Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vojtěch.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 15949, komentáře < 7 dní: 299, komentářů celkem: 380006, adminů: 60, uživatelů: 4956  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 35 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Prezident Jižních baptistù zveøejnil na Facebooku fotografii ze svého oèkování
·Beth Moore se omluvila za podporu teologie komplementarismu
·Nový zákon s poznámkami - pøeložil Petr Pavlíèek
·Poprvé v historii se hlásí k náboženské pøíslušnosti ménì než polovina Amerièann
·Kvùli pandemii se loni v katolické církvi konalo o ètvrtinu ménì køtù
·Velikonoèní sèítání lidu
·Informace z jednání Výkonné výboru BJB dne 17. bøezna 2021
·Prosba Sboru BJB v Praze - Církev XXI. století
·Televizní bohoslužba Bratrské jednoty baptistù 18.4.2021 na ÈT2
·Diáø za èasù korony

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
104428958
přístupů od 17. 10. 2001

Z internetu: Důsledek celibátu
Vloženo Úterý, 29. říjen 2019 @ 17:21:58 CET Vložil: Tomas

Intimity poslal Nepřihlášený

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cesky-knez-se-v-polsku-chytil-do-pasti-na-pedofily-natocili-ho-v-hotelovem-pokoji-s-mladikem-81777?dop-ab-variant=14&seq-no=2&source=hp


"Důsledek celibátu " | Přihlásit/Vytvořit účet | 242 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Důsledek celibátu (Skóre: 1)
Vložil: mettle v Úterý, 29. říjen 2019 @ 17:46:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je ale hlupák. Všichni ostatní katoličtí faráři souloží jen se svými vlastními ministranty ze své vlastní fary a on leze nejen do jiného revíru, ale ještě do jiného státu....



Re: Důsledek celibátu (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Úterý, 29. říjen 2019 @ 17:47:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mladík měl do 15 let, což znamená, že jde o pefofilii.
Takže z toho co jsi napsal pro tebe vyplývá, že pedofilem se stává člověk, který žije celibát.
Přečti si, co o celibátu říká Bible.



Re: Důsledek celibátu (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Úterý, 29. říjen 2019 @ 18:15:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ten farář je orientovaný na postižené jako jsou vozíčkáři. Řekněte to někdo multinickovi z osacr, že má konečně šanci....



Re: Důsledek celibátu (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. říjen 2019 @ 07:15:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  To samozřejmě není důsledek celibátu - celibát nejspíše nemá moc na to, aby změnil někoho na chlapečky.

  Jestli je něco důsledek celibátu tak to, že v daném prostředí se koncentrují lidí s podobným hříchem. 

  Cizinec.



Re: Důsledek celibátu (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 30. říjen 2019 @ 07:58:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Obyčejné lidské selhání.

O to horší, že se ten člověk dal na dráhu duchovního.

Hřích, když dospěje, plodí smrt.



Re: Důsledek celibátu (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Středa, 30. říjen 2019 @ 10:39:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Celibát, tedy samotářský život, ve kterém člověk nedává průchod intimním pocitům, vyjádření svých pocitů, není a ani nemůže být už z principu všeobecně přijatelným řešením sexuální orientace (sexuální náklonnosti). Jde proti samotnému stvoření, tedy určení lidské orientace ve vztazích mezi lidmi, proti lidskosti. Člověk byl stvořen jako muž a žena, a jen muž a žena jako pár může (s)tvořit dokonalého člověka. Člověk byl stvořen k intimnímu hledání svého protějšku. Byl stvořen k vášni po intimním vztahu dvou osob, k sebevyjádření se ve vztahu k druhému a to konkrétně nejsilněji ve vztahu dvou osob. Ač se celibát může zdát jako rozumové východisko z emocionální intimní náklonnosti jedinců stejného pohlaví, je ve své podstatě popřením samotného jádra lidství a stvoření vůbec. Je odporností vůči samotnému stvoření, rozporuje ho a převrací. Člověk nebyl stvořen k tomu, aby žil sám, o samotě, i kdyby v rámci celého lidstva, ale byl stvořen k intimnímu vztahu dvou osob. Celibát není a nemůže být už z principu stvoření člověka, nikdy vhodným řešením pro homosexuály nebo rozvedené manžely. Obecně rozhodně ne. Jistě lze zakotvit v celibátu člověka, který dokáže naprosto popřít a utlumit své emocionální touhy, touhu po sebevyjádření ve vztahu k druhým. Také však existují lidé, kteří jsou jako kámen ve vztahu k druhým lidem, milující sebe sama. Ale i jejich celibát "přirozený jejich charakteru osobnosti" je porušením, zvráceností, odporností vůči Toře, jde proti samotnému stvoření (účelu) člověka, vyjádřeného v mezilidských vztazích a vztazích ke všemu stvoření (přírodě).

