Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 225, komentářů celkem: 429541, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 430 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116465267
přístupů od 17. 10. 2001

Z internetu: Svědectví rabína Felixe Halperna
Vloženo Středa, 04. srpen 2021 @ 00:44:06 CEST Vložil: Tomas

Svědectví poslal Magdalena07


Poslechněte si vyprávění rabína, který se vrátil z klinické smrti a jaké poselství přináší Božím lidu..

Kdo z vás umíte dobře anglicky,
 zkuste to přeložit těm, kteří hledají ve slovníku :-)

Zdraví
Magdalena


"Svědectví rabína Felixe Halperna" | Přihlásit/Vytvořit účet | 198 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Středa, 04. srpen 2021 @ 06:47:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prej rabín :) Podvodník je to.
Viz:




Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Pátek, 06. srpen 2021 @ 14:45:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravím Magdaleno,
díky za skvělý příspěvek. Přepis jsem si už stáhl. 

P.S.
Nedej se znechutit člověkem, který znevažuje tvůj příspěvek. Je to člověk, který odpadl od křesťanství k judaismu, ve kterém může ovšem vzhledem ke svému nežidovskému původu hrát jen druhořadou roli. Navíc dnes už ví, že naletěl . . . Zde na Granosalis je možné vidět jeho vývoj od posměvače, zpochybňujícího křesťanská svatá Písma, až k patologické nenávisti Krista a všeho křesťanského. Proto zde rozlévá svoji hořkost a zlobu.  

Pan Šíma se zatvrdil a jeho nenávist ke Kristu ho vede k neustálým útokům na vše křesťanské. A jeho útoky jsou jednak nevybíravé a jednak i hloupé, což již dnes může pozorovat každý. Zřejmě už nemá svobodu přestat. 

Politováníhodný člověk!!!

V této souvislosti mě napadá jedna moudrost: 

"Vlci vyjí - ale karavana jde dál."

rdf



Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Úterý, 10. srpen 2021 @ 14:14:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pro Akuzativa

Samozřejmě souhlasím s tebou že by nás křesťany neměl Talmud zajímat. Talmud není pramenem naší víry. Ale jestliže se dostanu do diskuze s judaisty, pro které Talmud  pramenem jejich víry je, a u mnohých judaistů dokonce důležitějším nežli Starý Zákon, tak už mě Talmud zajímat prostě musí. Musím být informován o tom, z jakých pozic se mnou judaisté diskutují, jaký je poměr Talmudu ke Kristu, křesťanství apod. 

A v Talmudu se lze dočíst o Kristu velice ošklivé věci. Teď budu zpaměti citovat pár vět z knihy Paula Johnsona "Dějiny židovského národa" kterou vydalo tuším nakladatelství Rozmluvy v tuším v r. 1996. 
A tam je na straně tuším 120 (jestli si dobře vzpomínám vlevo nahoře), zhruba toto: 

"Ježíš plakal, ponížen jsa v debatě" a "Ježíš se topil v Pekle ve vroucích výkalech."

Ohavnost!!!
Ohavnost!!!

Samozřejmě bych si to nedovolil uvést, kdyby se o tom nezmínil Paul Johnson. Knihu lze zakoupit v antikvariátech nebo stáhnout z různých portálů v pdf formátu, ale jen přes přihlášení, o což pochopitelně nemám zájem. Ale jestli máš zájem, ověř si prosím mé tvrzení. Já zde rozhodně nemám v úmyslu lhát, protože víra v Ježíše Krista mi to prostě nedovolí. 

Ale vyhledal jsem i jiné prameny: 




Tak z těchto pozic s námi judaisté diskutují a je velice dobré to vědět. 

Já se na judaismus dívám takto

Právoplatná židovská bohoslužba je jen ta, která je uvedena ve Starém Zákoně. Ten, kdo toto neuznává, projevuje nedostatečný respekt k Písmům Starého zákona!!! A protože po zničení chrámu v r. 70 již  realizována býti nemůže, proto již  Židé  Bohu sloužit nemohou. A protože nemůže být realizována každoroční oběť za hříchy lidu (3M. 16; Žd. 9,7), proto nadále Židům odpouštěny hříchy nemohou. Zničením jeruzalémského chrámu tak byla židovská bohoslužba samým Bohem ukončena. 

To je logické. 

3M. 16,34 "A bude vám to ustanovením věčným k očišťování synů izraelských, ode všech hříchů jejich, každého roku jednou. I učinil Mojžíš tak, jakž jemu byl přikázal Hospodin." (BK)

A na tuto starozákonní každoroční oběť, která je ustanovením věčným!!! (3M. 16,34), logicky navazuje oběť Kristova tak, aby kontinuita odpouštění hříchů byla zachována. 

Jenže Židé Spasitelovu oběť zavrhli a zvolili si Barabáše: 

Židé Pána Ježíše Krista zavrhli (Ž. 118,22; Mt. 21,41; Mk. 12,10; 1Pt. 2,7), následně si pak na soudu zvolili zločince Barabáše (J. 18,40), pak přivolali za tento odporný čin zlořečení na sebe i své děti (Mt. 27,25), a pak Spasitele zabili (Sk. 3,15; 5,30; 1Tes. 2,15).

V prvních dvou textech (Sk. 3,15 a Sk. 5,30) použili kraličtí význam "zamordovali", který je přesnější, protože Pán Ježíš byl odsouzen PROTI římskému právu, na nátlak Židů, a tedy byl ZAVRAŽDĚN, protože na Kristově kříži měl podle římského práva viset Barabáš!!! 

A zlořečení Židů za Spasitelovu smrt "Krev jeho na nás . . ." (Mt. 27,25) se s Židy potáhne až do druhého příchodu Pána Ježíše v moci a síle na tito zem, kdy Židy zachrání před úplným vyhlazením. Tehdy Židé uvidí, koho bodli (Zach. 12,10) a budou nad ním kvílit, jako nad prvorozeným. Což ovšem potvrzuje skutečnost, že se vina Židů, kterou na sebe přivolali (Mt. 27,25), přenáší z pokolení na pokolení. Je velice zvláštní, že Pána Ježíše bodl římský voják (J. 19,34), ale Písmo za tento čin přisuzuje Židům (Zach. 12,10).

Ačkoli je vina Židů nepochybná, tak nám nepřísluší soud, protože Židy bude soudit Ten, kterého bodli (Zach. 12,10; J. 5,22)

A po smrti Spasitelově dostali Židé 40- letou lhůtu k pokání, kterou nevyužili, zatvrdili se a odmítli akceptovat skutečnost, že smrtí Pána Ježíše na kříži byla jejich stávající bohoslužba ukončena. Proto Bůh poslal římskou armádu, která Židům tento fakt důrazně připomněla zničením jeruzalémského chrámu. 

A dovol mi zde ocitovat ustanovení židovské bohoslužby.

3M. 16,34 "A bude vám to ustanovením věčným k očišťování synů Izraelských ode všech hříchů jejich, každého roku jednou. I učinil Mojžíš tak, jakž jemu byl přikázal Hospodin." (BK)

Už z tohoto textu je jasné, že Židé, kteří se tak ohánějí Starým Zákonem, toto ustanovení nedodržují!!! Toto ustanovení je věčné!!!

Věčné!!!

A tady se vracím k prvnímu tvrzení mého pohledu na judaismus:















PODOBENSTVÍ O FÍKOVNÍKU [www.notabene.granosalis.cz]














Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Středa, 11. srpen 2021 @ 16:37:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vážený pane Vota,
jsem zděšen tímto vaším komentářem:

Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pondělí, 09. srpen 2021 @ 09:29:49 CEST
(
O uživateli | Poslat zprávu) )
???
Akuzativ, jsem svobodný, z otroctví hříchu křesťanského Ješu byl jsem vysvobozen!
Nepanuje nade mnou :)
Projev úcty vůči vašemu křesťanskému Ješu ode mne neočekávejte :)

Tak to je děsivé. 
Podívejte se, kdysi napsal br. farář Marius Baar v knize "Západ na rozcestí" toto:
Parafrázuji:

"Duchovní svět je černobílý. kdo se nerozhodne pro bílé, stojí automaticky na protější straně. Neutralita neexistuje."

To podepisuji. 

Ale co je děsivé je to, že vy zůstáváte na černé straně nejen díky svému nerozhodnutí - ale naprosto VĚDOMĚ, díky svému rozhodnutí. A ještě se z toho radujete!!! Takový postoj jsem nezažil ani u komunistů!!! Vy tyto ateisty neskutečně překonáváte!!!

Já chápu, že jste indoktrinován judaismem. 

Pojďme se tady na kořeny judaismu společně podívat. 

3M. 16,34 "A bude vám to ustanovením věčným k očišťování synů Izraelských ode všech hříchů jejich, každého roku jednou. I učinil Mojžíš tak, jakž jemu byl přikázal Hospodin." (BK)

To je naprosto stěžejní text. Hospodin v 3M, 16 zaručuje Izraeli bohoslužbu, která potrvá na věky. (3M. 16,34).

Jenže v r. 70 byl jeruzalémský chrám zničen. Ale věčná bohoslužba nemohla zaniknout s chrámem, který byl jen dočasný!!! To znamená, že navzdory zničenému chrámu, s kterým zanikli saduceové i obětní systém, musel velekněz, chrám i oběť nadále existovat!!!

Kdyby Židé měli ducha Božího, pak by se Boha ptali, kde je nyní chrám, velekněz i oběť, když to všechno nevidíme, ale z Písma víme, že to všechno musí nutně existovat???

Anebo jinak: V co NOVÉHO, se velekněz, chrám i oběť transformovali a kde to lze nalézt???

A dostali by od Boha asi tuto odpověď: 

Ježíš Kristus je chrámem (J. 2,19-21), ve kterém přebývá plnost božství (Kol. 2,9). Dále to, že Pán Ježíš Kristus je veleknězem (Žd. 4;14,15) i obětí (Žd. 7,27; 1J. 2,2).

Což znamená, že novou bohoslužbou je Kristus, který disponuje vším, co je k bohoslužbě zapotřebí. A tato nová bohoslužba se neomezuje jen na židovský národ, ale je určena celému světu. 

Ef. 2,14 15 "Nebo onť jest pokoj náš, kterýž učinil oboje jedno, zbořiv hradbu vedoucí na různo, (15) A nepřátelství, totiž zákon přikázání v ustanoveních, vyprázdniv skrze tělo své, aby ty oboje vzdělal v samém sobě v jednoho nového člověka, tak čině pokoj. (BK)

V jednoho NOVÉHO člověka - jde tedy o náboženství nového, vyššího typu. 


Ale Bůh nezavrhl lid, který si vyhlédl.

Ř. 11,1-4 "Protož pravím: Zdaliž Bůh zavrhl lid svůj? Nikoli, nebo i já Izraelský jsem, z semene Abrahamova, z pokolení Beniaminova. (2) Nezavrhlť Bůh lidu svého, kterýž předzvěděl. Zdali nevíte, co písmo praví o Eliášovi kterak se modlí Bohu proti lidu Izraelskému, řka: (3) Pane, proroky tvé zmordovali a oltáře tvé rozkopali, já pak zůstal jsem sám, a i méť duše hledají? (4) Ale co jemu dí odpověď Boží? Pozůstavil jsem sobě sedm tisíců mužů, kteříž neskláněli kolen před Bálem."  (BK)

Ř. 11,29 "Darů zajisté svých a povolání Bůh nelituje." (BK)

Bohužel Židé, kteří vytvářeli novou bohoslužbu po zničení chrámu, opustili víru a vykročili na cestu nevěry a svévole. Vytvořili si své vlastní náboženství, jakýsi slepenec božského a lidského, o čem se bláhově domnívají, že tím Bohu slouží. V podstatě si vytvořili PARALELNÍ náboženství dle svých představ.  A celé židovské náboženství po zničení chrámu je založeno na NEVĚŘE v 3M. 16; resp. 3M. 16,24. A od toho, se odvíjí vše další.

Proto nepostřehli, že Bůh je už pro ně nepřístupný. Bůh je přístupný pouze skrze Krista, Božího Syna, který je Cestou, Pravdou i Životem (J. 14,6) a jedinými dveřmi vedoucími k Otci (J. 10,7, 9). Kdo nectí Syna, nectí ani Otce (J.5,23), protože Syn a Otec jedno jsou (J. 10,30)

Ale každá svévole a odklon od Boha má ten následek, že se člověk dostává do sféry satanova vlivu. Proto vznikly oba Talmudy, palestinský i babylónský, které jsou naplněny nenávistí k našemu Pánu Ježíši Kristu. 

EXISTUJE SPASENÍ V JUDAISMU? [www.notabene.granosalis.cz]

A že je rabínský judaismus náboženstvím nevěry a nenávisti k našemu Pánu Ježíši Kristu, toho nezvratným důkazem jste i Vy i Vaše působení zde na Granosalis, pane Vota. 

Ano, pane Vota, ty nenávistné výroky o Kristu, které jsem uvedl, když jsem citoval Johnsona, v Talmudu skutečně existují. Já mám staženo ještě původní necenzurované vydání v angličtině z počátku minulého století a tam to lze dohledat. A tyto texty já, gój, skutečně nemohu číst s klidnou myslí.

Můj pohled na náboženství rabínského judaismu je ten, že je to náboženství nevěry a nenávisti. 

A abychom došli k nějakému závěru: 

V souboji mezi judaismem a křesťanstvím, který jste nám zde vnutil, odchází judaismus na hlavu poražen proto, že zde bylo prokázáno, že je založen na nevěře a nenávisti. 

Ale nyní k Vám pane Vota osobně: 

Já jsem nakonec rád, že jste zde tu válku rozpoutal. Vždy jsem věděl, že Mesiáš už přišel a bral jsem to jako axiom, jako něco, o čem se nepochybuje, třeba že dvěma body prochází jediná přímka. 

Ale díky Vám (a samozřejmě primárně díky Bohu, který všechno řídí) už vím, PROČ už Mesiáš přišel. Takže Vaše nenávistné útoky na Krista a křesťanskou víru nám všem posloužily k dobrému, tedy k vyššímu poznání - i když nevím, zda Vám mám za tento posun vpřed poděkovat. Bohu určitě - ale Vám???

Každopádně tato válka rozšířila můj obzor. A to je nesporný přínos. Ale chtěl bych, aby se stala přínosem i pro Vás. 

Podívejte se, pane Vota, Kristus (zatím) stále zve. A zve i Vás, pane Vota. U něj najdete pokoj (Ef. 2,14). Bylo by tragickým omylem domnívat se, že se nad Vás povyšuji, či že jsem lepší nežli Vy. V žádném případě! Všichni jsme zhřešili, a jsme daleko od Boží slávy. (Ř. 3,23). Skutečně jediným rozdílem mezi námi dvěma je to, že já jsem se nechal smířit s Bohem skrze oběť Pána Ježíše Krista, kdežto Vy nikoli. Ale jinak je jeden z nás za 18 a ten druhý bez 2 za 20. 

Víte, já každému kdo odmítne evangelium říkám "Je to Váš život a bude to i Vaše věčnost. Jsme na tomto světě všichni ve zkušební době a ani jeden z nás neví, kdy mu tato doba skončí!" 

Uvědomte si prosím, že ta Vaše nenávist, s kterou tak fanaticky bojujete proti Kristu, je meč, který držíte za ostří. To neustojíte. To nevydržíte. Jediným řešením vaší situace je činit pokání a věřit evangeliu. (Mk. 1,15), jak tu už zaznělo. 

Nenávist vede ke smrti

J. 15,23 "Kdož mne nenávidí, i Otceť mého nenávidí." (BK)

V dnešním světě plného nenávisti, je moudré obrátit se k jediné KONSTANTĚ, která přetrvává věky. 

Žd. 13,8 "Ježíš Kristus včera i dnes tentýž jest i na věky." (BK)

Rozhodnutí je jen na Vás!!!

Co dodat???
rdf
















Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Pondělí, 16. srpen 2021 @ 14:05:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já bych nyní upřesnil  a shrnul můj pohled na judaistické náboženství i nastupující křesťanství. 

Vycházím ze základních faktů: 

Židovská bohoslužba je popsána v 3M. 16. A tato bohoslužba je ustanovením věčným:


Židovská bohoslužba byla reprezentována stánkem úmluvy (později chrámem), dále pak veleknězem a obětí.

A protože jde o ustanovení věčné, tak chrám, velekněz i oběť musí trvat navěky!!!

Pro Židy platí, že právoplatná je jen ta bohoslužba, která je uvedena ve Starém zákoně, konkrétně v ustanoveních 3M. 16. A protože jde o ustanovení věčné, pak tato bohoslužba nemůže být žádným člověkem  změněna!!!

Tvrdí-li dnes Židé, že jejich, oproti Starému Zákonu redukovaná bohoslužba (tedy bez velekněze, chrámu o oběti), je právoplatná, úplná, a tedy Bohu milá, pak musí NUTNĚ připustit, že se Hospodin při stanovení starozákonní bohoslužby mýlil - což je ovšem rouhání, které s sebou nese Boží trest. A s tím já nechci mít nic společného! 

Bůh žádnému člověku neudělil právo, zasahovat do bohoslužby, kterou sám ustanovil. 

Sám fakt, že si Židé po zničení druhého chrámu bohoslužbu svévolně změnili, svědčí o jejich nedostatečném respektu k ustanovením 3M, 16, kde byla židovská bohoslužba definována - ale i k Bohu vůbec!!! A protože v této redukované a lidskou svévolí nastolené bohoslužbě již nejsou přinášeny oběti za hříchy lidu, proto Židům vyznávajícím tuto bohoslužbu hříchy odpouštěny nejsou!!! A to je velmi vážný nedostatek tohoto náboženství. A tady se musíme ptát po smyslu: Jaký má toto náboženství vůbec smysl, když ke spáse nevede???

To jen na okraj. 

Čas minul, chrám Šalamounův byl zničen, poexilní proroci skončili Malachiášem a v Izraeli už  nebyl nikdo, kdo by národu zjevil Hospodinovu vůli. 

A potom došlo ke golgotské události, která změnila svět

J. 19,30 "A když okusil Ježíš octa, řekl: Dokonánoť jest. A nakloniv hlavy, ducha Otci poručil."

A v tento okamžik Spasitelovy smrti, skončila Stará smlouva a současně vznikla Nová smlouva, smlouva vyššího typu, smlouva univerzální, určená všem, v níž se Kristus stal novým veleknězem (Žd. 4;14,15), novým chrámem, ve kterém přebývá plnost božství (J. 2,19-21; Kol. 2,9) i novou obětí (Žd. 7,27; Žd. 9,28; 1J. 2,2) - a to při dodržení ustanovení (3M. 16,34)!!!




Tento začátek nové éry byl doprovozen nadpřirozenými událostmi:

1) Tma od hodiny šesté do hodiny deváté (12-15 hod) (Mt. 27,45; Mk. 15,33; Lk. 23,44)

2) Roztržení chrámové opony (Mt. 27,51; Mk. 15,38; Lk. 23,45)

3) Zemětřesení v Jeruzalémě, při kterém se hroby otvíraly, mnozí zesnulí vstali a ukázali se mnohým (Mt. 27;51-53)

Tyto události nebyly Židy správně vyhodnoceny, zřejmě proto, že jejich myšlení bylo už zatíženo nenávistí k Pánu Ježíši Kristu, tedy vpravdě barabášovským myšlením, které vyústilo až ve vraždu Spasitele:

Ukřižuj! (Mt. 27; 22,23; Mk. 15; 13,14; J. 19,15)
Propusť nám Barabáše! (Mt. 27; 20,21,26; Lk. 23,18; J. 18,40)

Ale Kámen, který stavitelé zavrhli, stal se kamenem úhelným
(Ž. 118,22; Mt. 21,42; Mk. 12,10; Lk. 20,17; 1Pt. 2,7)

Židé Pána Ježíše Krista zavrhli (Ž. 118,22; Mt. 21,41; Mk. 12,10; 1Pt. 2,7), následně si pak na soudu zvolili zločince Barabáše (J. 18,40), čímž  přivolali za tento odporný zločin zlořečení na sebe i své děti (Mt. 27,25), a pak Spasitele zabili (Sk. 3,15; 5,30; 1Tes. 2,15).

V prvních dvou textech (Sk. 3,15 a Sk. 5,30) použili kraličtí význam "zamordovali", který je přesnější, protože Pán Ježíš byl odsouzen PROTI římskému právu, na nátlak Židů, a tedy byl ZAVRAŽDĚN, protože na Kristově kříži měl podle římského práva viset Barabáš!!! 

A zlořečení Židů za Spasitelovu smrt "Krev jeho na nás . . ." (Mt. 27,25) se s Židy potáhne až do druhého příchodu Pána Ježíše v moci a síle na tuto zem, kdy Židy zachrání před úplným vyhlazením. Tehdy Židé uvidí, koho bodli (Zach. 12,10) a budou nad ním kvílit, jako nad prvorozeným. Což ovšem potvrzuje skutečnost, že se vina Židů, kterou na sebe přivolali (Mt. 27,25), přenáší z pokolení na pokolení. Je velice zvláštní, že Pána Ježíše bodl římský voják (J. 19,34), ale Písmo za tento čin přisuzuje Židům (Zach. 12,10).

Židé volali: 

J. 19,15 "Oni pak zkřikli: Vezmi, vezmi, ukřižuj jej. Řekl jim Pilát: Krále vašeho ukřižuji? Odpověděli přední kněží: Nemámeť krále, než císaře."

Tím ovšem nad sebou, jako duchovní autoritu uznali římského císaře - a toho se až do druhého Spasitelova příchodu v moci a síle, nezbaví. To samozřejmě mělo neblahé následky. Odmítli Božího Syna a uznali nad sebou vládu císaře. A Hospodin jim vyhověl: Císař skutečně po 40 letech přišel!!!

SHRNUTÍ

Židé, svým barabášovským myšlením vůbec nepochopili, k čemu vůbec došlo. Po čase se situace uklidnila, takže nabyli dojmu, že se nic zvláštního nestalo. Židovská bohoslužba existovala formálně (tedy bez vlivu na spasení) až do zničení chrámu v r. 70. Aby Bůh Židy vyvedl z omylu, poslal římskou armádu, která dobytím Jeruzaléma a zničením chrámu Židům DŮRAZNĚ připomněla, je jejich bohoslužba už definitivně skončila









EXISTUJE SPASENÍ V JUDAISMU? [www.notabene.granosalis.cz]











Překopíruji zde jeden komentář z diskuse k článku "Některé vztahy mezi Otcem a Synem".

Myšlenkový svět judaismu je pro většinu z nás cizí a příliš vzdálený - proto myšlenkovým pochodům a postojům judaistů nerozumíme. Pro ty, kterým se zdá moje vyjádření příliš tvrdé, bych rád ocitoval tři pasáže z knihy vrchního zemského rabína Karola Sidona s názvem "Evangelium podle Josefa Flavia". 

Tato kniha sumárně obsahuje autorova nepodložená tvrzení (fantazie), a dále tvrzení, jež jsou s Písmem v příkrém rozporu.

26  EVANGELIUM PODLE MNE

"Dětství Ježíšovo
bylo, jak se mi zdá osudně poznamenáno jeho vztahem k matce. Jak jsem už řekl, vedl se mezi Židy a křesťany nejvášnivější spor o okolnosti Ježíšova narození. Židé tvrdili, že jeho matka dítě počala v nemanželském styku. S kým opravdu Ježíše měla, na to neodpovídá ani Talmud, ani Kelsus, ba ani evangelia, ale pravděpodobně za jeho otce pokládali tesaře Josefa. "Pocházejí z knížat a pánů," čteme v talmudském traktátu Sanhedrin (106a), a "*****í se s nějakým tesařem." 
***
"Když už jsme u této otázky, nesmíme však zapomínat na to, že rodokmeny v Matoušově a Lukášově evangeliu, ač jinak odlišné, odvozují Ježíšovu příslušnost  ke kmeni Davidovu nikoliv přes Marii, nýbrž přes Josefa."
Str. 107,108

***
"Matoušovo a Lukášovo evangelium kromě toho tvrdí, že byl synem panny. V Lukášovi anděl zvěstuje Marii narození dítěte slovy: "Duch svatý přijde k tobě, moc nejvyššího tě zastíní" (I,35). Tato víra je odvozena i Izaiášova proroctví o zázraku, znamení, které udělá Pán, když panna počne a porodí Syna. Zastánci teorie mýtu z toho samozřejmě vyvozují závěr, že legenda tu byla dřív než Ježíš a že Ježíš vůbec nemusil existovat, aby vstoupila do evangelií. Historičnost Ježíšovu ovšem potvrzuje všechno, co jsem dosud napsal, zvláště v prvních kapitolách této knihy, a navíc svědectví Kelsovo a Tacitovo (Anály. XV,44). V tomto ohledu - totiž v otázce okolností početí - se mi zdá nejzávažnější tvrzení Židů, že se Ježíš narodil z cizoložství. Shoduje se vlastně s křesťanskou tradicí v tom, že byl synem někoho jiného než Mariina právoplatného manžela."
Str. 108
***
"Pro Ježíše ale okolnosti jeho početí a narození zdaleka nebyly příznivé. Velmi záhy se nutně dověděl, jak přišel ba svět a těžko se smiřoval s tím, co mu předhazovali jeho starší chlapci a nakonec i jeho bratři, od nichž se lišil právě tím, co učinilo šťastnými jeho rodiče. Byl "dítě cizoložství" , byl bastard." Že si Josef vzal Marii za ženu, nic na Ježíšově "Kainově znamení" nezměnilo. Byl jiný, byl donucen být jiný. nesl tedy v sobě jednak pýchu na příslušnost k Davidovu rodu, stejně ovšem jako sourozenci, ale vedle toho i hanbu, pocit méněcennosti. Čím citlivější byl však na "hanbu", tím více se utíkal k naději v určenost syna Davidova. Kdyby možná neměl tu příležitost, zhroutil by se, zatrpkl navždy a nic kloudného by z něho nebylo. Davidovské předurčení mu tak bylo hnacím motorem sebevědomí a pobídkou překlenout prokletí velkými skutky a jimi dodat váhy svému životu." 
Str. 109,110

Pramen: Karol Sidon, Evangelium podle Josefa Flavia, vydala Mladá fronta jako svou 5350. publikaci, vydání 1. Praha 1001, 208 stran. Dostupné v univerzitní a městské knihovně, oblastních knihovnách, snad ještě i v antikvariátech.

Celou knihou se jako červená nit vine totální nepochopení novozákonní zvěsti, které bez Ducha svatého není možné.

Svatý Pavel praví:

2Kor. 3:14-16 "Ale jejich chápání se zatemnilo. Až do dnešního dne totiž přetrvává týž závoj, když se čte Stará smlouva. Není nikterak sňat; to že mizí, působí totiž Kristus. Ano, pokaždé když se čte Mojžíš, leží až do dnešního dne na jejich srdci závoj. Teprve až se člověk obrátí k Pánu, je ten závoj sňat." (JB)

Jsem vděčen rabínu Sidonovi, že nám dal ve své knize nahlédnout do svého, potažmo židovského myšlení. Věci se mají právě takto - ale potom nechápu, co zde judaisté vůbec pohledávají. K tématu:  JSOU RABÍNŠTÍ JUDAISTÉ NAŠIMI STARŠÍMI BRATRY VE VÍŘE? [notabene.granosalis.cz]  Je zvláštní, že všechny linky na Talmud uvedené v článku nefungují.

Když pročítám tuto knihu, hned mi vytane na mysli tento výrok apoštola Pavla:

2Tm. 1:12 " . . vím, komu jsem uvěřil . ." (BK)

Další příklad:

Rabín Baruch Efrati v článku  http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html [www.ynetnews.com] [www.ynetnews.com] ,

křesťanství považuje za modlářství. Jistě, je to jeho názor, na který má pan rabín právo. Stejně tak jako já mám právo na svůj názor, totiž to, že judaismus je založen na nedostatečném respektu k Písmům Starého Zákona, konkrétně k ustanovením 3M. 16, resp. 3M. 16,24, a že toto náboženství je výsledkem lidské svévole; je tedy náboženstvím, které Bůh nevytvořil, ani neodsouhlasil, a navíc je náboženstvím, které je zatíženo NENÁVISTÍ k Pánu Ježíši Kristu.  

rdf









Křesťanské lži o Talmudu šířené uživateli redifon [BA] a monsekem (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 17. srpen 2021 @ 09:29:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tvrzení redifon [BA] a monsek:
monsek: Četl jsem, že sami Židé vydali kletbu na studium a výklad knihy  Daniele . spec. 9. kapitoly.
redifon [BohemianAnonymus]: Ano, ta kletba je v traktátu Sanhedrin 97b.
monsek: Starodávná Rabínská kletba v Talmudu zakazuje lidem číst Daniele 9:24-27. Proč? Co se snaží schovat? Nechť shnijí a rozloží se kosti ruky a prstů toho, který otáčí strany knihy Daniela, aby porozuměl době z Daniela 9:24-27 a jeho památka ať je navždy vymazána z povrchu zemského.
Vota: A nyní porovnejte s tím, co je napsáno v Talmudu, traktátu Sanhedrin!
Odkaz na dané místo, můžete číst i kontex Talmudské diskuze:
https://www.sefaria.org/Sanhedrin.97b.9?lang=bi


Překopírovaný text Sanhedrin 97b:9 zde:
מאי ויפח לקץ ולא יכזב א"ר שמואל בר נחמני אמר ר' יונתן תיפח עצמן של מחשבי קיצין שהיו אומרים כיון שהגיע את הקץ ולא בא שוב אינו בא אלא חכה לו שנאמר אם יתמהמה חכה לו שמא תאמר אנו מחכין והוא אינו מחכה ת"ל (ישעיהו ל, יח) לכן יחכה ה' לחננכם ולכן ירום לרחמכם
The Gemara asks: What is the meaning of the phrase “And it declares [veyafe’aḥ] of the end, and does not lie”? Rabbi Shmuel bar Naḥmani says that Rabbi Yonatan says: May those who calculate the end of days be cursed [tippaḥ], as they would say once the end of days that they calculated arrived and the Messiah did not come, that he will no longer come at all. Rather, the proper behavior is to continue to wait for his coming, as it is stated: “Though it tarry, wait for it.” Lest you say we are expectantly awaiting the end of days and the Holy One, Blessed be He, is not awaiting the end of days and does not want to redeem His people, the verse states: “And therefore will the Lord wait, to be gracious to you; and therefore will He be exalted, to have mercy upon you; for the Lord is a God of judgment; happy are all they who wait for Him” (Isaiah 30:18).


Nyní můžete sami posoudit, křesťané, kteří snad ještě máte nějakou čest a páteř, že jak monsek tak BA zde šíří demagogi, lži, že jsou bezpáteřní bezcharakterní, neštítí se klamat ve jménu křesťanského Ješu.
Jak byste asi měli zareagovat na takové své souvěrce? Jako někteří zde na jejich pomluvy: Amen? Najdou se zde křesťané, kteří se nebudou bát říci o nich: Lháři!
A odkud se vzal tento výrok?: Starodávná Rabínská kletba v Talmudu zakazuje lidem číst Daniele 9:24-27. Proč? Co se snaží schovat? Nechť shnijí a rozloží se kosti ruky a prstů toho, který otáčí strany knihy Daniela, aby porozuměl době z Daniela 9:24-27 a jeho památka ať je navždy vymazána z povrchu zemského.

