 |
Právě je 262 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 114710722 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Aktivity a kampaně: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI
Vloženo Pondělí, 29. leden 2007 @ 16:05:06 CET Vložil: Bolek |
poslal Nepřihlášený BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI
Fínsko: „My, fínski luteráni, chceme patriť do Katolíckej cirkvi,“ vyhlásil luteránsky biskup z Helsínk Eero Huovinen v stredu 25. mája na talianskom Eucharistickom kongrese v Bari. V prednáške na tému ekumenizmus fínsky biskup najprv vyhlásil: „Martin Luther nemal nikdy v úmysle založiť novú cirkev, ale že ju chcel obnoviť. Preto je veľkou túžbou fínskych luteránov, aby patrili do Katolíckej Kristovej cirkvi! Spoločne s našimi katolíckymi sestrami a bratmi sa modlíme za to, aby sme boli jedno v Kristovi.“ V súvislosti s mottom „Bez nedele nemôžeme žiť“, pod ktorým sa niesol Eucharistický kongres, biskup povedal:
„Bez sviatosti Najsvätejšej Eucharistie, bez Krista a bez Boha nemôžeme žiť. Nedeľa je deň vzkriesenia Krista. A Eucharistia je sviatosť skutočnej prítomnosti Krista. Bez pravdy nemôže existovať jednota. Jednotu možno dosiahnuť iba prostredníctvom pravdy a lásky. Celým srdcom si želám, aby som mohol prežiť ten deň, keď budú luteráni a katolíci viditeľným spôsobom zjednotení.“
Spoločne s katolíkmi a inými kresťanskými vyznaniami oslávili fínski luteráni tento rok 850. výročie kresťanstva vo Fínsku. Dnes patrí do Luteránskej cirkvi 84 % z 5,2 miliónov Fínov.
zdroj: TK KBS
|
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: EdPilgrim v Pondělí, 29. leden 2007 @ 16:20:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nerozumím o jaké pravdě finský biskup mluví. Čeká snad, že přiměje nějakým způsobem římskou církev k akceptování Biblické pravdy, nebo chce prodat finské luterány zpět do lůna vatikánu? Anebo dává luteránům v ostatních zemích příklad praktické ekumenie? Anebo se jedná o politickou strategii z Bruselu. Kdo to ví odpoví? |
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: lukin v Pondělí, 29. leden 2007 @ 16:47:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | "Čeká snad, že přiměje nějakým způsobem římskou církev k akceptování Biblické pravdy..."
Ona už ji dávno přijala, a to už za Krista. Dokonce tu "biblickou pravdu" v NZ sepsala. A stále ji přijímá. Jen tak pro upřesnění :-) |
]
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: Binford v Pondělí, 29. leden 2007 @ 18:20:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mohl bys mi upřesnit, která biblická kniha vznikla v poslední době? :o)))) Zřejmě nemám aktulizovanou verzi Bible. :o)))))))
|
]
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: lukin v Úterý, 30. leden 2007 @ 04:25:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | Především vznikli v první době, a to v lůně Církve. |
]
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 30. leden 2007 @ 07:25:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To si myslel ako tych milion vraz v dobe inkvizicie? Z nich asi polovica bola vyznavajuci krestania? Alebo vrazdy ludi ako bol dr. Rivera? Ale to nemoze byt cirkev, Lukin to je selma zo Zjavenia Jana. |
]
|
|
pre Serafina ... (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 30. leden 2007 @ 00:25:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tak co Serafin, je Wilkerson falosny prorok? Netvrdil ze prijde supercirkev na okultnych zakladoch uz v 1974-tom? |
Re: pre Serafina ... (Skóre: 1) Vložil: vogel v Středa, 31. leden 2007 @ 01:11:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | a ta "supercírkev" je jako kde? |
]
Re: pre Serafina ... (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pátek, 02. únor 2007 @ 11:35:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | pre Vogel:
Pozri: David Wikerson: The vision z 1974
ja si myslim ze 95 percent sa plni do bodky a supercirkev je tu cochvila, pod vedenim rimskeho
papeza. Jezuitska praca
nesie prve zretelnejsie ovocie.
P.S. Nemusis pisat ze s tym nesuhlasis, ja to viem. ...:-))))) |
]
Re: pre Serafina ... (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pátek, 02. únor 2007 @ 13:33:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Gojime,
mě nezajímá co říká Wilkerson že bude, mě zajímá KDE TO JE když říkáš že to je. Ukaž na ten útvar prstem a řekni tohle je ta supercírkev o které mluví Wilkerson. |
]
Re: pre Serafina ... (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Sobota, 03. únor 2007 @ 11:53:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zdar vogel.
Utvar sa vola ekumenizmus. V nom ide najprv o prakticke zlucenie krestanstva a katolickeho modlarstva pod vedenim rimskeho papeza. Ekumenizmus ma medzi krestanmi dnes odhadom asi 40% ucinnost a stale sa na nom pracuje...(vid charta ecumenica a snaha o spolupracu s katolicizmom, priprava na spolupracu s islamom v duchu new age)
asi tak by som to zatial definoval..... |
]
]
|
|
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 30. leden 2007 @ 00:30:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | V porovnanim s tymto, rekatolizacia u nas podstatne zaostava ... ono je to proste o ludoch .... Mozno ze budem s mojim nazorom asi sam, ale ak by sme chceli mat u nas rekatolizaciu podobnych rozmerov ako vo Finsku, mali by jej organizatori v Cechach a na Slovensku dostat padaka pre neschopnost :-)))) |
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: EdPilgrim v Úterý, 30. leden 2007 @ 09:14:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gojime, myslím, že jsi zapomněl na jednu maličkost. Češi už mají rekatolizaci za sebou.Právě proto, že češi jsou poměrně zbabělým národem tak se podařila rekatolizace více jak před 300 lety! V této době bylo v čechách nejvíce protestantů z celé střední evropy a mnoho jich se zřeklo pravdy z důvodu perzekuce, strachu, osobních výhod a někteří i za mrzký peníz. Od té doby češi ztratili svoji tvář. Nejsou ani horliví protestanti ani horliví katolíci spíše horliví neznabozi. Myslím většinový početní vzorek. Těch, kteří zůstali věrni čistému učení a zachovávají ho, je jenom nepatrná hrstka. |
]
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 30. leden 2007 @ 23:57:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | mam strach aj o tu hrstku ....
Inac, na Slovensku je to podobne, okrem nedele. V nedelu su asi do 11 hod, plne kostoly a od 11 hod zase plne výčapy. Nebyt na vidieku katolikom, je este stale velmi nebezpecne....Mozes byt aky chces, hlavna vec ze si katolik, potom si vlastne o.k.
Takze suma sumarum, vysledok je do neba volajuce pokrytectvo. |
]
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: ares v Středa, 31. leden 2007 @ 21:40:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ještě nikdy jsem tě tu neslyšel mluvit o svých chybách.... Nikdy!!! Jediné co umíš je metat kamením okolo sebe!!! Jsi Ježíš?? Jsi bez hříchu??!!
Prober se.... |
]
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: lukin v Středa, 31. leden 2007 @ 22:14:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | On totiž žádné chyby nemá, ty mají jen katolíci a jezuiti :-) |
]
|
|
Billy Graham: „Obdivujem pápeža Jána XXIII. Cítim, že priviedol na svet novú dobu ... (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 30. leden 2007 @ 08:19:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | „Vo svetle vznešenosti ich úradov v skutočnosti nie je prehnané vyhlásiť, že kňazi sú istým
spôsobom bohovia“. Pápež Inocent III
„A samotný Boh je povinný riadiť sa rozhodnutím svojho kňaza a hriešnikovi neodpustiť alebo
odpustiť, podľa toho, či kňaz poskytne rozhrešenie, keď je na neho kajúcnik pripravený“.
