Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 426 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116471299
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Židé v církvi
Vloženo Středa, 22. duben 2015 @ 10:02:15 CEST Vložil: Tomas

Kázání poslal gregorios777

Vzhledem k tomu, že v této otázce by mohla vzniknout nejasnost, trochu tento problém vyjasním na základě Písem. 

Zde máme tři druhy Židů. Věřící lidé s obřízkou Kristovou (= Židé v Božím slova smyslu), ve kterých skrze kříž žije Kristus vnitřním Životem, pak etničtí Židé a nakonec lidé, které Písmo nazývá Židy, protože vnášení do církve judaistické prvky (chrámy, kněžstvo, zákon, pozemská zaslíbení).

Tato třetí skupina Židů, jsou Židé z principu. Jsou to Židé v negativním smyslu slova. Dělí se na neznovuzrozené Židy (synagogu satanovu) a znovuzrozené Židy (Boží děti pod Zákonem). Snaží se Bohu zalíbit se v těle - tedy ze svých vlastních sil. Stále padají do svých obvyklých hříchů a říkají si: "Příště to bude lepší, budu se víc snažit." Příště je to to samé a oni přesto pošetile učiní nové předsevzetí, že to bude příště lepší a ono není a není... Celé roky...

Pokud jde o neznovuzrozené Židy (synagogu satanovu), tak ti jsou velice agresívní vůči Evangeliu. Třeba na Granosalis jich objevíte několik - to jsou tuzí zákoníci, kteří vyžadují plnění Desatera a příkazu o sobotě. Obvykle se rekrutují z adventistického prostředí. 

Oba druhy Židů z principu, jak neznovuzrození, tak znovuzrození produkují ze svého těla (tělesnosti) mnoho náboženských básní, které dobře znějí, ale praví Židé v tom rozpoznají jen neplodné náboženské fráze. 

»10  Neboť jsou mnozí nepoddaní, marnomluvní, i svůdcové myslí, zvláště ti, jenž jsou z obřízky.« [Tit 1,10]

»14  Nešetříce Židovských básní, a přikázání lidí těch, jenž se odvracují od pravdy.« [Tit 1,14]

Jak poznám, že jsem pravý Žid? Tak, že jsem uznal za hotová fakta Kristovo dílo na kříži. Protože vše již bylo vykonáno, existují určitá FAKTA tohoto díla. Člověk nemusí znovu konat to, co již bylo vykonáno. VÍRA je uznání toho, co Bůh vykonal za SKUTEČNOST. Uznat to, co Bůh řekla vykonal je PRAVDA. Víra je přijetí FAKTŮ, tedy jejich uznání za FAKTA. Musí v tom být naprostá jistota. Pak ve mě povstane Kristův Život v relativní a stále stoupající plnosti. Skrze něj pak žiji svatý a spravedlivý život, vysvobozen od hříchu (i když ne úplně bez hříchu). Je to však naprosto jiný život, než život Žida z principu...


"Židé v církvi" | Přihlásit/Vytvořit účet | 25 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: JiriBrei v Sobota, 02. květen 2015 @ 14:51:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)



Slibil jsi, že otázku Židů v církvi vyjasníš na základě Písem, ale neuvedl jsi žádný biblický text, na jehož základě Židy takto rozděluješ. Mohl bys tedy takové texty, prosím, uvést a vysvětlit k nim, proč si myslíš, že podporují Tvoje rozdělování Židů a v čem konkrétně ho podporují?
 
 
Věřící, kteří vyžadují plnění Desatera a příkazu o sobotě jsou zákoníky a synagogou satanovou? Lidé, kteří zůstávají v Kristu a vyžadují, aby křesťan žil tak, jak žil Ježíš Kristus (1 Jana 2:6), jsou synagogou satanovou? Lidé, kteří vyžadují, aby člověk neměl jiné Bohy, než Jahva (Ex 20:3), nebyl modlář (Ex 20:4.5), nebral nadarmo jméno Jahva (Ex 20:7), ctil svého otce a matku (Ex 20:12), nevraždil (Ex 20:13), necizoložil (Ex 20:14), nekradl (Ex 20:15), nevydával falešné svědectví (Ex 20:16) a nedychtil po tom, co patří jinému člověku (Ex 20:17), jsou zákoníci a synagoga satanova? To myslíš vážně?
 
 
Jak poznáš, že jsi pravý Žid? Odpověď je v Římanům 2:17-29. „pravý Žid je ten, kdo je Židem uvnitř, a pravá obřízka je obřízka srdce Duchem, nikoli literou. Ten má chválu ne od lidí, nýbrž od Boha.“ (Český studijní překlad) Takoví lidé, kteří ani nemusí být tělesnými Židy „mají dílo Zákona nepsané ve svých srdcích“ (Římanům 2:15 Český studijní překlad). A tak i těm, kteří zachovávají Boží zákon daný skrze Mojžíše a nejsou tělesnými Židy, může být jejich „neobřízka počítána za obřízku“ (Římanům 2:26). Pro našeho nebeského Otce totiž „Obřízka nic neznamená ani neobřízka nic neznamená, ale zachovávání Božích přikázání.“ (1 Kor 7:19 Český studijní překlad). Takový člověk, který i bez tělesné obřízky dodržuje Boží zákon daný skrze Mojžíše, bude soudit toho, který je „skrze literu a obřízku přestupníkem Zákona. (Římanům 2:27 Český studijní překlad)
                                      
 
Nejlepším příkladem pravého židovství, je pravý Žid Ježíš Kristus, který „'hříchu neučinil a v jeho ústech nebyla nalezena lest'“ (1Pe 2:22 Český ekumenický překlad) a zanechal nám tak příklad, abychom šli v jeho šlépějích. (1Pe 2:21). A co je a není hřích, ukazuje Boží zákon daný skrze Mojžíše (Ř 3:20, 7:7).




Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Sobota, 02. květen 2015 @ 15:16:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nebudu opkovat, co npsal JiriBrei a pod co se podepiuji proto, že Ti vysvětlil, kdo je "židem" a kdo není. Ty jsi to asi dosud nepochopil. Díky za to, že zde člověk nemusí číst jen bludy.



Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 24. duben 2015 @ 13:25:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 "Příště to bude lepší, budu se víc snažit."
Co se týče těch opakovaných hříchů tak naše děti také zlobí pořád a přesto se o ně staráme a máme je rádi. Přestože jsme hříšní, sobečtí a zlí. Často se nám také stává že se při práci nebo při zábavě umažeme. Snažme se umazat co nejméně ale hlavně se pravidelně myjme. Ráno a večer a kdykoliv je třeba. Očistou pro naši duši je zpověď a Eucharistie. Upřímné společné vyznání před každou mší a prosba o odpuštění. Nezapomínejme přitom sami odpouštět, žehnat svým viníkům  a modlit se za svoje pastýře i za spoluovečky z farního stáda. Tak jako prosíme my je, aby se za nás modlily. K tomuto účelu se krásně hodí například cesta do kostela a z kostela. Ze kterého bychom neměli odcházet rychle a bez úcty ale měli bychom se ještě alespoň chvíli společně pomodlit. 



Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pátek, 24. duben 2015 @ 20:42:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Farizejská vděčnost - výběr textů z blogu bohu_a.svetu.cz seřazených podle tématu a data publikování: https://docs.google.com/…/1PJn45eo4nx3z86CzegXN-7h2yUt6XBo-… - Snad to budfe k prospěchu jak hledajícím, tak i "praktikujícím" či "obráceným" křesťanům



Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 24. duben 2015 @ 08:46:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Dobře to napsal Pavel Korintským:

1. Korintským 1, 23

Když svět v Boží moudrosti nepoznal skrze svou moudrost Boha, zalíbilo se Bohu skrze bláznovství této zvěsti zachránit ty, kdo věří. Židé žádají znamení a Řekové hledají moudrost, my však hlásáme Krista ukřižovaného: Židům pohoršení, pohanům bláznovství, ale těm, kteří jsou povoláni, Židům i Řekům, Krista - Boží moc a Boží moudrost.


  Píšeme tu o Pánu Ježíši: O tom, že On je naše spasení, 
Jeho jsme přijali, On je hlavou. 

  V Něm jsme byli obřezání obřízkou, která nebyla udělána 
lidskou rukou, skrze Něho máme život, z Něho jsme zrozeni. 
V Něm se zjevuje Boží spravedlnost. On zemřel za všechny 
naše hříchy a On byl za nás pohřben, v Něm jsme byli vzkříšeni, 
v něm máme vykoupení skrze jeho krev, odpuštění hříchů.

  V Něm máme naději, Jím nás Bůh obživil a v Něm žijeme, 
chodíme, jsme naplněni, v Něm zůstáváme, 
v Něm smíme otevřeně a s důvěrou přistupovat k Bohu, 
skrze Něho věříme Bohu. V Něm nás Bůh usmířil se sebou. 
Skrze Něho máme přístup k Otci, v Něm voláme k Bohu: Otče! 

  Od Něho jsme přijali pomazání, v Něm jsme byli zapečeteni 
Duchem svatým, v Něm jsme budováni v Boží příbytek v Duchu, 
v Něm se celá stavba církve spojuje v jedno a roste. 

  V Něm jsme se stali dědici Království. V Něm jsou Boží zaslíbení: 
Ano a Amen, v Něm na ně říkáme i my: Amen. V něm jsme byli 
ve všem obohaceni. 

  V Něm je naše chlouba, v Něm je jistota. V Něm stojíme. 
Na Něj uvrhujeme všechnu naši starost a bolest, protože Jemu 
na nás záleží. V Něm není proměny, ani zatmění z odvrácení. 
Skrze Něho přinášíme Bohu chválu. Skrze Něho a pro Něho 
je totiž všechno stvořeno.



  To je ale pro mnohé lidi strašné pohoršení. Hrozný omyl.

  Nám tedy, kteří věříme, je On vzácností, ale nevěřícím je  
‚kámen, který stavitelé zavrhli; ten se stal kamenem úhelným ‘ 
a ‚kamenem úrazu a skálou pohoršení‘. 

  Ti narážejí, protože jsou neposlušni slova; k tomu také byli určeni.



Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 22. duben 2015 @ 13:35:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tehdy řekl Ježíš svým učedníkům: „Kdo chce jít za mnou, zapři sám sebe, vezmi svůj kříž a následuj mne.



Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Středa, 22. duben 2015 @ 21:17:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tady zůstala nezodpovězená otázka: Proč by vlastně kdokoliv se měl ptát, zda je Žid? Zvláště, když

[Koloským 3:11] Potom už není Řek a Žid, obřezaný a neobřezaný, barbar, divoch, otrok a svobodný – ale všechno a ve všech Kristus.

 



Re: Židé v církvi (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 23. duben 2015 @ 07:58:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Víra je přijetí FAKTŮ, tedy jejich uznání za FAKTA. Musí v tom být naprostá jistota. Pak ve mě povstane Kristův Život v relativní a stále stoupající plnosti. "...


Ahoj Gregory.
Zase je to jen tvé soukromé vidění světa.

(Žd 11)
Víra jest podstata věcí, v něž doufáme, důkaz skutečností, které nevidíme. 
Neboť v ní naši předchůdci dostali svědectví Boží. 3Vírou rozumíme, že Božím výrokem byly uspořádány světy, takže to, co vidíme, nevzniklo z viditelného. 
Vírou přinesl Ábel Bohu lepší oběť než Kain. Skrze ni se mu dostalo svědectví, že je spravedlivý, když Bůh vydával svědectví při jeho darech, a skrze tu víru ještě mluví, i když zemřel. 
Vírou byl Henoch přenesen, aby nespatřil smrt. A nebyl nalezen, protože ho Bůh přenesl, neboť předtím, než byl přenesen, měl svědectví, že se líbil Bohu. 
Bez víry však ne možné se mu zalíbit, protože ten, kdo přichází k Bohu, musí uvěřit, že Bůh je a že odplácí těm, kdo ho usilovně hledají
Vírou dostal Noe pokyn ohledně toho, co ještě nebylo vidět, a v bázni Boží připravil koráb k záchraně svého domu. Skrze svou víru odsoudil svět a stal se dědicem spravedlnosti, která je na základě víry. 
Vírou uposlechl Abraham, když byl volán, aby vyšel na místo, které měl dostat za dědictví; a vyšel, ačkoli nevěděl, kam jde......

Tito všichni zemřeli podle víry, aniž v plnosti přijali ta zaslíbení; jen zdaleka je zahlédli a pozdravili, a vyznali, že jsou cizinci a příchozí na zemi. 
Neboť ti, kdo to říkají, dávají najevo, že vyhlížejí vlast.   Kdyby totiž myslili na tu, z níž vyšli, měli by čas se navrátit.  
Avšak touží po lepší vlasti, to jest po vlasti nebeské. Proto se Bůh za ně nestydí, je-li nazýván jejich Bohem, neboť jim připravil město. ....



Ke tvému dělení (škatulkování) lidí:
Křtem oblékáme Krista a vstupujeme do Nové smlouvy. Stali jsme se tak znovuzrozenými křesťany, Kristovými bratry. Kristus je potomkem Abraháma (nejenom v rovině těla, ale také v rovině Abrahámovy víry) a tedy i my jsme pokristěním vstoupili do stavu duchovního synovství Abrahámova. Jsme v duchovní rovině víry také Abrahámovými potomky.


..."Snaží se Bohu zalíbit se v těle - tedy ze svých vlastních sil."...
A jak toto víš?  Vidíš snad do lidského srdce a znáš jeho úmysly, že o lidech vynášíš soudy? Snažit se o dokonalost všemi svými silami, usilovat o život ve svatosti - to jistě všichni máme a Písmo nás k tomu vybízí na mnoha místech.


..."Stále padají do svých obvyklých hříchů a říkají si: "Příště to bude lepší, budu se víc snažit." Příště je to to samé a oni přesto pošetile učiní nové předsevzetí, že to bude příště lepší a ono není a není..."...

Úplně jsi v tomto zapomněl na Boha.
Bůh nás v našem snažení o život ve svatosti přece nenechává samotných.
A kdo jenom trochu pozná své nitro, musí mu velmi brzo být jasné, že bez Boha to nikdy nepůjde. Že v nikom z nás nic dobrého není, jen touha po dobru, která nalézá svého naplnění pouze v tom případě, že se odevzdáme Bohu k dispozici a dáme souhlas k jeho "režii " našich životů. 
Smyslem našeho života je naučit se poznávat a naplňovat Boží vůli. Nechat se proměňovat Bohem.
Bůh nemá problém s odpuštěním jakéhokoli našeho hříchu ( a ze slabosti hřešíme stále všichni) - jenom trvalý stav života s Bohem nás postupně proměňuje, takže naše hříchy jsou méně závažné, jimi způsobované zlo je stále menší a menší - to je praktický dopad, praktický důsledek prožitých let života s Bohem!

My se ve svém udchovním úsilí nesoustřeďujeme na své hříchy, ale vědomě se soustřeďujeme ke konání opačného dobra, než je zlo z našich hříchů. Tedy třeba lakotu, svou závislost na majetku léčíme almužnami. A s pomocí Boží je to příště lepší! ....



Stránka vygenerována za: 0.25 sekundy