Na rozdíl od jiných zde, mám za to, že takové případy jsou jasným důkazem toho, že celibát je špatná a z podstaty věci hříšná věc, ať už jde o římskokatolické kněze nebo o křesťanský celibát po rozpadu manželství. A takovéhoto případy právě vznikají v důsledku života v celibátu.



Re: Důsledek celibátu (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 30. říjen 2019 @ 16:06:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Že nešlo o žádnou pedofilii je jasné každému. Prostě jeden slaboch čuňas to nezvládl a udělal ostudu sobě i Církvi. Sobě proto, že již všichni vědí co je zač. A Církvi proto, že ta již v době formace v semináři nedokázala odhalit, že se do jejich řad vloudila škodná. Spirituál kněžského semináře je tam od toho, aby odkryl i ty, co to skrývají. Za komunistů by se to nestalo. Všichni věděli, že jsou sledováni a raději měli stažené zadky než by se odvážili jít se do hotelu nebo soukromí vyskotačit. Myslím, že Církev potřebuje horší časy, potom z obětí a pronásledování se rodí noví křesťané. To co je dnes nemůže Bůh donekonečna tolerovat. Nebo již žijeme v posledním čase a nedokážeme rozpoznat znamení doby? 



pro pederasta a homosexualistu (propagátora politické homosexuality) Jirku Hvězdouna (Skóre: 1)
Vložil: Nemohouci1 v Čtvrtek, 31. říjen 2019 @ 14:22:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A proto jsi chodil k exorcistům se léčit z pedofilie? Vždyť jsi zneužil mladého chlapce na tělocviku, který učíš a sám jsi to přiznal na osacru. Už po tobě jde policie ČR a školní inspekce, udali jsme tě. Oni přijdou, neboj. Všeho do času, teď tě jen sledují a vyhodnocují. :)

Od člověka, kterého vyhodila rodina, že je pederast, který má plešky po stranách a tak si platí *****ičky, nemůžeme chtít objektivní zhodnocení lidí. Jsi psychopat jak ti řekl Wollek a toli (ten řekl Bezmozek) a jak ti napsal Myslivec a další. :)

Na Osacru ti dali ban, jsi chudák, který odmítal evoluci jako pohádku a dneska tu hlásáš nesmysly o vědě.

Věda je druh víry, nemá jisté závěry a nevíme. Bible může mít pravdu a věda ne. Jsi nemocný homo-pedofil. Ani exorcisté ti již nepomohou, Satan tě ovládá. :)


No a proč by na člověka od boha měla platit ta samá pravidla jako u zvířat? Máme se požírat mezi sebou jako mnoho opic? Zabíjet mláďata?

Bůh mohl dát unifikační pravidla pro lidi jako logiku či matematiku (ty jsou společné) a pro zvířata ne.

Tečka, mysli trochu. Jsi nemocný homosexuál, ale my tě tu vyléčíme časem. Každý kdo odmítá homosexualitu není gay, jako každý kdo odmítá pedofílii není pedofil. To si uvědom, osamocený starče. :)

Jo a z pohlavního styku mezi muži může být kvůli análním oděrkám větší riziko přenosu HIV. Ani kondom často nepožijete, Fuj, řitopichové!

Tak zatím a někdy o vánocích se tu asi stavím :) Jdu běhat po pláži, píšu z Karibiku, zdar. :)



Pro dva poblouzněné fanatiky (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 20. listopad 2019 @ 15:58:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
wollek 




        Já vytvářím světlo a tvořím tmu, působím pokoj a tvořím zlojá Hospodin konám všechny tyto věci."       To není citát wolleka, ale Hospodina, Boha našeho. To potřebujete u vás v ŘKC dělat mluvčího Bohu a Jeho jasné výroky nějak vysvětlovat, přeformulovávat? Martino, Ty si to opravdu myslíš? To se Ti jeví důstojné Boha?      





 martino        




 wollku hluboce si tě nevážím stejně jako tvého neúspěšného učitele Myslivce, protože jsi náboženský trotl a duchovní omezenec, který žije vnitřní žlučovitou zlobou a nenávistí k ŘKC abys zesměšnil její duchovní názor, nikoliv můj soukromý. Tak doufám, že pravděpodobně s Myslivcem odsoudíte i nekatolíka Prof. ThDr. Jan Hellera který byl evangelický teolog, biblista a religionista, emeritní profesor Evangelické teologické fakultě UK v Praze.




    Církev odmítá soukromé názory výkladu Písma sv. a drží se věrně pokynů apoštola sv. Petra, který jasně a srozumitelně  upozorňuje, že nikdo nemá vynášet své soukromé výklady, ale že tak mohou činit jen muži k tomu vyškolení. Tomuto výroku Písma se oba vysmívají a tak jen ostatní utvrzují z neznalosti a zloby.Již svatý Jeroným moudře připomíná, že Písmo nemůžeme nikdy číst osamoceně, ale s výkladem. / To jen Myslivec a jeho žák wollek tak činí, což je směšné a trapné, neboť oba mají problém, že nezvládají nejen NZ, ale oba si osobují právo určovat obsah Písma sv. dokonce drze šířit, že výklad ani není potřeba, jak káže Myslivec /Narazíme na mnoho zavřených dveří a snadno sklouzneme do omylu. Bible byla psána Božím lidem a pro Boží lid z inspirace Ducha svatého. Písmo má být vykládáno v témže Duchu, v jakém bylo napsáno, uvádí dogmatická konstituce Dei Verbum tři základní metodologické prvky potřebné k tomu, aby byla brána v úvahu božská dimenze Bible: je třeba





1)vykládat text s ohledem na jednotu celého Písma; což je dnes označováno jako kanonická exegeze,
2)je třeba brát v úvahu živou tradici celé církve a nakonec
3)je třeba dodržovat analogii víry: „Pouze tam, kde jsou zachovávány obě metodologické úrovně - historicko-kritická a teologická – lze hovořit o teologické exegezi, o exegezi odpovídající této knize.“




A tak jsem našel i názor a výklad evangelického teologa a biblisty Jana Hellera, který ač evangelík tak na přání kardinála Vlka vyučoval SZ na katolické teologické fakultě v Praze.  




  Mnozí lidé zneužívají verš z Iz.45 : 7 , cit. " Já vytvářím světlo a tvořím tmu, působím pokoj a tvořím zlo, já Hospodin konám všechny tyto věci.jako kritiku Boha. Kdo máte zájem, podívejte se na výklad tohoto verše od profesora Hellera a aplikaci, kterou v tom můžeme vidět.




