Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 1, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 172, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 260 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116545777
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Sedm hlav královských, a osmý bezhlavý král z deseti králorohy kolem sebe.
Vloženo Pátek, 03. červenec 2020 @ 09:07:43 CEST Vložil: Tomas

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Katolíky výrazně selektuje přijímání eucharistie na ruku nebo do úst.

Možná z toho důvodu dojde k rozdělení katolické církve.






Způsob přijímání eucharistie velmi zřetelně římské katolíky selektuje. Tuto selekci může vypozorovat každý, kdo zná osobně většinu katolíků pravidelně přijímající eucharistii.
Přijímání do úst praktikují konzervativní římští katolíci, věrní římskokatolickým tradicím a učení otců. Považují přijímání na ruku za nesprávné, za něco co se objevilo jako ekumenický ústupek v době vlády šesté královské hlavy. Konzervativní katolíky v náboženství učili, že hostie se nesmí rukama dotýkat, že se jí smí dotýkat pouze posvěcené ruce kněze. V náboženské výuce jim byly udělené rady co dělat, pokud by po přijímaní došlo ke zvracení. Bylo třeba povolat kněze, který hostii ze zvratků vyjmul, důstojně do něčeho uložil a pak ji po mši spálil i se zvratky. Chtít po konzervativních římských katolících kteří si v dětství prošli touto výchovou aby se nyní při přijímaní dotýkali hostie je nemyslitelné. Hodně z těch co přijímají do úst jsou lidé nižší a průměrné inteligence, někdy lidé s psychickými bloky a lidé staří. Jsou to lidé většinou hodní, takové ty staré babičky. Mezi konzervativními římskými katolíky je menšina mladých lidí aktivních poutníků, hudebníků, zpěváků, mariánských ctitelů, kteří novátorské tendence odmítají. Římští katolíci výhradně přijímající do úst většinou neuznávají současného papeže. Otevřeně to však nedávají najevo.
Přijímání na ruku praktikují většinou lidé mladší, maximálně do padesáti let s inteligencí vyšší a VŠ tituly. Novátorští římští katolíci tolik nelpí na praktikování všech tradic, a z římskokatolických tradic si vyzobávají pouze to, co se jim hodí do volnočasových aktivit většinou při práci s mládeží. Pro novátorskou větev jsou příznačné různé svévolné výklady. Novinky nestravitelné pro konzervativní katolíky které zavádí papež nekriticky vítají, a to bez jakékoliv konfrontace s božím slovem i katechismem. Novátoři se někdy považují se za inovátory, kteří svým multi-kulti novátorstvím obnoví upadající zájem o římský katolicismus. 
Tyto dva proudy, konzervativní a novátorský, lze snadno rozlišit dle způsobu eucharistického přijímaní. Koexistují vedle sebe bezproblémově. Jako obvykle je pro ně vzájemně důležitější ŘKC příslušnost, než názorová rozdílnost. Vzájemně je spojuje tupá nekritická poslušnost, ke které byly všichni vychovaní. Což není nic nového. 
Konzervativní zastaralá větev byla vychovaná k tupé poslušnosti k papežské hlavě, který jako král vlád pouze v římskokatolickém paláci. 
Nová novátorská větev je vychovaná k tupé poslušnosti k papežské hlavě, který jako král vládne nejenom v římskokatolickém paláci, ale i v jiných náboženstvích, politice a neziskových organizacích. Aby osmý král získal královskou moc mimo svůj palác, musel v mnohém zradit obyvatele vlastního paláce. 

Pro novátorskou nastupující gardu je papež ten, kdo se snaží spojit všechny náboženské vůdce pod jednu střechu římského katolicismu. 
Daň této aktivitě je zřejmá. Namísto Krista se káže ekumenismus. Namísto odpuštění tolerance. Namísto svědectví korektnost. A láska se povinně vynucuje k tomu, co milovat nelze.

