Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Tibor.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 1, článků celkem: 17133, komentáře < 7 dní: 76, komentářů celkem: 452576, adminů: 60, uživatelů: 5318  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 259 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
134067707
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Děsná, zákeřná finta (lež) trinitářů
Vloženo Pátek, 31. říjen 2025 @ 18:57:43 CET Vložil: Tomas

Kritika bludů poslal rosmano


Trinitární myslitelé toho vymysleli opravdu hodně. Hodně navíc oproti tomu, co čteme v Bibli. Oproti tomu, co je skutečná zvěst Pána, Boha o sobě samém skrze proroky, co je zvěst Boha o svém Mesiáši, co je zvěst Ježíše o Bohu i o sobě, a také co je zvěst Kristových apoštolů.

Trinitární skoro nejznámější děsná, zákeřná lež a zároveň finta je teze o tzv.  "popírání Božství Ježíše Krista".



Je to dobrá finta, dobrý nástroj, jak dehonestovat a znemožnit ty, kteří s jejich nápady a konstrukcemi nesouhlasí.   Kteří věří podle Písma  v Jednoho Pravého Boha, Boha Abraháma, Izáka a Jákoba, Boha Izraele, JHWH,   Boha Pána Ježíše Krista i Boha apoštolů.
Finta, jak se zabarikádovat ve své "výlučnosti" a "absolutní pravdě".
    
     Připomíná mi to finty, které používali komunisté, když do svého učení např. zakomponovali "vědecký historicky nevyhnutný vývoj lidstva ke komunizmu".
     A kdo s tím nesouhlasil a nějak to zpochybňoval, a nezapojil se do toho proudu myšlení a nutného vývoje tím směrem,  byl automaticky zpátečník, nevědecký, nepřítel pokroku a tím zcela odepsaný.
    
 
Nejdříve si trinitární myslitelé vymyslí nebiblické konstrukce a doktríny o tom, že Pán Ježíš není "pouze" Kristus (Bohem Pomazaný), nýbrž že je Bůh, že je stejné podstaty jako Bůh (homoúsios), stejně věčný, stejně všemohoucí, prostě stejný Bůh jako Bůh ve všem.  Je součást Jednoho Boha - Trojice, plně Bůh.  No a pak to začíná...




A rázem tady máme  "Božství Pána Ježíše".     
  Ještě se to umocní dekrety římských císařů a vyhrůžkami k řadám pochybovačů v takové prapodivné filosoficko - teologické konstrukce, vyhrůžkami ze strany všemohoucí církve i světské moci - největšího světového impéria.  A tzv. Božství Pána Ježíše je definitivně zabetonováno.    Všude.  V dogmatech, doktrinách, v kázáních v církvích z kazatelen a ambón, v myšlení lidí.   Ve vyznání víry, prostě všude... totálně, bez úniku.  Pod pohrůžkou anatemat,  vyobcování, konfiskace majetku, vyhnanství až smrti.

Ono to zní tak vznešeně -  Božství Pána Ježíše -    a někdo Mu chce to Božství upírat ?  Kdo by byl tak nepřející, ... Kdo by Pánu Ježíši z vděčnosti  nepřál to nejvznešenější, nejlepší, nej...

   No, jenže problém je v tom, že to Božství Pána Ježíše je vymyšlené.  
   A sám Pán Ježíš si takové nároky nečinil.  Do pozice Boha se nestavěl. A nestavěl Ho do pozice Boha ani Bůh sám, a také Ho nestavěli do pozice Boha apoštolové.

A Písmo, Bible, jak SZ tak NZ, nám předkládá hodně jiný obraz Pána Ježíše Krista.
Jen je třeba to Písmo číst, komplexně, celistvě, nevytrhávat z kontextu jednotlivá slova či veršíky,
a také mít u určitých slovních spojení na paměti tendenci k pozměnění slov, podvrhy v některých překladech ze strany těch, kteří byli tou totalitou zmasírováni a dobrovolně či pod násilím ji ve své překladatelské činnosti přisluhovali.