„Hospodinův pastýř“,  pohanský král Kýros Iz. 45:1-8



  Iz.44:28 Kýrovi praví: "Hle, můj pastýř. Vyplní každé mé přání. Řekne Jeruzalému: »Budeš vybudován!« A chrámu: »Budeš založen!«"



  Jsme v situaci, kdy Izrael je v babylónském zajetí a Nebúkadnesar (babylonský vladař) zpychl Dan 5:19 „   Koho chtěl, zabil, koho chtěl, nechal žít, koho chtěl, povýšil, koho chtěl, ponížil“ , jeho srdce se povýšilo, duch se stal zpupný …. a byl svržen a jeho sláva mu byla odňata. Ani jeho syn Belšasar se nepoučil, proto vidí nápis na zdi „Mené, mené, tekel ú-parsín“ Dan 5:26 „….Bůh sečetl tvé kralování a ukončil je“. Toto mu říká prorok Daniel a stalo se. Perský král Kýros roku 539 př.Kr. dobyl Babylón a připojil ho ke své říši jako provincii.  



Z textu Iz. 45:1-8 chci zmínit a vyložit verš 7 „Já vytvářím světlo a tvořím tmu, působím pokoj a tvořím zlo, já Hospodin konám všechny tyto věci."  




1. Ke komu Hospodin mluví ?   Předně je to slovo pro zajatý Izrael. Jejich přemožitelé jim říkali : „ Nechte Hospodina být, nevěřte mu ! Nectěte ho, vždyť byl poražen. Hospodin je bezmocným bohem…“

  Podle babylónských představ mohl bůh působit na světě jen tehdy, kdy měl svůj chrám a ten v Jeruzalémě byl rozbořen. Podle Izaiáše je to jinak : Všechno to zlé, které přišlo a přichází na Boží lid není dokladem o Boží nemohoucnosti nebo neexistence. Naopak, jde o Boží soud, kterým je lid tříben a přiváděn zpět k Hospodinu  


Tento princip platí někdy i pro Církev. To zlé, to nepříjemné, které někdy musíme prožívat, je o tom, že jsme vychováváni Pánem. Něco musí projít ohněm Božího soudu, abychom se vzpamatovali, možná začali více věřit na zázraky, v uzdravení, k nalezení východisek z prekérních situací ……  a mohli Ho následovat ve větší duchovní síle. Ne nadarmo to jasně napsal ap.Petr  I Pt.4:17 „Přišel totiž čas, aby soud začal od domu Božího. Jestliže začíná od vás, jaký bude konec těch, kteří se Božímu evangeliu vzpírají? „  




2. Kýros – Hospodinův pomazaný ( vyvolený)   Zde nejde o Mesiáše. Tento „pomazaný pohan“ vykoná soud nad hříšným Babylónem a umožní návrat zajatého Izraele ,  vybudovat Jeruzalém a  chrám. Osvobodí lid z poroby a umožní mu, aby se znovu vrátil k Hospodinu. Sám Babylón před ním otevře brány  Iz.45:2-5 Toto Boží požehnání na Kýrovi spočinulo kvůli jeho vyvolenému národu. On o tom ani nevěděl ! Boha neznal a přesto se stal nástrojem v Boží ruce Iz. 45: 4-5  




Kýros byl ctitelem proroka Zarathuštry  , který pojímal celé lidské dějiny jako zápas dobra se zlem  



V perském pantheonu bohů byly dva představitelé těchto sil . Bůh Ahur Mazda ( Pan Moudrost) byl představitelem sil dobra a bůh Angra Mainju ( Špatné myšlení) představitelem zla a klamu. Jeho životní filosofie byla založena na starém perském náboženství, které hlásalo "já dám tobě, ty dej mě". Proto Kýros svým výnosem umožnil odchod Izraele do Jeruzaléma. Udělal dobro pro zajaté a čekal dobré od svého Boha Izraele



  Abychom správně vyložili kontroverzní výrok o Hospodinu, který „působí pokoj a tvoří  zlo musíme 1)znát Písma a 2)dobové pozadí  




Je jednoznačné, že Stvořitel „nestvořil zlo“ !  To jsme si uvedli do světa sami, svou neposlušností vůči Boží autoritě už v Ráji. Zlo vstoupilo na scénu naší vinou, nebylo Bohem stvořeno a ani nám ho Bůh nepřál  



To se týká i nemocí. Nebyly v plánu …..ale jsou důsledkem hříchu a Bůh se musel „naučit“ pracovat s hříchem, nemocemi a i skrze ně, prosazovat svou vůli ! Ale teď k tomu dobovému pozadí podle profesora Hellera ……  




To, že zoroasterismus měl dva hlavní představitele sil dobra a zla vedlo k tomu, že se člověk mohl rozhodnout uctívat i boha Angra Mainu ( špatné myšlení) a to tím, že bude konat zlo ! A to je velmi nebezpečné i dnes a konkrétně v satanismu. Satanské „devatero“ je toho dokladem. Proti tomuto panteonu bohů staré perské říše stojí Hospodin a říká, že to tak není ! Bůh je jen jeden, jiného není a Hospodin tvoří obojí …..pokoj i zlo !   V babylónském zajetí byl vyvolený národ proto, aby si uvědomil, že od Boha odešel směrem k pohanství . Hospodin dopustil zlo – zajetí a pokoření lidu – jako výraz  soudu nad svým lidem. Krásné je na tom to, že zlo není trvalým stavem. Má svůj konec a je zde vždy naděje na lepší časy  




3. Zlo není trvalé   Iz. 45 : 8 „Nebesa, vydejte krůpěje shůry, ať kane z oblaků spravedlnost; nechť se otevře země a urodí se spása a spravedlnost vyraší s ní. "Já Hospodin to stvořím." Hospodin dopouští zlo, ale má moc, ho obrátit k dobru. Zde prorok ujišťuje lid, že po tom zlém, co Hospodin na ně dopustil, na ně nezapomněl a chystá vysvobození … z nebes bude padat spravedlnost, na zemi se urodí spása a spravedlnost vypučí ! Jde o metaforu, která je jasná. S mocným králem Kýrem přichází vysvobození lidu ze zajetí a nový počátek života s Hospodinem . Přichází chvíle obnovy zbořeného, přichází chvíle osvobození pro zajaté  




Možná prožíváme takové „zajetí“.  Příliš se ponoříme do toho, co Boží pokoj nepřináší. Dostaneme se do prostředí, kde zlo působí a najednou ztrácíme výhled na svého Pána. Jsme svobodné bytosti a můžeme jít tak, kam nás srdce potáhne. Izraele táhlo pohanství. Místo, aby ukázal, že Hospodin je jeho vládcem a přilákal pohany k theokracii, nechal se přitáhnout k panteonu bohů pohanských národů. To zlé bylo ve ztrátě  svobody, v útlaku, který musel Izrael v Babylóně snášet a výsledkem byla nespokojenost  




Dnes to nemusí být ani tak zlé události jako např. nemoc, neštěstí apod., ale může jít i o ztrátu vztahu k Pánu !   Přesto je Pán Ježíš vždy ochotný znovu navázat na ztracený vztah, odpustit , uzdravit,  přivést nás zpět k sobě, k Církvi a do práce na Boží roli . Pokud dopustí nemoc, nebo dokonce jí použije jako nástroje k vykonání „soudu“ viz. 1 Pt. 4:17  pak mu Jeho svrchovanost nemůžeme brát a tvrdit, že Bůh neumí s nemocí jakožto výchovným nástrojem pracovat. To bychom Ho příliš podceňovali a dokonce omezovali  




Tak jako stíhá hříchy otců do třetího až čtvrtého pokolení a tisícům pokolení prokazuje milost ( to je  96 % milosti a 4 % soudu) zrovna takovým poměrem ( to je moje domněnka, kterou čtu mezi řádky Božího sdělení) dopouští nebo přímo zasahuje ( i ) nemocí věřícího, aby se něco naučil nebo aby něco pochopili lidi kolem postiženého. Nemá to moc ve zvyku, ale tohle „právo“ mu neupírejme.



Stránka vygenerována za: 2.52 sekundy