Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Darja.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 15942, komentáře < 7 dní: 515, komentářů celkem: 379351, adminů: 60, uživatelů: 4950  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 54 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Na okraj doby covidové
·Slovensko pøed Velikonocemi otevírá kostely k „individuální duchovní péèi“
·Marek Krajèí: Tiekli mi slzy, nepodporili ma ani moji vlastní
·Sèítání lidu 2021 - Informace pro èleny a pøátele baptistického hnutí
·Sèítání lidu 2021 - informace generálního sekretáøe Ekumenické rady církví
·SCEAV: Podpoøte svou církev ve sèítání lidu
·Tøeboòská výzva
·Ekumenická rada církví se pøipojuje k minutì ticha za obìti pandemie
·Film vìnovaný životu J. A. Komenského
·Slovenský ministr zdravotnictví baptista Marek Krajèí konèí kvùli koalièní krizi

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
104224886
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Jsme klamáni, svár mezi námi rozdmýcháván,...
Vloženo Neděle, 21. červen 2015 @ 23:30:55 CEST Vložil: Tomas

O Bibli poslal Nepřihlášený

Nehádejte se Bratři, lež je všude přítomná a není snadné ji vidět i když mnohdy to tak nevypadá. Často nám přijde že řešíme věci zásadní, přitom to mohou být věci nepodstatné (vzhledem k měnící se povaze našich srdcí, která opět kamení).

Vlastní setrvání ve víře a nenechání se strhnout do víru událostí je zásadnější. Pomožte bratru slabšímu ve víře, dovolí-li vám to. Ale nenechte se před Bohem pošpinit když je to člověk zatvrzelý , ať již syn Boha všemohoucího nebo knížete démonů.

Uvažte, že i člověk opravdu se vykazující vírou - v jediného a nestvořeného Boha, stvořitele všeho a všech, viditelného i neviditelného; a v jeho jednorozeného syna seslaného nám jako mesiáše vtěleného do syna člověka známého jako krista Ježíše, našeho vykupitele a spasitele - možná nikdy nedospěje a bude mu prostě dáno odpadnout jak bylo předurčeno, vyvolených je jen daný počet a ti neodpadnou jen z milosti Boha, kvůli nim bude utrpení posledních dnů zkráceno. .

Vždyť ne každý rozpor ve znalostech znamená propadnutí zlu. Zlu propadáte až když vás přinutí dělat co není vhodné, napadat své spolubratry i tehdy když to není nutné.
Neříkám, že se nemáte vymezit proti zlu a jeho útoku, ale uvažujte také s tím, že ti slabší ve víře či poznání jsou proti vám poštváváni záměrně. Vždyť i druhé Luciferovo přízvisko - ďábel, znamená ten kdo žaluje na Boží děti. Takže vytváří situace ve kterých budeme kolísat a bude co žalovat.

Grano Salis mne zmáhá ale ještě jedno téma, možná zásadní pro konec časů, se vám pokusím podsunout.

Démoni.

Myslím, že je tu vás pár, ani jsem nečekal že tolik, co se vyjadřujete jako opravdu obdaření Duchem a co se zdá, že rozumíte. Nevěřím ale příliš svému úsudku při zhlédnutí psaného projevu.
Vidím, že tu dáváte Oku pěkně na frak, a v jeho případě si nejsem jistý... Proč? Protože sám vidím kolem sebe, v reálném světě bez Internetu, lidi kteří náleží Bohu a přesto jsme každý z nás nějak zaháčkovaný tím zlým (kolik háčků jsem vytahal jen sám sobě, díky ti Pane za poukázání na ně i podporu při těchto zásazích - dodnes věřím že jsi konal spíše ty, a mne nechal jen si to uvědomit, tu a tam protrpět abych si svůj stav i změnu uvědomil).
To píši jen jako poznámku, přímo Okem se zabývat nechci, jen něčím co zde bylo nedávno otevřeno a vyskytl se u toho.
To jak by se měly údy Kristova těla, Církve, k sobě chovat jsem se pokoušel naznačit jedním ze svých předchozích článků, který také jaksi zapadl. Tento bude ještě nezajímavější, pro většinu.