Zde:
https://m.youtube.com/watch?v=78MYydUM_xg
A jak na to zareagoval jeden z posluchačů té církve?:
Zde:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://mpavlik.casd.cz/wp-content/uploads/2016/02/JEN-PROSTY-CLOVEK.pdf&ved=2ahUKEwiCgeTlwLfyAhWSiqQKHSTkDLoQFnoECAUQAQ&usg=AOvVaw3yCyyhKhBahnlW40FpKkXR [mpavlik.casd.cz]
A kdo že je onen člověk, kdo rozšířil tu lež?:
Zde:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Walter_Veith


Sama jeho církev se za tohoto antisemitu stydí. A Vy chcete naslouchat zde dále šířeným lžím takových jako BohemianAnonymus či monsek? Umíte jim napsat, co jsou zač?
Já ano, ale divím se, že dosud se zde na GS nenalezl jediný křesťan, který by si věci ověřil a dementoval takové šířené nenávistné lži. BA je hoden odsouzení.



Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Úterý, 17. srpen 2021 @ 12:52:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přátelé!
jistý pán, ze synagogy přišedší, na našich křesťanských stránkách napadá Pána Ježíše Krista a jeho učení, znevažuje Spasitele a záludně se nám snaží podsunout, že náš Spasitel žil nejen nesvatým, ale i nemravným životem. 

Kdo se ho o to prosí???
Proč zde provokuje???


"///Bez Kristova učení není ani Kristova Ducha a proto ani život v Kristu.///"

"A nebude to spíše naopak? Bez života v Kristu není ani Kristova Ducha a není ani Kristova učení? Řekni mi, Gregorie, věřil bys Ježíšovi, že má Ducha svatého B-žího a že jeho učení je pravdou, kdyby žil jako smilník a svévolník? Jestli je křesťan křesťanem pro nějaké své naprosto jen ústní vyznání nauky a proto, že tvrdí, že má to, co je napsáno v bibli, a přitom žije naprosto převráceně tomu, co vyznává, tak je pravý kristovec? Odkdy? A ten, kdo tuto nauku nevyznává, ale žije tak, jako žil On - Ježíš Kristus, takový je mimo hranice křesťanství? Křesťanství - to je nauka?" 

URÁŽÍ TOHO, KTERÝ JE PRO NÁS SVATÝ!!!

Nu, a židovský rabín Baruch Efrati v článku
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html [www.ynetnews.com] [www.ynetnews.com]
považuje křesťanské náboženství za modlářství. 

Názor židovského pana rabína já, pitomý křesťanský gój respektuji, má na něj zajisté plné právo. Proto tohoto rabína nijak nenapadám. 

Vztah tří monoteistických náboženství z křesťanského pohledu

1) Křesťanství
2) Islám
3) Rabínský judaismus 

Jsem přesvědčen, že rabínský judaismus je odsunut na třetí místo právě kvůli Talmudu. Je to můj názor i názor řady jiných lidí, proto by měli judaisté náš názor respektovat, stejně jako my nrespektujeme názory jejich. My se nikam nevlamujeme, nikoho neprovokujeme, což je zřejmé

Nechť nám tento judaistický agresor dovolí hlásat naše názory na našich stránkách!!!

*   *   *

Vztah tří monoteistických náboženství z judaistického pohledu podle rabína Barucha Efratiho

1) Judaismus
2) Islám
3) Křesťanství

Křesťanství je podle pana rabína modlářství, zatímco islám je poměrně čestné náboženství. 

Nic proti tomu!!!
Proti tomu bych vystoupil jen v případě, kdyby své názory vnucoval na křesťanských stránkách.

Povšimněme si, že obě hlediska jsou si podobná. Jak judaismu, tak i křesťanství, je islám bližší.  

Z mého pohledu (a můj pohled není ojedinělý), je judaismus odsunut na třetí místo, právě kvůli Talmudu. Všem svým křesťanským přátelům (díky útokům sem vpadnuvšího pána postiženého patologickou nenávistí ke Kristu a křesťanství), říkám:

KŘESŤANSTVÍ JE S RABÍNSKÝM JUDAISMEM NESLUČITELNÉ!!!

Jenže tento judaistický agresor jehož jméno, ani nick už nebudu uvádět, dirigován patologickou nenávistí ke Kristu dál bezhlavě útočí:

Křesťanské lži o Talmudu šířené uživateli redifon [BA] a monsekem (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 17. srpen 2021 @ 09:29:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

"Nyní můžete sami posoudit, křesťané, kteří snad ještě máte nějakou čest a páteř, že jak monsek tak BA zde šíří demagogi, lži, že jsou bezpáteřní bezcharakterní, neštítí se klamat ve jménu křesťanského Ješu."

Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 17. srpen 2021 @ 08:26:47 CEST
(
O uživateli | Poslat zprávu)

">>Nechme tedy Talmud stranou. Diskuse o něm za těchto okolností nemá smysl. Nicméně, poznáváte se v těch textech pane Vota???<<"

":))  Nemá smysl?? Napsal jste, BA, že máte Talmud stažený, že se musíte zajímat o to, co je v Talmudu napsáno. Není nic jednoduššího, než zde dát odkaz na Vámi stažený Talmud, a uvést, kde přesně jste četl, co jste psal, aby si všichni z toho Vámi staženého Talmudu mohli ověřit, co jste napsal a podívat se na kontext v něm."

"Jenže, Vy jste lhář, demagog, křesťanský nacistický antisemita. Lžete, šíříte klam, nenávist a víte o tom, že co jste psal v Talmudu není. Anebo Talmud nemáte, jenže on je online přístupný."

"Pro toho svého křesťanského Ješu jste ochoten lhát, křivě svědčit, pomlouvat, klamat, být podlý."

TO JE NEJEN ODPORNÉ - ALE I ŽALOVATELNÉ!!!
TAK TOTO JE ÚTOK ČLOVĚKA, POSTIŽENÉHO PATOLOGICKOU NENÁVISTÍ KE KRISTU, KTERÝ UŽ ZTRATIL PŮDU POD NOHAMA A MÁ JIŽ NENÁVISTÍ ZASTŘENÝ ROZUM!!!
UŽ SE ABSOLUTNĚ  NEOVLÁDÁ!

Na to mohu střízlivě podotknout, že tento člověk si hromadí hněv ke dni hněvu (Ř. 2,5) a soudit ho bude křesťanský Pán Ježíš Kristus (J. 5,22). A Boží soud, je na tomto člověku již dobře patrný.
rdf








Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Čtvrtek, 19. srpen 2021 @ 23:27:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
SHRNUTÍ MÝCH KOMENTÁŘŮ

1) Právoplatná židovská bohoslužba je pouze ta, která je zakotvena ve Starém zákoně v (3M. 16), resp.  (3M. 16,34), která je bohoslužbou věčnou - tedy rozhodně neskončila zničením chrámu v r. 70. 

2) Spasitelovou smrtí na kříži skončila Stará smlouva a vznikla smlouva Nová, ve které je Kristus novým veleknězem (Žd. 4;14,15), novým chrámem, ve kterém přebývá plnost božství (J. 2; 19-21; Kol. 2,9) i novou obětí (Žd. 7,27; Žd. 9,28; 1J. 2,2) a to při dodržení ustanovení věčného (3M. 16,34)!!!

3) Po smrti Spasitelově pokračovala židovská bohoslužba (bez vlivu na spasení, protože už byla nastolena Nová smlouva), až do zničení chrámu v r. 70. 

4) Po roce 70 vzniklo náboženství rabínského judaismu, které je založeno na:

a) Nedodržení ustanovení věčného zakotveného v (3M. 16,34)

b) Nenávisti k Pánu Ježíši Kristu: 

Nazývali Ho Belzebulem
(Mt. 10,25; Mt. 12; 24,27; Mk. 3,22; Lk. 11; 15,18,19)

Volali: "Ukřižuj!
(Mk. 15,13, 14; J. 19; 6,15)

A to trvá dodnes. Není mi známo, že by se rabínský judaismus od těchto výroků (či jejich smyslu), distancoval. 

Hradbu, která rozdělovala Židy i pohany, Kristus zbořil (Ef. 2; 14,15; Gal. 3,28), nicméně Židé si ji svým novým náboženstvím znovu postavili. nenávist k Tomu, který hradbu zbořil, tj. ke Kristu, nalezla svůj výraz v Talmudu palestinském, později babylónském, kde se o Kristu můžeme dočíst velice nehezké věci - viz v mých komentářích citace z knihy Paula Johnsona "Dějiny židovského národa."

Všude tam, kde začne působit Kristův duch, je Antikrist v okamžitém protiútoku. Židé podlehli Antikristu, když přivolali zlořečení na sebe, i své děti (Mt. 27,25), které potrvá až do druhého Spasitelova příchodu v moci (Zach. 12,10; J. 19; 34, 37).

A duch Antikristův byl na světě zhruba 600 let před vznikem islámu! (1J. 4,3)!!!

Už název náboženství "rabínský judaismus" ukazuje na skutečnost, že toto náboženství pokračuje v duchu zákoníků a farizeů, Spasitelových odpůrců. Kdyby totiž nebylo nenávisti ke Spasiteli, pak nevidím jediný důvod, proč by toto náboženství nemohlo s křesťanstvím splynout. 

A TÍM JE TO DANÉ.
rdf











Re: Svědectví rabína Felixe Halperna (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Pátek, 20. srpen 2021 @ 16:49:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jen bych doplnil toto:

Jan 15, 25 [biblenet.cz] To proto, aby se naplnilo slovo napsané v jejich zákoně: ‚Nenáviděli mě bez příčiny.‘
Žalmy 35, 19 [biblenet.cz] Ať se nade mnou mí zrádní nepřátelé neradují, ať nemhouří oči, kdo mě bez důvodu nenávidí.
Žalmy 35, 25 [biblenet.cz] Ať si v srdci neříkají: „Dobře mu tak, to jsme chtěli!“ Ať neřeknou: „Zhltli jsme ho.“
Žalmy 35, 26 [biblenet.cz] Ať se zardí hanbou ti, kdo se radují ze zla, které mě postihlo . Ať poleje stud a hanba ty, kdo se nade mne tolik vypínají.
Žalmy 69, 5 [biblenet.cz] Víc než vlasů na mé hlavě je těch, kdo mě bez důvodů nenávidí; zdatní jsou, kdo umlčet mě chtějí, zrádní nepřátelé! Co jsem neuchvátil, mám teď vracet.
Jan 12, 10 [biblenet.cz] Proto se velekněží uradili, že zabijí i Lazara;

Obrázek jest dokreslen . . . 
Úsudek si už udělá každý sám . . .
rdf






Stránka vygenerována za: 1.32 sekundy