Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 251, komentářů celkem: 429586, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 474 návštěvník(ů)
a 5 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116498647
přístupů od 17. 10. 2001

Partnerství: Přihodilo se - jsem homosexuál!
Vloženo Pondělí, 10. leden 2005 @ 19:01:15 CET Vložil: Bolek

Partnerství poslal gaywatch

Můj Kristus  Přihodilo se - jsem homosexuál! 17 let je opravdu málo na to, aby člověk byl schopný přijmout takovou zprávu  o sobě samotném s radostí.  Proč zrovna já? Jak se zachovají rodiče, Bůh, Církev?

CELIBÁT To je jediné východisko a  dýmový závoj před společností.  Přijímám to s bolestí, ale s vědomím, že to tak chce Bůh. Nebylo mi vůbec lehce z tohoto rozhodnutí. Mnoho nocí jsem proplakal; tak velice jsem chtěl milovat a být milován. Tak velké city jsem v sobě nacházel. To vše trvalo celých osm let. Osm let, které jsem prožil s myšlenkou " Zabít v sobě homosexuála" - návštěvy psychologů, léčitelů, duchovních … Konečně rozhodnutí: Je třeba se přiznat rodině. Nadešel čas změny. Pomohla mi v tom knížka  o. Richarda Woods'e, která by měla být povinnou četbou všech homosexuálních křesťanů. Ano, pochopil jsem! Jsem milovaný i tak. Mohu žít v Církvi, přijímat Eucharistii i milovat,  tak jak mi káže mé srdce. Reakce mé rodiny a mých přátel byla odrazem té bezpodmínečné akceptace, kterou jsem obdržel od Dobrého Boha. Pozvali mého chlapce na Vánoce. Navštěvuje mě, ničím se netajíme. Trávíme společně se svými blízkými svůj čas. Zní to jako pohádka?  Se smutkem musím přiznat, že pro nejednoho z nás je to jediné přání. Horoucně se modlím o uzdravení společnosti. A pro Církev? Té přeji větší srdce -  srdce podobné Srdci Ježíšovu.  JEŽÍŠ Když o Něm přemýšlím, vidím ohromnou Lásku, kterou Bůh vylévá na svět. Vidím ty stopy, které zanechal na  cestách Palestiny, když zvěstoval "osvobození vězňů, prohlédnutí nevidomých .. a milostivý rok od Pána". Ano, Ježíš mě osvobodil, osvobodil mě od těsného, literního čtení Písma; ukázal nové Právo lásky. Pochopil jsem, jak mnoho láska dvou lidí odkrývá lásku Boha. Vím, že moje homosexualita mě neosvobozuje od povinnosti svědčit o Evangeliu, které je ve mně hluboko zapsané, a to i těm, kteří snáze hodí kamenem než aby otevřeli svá srdce.
Mnohý z nás je zraněný institucionální Církví a odvrací se od Boha, a je to škoda. Naše lidství tím vztahem k Ježíši může jedině získat.
Nazval jsem Jej " Svým" Kristem, neboť každý z nás Ho vidí ze své perspektivy, a tak pro mě je Tím, který v mé situaci mne samotného provází na každém kroku. On je základním zdrojem mých citů a jeho plnost lásky činí můj život smysluplným. Každodenně mě obnovuje. V něm jsem krásný. Můj nepraktikující partner mne ubezpečil, že moje víra je velkým darem pro náš vztah. Není to úžasné? Nechci moralizovat, nikoho nutit - jedině dýchat Nebem, a tak působit, aby tento svět byl  trochu lepším.  … a to vše je možné; bez ohledu na orientaci .. neboť především jsme Jeho dětmi …neboť On je LÁSKA   Łukasz Přeložil MSk


"Přihodilo se - jsem homosexuál!" | Přihlásit/Vytvořit účet | 13 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Přihodilo se - jsem homosexuál! (Skóre: 1)
Vložil: vladik v Úterý, 11. leden 2005 @ 06:39:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
homosexualita je hřích, který člověka svazuje. Bůh homosexualitu nazývá hříchem a zvráceností. Bůh také nabízí vysvobození. Bůh není lhář aby neměl moc změnit lidské srdce. V každém případě vidím v církvi v poslední době jeden velký neduh, místo duchovního boje a zápasu s hříchem se dostává do dvou extrémů jeden je ten že se na takové lidi dívá skrze prsty a druhý extrém je sebelítost, přijetí hříchu jako že se s tím nedá nic dělat. Oboje je špatně. Homosexualita je hřích a má své kořeny, né však v genech jak se nám to svět snaží namluvit, protože neuznává slovo hřích. Homosexualita má svůj původ převážně v deformaci citové oblasti a v odmítnutí Boha člověkem. Bible o otm píše:
Římanům 1:16 Nestydím se za evangelium: je to moc Boží ke spasení pro každého, kdo věří, předně pro Žida, ale také pro Řeka.
17 Vždyť se v něm zjevuje Boží spravedlnost, která je přijímána vírou a vede k víře; stojí přece psáno: `Spravedlivý z víry bude živ.´
18 Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu.
19 Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil.
20 Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.
21 Poznali Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich scestná mysl se ocitla ve tmě.
22 Tvrdí, že jsou moudří, ale upadli v bláznovství:
23 zaměnili slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka, ano i ptáků a čtvernožců a plazů.
24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla;
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
28 Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší.
29 Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči,
30 pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče,
31 nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.

zde se jasně píše že homosexualita a lesbicismus je důsledek odvrácení se člověka od Boha, tím že odmítli Boží slávu propadli těm věcech výše zmíněným.

Tak a teď co s homosexulálem? Bible mluví toto
1 Korintským 6:9 Což nevíte, že nespravedliví nebudou mít účast v Božím království? Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani zvrácení,
10 ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království.

Kralická Bible píše toto: 1 Korintským 6:9 Zdali nevíte, že nespravedliví dědictví království Božího nedosáhnou? Nemylte se, však ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani zženštilí, ani samcoložníci,
10 Ani zloději, ani lakomci, ani opilci, ani zlolejci, ani dráči, dědictví království Božího nedůjdou.

mluví se zde jasně o homosexualitě, takže jestliže říká někdo něco juiného měl by si uvědomit že tohle jsou slova Boží.

Judův 1:22 S těmi, kdo pochybují, mějte slitování;
23 zachraňujte je z hořícího ohně. Mějte slitování i nad jinými, ale s obezřetností, ať se vám oškliví i jejich plášť, poskvrněný hříchem.

Římanům 8:29 Které předem vyhlédl, ty také předem určil, aby přijali podobu jeho Syna, tak aby byl prvorozený mezi mnoha bratřími;
30 které předem určil, ty také povolal; které povolal, ty také ospravedlnil, a které ospravedlnil, ty také uvedl do své slávy.

Z těchto veršů je zcela zřejmé, že homosexualita je hřích, že máme mít slitování s člověkem který tím trpí ale přitom je tu jasně napsáno že tohle není konečný stav, Bůh má moc a chce !!!!! člověka vysvobodit z jakéhokoliv hříchu a svázanosti !!! Jesliže však církev špatně určí diagnózu a to tím že řekne no homosexualita to nějak přežijem tak ten člověk nemá ani s čím bojovat protože tato věc byla přijata. Církev by měla rozeznat že nevedeme boj proti tělu a krvi ale proti mocnostem duchovním a homosexualita je duchovní mocnost která lidi svazuje.

Pro homosexuály mám pozbuzující slovo:
Jan 8:35 Otrok nezůstává v domě navždy; navždy zůstává syn.
36 Když vás Syn osvobodí, budete skutečně svobodni.

Jak říkám dnes se nikomu nechce jaksi bojovat s hříchem , měli bysme však uvědomit že Ježíš prolil svou krev v boji s hříchem.
Židům 12:4 Ještě jste v zápase s hříchem nemuseli prolít svou krev.

Vladimír



Re: Přihodilo se - jsem homosexuál! (Skóre: 1)
Vložil: amisrtep v Úterý, 11. leden 2005 @ 09:33:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Luky,

píšeš, že jsi homosexuál. Přihodilo se to. Dobrá. Píšeš, že věříš v Boha a přijal jsi svůj úděl jako celibát. Nicméně se scházíš se svým klukem.

