Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 257, komentářů celkem: 429592, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 446 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116501340
přístupů od 17. 10. 2001

Historie: Hus
Vloženo Středa, 01. březen 2017 @ 14:10:48 CET Vložil: Tomas

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Stále se na vraždě Jana Husa zjevuje zrůdnost smýšlení římských katolíků, naštěstí již ne u všech. A nic na tomto zrůdném smýšlení nezměnilo ani šest století. Následky vraždy Husa jsou historicky známé. Na případu Jana Husa se celému světu jasně ukázalo co je řkc zač, čím se stala a jakou má světskou moc. A na tom již výkruty ani jedovaté sliny římských katolíků nic nezmění. Mohou lhát, špinit a mlžit. Nebo si pokorně přiznat pravdu a moudře mlčet. 

Na případu Jana Husa římská "církev" celému světu jasně ukázala co je zač. A na tom již nic změnit nejde. A nezmění na tom nic ani náboženští fanatici, kteří neváhají špinit památku člověka, který za pravdu položil svůj život.
Jaký duch asi ovládal řk co na koncilu chtěli Janovu smrt? A jaký duch asi ovládá některé dnešní řk, kteří když slyší o upálení Husa tak začnou plivat jedovaté sliny, a to vždy bez nejmenší známky lítosti nad brutální vraždou?!

Upálení je hrozná a nesmírně bolestivá smrt, a řkc měla tento způsob usmrcování nepohodlných ve velké oblibě. Papeženci nikdy proti upalování lidí neprotestovali, v tichosti to schvalovali a ruce si za ně špinila světská "spravedlnost". Hus nebyl poslední kdo byl řkc odsouzený na smrt upálením, po něm se tento nebezpečný precedens tisíckráte opakoval, a za povšimnutí stojí že bez verdiktu koncilů a císařů. Vzplály další hranice a tisíce nevinných lidí umíralo nesmírně bolestivou smrtí. A proč!? Pro spojení římských hodnostářů se satanem, pro jejich spojení se světskou mocí, pro demonstraci jejich světské moci. Ponejvíce šlo o demonstraci světské moci. Šlo o udržení světské moci řkc. A způsob to byl velmi efektivní. Za světské vlády řkc si nikdo nebyl jistý životem. Dnes bychom tento způsob vládnutí označili slovem- teror! Na hranicích hořeli nejenom ti co měli výhrady k bludnému řkc učení, hořeli i lidé na jejichž majetky dostal nějaký řk hodnostář zálusk. Stačilo obvinění z čarodějnictví a vatra s člověkem vzplála. Při tak brutálním způsobu usmrcování se šířil velký strach a nikdo si nedovolil ani ceknout. Výsledkem bylo "tupé, nevzdělané a ubité lidské stádo", kterému se po pět set let snadno vládlo. Žádný z panovníků si nedovolil vystoupit proti zločinné řkc, všichni měli strach, a proto raději táhli s řkc za jeden provaz. Praktickým výsledkem bylo, že rozsudky řkc soudu vykonávala světská "spravedlnost". Nepřipomíná Vám to přístup Pontia Piláta?

To je ta druhá tvář honosných katolických kostelů třpytících se zlatem. Ta okázalá honosnost je důkazem jakou světskou moc řkc měla, kdy i za dob poroby, nevolnictví, útlaku a bídy národa uměla z lidu tohle vydřít a dávat to všem na odiv. 

Až se někdy budete kochat honosnou výzdobou v nějakém starém řk chrámu, vzpomeňte i na ty lidské oběti, na jejich bídu, utrpení na nespravedlnost na nich páchanou, vzpomeňte na všechny ze kterých byla všechna ta honosná chrámová nádhera vydřená nelidským způsobem! Vzpomeňte v modlitbě na ty neznámé a zapomenuté, kteří za tu okázalou nádheru zaplatili tím nejcennějším co měli. Zaslouží si to stejně jako Jan Hus.

CBA


"Hus" | Přihlásit/Vytvořit účet | 177 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Hus (Skóre: 1)
Vložil: martino v Neděle, 05. březen 2017 @ 08:00:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Franta lhář
Vždycky mi bude milejší Hus než vaši vrazi ve Vatikánu, kteří ukrývali válečné zločince  a vždy se stavěli na stranu zla.