Papežství se opět dostává ke světské moci. První královská hlava se v roce 1929 paktuje s italským fašistickým diktátorem aby mohla založit vlastní stát. Smrtelná rána šelmy se začíná uzdravovat. První vláda šelmy trvala 1290 let. Druhá vláda šelmy uzdravené ze smrtelné rány bude trvat 45 let. Šestá královská hlava začala ekumenicky zanášet, a výsledkem bylo Assisi jako příprava půdy pro osmého bezhlavého krále. Šestá hlava byla ode všech ctěná jako královská hlava a prohlášená za svatou. Šestá královská hlava, jedna ze sedmi královských hlav nese jistý znak uzdravení se ze smrtelné rány, a proto v roce 1981 a začíná odpočet 45 let obnovené vlády šelmy. Šestá uzdravená královská hlava získává po svém uzdravení celosvětově velký politický a náboženský vliv. Sedmá poslední ode všech uznávaná královská hlava směla zůstat pro svou brzdící konzervativnost pouze krátce, musela ustoupit novátorům, a je poslední žijící královskou hlavou. 
Sedmá přestárlá, slábnoucí a poslední královská hlava je symbolem toho co se s královstvím šelmy nyní děje. Konzervativní část má stále svou emeritní poslední sedmou královskou hlavu jehož nezrušitelný pontifikát zde bude dokud bude žít..
Šelma má však pouze sedm královských hlav. Žádná osmá královská hlava není, osmý král je jedním ze sedmi hlav královských. Vyšel z nich, oni mu připravili půdu, ale hlavou královskou není. Velká část konzervativních římských katolíků nepovažuje osmého krále za královskou hlavu. Viz silně katolicko-konzervativní Polsko a modlitby za jeho smrt.
Pozor! Osmý král je šelma!
Čí královskou hlavou osmý král šelma tedy je? Je hlavou deseti králů, kteří s ním na jedinou hodinu spojí svou moc. A kdo je těch deset králů (rohů), se kterými se mocensky spojuje? Jsou to největší světový náboženští vůdci se kterými se osmý král v současnosti paktuje za podivného žurnalistického nezájmu. 

Náboženští vůdci mají svoji moc jistou po celý svůj život. Politici ne, ti jsou voleni na pár let, a jejich moc je dočasná. Kdo má tedy větší mocenský vliv na světové dění? Ten kdo vládne jenom  pár let a nemá proto čas na zbudování impéria, nebo ten kdo může vládnout po celý svůj život a nezodpovídá se nikomu? 

Na převzetí krátké světové globálně náboženské vlády probíhají poslední přípravy. Až se tato vláda naplno projeví, tak se rozhárané světové mocnosti podřídí náboženské vládě a celosvětově nastane klid. Nic nikomu nebude hrozit. Tolerance, korektnost a falešná ekoláska je všechny na čas spojí. Zhouba však na ně přijde nenadále jako bolesti na rodičku.
Krátká vláda jedné hodiny, tedy vláda tři a půl roku započne u bezhlavého osmého krále po smrti poslední sedmé královské hlavy. 
Umřel sedmý král, ať žije osmý král!
 
A těch deset rohů, které jsi viděl, i ta šelma pojmou nevěstku v nenávist, oberou ji o všecko až do naha a budou rvát její tělo a spálí ji ohněm.

A těch deset světových náboženských vůdců, které vidíš, i osmý král šelma který se s těmi deseti mocensky spojil a vlastní tím zradil, pojme svůj vlastní náboženský palác v nenávist, obere vlastní dům o veškerý majetek až do naha, a budou se spolu rvát o všechny palácové obyvatele, přetahovat je na jiné evangelium až je nakonec spálí ohněm pekelným.

Rvaní se o tělo nevěstky již započalo. Liberalisticko- anarchisticky orientované celosvětové křesťanské hnutí s ohromným politickým vlivem a neustále vzrůstající počet členů z "křesťanských" řad je toho důkazem.

