|
Právě je 288 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: JirkaB Willy
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120911792 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Povzbuzení: Pravidla křesťanské diskuse
Vloženo Úterý, 08. březen 2022 @ 15:17:08 CET Vložil: Tomas |
poslal Nepřihlášený V sekulárním prostoru jsme často svědky různých diskusí. Jistě jste mnozí alespoň někdy pročetli pár výměn názoru pod články. Nezřídka se jedná i o dehonestace, fauly, urážky, případně je jedné straně sporu úplně zamezen přístup nebo komentář smazán, přičemž nemusí jít jen o porušení etiky. O některých věcech se pro jistotu úplně zakazuje diskutovat a je přípustný jen jediný správný názor. Něco podobného je v církvi nepřípustné. Samozřejmě, nebudu s členem církve diskutovat, zda je Apoštolské krédo pravdivé, protože víra v něho je podmínkou, nikoliv výsledkem diskuse. Jsou totiž věci, které nelze dokázat a přijímají se vírou, podobně, jako axiomy. Ale například proč nediskutovat o tématech, které člověka trápí a na které hledá odpověď, i když může jít o témata, u kterých se předpokládá jen ten jediný správný názor. To by nemělo být zakazováno, aniž by byl jakýkoliv názorový oponent předem diskvalifikován nebo dehonestován. Nejedná se o věci spasitelné. Považuji za nemístné někoho odkázat do patřičných mezí jen proto, že má odlišný názor. Aby diskuse, případně spor, byly smysluplné a nikoliv plané, vybral jsem několik pravidel. ¨
V pokoře pokládejte jeden druhého za přednějšího než sebe Pokud s někým vedeme diskusi, pak mu nedáváme předem žádnou nálepku a přistupujeme k němu s úctou. Nedáváme najevo přípradnou věkovou, intelektuální nebo vzdělanostní převahu. Prostě náš oponent se musí cítit přijat a respektován. Pokud toto pravidlo nebudeme mít v srdci a nerozhodneme se pro něho, oponent to vycítí.
Všechno ať se mezi vámi děje v lásce
Milovat lidi, a zvláště lidi s opačným názorem, nemusí být snadné. Jen láska Kristova, která je vylita v našich srdcích, nám v tom může pomoct. Tato láska nepřeje, a proto ani neudělá, bližnímu nic zlého. Neponíží ho ani nezesměšní či nezraní. Proto by si každý před diskusí měl jasně uvědomit, zda druhého miluje, nebo v něm vidí soka, kterého je třeba porazit. Kde je Duch Páně, tam je svoboda
Oponent musí mít pocit, že nebude chytán za slovo. Není vyzván na souboj, kdo z koho. Není na grilu na DVTV ani u inkvizičního soudu. Musí nabýt pocit, že může říct cokoliv, a že se nemusí bát. Žádná chyba mu nebude vytýkána ani nebude perzekvován nebo udán. Pokud o této zásadě nebudeme hluboce přesvědčeni, nevytvoříme ji. Protože jen Duch svatý může tyto podmínky vytvořit, je vhodné začít společnou modlitbou s prosbou o vedení Duchem pravdy. Kdo při sporu mluví první, jeví se spravedlivý, pak přijde druhá strana a podrobí ho zkoušce
Naše rozprava nesmí být monologem. Názorový oponent musí být jasně vyslechnut, ale i druhá strana musí dostat prostor. Někdy to může být komplikované, a proto je dobré, aby někdo, pokud je to možné, tak nestranný, rozhovor moderoval a dbal na to, aby obě strany mohly vyjádřit, co mají na srdci a mohly jasně formulovat své argumenty. Všichni zajisté v mnohém chybujeme
Měli bychom si sami uvědomit, že máme možná pevné přesvědčení, ale musíme si být vědomi, že bezchybný je pouze Bůh. Musíme si přitom nechat zadní vrátka, abychom mohli svůj názor změnit. Nejvíce z diskuse příjme ten, kdo svůj případný chybný názor opustí nebo alespoň příjme alternativu. Lidé mají většinou problém, že svůj názor mění příliš rychle, nebo ho nezmění nikdy. Položit život ale máme být ochotni za bratra, nikoliv za svůj omylný názor. A s tím bychom měli přistupovat i k diskusi. Naše poznání je jen částečné
I když jsme si svou pravdou jisti, zpravidla ji nejsme schopni domyslet do všech detailů, což nám diskuse často umožní zjistit. Jinými slovy, i když svůj názor nezměníme, oponent nám může nastavit zrcadlo tam, kde je třeba dílčích úprav, či změn. Nebojme se proto přiznat, že něco nevíme, případně si nechme poradit. To oponenta jistě povzbudí a uvidí, že diskuse pro něho není zbytečná. Jestliže si někdo myslí, že něco už plně poznal, ten ještě nepoznal tak, jak je třeba
Tento bod je důsledkem bodu předchozího. Člověk, který je schopen vždy a za všech okolností vše vysvětlit a obhájit ze svého pohledu, je nedůvěryhodný. Jednoduše vzhledem k částečnému poznání to ani pro člověka není možné. Proto, jsme-li přesvědčeni, že máme něco v malíku, budeme při diskusi s odborníkem často nemile překvapeni. "Neomylný" diskutér je jako Brouk Pytlík, který je schopen a ochoten každého poučit, ale nikdy sám poučení nepřijme. Přitom ovšem může mít v lecčems pravdu a obohatit diskusi. Hlupák soptí, co mu dech stačí, moudrý se však vždy ovládne
Člověk, který má v dané věci pravdu, je obvykle umírněný a nevystupuje agresivně. Naopak člověk, který nemá potřebné argumenty, případně hájí jen názor, který převzal, anebo jednoduše neunese názorový rozdíl, se může chovat agresivně. Často se nám může stát, že pozorujeme spor dvou stran ve věci, které nerozumíme. Chování daných účastníků může proto prozradit, kde pravdu hledat. Kdo odpoví dříve, než vyslechl, toť pošetilost a hanba pro něj
Pokud někdo přistupuje do diskuse jen s tím, aby druhé přesvědčil, pak obvykle nenaslouchá argumentům. Hledá pouze způsob, jak je vyvrátit. Takový člověk se nezřídka prozradí tím, že vůbec neposlouchá, co je mu řečeno, skáče druhému do řeči, a chrlí své názory, které nadřazuje nad názory oponenta. Opět je toto chování důležité zejména pro pozorovatele.
Láska se nechá přesvědčit
Ačkoliv tento biblický verš mluví o lásce, lze ji aplikovat i na lásku k pravdě. Pokud je mým cílem dozvědět se pravdu, nikoliv druhého přesvědčit o té své, uvítám každý argument, který je mi sdělen. Jsem tudíž hledačem, nikoliv tvůrcem pravdy. Naprosto ideální je diskuse dvou subjektů, které hledají odpovědi společně.Dodržet tato pravidla v zápalu diskuse není vždy lehké. Proto, i když pravidla nebývají vždy a za všech okolností dodržena, představují pomyslnou čáru, ze kterou je po přešlapu vždy možné se vrátit. A hlavně, umožňují nám se i omluvit. Kde pravidla nejsou, není ani jejich přestoupení.
|
Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Úterý, 08. březen 2022 @ 16:36:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Víš, to je tak. Jsou lidi, kteří v každé době plynou s hlavním proudem dané doby, přimknou se k tomu, co převažuje. Je to tak pohodlnější. Jednak nemusíš přemýšlet a jednak ti nic nehrozí, když říkáš to, co se očekává a převažuje. No a pak tu jsou lidi, kterým mozek sám nikoli ze zlé vůle nahazuje různé alternativy a různá pro a proti a stále to nějak poměřují, zvažují, poměřuji na jemných vahách, kde je více pravdy a kde méně. No a takovým nekonformním a samostatným v uvažování se v různých dobách říká různě. V době vlády církve se jim říkalo - je posedlý zlými duchy. V době vlády komunistů se jim říkalo - je to kapitalistický západní zrádce. V současné době se jim říká agent Kremlu. Přijde zase jiná doba a přijde nová ideologie vyžadující stádní přimknutí se k něčemu a zase vzniknou nové nálepky a noví aktivní pionýři tlačící vpřed jedinou pravdu a samostatně uvažující, co to budou brzdit. |
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Úterý, 08. březen 2022 @ 16:51:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo a v každé době jsou nejvíce agresivní ti, co plují na vlně dobového mainstreamu. Protože jim za to nic nehrozí a pokud poruší pravidla, zákony, tak přece se "správným" úmyslem a se "správným" stádem za zády. Účel světí prostředky. |
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 08. březen 2022 @ 17:00:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo. A na GS v každé době drtivě převažují podporovatelé agresorů, diktatur a despocií - přislušníci ruské 5. kolony, nenávidíci západní demokracii A to jak v roce 2014 - 2015, kdy se jednalo o anexi Krymu a rozvrat Donbasu, tak i nyní při invazi ruských armád na Ukrajinu. |
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Úterý, 08. březen 2022 @ 17:18:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To rozhodně ne, já nesouhlasím s tím co udělalo Rusko teď, ale ani s Irákem jsem nesouhlasil. Zatím :))))
|
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Úterý, 08. březen 2022 @ 18:33:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano nemá s demokracií nic společného, Není to zastánce demokracie. Chce umlčet jakýkoli jiný názor s tím, že cokoli jiné než jeho, je údajně hitler. nebo putin a další nálepy. Rosmano je demagog, lhář a křivá krysa. |
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 08. březen 2022 @ 18:49:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nelži , milovníku despocií, totalit a tyranů. |
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 09. březen 2022 @ 17:10:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | https://www.youtube.com/watch?v=QxcB0PI4ZLg |
]
]
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Úterý, 08. březen 2022 @ 20:49:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já se omlouvám, ale mně ráčkování vadí. Takže jsem ho vypnul po pár minutách. K tomu ta má starší videa plná konspirací. To není nic pro mě :-) |
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 09. březen 2022 @ 08:23:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak jsem to video nakonec projel skoro celé. No bude to směs pravdy a pohádek. Podobně jako Česká televize je směs pravdy a pohádek. Akorát naopak. Jako obvykle pravda je cca to, když si poslechneš všechny strany a uděláš aritmetický průměr. :-) |
]
Re: Kdo jen chvíli stál, již stojí opodál... (Skóre: 1) Vložil: redifon v Středa, 09. březen 2022 @ 09:01:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No výborně, jsem rád. Mohu nabídnout i toto: rdf |
]
Za vypuknutím války na ukrajině stojí dle pobožných obava z homosexuálních průvodů (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Úterý, 08. březen 2022 @ 19:53:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Čerstvá zprávička od pobožných:
Ruský pravoslavný patriarcha Kirill poskytl zatím nejpřímější vyjádření ospravedlňující invazi své země na Ukrajinu. Konflikt označil za součást boje proti hříchu a nátlaku liberální ciziny na pořádání „homosexuálních přehlídek“.
Kdybych byl křesťan, asi bych tenhle názor neměl odsuzovat - vždyť židokřesťanský Bůh otevřeně vybízí k zabíjení lidí praktikujících homosexualitu a homosexuálům slibuje ukrutné mučení ohněm a sírou...
Naštěstí už křesťan nejsem...
|
]
Re: Za vypuknutím války na ukrajině stojí dle pobožných obava z homosexuálních průvod (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Úterý, 08. březen 2022 @ 20:57:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V tomto s patriarchou souhlasím. Ty přehlídky typu PRIDE jsou odporné. A ještě to je nutno brát v kontextu. Nejen PRIDE průvody, ale Alžbětko a sedmdesát pohlaví, inkluze, green deal, multikulturalismus, atd. - tady je jasné, že to není náhoda. To nejsou osamocené prvky. To je celá množina nových progresivistický postojů a dokupy to působí jako nové náboženství. Je to náboženství a EU to prosazuje jako náboženství a když to někdo zpochybní, tak reagují stejně popuzeně, jako když kritizuješ pobožnému jeho knihu a ideologii.
Mně to ukazuje na jednu věc: Lidi potřebují stále nějaké berličky. Nějaké ideologie, ke kterým by se mohli přimknout. A politici potřebují něco hlásat, aby byli důležití a aby dostali hlasy.
To je ta naše civilizace...
Zlatí domorodci někde v Nové Guinei... ti žijou z toho, co je obklopuje a jsou mnohem čistší duše... |
]
|
|
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 09. březen 2022 @ 08:01:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Tak doufám, že si to Rosmano přečetl a bude se podle toho chovat. |
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 15. březen 2022 @ 13:44:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dzehenuti klidně odlož svou gloriolu. Rosmano ti to dobře vysvětluje. |
]
|
|
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 09. březen 2022 @ 09:23:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ceny benzínu a nafty vyšplhaly k 50 korunám za litr a stále rostou, k tomu delší čas rostoucí ceny energií a v důsledku i veškerého zboží a služeb včetně potravin. Pozornost vlády se ale nyní upírá k válce na Ukrajině. Opozice varuje, že neřešením domácích problémů nás čeká tvrdý náraz a nelze se tvářit, že krize s růstem cen neexistuje. Představitelé vládní koalice ale oficiálně reagují, že přece nemůžeme myslet na sebe, když na Ukrajině umírají lidé. Okolní země přitom na krizi reagují. Maďarsko například dokonce zastropovalo ceny pohonných hmot na čerpacích stanicích na 33 korun za litr. „Ceny letí do vesmíru, je to naprosto bezprecedentní a ze Strakovy akademie už několikátý den slyšíme, že zvažují a analyzují možná řešení. Zvažování ty ceny neusměrní, je potřeba okamžitě zasáhnout a včera už bylo pozdě. Nerozumím tomu, proč někteří koaliční politici a dokonce i z naší ODS hystericky vykřikují, že myslet na domácí problémy a chudnutí občanů je nemorální, když na Ukrajině umírají lidé. Je Petr Fiala český, nebo ukrajinský premiér? To si dělají srandu? Podle jeho slov hrozí, že to voliči dají současným vládním stranám ošklivě „sežrat”. „Řeči o tom, že máme solidárně s Ukrajinci méně topit a nejezdit autem jsou jako z hororu. Ať to jdou říct někomu do malého města nebo na vesnici. Přešlapováním na místě ceny všeho vystřelí na Měsíc. Jsem pravičák, ale tady je brutální krizová situace a nelze to bohužel nechat na neviditelné ruce trhu, protože ta ruka by mohla ekonomicky uškrtit nejen podniky, ale i statisíce rodin,” dodává občanský demokrat....Ze sněmovních kuloárů se naše redakce doslechla ještě méně lichotivá slova. „Vláda je naprosto odtržená od reality, žijí v nějakém paralelním světě. Solidární oblepování státních budov vlajkami Ukrajiny je sice pěkné gesto, ale nádrž ani žaludek vám to nenaplní. Vypadá to, že si dnešní vláda za těch osm let v opozici zvykla jenom křičet. Nic moc nenavrhovali a když se teď dostali do vlády, netuší jak reálně vládnout. Nevěřím tomu, že chtějí záměrně decimovat národ, oni jen prostě neví, jak vládnout, jak efektivně rozhodovat,” řekl nám dlouholetý politický stratég, který řadu volebních období pracuje pro mnohé sněmovní strany.
No jo no. Normální člověk nikdy nezvolí aktivistickou soudružku Pekarovou Adamovou nebo politologa Fialu. Už jenom tím, že tyto lidi volím, riskuji chaos, nulové reálné schopnosti vládnout. To snad normální člověk viděl už před volbami. Kdo asi tak jde dělat "politologa" do nějakého ústavu? No leda někdo, kdo nic neumí, tak politolog je něco jako chráněná dílna pro neschopné mouly. Zvolit si žvanivého moulu rozhazujícího rukama za premiéra ukazuje na ty lidi, co ho volili. Jsou to 3,14če. Klidně ať mě nenávidí. Já tvrdím, že každý, opakuji každý, kdo volil pětikolku, je 3,14ča. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 09. březen 2022 @ 21:38:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Omezte spotřebu paliv, část peněz končí u Putina, vyzvala vláda občany
vláda = hlavně předseda vlády Petr Fiala a ministr financí Zbyněk Stanjura
Já tomu pořád nemůžu uvěřit, že jsem se něčeho takového dožil. Umí si někdo představit obdobnou situaci v 80. letech, že by předseda vlády Ladislav Adamec řekl v roce 1988 v televizi, ať lidi nekupují angličáky, džíny nebo elektroniku v Tuzexu, že tím podporují závadný západ a peníze končí u nepřítele?
Ne. Ani ti komouši nebyli takoví fanatici, jak nám předvádí současní pošahanci. Znovu opakuji - nejen tato vláda, ale i ti, co ji volili, to nemají v hlavě v pořádku. Na tom si trvám. Je to vláda magorů a volit ji mohli leda magoři. 👎️ |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 01:36:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak v Polsku i Maďarsku regulují ceny ropy a plynu, proto si tam jezdí Češi natankovat (hlavně do Polska), ale u nás chtějí konec biopaliv, což nic nezmění, nebo jen zhorší... plynu se to netýká a ropa a nafta viz. níže :))))
"Konec povinného přimíchávání biosložky tankování nezlevní, přiznal ministr
09 Bře 2022 19:33"
"Vláda na tiskové konferenci po svém jednání mluvila o úspoře až dvě koruny na litr."
"Distributoři pohonných hmot nebudou muset podle dnešního rozhodnutí
vlády dál přimíchávat takzvanou biosložku. Vláda opatření prezentuje
jako jeden z kroků proti zdražování pohonných hmot. V praxi ale ceny
nesníží, připustil ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela.
„Z našich cenových analýz ale plyne, že bezprostřední vliv na cenu by
byl nulový. Biosložku v palivech by ale bylo nutné okamžitě nahradit – u
nafty by šlo o 6 procent – a to by vedlo k dalšímu tlaku na růst cen,“
uvedl Síkela na Twitteru. Podle něj ale pro návrh hlasoval kvůli tomu,
že ceny řepky rychle rostou.
Ukrajinská sýpka Evropy čelí ruské agresi. Cena řepky mezitím roste a
její vliv na ceny PHM je čím dál větší, takže jsem dnes kolegům na vládě
dal za pravdu, že v takové době bude lepší, aby česká pole namísto ní
zaplnily smysluplnější plodiny. https://t.co/euuhqz42QK
— Jozef Síkela (@JozefSikela) March 9, 2022
Ministr financí Zbyněk Stanjura uvedl na tiskové konferenci, že zrušení
povinnosti přimíchávání biosložky povede ke zlevnění pohonných hmot o
zhruba dvě koruny na litr. Krok vlády vyvolává ale i další otázky. Není
přitom ani jasné, zda distributoři sami od sebe začnou prodávat naftu a
benzín bez biosložky, týká se jich povinnost snižovat emise CO2, které
bez kapalin rostlinného či živočišného původu nemohou dosáhnout. „Když
jsme se na to po rozhodnutí vlády ptali našeho dodavatele nafty, řekl
nám, že má stejně celoroční smlouvy na biosložku a jen tak ze dne na den
nemůže s přimícháváním přestat,“ popsal deníku Zdopravy.cz šéf jednoho z
největších dopravců v zemi.
Přimíchávání biosložek do pohonných hmot je v Česku povinné pro naftu od
roku 2007, od roku 2009 pro benzin. Nafta musí obsahovat nejméně 6 %
biosložky, benzin 4,1 %. Největším výrobcem biopaliv v Česku je podle
ČTK lovosická firma Preol, která patří do skupiny Agrofert ze
svěřenských fondů bývalého premiéra Andreje Babiše (ANO). Spolu s dalším
podnikem z holdingu Agrofert, společností Primagra z Milína na
Příbramsku, má na dodávkách biosložek pro státního distributora paliv
Čepro dlouhodobě zhruba poloviční podíl. Významným dodavatel biosložek
je i firma P3CHEM se sídlem v Líbeznici u Prahy, která však biopaliva
nevyrábí, ale importuje do Česka z ciziny."
Ale naši zdejší fanatici zamilovaní do agentů
Bruselu a neomarxistických pirátsko-topkařských debilů budou tleskat
tomu, co nám nezlevní ropu ani plyn a budou tleskat i zákazu písmena Z. Jak demokratické a svobodomyslné :)))) jak údajně "pravicové" a eurohodnotové :))))
|
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 06:56:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak zrušení povinnosti přimíchávat biosložky je klasický antibabiš, to se bude (některým)voličům líbit. A bude dobře, kdy i koncerny u nás budou pěstovat něco užitečnějšího, než řepku. I když letos ještě ne.
Lidi jsou v česku jsou spíše zaměření závistivě. Řeší maži pumpařů, která je 3Kč na litru, neřeší marži státu, která je 20Kč na litru. Takže v tomto vláda může být docela v klidu - lidi za drahotu ze své hlouposti a neznalosti nadávají na pumpaře, kteří jsou v tom docela nevinně (většina z nich ;-), a ne na stát, který má na drahotě skoro poloviční podíl.
Naftu a benzín pak zlevní pokles cen ropy - cena klesá od včerejška, Čepro už dnes zlevňuje, asi o korunu, ale i tak.
Ještě by bylo potřeba úměrně tomu zdražit cenu přepravy přes české území - poloha je jedna strategická hodnota, kterou máme. Díky ní dálnice ucpané smradlavými špinavými kamiony, na rozdíl od Polska či Rakouska, bez adekvátní protihodnoty. Jenže EU.... ;-) |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 13. březen 2022 @ 08:28:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-valka-na-ukrajine/706533/silene-ceny-na-ceskych-pumpach-marze-12-korun-kdo-nas-bere-na-hul.html?fbclid=IwAR37g5iKhPjFrqIlw7ZaXCwcZJSazkVK9-MBIHYXNe3fy6mBd4fbJUn2OUY |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 14. březen 2022 @ 07:30:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj Stando.
Kovanda :-) On rozumí úplně všemu.
Tady jsou velkoobchodní ceny ČEPRO bez DPH a marží. Cena základní nafty ve špičce 9.3. byla 50.50, cena prémiové nafty asi 54.00Kč. Obvyklá marže prodejců je pak 3-4 Kč, koncová cena je pak o tuto částku vyšší. Kdyby byla marže prodejců 12Kč, stála by základní nafta 62Kč. Že není, stojí jen těch 54. Tedy pro ty, co odebírají od ČEPRO v základní ceně.
Unipetrol má ceny o něco nižší, ale ne o moc.
A v Čechách se myslím neobchoduje na ropě cena WTI.
Někdo si tu jistě mastí kapsu. A vláda stáčí pozornost k pumpařům a vyvolává schválně rozpor ve společnosti, lidi vs. pumpaři. Je to podezřelé.
Teď je velkoobchodní cena o 4Kč nižší než ve špičce, bude klesat i na pumpách. Ale pomalu - protože když lidi blázní a nakupují za vysoké ceny, těžko je někdo bude snižovat. Až si lidi nakoupí všechny ty kanystry a sudy za 55Kč, půjde cena dolů.
Toník
|
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 15. březen 2022 @ 13:46:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec u tebe se ani nedivím, že nemáš jasno v řepce. |
]
|
|
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 09. březen 2022 @ 13:03:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Nejhorší je ale ten satan Zelenskyj, který snaží rozpoutat jadernou válku a to tím, že chce do konflitku zapojit NATO. |
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 09. březen 2022 @ 14:57:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kokain je inhibitorem zpětného vychytávání dopaminu, noradrenalinu a serotoninu v mozku. Navozuje silnou euforii, pocit vzrušení, radosti a rozjasněné mysli, stupňuje sebedůvěru, sebejistotu, družnost a iniciativu, zlepšuje schopnost soustředit se, může však narušit sebekontrolu a objektivitu myšlení, podnítit neklid a agresi.
Někteří přirovnávají působení kokainu k silné kávě, jiní udávají pocit intenzivního rozjasnění mysli. Žádaným účinkem je ztráta zábran, povzbuzení libida, touha po pohybu i zvýšené pracovní nasazení. Pozitivní vliv na sebedůvěru uživatele může vygradovat až v egocentrismus a agresivitu.
Účinky kokainu jsou podobné působení pervitinu, i když v ne „v tak rozblázněné a nekontrolovatelné míře“. Uživatelé popisují, že se po droze cítí svěží, sebevědomí, připraveni na velké zážitky s alkoholem a sexem, jakoby v nadlidské síle a výdrži. Ale platí to i pro další činnosti, člověk „nadupaný“ koksem se mnohdy snadněji rozhoduje nebo komunikuje s ostatními. Psycholog Douda tyto stavy shrnuje: „Kokain je stimulační droga, která podporuje aktivitu, sebevědomí, euforizuje, zlepšuje sexuální prožitky. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 15. březen 2022 @ 13:47:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dzehenuti s krví zavražděných se nespekuluje! |
]
|
|
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 07:21:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Ano, tato vláda je slepenec neschopných politických nemehel - aktivistů. Neumí vyřešit žádný reálný problém. Tato vláda musí zákonitě brzo padnout anebo se změní v totalitní systém kde budou vládnout znovu soudruzi a jejich verze "pravdy". |
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 22:43:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Fialova vláda nepadne, protože lidi jsou totálně zfanatizovaní. Žijeme v mediokraci. Ve skutečnosti jsou to média, kdo rozhoduje o tom, kdo ve volbách zvítězí. A česká média - to jsou pražská média. A to je ten tábor, kterým tak strašlivě opovrhuji. Pokud si schválí korespondenční volbu, tak se jich už nikdy nezbavíme a budou vládnout nafurt.
V listopadu 1989 jsem cinkal klíči zbytečně. Obloukem jsme tam, kde jsme byli, nebo na ještě nižším stupni plurality. Svoboda tu byla tak 10 - 15 roků po převratu. Ale dneska jsme na tom ještě hůře než v osmdesátých letech. Nepamatuji se, že by nějaký prokurátor v televizi vyhrožoval, že kdo sympatizuje s Amerikou, půjde do basy. Nebo že když řekneš slovo Reagan nebo nějaké písmeno Z, že tě budou pronásledovat. Nic takového v 80. letech nebylo. To možná v 50. letech. Takže my jsme se dostali spíše do padesátých let zpátky. A nejsem první ani jediný, koho toto napadlo... |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 22:55:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Svobodný svět samozřejmě musí zvítězit nad ruským autoritářem a agresorem Vladimirem Putinem. Jde ale o to, jestli se o vítězství opravdu máme snažit jeho zbraněmi.
Česká firma Jablotron, vyrábějící mobily a zabezpečovací systémy, vyhlásila svou soukromou válku Vladimiru Putinovi a jeho agresi na Ukrajině. Vypnula tisícům svých zákazníků v Rusku, jednotlivcům i firmám, zabezpečovací systémy, které si u ní v minulosti koupili. Majitel Jablotronu, miliardář Dalibor Dědek, za to u části české veřejnosti sklidil potlesk – za svou razanci a správně nastavený morální kompas.
Když se kašle na právo
Co si ale budeme povídat, víc než morální gesto je to pořádná čuňárna. Kdyby se Dědek rozhodl, že jeho firma, podobně jako Škodovka, Prazdroj, Apple či Adidas, okamžitě odchází z ruského trhu a dál tam nebude své výrobky dodávat, bylo by to rozhodnutí zcela legitimní. Jablotron ale bez jakéhokoli varování vypnul službu, kterou tam prodával jako součást svého výrobku – a bez níž je onen výrobek k ničemu. A prodával jej všem Rusům bez ohledu na to, co si kdo z nich myslel o Putinovi. Teď jim v rozporu se smlouvou službu odebral a slíbil ji vrátit, až ruská vojska odejdou z Ukrajiny. Což znamená za měsíce, roky, ba možná už nikdy. Představme si hypotetickou situaci. Putinův odpůrce je na demonstraci proti ruské invazi zbit a vzat do vazby. Když se po dvou dnech dobelhá domů, zjistí, že má vykradený dům, protože si přes něho nějaký pan Dědek z Jablonce nad Nisou vyřizuje účty s Ruskem a kalibruje si na tom svůj morální kompas. Samozřejmě že to, co provádí Putin na Ukrajině, je nekonečně horší než nějaký nefungující alarm i případně následkem toho vykradený dům. Akorát to nese přesně Putinův rukopis: vykašlat se na právo, smlouvy, dohody i na minulost a zachovat se jako lump.
Ukaž barvu, soudruhu
Co dokumentuje čin jednoho českého vykuka, je ale součástí mnohem složitějšího problému: odpovídající reakce demokratického světa na ruskou agresi. Tak, aby ona reakce, když už to z geopolitických důvodů nemůže být přímá vojenská pomoc, byla i tak rázná, pro Putina bolestivá a pro Ukrajinu efektivní, ale aby z ní přitom bylo pořád zřetelné, kdo na které straně barikády stojí. Všechny ekonomické i neekonomické sankce jsou samozřejmě a z nejhlubšího principu vždy nespravedlivé, protože plošně trestají za něco, co způsobil jednotlivec, skupina či část společnosti. A je pak asi věcí velmi individuálního zvážení a ostatně i nastavení každého z nás, co komu připadá ještě odpovídající a přijatelné – a co už je přes čáru. Vyhodit dirigenta orchestru jen za to, že je Rus? Odmítnout učit ruské studenty u nás? Nebo poslat domů pár desítek ruských invalidů, kteří se přijeli účastnit paralympiády? Jsou toto opravdu ti, kdo mají snímat vinu z Putina, jeho oligarchů a generality? Nebo ji lépe sejme pár desítek žulových rudoarmějců, kterým polijeme ruce barvou krve? Náš Senát třeba už přijal usnesení ke změně zákona, který má zakázat ruským občanům a firmám u nás nakládat s nemovitostmi či dostávat zakázky, pokud se v čestném prohlášení nedistancují od ukrajinské invaze. Tedy jako před padesáti lety: „Soudruhu, jaký je tvůj postoj ke vstupu vojsk?“ Je smutné slyšet dnes ve zprávách, jak ruská vláda odpojuje z provozu televizi a rádio, z jejího pohledu dezinformační, protože se v nich říká něco jiného, než si věrchuška přeje. Ale je ještě smutnější slyšet hned jako další zprávu, že se u nás na popud české vlády odpojuje desítka webů, z jejího pohledu dezinformačních, protože se v nich říká... atd. Je smutné slyšet, jak v ruských médiích nesmí zaznít slovo válka či invaze a jak silové složky potírají jakoukoliv kritiku oné „bezpečnostní operace“ na Ukrajině. A je smutné slyšet i to, jak se česká policie a státní zástupci poplácávají po ramenou s tím, že už řeší desítky či stovky případů, kdy někdo na Facebooku nebo na ulici vyjádřil obdiv k Putinovi. A jak mu teď za to erár napaří tři roky natvrdo.
Pohřeb svobody
Opravdu by naše svoboda a demokracie šly do kolen, kdyby tolerovaly, že tu žije pár primitivů, kteří hltají šílené weby? Kteří z nedostatku informací, vrozeného exhibicionismu či zvláštní zvrácenosti velebí Putina i poté, co předvádí v posledních dnech? Ovlivnilo by to nějak chod války na Ukrajině? Nebo snad naši obranyschopnost? Všichni tak rádi citujeme Kennedyho, Havla nebo třeba Rushdieho, že svoboda je nedělitelná. Ale když přijde na věc, pak takový putinovský pendrek má také něco do sebe, protože dobru je potřeba trochu pomoci. Ale cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly. A už se to rozjíždí. Už tento týden bude Evropský parlament v této tíživé mezinárodní atmosféře schvalovat dokument o koordinaci strategie EU proti zahraničnímu vměšování a dezinformacím.
Což je na padesáti stránkách tak neuvěřitelná snůška dirigismu, cenzorských choutek a honu na čarodějnice, že lze svobodě slova a názoru v Evropě popřát snad jediné: Budiž vám země lehká! "
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/putin-rusko-ukrajina-valka-sankce-ekonomika-media-propaganda.A220306_182028_domaci_mejt?h=67881A6BFE86CB383832995A92D73E55
|
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 23:10:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mimochodem, když se ptáme Rusů, zda souhlasí s Invazí, proč se neptáme muslimů, zda souhlasí s šaríou? Pak by se sem taky neměli, ne? A tam je to mnohem horší...
Ale to by byla najednou diskriminace, u Rusů není? :)
zatím a někdy :)))
|
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 11. březen 2022 @ 08:04:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Facebook povolí výzvy k zabití Putina a Lukašenka „Kvůli ruské invazi na Ukrajinu jsme dočasně povolili formy politického vyjádření, které by normálně porušovaly naše pravidla,“ uvedla společnost Meta, pod kterou Facebook a Instagram spadají.
No tak v Rusku měli pravdu, že v pozadí stojí nacismus. Protiruský nacismus ze strany anglosaského světa. Tím nacismem jsou prolezlá naše média i politici. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 11. březen 2022 @ 08:21:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A já jsem si toho protiruského nacismu všímal už hodně dlouho. Pronásledování ruských sportovců, zakazování ruským sportovcům se účastnit mezinárodních soutěží, a pokud tak ne pod svojí vlajkou. Z důvodů údajného užívání steroidů apod. Přitom je jasné, že to užívají všichni. Nebo zobrazování Rusů ve filmech jako padouchů. Když je postava Rusa v nějakém západním filmu, tak vždycky je vybrán ošklivý herec, je to vrah apod. Jsme masírováni už hodně dlouhou dobu a je v nás pěstována záměrně nenávist k Rusku a Rusům.
Ano, je to nacismus. Západ je nacistický. Je to tak. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 11. březen 2022 @ 08:46:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebo třeba jak média v posledních asi 10 letech mluvila dokola o ruské okupaci 1968. A vůbec se nezmiňovala o německé okupaci 1939. Přitom ta ruská okupace nebyla nacistická, ale pouze z důvodu zachování sféry vlivu Ruska. Němci nás 1939 chtěli vyhladit nebo germanizovat. Rusové jen chtěli, zachovat status quo, abychom neopustili tehdejší východní blok a socialistické zřízení. Rusové nás nikdy nechtěli vyhradit jako Němci. Naopak třebas první kosmonaut neruský byl Čech, Vladimír Remek. Takový Němec by si nikdy nevzal českého kosmonauta. Pro Němce jsme špína a podřadní lidi. Pro Rusy ne.
No a teď nám budou vymývat hlavy, abychom přijali anglosaské, germánské vidění světa a národů.
Už se mluví všude anglicky. Angličtina se učí od nejmenších dětí. Teď ještě zbývá myslet na aglosaský způsob.
Ano, je tu nová železná opona.
Moje myšlenky zde uvedené jsou z mé hlavy, nechodím na ruské weby, ostatně jsou prý zakázané. Jsem jen pozorný pozorovatel. Ostatně můj první nick byl pozorovatelnik.
Tak vítejte v novém nacistickém anglosaském světě, jehož součástí jsme se stali. A dokonce jsme v předvoji. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 11. březen 2022 @ 08:57:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Szántó: Vytváří se nový světový řád. Je to jako Leningrad ve 40. letech „Vrátili jsme se do studené války. Tentokrát naštěstí stojíme na správné straně. říká Jakub Szántó.
Ano, je to přesně, co říkám. Nový světový řád. Akorát nesouhlasím s tím, že jsme na správné straně, stojíme na straně nacistů.
A Rusko nemá ideologii. Ani green deal, ani multikulturalismus, ani inkluze, ani genderismus, nic. Všechny unifikující ideologie jsou produkt západu. Stojíme na té špatné straně. V Rusku byla i větší svoboda ohledně očkování proti covid 19. Totalita je spíše na západě. Jsme součástí špatného bloku. Špatná ideologie, špatní vůdcové. A protiruský nacismus. To bude teď náš denní chleba. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 11. březen 2022 @ 09:33:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Vždyť můžeš přejít na tu správnou stranu, tak kam tě srdce táhne. Nikdo tě přece nedrží. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 11. březen 2022 @ 11:15:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nemusím nikam chodit, bobku. Ono to krachne. Jako krachl Sovětský svaz a ideologie komunismu, tak krachne dříve nebo později Eurosozuj a jeho ideologie. |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 11. březen 2022 @ 09:36:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo. Zabít Hitlera je projev nacismu.
Mít tak vylagrovanou hlavu jako ty to se jen tak nevidí... |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 11. březen 2022 @ 11:54:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vylagrovanou hlavu máš ty, nacistický bobe.
Tvého Hitlera financovali anglosaští šlechtici, bankéři, právníci, soudci https://www.stoplusjednicka.cz/penize-ktere-rozpoutaly-peklo-financovani-hitlerova-vzestupu-1 https://www.stoplusjednicka.cz/penize-ktere-rozpoutaly-peklo-financovani-hitlerova-vzestupu-2
Hitler jen pro fašistickou elitu, oligarchy... šlechtu, korporace zaváděl NWO nový světový řád stejně jako dnes vláda USA. Hitler byl vyhlášen dvakrát mužem roku časopisu Time, nový světový řád měl plán sjednotit evropu a potom svět , ..........to samé co dnes dělá USA a NATO okupace, terorismus, vyvolávání válek ...
http://www.informationliberation.com/?id=21895 nacistická rodinka z británie, proč novináři oslavovali desítky let nácky ?
a tady je máme nacistická britská královská rodina King Edward VIII’s Nazi Ties http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/2701965.stm
Dej si do vyhledávače kdo platil tvého Hitlera a z čeho financoval válku, ty trolle... |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 15. březen 2022 @ 13:48:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neprihlaseny, nemáš pravdu |
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 23:05:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | U nás je problém, že ta totalita začíná plíživě a už roky, teď to jen zrychluje, ale dopady to bude mít dlouhodobější než válka na Ukrajině. Islamizace a Green deal nás ožebračí sice za desítky let, ale bude to horší a nevratné, horší než co se děje na Ukrajině.
Plus ještě bych chtěl říct, že přituhne cenzura, smazali nám i weby, které neměli s Ruskem co dělat (Pravý prostor, tam psal i Topolánek a že ho rád nemam, ale byla tam kritika EU a islámu, ne žádné Rusko).
Tohle nedopadne dobře. JE fakt, že nám to i Putin zavařil, místo, aby se občané v EU věnovali věcem, které mají na nás dlouhodobě vážnější dopady (muslimská migace, green deal, inkluze), tak se budeme několik let věnovat tématu Rusko a ještě to může Orbánovi prohrát volby a Petru Pavlovi taky, je furt zadara v televizi, víc než oponenti. Z Babiše a Okamury bude "ruský agent". Nejsou to agenti Kremlu, i když i ty bych bral raději než agenty Bruselu a to stojím za právem Ukrajiny se bránit. Ale tohle co dělá dlouhodobě EU (bez ohledu na Putina) se mi nelíbí ještě mnohem víc. A má to na mě větší vliv. Radši 200 000 Ukrajinců v ČR než 200 muslimů ročně. Natož víc. A benzín a plyn se zdražoval už předtím, kvůli nastupujícímu Green dealu, teď zdraží kvůli sankcím na Rusko ještě víc. Uvidíme, jestli toho využijí arabáci, z čehož taaky radost nemam (místo na Rusku být závislý na islamistech z Kataru a na Saudech? díky, nechci, Rusové nekamenují ženy za nevěru atd. a válčí jak Rusko, tak Saudi, jenže kolik je v západní EU muslimů a kolik Rusů? A Rusové jsou spíš jako my, na Západě rozhodně, ne tak muslimové - v průměru)
Pokud se něco nestane a nebude fakt velká krize, tak si díky korespondnčním hlasům a protlačování tématu Ruska možná Češi zvolí sluníčkáří a budeme mít neomarxisticko-zlodějskou - jak vládu (tu už máme), tak prezidenta, tak senát (ten už je), tak ústavní soud (ten už taky je).
Orbán reguluje ceny benzínu a plynu a mají ho tam o dost levnější. Okej, je neutrálnější k Putinovi, ale POláci Rusy nesnášej a stejně maj levnější všecko, protože to regulují, u nás zlodějská vláda max. řekne, že sníží biopaliva, což nezlevní nic a jen je to zaměřeno na Babiše a blbý fanatiky, kteří je volí... ale pokud to zasáhne i střední třídu, doufám, že s nima brzy vyběhneme, už ve volbách prezidenta. Ale jestli se dosatne do druhého kola Babiš a Petr Pavel, vidím to teď na Pavla, je furt v televizi a má reklamu zadara, Babiš je taky slaboch dost, žádný Orbán, ale menší zlo než Pavel. Raději bych někoho jiného, ale jestli budou ti dva v druhém kole, tak soudruha generála volit nebudu.
A stíhat za písmeno Z se taky nenechám :)))
|
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Čtvrtek, 10. březen 2022 @ 23:07:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oprava kvůli mobilu:
U nás
je problém, že ta totalita začíná plíživě a už roky, teď to jen
zrychluje, ale dopady to bude mít dlouhodobější než válka na Ukrajině.
Islamizace a Green deal nás ožebračí sice za desítky let, ale bude to
horší a nevratné, horší než co se děje na Ukrajině.
Plus
ještě bych chtěl říct, že přituhne cenzura, smazali nám i weby, které
neměly s Ruskem co dělat (Pravý prostor, tam psal i Topolánek a že ho
rád nemam, ale byla tam kritika EU a islámu, ne žádné Rusko).
Tohle
nedopadne dobře. JE fakt, že nám to i Putin zavařil, místo, aby se
občané v EU věnovali věcem, které mají na nás dlouhodobě vážnější dopady
(muslimská migrace, green deal, inkluze), tak se budeme několik let
věnovat tématu Rusko a ještě to může Orbánovi prohrát volby a Petru
Pavlovi zase vyhrát, je furt zadara v televizi, víc než oponenti. Z Babiše a
Okamury bude "ruský agent". Nejsou to agenti Kremlu, i když i ty bych
bral raději než agenty Bruselu a to stojím za právem Ukrajiny se bránit.
Ale tohle co dělá dlouhodobě EU (bez ohledu na Putina) se mi nelíbí
ještě mnohem víc. A má to na mě větší vliv. Radši 200 000 Ukrajinců v
ČR než 200 muslimů ročně. Natož víc. A benzín a plyn se zdražoval už
předtím, kvůli nastupujícímu Green dealu, teď zdraží kvůli sankcím na
Rusko ještě víc. Uvidíme, jestli toho využijí arabáci, z čehož taaky
radost nemam (místo na Rusku být závislý na islamistech z Kataru a na
Saudech? díky, nechci, Rusové nekamenují ženy za nevěru atd. a válčí jak
Rusko, tak Saudi, jenže kolik je v západní EU muslimů a kolik Rusů? A
Rusové jsou spíš jako my, na Západě rozhodně, ne tak muslimové - v
průměru)
Pokud se něco nestane a nebude
fakt velká krize, tak si díky korespondnčním hlasům a protlačování
tématu Ruska možná Češi zvolí sluníčkáří a budeme mít
neomarxisticko-zlodějskou - jak vládu (tu už máme), tak prezidenta, tak
senát (ten už je), tak ústavní soud (ten už taky je).
Orbán
reguluje ceny benzínu a plynu a mají ho tam o dost levnější. Okej, je
neutrálnější k Putinovi, ale POláci Rusy nesnášej a stejně maj levnější
všecko, protože to regulují, u nás zlodějská vláda max. řekne, že sníží
biopaliva, což nezlevní nic a jen je to zaměřeno na Babiše a blbý
fanatiky, kteří je volí... ale pokud to zasáhne i střední třídu, doufám,
že s nima brzy vyběhneme, už ve volbách prezidenta. Ale jestli se
dosatne do druhého kola Babiš a Petr Pavel, vidím to teď na Pavla, je
furt v televizi a má reklamu zadara, Babiš je taky slaboch dost, žádný
Orbán, ale menší zlo než Pavel. Raději bych někoho jiného, ale jestli
budou ti dva v druhém kole, tak soudruha generála volit nebudu.
A stíhat za písmeno Z se taky nenechám :)))
|
]
Re: Pravidla křesťanské diskuse (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 12. březen 2022 @ 09:44:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Válka bude ještě hodně dlouhá. Na amerických serverech píšou, že USA se rozhodly bojovat s Ruskem až do posledního Ukrajince... |
]
|
|
|
|