Martino

Profesor Pier Luigi Guiducci pro naše mikrofony uvedl: “Mnohé kritiky katolické církve a jejích představitelů jsou neopodstatněné, nespočívají na faktech. A naopak panuje ticho o skutečnostech, které jsou krajně důležité. Zejména je nutné rozlišovat mezi exodem válečných uprchlíků a útěkem nacistických zločinců. Pohyb vysídlenců se týkal statisíců lidí, kteří v charitativních dílech katolické církve nacházeli pomoc, podporu a doprovázení. Na druhé straně byla skupina zločinců – nacistů a jejich spojenců – kteří měli prostředky, své lidi a komplice, známosti a zejména peníze na to, jak uprchnout před spravedlností.“ Ze studie vyplývá, že tuto ochrannou síť si nacističtí zločinci vytvářeli již před válečným konfliktem a v době jeho trvání. Archívy vypovídají o podpoře válečných zločinců ze strany Francie, Rakouska, Jižního Tyrolska, východního Německa, jihoamerických zemí anebo Interpolu. Spojené státy americké přijaly nacisty, aby využily jejich odborné znalosti. Obdobně z archivů vyšly dokumenty, které zprošťují obžaloby japonské válečné zločince výměnou za informace o bakteriologických zbraních. Kde tedy má původ očerňování katolické církve a šířené nepravdy? “V zásadě v tom, že se vytvořila spíše ideologická než historická situace. Lidé, kterým byla církev nepohodlná – jako ateistickému Sovětskému svazu a jeho spojencům, začali vytvářet celou řadu takovýchto „černých legend“, aby tak znevážili odpůrce komunismu. A papež byl samozřejmě jedním z nich, protože upozorňoval na všechny masakry, které se odehrály ihned po druhé světové válce.“ Dozrál dnes čas natolik, že budeme schopni přijmout historickou pravdu? “Změnili se historici – podléhají méně ideologiím, protože se vzdalujeme roku 1945, protože existuje katolicko-židovský dialog a také protože jsou tu dosud nebývalé mezinárodní kontakty. Mnozí neznají pravdu o těchto událostech, protože je zaujalo jejich literární či filmové zpracování. Mám na mysli Forsythův „Spis Odessa“ a podle něj natočený film, kteří mnozí berou za literaturu faktu. Pravdou je, že autoři takovýchto „černých legend“ na nich ohromně vydělali – mluví se tu o vraždách, tajných dynamikách, neodhalených tajemstvích. Ale postupem času se tento přístup opouští…“ O případech nacistických zločinců, kteří vycestovali přes Itálii, kniha podává jasný závěr: do italských přístavů už přijížděli vybaveni novou identitou, a tedy nepravými doklady. Častokrát je doprovázela údajná rodina s malými dětmi, anebo předstírali útěk před komunistickým pronásledováním. Nechvalně známý gestapák Klaus Barbie, tzv. lyonský řezník, nepotřeboval církevní pomoc, protože v janovském přístavu se nalodil s pasem Spojených států amerických. Je tudíž nesmyslné mluvit o domnělé spoluvině janovského arcibiskupa, kard. Siriho, vysvětluje jezuita o. Peter Gumpel: “Neexistuje ani jeden jediný důkaz o tom, že by janovská kurie a kardinál Siri se svými spolupracovníky chtěli vědomě zachránit nějakého válečného zločince. Takovéto útoky proti církvi jsou tedy zavádějící a nespravedlivé. Ve všeobecné atmosféře napadání katolické církve něco takového nepřekvapuje, ale je nutné dávat velký pozor a rozlišovat, co je historicky ověřené. Něco jiného jsou nepodložené výroky a obviňování. Jsou pro ně nějaké důkazy? Žádné neexistují!! Německý historik a jezuita, postulátor beatifikační kauzy papeže Pia XII., napsal předmluvu ke knize svého italského kolegy. Předestírá v ní k úvaze několik témat, která se pojí k historickému bádání v poválečném období. “První věcí je počet nacistických zločinců – je možné je početně vyčíslit? Odpověď je záporná a musí být záporná! Má to jednoduchý důvod – v mezinárodním právu totiž neexistuje definice válečného zločince. Před válkou na ni nikdo nepomyslel, což v poválečné době vedlo k volnějším nebo přísnějším interpretacím. Platí to nejenom pro historiky, ale také pro jedince, sdružení a samotné státy. K této skutečnosti je tedy nezbytné přihlížet. Váleční zločinci samozřejmě existovali a nesou závažnou zodpovědnost, nepopírá o. Gumpel, který byl sám nacismem tvrdě pronásledován. “Můj dědeček byl zavražděn, protože ze své vysoké pozice rozhodně vystoupil proti uchopení moci Hitlerem. Hitler byl mstivý člověk. Dědeček zaplatil životem a naše rodina byla dvakrát donucena k exilu. V deseti letech jsem byl na dva roky ve Francii, aniž bych uměl slovo francouzsky. A po třech relativně klidných letech opět v Berlíně byla náhle zatčena má matka. Dozvěděl jsem se, že bude ještě téže noci bez procesu popravena, a musel jsem jako patnáctiletý chlapec intervenovat u jednoho z vysokých armádních generálů, kteří ještě v té době byli u moci. Byl to rodinný přítel a díky našemu dramatickému nočnímu rozhovoru jsem mohl zachránit svou matku.“ Dále je nutné si uvědomit, pokračuje o. Gumpel, že po válce bylo vysídleno z Povolží a ze Sudet vysídleno 12 milionů Němců, kteří přišli do různých oblastí Německa. To s sebou neslo problémy jazykového a náboženského rázu (tradičně katoličtí vysídlenci se kupříkladu usadili v protestantském regionu a naopak) a ještě zhoršovalo hospodářskou situaci v zemi. Proto nastává exodus válečných uprchlíků. “Někteří odcházejí do Frankova Španělska, jiní do Sýrie a Egypta – nikoli proto, že by tyto země byly spojenci Německa, ale pojila je společná nenávist vůči panství Velké Británie, další do Argentiny, jejíž diktátor Peron byl vojenským atašé v Německu a nelíbily se mu popravy generálů při Norimberském procesu. Stovky válečných zločinců se tedy snadno infiltrovaly mezi miliony uprchlíků. Navíc existovalo jedno německy mluvící území, které Spojenci nekontrolovali: Jižní Tyrolsko. Profesor Guiducci ve své knize vyjmenovává 36 míst, která podporovala válečné zločince. Deset leží na území Německa a Rakouska, zatímco 26 v Jižním Tyrolsku. Byla to nejenom města a obce, ale také statky, restaurace, hotely a mnohá soukromá obydlí.“