PK

Zjevení Janovo 17

  • Tu přišel jeden z těch sedmi andělů, kteří měli sedm nádob, a promluvil ke mně: „Pojď se mnou, ukážu ti soud nad velikou nevěstkou, usazenou nad vodami,
  • se kterou se spustili králové světa a vínem jejího smilství se opíjeli obyvatelé země.“
  • Anděl mě odvedl ve vytržení ducha na poušť. Tu jsem spatřil ženu sedící na dravé šelmě nachové barvy, plné rouhavých jmen, o sedmi hlavách a deseti rozích.
  • Ta žena byla oděna purpurem a šarlatem a ozdobena zlatem, drahokamy a perlami; v ruce držela zlatý pohár, plný ohavností a nečistoty svého smilství
  • a na čele měla napsáno jméno – je v něm tajemství: „Babylón veliký, Matka všeho smilstva a všech ohavností na zemi.“
  • Viděl jsem tu ženu, zpitou krví svatých a krví Ježíšových svědků. Velice jsem užasl, když jsem ji viděl.
  • Ale anděl mi řekl: „Čemu se divíš? Já ti odhalím tajemství té ženy i té sedmihlavé a desetirohé šelmy, která ji nese.
  • Ta dravá šelma, kterou jsi viděl, byla a není; vystoupí ještě z propasti, ale půjde do záhuby. A užasnou ti obyvatelé země, jejichž jméno není od založení světa zapsáno v knize života, až uvidí, že ta dravá šelma byla a není, a zase bude.
  • Ať pochopí ten, komu je dána moudrost. Sedm hlav je sedm pahorků, na nichž ta žena sedí, a také sedm králů:
  • pět jich padlo, jeden kraluje, jeden ještě nepřišel. Až přijde, bude smět zůstat jen nakrátko.
  • A ta dravá šelma, která byla a není, je osmý král, a přece jeden z těch sedmi; jde však do záhuby.
  • Deset rohů, které jsi viděl, je deset králů, kteří se ještě vlády neujali, ale v jedinou hodinu přijmou královskou moc spolu se šelmou.
  • Budou zajedno ve svých úmyslech a svou sílu i moc dají té šelmě.
  • Ti budou bojovat s Beránkem, ale Beránek je přemůže, protože je Pán pánů a Král králů; ti, kdo jsou s ním, jsou povolaní a vyvolení a věrní.“
  • A řekl mi: „Vody, které jsi viděl, nad nimiž ta nevěstka sedí, to jsou národy, davy, rasy a jazyky.
  • A těch deset rohů, které jsi viděl, i ta šelma pojmou nevěstku v nenávist, oberou ji o všecko až do naha a budou rvát její tělo a spálí ji ohněm.
  • Neboť Bůh jim vložil do srdce, aby provedli jeho záměr, řídili se jedním úmyslem a odevzdali šelmě svou královskou moc, dokud se nedokoná, co Bůh řekl.
  • Ta žena, kterou jsi viděl, je veliké město, panující nad králi země.“

"Sedm hlav královských, a osmý bezhlavý král z deseti králorohy kolem sebe." | Přihlásit/Vytvořit účet | 2 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Sedm hlav královských, a osmý bezhlavý král z deseti králorohy kolem sebe. (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pátek, 03. červenec 2020 @ 14:57:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)

Rvaní se o tělo nevěstky již započalo  .... naprostý souhlas.



Re: Sedm hlav královských, a osmý bezhlavý král z deseti králorohy kolem sebe. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 04. červenec 2020 @ 08:51:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Bylo třeba povolat kněze, který hostii ze zvratků vyjmul, důstojně do něčeho uložil a pak ji po mši spálil i se zvratky."...


Toto je vrcholem pobožnůstkářské tuposti heretika.

Proměněná hostie se nikdy nelikviduje spálením.

Není to naše praxe! Neexistuje na to jediný příklad v kanonickém řádu římskokatolické církve.  To jsou jen naprosto chorobné představy náboženského šílence.



V katolické církvi je možno přijímat jak do úst, tak i "na ruku".

Jistěže se najdou zastánci toho i onoho - to je přece normální. Obojí má své výhody i nevýhody.
Zastánci přijímání do úst argumentují přítomností "mikročástic", z nichž každá, i ta  nejmenší, obsahuje vlastně celého Krista - pokud z nepozornosti spadne na zem a je pošlapána od lidí, považují to za zneuctění eucharistie. Což také svým způsobem zneuctění je a každý křesťan by měl udělat všechno pro to, aby k němu nedošlo.

Zastánci přijímání "na ruku" zase mají silný "trumf" v otázce větší hygieny - zvláště v době pandemie koronaviru.





Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy