 |
Právě je 298 návštěvník(ů) a 3 uživatel(ů) online: Willy ivanp rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 114882390 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Aktuality: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta
Vloženo Čtvrtek, 22. prosinec 2022 @ 23:39:42 CET Vložil: Tomas |
poslal Nepřihlášený Velmi brzy se na křesťanských portálech budou objevovat zaručené rady na kvalitního prezidentského kandidáta. Se svojí trochou do mlýna přijde angažovaný představitel velké evangelikální denominace, překladatelé Bible, pastor velkého sboru a samozřejmě editoři nejčtenějšího naddenominačního časopisu. Jejich názory se budou shodovat s doporučeními hlavních médií a s kandidátem navrženým nestrannou a vyváženou veřejnoprávní televizí a rozhlasem. Jistě své nezávazné přání vyjádří i lídři velmocí, jako EU a USA. Nebudu sice podobně doporučovat konkrétního kandidáta, ale dám několik rad, které jistě povedou ke stejnému závěru. Koho by tedy měl volit křesťan? Nabízím základní desatero:
1. Prezident by neměl být domorodec Bylo by samozřejmě ideální, kdyby prezidentem nebyl Čech. Jistě by nepreferoval sobecké národní zájmy, ale mohl by hájit zájmy velkých zemí EU, případně nějaké u nás žijící národnostní menšiny. Jen takový prezident nás bude vést k péči o blaho okolních států, zejména Německa, se kterým máme vynikající tisícileté soužití, a nestarat se příliš o své pohodlí. Obávám se ovšem, že takového prezidenta zatím mít nebudeme, ale je třeba myslet do budoucna a výhledově přijmout i vyhovující legislativu.
2. Prezident by neměl být muž Je třeba učinit přítrž toxické maskulinitě a s tím spojeným například válečnickým sklonům. Příkladem může být až mateřský a empatický postoj předsedkyně TOP09; mírumilovnost a laskavost současné ministryně obrany; politická prozíravost bývalé předsedkyně Parlamentu a současné senátorky za ODS; filantropismus a tolerance předchozí ministryně financí nebo shovívavost a zdrženlivost současné profesorské kandidátky na prezidenta. Ženský faktor se nám prostě v politice jednoznačně odsvědčil a bylo by záhodno, aby tři bývalé prezidenty, jednoho správného a dva nesprávné, vystřídala v prezidentské funkci žena.
3. Prezident by neměl být binární Je známo, že muž, který byl dříve ženou, nebo žena, která byla mužem, případně mnoho dalších kombinací, nebude mít tendenci zastupovat jen jediné pohlaví. Bývalý muž dokáže chápat muže i ženy a bývalá žena dokáže chápat ženy i muže. Nejlepší by byl samozřejmě někdo, kdo by tato pohlaví časem pravidelně střídal. Žel, tak daleko jsme ještě v liberální demokracii nepostoupili, a bude nám trvat léta, než se zbavíme binárních a vykonstruovaných stereotypů.
4. Prezident by měl podporovat manželství pro všechny Je nad slunce jasné, že každý má právo svůj život sdílet s tím, koho miluje bez ohledu na pohlaví, věk nebo počet. Je rovněž třeba, aby se tento státem chráněný svazek nevztahovat jen na člověka, ale na celé stvoření. Láska i štěstí je lidské právo a je nemyslitelné, aby stát privilegoval jen heterosexuální, staromódní, a zdá se, že již překonané stereotypní manželství. A tak stejně, jako náš první polistopadový prezident toužil žít v polyamorii, bylo by ideální, kdyby nastupující prezident v takovém svazku přímo žil. I když v příštím roce zatím zřejmě nebudeme ještě tak daleko, je třeba, aby prezident vyjádřil tomuto směru plnou podporu.
5. Prezident by měl mít ekologické cítění V době, kdy všichni snižujeme teploty svých bytů a pracovišť, protože je třeba svět ochlazovat, aby se nepřehřál ve vlně drastického globálního oteplování, je třeba mít i dobrý vzor a příklad v prezidentovi. Ten by měl mít soucit s naší Planetou a vést svůj národ dále k dobrovolnému (či nedobrovolnému) ochlazování, protože někteří lidé se neodpovědně a sobecky zahřívají dřevem nebo dokonce uhlím. S tím je třeba, v zájmu Planety, skoncovat. Musíme směřovat k nulové produkci vysoce nebezpečného oxidu uhličitého. Je proto třeba přinášet osobní oběti, nehledě na prosperitu, vlastní pohodlí nebo zdravotní stav.
6. Prezident by měl podporovat válku Prezident by měl mít odvahu říct, že jsme ve válce s Ruskem a otevřeně informovat, jak postupují naše divize, kolik máme zajatých, padlých a kolik letadel a tanků produkuje náš průmysl. Těchto informací se nám dnes žalostně nedostává. Pokud by lidé uviděli naše vojenské úspěchy a postup našich vojsk, mnohem ochotněji by platili válečnou daň a mnoho dobrovolníků by jistě rádo a dobrovolně narukovalo. Zároveň by to zavřelo ústa mírovým štváčům a těm, co tvrdí, že nejme ve válce.
7. Prezident by měl podporovat potraty Je jistě v pořádku, že se již nikdo nevysmívá postiženým nebo nemocným lidem. Existují samozřejmě výjimky, jako je současný prezident, kterého je třeba otevřeně diskreditovat a vystavit jej v zájmu liberální demokracie na pranýř posměchu. Na druhou stranu je třeba dbát na to, aby se rodili jen zdraví a silní jedinci. Nejsme tak daleko, jako třeba ve antické Spartě, kde byli nezpůsobilí jedinci usmrcování až po narození, kdy bylo jasné, zda nesou nějaký hendikep. To je nehumánní. Dnes však máme lékařské přístroje a nevhodní jedinci mohou být rozpoznáni a eliminováni již v životě matky, což je naopak vysoce humánní. Jejich rodiče ani oni sami se tak nemusí trápit jejich nechtěnou existencí.
8. Prezident by měl podporovat eutanazii Naše společnost ještě nedospěla do stavu, kdy by porazila smrt. Ačkoliv současná lékařská věda, za pomocí genových manipulací, spěje ke stádiu věčného uchování bytí individuální lidské identity, lidé zatím stále v bolestech umírají na nemoci vlivem stáří. Každý člověk má však nezadatelné právo zemřít bezbolestně a nezatěžovat svojí nemohoucností své děti a příbuzné a měl by si zvolit a naplánovat i důstojný odchod ze světa. Prezident proto má podporovat tento zdravý trend a mohl by jít na sklonku života i vlastním příkladem.
9. Prezident by měl podporovat migraci Prezident by měl jasně poukázat, že mezi nezadatelné lidské právo patří rozhodnutí jedince bydlet v zemi, kde uzná za vhodné, a že tato země je povinná se o takového člověka postarat i na úkor vlastního obyvatelstva. V tomto směru je třeba odmítnout jakýkoliv nacionalismus, uměle vytvářené hranice nebo stavění plotů, bariér nebo vykopávání příkopů. Ploty je třeba bořit a příkopy zasypávat. Jen multietnické národy nelpí na nějakém fiktivním území jako na své „vlasti“. Vzpomeňme, že nacionalismus vedl ke dvěma světovým válkám a promíšený lid, který nikterak nevnímá vlastní národní identitu, je zárukou trvalého míru nebo, v případě potřeby, i války.
10. Prezident by měl podporovat svobodu projevu Prezident by měl v duchu liberální demokracie podporovat svobodu projevu, která by spočívala v tom, že každý občan by mohl svobodně, ústně i písemně vyjadřovat svoji podporu médii podporované vládě, EU, NATO, WHO a dalším mezinárodně uznaným institucím. Ovšem lživé názory, dezinformace a konspirační teorie, které by zpochybňovaly názory těchto institucí nebo dokonce je samotné, narušují svobodu projevu a zabraňují lidem se správně zorientovat. Podpora svobody projevu tedy zároveň neodmyslitelně znamená i zasadit se o eliminaci názorů, postojů a projevů, které zpochybňují liberálně demokratický diskurz a sociální narativ, vycházející z předchozích devíti bodů.Jsem si vědom, že se zatím zřejmě nenalezne kandidát, který by splňoval daná kritéria, ale jistě se najde takový, který ochotně půjde tímto směrem. Ačkoliv jsem zde nenapsal jména konkrétních kandidátů, věřím, že když se budeme řídit těmito pravidly, jistě dojdeme ke společnému jménu, které nám brzy (nejpozději v druhém kole) nabídnou veřejnoprávní média i křesťanští aktivisté.
|
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 08:59:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pokud to je Aleš, tak opět pobavil. Díky. |
|
|
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 09:23:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Hmm, sarkasmus a ironie :-)
Je zřejmé, že autor by chtěl tímto doporučit opak, tzn. aby křesťané volili kandidáta s přesně opačnými postoji.
Jenže otázka, kde v jedné z nejateističtějších zemí světa takového kandidáta sehnat a kde by se nalezli ti, co by ho volili, že...
V záležitostech zahraničně-politických (či geopolitických) je zřejmé, že by to měl být někdo proruský, proti NATO, proti EU, proti vládě, proti médiím podporujícím vládu...
Prostě je třeba zabránit nástupu Antikrista, stejně jak to bylo potřeba opakovanou volbou pana Zemana. Což úspěšně tento pan dělal. Ostatně i jeho předchůdce. Už 20 let se to dost daří, a tak je třeba v tom trendu pokračovat.
Nejblíže by měli k tomu ideálu kandidáti KSČM, ovšem je škoda, že soudruh Skála nakonec svou kandidaturu stáhl. Pak ještě také kandidáti SPD. Také škoda, že generál Blaško kandidaturu stáhl. Zůstává ještě jediný - pan Bašta.
Vůbec nejlepším kandidátem by byl pan Putin. Možná by souhlasil stát se hlavou české gubernie. Body 1,6,9,10 by splňoval dokonale
- nebyl by domorodec - podporoval by válku a zničení Ukrajiny - podporoval by migraci, hlavně Ukrajinců z Ukrajiny, aby tam vznikl větší životní prostor pro Rusy - podporoval by svobodu projevu na podporu sebe a své vlády, a zasadil by se o eliminaci názorů, postojů a projevů s ním nesouhlasících. A to dost razantně, to bychom si mohli být jistí. |
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 10:19:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jenže pan Putin to má nahnuté.