Nedávno tu, podle mne, dva ne-Kristovci (záměrně vás nedehonestuji, popisuji co vidím, může vám to jen prospět), chcete-li pravděpodobně ještě větší odpadlíci od Boha než je Oko, František (minimálně držen v šachu díky humanismu) a Mikael/David (nevím zda nezměnil názor, ale zdá se že tíhne směrem k nebeským bratřím Ježíše - ještě to sám neví, tedy by rád skloubil mimozemšťany s křesťanstvím) spolu bojovali kvůli zlu ve službách Boha. V jednom z témat/článků byly otevřeny i otázky Božích synů a stvůr popsaných v Genesis 6:4 a dávaných (dle mne naprosto správně) i do souvislosti s První Knihou Henochovou (1 Hen).

Oko tu, pravděpodobně naprosto správně, popsal kdo je myšlen tím synem Božím. Dobrý rozbor se stejným výsledkem podává i lexikon Adolfa Novotného (když srdce vidí že jsme obelháváni rozum holt hledá kde nastala chyba a o jakou jde lež). Cizinec správně zavrhl teology a doporučil vedení Duchem, přičemž správně vystihl že kdo rozumí srdcem rozumí odlišně.

Nepochybuji že hlavní Satanovou zbraní je právě pýcha a náš rozum, tedy ideálně pýcha na naše vlastní poznání. Proto chci poukázat na věc která pravděpodobně pronikla záměrně do Bible, nebudu ji komentovat jen předložím několik překladů. Vše co jsem chtěl naznačit, jsem již naznačil.

***

Snad jen dodám, že u článku na Grano Salis (Moje soužití s katolíky, či jen Soužití s katolíky) který by snad měl vyjít současně s tímto, nebo v dřívější emisi, jsem se pokusil zmínit další věc která byla podle mne záměrně překroucena, tentokrát však čistě výkladem a umělým udržováním v širším povědomí lidí - hovořím o Mariině duši, kterou proklál dlouhý meč aby vyšlo najevo smýšlení mnohých srdcí (Lukáš 2:35).

Lukáš 2:34-35 (Bible: Překlad 21.století, 2009)
Simeon jim požehnal a Marii, jeho matce, řekl: "Hle, on je určen k pádu i k pozdvižení mnohých v Izraeli. Stane se znamením, jež bude odmítáno
(a tvou vlastní duši pronikne meč), aby vyšlo najevo myšlení mnoha srdcí."

V tomto případě jsou všechny překlady Biblí shodné, přesto je výklad (prováděný katolíky a i katolíky žitý) toho co to má znamenat směšný (dle mne), ale je mi jasné že v Evropě, snad samotném centru Mariánského kultu, tomu tak být musí.

***

Genesis 6:1-8
Sledujte omezenost vlastní mysli při správném podání písma, kdy zhuštěný popis několika událostí zpracuje naprosto nevhodně. Právě kvůli přílišnému používání rozumu a pitvání. Bohužel v podobných kritických místech nelze vystačit s jedním překladem Bible to můj názor, ale kdo to cítí již dávno byl přiveden k poznání jinak. Rozhodně nelze šmahem odvrhnout Nephilim a pád andělů, škoda že o tom Bible nehovoří sama o sobě více - protože pamatujte ke konci bude takové soužení jaké ještě nebylo a Nephilim je velmi kruté období lidských dějin které bylo zapomenuto a neumíme si ho ani představit. Bohatýry dnes také nemáme, nevím o nich, doufat v Eliáše a Enocha je pro mne osobně dobré a ne jen jako znak opravdového návratu Krále a Dědice.


1 Když počal vzrůstat počet lidí na tváři země a rodily se jim četné dcery,
2 shledali synové Boží, že se jim lidské dcery líbí, a tak si brali za ženy všechny, jichž se jim zachtělo.
3 Jahve řekl: „Aby můj duch nebyl věčně odpovědný za člověka, jenž je přece tělo, ať jeho život napříště trvá pouze sto dvacet let.“
4 V těch dnech (a také později) povstalo na zemi pokolení Nefilim, to když se synové Boží spojovali s dcerami lidskými a ony jim rodily děti; to jsou ti hrdinové dávných dob, ti proslulí mužové.
5 Jahve viděl, že zlovolnost člověka na zemi je veliká a že v jeho srdci se po celý den vytvářejí jen zlé záměry.
6 Jahvovi bylo líto, že udělal na zemi člověka, a rmoutil se ve svém srdci.
7 A Jahve řekl: „Vyhladím z tváře země lidi, které jsem stvořil, - a s lidmi dobytek, drobné živočichy a nebeské ptáky -, neboť je mi líto, že jsem je udělal.“
8 Ale Noe nalezl v Jahvových očích milost.
(Český překlad Jeruzalémská Bible, z francoužštiny, 1980)

