ale jen skrze Krista, který je Cestou, Pravdou i Životem (J. 14:6) a jedinými!!! Dveřmi vedoucími k Otci (J. 10:9). (viz link níže).

Tedy jen ten, kdo vezme svůj kříž a následuje Ho (Mt. 16:24), dá se s Bohem smířit (Ř. 5:11) a vytrvá až do konce (Mt. 10:22) bude spasen. 

Spasení je tedy možné jen skrze Krista - což papež muslimům v Turecku bohužel neřekl.

Jeden Bůh uzavřel s Izraelem smlouvu trvající na věky (Ž. 89:4,5) a praví, že nedříme ten, kdo chrání Izraele (Ž. 121:4) - a tentýž Bůh nazývá svůj národ opicemi odpornými (Korán 7:166), opicemi opovrženými (Korán 2: 61/65) a volá po jejich zničení (Korán 62:6; 62:8)!!! (viz linky níže)

Jak to koresponduje s Písmem, které praví:

Jk. 1:17 "Každý dobrý dar . . . sestupuje od Otce nebeských světel. U něho není proměny ani střídání světla a stínu."


K mariánskému kultu:

Na ekumenickém koncilu v Efezu (431) byl Marii přiznán titul Theotokos - nositelka, či rodička Boha. K tomu bych uvedl toto:

Entita určitého řádu porodí entitu stejného řádu, nikoli však řádu vyššího.

Tedy zvíře porodí jen zvíře - a nikoli člověka. Člověk porodí jen člověka - a nikoli Boha. Pokud připustíme oprávněnost titulu Bohorodičky, musíme pak připustit, že:

1) omezené porodilo neomezené
2) dočasné porodilo věčné

a konečně:

 3) hříšné porodilo svaté.

Sama Marie vyznávala, že potřebuje Spasitele (Lk. 1:46,47), tedy že ani ona nebyla ušetřena následků dědičného hříchu. Marie měla z Boží milosti účast na narození hmotného těla Spasitelova. 

Spasitel praví:

J. 3:6 "Co se narodilo z těla, je tělo, co se narodilo z Ducha, je duch."

Přiznání titulu Bohorodice pak znamená, že je Marii přiznán titul, který ji přímo spojuje s Bohem, neboť Matka Boží (člověk), je pak na stejné úrovni s Božím Synem; jde o titul, který Písmo nezná; takový  titul, který je rouháním!!!

Zdrávas:

"Svatá Maria Matko Boží, pros za nás hříšné nyní i v hodinu smrti naší. Amen."

Ale Písmo praví:

1J. 2:1 "Avšak zhřeší-li kdo, máme u Otce přímluvce, Ježíše Krista spravedlivého.

Marie (člověk) zatlačuje Krista do pozadí! Máme se modlit ke Stvořiteli, nebo ke stvoření??? A právě přisouzení titulu Bohorodice je překážkou biblického blahoslavení Marie!!!

K rouhavým obřadům v Assisi:

Mám za to, že minimálně od prvního Assisi (1986) spočívá na jeho účastnících Boží prokletí, které si svými rouhavými obřady sami na sebe přivolali. A ti, kteří se s těmito obřady plně  ztotožňují, jsou pod prokletím také. Myslí si snad účastníci těchto obřadů, že když se zdánlivě nic neděje (ale ono se děje - viz zemětřesení v Assisi v r. 1997) že se neděje vůbec nic?

Ř. 2:4,5 "Či snad pohrdáš bohatstvím jeho dobroty, shovívavosti a velkomyslnosti a neuvědomuješ si, že dobrotivost Boží tě chce přivést k pokání? Svou tvrdostí a nekajícnou myslí si střádáš Boží hněv pro den hněvu, kdy se zjeví spravedlivý Boží soud."

2Kor. 6:14,15 "Nedejte se zapřáhnout do cizího jha spolu s nevěřícími! Co má společného spravedlnost s nepravostí? A jaké spolužití světla s temnotou? Jaký souzvuk Krista s Beliálem? Jaký podíl věřícího s nevěřícím?"