Pán Ježíš se nečinil rovný Bohu, netvrdil o sobě, že je Bůh.  Sloužil celou svou bytostí Bohu, miloval Boha,  naplňoval Jeho vůli. Podřizoval svou vůli Jemu. Bez Boha nebyl schopen nic činit ani nic mluvit. Byl ČLOVĚKEM, vybraným, předzvěděným Bohem před založením světa,  ve kterém Bůh - Otec  přebýval, bydlel, a skrze kterého se Bůh, Jediný Bůh Izraele, Stvořitel všeho, manifestoval a konal své dílo.  Bůh Ho pomazal Duchem svatým a mocí -  proto Ježíš dělal a mluvil to co dělal a mluvil.   Ne protože byl Bůh.    Jak o tom káže velmi zřetelně ap. Petr.  (Skutky 2, Skutky 3,  Skutky 4, Skutky 5, Skutky 10,...)
    A i nyní, po vzkříšení ze smrti Bohem,   žije u Boha ve slávě  z Boží moci a žije pro Boha, žije Bohu.

2K 13:4:   Vždyť byl sice ukřižován ze slabosti, ale žije z moci Boží. I my jsme v něm slabí, ale pro vás budeme spolu s ním žít z moci Boží.

Ř 6:10:   Neboť smrtí, kterou zemřel, zemřel hříchu jednou provždy; a život, který žije, žije Bohu.

Takže když slyšíte tu líbivou ale zákeřnou frázi o "popírání Božství Pána Ježíše Krista", buďte obezřetní.   A zvažujte poctivě ve světle Písma, čemu vlastně věříte.   A koho máte za Boha.




"Děsná, zákeřná finta (lež) trinitářů" | Přihlásit/Vytvořit účet | 34 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

DUCHOVNÍ SMRT PANA ROSMANA (Skóre: 1)
Vložil: Ekrazit v Pátek, 31. říjen 2025 @ 21:37:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)



Re: Děsná, zákeřná finta (lež) trinitářů (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 01. listopad 2025 @ 10:11:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stále tu opakuješ stejné "argumenty".

Tak si to , Josefe, shrňme:

Nebeský Otec poslal svého jednorozeného Syna na zem, aby se stal Mesiášem. To nám říká Písmo. 


(1 J 4,9)
V tom se ukázala Boží láska k nám, že Bůh na svět poslal svého Syna, toho jediného, abychom skrze něho měli život


Poslal tedy svého Syna, který (podle tebe) až do svého početí v matce Marii  reálně vůbec neexistoval (a do svých třiceti let byl jen obyčejným člověkem jako my)  - kterého podle tebe zplodil až po třiceti letech ve křtu v Jordánu?

Nepřipadá ti to takto poněkud slaboduché?
(Vždyť toto je obyčejná hereze  adopcionalismu! - něco si o tom přečti!)

Jak by mohl Bůh svého Syna - jako ještě neexistujícího -  už někam "poslat"?

A o jaké svojí slávě (dříve než byl svět) tedy hovořil Ježíš , když ji po svém ponížení (ponížil se a stal se člověkem -  sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob otroka a stal se podobným lidem) zase žádal od nebeského Otce nazpět?

Snad o slávě jakéhosi Božího záměru na počátku věků, jak říkáš?

Cožpak Bůh se někomu jinému svěřuje se svými záměry, aby tak jeho záměr mohl být znám dopředu a mohl tak být učiněn slavným?


(Iz 55,8 ...)
Vždyť moje myšlení nejsou myšlení vaše, ani vaše cesty nejsou cesty mé, je Hospodinův výrok.  Neboť jako jsou nebesa vyšší než země, tak jsou mé cesty vyšší než cesty vaše a má myšlení vyšší než myšlení vaše


Jestliže je Boží Syn jediný, jednorozený - pak tvrzení o komkoli jiném, že je také Boží dítě je až druhého řádu. Synovství Ježíše Krista je naprosto nesrovnatelné s našim Božím synovstvím. Je to kvalitativně úplně cosi jiného.

Je - li nebeský Otec věčný, je jen přirozené, že i nebeský Syn je stejně tak věčným.





ROSMANŮV SATANSKÝ ODPOR PROTI PRAVDĚ (J. 14,6) (Skóre: 1)
Vložil: Ekrazit v Pondělí, 03. listopad 2025 @ 18:38:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pan rosmano už po léta zde útočí na božství Kristovo tím, že Kristu upírá Jeho božství, když Ho považuje za pouhého člověka.Tím ovšem Krista už po léta ! vytrvale uráží, což zajisté nezůstane bez následků.

Základní úvaha:

Mám-li někoho rád, tak mu rád a bez váhání dám to, co si žádá. 
Kristus si žádá, aby mu byla prokazována stejná úcta jako Bohu Otci - tedy Hospodinu.

J 5,23 Aby všickni ctili Syna, tak jakž Otce ctí. Kdo nectí Syna, nectí ani Otce, kterýž ho poslal.
J 14,6 Dí jemu Ježíš: Já jsem ta cesta, i pravda, i život. Žádný nepřichází k Otci než skrze mne.
J 10,30 Já a Otec jedno jsme.

Tyto verše připouštějí pouze jediný výklad.

Kristus požaduje, aby byl uctíván jako Bůh Otec - tedy Hospodin. A protože Kristus je Pravda (J.14,6), tedy i jakýkoli Jeho výrok je pravdivý.
A protože Kristus vyžaduje, aby byl uctíván jako Otec, přičemž ani nemůže být v jakémkoli rozporu s Otcem  z důvodu jednoty (J. 10,30), znamená to naprosto jednoznačně, že Kristus je Bůh.

A kdo nectí Syna jako Otce, tedy kdo nectí Syna jako Boha, neuctívá Boha vůbec - a tudíž se nachází v nepřátelském vztahu s Bohem - ten je Božím nepřítelem !!!


I. Charakteristika pana rosmana


II. Spasitel je v Písmu naprosto jednoznačně popsán a určen.

Ve zkratce :

Ž 2,7 Vypravovati budu úsudek. Hospodin řekl ke mně: Syn můj ty jsi, já dnes zplodil jsem tě.
Iz 9,6 Nebo dítě narodilo se nám, syn dán jest nám, i bude knížetství na rameni jeho, a nazváno bude jméno jeho: Předivný, Rádce, Bůh silný, Rek udatný, Otec věčnosti, Kníže pokoje
Iz 53,2 Nebo před ním vyrostl jako proutek, a jako kořen z země vyprahlé, nemaje podoby ani krásy. Viděliť jsme jej, ale nic nebylo viděti toho, proč bychom ho žádostivi byli.
Iz 53,3 Nejpohrdanější [zajisté] a nejopovrženější byl z lidí, muž bolestí, a kterýž zkusil nemocí, a jako ukrývající tvář svou; nejpohrdanější, pročež jsme ho za nic nevážili.
Iz 53,4 Ještotě on nemoci naše vzal, a bolesti naše vlastní on nesl, my však domnívali jsme se, že jest raněn, [a] ubit od Boha, i strápen.
Iz 53,5 On pak raněn jest pro přestoupení naše, potřín pro nepravosti naše; kázeň pokoje našeho na něj [vzložena], a zsinalostí jeho lékařství nám způsobeno.
Iz 53,12 A protož dám jemu díl pro mnohé, aby s nesčíslnými dělil se o kořist, proto že vylil na smrt duši svou, a s přestupníky počten jest. Onť sám nesl hřích mnohých, a přestupníků zástupcím byl.
J 1,1 Na počátku bylo Slovo, a to Slovo bylo u Boha, a to Slovo byl Bůh.
J 1,3 Všecky věci skrze ně učiněny jsou, a bez něho nic není učiněno, což učiněno jest.
J 1,4 V něm život byl, a život byl světlo lidí.
J 1,10 Na světě byl, a svět skrze něho učiněn jest, ale svět ho nepoznal.
J 1,11 Do svého vlastního přišel, ale vlastní jeho nepřijali ho.
J 1,12 Kteříž pak koli přijali jej, dal jim moc syny Božími býti, těm, kteříž věří ve jméno jeho,
J 1,14 A Slovo to tělo učiněno jest, a přebývalo mezi námi, (a viděli jsme slávu jeho, slávu jakožto jednorozeného od Otce), plné milosti a pravdy.
Ko 1,16 Nebo skrze něho stvořeny jsou všecky věci, kteréž jsou na nebi i na zemi, viditelné ineviditelné, buďto trůnové neb panstva, buďto knížatstva neb mocnosti; všecko skrze něho a pro něho stvořeno jest.