Bible však praví:

Jakub 1,13-16 (EKUM)
1,13 Kdo prochází zkouškou, ať neříká, že ho pokouší Pán. Bůh nemůže být pokoušen ke zlému a sám také nikoho nepokouší.
1,14 Každý, kdo je v pokušení, je sváděn a váben svou vlastní žádostivostí.
1,15 Žádostivost pak počne a porodí hřích, a dokonaný hřích plodí smrt.
1,16 Neklamte sami sebe, milovaní bratři!

V tvém srdci je žádostivost, nesouložíš se svým klukem, ale máš s ním vztah. Zůstává otázkou času, kdy se s ním vyspíš. Ta špatná žádostivost je ve tvém srdci a neustala. Stále se se svým klukem scházíš. A to scházení se je již dokonaný hřích, který plodí smrt. Chceš-li se oddat celibátu a tedy Pánu Kristu Ježíši jako Jeho nevěsta pak nelze mít takový vztah - můj kluk. Buď jsi pouze Jeho nebo ne. Celibát není jen o sexu, ale i o vztahu.

Nesoudím tě, za tenhle svět může celé lidstvo, tedy i já.

I pro mě tedy platí:

Římanům 3,10-24 (EKUM)
3,10 jak je psáno: 'Nikdo není spravedlivý, není ani jeden,3,11 nikdo není rozumný, není, kdo by hledal Boha;3,12 všichni se odchýlili, všichni propadli zvrácenosti, není, kdo by činil dobro, není ani jeden.3,13 Hrob otevřený je jejich hrdlo, svým jazykem mluví jen lest, hadí jed skrývají ve rtech,3,14 jejich ústa jsou samá kletba a hořkost,3,15 jejich nohy spěchají prolévat krev,3,16 zhouba a bída je na jejich cestách;3,17 nepoznali cestu pokoje3,18 a úctu před Bohem nemají.'3,19 Víme, že co zákon říká, říká těm, kdo jsou pod zákonem, aby byla umlčena každá ústa a aby celý svět byl před Bohem usvědčen z viny.3,20 Vždyť ze skutků zákona 'nebude pře ním nikdo ospravedlněn', neboť ze zákona pochází poznání hříchu.3,21 Nyní však je zjevena Boží spravedlnost bez zákona, dosvědčovaná zákonem i proroky,3,22 Boží spravedlnost skrze víru v Ježíše Krista pro všecky, kdo věří. Není totiž rozdílu:3,23 všichni zhřešili a jsou daleko od Boží slávy;3,24 jsou ospravedlňováni zadarmo jeho milostí vykoupením v Kristu Ježíši.

To však, jak o něco později rozvádí Pavel, neospravedlňuje z pokračování života v hříchu.

Jsem špatný, mám hříchy, ale díky Pánu, On mě vysvobodí z toho zajetí!

Jsi v zajetí a je to boj. Možná budeš muset bojovat dlouho. Moc dlouho. Jako i já bojoval s opíjením se, se lhaním a se lhaním máme každý své zkušenosti. To je neustálý boj. Vždyť i písmo praví, že každý člověk je lhář. Dal jses na cestu za Pánem Ježíšem a to vzít na sebe svůj kříž.

Genesis 4,7
Což nepřijmu i tebe, budešli konat dobro? Nebudešli konat dobro, hřích se uvelebí ve dveřích a bude po tobě dychtit; ty však máš nad ním vládnout."

Ta tvá žádostivost, hřích, po tobě bude dále dychtit. To nejsi ty, je to ten hřích. Křížem není nést svůj hřích, ale je to boj s ním.

1. Korintským 6,9-11 (EKUM)
6,9 Což nevíte, že nespravedliví nebudou mít účast v Božím království? Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani zvrácení,
6,10 ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království.
6,11 A to jste někteří byli. Dali jste se však obmýt, byli jste posvěceni, byli jste ospravedlněni ve jménu Pána Ježíše Krista a Duchem našeho Boha.

Ze svého hříchu jsi byl ospravedlněn Duchem našeho Boha ve jménu Pána Ježíše Krista. Takový jaký jsi, lépe řečeno - to, co tě tím dělá - může být minulost. Zůstane-li to tvou přítomností i budoucností bez boje... Ale Pán tebe zná o dokoná, to dobré, co v tobě započal. S tvým svolením.