1 Když se lidé počali na zemi množit a rodily se jim dcery, viděli synové božští,
2 jak půvabné jsou dcery lidské, a brali si za ženy všechny, jichž se jim zachtělo.
3 Hospodin však řekl: „Můj duch se nebude člověkem věčně zaneprazdňovat. Vždyť je jen tělo. Ať je jeho dnů sto dvacet let.“
4 Za oněch dnů, kdy synové božští vcházeli k dcerám lidským a ty jim rodily, vznikaly na zemi zrůdy, ba ještě i potom. To jsou ti bohatýři dávnověku, mužové pověstní.
5 I viděl Hospodin, jak se na zemi rozmnožila zlovůle člověka a že každý výtvor jeho mysli i srdce je v každé chvíli jen zlý.
6 Litoval, že na zemi učinil člověka, a trápil se ve svém srdci.
7 Řekl: „Člověka, kterého jsem stvořil, smetu z povrchu země, člověka i zvířata, plazy i nebeské ptactvo, neboť lituji, že jsem je učinil.“
8 Ale Noe našel u Hospodina milost.
(Český ekumenický překlad, 2001)

1 Stalo se pak, když se počali množiti lidé na zemi, a dcery se jim zrodily,
2 Že vidouce synové Boží dcery lidské, any krásné jsou, brali sobě ženy ze všech, kteréž oblibovali.
3 Pročež řekl Hospodin: Nebude se nesnaditi duch můj s člověkem na věky, proto že také tělo jest, a bude dnů jeho sto a dvadceti let.
4 Obrové pak byli na zemi v těch dnech; ano i potom, když vcházeli synové Boží k dcerám lidským, ony rodily jim. To jsou ti mocní, kteříž zdávna byli, muži na slovo vzatí.
5 Ale když viděl Hospodin, an se rozmnožuje zlost lidská na zemi, a že by všeliké myšlení srdce jejich nebylo než zlé po všecken čas,
6 Litoval Hospodin, že učinil člověka na zemi, a bolest měl v srdci svém.
7 Tedy řekl Hospodin: Vyhladím z země člověka, kteréhož jsem stvořil, od člověka až do hovada, až do zeměplazu, až i do ptactva nebeského; nebo líto mi, že jsem je učinil.
8 Ale Noé našel milost před Hospodinem.
(Kralická Bible, 1613)

1 Když se lidstvo na zemi začalo množit a rodily se jim dcery,
2 Boží synové viděli, jak jsou lidské dcery krásné, a brali si za ženy všechny, jichž se jim zachtělo.
3 Tehdy si Hospodin řekl: "Můj Duch nezůstane v člověku navěky - je to koneckonců smrtelník! Ať jeho život trvá jen sto dvacet let."
4 (V oněch dnech, a také později, se na zemi vyskytovali zrůdní obři. Boží synové totiž přicházeli k lidským dcerám a ty jim je rodily. To jsou ti dávní hrdinové, ti muži slavné pověsti.)
5 Hospodin viděl, jak se na zemi množí lidské zlo a že všechny myšlenky, jež spřádají v srdcích, jsou den co den jen zlé.
6 Hospodin litoval, že vůbec učinil člověka, a trápil se v srdci.
7 Tehdy si řekl: "Člověka, jehož jsem stvořil, smetu z povrchu země a s ním i dobytek, drobnou havěť a nebeské ptactvo! Je mi líto, že jsem je učinil."
8 Noe však u Hospodina nalezl milost.
(Bible: Překlad 21.století, 2009)