Každý člověk je už od narození zatížen hříchem :

Ř 5,12 A protož jakož skrze jednoho člověka hřích na svět všel a skrze hřích smrt, a tak na všecky lidi smrt přišla, v němž všickni zhřešili.

Naproti tomu Spasitel byl už od narození bez hříchu, což v Davidově rodu (Spasitel byl ze strany těla synem Davidovým), nebyl nikdo před Ním, ani po něm :

L 1,35 A odpověděv anděl, řekl jí: Duch svatý sstoupí v tě, a moc Nejvyššího zastíní tobě; a protož i to, což se z tebe svatého narodí,slouti bude Syn Boží.



III. Argumentace popíračů božství Kristova

Tito nepřátelé Boží a Kristovi popírají božství Kristovo odkazem zejména na níže uvedený verš, který vytrhávají z biblického kontextu :

1Tm 2,5 Jedenť jest zajisté Bůh, jeden také i prostředník Boží a lidský, člověk KristusJežíš,

Tento text je možné správně pochopit jen v kontextu s biblickými verši např. (Iz. 9,6; Ž. 2,7; J. 1; 1-14) a mnohými dalšími, které pak vytvářejí ucelený obraz.Částečný obraz znamená deformaci reality a účelovou manipulaci.

Podle zvráceného satanského konceptu spasení člověka člověkem, by se jednalo o oběť jednoho (už ze samé povahy hříšného člověka), za jiné hříšné lidi. Tím by ovšem byl Bůh z procesu spásy vyloučen a člověk by tak spasil sám sebe.

A TO JE JASNÁ URÁŽKA BOŽÍHO MAJESTÁTU !!!

Že Kristus nebyl člověkem dosvědčují mj. i tyto texty

Mt 11,11 Amen pravím vám, mezi syny ženskými nepovstal větší nad Jana Křtitele; ale kdo jest nejmenší v království nebeském, jestiť větší nežli on.
*
Spasitel též povstal z ženy jako největší z lidí, Jan Křtitel. Ale protože Spasitel byl od narození bez hříchu (L. 1,35), znamená to, že byl větším, než Jan, největší z lidí. Z toho lze neomylně usoudit na to že Spasitel byl Bůh !
*
Ř 8,3 Nebo seč nemohl býti zákon, jelikož byl mdlý pro tělo, Bůh poslav Syna svého v podobnosti těla hřícha, a příčinou hřícha, potupil hřích na těle, 
J 1,14 A Slovo to tělo učiněno jest, a přebývalo mezi námi, (a viděli jsme slávu jeho, slávu jakožto jednorozeného od Otce), plné milosti a pravdy. 
F 2,7 Ale samého sebe zmařil, způsob služebníka přijav, podobný lidem učiněn.
F 2,8 A v způsobu nalezen jako člověk, ponížil se, poslušný byv až do smrti, a to smrti kříže.

Spasitel byl tedy "v způsobu nalezen jako člověk". Písmo tedy nepraví, že by Spasitel byl pouhým člověkem !!!

Toto tvrdí jen nepřátelé kříže Kristova !!!

Z rozhovoru Spasitele ze satanem jasně vyplývá, že Spasitel je Bůh :

Mt 4,1 Tehdy Ježíš veden jest na poušť od Ducha, aby pokoušín byl od ďábla.
Mt 4,2 A postiv se čtyřidceti dnů a čtyřidceti nocí, potom zlačněl.
Mt 4,3 A přistoupiv k němu pokušitel, řekl: Jsi-li Syn Boží, rciž, ať kamení toto chlebové jsou.
Mt 4,4 On pak odpovídaje, řekl: Psánoť jest: Ne samým chlebem živ bude člověk, ale každým slovem vycházejícím skrze ústa Boží.
Mt 4,5 Tedy pojal jej ďábel do svatého města, a postavil ho na vrchu chrámu.
Mt 4,6 A řekl mu: Jsi-li Syn Boží, spustiž se dolů; nebo psáno jest, že andělům svým přikázal o tobě, a na ruce uchopí tebe, abys někde o kámen nohy své neurazil.
Mt 4,7 I řekl mu Ježíš: Zase psáno jest: Nebudeš pokoušeti Pána Boha svého.
Mt 4,8 Opět pojal ho ďábel na horu vysokou velmi, a ukázal mu všecka království světa i slávu jejich,
Mt 4,9 A řekl jemu: Toto všecko tobě dám, jestliže padna, budeš mi se klaněti.
Mt 4,10 Tedy řekl mu Ježíš: Odejdiž, satane; neboť psáno jest: Pánu Bohu svému klaněti se budeš, a jemu samému sloužiti budeš.
*
Sám apoštol Petr varuje před bludným výkladem některých pasáží Pavlových epištol