Dignity and Duties of the Priest, s. 27, New York: Benziger Brothers, Printers to the Holy
Apostolic See, 1888
Billy Graham: „Veľmi obdivujem pápeža Jána XXIII. Cítim, že priviedol na svet novú dobu...“
„Kňaz má moc kľúčov, moc vytiahnuť hriešnikov z pekla a urobiť ich hodnými raja a zmeniť ich z
otrokov satana na deti Božie. A samotný Boh je povinný riadiť sa rozhodnutím svojich kňazov...
Suverénny Vládca vesmíru iba nasleduje svojho služobníka, keď na nebesiach potvrdí všetko čo
služobník na zemi rozhodol“. Liguori, „Duties and Dignities of the Priest“, strany 27, 28
„Kňaz teda môže byť istým spôsobov nazývaný stvoriteľom svojho Stvoriteľa, keďže prednesením
slov posvätenia istým spôsobom vytvára Ježiša v jeho svätosti, dávajúc mu v svätosti existenciu
a ponúkajúc ho ako obeť večnému Otcovi… Moc kňaza je mocou božskej osoby; lebo transsubstantácia
chleba si vyžaduje rovnaké, množstvo moci ako stvorenie sveta“. Sv. Bernardín zo Sieny
„Kňazi sú spasiteľmi tohto sveta“. Sv. Jeremiáš
Desať prikázaní je jediná časť Biblie, ktorá bola prednesená Božím hlasom v prítomnosti kongregácie.
A aby sa ubezpečil, že Mojžiš nevynechá ani jedno písmeno, Boh napísal prikázania svojim
vlastným prstom a odovzdal ich Mojžišovi. „Tieto slová [Desať prikázaní] hovoril Hospodin
mocným hlasom celému vášmu zhromaždeniu... a nepridal nič; napísal ich na dve kamenné dosky...“ (Deuteronomium 5:22).
„Hlavní predstavitelia amerických protestantských cirkví a východných ortodoxných cirkví, ktorí
sa stretli s pápežom Jánom Pavlom II, sa takto oslavne vyjadrovali o svojej prvej široko
zastúpenej diskusií ako o význačnom míľniku na ceste k väčšej jednote...
Rev. Donald Jones, predstaviteľ zjednotených metodistov a riaditeľ odboru religióznych
štúdií na University of South Carolina ju označil za „najvýznamnejšie ekumenické stretnutie
storočia“. Rev. Paul A. Crow Jr. z Indianapolisu, ekumenický zástupca Kresťanskej cirkvi
(Žiaci Kristovi) nazval túto akciu! «„novým„ dňom ekumenizmu» otvárajúcim budúcnosť, v ktorej
nás Boh spája“. The Montgomery Advertiser, 12. septembra 1987
Billy Graham: „Zistil som, že moja viera je v zásade rovnaká ako viera ortodoxných rímskych
katolíkov“. McCall’s, január. Nazval tiež pápeža Jána Pavla II: „Najväčší náboženský vodca moderného sveta“. The Saturday Evening Post, január–február 1980
Paul Crouch: „Slovo Protestant som dokonca vymazal zo svojho slovníku… Proti ničomu
neprotestujem… [teraz] je pre katolíkov aj nekatolíkov vhodná doba, aby sa spojili v Duchu a
Hospodinovi“. „Praise the Lord“ program, Trinity Broadcasting Network, 17. októbra 1989
Robert Schuller: „Pre protestantov nastal čas prísť k pastierovi [pápežovi] a povedať „
Čo musíme urobiť, aby sme sa vrátili domov?“. Los Angeles Herald Examiner, 19. septembra 1987,
náboženská stránka
David Wells: „Pokiaľ sa katolicizmus stane v budúcnosti ešte katolíckejším, ako aj očakávam
počas vlády tohto pápeža, teologické rozdiely budú ešte ostrejšie, prehĺbi sa však aj naše
spojenectvo s katolíkmi proti sekulárnej kultúre. Pokiaľ ide o mňa. som pripravený na výmenný
obchod“. Eternity Magazine, september 1987
J.L. Packer: „Protestantské a katolícke charizmatické učenie o živote Ježiša Krista je z
praktického hľadiska totožné. Nie je to zásadné pre kresťanskú budúcnosť?“ J.I. Packer,
Christianity Today, 22. júna 1992
Neal C. Wilson: „Aj keď je pravda, že v histórií Cirkvi adventistov siedmeho dňa bolo
obdobie, keď naša denominácia zaujímala ostro protikatolícke stanovisko... tento prístup…
bol teraz vyhodený na historické smetisko aspoň pokiaľ ide o Cirkev adventistov siedmeho
dňa“. Neal C. Wilson, bývalý predseda Generálnej konferencie Adventistov siedmeho dňa, 1974
Rímskokatolícka cirkev sa úplne zotaví zo „smrteľnej rany“ a svet ju bude obdivovať.