Re: Hus (Skóre: 1)
Vložil: bloger369 (kohout.david@hotmail.cz) v Čtvrtek, 02. březen 2017 @ 18:46:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Protestanté když byli u moci tak přece taky upalovali :-O



Re: Hus (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Čtvrtek, 02. březen 2017 @ 17:35:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Panna Orleánská si to také chtěla s těmi českými kacíři vyřídit. řekla, že až potře Angličany, hned se do Čech vypraví.

O 4 století dříve si to papežové vyřizovali  i s kacíři ve Francii. Jižní Francie byla zachvácena silnou vírou, založenou na chudobě a vůbec na ctnostech Krista. Jistě jste slyšeli o katarech nebo o albigenských. Papežové je nesnášeli, Inocenc III proti nim vyhlásil křížovou výpravu. Tažení se zúčastnili i cisterciáci, kteří jako nástroj přesvědčování používali zapálené hranice. To Francouzi ze severu se toho chytli a začali katary pronásledovat, aby si rozšířili svá panství o ty z jihu.

Ještě horší to bylo s pronásledováním františkánů. Po smrti Františka se hned jeho hnutí rozpoltilo - jedni se podřídili papeži a přijali za své papežské nařízení, že chudoba není v zájmu církve a takové přesvědčení je hereze. Ti druzí františkáni, kteří nesli Františkův odkaz, se museli skrývat a většina jich utekla do hor. I za nimi papeženci posílali pronásledovatele, kteří je z jejich jeskyň a prostých příbytků vyháněli a chycené upalovali.

Zkrátka Kristus dostával vždy nejvíce zabrat od těch, kteří ho měli plnou hubu ve svých zlatem ošperkovaných bydlech.



Re: Hus (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Středa, 01. březen 2017 @ 19:29:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo ví něco o procesní stránce římskokatolického kanonického práva, může být rád, že se ho to dnes naštěstí netýká.



Re: Hus (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 01. březen 2017 @ 19:52:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
CBA, tak to se ti opravdu nepodařilo. Bleješ do kýble a pak to sem slavnostně vyléváš. Lze poznat, že jsi chytrý jako wollek, když píšeš:

Upálení je hrozná a nesmírně bolestivá smrt, a řkc měla tento způsob usmrcování nepohodlných ve velké oblibě.

Kdybys byl trochu vzdělaný, pak bys věděl, že žádný odsouzený necítil žádnou bolest plamene. Byl totiž již dávno mrtvý, neboť než se ho dotkly plameny, byl udušen kouřem z hranice. Učit se, učit se, učit se !!! Jinak zde budeš za klauna jako wollek, který je podobný odborník na Husa jako ty....



Stránka vygenerována za: 1.00 sekundy