2P 3,15 A Pána našeho dlouhočekání za spasení mějte, jakž i milý bratr náš Pavel, podlé sobě dané moudrosti, psal vám,
2P 3,16 Jako i ve všech epištolách [svých], mluvě v nich o těch věcech. Mezi nimiž některé jsou nesnadné k vyrozumění, kterýchžto neučení a neutvrzení natahují, jako i jiných písem, k svému vlastnímu zatracení.
2P 3,17 Vy tedy, nejmilejší, [to] prvé vědouce, střeztež se, abyste bludem těch nešlechetných nebyli pojati, a nevypadli od své pevnosti.
1J 5,20 A vímeť, že Syn Boží přišel a dal nám smysl, abychom poznali toho pravého, a jsmeť v tom pravém, i v Synu jeho Ježíši Kristu. Onť jest ten pravý Bůh a život věčný.
2Tm 4,3 Nebo přijde čas, že zdravého učení nebudou trpěti, ale majíce svrablavé uši, podlé svých 
vlastních žádostí shromažďovati sami sobě budou učitele.
2Tm 4,4 A odvrátíť uši od pravdy, a k básněm obrátí
*
*
Žd 13,8 Ježíš Kristus včera i dnes tentýž [jest], i na věky.
*
Což znamená, že Kristus byl/je týž před svým vtělením i po svém vzkříšení.

Jeden aspekt tajemství vzkříšení v maximálním zjednodušení

Pro lidi existuje vzkříšení k životu a vzkříšení k soudu (1Tes. 4; 15-17; Zj. 20, 4 - Zj. 20,5; Zj. 20, 12-15)
A protože v lidech není život, budeme vzkříšeni bez vlastního spolupůsobení. 

Naproti tomu Kristus, v němž byl a je život (J. 1,4), který je navíc vzkříšením i životem (J. 11,25), byl vzkříšen Otcem za vlastního spolupůsobení, protože tyto kvality svou tělesnou smrtí na kříži neztratil. 
*
*
Výroky Písma si neodporují, ale vzájemně se doplňují.


IV. Pane rosmano . Urazil jste se o Krista, kámen úrazu !

Mt 21,42 Řekl jim Ježíš: Nikdy-li jste nečtli v písmích: Kámen, kterýž zavrhli dělníci, ten učiněn jest v hlavu úhlovou? Ode Pána stalo se toto, a jest divné před očima našima.
Mt 21,43 Protož pravím vám, že bude odjatood vás království Boží, a bude dáno lidu činícímu užitky jeho.
Mt 21,44 A kdož by padl na ten kámen, rozrazíť se; a na kohož upadne, setřeť jej.
Ř 9,33 Jakož psáno jest: Aj, kladu na Sionu kámen urážky a skálu pohoršení, a každý, kdož uvěří v něj, nebude zahanben.
1P 2,6 A protož praví písmo: Aj, zakládámť na Sionu kámen úhelný, vybraný, drahý,v kterýž kdokoli věří, nikoli nebude zahanben.

A je to přesně tak. Urazil jste se o Krista, skálu pohoršení, protože Mu nevzdáváte takovou úctu, která Kristu právem náleží.
A to vám nakukal Satan, jemuž jste naletěl a v jehož moci se nacházíte.



V.  Kristova oběť

Spasitel, ač existoval od věčnosti (např. Ž. 2,7; Iz. 9,6), byl z tělesné stránky synem Davidovým (Iz. 11,1; Mi 5,2).