Keď pápež Pius VI v roku 1799 zomrel v zajatí vo Francúzsku, svet očakával koniec
rímskokatolíckej cirkvi. Boh nám však pred 2000 rokmi povedal, že šelma sa zotaví zo svojej
smrteľnej rany. Pozrime sa, čo píšu o vyliečení beštie, teda pápežstva, noviny New York Times:
„Smrteľná rana je zahojená: 7. júna, Rím – Od 11. hodiny dnešného doobedia je na svete o
jeden nezávislý suverénny štát viac. V uvedenom čase si premiér Mussolini… a kardinál Gasparri,
pápežský Minister zahraničných vecí, zastupujúci pápeža Pia XI, vymenili ratifikačné listiny
k dohodám podpísaným v Lateránskonm paláci 11. februára. Týmto jednoduchým aktom vnikol
nezávislý Vatikánsky štát“. New York Times, 7. júla 1929 (pozn.gojim: 11. je v okultnom svete jeden z najsilnejších symbolov)
Noviny San Francisco Chronicle popísali „obnovu“ pápežstva takto:
„Mussolini a kardinál Gaspari podpísali historický pakt…
Rany utrpené počas mnohých rokov
sú vyliečené“. 7. júla 1929, The San Francisco Chronicle, 7. júla 1929
„Žasne“ dnes svet nad pápežstvom ako predpovedala Biblia?
„Najlepším spôsobom ako vzdať úctu Jánovi Pavlovi II, ktorý je skutočne jedným z veľkých
mužov, je brať jeho učenie vážne; počúvať jeho slová a uplatňovať jeho slová a učenie u
nás v Amerike. To je výzva, ktorú musíme prijať“. Prezident George W. Bush, 21. marca 2001
„Pápež Ján Pavol II je jedným z najväčších morálnych a duchovných vodcov tohto storočia“.
Billy Graham v the Saturday Evening Post, január–február 1980
„Veľmi obdivujem pápeža Jána XXIII. Cítim, že priviedol na svet novú dobu“.
Billy Graham, Chicago Tribune, 8. júna, 1963
„Nemôže byť pochýb, že Pavol VI sa spolu s Jánom XXIII a Jánom Pavlom II budú spomínať ako
traja veľkí pápeži mieru, priekopníci ohromujúceho prerodu katolíckej cirkvi do nového veku.“
Robert Muller, bývalý zástupca Generálneho tajomníka OSN
Pokracovanie:
Cíle Iluminátu,
dosadit na místo papeže svého cloveka, se zdá být dosaženo!
k teme:
Alberto
Rivera: Jezuiti, infiltracia cirkví a ekumenizmus |
Cíle Iluminátu, dosadit na místo papeže svého cloveka-NELZE TO OTEVŘÍT (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Středa, 31. leden 2007 @ 07:25:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Pokracovanie:
Cíle Iluminátu, dosadit na místo papeže svého cloveka, se zdá být dosaženo!
NELZE TO OTEVŘÍT - je chyba na Granu? |
]
Re: Cíle Iluminátu, dosadit na místo papeže svého cloveka-NELZE TO OTEVŘÍT (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 31. leden 2007 @ 08:12:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | nie, bude to hotove asi do mesiaca...Omluvam sa. |
]
|
|
Alberto Rivera: Jezuiti, infiltracia cirkví a ekumenizmus... (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 31. leden 2007 @ 00:02:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Prvním předsedou vatikánského Sekretariátu pro sjednocení křesťanů byl americký kardinál A. Bea, jezuita, který vynaložil nemalé úsilí, aby došlo ke sblížení katolické církve s protestantskými a jinými církvemi.
IV. konkres o ekumenických otázkách, kterého se zúčastnilo na 120 jezuitských špiček ze 30 zemí, se konal v září 1971 v Dublinu. Zprávu nazvanou Církve a církev katolická přednesl americký jezuita E. Dulles. Vyzval řád, aby svou aktivitu v otázkách ekumenie zesílil a zdůraznil nezbytnost dialogu s křesťany - nekatolíky. Náplní ekumenických styků by se měly stát otázky vzdělávání, teologické úvahy a sociální apoštolát. (America, 1971, sv. 125, č. 6, str. 141; L´Osservatore Romano, 20. 8. 1971)
V rámci ekumenie usilují jezuité o sjednocení všech křesťanských církví a o odstranění teologických rozporů. Pochopitelně, že vůdčím vyznáním víry musí být katolické. Bývalý jezuitský kněz Rivera ve vyprávění pokračuje:
Díky maskovaným agentům jsme nepozorovaně pronikli do křesťanské televize, vydavatelství, nakladatelství, kde nás přijali jako učitele, pastory a evangelisty. Propagovali jsme hlavně lásku, jednotu, spojení všech se všemi vzájemně. To je naše oživení.
Naším mistrovským dílem je třetí mocnost a tou je Charismatické hnutí. To je most do Říma, kterým nás protestanté přijali s otevřenou náručí, (viz také kniha: Vatikán, Moskva, Washington, 1982).
První protestantské skupiny, které se přestěhovaly byly adventisté sedmého dne a plné evangelium obchodníků. Teprve potom následovali babtisté, metodisté, presbyteriáni, luteráni, atd. Všichni byli infiltrováni včetně mormonů a svědků JHVH.
Pak následovaly všechny školy, semináře, univerzity a koleje. Do toho byla také přímou akcí jezuitů zatažena mládež z legie Marie a rytířů Kolumbových. Nyní už tyto všechny společnosti o Římu veřejně mlčí, neboť neodporují učení, že římskokatolický systém je křesťanskou církví. Je to skrz naskrz vítězství kompromisu. Téměř všichni protestantští kazatelé a pastoři se bojí mluvit proti Římu. Jestliže by takto učinili, ti z našich lidí, kteří jsou zakotveni v církvích, by je napadli a zneškodnili. Právě toto je to veliké odpadnutí.
Pokracovanie: Alberto Rivera: Jezuiti, infiltracia cirkví a ekumenizmus |
|
|
Raději katolíkem, než přijímat svatou Večeři Páně od sodomity (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Středa, 31. leden 2007 @ 08:38:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Raději katolíkem, než přijímat svatou Večeři Páně od sodomity.
Lépe je přestoupit ke katolíkům, než zůstat luterány a přijímat svatou Večeři Páně od sodomitů.