1Kor. 10:21 "Nemůžete pít kalich Páně i kalich démonů."

Ano, je to tak: svolavatelé tohoto modloslužebného shromáždění ignorovali fakt, že Bůh je s démony v permanentním antagonistickém konfliktu - tudíž že tyto navzájem protichůdné síly na čemkoli spolupracovat ani nemohou!!! JDE TEDY NIKOLI JEN O ROUHÁNÍ - ALE I O KAPITÁLNÍ NONSENS! (viz link níže)

Je vidět, že se míra hříchů "křesťanstva" pomalu naplňuje. Důkazem toho jsou i církevní restituce. Láska Kristova sice nepočítá křivdy (1Kor. 13:4) - ale církve je počítají a dokonce se i soudí!!! ŘKC se v současné době objímá s islámem - ale toto objetí se pro ni i její satelity časem ukáže jako smrtící. Co se solí, která pozbyla slanosti (Mt. 5:13)??? Proč se v tomto textu praví, že bude "ven vyvržena" (a jakoby navíc!) "od lidí pošlapána??? (BK)

Na základě těchto i jiných faktů musím konstatovat, že se v dnešní době ŘKC s evangeliem naprosto míjí. 

K tématu:




My máme svědčit (Sk. 1:8), ne přesvědčovat - což činíme. Nehleď tedy na vítr a vlny, které zde vzdouvají někteří katolíci. Hleď na Krista, s důvěrou, že tě neopustí. Měj se hezky. BA






Re: Evangelium žité v urážkách a cídění druhých není žité evangelium (Skóre: 0)
Vložil: Nepřihlášený v Úterý, 10. březen 2015 @ 14:18:38 CET
Opakuji znovu jako na jiném místě. Různé nauky o církvi a z nich vyplývající dnešní rozdělení jsou kanonizovány v Bibli. Naprosto legitimně voláme: "My jsme Petrovi!" "My jsme Pavlovi!" Bylo to tak už v novozákonní době a mělo to své logické důvody. Prostě rozdíl mezi Petrem a Pavlem byl jistý. A proto Pavel kárá ty, kteří se na tom rozdílu točí: Nejsme snad všichni Kristovi?
Casto v Bibli nacházíme myšlenky, které si protiřečí. Vždycky prostě věci nejsou "buď" a "nebo".
Často jsou "tak" "ale i tak". Kolikrát v různých situacích platí jednou to a jindy ono. Nejsou snad znaky moudrosti právě schopnost nahlížet věci v jejich složitosti a porozumění pro situaci toho, který prožívá evangelium jinak než zrovna teď já.
Ty osobní výpady proti účastníkům diskuse jsou opravdu nechutné. A útokem na osobu se rozumí i takové to: jsi hloupý, nevzdělaný, kdyby sis přečetl Bibli, kdyby ses zamyslel, jsi v moci satana atd. atd. atd. Od těch, kteří se takto vyjadřují, je to vážně ostudné.




Že se ta brusle nestydí! (Skóre: 1)
Vložil: nokia v Úterý, 10. březen 2015 @ 16:00:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je smutné sledovat pád člověka v přímém přenosu. Nechvalně známá dvojka Brusle a Myslivec je zde notoricky známá svými vulgarismy / největší přeborník je myslivec /, pomluvami a šířením neověřených klepů / brusle je v tom vynikající /. Korunu všemu brusle dává svými články, jako je tento. Ještě se neomluvila za šíření stupidní / nikterak neprokázané /pomluvy o JP II a už spěchá škodit všem, kteří ji upozornili na to, že šíření fámy typu otcovství JP II - JE HŘÍCH.
Pak se nemůže divit, že ve stejném duchu sklidí to, co zasela.
Zdraví Nokia



Stránka vygenerována za: 1.63 sekundy