Možná bude odsouzen a půjde do vězení. Pokud si neudělí milost, což by možná nemusel být problém... |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 11:22:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 12:10:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Vůbec nejlepším kandidátem by byl pan Putin. Možná by souhlasil stát se hlavou české gubernie. Body 1,6,9,10 by splňoval dokonale
- nebyl by domorodec - podporoval by válku a zničení Ukrajiny - podporoval by migraci, hlavně Ukrajinců z Ukrajiny, aby tam vznikl větší životní prostor pro Rusy
Noo... S tím podporováním války.
Dovoz z Ruska do ČR za první tři čtvrtletí roku 2022 vzrostl o 6,2 miliardy dolarů. Vzrostl na dvaapůlnásobek. Do konce roku lze předpokládat, že budou další dvě miliardy USD.
Společný jmenovatel takové obrovské pomoci Rusku ve válčení?
Greendeal + sankce.
Tedy - pomoc ČR Rusku na provoz války na Ukrajině v roce 2022 = +8 mld USD. Jen z ČR.
Ukrajina naproti tomu přišla o - 3 mld dolarů z tranzitu ruského plynu.
Pro srovnání: Vláda teď schválila pomoc Ukrajině ve výši 2 miliony dolarů. To je asi 1/4000 toho, co ČR poslala letos navíc Putinovi a asi 1/1500 toho, o co přišla Ukrajina sankcemi.
Cizinec
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 22:17:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No, je to neštěstí. Avšak doufám, že pouze přechodné. To by mělo skončit.
A ten jmenovatel ?
Zaostalost ČR v obnovitelných zdrojích energie + totální závislost v energiích na Rusku.
Což je důsledek chybné a slepé politika předchozích vlád. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 08:21:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Zaostalost v techologiích je jistě důsledek chybné politiky - tuším, že to byla ods a zelení, kdo udělali ten šílený solární tunel ve výši 500 mld Kč a obrátili tak tou obrovskou krádeží celou společnost proti obnovitelným zdrojům.
A momentální obrovská podpora Ruska ve válce financemi, 100x větší, než podpora Ukrajiny?
To s minulými vládami nesouvisí, jen s tou aktuální.
Nebyly to minulé vlády, které by svým nerozumným a nemoudrým pořváváním ovlivňovaly trh a šponovaly cenu surovin nahoru. Nebyly to minulé vlády, které způsobily aktuální finanční tok do Ruska.
Za minulých vlád byly finanční toky do Ruska menší.
Násobně menší. V roce 2020 byl dovoz z Ruska 67mld. Za celý rok. Tehdy to vláda dělala dobře.
Ještě za 1.pol 21 to bylo 55mld. Za druhé už 95mld. A letos za 3 čtvrtletí 240 mld. 5x tolik, než za minulých vlád.
Toník |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 11:19:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Česko patří k zemím s největší závislostí na ruském plynu. Ta vznikla ještě za socialismu a po roce 1990 jsme věřili, že Rusko už není nepřítel. I tehdy však byli lidé, kteří před ním varovali a dokázali na určité období prosadit menší závislost a větší diverzifikaci zdrojů. Např. plyn z Norska. Od roku 2017, za Sobotkovy a Babišovy vlády, se však vazba opět zesílila (98% plynu z Ruska), což způsobila celá řada faktorů, od těch politických (poklonkování Zemanově rusko-čínské politice) až po ekonomické. Tehdejší vlády to nedělaly dobře. Výsledek vidíme letos v době, kdy Rusko nás mohlo bezostyšně vydírat cenou surovin, ve kterých jsme byli na nich závislí.
Česko nedělalo rozhodnutí třeba jako Poláci, kteří systematicky a za nemalé náklady vytvářeli alternativu, která se jim nyní vyplácí v těžkých časech.Češi v tomto ohledu zcela zaspali. Až v letošním roce se ledy hnuly. A doufám, že se podaří závislost na Rusku minimalizovat.
Za minulých vlád byly finanční toky do Ruska menší, násobně menší. Protože cena plynu, ropy a ropných produktů byly násobně menší. Ne že to tehdy vláda dělala dobře. Navíc v letošním roce vláda velmi správně se snažila naplnit před zimním obdobím zásobníky plynu na maximum, aby nedošlo k fatálnímu kolapsu kvůli nedostatku plynu. Odtud také vyšší platby za plyn. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 11:49:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
No, Rosmano - jestli to tehdejší vlády dělaly dobře, nebo ty dnešní, to se dá fakticky zjistit.
Z čísel. Z reálných čísel.
Udělal jsem ti k tomu graf, abys viděl, jak to bylo se závislostí na Rusku u minulých vlád a jak je to u té aktuální. Graf vychází z čísel ČSÚ uveřejněných někdy v tomto týdnu.
Můžeš vidět na faktech, - jaký byl trend závislosti 2005-2013 za Paroubka, Topolánka, Fischera, Nečase,
- jak se trend změnil 2014 za Rusnoka, Sobotky, Babiše
- jaký je teď 2021 a 2022 za Fialy.
Toník |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 11:59:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo, ten graf dokládá přesně to, o čem píši.
A sice že za vlády Babiše skončily dodávky z Norska (ty byly až 30%) a stali jsme se z 98% závislí na Rusku. Ten trend, ten růst objemů dovozu se začal výrazně projevovat za Babišovy vlády. Od roku 2019, a dále rok 2020, 2021 - tj. za Babišovy vlády. A raketově nastartoval růst cen komodit dovážených z Ruska. Což se nedá zvrátiti bez připravené infrastruktury a smluv s jinými dodavateli za několik týdnů, že. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 12:20:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ne, Rosmano. To se pleteš.
Podívej se na ten graf ještě jednou
Ten graf dokládá, že za Babišovy vlády byl dovoz nejnižší - právě v roce 2020. Teď, v roce 2022, je 5x vyšší dovoz z Ruska než v roce 2020, kdy byl nejnižší. A to je letos jen za 3/4 roku. Za celý rok bude vyšší asi 7x, než za předchozí vlády.
A zvyšování dovozů nesouviselo s kroky vlády - alespoň ne naší vlády. Souviselo s kroky Německé a Francouzské vlády, které nesmyslně povypínaly atomové elektrárny a další se chystaly vypnout, přičemž se čistou elektřinu snažily nahradit tou plynovou.
Což byl tzv. Green deal.
Toník |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 12:38:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
V roce 2020, kdy vypukla pandemie Covidu, došlo k celkovému útlumu průmyslu. Proto i ten dovoz z Ruska nejnižší. Domníváš se snad, že ten dovoz z Ruska v roce 2020 byl nejnižší z důvodu, že Babišova vláda začala dovážet plyn, ropu a ropné suroviny z jiných zdrojů ? Ty víš o nějakých? Jak se to té Babišově vládě povedlo, to by mě zajímalo.
A to nastartování dovozů z Ruska včetně růstu cen strategických komodit začalo v roce 2021, tj za Babišovy vlády. No samozřejmě, zdroje z Norska a jiných destinací jaksi nebyly k dispozici, nebyly zajištěny... A začalo ruské cenové vydírání, protože Francie odstavila některé jaderné elektrárny, celé léto 2021 bylo bezvětří, takže německé větrné elektrárny jely na slabý výkon, panovalo veliké sucho, takže i ty země, které spoléhají na své hydroelektrárny, také začaly mít nedostatek... a v této situaci spustilo Rusko svůj vydírací potenciál. Který ovšem Rusům ve vztahu k ČR výrazně umožnila Babišova vláda.
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 18:15:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Jojo, jaro, léto, podzim, zima, bezvětří a veliké sucho - největší nepřátelé socializmu.
I to zůstalo stejné, pomatujeme z doby minulé. A naše děti si to budou pomatovat ze současné.
Ale to není jen dovoz k nám z Ruska, který aktuální vláda eskalovala - to je
a tomu odpovídají devizové rezervy, -660 mld Kč. To už je tedy jen projev předchozího, snaha udržet korunu a inflaci v nějakých sice nerozumných mezích, ale alespoň něco.
Tohle těžko nějaká vláda překoná. 500 mld solárního tunelu za 15 let je proti tomu jen školácká chybička a 60 mld na "restituce" církví jen opravdu "malinká" domů a pár desítek milionů za respirátory po tisícovce, která média tehdy proháněla týdny zprávami jen legrace.
O to mrazivější je mlčení k tomu, co se děje teď. Například k tomu, za jakou cenu byly naplněny zásobníky plynu a komu konkrétně ty vyšší desítky miliard korun šly.
Toník
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 19:44:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/Jojo, jaro, léto, podzim, zima, bezvětří a veliké sucho - největší nepřátelé socializmu./
Vidíš, co ta Babišova vláda v roce 2021 musela vytrpět. Jaké na ni padlo neštěstí.
A proto byla nucena eskalovat dovoz k nám z Ruska za přemrštěné ceny, protože žádné jiné zdroje nezajistila. |
]
|
|
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 10:07:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Taková nějaká doporučení čtu z jedné komunity, co mám na sociálních sítích. Zjevně je to tedy realita části lidí a to i v "křesťanských" kruzích.
Zatím ještě menší části lidí, není jich ani půlka. Uvidíme, jestli společnost bude divergovat nebo se včas probere.
My jsme zažili komunismus, takže dokážeme velmi dobře rozpoznávat i drobné nuance té ideologie. I když aktuální tlak na svobodu médií, zatím skrytá snaha odříznout média od financí už přináší své ovoce. Informovanost v průběhu tohoto roku byla podstatně omezena. Nezávislá média propouští lidi, přístí rok tedy bude ještě horší co do rychlosti a dostupnosti informací a co do schopností mocných šířit dezinformace.
A místo rušiček na Strahově tak máme rušičky DNS záznamů na internetu...
Spíše to vypadá na nějakou divergenci a likvidaci politických odpůrců v dohledné době. Což bych byl radši, kdyby nebylo, přeci jen křesťané budou jako obvykle "naráně", protože se k lepším tentokrát zeleným zítřkům nebudou chtít přidat, jako se nechtěli přidat k rudým.