Papež Benedikt XVI. světit sodomity na kněze na podzim r.2005 zakázal. Finští luteráni mají asi jen tyto 2 možnosti – stát se sodomskou denominací jako ostatní luteránské církve ve Skandinávii, nebo se pokatoličtit. Švédská a dánská luteránská církev již před časem svěcení homosexuálních knězů povolila. 20.1.2006 z dvacetičlenného výboru norské luteránské církve, v němž zasedlo také jedenáct biskupů, se deset členů vyslovilo pro povolení a stejný počet byl proti svěcení homosexuálních kněží. O otázce se rozhodne až na generálním synodu v tomto roce 2007. Viz: http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=56940
Kvalitní fotografie ze zpopelněné Sodomy lze spolu s českým textem shlédnout na:
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora.html
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora2.html
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra1.html
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra2.html
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra3.html
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra4.html
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra5.html
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora_extra6.html
|
Re: Nejvetsi koncentrace sodomitu je mezi katolickym knezstvem (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Středa, 31. leden 2007 @ 09:04:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nejvetsi koncentrace sodomitu je pokud vim mezi katolickym knezstvem.
Tak stastnou cestu do sodom-Rima Seraphime!
R |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Středa, 31. leden 2007 @ 09:09:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | S
Finští luteráni mají asi jen tyto 2 možnosti – stát se sodomskou denominací jako ostatní luteránské církve ve Skandinávii, nebo se pokatoličtit.
R
To neni pravda. Maji moznost se vratit k Bibli a brat ji vazne celou. Tu moznost mas i ty. Az budes brat celou Bibli vazne, tak uz se nebudes zastavat rimko-katolickych a pravoslavnych modlarskych ohavnosti. Uctivani model je jeste ohavnejsi nez potratove vrazdy a sodomie! Precti si v Bibli co si o tom mysli Buh a co ceka modlare. |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: lukin v Středa, 31. leden 2007 @ 09:13:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | "Maji moznost se vratit k Bibli a brat ji vazne celou."
Právě to chtějí svým sloučením s ŘKC udělat :-) |
]
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: lukin v Středa, 31. leden 2007 @ 09:31:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | Prečo by som to mal pozerať? Takový Neználek na měsíci je lepší počteníčko, ale pohádky už nějak nečtu, já raději nějaké knihy faktů. |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 31. leden 2007 @ 09:37:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikto Ta nenuti. Ale to je jedna s mala co sa "im" akosi nepodarilo zlikvidovat. Ale znazia, sa .... |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: lukin v Středa, 31. leden 2007 @ 09:41:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | Tak ono tituly typu Jára Cimrman ap. nebo Filmy jako Borat není třeba likvidovat. Lidi se potřebují občas pobavit nad nějakou tou úsměvnou knihou. |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 31. leden 2007 @ 10:14:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ked nieje treba nic likvidovat, preco potom Riveru otravili? To tvrdi clovek co o tom vedel, dokonca to schvaloval a neskor s toho svinstva konvertoval na protestantizmus. Opustil katolicizmus a stal sa znovuzrodenym krestanom. Bol to vysoky vatikansky biskup Gerard Bouffard .
Info v clanku: Cíle Iluminátu, dosadit na místo papeže svého cloveka, se zdá být dosaženo! (bude skoro hotoví ...)
nejake info je v komentari tu
|
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: lukin v Středa, 31. leden 2007 @ 10:18:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | nemají pro to jediný důkaz, kdežto o cimrmanovi je těch důkazů více, proto je pro mne jára cimrman důvěryhodnějším svědkem :-) |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 31. leden 2007 @ 22:27:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | nemaju dokazy, lebo ich zlikvidovali, to mas pravdu ... |
]
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Čtvrtek, 01. únor 2007 @ 22:47:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to bola dobra Jezuitska otazka ....paci sa mi .
To som videl tusim v Matrix I.
"Ale pan Anderson ako chcete telefonovat, ked nebudete moct hovorit"?
:-))))) |
]
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pátek, 02. únor 2007 @ 11:29:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | nie Lukin.
...ale ty si tusim tvrdil ze veris v Ufo ... |
]
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pátek, 02. únor 2007 @ 12:23:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ale vsak si vyssie tvrdil ze veris v lietajuce taniere ...Cize veris v UFO. |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: lukin v Pátek, 02. únor 2007 @ 12:27:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | Ano, verim v lietajuce taniere, obzvlast ked ich po mne hadza moja manželka v kuchyni. |
]
Re: Jsi demagog Seraphime! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pátek, 02. únor 2007 @ 12:30:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...necudujem sa jej ....