Ž 2,7 Vypravovati budu úsudek. Hospodin řekl ke mně: Syn můj ty jsi, já dnes zplodil jsem tě.
Iz 9,6 Nebo dítě narodilo se nám, syn dán jest nám, i bude knížetství na rameni jeho, a nazváno bude jméno jeho: Předivný, Rádce, Bůh silný, Rek udatný, Otec věčnosti, Kníže pokoje
*
BYL NÁM DÁN BOŽÍ SYN !!!
*
Iz 53,5 On pak raněn jest pro přestoupení naše, potřín pro nepravosti naše; kázeň pokoje našeho na něj [vzložena], a zsinalostí jeho lékařství nám způsobeno.
Iz 53,10 Taktě se líbilo Hospodinu jej stírati, [a] nemocí trápiti, aby polože duši svou v oběť za hřích,viděl símě [své], byl dlouhověký, a to, což se líbí Hospodinu, skrze něho šťastně konáno bylo.
Iz 53,12 A protož dám jemu díl pro mnohé, aby s nesčíslnými dělil se o kořist, proto že vylil na smrt duši svou, a s přestupníky počten jest. Onť sám nesl hřích mnohých, a přestupníků zástupcím byl.
Mi 5,2 A ty Betléme Efrata, jakžkoli jsi nejmenší mezi tisíci Judskými, z tebe mi vyjde ten, kterýž má býti Panovníkem v Izraeli, a jehož východové jsou od starodávna, ode dnů věčných.
Iz 11,1 Ale vyjdeť proutek z pařezu Izai, a výstřelek z kořenů jeho vyroste, [a] ovoce ponese.
J 1,1 Na počátku bylo Slovo, a to Slovo bylo u Boha, a to Slovo byl Bůh.
J 1,3 Všecky věci skrze ně učiněny jsou, a bez něho nic není učiněno, což učiněno jest.
J 1,4 V něm život byl, a život byl světlo lidí.
J 1,14 A Slovo to tělo učiněno jest, a přebývalo mezi námi, (a viděli jsme slávu jeho, slávu jakožto jednorozeného od Otce), plné milosti a pravdy.
*
SLOVO SE STALO TĚLEM - NIKOLI ČLOVĚKEM !!!
*
Mt 22,42 Řka: Co se vám zdá o Kristu? Čí jest syn? Řkou jemu: Davidův.
Mt 22,43 Dí jim: Kterakž pak David v Duchu nazývá ho Pánem, řka:
Mt 22,44 Řekl Pán Pánu mému: Seď na pravici mé, dokudž nepoložím nepřátel tvých za podnože noh tvých?
Mt 22,45 Poněvadž tedy David Pánem ho nazývá, i kterakž syn jeho jest?
Mt 22,46 A nižádný nemohl jemu odpovědíti slova, aniž směl kdo více od toho dne jeho se tázati.

Na kříži tedy neumíral

 - Hospodin, který byl na nebesích
 - ani Bohočlověk, o němž Písmo nic neříká
 - ani pouhý člověk, o němž Písmo nic neříká
ALE : 
 - Boží Syn, který ač existoval od věčnosti, z tělesné stránky byl synem Davidovým



VI. Následky permanentního znevažování Božství Kristova

Satan už ovládl vaše myšlení do té míry, že vám jasná slova Písma už nic neříkají.
*
J 15,24 Bych byl skutků nečinil mezi nimi, jichž žádný jiný nečinil, hříchu by neměli; ale nyní i viděli, i nenáviděli i mne i Otce mého.
J 15,25 Ale aby se naplnila řeč, kteráž v zákoně jejich napsána jest: Že v nenávisti měli mne darmo.

Tyto texty jasně dokazují, že se nacházíte na ideových pozicích zákoníků a farizeů, Spasitelových odpůrců.

Odpadl jste od Krista - Boha, který je láska (1J. 4,8; 1J. 4,16) k nenávisti, která probíhá u vás v těchto rovinách :

 - nenávistí ke Kristu, projevující se zatvrzelým popíráním Jeho božství
 - nenávistí k bližním, které byste pro názor udával, zavíral a snad i fyzicky likvidoval
 - nenávistí k národům, zejména Rusům, které byste zabíjel, ač za nic nemohou. Rusové do války nechtěli - ale byli Putinem vrženi do války, která není jejich, ze které nemají ani ten nejmenší užitek. Pouze v ní umírají.