Cizinec |
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 10:24:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
Taková nějaká doporučení čtu z jedné komunity, co mám na sociálních sítích. Zjevně je to tedy realita části lidí a to i v "křesťanských" kruzích.
martino
Pravdivejší a přesnější by bylo vyjádření, že je to realita nikoliv v křesťanských kruzích, ale v sektářských kruzích. Jinak ten výplod s názvem Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta je prezentace jedince s myšlením dementa. Nepřipadá mi to ani vtipné ani rozumově obhajitelné. Evidentně se jedná o blba co trpí úzkostí a strachem, jakoby někoho vážně zajímala funkce presidenta bez presidentských pravomocí. Daleko smyslu plnější ba na křesťanském serveru bylo Deset doporučení křesťanům jak oslavit narození Spasitele. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 10:31:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Pravdivejší a přesnější by bylo vyjádření, že je to realita nikoliv v křesťanských kruzích, ale v sektářských kruzích.
To máte pravdu, Martino. To jste trefil hřebíček na hlavičku.
"Křesťané", od kterých v článku podobné postoje čtu na FB, tak jsou výhradně římští katolíci, nebo jejich sympatizanti.
Proto jsem psal "křesťanských" v uvozovkách.
Jinak ten výplod s názvem Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta je prezentace jedince s myšlením dementa.
To zase ne. Autor to zjevně myslel jako sarkasmus. Ale je to sarkasmus, které je příliš blízko realitě ... Vtipné to určitě není. Vtipné by to bylo, kdyby to byly přetažené postoje nějaké malé části lidí bez politické moci.
Narození Spasitele pak oslavíte nejlépe tak, že přijmete Spasení, které nám všem přinesl a nebudete s tím čekat na Smrt.
Dalších devět rad potřeba není.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 10:31:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Pravdivejší a přesnější by bylo vyjádření, že je to realita nikoliv v křesťanských kruzích, ale v sektářských kruzích.
To máte pravdu, Martino. To jste trefil hřebíček na hlavičku.
"Křesťané", od kterých v článku podobné postoje čtu na FB, tak jsou výhradně římští katolíci, nebo jejich sympatizanti.
Proto jsem psal "křesťanských" v uvozovkách.
Jinak ten výplod s názvem Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta je prezentace jedince s myšlením dementa.
To zase ne. Autor to zjevně myslel jako sarkasmus. Ale je to sarkasmus, které je příliš blízko realitě ... Vtipné to určitě není. Vtipné by to bylo, kdyby to byly přetažené postoje nějaké malé části lidí bez politické moci.
Narození Spasitele pak oslavíte nejlépe tak, že přijmete Spasení, které nám všem přinesl a nebudete s tím čekat na Smrt.
Dalších devět rad potřeba není.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 10:43:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Martino, proč se tak vzpouzíš a stavíš na zadní ?
Vždyť autor v této oblasti má téměř stejné postoje a názory jako ty. Ovšem je vyjádřil v podobě sarkasmu. To jsi nepochopil ? |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 13:50:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino to nepochopil. Nemá čím. Jsou tu pobožní bobci, co jsou na tom s IQ ještě hůře než ty. To tě může utěšovat. Ale na druhé straně... martino zase, když něco nechápe, tak jenom kleje, nadává, ale neobtěžuje s tím fízly. Ty, když něco nechápeš, tak vyhrožuješ udáními, lítáš po policajtech a tito ti musí vysvětlovat, jaký jsi blb. Čili máte to vy dva pobožní bobci víceméně fifty fifty. A shodou okolností používáte oba dva podobné nebinární nicky martino, rosmano. Alžbětko by z vás mělo radost.... |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 14:41:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No, ztrapnil ses bobku s IQ 60 s tím tvým IQ testem :-)
To jsi už tam nic snadnějšího nenašel ? Takové testy to je tak přiměřené pro vaší skupinu ? |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 15:02:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale ty nevíš nic po psychologii a testech. Já nejsem žádná skupina. Nejsem autorem testů. Ty jsi nevzdělaný havíř a furt by ses něčemu vysmíval, nebo něco obehnával zdí a nechal chcípat. Jaký sis asi tak vybudoval rozhled při rubání uhlí? Co máš za vzdělání? Máme úplně jiné světy. Já jsem se ničím neztrapnil. Ani ty ses ničím neztrapnil. Jsi prostě havíř. My se nemůžeme pochopit, když já jsem vzdělaný intelektuál, jak říká můj otec. Můj otec je taky jako ty a taky je vyučený. Vím, že to jsou nekompatibilní světy. Navíc vzdělání s sebou přináší nadhled, toleranci, pochopení. Já tě pochopit aspoň částečně můžu, ty mě vůbec. A psychologii ti tu, havíři, určitě vysvětlovat nebudu. A za to, že jsi havíř, se ti nesměju. Rubat uhlí je náročná práce a těch lidí si vážím. Za tu jejich práci. Ale když se snaží havíř fušovat do psychologie a čemusi, čemu nerozumí, se vysmívá, tak to pro mě nemá žádnou relevanci. Páč tím prozrazuje, že mu to vzdělání chybí.
Uhlí a Bible a nenávist k Rusku = tvůj svět. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 15:24:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ty jsi popelář. A moula. Bez výučního listu asi.
Za to, že jsi popelář, se ti nesměju.
Ale že jsi moula a vyskakuješ tady s tvým údajným IQ, vzděláním, pochopením, tolerancí, ... se nemohu než soucitně pousmát.
Něco o tvém IQ si mohu myslet podle tvých nápadů.. jako např.
"Napadlo mě. Co kdybych zašel do banky, vybral si peníze v hotovosti v nějaké měně, kde mají nízkou inflaci, třebas čínský juan, který ročně ztratí jen 1,6% nebo japonský jen s inflací 3,6% a přečkal bych třebas rok, dva s penězi doma a až by inflace v Česku přestala tak řádit (momentálně 16,2%), tak bych zase zašel do banky a dostal za to více korun?"
Garantuji ti, že bys po 2 letech při zpětné výměně dostal maximálně stejnou částku jakou bys do toho vložil. Spíš ale menší, protože jiný kurz nákup - prodej, že jo. A za druhé - měl bys po 2 letech stejnou (spíš menší) nominální částku v korunách, znehodnocenou za 2 roky o cca 25 - 30% inflace.
Zkus to. Udělej to. Otestuj si své IQ :-)
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 15:55:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | IQ se netestuje bankovními operacemi. Ani sázkami. To je spíše o štěstí. Ale platí, že bohatí lidi diverzifikují své finance. Tzn. mají to v různých bankách a v různých měnách. Mají to kvůli jistotě, aby nepřišli o moc, kdyby něco někde krachlo. Někdy na transakcích něco získají, někdy tratí. M§j svět to není a já to dělat nebudu, páč se tak může stát, že ty peníze budu potřebovat. Ale určitě by bylo lepší mít tu měnu, která není tolik ničena inflací, bobku. Ani ty, ačkoli jsi jen havíř, by sis v současnosti neměnil české koruny na tureckou liru, když je v Turecku v současnosti meziroční inflace 84%. To by ti z toho obnosu, co jsi vyměnil, zbyla jen skoro půlka. Takže na inflaci záleží,. ne že ne. Komplikuje to všecko. Babiš měl inflaci pár procent a ty, fanatik pětisopla jsi prskal. A dneska má tvůj Fiala inflaci skoro 17% a ty, páč jsi ten fanatik, tak si spokojeně mneš ruce, jak to ti tvoji podobně hloupí a podobně zfanatizovaní bobci, dělají. Fandíš špatnému směru a jsi tu na granosalis v menšině. Možná sám. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 16:03:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
/Ale určitě by bylo lepší mít tu měnu, která není tolik ničena inflací, bobku./
Určitě. Akorát že bys musel lítat nakupovat za tu měnu do té Číny nebo Japonska :-))) Což ovšem ty jako popelář sotva pochopíš :-) |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 16:14:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je absurdní výmysl. Svět je dneska propojený, banky jsou propojené, směnit se to dá kdekoli. Klidně i v třetí zemi. Nebo i v hotovosti, ne přes banku. Možností je celá řada a trvám na tom, co jsem psal. Tvůj Fiala znehodnocuje českou korunu. Je to pí.čus. Stejně jako ty. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 16:59:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tvé ubohé IQ tě bohužel nutí do vulgárních nadávek, když ti teče do bot :-). To já chápu.
Inflace třeba v USA nebo v eurozóně byla za ten rok nižší než u nás, v ČR. Dost výrazně. A co ? A ty jsi pozoroval, že by o ten rozdíl klesla hodnota Kč k dolaru, nebo euru ? (případně k Juanu ?)