1 Když se lidé začali na zemi množit a rodily se jim dcery,
2 (synové Boží) viděli, že lidské dcery jsou hezké, [dobré] a brali si za ženy všechny, které si přáli.
3 A Hospodin řekl: Můj duch nebude (v člověku) [mezi/s lidmi] přebývat [nebude s člověkem zaměstnávat/soudit] navěky, protože je tělo. Jeho dnů bude sto dvacet let. [zdá se, že to určuje dobu zbývající do potopy ]
4 V oněch dnech byli na zemi obři [neṗîlîm] -- a také potom, když synové Boží vcházeli [další z opisných pojmů pro pohlavní styk] k lidským dcerám a ty jim rodily; to jsou ti dávní hrdinové, věhlasní muži.
5 I viděl Hospodin, jak mnoho je na zemi lidského zla a že všechno zaměření [důležitý pojem v rabínské literatuře označující náklonnost ke zlu] úmyslů jejich srdce [mysli] je napořád jenom zlé,
6 a Hospodin litoval, že na zemi učinil člověka, a trápil se ve svém srdci.
7 Hospodin řekl: Vyhladím z povrchu země člověka, kterého jsem stvořil, vyhladím člověka i zvěř, plazy i nebeské ptactvo, protože lituji, že jsem je učinil.
8 Ale Noe (nalezl milost) [získal přízeň] v Hospodinových očích.
(Český studijní překlad, 2009)

1 I stalo se, když začali se lidé množiti na zemi a dcery se jim narodily,
2 tu viděli synové Boží dcery lidí, že byly krásné, a vzali si za ženy, kterékoli si vyvolili.
3 I pravil Hospodin: nebude rozhodovati duch můj v člověku navždy, ježto on přece maso jest; nechť trvá věk jeho [k pokání a polepšeni] sto dvacet let.
4 Obrové byli na zemi za oněch dnů a také potom, když vcházeli synové Boží k dcerám člověka a [tyto] jim rodily - to jsou ti hrdinové pradávna, muži proslulí.
5 Když viděl Hospodin, že veliká byla zlomyslnost člověka na zemi a že byl všechen výtvor myšlenek srdce jeho jen zlý - po celý čas,
6 litoval Hospodin, že byl udělal člověka na zemi a rmoutil se v srdci svém.
7 I pravil Hospodin: vyhladím člověka, kterého jsem stvořil, s povrchu země: jak člověka, tak dobytek, a plaz a ptactvo nebeské, neboť lituji, že jsem je učinil.
8 Noach však nalezl milost
(Pentateuch - český rabínský překlad, 1932)

1 A když se lidstvo 41 na tváři 4 půdy začalo množit 184 a narodily se jim dcery, stalo se 1,
[41] Hebr. „ádám“, zde v hromadném smyslu („lidstvo“, „lidi“, „lidské pokolení“, „lidský rod“). [4] Tj. „povrchem“, dále v takovýchto a podobných spojeních obdobně; tento výraz je vždy v množném čísle. Předložková vazba, jíž je zde použito, značí i „před tváří“, jako v Gn.11:28 a dále. [184] N. „když lidstvo… začalo s množením“, předložková vazba jako v Gn.4:26. Dále obdobně. [1] Dále většinou ve smyslu „byla“, tj. 48 „stala se a byla“ a obdobně; také „projevila se“, jako v Gn.3:1, srov. 1S.4:9 a dále, pozn. 460, viz však Iz.45:18 (v. Gn.1:2); „je“, „vzniká“, jako ve v. Gn.1:6 (v. Gn.1:3), dále obdobně.
2 že 132 dcery lidí 41 viděli 48 Boží synové, že ony jsou 185 hezké 431, i brali 48 si ze všech, jež si vyvolovali 48 186, za ženy.
[132] Vl. „a“, „i“. [41] Hebr. „ádám“, zde v hromadném smyslu („lidstvo“, „lidi“, „lidské pokolení“, „lidský rod“). [48] Vl. „vykonal“, zde snad ve smyslu „jal se konat a dále konal“. Dále obdobně. [185] N. „dcer lidí si všímali (n. „na dcery lidí hleděli“), neboť ony byly“. Dále obdobně. [431] Vl. „dobrých“, Gn.6:2 a dále obdobně. [186] N. „oblibovali“, dále obdobně.
3 A Hospodin řekl: Můj Duch 226 se s lidstvem 41 187 nebude navždy 119 přít 188, vždyť 189 i ono přece 190 je maso; i bude jeho dní sto a dvacet let.
[226] N. „dýchání“, „dech“, dále obdobně. Týž výraz značí „Ducha“ v Gn.1:2 a dále. [41] Hebr. „ádám“, zde v hromadném smyslu („lidstvo“, „lidi“, „lidské pokolení“, „lidský rod“). [187] D. „v lidstvu“, tj. „ve věci lidstva“, „stran lidstva“, n. „mezi lidstvem“. [119] D. „do věčnosti“. [188] Vl. „vést při“, tj. jakoby „do nekonečna protahovat soudní spor, nýbrž jej rázně ukončí výkonem rozsudku“. Jinak se podle některých dá chápat i ve smyslu „se… ponižovat n. zahazovat“. [189] D. „v tom, že“, tj. „protože“. [190] N. „přít v jejich blouděních; ono“, n. „přít; ono v jejich blouděních“.
4 V oněch dnech byli 48 na zemi obrové, a tak i potom, co Boží synové vcházeli k dcerám 124 lidí 41 a ony jim rodily. Toto 191 jsou siláci 192, kteří odvždy 193 byli věhlasní mužové 194.
[48] Vl. „vykonal“, zde snad ve smyslu „jal se konat a dále konal“. Dále obdobně. [124] Tohoto výrazu se zde i dále v takovýchto a podobných spojeních používá jako zjemňujícího označení pohlavního styku; týž význam má jiné úsloví, jehož je použito v Gn.6:4 a jinde dále. [41] Hebr. „ádám“, zde v hromadném smyslu („lidstvo“, „lidi“, „lidské pokolení“, „lidský rod“). [191] D. „oni“. [192] N. „hrdinové“, „bojovníci“, „bohatýři“. [193] D. „od věku“ (n. „věčnosti“). [194] D. „mužové jména“, srov. Gn.5:32 181.
5 A Hospodin pozoroval 48 79, že se zloba lidstva 41 na zemi rozmnožila a že každá představa 278 myšlenek jeho srdce každý den 195 byla veskrze 196 zlá;
[48] Vl. „vykonal“, zde snad ve smyslu „jal se konat a dále konal“. Dále obdobně. [79] Vl. „uvidění“, „pohledění“ ( Gn.2:19), „(u)viděla“ ( Gn.3:6), smysl jako v textu, n. „poznala“, „všimla si“, dále obdobně. [41] Hebr. „ádám“, zde v hromadném smyslu („lidstvo“, „lidi“, „lidské pokolení“, „lidský rod“). [278] N. „záměr“, „sklon“; jako „představa“ v Gn.6:5. [195] N. „celý den“, „ustavičně“, „stále“. [196] Vl. „jediné“, „výhradně“, „ne jiná než“.
6 i bylo 48 Hospodinu líto, že lidstvo 41 na zemi zřídil 12, a rmoutil se 48 197 ve svém srdci 198.
[48] Vl. „vykonal“, zde snad ve smyslu „jal se konat a dále konal“. Dále obdobně. [41] Hebr. „ádám“, zde v hromadném smyslu („lidstvo“, „lidi“, „lidské pokolení“, „lidský rod“). [12] Vl. „učinil“, ne však jako zde níže a ve v. Gn.1:4. Ve vv. Gn.1:11n. totéž sloveso; dále obdobně. [197] N. „měl bolest“ (n. „žal“). [198] D. „k svému srdci“, snad ve smyslu „zármutek pronikal k jeho srdci“.
7 A Hospodin řekl: Lidstvo 41, jež jsem stvořil, musím 74 z povrchu tváře 4 149 půdy 39 vyhladit 199, od lidí po dobytek 18 38, po plazivé 33 tvorstvo 31 a po letounstvo 18 31 nebes, neboť je mi líto, že jsem je zhotovil 12.
[41] Hebr. „ádám“, zde v hromadném smyslu („lidstvo“, „lidi“, „lidské pokolení“, „lidský rod“). [74] D. „budeš“, dále obdobně, v překladu podle souvislosti i jiná způsobová slovesa. [4] Tj. „povrchem“, dále v takovýchto a podobných spojeních obdobně; tento výraz je vždy v množném čísle. Předložková vazba, jíž je zde použito, značí i „před tváří“, jako v Gn.11:28 a dále. [149] D. „z postavení na tváři“, dále obdobně. [39] N. „hlíny“, „země“, ne však jako ve v. Gn.1:1 a jinde; hebr. „adámáh“, souvisí s „člověk“ („á-dám“). [199] Vl. „vytřít“, „vymazat“. [18] N. „bylině“, „strom(u)“, zde v hromadném smyslu jako v textu; dále obdobně. [38] N. vůbec „veliké savce“, „zvěř“. [33] N. „lezoucí“, „plazící se“, ve v. Gn.1:21 i „rojící se“, „vířící“. Týž výraz je i ve vv. Gn.1:24nn. a Gn.1:30. [31] N. „ptactvo“, dále obdobně (ve v. Gn.1:21 D. „letounstvo křídel 29“), výraz však značí i jiné létající živočichy, „vše, co létá“, viz Lv.11:19n. Obdobně je ve vv. Gn.1:24n. míněno „vše, co se plazí“, nejen „plazi“ v obvyklém smyslu. [12] Vl. „učinil“, ne však jako zde níže a ve v. Gn.1:4. Ve vv. Gn.1:11n. totéž sloveso; dále obdobně.
8 Ale Nóe našel v Hospodinových očích přízeň 200.
[200] N. „milost“, „blahovůli“, n. „Nóemu se dostalo (n. „Nóe dosáhl“) přízně“ atd.
(Pavlíkův studijní překlad , 2014) Pardon, zjednodušit mi to rozumně nešlo.

Ekklesian


"Jsme klamáni, svár mezi námi rozdmýcháván,..." | Přihlásit/Vytvořit účet | 8 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Jsme klamáni, svár mezi námi rozdmýcháván,... (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 22. červen 2015 @ 08:45:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč mne považuješ za odpadlíka od Boha? Chováš se jako katolická moc v době středověku, která za odpadlíka považovala M.Jana Husa.  Jsem v zajetí humanismu? Jakého? Kdo považuje vraždění, rabování  a další zla za něco, co není od Boha, je odpadlík  humanista? A Ty máš tedy jakou víru? Ty považuješ lidské násilí za Boží metodu? Jakého Boha chceš lidem představit? Abych nebyl odpadlík, musím schvalovat metody, kdy lidé dostávají údajně od Boha pokyny k válkám  a vraždění ? SZ se mi v některých případech nelíbí a jsem z něho zděšen.  To má být důvodem k odpadlictví.A ten, kdo sám vraždí ( viz Amík, o kterém stále mluvím), je ten pravý Boží věřící? 



Re: Jsme klamáni, svár mezi námi rozdmýcháván,... (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 25. červen 2015 @ 16:46:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

"
...a Mikael/David (nevím zda nezměnil názor, ale zdá se že tíhne směrem k nebeským bratřím Ježíše - ještě to sám neví, tedy by rád skloubil mimozemšťany s křesťanstvím)..."

No to tedy opravdu, ale opravdu nevím! :-)

Vzhledem k tomu, že andělé jsou mimozemšťané, řekl bych, že ke křesťanství neodmyslitelně patří, a to už od počátku! A nejen ke křesťanství, jsou totiž nejen andělé Boží, ale i andělé Ďáblovi:

Mt 25,41  Potom řekne těm na levici: ‚Jděte ode mne, prokletí, do věčného ohně, připraveného ďáblu a jeho andělům!

Kdo můžeš pochopiti, pochop... :-)



Re: Jsme klamáni, svár mezi námi rozdmýcháván,... (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Čtvrtek, 25. červen 2015 @ 17:01:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

"Vždyť i druhé Luciferovo přízvisko - ďábel, znamená ten kdo žaluje na Boží děti. "

Chudák biskup Lucifer, to si, soudě podle jeho životopisu, vůbec nezaslouží... 

Ottův slovník naučný/Lucifer (svatý)






Re: Jsme klamáni, svár mezi námi rozdmýcháván,... (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Pátek, 26. červen 2015 @ 20:39:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

"
Protože sám vidím kolem sebe, v reálném světě bez Internetu, lidi kteří náleží Bohu a přesto jsme každý z nás nějak zaháčkovaný tím zlým (kolik háčků jsem vytahal jen sám sobě..."

Hele, neučil tě náhodou guru Jára? :-)

Uprchlý guru Jára dostal za odháčkování 10 let natvrdo



Stránka vygenerována za: 0.40 sekundy