Protože nejste křesťan - ale modlář, pak ani nemůžete pochopit, že všechna království se nacházejí pod Satanovou vládou (Mt. 4; 8,9; Lk. 4; 5-7) - a že celý svět ve zlém leží (1J. 5,19).
Což znamená mj. i to, že neexistuje dobrý Západ, špatný Východ a naopak.

A protože jste v přízni světa, jsa spjat s politickým režimem, jste jasným nepřítelem Božím :

Jk 4,4 Cizoložníci a cizoložnice, což nevíte, že přízeň světa jest nepřítelkyně Boží? A protož kdo by koli chtěl býti přítelem tohoto světa, nepřítelem Božím učiněn bývá.

Pohybujete se v nebezpečné oblasti jako slon v porcelánu; vyjadřujete se k problémům, o kterých nemáte nejmenšího ponětí a ani si neuvědomujete závažnost a dosah vašich vyjádření.
Přistupujete ke svatému Písmu bez respektu, děláte z Písma výběr, nejste schopen jakéhokoli samostatného úsudku a dokážete zde jen tapetovat názory sekty, která jde spolu s vámi do zahynutí.

Jste na ideových pozicích zákoníků a farizeů - nepřátel Kristových. Ti také popírali Kristovo božství a neustále hledali cestu, jak by Spasitele zavraždili. Což se jim (jak známo povedlo. Proto máte daleko blíže k synagoze, než ke křesťanství. 

Židům/zákoníkům/farizeům, také vadilo Kristovo božství - stejně jako vám !

J 5,18 Tedy Židé ještě víc proto hledali ho zamordovati, že by netoliko rušil sobotu, ale že Otce svého pravil býti Boha, rovného se čině Bohu.
J 10,30 Já a Otec jedno jsme.
J 10,31 Tedy zchápali opět kamení Židé, aby jej kamenovali.
J 10,32 Odpověděl jim Ježíš: Mnohé dobré skutky ukázal jsem vám od Otce svého. Pro který z těch skutků kamenujete mne?
J 10,33 Odpověděli jemu Židé, řkouce. Pro dobrý skutek tebe nekamenujeme, ale pro rouhání, totiž že ty, člověk jsa, děláš se Bohem.
J 19,6 A jakž jej uzřeli přední kněží {biskupové} a služebníci, zkřikli, řkouce: Ukřižuj, ukřižuj [ho]. Dí jim Pilát: Vezměte vy jej a ukřižujte, nebo já na něm viny nenalézám.
J 19,7 Odpověděli jemu Židé: My zákon máme, a podlé zákona našeho máť umříti, nebo Synem Božím se činil.

Vy na tomto serveru vytrvale kladete Kristu odpor, zanášíte na křesťanský server duchovní infekci, proto musí přijít jen soud.
*
J 5,22 Aniž zajisté Otec soudí koho, ale všecken soud dal Synu.
*
Bude vás tedy soudit Ten, jemuž božství upíráte !!!

Jste spjat s tímto světem, s tímto politickým režimem, jste v zajetí nenávisti a proto s tímto světem/režimem, vezmete i svůj konec.
*
Ef 5,14 Protož praví: Probuď se ty, kdož spíš, a vstaň z mrtvých, a zasvítíť se tobě Kristus.
*
Pokud vůbec můžete.

Pane rosmano,
vaše nenávist vám spolehlivě zabrání správnému pochopení Písma !!!
A proto nejste kompetentní k výkladu Písma !
O co se zde vůbec pokoušíte ???

Nemám, co bych dodal.

ecr

Bible kralická




Re: Děsná, zákeřná finta (lež) trinitářů (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 06. listopad 2025 @ 06:48:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Jediny Buh je Svaty duch. Svaty duch prisel a vtelil se v lidske tela. Takze zadna priposrqna trojice...ale stale jediny Svaty duch,ktery se muze projevit v nekonecnu a zaroven se ani projevit nemusi.  



Stránka vygenerována za: 0.57 sekundy