V naší měně uložené peníze třeba na spořícím účtu, ze kterého můžeš kdykoliv čerpat, by ti vzrostly za rok dejme tomu o 4 procenta. A to už nemluvím o protiinflačních dluhopisech... V cizí měně, kterou by sis vybral v hotovosti, jak píšeš, a držel ji ve slamníku, by ti nepřibylo nic :-)
/Možností je celá řada a trvám na tom, co jsem psal./
Ještě to dolož experimentem. Tak to zkus. Jdi do toho . :-) |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 24. prosinec 2022 @ 02:17:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ameriku tu ani nevzpomínej, ty vypí.čený bezmozku. Ta tvoje Amerika, tedy ty jejich protinárodní politické krysy, co tam mají, radši dávají miliardy dolarů na nesmyslnou válku proti Rusku, přitom jsou sami zadluženi,
15 milionů Američanů přijde o zdravotní péči v rámci programu Medicaid. Jedná se o lidi, kteří získali pojištění během COVID, ale nyní o něj přijdou díky ustanovení v návrhu zákona o výdajích ve výši 1,7 bilionu dolarů, který se chystá vstoupit v platnost. Jak uvádí CNBC, guvernéři různých států informovali Bidenovu administrativu, že náklady na udržení všech těchto lidí na Medicaid jsou “příliš vysoké”. A jsou vysoké. Nepochybně jsou vysoké. Jak vysoké jsou? Inu, za poslední tři roky od zahájení programu COVID vydala federální vláda na dodatečné platby Američanům v rámci Medicaid asi 100 miliard dolarů. To je hodně peněz. Kolik to je? No, ukazuje se, že 100 miliard dolarů je zhruba tolik, kolik Kongres poslal našemu rychlokvašenému ukrajinskému příteli v mikině za necelý jeden rok. Jen pro srovnání, jen abyste věděli, jaké jsou priority ve Washingtonu, vaše zdravotní péče je prostě příliš drahá. Omlouvám se. A vaše hranice taky. Nemůžete si to dovolit. Ale pro siláka, který řídí Ukrajinu, nejsou žádné náklady příliš vysoké. To je pravda. Frustruje vás to? Rozčiluje vás jako občana, když slyšíte podrobnosti? Představte si, že byste šli do Kongresu obhajovat svůj případ. Možná byste přišli v mikině a řekli jim, co si myslíte. “Jsem americký občan,” řeknete možná. “Žil jsem tu celý život. Platil jsem daně, dodržoval jsem zákony. Podporoval jsem systém, který vybudovali moji dědové, protože jsem v něj věřil. A teď, protože zkorumpovaní ghúlové, jako je Janet Yellenová ve Fedu, tak úplně znehodnotili americký dolar a tak úplně vyprázdnili naši ekonomiku, si už nemohu dovolit jít k lékaři. Jako americký občan mi prosím pomozte.” Kdybyste se objevili na půdě Sněmovny reprezentantů v mikině a řekli tohle, jakou myslíte, že byste dostali odpověď? Vypadala by reakce nějak takto? Zelenský: Ujišťuji vás, že ukrajinští vojáci dokáží sami perfektně ovládat americké tanky a letadla. Děkuji vám za oba finanční balíčky, které jste nám již poskytli, i za ty, o kterých jste případně ochotni rozhodnout. Vaše peníze nejsou charita. Je to investice do globální bezpečnosti a demokracie, se kterou nakládáme tím nejodpovědnějším způsobem. Věřte nám na slovo. Věřte nám na slovo. A tleskají jako tuleni. Ale zajímavá je jedna věc. Téměř každý člověk v místnosti tleskal jako tuleň. Takže bez ohledu na to, co ten člověk řekl – Pošlete mi víc peněz! Přikazuji vám to! Pošlete mi víc peněz! Všichni tleskali, skoro jako by museli: |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 24. prosinec 2022 @ 07:59:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
15 milionů Američanů přijde o zdravotní péči v rámci programu Medicaid. Jedná se o lidi, kteří získali pojištění během COVID, ale nyní o něj přijdou ... náklady na udržení všech těchto lidí na Medicaid jsou “příliš vysoké”. A jsou vysoké. Nepochybně jsou vysoké. Jak vysoké jsou? Inu, za poslední tři roky od zahájení programu COVID vydala federální vláda na dodatečné platby Američanům v rámci Medicaid asi 100 miliard dolarů. To je hodně peněz.
No, vysoké náklady ... Na jednoho takového Američana za rok je to něco přes 2000 dolarů, to je rovných 50 000Kč. To je v nominální hodnotě asi o 25% méně, než náklady na pojištění průměrného českého zaměstnance. Vzhledem k paritě kupní síly jsou náklady na zdravotní pojištění v ČR asi 4x vyšší.
Kdyby teda lidi platili daně.
“Jsem americký občan,” řeknete možná. “Žil jsem tu celý život. Platil jsem daně, dodržoval jsem zákony.
Fake argument.
Pokud by ten člověk skutečně platil celý život daně a platil 25% (čtvrtinu!) toho, co český zaměstnanec na zdravotní pojištění, měl by ho a nemusel by mu nikdo pomáhat.
Ten program byl určený právě pro lidi, co daně neplatí.
Ale to k té Ukrajině platí.
Jen USA teď produkuje asi 2 miliardy MWh plynu a exportují asi 1 miliardu MWh toho plynu ročně (teda loni...), který měl běžně hodnotu pod 10USD/MWh. Teď má hodnotu 20USD/MWh a v Evropě se prodává za 100USD/MWh (když je teď "levný"). A to je jen plyn a jen v USA. Tak je otázka, jestli je 100 miliard USD ročně na udržování takové situace hodně, nebo málo.
Cizinec
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 24. prosinec 2022 @ 09:25:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Díky za faktickou poznámku, ale i tak tady jde přece o princip a o priority. Vy, křesťané, rádi říkáte, že lidi mají možnost svobodné volby. Tak v tom případě jistě uznáš, že i američtí papaláši mají možnost svobodné volby. Mohli by dát ty peníze na svoje bezdomovce nebo na zdravotnictví, ale oni je dají radši na válku. A neudělali to poprvé. Vždyť se situace jen opakuje. Tu samou možnost volby měli v případě Vietnamu. Taky raději dávali peníze do nesmyslné války ve Vietnamu. Nebo v případě Iráku. Nastrkali kvanta peněz do toho, aby ovládli Irák. A k čemu jim to bylo? Stali se lepší zemí, když zabili Husajna a rozvrátili tamní režim ? Nebo v případě Afghánistánu. Dosáhli něčeho, když tam 20 let strašili?
K čemu mi bude, když já místi toho, abych se staral o to svoje, co mám doma, tak půjdu někam jinam, k sousedům nebo ještě dál a rozkopu jim to tam. Tím si jako vylepším to svoje doma?
A ještě jinak - kdyby za Ježíšem přišel americký politik, že má peníze a rozhoduje se, kam je má dát. Zda na postarání se o bezdomovce, o zlepšení zdravotnictví nebo na válku mnoho tisíc km daleko? Co by mu poradil Ježíš? Dej ty prachy do války, do zabíjení? Určitě? |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 25. prosinec 2022 @ 08:03:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
No, my křesťané neradi říkáme, že každý, kdo hřeší, je otrok hříchu.
Nemá tedy svobodnou volbu.
Ve chvíli, kdy se dostane do kolotoče nenávisti, manipulace, vraždění, pomsty, beznaděje, ... čehokoliv podobného, tak ztrácí svobodu. Pokud jí vůbec měl před tím a nepřevzal takové "dědictví" od rodičů, předků, což je častější případ.
A otroctví hříchu je případ světa.
Když se lidé rozhodují v otroctví hříchu, rozhodují podle toho hříchu, ve kterém žijí. Aby měli svobodu, potřebují vysvobodit - potřebují moc k záchraně, která je dostane ze hříchu, co je drží.
Žádná země se nestane lepší válkou, tím, že se rozvrátí její systém. A ta země není špatná válkou - je špatná lidmi, kteří v ní žijí a tím, co si ti lidé nosí. Když se třeba Kurdové dostanou do Paříže, přinesou si svoji válku s sebou, na místo, kde před tím dlouho válka nebyla. Stejně tak Syřané do Švédska.
Jmenované případy ve vašem příspěvku - Irák, Afgánistán , Vietnam, ... Jsou "dobrá" ukázka nepovedených věcí. Ale pak je tu Balkán, který se nějak podařilo stabilizovat. Není lepší, uvnitř je stejná nenávist, ale alespoň se lidi nevraždí. To, že se Rusům a Turkům mírně podařilo stabilizovat Sýrii, také zřejmě pomohlo, byť v té zemi dál zuří válka v menším. Na druhou stranu ruská snaha o stabilizaci Ukrajiny po osmi letech občanské války zjevně není moc povedená. Takže najdou se výjimky - ne že ty země jsou pak lepší, ale přeci jen se lidem daří líp.
Když nás v 68 obsazovali vojska Varšavské smlouvy s "bratrskou pomocí", taky to bylo svinstvo. Kdyby tehdy zasáhli Němci a Američani, půl země bude vyvražděné nebo uprchlé a nenávisti by bylo nejspíše víc, než teď.
Ježíš by určitě neradil "dej prachy na válku" ale taky by neradil "dej prachy na bezdomovce". Oboje je stejná hloupost. V bibli je dost příběhů, ale ani jeden, že by Ježíš rozdával někomu peníze. Snad jeden příběh by se tak dal vyložit, ale to nebylo na bezdomovecké zahálení. Všechny příběhy jsou o tom, že Ježíš prakticky pomáhal těm lidem, šel na místo, kde bylo potřeba něco udělat a udělal to - uzdravoval, vysvobozoval, vyučoval.
To je taky práce křesťanů - často tu píšu například o Českých bratřích, na kterých je to dobře vidět. Ti šli po dvou do celého světa a všude, kam přišli, uzdravovali, vysvobozovali, vyučovali. Dnes, po necelých 300 letech, jsou po nich církve, školy, nemocnice snad všude, kam člověk do světa vyjede.
Takže Ježíš by podle mne neradil ani jedno, ani druhé. Peníze ani bezdomovcům, ani na válku.
Dělal by to tak, jako v tom příběhu - dej peníze těm, co umí pomáhat, mají moc ke změně a pošli je tam, kam je potřeba. Tak, jak to děla v historii mnohokrát.
Cizinec |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 25. prosinec 2022 @ 11:52:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aha, takže ty souhlasíš s tím, aby USA dělaly roli světového četníka. Jen někdy připouštíš, že se jim to nepovedlo, někdo povedlo.
No jo, jenže Američanů se nikdo neptal. Nikdo je nežádal. Američani se do té role pasovali sami. A jakým právem? Právem silnějšího? Právem jaderné velmoci? A kdo určil, že zrovna západní systém je ten nejlepší pro celou planetu? Vždyť to vůbec nemusí vyhovovat mentalitě asiatů. Nebo Arabů apod. A skutečně tzv demokracie generuje to nejlepší? Joe Biden je nejlepší státník světa? Vygenerovala americká demokracie ty nejlepší z nejlepších?
Proč tak moc chce Západ vnucovat svoji kulturu, svoje politické zřízený, styl života, hodnoty všem po celé planetě? Proč to nedělají jiné státy nebo jiné světadíly? Nebo dělají, ale v mnohem menším rozsahu. A k čemu to vede? To, že odstranili násilně Husajna, Kaddáfího vedlo jen k tomu, že státy jako KLDR se vyzbrojují jadernými zbraněmi a třeba Irán o to usiluje, možná už nějakou atomovku má. Protože vědí, že když budou mít atomovky, tak je Amík nenapadne. Na toho tlustého KIMA z KLDR si Američani netroufli. Proč? Má atomovky a straší jimi dostatečně. Kaddáfí atomovky neměl, tak ho podřízli jako podsvinče. Nebo oběsili. To samé Saddám Husajn.
Podle mě Američani svojí snahou vnutit sama sebe všude a měnit režimy k obrazu svému, vede jen tomu, že se jinak smýšlející státy vyzbrojují. Tedy politika USA je politika zvyšování militarismu.
