Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 572 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116487743
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Je fatimské proroctví z r.1917 pravé, či falešné? Portugalsko a potraty.
Vloženo Úterý, 16. leden 2007 @ 19:56:11 CET Vložil: Bolek

Sebeobrana poslal Seraphim

Je fatimské proroctví z r.1917 pravé, či falešné? Portugalsko a potraty. 

Dle mezi katolíky oblíbeného proroctví z portugalského města Fatimy z července 1917: „Portugalsko si zachová pravou víru“, by nemělo k umělým potratům v Portugalsku docházet vůbec. Vždyť věta proroctví znamená, že Portugalsko jako národ a stát bude trvale křesťanské. Historie: V r.1910 byla v Portugalsku svržena monarchie a země byla zmítána několika anarchistickými režimy. V r.1926 došlo k vojenskému převratu, který uskutečnil generál Antonio de Fragoso Carmona. Carmona se prohlásil ministerským předsedou a v roce 1928 vyhrál prezidentské volby. Jeden z Carmonových blízkých spolupracovníků, generál da Costa, navrhl Salazara do funkce ministra financí, kterou tento schopný a v té době již v politických kruzích známý ekonom přijal. V roce 1932 se Salazar stal premiérem v Carmonově vládě a od tohoto okamžiku započala jeho kariéra ve vysoké politice, jež ovlivnila celé Portugalsko na téměř čtyřicet let. Antonio Salazar de Oliveira se narodil 28. dubna 1889 ve Vimeiru. Původně na přání svých rodičů navštěvoval teologický seminář ve Viseu, záhy však myšlenku stát se knězem opustil a přestoupil na univerzitu v Coimbře, kde se věnoval studiu ekonomie a národního hospodářství. Roku 1914 zde završil svá studia a v letech první světové války přednášel ekonomii na téže univerzitě. Tehdy také vstoupil do politiky a v roce 1921 se stal členem parlamentu za katolickou stranu. V březnu roku 1933 Salazar předložil novou korporativní neboli stavovskou ústavu. V každé vesnici dal vybudovat školu, díky čemuž za čtyřicet let Salazarovy vlády klesla negramotnost obyvatelstva o 60 procent. Oficiálním náboženstvím byl samozřejmě římský katolicismus, v zemi však platila náboženská svoboda, vyznání Židů či muslimů bylo tolerováno a neprošlo žádnou perzekucí, dokonce ani ve válečných letech. V ústavě byla mimo jiné zakotvena myšlenka, že ačkoli je skutečná pravda ukryta pouze v křesťanství a ostatní názorové proudy jsou bludné, nesmí být tento postoj nikomu vnucován násilím. Katolická církev však měla pravomoc vyjadřovat se k některým legislativním prvkům souvisejícím s morálkou, tudíž je zřejmé, že v zemi byly naprosto nepřípustné jakékoli prvky pornografie, homosexuality či otázky kolem interupcí, registrovaného partnerství či euthanasie. Za velké zlo byl považován také komunismus se všemi jeho projevy. Proto Portugalsko bylo křesťanským národem i státem v letech 1933-1974. Salazar byl velmi zbožný římský katolík, jenž se nikdy neoženil a od dob svého života v kněžském semináři až do své smrti žil v přísném celibátu. Nevlastnil žádnou vilu ani nebydlel ve vládním paláci. Měl obyčejný městský byt, nesnášel přepych, nenechal se do úřadu vozit a s aktovkou v ruce chodil každé ráno na mši a poté pěšky do svého zaměstnání jako všichni obyvatelé země, jejíž byl představitelem. António Salazar zemřel 27. července 1970. Křesťanský salazarismus vzal za své v roce 1974, kdy se revolucí dostali k moci komunisté a socialisté. Pak zde po dlouhou dobu vítězila ve volbách socialistická levice. Rozsáhlejší zdroj informací viz: Klíma, J.: Salazar – tichý diktátor. Praha: Aleš Skřivan 2005 - 1. vyd. Takto zněla falešná věta z fatimského proroctví „Portugalsko si zachová pravou víru“ – viz Prof. Dr. Gonzaga da Fonseca: Fatima, Cor Jesu, Český Těšín r.1993, str. 21. Přesto zde k umělým potratům podle nekřesťanské ústavy z r. 1975 a na ni navazujících zákonů dochází nejenom v případě ohrožení života rodičky (což lze považovat ještě za křesťanské), ale i v případech možného zhoršení zdraví matky (toto je sobecké a snadno zneužitelné), v případech vrozené nemoci dítěte (jako v Německu za Hitlera), v případech znásilnění (kde se trestá popravou nevinné dítě místo násilníka). Dne 11.2.2007 se má dle rozhodnutí prezidenta i Parlamentu Portugalska z 19. října 2006 konat opakované referendum o uzákonění umělých potratů na pouhé přání (žádost) ženy do 10. týdne těhotenství. Propagátoři potratů chtějí neustálým opakováním referend o povolení umělých potratů na žádost a současnou masmediální kampaní přemluvit obyvatelstvo k souhlasu s dalšími vraždami malých dětí. Portugalsko (16. januára, RV/SIR) – Lisabonský arcibiskup José Policarpo da Cruz poslal otvorený list kňazom a kresťanským komunitám o blížiacom sa potratovom referende. Uskutoční sa 11. februára a bude rozhodovať o zjednodušení výkonu umelých potratov. V liste arcibiskup nalieha, že doktrína Katolíckej cirkvi o ľudskom živote je nemenná a „zaväzuje všetkých katolíkov, aby boli verní učeniu Cirkvi“. Současně však tento arcibiskup znemožňuje detailněji a účinně informovat o tomto zlu v katolických kostelích: Okrem toho pozýva kňazov, aby počas liturgických zhromaždení iba uviedli obsah tejto informácie, pretože „slávenie liturgie nemôže byť zneužité na vyvrátenie argumentov a analyzovanie politických a sociálnych faktorov k otázkam potratu“. Viz: http://www.radiovaticana.org/slo/Articolo.asp?c=112837 Tuto polovičatě velmi vlažnou podporu modernistického portugalského katolického duchovenstva jsem pozoroval na vlastní oči, když jsem se počátkem října 2006 zúčastnil mezinárodní protipotratové konference v Portugalsku. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Je fatimské proroctví z r.1917 pravé, či falešné? Portugalsko a potraty." | Přihlásit/Vytvořit účet | 2 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Je fatimské proroctví z r.1917 pravé, či falešné? Portugalsko a potraty. (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 16. leden 2007 @ 20:21:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Seraphime,
nesnáším polovičatost.
Na teologickém studiu vás jistě také učili myslet.
Ta věta: ´...Takto zněla falešná věta z fatimského proroctví „Portugalsko si zachová pravou víru...´ má závažnou logickou chybu.

Je to presumpce omylu. Správně by mohla znít takto:
ˇ---Takto zněla věta z fatimského proroctví „Portugalsko si zachová pravou víru", a my se teď budeme zamýšlet, jestli je pravdivá....´.
Nebo : ´...Takto zněla kontroverzní věta z fatimského proroctví „Portugalsko si zachová pravou víru"´....´ (podívejme se na to ....)
Portugalsko si zachovalo víru velmi dlouiho - dokud nepřišla změna. Není to dost?
U nás nebylo zbla ani to.
Miro



Re: Je fatimské proroctví z r.1917 pravé, či falešné? Portugalsko a potraty. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 17. leden 2007 @ 09:59:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Vždy čas ukáže, zda je celé proroctví pravdivé. Pravda vyjde na povrch jako olej na vodu.
Myslím si, že pokud část prorokovaných informací pravdivá nebyla, dotyčný vizionář Božím prorokem nebyl. Proč? Protože Pán Ježíš učil, že naše slova mají být buď ANO, nebo NE. Nemají se tedy podobat slovům „diplomatů“, kteří bez jakéhokoliv studu tvrdí ANO i NE ZÁROVEŇ. Proroctví Boží proto neobsahuje polopravdy, zčástipravdy apod.

Protestantské Wilkersonovo proroctví rozebírám podobně jako toto katolické na:
http://granosalis.cz/article.php?sid=6231
http://granosalis.cz/article.php?thold=0&mode=nested&order=0&sid=6174

KDYBYCH SE SETKAL S PODOBNÝM TYPEM PRAVOSLAVNÉHO PROROCTVÍ, ROZEBRAL BYCH HO PODOBNĚ. PADNI KOMU PADNI. Je totiž pro mne ohavností věřit v člověka a lidské proroctví víc, než v Boha a celou Bibli.
Současně věřím, že po celých 20 století křesťanství existovala a existují zcela pravá křesťanská proroctví. Odmítám však za pravá proroctví pokládat polopravdy.
Doplňuji:
Jonášovo proroctví o zničení města Ninive se nenaplnilo jen a pouze proto, že král města nařídil všemu obyvatelstvu pokání a obyvatelstvo ho poslechlo. Šlo o výstražné proroctví.
Fatimské i Wilkersonovo proroctví však v jistých bodech výstražným proroctvím nejsou – místy tam jsou podle mého přesvědčení zcela osudové, neodvratné, pohansky fatalistické věty. U Fatimy se to týká právě Portugalska a u Wilkersona ničím neodvratné demoralizace.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy