Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 158, komentářů celkem: 429684, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 450 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Syntezator
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116561384
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu
Vloženo Sobota, 30. prosinec 2006 @ 12:35:40 CET Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal Seraphim

Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií Pannou je nekonečně velký.
Duch svatý je Bůh, třetí osoba Boží Trojice. Maria je pouhým člověkem, Bohu věrnou ženou, která počala a porodila lidství Ježíše Krista. Kristus i když se narodil jako člověk, tak zůstal Bohem, druhou osobou Boží Trojice. Protože Kristus zůstal Bohem, tak jen a pouze kvůli tomu pravoslavní a katolíci označují Marii termínem matka Boží, Bohorodička.

Podle slov Pána Ježíše ze 3.kapitoly Janova evangelia dochází ke znovuzrození do stavu Božího dítěte skrze Ducha svatého.
Kdo nebyl skrze Ducha svatého znovuzrozen, ten ještě není křesťanem.
Evangelium sv.Jana, 3.kapitola:


1 Mezi farizeji byl člověk jménem Nikodém, člen židovské rady.
2 Ten přišel k Ježíšovi v noci a řekl mu: "Mistře, víme, že jsi učitel, který přišel od Boha. Neboť nikdo nemůže činit ta znamení, která činíš ty, není-li Bůh s ním."
3 Ježíš mu odpověděl: "Amen, amen, pravím tobě, nenarodí-li se kdo znovu, nemůže spatřit království Boží."
4 Nikodém mu řekl: "Jak se může člověk narodit, když už je starý? Nemůže přece vstoupit do těla své matky a podruhé se narodit."
5 Ježíš odpověděl: "Amen, amen, pravím tobě, nenarodí-li se kdo z vody a z Ducha, nemůže vejít do království Božího.
6 Co se narodilo z těla, je tělo, co se narodilo z Ducha, je duch.
7 Nediv se, že jsem ti řekl: Musíte se narodit znovu.
8 Vítr vane kam chce, jeho zvuk slyšíš, ale nevíš, odkud přichází a kam směřuje. Tak je to s každým, kdo se narodil z Ducha."
9 Nikodém se ho otázal: "Jak se to může stát?"
10 Ježíš mu řekl: "Ty jsi učitel Izraele, a tohle nevíš?
11 Amen, amen, pravím tobě, že mluvíme o tom, co známe, a svědčíme o tom, co jsme viděli, ale vy naše svědectví nepřijímáte.
12 Jestliže nevěříte, když jsem vám mluvil o pozemských věcech, jak uvěříte, budu-li mluvit o nebeských?
13 Nikdo nevstoupil na nebesa, leč ten, který sestoupil z nebes, Syn člověka.
14 Jako Mojžíš vyvýšil hada na poušti, tak musí být vyvýšen Syn člověka,
15 aby každý, kdo v něho věří, měl život věčný.
16 Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný.
17 Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen.
18 Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, je již odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího.
19 Soud pak je v tom, že světlo přišlo na svět, ale lidé si zamilovali více tmu než světlo, protože jejich skutky byly zlé.
20 Neboť každý, kdo dělá něco špatného, nenávidí světlo a nepřichází k světlu, aby jeho skutky nevyšly najevo.
21 Kdo však činí pravdu, přichází ke světlu, aby se ukázalo, že jeho skutky jsou vykonány v Bohu."

Dle slov Pána Ježíše v Jan 3,5 Ježíš odpověděl: "Amen, amen, pravím tobě, nenarodí-li se kdo z vody a z Ducha, nemůže vejít do království Božího."

K novému - věčnému životu se my křesťané rodíme z Ducha svatého, nikoliv z Marie Panny. Takže Duch svatý je pak naší porodní matkou. Staneme-li se však znovuzrozenými křesťany, pak jsme se stali bratry a sestrami Ježíše Krista a to znamená, že jsme se jistým způsobem automaticky stali také dětmi Panny Marie. Marie nás neznovuzrodila, neporodila. Marie porodila jen a pouze Ježíše Krista. Avšak kdo je znovuzrozením a konáním Boží vůle bratrem a sestrou Ježíše Krista, ten je automaticky i dítětem, síměm Panny Marie, ženy z Genesis 3,15 a ze Zjevení 12,17. O znovuzrozeném automaticky platí to, co řekl umírající Pán Ježíš apoštolu Janovi: "Hle, matka tvá". NIC VÍC, ŽÁDNÝ TAJEMNĚ SKRYTÝ ĎÁBELSKÝ OKULTISMUS V TOM NEVIDÍM. Okultismus vidím jen a pouze ve Fatimě a v Medžugorji, kde se dle mého vědomí a svědomí biblická Panna Marie nezjevila. Zjevila se tam pouze její falešná kopie, doprovázená i komplexem ďáblem zinscenovaných zázraků. Podobně jako kouzelníci v Egyptě dokázali okopírovat některé Mojžíšovy zázraky, stejně tak je tomu i ve 20.století ve Fatimě a Medžugorji. Proč? To jsem vysvětlil už v jiném komentáři k článku na: http://granosalis.cz/article.php?thold=0&mode=nested&order=0&sid=6101 Styl obou těchto zjevení je velmi profesionální, ale je to styl farizejského ANO i NE zároveň. Ve Fatimském zjevení se pravdivě mluví o Pekle plném lidí, ale vzápětí jsou křesťané tímto zjevením nabádáni, aby toto Peklo svými modlitbami fatimsky pozměněného růžence zcela vyprázdnili. Cílem je tedy nastolit mezi katolíky modernistickou bludnou víru v liduprázdné Peklo.
Medžugorje opakuje toto ANO i NE zároveň ohledně Pekla. Zároveň připravuje nástup vládnoucího islámu do Evropy, když tvrdí, že nekřesťanští muslimové vstupují smrtí do Nebe. Nápadné je i to, že Fatima je také název nejoblíbenější dcery (či manželky-prosím upřesněte mě) zakladatele islámu Mohameda.
Informoval Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 39 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 30. prosinec 2006 @ 14:42:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Evangelium sv. Lukáše, 1. kapitola:
(ekum)
1,46 Maria řekla: "Duše má velebí Pána
1,47 a můj duch jásá v Bohu, mém spasiteli,
1,48 že se sklonil ke své služebnici v jejím ponížení. Hle od této chvíle budou mne BLAHOSLAVIT všechna pokolení,
1,49 že se mnou učinil veliké věci ten, který je mocný. Svaté jest jeho jméno
(kralicky)
1,46 Tedy řekla Maria: Velebí duše má Hospodina,
1,47 A veselí se duch můj v Bohu, spasiteli svém,
1,48 Že vzezřel na ponížení děvky své; neb aj, od této chvíle BLAHOSLAVITI mne budou všickni národové.
1,49 Neboť mi učinil veliké věci ten, kterýž mocný jest, a svaté jméno jeho,

Proto si myslím, že kde národy či lidská pokolení blahoslaví falešnou kopii Marie, tam se Církev Kristova potápí ke dnu.
Kde národy či lidská pokolení blahoslaví pravou biblickou Marii, tam Církev Kristova vzkvétá.

Dnes se buď biblická Marie neuctívá vůbec - zejména u protestantů, ale i u některých jiných; nebo se uctívají falešná zjevení, vidění, proroctví údajné Marie z Fatimy a z Medžugorje.
Styl obou těchto zjevení je velmi profesionální, ale je to styl farizejského ANO i NE zároveň. Ve Fatimském zjevení se pravdivě mluví o Pekle plném lidí, ale vzápětí jsou křesťané tímto zjevením nabádáni, aby toto Peklo svými modlitbami fatimsky pozměněného růžence zcela vyprázdnili. Cílem je tedy nastolit mezi katolíky modernistickou bludnou víru v liduprázdné Peklo. Fatimský přídavek k růženci zní: "Pane Ježíši odpusť nám naše hříchy, uchraň nás od pekelného ohně a PŘIVEĎ DO NEBE VŠECHNY DUŠE, ZVLÁŠTĚ TY, KTERÉ TVÉHO MILOSRDENSTVÍ NEJVÍCE POTŘEBUJÍ." To co jsem zvýraznil velkými písmeny pokládám za blud, neboť katolíky modlící se růženec to svádí k víře v liduprázdné Peklo. Proč prosit Pána Ježíše, aby přivedl do nebe všechny duše, když Kristus řekl, že mnoho lidí půjde po široké cestě vedoucí do zavržení? Je třeba modlitebně zápasit za obrácení konkrétních lidí v konkrétních národech. Obrácení všech do jednoho, čili vyprázdnění Pekla však Kristus neslíbil. I větu ZVLÁŠTĚ TY, KTERÉ TVÉHO MILOSRDENSTVÍ NEJVÍCE POTŘEBUJÍ pokládám za záměrně matoucí. Milosrdenství Boží přece potřebuje úplně každý člověk, neboť každý je nesvatým, každý je hříšníkem, každému chybí sláva Boží - čili věta je opět zamaskovaným bludem liduprázdného Pekla.

Medžugorje opakuje toto ANO i NE zároveň ohledně Pekla. Zároveň připravuje nástup vládnoucího islámu do Evropy, když tvrdí, že nekřesťanští muslimové vstupují smrtí do Nebe. Nápadné je i to, že Fatima je také název nejoblíbenější dcery (či manželky-prosím upřesněte mě) zakladatele islámu Mohameda.

Jsem přesvědčen, že mnozí pravoslavní a katoličtí svatí měli pravá vidění biblické Panny Marie. Současně měli i nepravá vidění údajné Panny Marie. Skrze znalost Bible, zkušenost jejich moudrých učitelů, trpělivou modlitební prosbu k Bohu o pomoc při rozlišování duchů, rozeznali ďábelského vetřelce a falešná vidění odmítli. Pravá vidění, která byla v souladu s Písmem svatým si samozřejmě podrželi. Z poslední doby je v Česku nejznámější italský svatý P.Pio z Pietrielciny. Ten míval vidění pravé i falešné Marie, pravého i falešného Krista. Včas odlišil padělek od pravdy. Ve Fatimě a v Medžugorji však ke svatému rozlišování nedošlo, vše je přijímáno - háček i s navijákem. Fatimské omyly schválila, Bohu žel, i papežova autorita. Teologicky to sice nebylo schválení ex catedra čili neomylně, přesto však napáchalo a páchá mnoho škody.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Sobota, 30. prosinec 2006 @ 19:20:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Několik společných bodů by se - podle katolické tradice - snad našlo:

1) Maria slyší modlitby od mnoha lidí současně a odevšad,

2) Maria přivádí údajně k Bohu,

3) Maria je údajně počata bez hříchu,

4) Maria údajně vstoupila na nebe (nikoliv byla vzata),

5) Maria se údajně za nás přimlouvá v nebi,

6) Maria má v nebi královský titul.


Stejně tady - jako náš Pán a Král, který vystoupil na nebesa, je jediný všudypřítomný a bez hříchu, přimlouvá se za nás v nebi a je cestou k Bohu - pak i katolická Paní je Královna, která je počata bez hříchu, slyší modlitby všude a ode všech, vstoupila na nebe, oroduje za nás v nebi a přivádí katolíky k Bohu.

Mýlím se?

Pastýř




Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 13:13:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Beru vážně biblické informace o té panně, která počala a porodila Ježíše Krista. Viz Matouš 1,23 'Hle, panna počne a porodí syna a dají mu jméno Immanuel', to jest přeloženo 'Bůh s námi'. Kristus ji na veřejnosti oslovoval termínem ŽENO. Jan 2,4 (kralicky) Dí jí Ježíš: Co mně a tobě ŽENO? Ještě nepřišla hodina má. Jan 19,26 Když Ježíš spatřil matku a vedle ní učedníka, kterého miloval, řekl matce: "ŽENO, hle, tvůj syn!"
Oslovoval ji tak před svými učedníky schválně, aby si vzpomněli na souvislost mezi jeho maminkou a proroctvím, protoevangeliem z Ráje: Genesis 3,15 Mezi tebe a ŽENU položím nepřátelství, i mezi símě tvé a símě její. Ono ti rozdrtí hlavu a ty jemu rozdrtíš patu."
I apoštol Jan, kterému pod křížem Pán Ježíš svou maminku svěřil do péče, se naučil označovat ji Ježíšovým termínem ŽENA. Viz: Zjevení 12,1 A ukázalo se veliké znamení na nebi: ŽENA oděná sluncem, s měsícem pod nohama a s korunou dvanácti hvězd kolem hlavy.

Této ŽENY z Bible si vážím a nepokládám za hřích poprosit ji o modlitební podporu. Bůh je totiž Bohem živých, ne mrtvých. Tato ŽENA je v Nebi živá. Je pro mě znamením na Nebi, není znamením v Pekle.
Kdyby byla (což není) znamením v Pekle, o modlitební podporu bych ji neprosil - z Pekla by mi ji neposkytla, neboť pekelní lidé, obyvatelé Pekla jsou zlí.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 14:22:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií
Pastýř napsal, že několik společných bodů by se - podle katolické tradice - snad našlo:
1) Maria slyší modlitby od mnoha lidí současně a odevšad,

Odpovídám:
Vídí a slyší křesťané v Nebi vše, co se děje na Zemi?
Nejspíš ne. Neboť oni nejsou Bůh a pouze Bůh (Otec, Syn, Duch svatý) je všemohoucí a vidí i slyší vše zároveň.
Křesťané v nebi však z dovolení Božího pravděpodobně něco specifického vidět a slyšet ze Země mohou. I když jak se to řeší "technicky" přesně nevím, tak se domnívám, že tito nebešťané nejspíš slyší prosby pravoslavných a katolických pozemšťanů, když je prosí o přímluvnou modlitební pomoc. Pozemské lháře, podobající se Satanovi, otci lži, však modlitebně nepodpoří, nebo i kdyby podpořili, stejně je Bůh nevyslyší. Viz: Jeremiáš 15:1 Ale Hospodin mi riekol: Keby aj sám Mojžiš a Samuel stáli predo mnou, nebudem naklonený tomuto ľudu. Pošli ich odo mňa, nech odídu!

ad 2) Z českých dějin je známo vidění prvního pražského katolického arcibiskupa Arnošta z Pardubic o Panně Marii. On ještě coby student bohoslovec uviděl, že Maria ho odmítla modlitebně podporovat, dokud se nenapraví a nerozhodne přestat hřešit. On se napravil, proti svým hříchům začal bojovat a nakonec se stal velmi dobrým arcibiskupem. To varovné vidění mu pomohlo k opravdovému obrácení a posvěcení života. Zde se naplnil Pastýřův bod 2) že Maria přivádí k Bohu.

ad3) Maria je počata bez hříchu. S tím souhlasím. Ona je druhou Evou tak jako Kristus druhým Adamem.
Potřebuje spasitele bezhříšný člověk? Ano, člověk i kdyby byl bezhříšný potřebuje Spasitele.
Když byli Adam a Eva ještě bezhříšní, tak potřebovali Spasitele.
Nikoliv k tomu, aby je vykoupil z hříchu, který ještě nespáchali. Potřebovali Spasitele k tomu, aby do hříchu nepadli. Bez pomoci Boha Spasitele je totiž i bezhříšný člověk vůči padlému vůdci andělů Luciferu-Světlonoši-Satanovi slabý a neschopný. Oni to včas nepoznali, a proto padli. Adam s Evou pochopili, že potřebují Boha Spasitele, až když Satanově lstivosti podlehli.
Panna Marie, podle mého názoru, byla stvořena Bohem jinak než my všichni ostatní lidé. Jen proto o ní NEplatí, že všichni zhřešili a nemají slávy Boží. Ona nebyla počata tak jako ostatní lidé. Bůh ji stvořil např. jako čisté embryo, které vložil do dělohy její de facto adoptivní matky, nebo jako dítě, které její adoptivní rodiče kdesi v přírodě nalezli (Jak se to přesně odehrálo, jsem v Bibli neobjevil, proto píši např.). Ona poznala, díky zkušenosti a informaci od svých adoptivních rodičů, že potřebuje Boha jako Spasitele, aby nepadla do budoucích hříchů.

Proč takto uvažuji:
Protože Bůh na počátku stvořil bezhříšného Adama z prachu a vdechl do něj ducha (duši) a teprve z takto bezhříšného Adama "vyrobil" bezhříšnou Evu.
Proto při vstupu Boha Syna na naši Zem postupoval Bůh analogicky, podobně. Napřed stvořil bezhříšného člověka - Marii, která se narodila do velmi zbožného prostředí svých de facto adoptivních rodičů. Ti ji od dětství učili, že potřebuje Boha Spasitele, že pouze On ji může ochránit od hříchů. Ona na Boha Spasitele spoléhala od kolébky. Ona byla od okamžiku svého stvoření tou ženou, která nikdy nežila v přátelské mírové spolupráci se Satanem, tj. v hříchu. Ona byla vždy jen a pouze nepřítelem Satana-hada z Genesis. Přesně dle Genesis 3. kapitoly, 15. verše: „Mezi tebe a ženu položím nepřátelství, i mezi símě tvé a símě její. Ono ti rozdrtí hlavu a ty jemu rozdrtíš patu." Tou ŽENOU byla jen a pouze Marie a tím semenem (které rozdrtilo na kříži hlavu Satanovi) byl a je pouze Syn Boha Ježíš Kristus.
Proto opravdu až do okamžiku vtělení Boha Syna do jejího lůna nezhřešila. Proto o ní mohl archanděl Gabriel říci, ZDRÁVAS (BUĎ ZDRÁVA) MILOSTIPLNÁ (MILOSTÍ ZAHRNUTÁ), Pán s tebou.
Každý ví, že BOHORODIČKA MARIE NEMÁ, ANI NIKDY NEMĚLA PRÁVO ODPOUŠTĚT HŘÍCHY. Odpouštět hříchy může pouze Ježíš Kristus Bůh. To učila a dodnes učí jak Pravoslavná, tak Katolická církev a také všechny protestantské denominace.
Panna Marie nikdy neměla a dosud nemá Božské vlastnosti. Je člověkem, který byl spasen Spasitelem Ježíšem Kristem, který ji pak vzal k sobě do Ráje. Nikdy nebyla a není jako Bůh vševědoucí, všudypřítomná, nekonečná, bez počátku, věčná apod.

Panna Marie nikdy nebyla lepší než Ježíš Bůh. Ani není s Pánem Ježíšem rovnocenná. Nemůže ani nemohla svému Synu od okamžiku, kdy dospěl a začal konat své kazatelské dílo, poroučet. Když mu v Káni naznačila, že chybí víno, tak On řekl, že ještě nepřišel Jeho čas. Ona to respektovala. Řekla služebníkům: Učiňte, co Vám On přikáže. Ona za svého pozemského života nevykonala v Božím a Ježíšově jménu pravděpodobně žádný zázrak. Zázrakem bylo pouze početí a porod Božího Syna. Podobně nevykonal ani 1 zázrak sv. Jan Křtitel, největší prorok.

Panna Marie nebyla a není milosrdnější ani spravedlivější než Bůh. Ona je pouhý člověk a co v ní bylo a je dobrého, je darem, který dostala od svého Stvořitele a Spasitele Boha.
Současně si myslím, že je neposkvrněná hříchem, čili že je jako Eva před pádem do hříchu. Eva před pádem do hříchu také nebyla bohyní, čili ani Marie panna, bohyní není.
To, že Kristus o sobě řekl, že jako prorok nemá cti ve svém vlastním domě, podle mého názoru se vztahovalo na jeho příbuzné kromě maminky a nevlastního otce Josefa, který byl již po smrti. O ní je totiž v evangeliích psáno, že zachovávala slova Boží o Ježíši ve svém srdci, i když je hned nechápala. Nebyla totiž vševědoucí jako Bůh.
Myslím si, že Ježíšovi bratři i sestra byli bratranci, neboť u Židů neexistoval vlastní termín pro bratrance oddělující bratry od bratranců. Kdyby Marie s Josefem měli více dětí, tak by o nich byla řeč, když prchali do Egypta - pokud by Josef byl vdovcem s dětmi z předchozího manželství. Pokud by Marie porodila děti po narození Krista, tak by o nich byla řeč, když se vraceli z Egypta, nebo když šli s 12 letým Ježíšem z chrámu. Myslím, že Mariino lůno bylo truhlou Nové smlouvy, kterého se nesměl dotýkat žádný smrtelný muž. Vzpomeň si na truhlu Staré smlouvy, jak se jí dotkl, kdo na to neměl právo a padl mrtev k zemi. Ano Marie panna je "růže" tajemná, odlišující se tímto od všech žen. Neposkvrněností hříchem, početím a porodem Syna Božího a vírou, neboť jako jediná nešla k hrobu Krista, - jako jediná věřila, že její a Boží Syn třetího dne zmrtvýchvstane. Tím se liší od všech žen. Není však vševědoucí a všemohoucí bohyní, je pouze ženou, druhou Evou - člověkem takovým, jak měl být, kdyby nezhřešil v Ráji.
V Ráji Bůh stvořil Adama z prachu a vdechl do něj ducha (duši) a pak z Adamova žebra ženu Evu. Když chtěl Bůh sám přijít na Zem v lidském těle, stvořil si napřed hříchem neposkvrněnou ženu, druhou Evu jménem Maria, a z této přečisté ženy stvořil v jejím lůně lidství Ježíše Krista.
O stvoření Marie jako druhé Evy jsem v Bibli přímou větu nenašel, ale myslím si, že to z Bible logicky vyplývá, neboť SVATÝ BŮH NEMOHL PŘIJMOUT LIDSTVÍ Z HŘÍŠNÉ ŽENY. TO BY PŘESTAL BÝT SVATÝM, ZDĚDIL BY Z HŘÍŠNÉ ŽENY NÁKLONNOST KE ZLÉMU, INFIKOVAL BY SE HŘÍCHEM.
Odpověděl: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 18:04:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Dalším rozdílem mezi Pannou Marií a Duchem svatým je to, že Marie okamžitě nerozuměla každému slovu Božímu.
Duch svatý - Bůh však každému slovu Božímu hned rozumí. Vždyť je to Jeho Boží slovo.

Viz Lukáš 2.kapitola (EKUM)
2,41 Každý rok chodívali jeho rodiče o velikonočních svátcích do Jeruzaléma.
2,42 Také když mu bylo dvanáct let, šli tam, jak bylo o svátcích obyčejem.
2,43 A když v těch dnech všechno vykonali a vraceli se domů, zůstal chlapec Ježíš v Jeruzalémě, aniž to jeho rodiče věděli.
2,44 Protože se domnívali, že je někde s ostatními poutníky, ušli den cesty a pak jej hledali mezi svými příbuznými a známými.
2,45 Když ho nenalezli, vrátili se a hledali ho v Jeruzalémě.
2,46 Po třech dnech jej nalezli v chrámě, jak sedí mezi učiteli, naslouchá a dává jim otázky.
2,47 Všichni, kteří ho slyšeli, divili se rozumnosti jeho odpovědí.
2,48 Když ho rodiče spatřili, užasli a jeho matka mu řekla: "Synu, co jsi nám to udělal? Hle, tvůj otec a já jsme tě s úzkostí hledali."
2,49 On jim řekl: "Jak to, že jste mě hledali? Což jste nevěděli, že musím být tam, kde jde o věc mého Otce?"
2,50 Ale ONI JEHO SLOVU NEPOROZUMĚLI.
2,51 Pak se s nimi vrátil do Nazareta a poslouchal je. JEHO MATKA UCHOVÁVALA TO VŠE VE SVÉM SRDCI.
2,52 A Ježíš prospíval na duchu i na těle a byl milý Bohu i lidem.

Uchovávat Boží slovo ve svém srdci jaksi trpělivě a mlčky, když mu hned nerozumím je velmi správný postoj. Je to postoj úcty k pravdě, která v současnosti převyšuje mé současné teologické poznání, můj omezený lidský rozum. Vyčkat až mi Duch svatý v pravý čas zatím nepochopitelné pasáže slova Božího vysvětlí je správné.
Úplně to sedí s veršem, který jsem před chvílí dostal k novému roku 2007 z vedení Grana Salis. Dostal jsem (a jsem za to vděčný):
"Nyni vidime jako v zrcadle, jen v hadance, potom vsak uzrime tvari v tvar. Nyni poznavam castecne, ale potom poznam plne, jako Buh zna mne.
1 Korintskym 13:12
Vazeni uzivatele, registrovani na portalu GRANO SALIS,
prejeme vam krasny a Bohem pozehnany novy rok 2007 a hodne potrebne milosti k priblizeni se k Bozimu kralovstvi.
Tomas Cernik
GRANO SALIS NETWORK

Je to tak, že nerozumět hned každému slovu Božímu je lidské. Není to hřích. Protože jen Bůh je vševědoucí a všechápající.

Každý z nás chápe biblické informace o Panně Marii po svém, zčásti. I já.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Toto určitě nemá nic společného s pravoslavnou a katolickou úctou k Marii Panně: (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 18:57:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Toto určitě nemá nic společného s pravoslavnou a katolickou úctou k Marii Panně:

Nemravní Babylónci?
Už od počiatkov bola výmena sexuálnych služieb za jedlo bežná. Avšak v staroveku vznikla aj iná forma prostitúcie. JE TO TZV. PROSTITÚCIA ZA NÁBOŽENSKÝM ÚČELOM. Poznali ju už Sumeri. Herodotos a Thukydides vo svojich historických dielach spomínajú takúto prostitúciu v starom Babylone.

Tam musela každá žena aspoň raz za život navštíviť chrám bohyne Militti (ekvivalent Afrodity) a tam mať sex s cudzincom na znamenie pohostinnosti. Cena za túto službu bola symbolická.

Podobná praktika bola bežná aj na Cypre a v Korinte, kde podľa Strabóna bývalo v chráme viac než tisíc prostitútok. Aj obyvatelia Sardínie a tiež Feničania si podobným spôsobom uctievali bohyňu Aštart. O Feničanoch sa hovorí, že túto zvyklosť rozšírili v mnohých prístavoch Stredomoria.

Kanán
Pôvodne prostitúcia bola silná súčasť niektorého z kanánskych kultov. Niektorí z prorokov v Izraeli proti nej ostro bojovali.

Nezávislé prostitútky
Starí Gréci neboli na tomto poli výnimkou. V ich spoločnosti boli prostitútky nezávislými ženami a mnohé z nich získali značnú moc i majetok. Nosili nádherné róby a zo svojich príjmov platili dane. Ich postavenie bolo čiastočne podobné japonským gejšiam.

Už Solón zaviedol v Aténach aj známe „verejné domy“. Zo ziskov z nich dal postaviť chrám venovaný Afrodite Pandemo, ktorá bola patrónkou tohto povolania. Gréci používali pre prostitútky slovo porne, ktoré sa nám zachovalo dodnes, aj keď v trochu odlišnom význame.

Starovekí Rimania mali podobný systém ako Gréci. Mnoho prostitútok bolo zároveň aj otrokyňami. Za týmto účelom ich aj chytali, alebo vychovávali od detstva na špeciálnych „farmách“. Ženy, ktoré porušili zákon mohli byť odsúdené práve na vykonávanie prostitúcie. O tomto remesle nám priniesli mnoho informácii vykopávky v Pompejách, kde bol objavený veľký verejný dom Lupanar.



Re: Pochybování je lidské moji milovaní (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 19:24:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Nepochybuji, že byla na nebe vzata s tělem Boží služebnice Panna Maria vždyť na nebe byl vzat i s tělem Eliáš a to ještě s kočárem. Jestli byl na nebe vzat tento o proti Marii malý Boží služebník o kterém nebylo řečeno jako o Panně Marii od této chvíle tě budou Blahoslavit... tak já osobně nemám v této věci pochybnost i když chápu, že je to pro někoho těžké pochopit, ale to je lidské.

Panna Maria je přímluvkyně. Dokázala to když se v Káni přimluvila, aby Ježíš proměnil vodu ve víno. Proto věřím, že zázraky Panny Marie jsou skrze její přímluvy k Bohu.

Od prostřeného stolu si k internetu odskočil Míla Pletánek



Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 13. leden 2007 @ 09:22:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
"Kdo zvítězí, tomu dám usednout se mnou na trůn, jako já jsem zvítězil a usedl s Otcem na trůn" (Zjev 3,21).

V růženci se za slovem Ježíš v modlitbě Zdrávas Maria říká "který tě v nebi korunoval"

Mnohým vadí, že na to nenajdou odkaz v Písmu Svatém, ale moji milovaní je přece psáno , že by bylo možno toho říci více, ale nerozuměli bychom tomu. Nicméně pokud máme i my šanci usednout na trůn se všemi anděli i svatými oč větší místo na trůnu má Panna Maria o které je řečeno "že ji budou blahoslavit... proto nemám problém věřit, že je Panna Maria královnou, která byla na nebi korunovaná a má přední místo u Božího trůnu a to před všemi živími anděli a svatými.



Stránka vygenerována za: 0.37 sekundy