Jak říkal Gregorios777 . Američané nedokáží jinak. Jsou to potomci pistolníků a dobrodruhů... Mají to v genech.... |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 27. prosinec 2022 @ 07:44:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Aha, takže ty souhlasíš s tím, aby USA dělaly roli světového četníka. Jen někdy připouštíš, že se jim to nepovedlo, někdo povedlo.
Všiml jsem si, že vám schází funkční schopnost čtení, jak v diskuzích, tak v bibli, že si hodně vymýšlíte, málo čtete, o čem příspěvky jsou. To asi souvisí s těmi pocity a uměním, nebo co.
Ne, nesouhlasím s tím.
Většina takových "četnických" akcí se nepovedla a ty, které se povedly, neospravedlňují ty povedené.
A můj příspěvek byl zcela o něčem jiném.
Tak tedy k tomu jinému tématu.
A jakým právem? Právem silnějšího? Právem jaderné velmoci? A kdo určil, že zrovna západní systém je ten nejlepší pro celou planetu? Vždyť to vůbec nemusí vyhovovat mentalitě asiatů. Nebo Arabů apod. A skutečně tzv demokracie generuje to nejlepší? Joe Biden je nejlepší státník světa? Vygenerovala americká demokracie ty nejlepší z nejlepších?
Dobré otázky. Zkuste se nad nimi zamyslet, pomůže vám to.
Jak píše Rosmano - pořád ještě Venezuelané a Mexičani utíkají do USA, severní Korejci do Jižní Koree a ne naopak, Syřané do Švédska a ne Švédové do Sýrie...
Lidé tak sami dávají najevo, co považují za "lepší".
A psal jsem tu, že existují reálná hodnocení, založená na mnoha parametrech, kterých si lidé obvykle váží (společenost, zdravotnictví, vzdělání, bezpečnost, infrastruktura, ekonomika, ...) která jsou schopny porovnat společnosti podle faktických parametrů, reálných čísel.
Jen opět k tomu, co jsem psal já - ty společnosti, které mají výrazně lepší parametry, nejsou dány politickým zřízením, ale lidmi a postojí, které žijí. Jestli bude ve Švédsku dost lidí se Syrskou mentalitou, nebude dlouho na třetím místě. I když tam bude demokracie. Či - právě proto, že tam je demokracie, nebude dlouho na čele tabulky místě.
Proč tak moc chce Západ vnucovat svoji kulturu, svoje politické zřízený, styl života, hodnoty všem po celé planetě? Proč to nedělají jiné státy nebo jiné světadíly?
To je zase o všeobecném vzdělání, o zkušenostech, praxi.
My jsme žili odmala komunismus, ten vnucovali násilím tehdy Sověti celému světu, Československu, Maďarsku, Angole, Kubě, ... dokonce i USA se snažili to vnutit. Tedy dělali to v mnohem, mnohem větším rozsahu, než to dělají USA nebo než to kdy zvládlo Britské království.
Podobně vnucují nám Islám - viz například úplatkářská aféra Kataru, kdy v Europarlamentu byly přijímané zákony na základě finančních toků z Kataru. To je takové chytřejší řešení, než násilí. Před dvěma tisíci lety vnucovali svou kulturu násilím všem Římané.
Jinak řečeno: To je "norma" světa. USA v tom nejsou nijak výjimečné.
Jak říkal Gregorios777 . Američané nedokáží jinak. Jsou to potomci pistolníků a dobrodruhů... Mají to v genech....
No, někteří.
Většina lidí přicházela do USA (Kanady, Austrálie, ...) z jiných důvodů a měla jiný background. To je opět o znalostech, vzdělání.
Hezký den Cizinec
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Úterý, 27. prosinec 2022 @ 09:14:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Většina lidí přicházela do USA (Kanady, Austrálie, ...) z jiných důvodů a měla jiný background. To je opět o znalostech, vzdělání.
Na to, aby mi docvaklo, co dělali běloši, když přišli do Ameriky a jaké měli motivy, nepotřebuji zkoumat jednotlivé motivy každého přestěhovalce z Evropy do Ameriky.
Ve vaší Bibli se píše, že strom se pozná podle ovoce. Podle výsledků se pozná autor. Cizinče, co zbylo z původní indiánské populace? Vždyť byli vybiti z drtivé většiny a zbylo akorát pár rezervací. Umíš si představit, že by někdo přepadl Českou republiku, vybil její obyvatele a zůstalo akorát pár rezervací s Čechy? Co by sis asi myslel o takových dobyvatelích?
Venezuelané a Mexičani utíkají do USA, severní Korejci do Jižní Koree a ne naopak, Syřané do Švédska a ne Švédové do Sýrie...
OK, ale třeba Libye byla velice rozvinutý stát s jednou s nejvyšších životních úrovní v rámci Afriky. Za Kaddáfiho. Jakmile Západ Libyjský systém rozvrátil a nainstaloval tam ten svůj, tak Libye neprosperuje, je v chaosu, lidi migrují do Evropy. Já si musím trvat na tom, že Západ nemá strkat svoje prsty do cizích států. Vidím USA (Washington, Pentagon) nikoli jako četníka planety, ale jako sígra planety.
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Středa, 28. prosinec 2022 @ 07:12:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo a když to vezmu z pohledu učitele, vychovatele, tak děcka asiatů jsou nejlepší. Mně se nejlíp učili asiati. Poslušní, zvídaví, kultivovaní, skromní. A moje kolegyně, a bylo jich několik, dělaly au pair v anglosaských zemích. V Anglii nebo USA a všechny bez výjimky tvrdí, že tam jsou nejhorší děcka. Rozežraná, nevychovaná. Když to tvrdí tolik mých kolegyň, když to vidím i ve filmech, tak nemám důvod nevěřit. Anglosasové jsou paraziti planety. Nejen sígři, ale i paraziti. Vezmi si, jak třebas asiati jsou schopni se uskromnit a žijí na malém prostoru a mají malá auta, tím menší spotřeba. Proti tomu mentalita Američana je někam přijít, roztahovat se tam, všecko obsadit, vyžrat, zničit, velká auta, atd.
Jo, asiati jsou menší, ale jen o 10 cm v průměru. Ale auta mají Amíci nikoli o 10 cm větší, ale 2x, 3X větší. Přitom 2x, 3x větší řitě nemají.
Mentalita Američanů ( ne všech, ale v průměru) je odporná. Sebestředná nevychovaná hovada. Nikdy nedostali po papuli.
A proto se chovají, jak se chovají... |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Středa, 28. prosinec 2022 @ 13:18:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdyby jen největší auta a největší spotřeba pohonných hmot. Teď se dívám, že vedou i ve spotřebě masa.
Průměrný Čech sní za svůj život 5,5 tuny masa. Průměrný Američan 9 tun masa.
Věřím, že kdybych hledal další položky, tak skoro v každé disciplíně američtí nenažranci vyhrajou.... |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Středa, 28. prosinec 2022 @ 13:40:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Mentalita Američanů ( ne všech, ale v průměru) je odporná. Sebestředná nevychovaná hovada. Nikdy nedostali po papuli."
Obávám se, že se to brzy změní a "po papuli" dostanou - a to od Boha, protože na Něj léta kašlou a co hůř, plánovitě Ho úplně ze svého života vyřadili a odmítli, což je zlo, které Bůh netoleruje ze všeho nejvíc a nejdříve. Zlo, které popisuješ, vyplývá z toho prvního - uvidíš. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 07:55:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A ty kolegyně měly srovnání, jaká jsou děcka těch, co si mohou dovolit služky například v ČR, Švýcarsku, Rusku, Anglii? Byly třeba v Rusku, že by tam děcka se služkami zacházely lépe?
Chování je opět o charakteru. Když jsme byli v Izraeli, byli tam arogantní takoví ti v čepičkách s fousama. Někteří. Ne všichni. Stejně tak jsou arogantní arabové v Teplicích, či kde - někteří, ne všichni. Stejně tak jsou extrémně arogantní rusovné, němci - stačí nějakého potkat na ulici v Praze. Pokud bude pořvávat, bude to nejspíš rus nebo němec. I když teď už rus ne. Stejn tak jsou arogantní pražáci na venkovany. Ale jen někteří. Ne všichi.
Mentalita Američanů ( ne všech, ale v průměru) je odporná. Sebestředná nevychovaná hovada. Nikdy nedostali po papuli.
No, a to už je zase jak jste psal jinde v diskuzi [granosalis.cz]:
"Pokud totiž někdo má inteligenci v pásmu vysokého nadprůměru, tak se to v prvé řadě projevuje tím, že vnímá mnoho, mnoho detailů a jemných nuancí. A rozhodně není splašený nebo jednostranný."
V USA jsem byl jednou - v Kalifornii. Mentalita lidí tam byla rozhodně o pořádný kus lepší, jak například zde. Lidé byli srdeční, v klidu se s námi dal každý do řeči, v problému (i jen zdánlivém, stačilo zastavit a hledat něco na mobilu) se rychle našel někdo, kdo se snažil pomoci, zeptal se, jestli něco nepotřebujeme. Ve frontě na pizzu se s námi dal do hovoru člověk, co stál s námi - jako někdy u nás v 89, kdy se na ulici bavili lidi jen tak. Lidi, u kterých jsme bydleli, normální. Na pláži u moře na pikniku se s námi dal do řeči starší pár - utekli z východního bloku někdy 70. letech, ne aby vraždili indiány. Prohlížel jsem zemědělství, farmy, stavby - naprosto nádherná práce, proti našemu patlání tady ve střední Evropě...
A ano, všechno tam měli větší, zvláštně větší. Třeba ulice v sídlišti neměli 3m, jako u nás, ale tak 7 metrů. Zajímavé vidět.
Čili to je zase o tom, jaké má kdo hodnoty. Pro mne komunikace, srdečnost, pomoc, tvořivost, práce, ... co vše dalšího dobrá hodnota. Není to pro mne odporné.
Nekoukám na majetek, nezajímá mně, jak má někdo velké auto, ale jak má velké srdce. (což nevím, jestli je pro vás pořád ezoterika a nevíte, co to znamená?)
Odporná hodnota je pro mne souzení, škatulkování, domýšlení, převracení - to je hovadské chování.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 08:48:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jasně. Každý máme nějaké osobní zkušenosti. Já mám zase svoje zkušenosti třebas s Poláky.
Když jsem s nimi pracoval, ulívali se, nechtělo se jim dělat. To mi bylo kolem 17, 18 let. Byla to brigáda u IPS (Skanska). Poláci akorát chtěli chlastat. V pracovní době.
Když jsem pak chodil do gay klubů, tak Poláci jako jediní dělali bordel. Jednak zabrali všechna místa na parkovišti a já pak musel parkovat dál někde v ulici. A jednak pak i tam se chovali divně. Tzn. oni se pohybují tak, že do ostatní ch strkají při chůzi. Poláci vedli dvojí život, ženatí. V pátek, v sobotu v gay klubu v Ostravě, v neděli s manželkou v kostele u nich v Polsku.
Pak jsem poznal Poláky jako turista na Slovensku v Tatrách. Strašné chování. Hulákali, šlapali na nohy, egoisté, hovada. Češi v pohodě, Slováci v Pohodě, Maďaři v pohodě, Němci v Pohodě, jen ti Poláci to tam kazili.
Sranda, že i tady na granosalis jediný, kdo dělá problémy - je Polák. Rosmano. Jediný, kdo vyhlašuje genocidu nějakého národa a současně vyhrožuje policií. To je náhoda, že je to opět Polák?
Ale já nebudu používat paušální náhled na Poláky, i když mám s nimi špatní zkušenosti. Páč mám zase hudební kamarády Poláky, co jsou fajn. Ti to vyvažují. Ale jinak, kdybych neznal ty Poláky muzikanty, tak bych si o Polácích fakt myslel, že jsou opravdu něco divného...
Co se týká Američanů, o tom jsem už napsal dost a nic nového bych nestvořil. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 09:09:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo a psal jsem si s Poláky přes youtube a oni nemají moc rádi Ukrajince ani Rusy. To se u nás neví. Poláci nemají tak velký proukrajinský fanatismus jako my tady v Česku. Ani Slováci nemají tak velký proukrajinský fanatismus. Vlastně nikdo kromě Česka. A u nás to tlačí zuřivě média a politici.
Jo a Poláci mají rádi nás, Čechy. I Slováky. :-) My Poláky moc nemusíme, ale oni nás milují. To je sranda. A oni by nás chtěli adoptovat do velkého Polska. Mně psali Poláci, že by si představovali, že by se vytvořil velký slovanský stát složený z Polska, Česka a Slovenska. S hlavním městem Varšavou.
Ha ha... Ať na to zapomenou...
Tak to radši zpátky Rakousko Uhersko a hlavní město Vídeň :-)
Ale je vidět, že to v Polácích pořád je. Pořád by chtěli obsazovat nějaká jiná území a udělat z nich další malá Polska.
Věřím tomu, že i kus Ukrajiny kolem Lvova by chtěli. Však to kdysi měli.
Však Poláci kdysi chtěli urvat Ukrajinu celou pro sebe a začali ji katolizovat a polonizovat. Však proto hledali pomoc v Moskvě Ukrajinci. Před Poláky.
Jo jo. Tak to celé začalo. Kdyby nebyl ruský car ochránil kdysi Ukrajince, tak dneska je z Ukrajiny Polsko a mluví se tam polsky a vyznávají katolicismus. Minimálně v té západní půlce od Dněpru k nám. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 12:03:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale když nad tím teďka uvažuju, možná by to bylo pro nás lepší, kdyby tehdá Poláci zabrali kus Ukrajiny až k Dněpru a zůstalo by jim to. Možná byla chyba, že jim tehdy do toho záboru Ukrajiny hodil vidle ruský car. Páč kdyby Polsko bylo větší, místo současných 40 mil obyvatel by mělo dejme tomu 65 mil. obyvatel, tak by to bylo něco jako Francie. A to je už pro Německo dost silný regulátor. Já myslím, že kdyby 83 mil. Německo mělo na západě 67 mil. Francii a na východě 65 mil. Polsko, bylo by to více vyrovnané a Německo by tak nešílelo.
Jenže současné Polsko má jen 38 mil. obyvatel. Možná teďka s těmi uprchlíky o meloun víc. Ale to je málo. Němec slyší jen na sílu. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 09:51:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Čili opět - je to o lidech, ne o národnostech. Jsou nějaká procenta.
Třeba Češi jsou podrazáci, tak v 30-40% případů. Uvažují křivě. nedodrží smlouvu. Zalžou. Romové tak v 80-90%. Švédi třeba v 10-20%. Ale opět ne všichni. Je to statistická záležitost, pravděpodobnost. Když bude v romském ghetu ležet peněženka, je 10% pravděpodobnost, že se vrátí majiteli, když ve švédské vesnici, je 90%. Ale to není dané národností, ale charakterem lidí.
Já mám jiné zkušenosti - mám zkušenosti z křesťanství, z toho, co funguje, mění lidi. Tam je jedno, jestli je člověk čech nebo cikán - když se Bůh dotkne jeho srdce, promění ho, ať je to zbabělý maločecháček, nebo namachrovaný olach. Ani jedno ani druhé není problém.
Stejně tak euideologie - to není tím, že je polák. Na FB mám spoustu pražáků, čechů jak poleno, co se chovají stejně agresivně, zle, lživě, pomlouvačně, útočně. Mám dva lidi, jejichž FB je plný babiše, orbána a putina. To je ideologie, ne národnost. Však když tu byli od 1939 socialisti nebo od 1945 komunisti, přidali se (mnozí) češi taky, i když to byla ideologie od němců či zprostředkovaně od rusů.
No a ta ideologie bude pokračovat, jako v tom 45, 46 v minulém století - teď připravili svobodná média o velkou část prostředků i o dosah a návštěvnost, propouští všechny velké mediální domy a malé jsou dost odříznuté od uživatelů, připravuje se cenzura, vláda má program s desítkami milionů korun pro podporu těch "správných" médií... No, máme se na co "těšit".
Cizinec |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 11:53:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ok, v tom nemáme rozpor. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 15:05:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Co to jsou ta "svobodná média" ? To jsou ta proruská ? Co tvrdí, že agresor není agresor, že válka není válka?
Nebo jsou to nějaká jiná než proruská ? Např. proindická, promexická,.. ?
Je moc dobře, že vláda plánuje řešit dezinformace, zákony proti dezinformacím jsou potřebné a nutné..
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 01. leden 2023 @ 09:42:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | "Svobodná média", která byla omezená zásahem EU na začátku minulého roku a zásahem poslanců STAN na konci minulého roku jsou například média skupiny Economia (firma propustí 3 procenta lidí) Seznam (zruší zpravodajství) MF (MF Dnes a lidovky propouští, spojí redakce) ale i oborové jako zive.cz, lupa.cz, finance.cz, penize.cz ... a hlavně desítky a stovky ještě menších webů, zpravodajství, blogů, ... které budou z velké části odřiznuty od návštěvnosti a z ještě větší od financí.
Ty všechny připravila EU spolu s českými poslanci za poslední rok o 20-50% financí, propouštění je důsledkem. Peníze se pak přesunuly do televizí a nadnárodních konglomerátů.
Nevím o tom, že by některá z těch médií byla proruská. Část z nich je aktivistická, pro EU, část je antibabiš, část je neutrální, nejsou zaměřená, jen tvoří zpravodajství buď obecné, nebo oborové. To bude v tomto roce podstatně omezeno díky legislativním zásahům - a to nejen díky cenzuře, kterou připravuje totalitně smýšlející progresivistická klika v čele s ministrem vnitra.
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 01. leden 2023 @ 09:54:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
A dezinformace, Rosmano?
Už asi půl roku tu (ne)jeden dezinformátor šíří stále dokola tuto dezinformaci:
Stále znovu a znovu.
Co myslíš, zasáhne ministr vnitra proti tomu dezinformátorovi, aby tu lživou dezinformaci přestal šířit?
Toník |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 01. leden 2023 @ 21:00:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, půl roku ne.
Něco více než 3 měsíce (polovina září).
A zda se jedná o informaci či dezinformaci, je dobré se podívat na kontext, kdy (13.9.2021) a proč to bylo vysloveno.
A podle toho mi jednoznačně vychází, že se jedná o informaci, nikoliv o dezinformaci.
Toto Fiala prohlásil v situaci, kdy vláda přijala návrh na zastropování energií. Toto zastropování zamezí nárůstu cen elektřiny a plynu na násobky toho, co lidé platili dosud, čili někdy v červenci, srpnu 2021. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 02. leden 2023 @ 07:22:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Toto Fiala prohlásil v situaci, kdy vláda přijala návrh na zastropování energií.
To určitě také.
Tu dezinformaci šířil mnohokrát.
Toto zastropování zamezí nárůstu cen elektřiny a plynu na násobky toho, co lidé platili dosud, čili někdy v červenci, srpnu 2021.
No, ... To je samozřejmě taky dezinformace. Strop na pětinásobku běžných cen elektřiny a trojnásobku cen plynu zcela jistě nezamezí tomu, aby nikdo neplatil několikanásobek. Zvláště když naprosto nesmyslné zastropování způsobilo to, že snad všichni distributoři zvedli ceny na strop - tedy výrazným způsobem přispělo ke zdražení elektřiny a plynu.
Například to médium, které předtím šířilo dezinformaci o tom, že nikdo nebude platit několikanásobek, teď poskytuje zprávy typu " Domácnosti platí několikanásobně víc za elektřinu a plyn. A zdražování není u konce"
Toník |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 08:22:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Takže, jestli dobře rozumím - na poláky nebudete používat paušální náhled, ale na amíky ano? ;-)
Cizinec |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 31. prosinec 2022 @ 14:26:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Určitou paušalizaci dělá mozek automaticky. Na základě dřívější zkušenosti. Jedu do Německa, tak čekám pořádek kolem cest, jelikož jsem to tam tak zažil. Jedu do Řecka, čekám bordel kolem cest, jelikož jsem to tam tak zažil. Ale to neznamená, že pořádek je v každé německé ulici a bordel v každé řecké ulici. Existují řecké ulice, které jsou čistší než nějaká německá, ne zrovna vyvedená. Ty paušalizace jsou spíše v průměru. Páč mozek taky průměruje. Dělá syntézu z více zážitků a info.
To stejné je s Amíky nebo Poláky. Určitou paušalizaci dělám automaticky, přičemž ale vím, že neplatí vždycky, jen někdy, a nebo jen v průměru.
Já nedělám paušalizaci ani s cikány. Však od nich mám spoustu stylů do mé Yamahy na youtube kanálu. Mně konkrétně nikdy žádný cikán neokradl ani nepořezal nožíkem. Na druhé straně jsem učil na cikánské škole a vím, že mají v průměru IQ o 20 b nižší než bílí.
Takže nějaké paušalizace jsou i dobré pro život a je fajn, že je mozek dělá. Kdybych teď šel na nějakou cikánskou školu, už bych se neděsil toho, když bych zjistil výsledky nějakého testu, co bych jim dal. Už bych si nevyčítal, že málo naučím, ale věděl bych, že je to spíše tím, že matroš, který jsme učil, je zčásti nevzdělatelný. No a ta paušalizace ti umožní se nezhroutit nebo si něco vyčítat. Ale zase paušalizaci nesmíš přehnat. Zažil jsem cikánské děcko ( jen jedno :-), co bylo nadané a inteligentní více než někteří bílí.
Co se týká Američanů, tak podle jejich chování z minulosti ( Vietnam, Irák, Afghánistán, atd. ) určitou paušalizaci dělám, a proto mě nepřekvapí, když v budoucnu přepadnou další stát. Na to dokonce vsadím.
Oni to jistě znovu udělají. A znovu a znovu. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 01. leden 2023 @ 09:45:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jo, lze čekat, že USA napadne v blízké době nějaký další stát, podobně, jako Rusko. Napadají něco co deset let.
To, co dělá americká vláda ale nic neříká o všech američanech. Stejně jako to, co dělá česká vláda. U nás je podpora vlády a jejích kroků někde na 25,30%. Když američani napadají nějaké státy, je to často podobné - podpora je někde na 30%, 70% s tím nesouhlasí. Dělat si tedy z napadání států závěr na američany jako takové je trochu zcestné - to je jako dělat si na Čechy závěr z toho, co dělá Fiala nebo Babiš.
Cizinec |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 06:43:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Na to, aby mi docvaklo, co dělali běloši, když přišli do Ameriky a jaké měli motivy, nepotřebuji zkoumat jednotlivé motivy každého přestěhovalce z Evropy do Ameriky.
No, je to jak jste psal jinde v diskuzi [granosalis.cz]:
" Pokud totiž někdo má inteligenci v pásmu vysokého nadprůměru, tak se to v prvé řadě projevuje tím, že vnímá mnoho, mnoho detailů a jemných nuancí. A rozhodně není splašený nebo jednostranný."
Věřím vám, že to nepotřebujete zkoumat. Ani já jsem to nepotřeboval zkoumat. Ale zkoumal jsem to, protože mne to bavilo a zajímalo.
Umím si představit, že by do České republiky přišel nějaký kmen Čechů a vymlátil to tu všechno, jako třeba Kelty nebo Germány, jako se to stalo před více jak tisíci lety. Nebo že by se vymlátili navzájem, jako Přemyslovci Slavníkovce, jako to dělali jak indiáni, tak běloši v Americe. A ti indiáni před příchodem bělochů o dost více a i potom. Nic tak extra - běžné dějiny. Co si pomatuju ze školy, tak většinou jsme se v dějepise učili nějaké vraždění mezi sebou.
Mně nevadí, když západ strká prsty všude třeba technologiemi, investicemi, mcdonaldy a kdečím dalším. Vadí mi, když západ strká prsty někam válkou, nebo třeba omezováním svobody a valením divných ideologií.
V naší bibli se píše, že strom se pozná podle ovoce.
Hezký den Cizinec
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 08:36:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Umím si představit, že by do České republiky přišel nějaký kmen Čechů a vymlátil to tu všechno, jako třeba Kelty nebo Germány, jako se to stalo před více jak tisíci lety.
Tak do střední Evropy se nasunuli Slované v 5. a 6. století. To se podle mě nedá srovnávat s docela nedávným osídlením jen pár set let zpátky Ameriky Anglosasy. Je tu rozdíl mnoha staletí a ti Anglosasové se holedbali civilizací a dělali to s Biblí v ruce. Tedy byli už dávno pokřešťanštělí. Staří Slované v 5., 6. století byli ještě divoši napůl.
A hele - já hraju anglosaskou hudbu. Dívám se na anglosaské filmy. I když radši francouzské, ale občas i anglosaské. Já netvrdím, že Anglosasové jsou všichni zlí. Já jen tvrdím, že na této planetě dělají největší bordel. A já si píšu na youtube s lidmi z různých kontinentů. Vždyť mám přes 3 tisíce odběratelů z celého světa. To si lze snadno ověřit na mém kanále. A znám názory lidí na USA. Třebas od asiatů. Dejme tomu Indonésie nebo kdekoli jinde.
Vědí to Američané v Americe, že je po této planetě mají rádi jiní obyvatelé jako osinu v zadku? Mohli by si zvolit spíše ty politiky, co nebudou vést tak agresivní politiku? |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 13:40:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kmen Čechů se úspěšně spářil s původními Kelty a Germány, proto máme v genetické výbavě jak slovanské, tak germánské, tak keltské geny... Takže se třeba tolik nebojovalo...
Kdybyste na to odpověděli, že jsme vybili jejcih muže a vzali si jejich ženy, tak ani to není pravda, protože je tu mužský haplotyp jak slovanský, tak keltsko-germánský - vyváženě..
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 24. prosinec 2022 @ 08:56:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Chudáci Američané. Proto musí houfně emigrovat do Ruska, země, kde zítra znamená již včera :-)
A na druhou stranu se bránit výstavbou zdi na mexické hranici proti nelegální migraci latinoameričanů...
A že tleskali Zelenskému ? To tě rozčiluje ? Závidíš, nebo co ? Já bych mu také tleskal. Počíná si moc dobře. Takto se postavit za svůj národ a takto držet na uzdě rozzuřeného medvěda je dost dobrý počin. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 24. prosinec 2022 @ 09:34:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bože, ty jsi naivní pí.ča. Zelenský je jen šašek, co se za vlastní národ právě nikdy nepostavil, ale postavil se proti Ukrajincům. Je to Žid a jemu je to jedno, že tam umírají Slované. Možná z toho má úchylnou radost. Ten kripl je schopen všeho. Je to zrůda, k tomu zfetovaná. A skutečný státník tam byl před ním a před další americkou loutkou - Porošenkem. A to byl Janukovyč. Ten byl neutrální a chtěl dohody jak s EU, tak s Ruskem. Chtěl, aby Ukrajina byla mostem mezi oběma impérii. Jenže pak Amíci Janukoviče odstranili a nasadili si tam ty svoje loutky, Porošenka a Zelenského a začalo peklo. To jsou dav, co jedou proti vlastnímu národu. Ty svine jedna. Rosmano - jsi zlá svině. Odporný, ohavný člověk. Jsi skutečná zrůda.
Já kdybych byl prezidentem Ukrajiny, tak se snažím o to, aby měli svá práva jak ruskojazyční na východě, tak západně orientovaní na západě. Vždycky se to dá spojit, Jenže musí být vůle. Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. A proto přišli Amíci, proto přišli Porošenko a Zelensyk a začali zakazovat ruštinu jako jazyk, přitom tam na východě nikdo jinak neumí. A začali tu zem fašizovat.
Jsi odpadkový koš, Rosmano, Jsi opravdu tak zlý, tak moc špatný člověk, že se tomu až nechce věřit. Tak jak psal o tobě František nebo LD. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 24. prosinec 2022 @ 09:37:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co napsal uživatel LD o nicku Rosmano "Rosmano bude jiná liga. Začínám si myslet, že Rosmano bude takové semipsychotické monstrum s násilnickými válečnickými sklony - takový člověk by se docela hodil Mojžíšovi, když byla třeba ta výprava, kde podřezávali na Jahveho přání malé děcka."
Co napsal František: "Já jsem ho přijal, ale na tak, aby se ze mně stala zrůda, která nevidí fašismus jako Ty. Tvoje evangelium je jen satanská lest, která s opravdovým Ježíšem nemá nic společného. Proto podporujete válku a zabíjení a nevidíte příčiny. K čemu je takové evangelium? To je podvod a nepochází od Boha. Naletěl jsi satanskému podvodu, jinak bys jednal jinak.Proč neodsuzuješ ukrajinský fašismus ? K čemu je tenhle duchovní podvod, který drze nazýváš evangeliem."
Doplním zde, co napsali o nicku rosmano Gregorios777 a redefion. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 24. prosinec 2022 @ 10:26:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Opravdu adekvátní tvému IQ< 60 :-))Po všech stránkách :))
A nezapomeň si pořídit čínské juany :-)
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Středa, 28. prosinec 2022 @ 13:52:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co s tím má IQ? Na to stačí normální rozum spolu s uměním číst a přemýšlet. A Jirka si může dovolit soudit, když není věřící. A možná se budeš divit, ale jeho soud není daleko od pravdy. |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 14:41:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | rosmano
Vždyť autor v této oblasti má téměř stejné postoje a názory jako ty. Ovšem je vyjádřil v podobě sarkasmu. To jsi nepochopil ?
martino
Ne, nepochopil, nikoliv z důvodů o kterých psal zkrachovalý pedagog, ale proto, že sarkasmus je spojen s primitivismem autora. Pokud se podíváš do slovníku, je to vždy spojení s negací a to mi vadé. Sarkasmus je jízlivost, pohrdání, cynismus atd. Je v tom vždy neúcta k člověku, k úřadu apd. Někdy se můžeš dočíst sarkasmus=psychopat. Pokud je někdo článkem nadšen jako třeba zkrachovalý a vyhořelý pedagog je to jeho problém. V poslední době to s ním jde hodně intelektuálně dolů. Aby si upoevnil ego, začal jako nick Myslivec zde šermovat s IQ, což se mu nedaří a skončí jako Myslivec. ten se tak dlouho chlubil až dnes všichni ho znají jen jako kmický výstup blba. rosmano ty jsi politický fanatik a práskač, ale měkdy ti to myslí, dej si pozor ať nedopadneš jako učitel tělocviku a dílen.
|
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 15:04:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vidíš, bobku, a to máš nastavovat druhou tvář. Vůbec se Ježíšovými slovy neřídíš. Co ty jsi za pobožného? |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 14:32:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | My jsme zažili komunismus, takže dokážeme velmi dobře rozpoznávat i drobné nuance té ideologie.
2TES2
A je to zase zpátky, opět čteme mezi řádky. Staronové názory skryté v duši, které cenzor nesmí tušit. Mlčíme zlato a vzkříšený vrah znovu o morálce káže. Povstalo znovu páže Veličenstva toho kata, zase ubitá je pravda svatá! Král mocnější je než-li kdysi s mediálně vyšperkovanými rysy neklečí již před satanem, jásá křepčí slintá blahem a zaprodanci spolu s ním. Až bude vítězství jejich takřka dokonáno, až budou říkat je klid nebezpečí není nám už známo, zhouba rychlá přijde na ně. Kdy to bude? Není zdání. Zatím nebyl odstraněný Ten kdo tomu brání.
|
]
|
|
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 18:55:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | S nadsázkou (avšak ne až tak velikou).
Ovšem některá ta doporučení křesťanům (když je obrátíme vzhůru nohama, tak jak jsou zamýšlena) jsou dost sporná, mírně řečeno. Mám na mysli ta zahraničně-politická, týkající se orientace země. (6,9,10)
A to svým téměř PROTIústavním obsahem. A asi i PROTIbiblickým obsahem.
A udivuje mě (spíš už ani neudivuje), že určitá skupina křesťanů k ním přesto tíhne. Tady na GS skoro všichni... :-)
Aby se mohla ta doporučení realizovat, muselo by dojít ke státnímu převratu. K revoluci a následné změně Ústavy.
Musel by např. Okamura vystřelit někde na Vltavě z Aurory a převzít násilím moc v zemi.
A následně by musel změnit přinejmenším PREAMBULI k Ústavě ČR
PREAMBULE
My, občané České republiky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku,
v čase obnovy samostatného českého státu,
věrni všem dobrým tradicím dávné státnosti zemí Koruny české i státnosti československé,
odhodláni budovat, chránit a rozvíjet Českou republiku v duchu nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody jako vlast rovnoprávných, svobodných občanů, kteří jsou si vědomi svých povinností vůči druhým a zodpovědnosti vůči celku, jako svobodný a demokratický stát, založený na úctě k lidským právům a na zásadách občanské společnosti, jako součást rodiny evropských a světových demokracií,
odhodláni společně střežit a rozvíjet zděděné přírodní a kulturní, hmotné a duchovní bohatství,
odhodláni řídit se všemi osvědčenými principy právního státu,
prostřednictvím svých svobodně zvolených zástupců přijímáme tuto Ústavu České republiky
Museli bychom v Preambuli k Ústavě zrušit ustanovení o občanech (či charakteristiku občanů) ČR, kteří chtějí a usilují o něco "jako součást rodiny evropských a světových demokracií" a změnit text třeba na "jako součást rodiny světových despocií a autoritářských režimů proti evropským a světovým demokraciím"
Doporučení 6. zní: Prezident by neměl podporovat válku. Myšleno, že by se měl postavit proti posílání zbraní Ukrajině, aby Ukrajinci přestali válčit, aby Ukrajina mohla urychleně padnout a stát se součástí despotického, autoritářského Ruska. Konečně by byl klid. (to je v souladu s rodinou evropských i světových despocií proti evropským a světovým demokraciím)
Doporučení 9. zní: Prezident by neměl podporovat migraci Prezident by měl podporovat urychlenou deportaci Ukrajinců na Ukrajinu, případně uzavření a přísnou kontrolu hranic, aby se k nám nedostali a mohli být v klidu bombardováni.
(to je také v souladu s rodinou evropských i světových despocií proti evropským a světovým demokraciím)
Doporučení 10 Prezident by ne/měl podporovat svobodu projevu
Jelikož uvedený text je výsměch, zesměšnění, jinými slovy tohle by křesťané neměli dělat, takového kandidáta nepodporovat:
"Prezident by měl v duchu liberální demokracie podporovat svobodu projevu, která by spočívala v tom, že každý občan by mohl svobodně, ústně i písemně vyjadřovat svoji podporu médii podporované vládě, EU, NATO, WHO a dalším mezinárodně uznaným institucím. Ovšem lživé názory, dezinformace a konspirační teorie, které by zpochybňovaly názory těchto institucí nebo dokonce je samotné, narušují svobodu projevu a zabraňují lidem se správně zorientovat. Podpora svobody projevu tedy zároveň neodmyslitelně znamená i zasadit se o eliminaci názorů, postojů a projevů, které zpochybňují liberálně demokratický diskurz a sociální narativ, vycházející z předchozích devíti bodů."
vyplývá z toho, že by měli zastávat a preferovat opak, podporovat kandidáta, zastávajícího opačný postoj, tj:
"Prezident by NEměl v duchu liberální demokracie podporovat svobodu projevu, která by spočívala v tom, že každý občan by mohl svobodně, ústně i písemně vyjadřovat svoji podporu médii podporované vládě, EU, NATO, WHO (jinými slovy podporovat vládu, EU, NATO, WHO.. je fuj, takového prezidenta nevolte, volte prezidenta podporujícího despocie, nedemokratické režimy, který je proti zemím EU, proti NATO) a dalším mezinárodně uznaným institucím.
Ovšem lživé názory, dezinformace a konspirační teorie, které by zpochybňovaly názory těchto institucí nebo dokonce je samotné, NEJSOU LŽIVÉ, NEJEDNÁ SE O DEZINFORMACE ANI KONSPIRAČNÍ TEORIE, proto jsou důležité a nezbytné, umožňují lidem se správně zorientovat. Podpora svobody projevu tedy zároveň neodmyslitelně znamená i zasadit se o maximální zpřístupnění názorů, postojů a projevů v zahraničně-politické oblasti dle bodů 6,9,10, tedy v souladu s PROPAGANDOU KREMLU, pro české občany, kteří jsou odhodlání jednat a budovat svou zemi jako "součást rodiny despocií a autoritářských režimů proti evropským a světovým demokraciím" ."
|
|
|
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Čtvrtek, 29. prosinec 2022 @ 10:05:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Bašta: Moskva má složku na Babiše. S Pavlem můžou být vydíratelní
Takový bombastický titulek a já jsem si rozhovor pustil a viděl jsem, slyšel jsem, jak ten redaktor s redaktorkou Baštu usilovně manipulovali, aby jim něco na Babiše a Pavla nehezkého řekl. On sám od sebe nechtěl a spíše to relativizoval a odkazoval do morální roviny. Takže další z nekonečné řady důkazů, jak nízké dno představují tzv. novináři. To jsou v podstatě jen stroječky na manipulace. Ale Bašta je bohužel moula, ňouma. On je diplomat. Chce být zadobře s médii. To ale nejde. Ti dva novináři by byli tak lehce sestřelitelní. Tak snadno by se s nimi dalo pohrát, tak snadno ukázat mainstream za voly, ale on na to nemá.
"Pobavila" mě i diskuse na těch hovinkách.cz pod článkem. Diskutéři se tam předhánějí, kdo Baštovi více naloží. Přitom tito diskutéři jsou jen zmanipulovaní chudáci, co kdyby nepadl komunismus, tak recitují svazácké prdy. Prý Bašta je proruský a SPD je proruská.
Haha. Byla to právě SPD, co už před více léty, dávno před válkou na Ukrajině, hlásala, že máme diverzifikovat zdroje a neorientovat se jen na Rusko. Byla to Nečasova a Topolánkova ODS, které posilovala vazby na Rusko. Byl to Topolánek z ODS, kdo jezdil za Putinem do Moskvy a kdo zval Putina do Prahy.
A hlavně: Bylo to Německo a jeho jednostranná energetická politika vázaná na ruské zdroje.
Kdo postavil plynovody z Ruska do Německa NORD STREAM 1 a NORD STREAM 2? To je dílo Tomia Okamury? Opravdu?
Jak můžou být lidi tak blbí?
Proboha, jak můžou být lidi tak blbí?
JAK MŮŽOU BÝT LIDI TAK BLBÍ?
|
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Čtvrtek, 29. prosinec 2022 @ 10:31:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Topolánek v Moskvě: Vypil všechnu vodku! https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/145346/topolanek-v-moskve-vypil-vsechnu-vodku.html
Topolánek na jednání s Putinem: Bez dohody se domů nevrátím https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/1426887-topolanek-na-jednani-s-putinem-bez-dohody-se-domu-nevratim
O ruském plynu do Evropy přijel do Moskvy jednat premiér Topolánek https://www.irozhlas.cz/ekonomika/o-ruskem-plynu-do-evropy-prijel-do-moskvy-jednat-premier-topolanek_200901100840_mhromadka
Putin lichotil Nečasovi. Spolupráci s Českem 'přikládá velký důraz' https://www.lidovky.cz/svet/putin-lichotil-necasovi-spolupraci-s-ceskem-priklada-velky-duraz.A130527_200455_ln_zahranici_pef
Nečas zase označil Rusko za strategického hospodářského partnera. Českého premiéra doprovází ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba a na 80 podnikatelů, kteří plánují v Rusku uzavřít kontrakty úhrnem za miliardy korun.
Působil na mě jako silový a přímočarý politik, vzpomíná Nečas na Putina |
]
Re: Deset doporučení křesťanům k volbě prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Čtvrtek, 29. prosinec 2022 @ 10:45:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Proboha, jak můžou být lidi tak blbí?"
No právě proto, že nejsou pro Boha. ;-) |
]
]
Re: Bašta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 13:58:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No já tvoji propagandu rozhodně neotevírám. To jsi naivní. Nezajímá mě tvůj názor, ani tvoje odkazy. |
]
Re: Bašta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 14:15:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ale to není pro tebe, chlapče. To je pro ostatní, aby si mohli porovnat lži a realitu. |
]
Re: Bašta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 30. prosinec 2022 @ 14:19:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale, Rakovino, přece každý si může kliknout na video s Baštou a ví, co říkal nebo neříkal. A jestli k tomu někdo chce číst tvoji propagandu - to mně je taky jedno. Já jsem dal přímý odkaz na Baštu. Ty beztak nějakou propagandu a pomluvy. (Což je tvůj typický rys, polská uhelná Rakovino.) |
]
|
|
|
|