Prosím, rozejdi se se svým klukem.

Jen tak, jak tebe miluje Pán, tak milovat chci tebe.

Petr Šíma







K zamyšlení (Skóre: 1)
Vložil: PetrFid (petr@fid.name) v Úterý, 11. leden 2005 @ 10:43:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://fid.name
Pánové, pánové,

než začnete dštít oheň a síru, možná by stálo za to zamyslet se nad tím, jak je to vlastně s biblickými texty a jejich překlady. Z níže uvedeného výňatku z textu "Výklady Bible" (celý na http://vira.kluci.cz/vh-bible/bible.phtml ) možná pochopíte, kam mířím.

Rád bych vám také připomněl jeden verš:

Matouš 19:12 Někteří nežijí v manželství, protože jsou k tomu od narození nezpůsobilí; jiní nežijí v manželství, protože je nezpůsobilými učinili lidé; a někteří nežijí v manželství, protože se ho zřekli pro království nebeské. Kdo to může pochopit, pochop.

Nežiju v manželství, žiju sedm let s klukem, kterého miluju. A sex s ním si rozhodně neodpírám. Bible NIKDE neodsuzuje monogamní svazek (ať už muž - žena, muž - muž, žena - žena) založený na vzájemné lásce - nebo snad ano?

K "nejspornějším" veršům:

Římanům 1:26-27

Překlad krále Jakuba: "Kvůli tomu jim Bůh přenechal nestydaté tužby. Dokonce jejich ženy vyměnily přirozené vztahy za nepřirozené. Stejným způsobem se muži vzdali přírodních vztahů se ženami a vznítili tužby jeden pro druhého, muži dělali nemravnosti s jinými muži, a dostalo se jím povinnosti trestu za jejich perverzi."

EP: "Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden K druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost."

Pavel kritizuje sexuální aktivitu, která je proti lidské přirozenosti a uspořádání. Tato pasáž byla interpretována mnoha způsoby:

  • Většina konzervativních biblických učenců tvrdí, že tyto teze zakazují veškeré homosexuální aktivity, ať už příležitostné či trvalé.

  • Někteří lidé věří, že Pavel kritizuje skupinu lidí, kteří provádí homosexuální orgie, ale nic neříká o monogamních homosexuálních aktivitách během dlouhotrvajících partnerských svazků.

  • Další věří, že apoštol Pavel poukazuje na homosexuální chrámovou prostituci, danou v bohoslužbě bohyně Afrodity, a že pečlivá studie Římanů 23 ukazuje souvislost.

  • Jiní komentátoři interpretují tyto pasáže odlišně: v řecké a římské společnosti té doby byla bisexualita považována za docela přirozenou, od lidí v některých vrstvách bylo očekáváno, že se zapojí do bisexuálních vztahů. Poněvadž většina z nich byla heterosexuální, bisexuální aktivita by byla proti jejich lidské přirozenosti.

  • Doložka "muž...s jiným mužem" je překlad originálního řeckého slova pro pederastii, která byla obvykle praktikována v té době dospělými muži s mladými chlapci. Tedy, Pavel mohl kritizovat sexuální zneužívání dětí.

    Tradičně lidé hodnotili svou vlastní víru týkající se sexuální orientace podle těchto veršů a interpretovali pasáže příslušně k tomu. Tato pasáž se jeví nezřetelná a nemůže být považována za jednotný zákaz aktivit stejného pohlaví a jestliže je pasáž "nezřetelná", pak nemůže být použita ani jako argument PROTI, ani ne PRO dobrovolnou homosexualitu.

    I Korintským 6:9

    Pavel sestavil seznam aktivit, které vylučují lidi od zdědění království Božího. Studií těchto veršů v různých překladech se dá zjistit, že ve 24 verzích bible jsou dvě aktivity ve verši 9 různě přeloženy jako:

  • zženštilci, což zahrnuje širokou řadu mužského chování jako nedostatek mužnosti, dekadence, jemnost

  • homosexuálové, popsaní jako muži, kteří mají sexuální vztahy s jinými muži, kteří se navzájem uspokojují perverzí. Lesby nebyly patrně zahrnuty do tohoto odsouzení.

  • mužští prostituti, popsaní také jako muži braní na nepřirozené návrhy. Není jasné, zda se termín "mužští prostituti" omezuje na homosexuály nebo smí také zahrnovat muže, kteří jsou heterosexuální prostituti.

  • "catamites", popsaní také jako chlapečtí prostituti. Jsou to mladí chlapci, kteří slouží jako sexuální partneři dospělým mužům.

    Originální řecký text popisuje druhé ze dvou chování jako "malakoi arsenokoitai". Malakoi znamená měkký, význam slova arsenokoitai nebyl nalezen. Některé prameny raných církví interpretovaly toto spojení jako upozornění na lidi lehkých mravů tzn. neetických. To by mohl být celkem správný význam, protože pravděpodobně lidé z této oblasti by bývali mohli znát význam slova arsenokoitai. v době Martina Luthera to bylo interpretováno jako poukázání na masturbaci. Mnohem dříve toto slovo bylo překládáno jako poukázání na homosexualitu. Zdá se, že každý překladatel si výklad tohoto slova překládal po svém, tak jak se to hodilo do jeho veršů.

    Správný překlad pro první způsob chování se jeví jako "catamites", chlapec nebo mladík, který poskytuje sexuální služby starším mužům.

    V předmluvě k New American Bible (Nová Americká Bible) si můžeme přečíst: "Řecké slovo přeložené jako ´chlapečtí prostituti´ (v 1 Kor. 6:9) označovalo "catamites", tzn. chlapce nebo mladé muže, kteří byli bráni za účelem prostituce, což nebylo nezvyklé v řecko-římském světě... Termín přeložený jako ´praktikování homosexuálů´ poukazuje na dospělé muže, kteří se oddávali homosexuálním praktikám s takovými chlapci."

    Vyšlo by najevo, že nejlepší odhady překladu pro tato dvě chování by mohly být: "homosexuální muži, kteří zneužívají děti, a chlapci kteří se jim poddávají". Souhlasíme s římskokatolickými překladateli, že tato dvě chování se pravděpodobně vztahují k malé menšině mužských homosexuálů, kteří zneužívají děti, a k mladým chlapcům kteří tyto kontakty vyhledávají. Tyto verše nemají žádný vztah s normálním (chtěným) sexem mezi dospělými stejného pohlaví.

    Tak - a teď se s tím poperte! :-)))



  • Homosexualita bývá danost (Skóre: 1)
    Vložil: Mirek2 v Čtvrtek, 23. červen 2005 @ 19:22:25 CEST
    (O uživateli | Poslat zprávu)
    Píšu, co jsem se dočetl v odborných článcích na toto téma. Homosexualita u mužů bývá způsobena reakcí matčina těla na mužský plod. V tom případě je homosexualita jako sexuální orientace danost, se kterou se člověk rodí, stejně jako heterosexualita. Možná mohou být i jiné možnosti, ale toto je zřejmě jisté. Jsou to tedy dvě různé věci: homosexuální orientace a homosexuální chování. To první bývá dané, to druhé může jedinec ovlivnit (i když to asi nebude snadné).

    Tato informace mi stačí, abych nikoho nezatracoval, protože pak bych musel podobně přistupovat k těm, kdo se narodili třeba tělesně či mentálně postižení. Vzpomínám na Ježíšovu odpověď, kterou dal učedníkům, když se ho ptali, kdo se provinil, že se ten člověk narodil slepý.

    Dále si uvědomuji, že pro tyto jedince je asi dost nelehké vytvářet vztahy jak s "normálními" kluky, tak s dívkami, snad i ta obyčejná přátelství či kamarádství budou problémem. Mají snad zůstat sami? Není dobře člověku samotnému (není-li poustevník).

    Možná by neškodilo se zamyslet nad tím, proč je nám homosexualita tak proti srsti. Tento postoj je asi normální, a to nejen mezi křesťany. Ale když se dovíme, odkud tato "odchylka" pochází, můžeme své sýšlení pozměnit.



    Stránka vygenerována za: 0.25 sekundy