:-))) |
]
Re: Raději katolíkem, než přijímat svatou Večeři Páně od sodomity (Skóre: 1) Vložil: vogel v Středa, 31. leden 2007 @ 09:18:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Raději katolíkem, než přijímat svatou Večeři Páně od sodomity.
No tak to je asi stejná rada, jako říct "lépe je cizoložit s běloškou než s černoškou", nebo "lepší je vypíchnout si oko bodákem než vidličkou". |
]
Re: Raději katolíkem, než přijímat svatou Večeři Páně od sodomity (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Středa, 31. leden 2007 @ 10:44:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zde uvadim priklad pokrytectvi rimskeho katolika Miloslava, ktery v diskusich ChN priznal, ze ma homosexualniho zpovednika. Myslite, ze ten knez nepodava veceri Pane?
Citace co napsal Miloslav na ChN zde:
"RE: Budou ateisté, 10.11. 2006 18:59:16
miloslav pletanek, miloslav.pletanekprolife.cz
M.P: Už jsem své jednání probral se svým (mezi řádky jsem ho odhalil trochu se divil, ale rozchodil to)homosexuálním zpovědníkem, který jak on tvrdí se snaží žít v celibátu. Dle jeho slov nedělám nic špatného. Proto budu upozorňovat 0,3%homosexuální lháře a ohavníky i nadále, na to, že svádí lidi do pekla."
Prispevek Miloslava v kontextu zde:
http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp
konec citace |
]
To není pokrytectví, ale neopatrnost; přílišná důvěra v pravdomluvnost 1kněze (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Středa, 31. leden 2007 @ 15:15:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | To není pokrytectví, ale pravděpodobně neopatrnost a přílišná důvěra v pravdomluvnost konkrétního kněze, který tvrdí, že je sice homosexuální, ale že homosex nedělá.
Já bych takovému knězi nevěřil.
Homosexualita i pouze v srdci a tužbách je ohavnost.
Odpověděl:
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
]
|
|
Rozhovor Libora Halíka s Mílou Pletánkem o homosexuálním kat.knězi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Středa, 31. leden 2007 @ 17:05:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Rozhovor Libora Halíka s Mílou Pletánkem o homosexuálním kat.knězi
Uživatel Libor říká:
Citace co napsal Miloslav na ChN zde:
RE: Budou ateisté, 10.11. 2006 18:59:16
miloslav pletanek, miloslav.pletanekprolife.cz
M.P: Už jsem své jednání probral se svým (mezi řádky jsem ho odhalil trochu se divil, ale rozchodil to)homosexuálním zpovědníkem, který jak on tvrdí se snaží žít v celibátu. Dle jeho slov nedělám nic špatného. Proto budu upozorňovat 0,3%homosexuální lháře a ohavníky i nadále
Uživatel Libor říká:
Napsal to Reformovaný,
Uživatel Libor říká:
Tím ti vytýká spolupráci s homosexuálem
Uživatel Libor říká:
Snažím se mu to vysvětlit
Uživatel Míla Pletánek říká:
bible neříká, že nemůže byt neaktivní celibátní homosexuál knězem
Uživatel Libor říká:
Bible považuje homosex za ohavnost a apoštol Pavel doporučuje při výběru na duchovního, aby byl lidem vzorem
Uživatel Libor říká:
Rad Pavla dnes biskupové nedbají a světili, než to BenediktXVI. vloni zakázal i homosexuály
Uživatel Libor říká:
Tu instruktáž BenediktaXVI. ti můžu sehnat
Uživatel Libor říká:
Myslím, že ten kdo má homosexuální touhy, by na kněze vůbec neměl chodit
Uživatel Míla Pletánek říká:
Homosex je ohavnost to ano, ale on ho neprovozuje. Když sejde z cesty heterosexuální knez a zacne dělat sex také jde špatnám příkladem Benedikta znám a má pravdu homosexuální lidé ale mohou být kněžími Bible to nezakazuje jde o to, že tito lidé mají být v seminářích tři roky pozorování a potom představený rozhodne. Ano kdo má homosexuální touhy tak by
Uživatel Míla Pletánek říká:
jako heterosexuální kněz neměl být v římskokatolické círky a ativní homosexuál by jím neměl být vůbec.
Uživatel Míla Pletánek říká:
on byl vysvěcen dříve než vyšlo rozhodnutí B16 tenkrát jsem na něj udeřil, že jsi homosexuál a on to přiznal nikdo jiný ,nebo mnoho lidí to asi neví. Tento člověk se mi přiznal a schvaluje to co děláme je proti propagaci homosexuality v době před vysvěcením jsem se ho ptal a on mi to přiznal
Uživatel Libor říká:
Asi jsi ho měl Mílo od toho vysvěcení na kněze odradit. Po vysvěcení po něm démon homosexuality půjde daleko víc, než když byl jen laikem.
Uživatel Míla Pletánek říká:
To mě nenapadlo, ale jestli odolá tak jako jiní na které také útočí heterosexuální démoni?
Uživatel Libor říká:
Pravděpodobně jsi se řídil tím novým katechismem, ale v něm jsou nějaké rozpory s tradičním tisíciletým učením církve - především v otázce homosexuality
Uživatel Míla Pletánek říká:
ten neznám co v něm je?
Uživatel Libor říká:
Ten katechismus co je k dispozici na internetu a prodává se v obchodech je ten nový.
Uživatel Libor říká:
Starý jsem Ti dal či prodal ,když jsi byl jednou u nás
Uživatel Míla Pletánek říká:
ten nový mám doma ano tím sem se řídil co však říká ten starý? muže bý neaktivnít homosexuál knězem stejně jako neaktivní heterosexuální řeckokatolický kněz?
Uživatel Libor říká:
Starý nemusel problematiku řešit, neboť tehdy bylo každému, včetně ateistů jasné, že homosexualita je bláznovství a že blázen nesmí být knězem. O možné kněžství neaktivních homosexuálů se začalo mluvit až po r.1973
Uživatel Libor říká:
Protože r.1973 USA psychiatři napsali, že homosexualita přestala být bláznovstvím.
Uživatel Míla Pletánek říká:
je to úchylka nejsou blázni
Uživatel Libor říká:
Mílo, chceš, abych tento náš hovor o homo
Uživatel Míla Pletánek říká:
dopověz to
Uživatel Libor říká:
o homosexualitě dal na Grano, když v něm opravím gramatické chyby ,nebo ne?
Uživatel Libor říká:
Úchylka a bláznovství je lidově řečeno totéž
Uživatel Míla Pletánek říká:
já to tak jako člověk z lidu nikdy nebral ani o tom nevěděl
Uživatel Libor říká:
Reformovaný tam totiž z Tebe veřejně dělá pokrytce. Tak by bylo možná dobré ukázat, že jsi přímý.
Uživatel Libor říká:
Samozřejmě jsou různé druhy úchylek, různé druhy bláznovství, agresivní jsou nejvíc nebezpečné
Uživatel Libor říká:
Dr. Aardweg označuje homosexualitu za podobný problém jako alkoholismus, narkomanii
Uživatel Libor říká:
Ani alkoholik ani narkoman by neměl být svěcen na kněze
Uživatel Libor říká:
ani v případě, že není zfetovaný či opilý každý den
Uživatel Míla Pletánek říká:
Já budu o homosexuálech tedy těch aktivních vždy říkat, že jsou ohavníci a pokud nebudou dělat ze své nouze ctnost budou li fyzicky napadeni budu je bránit. Jinak souhlasím a shodnu se s tím co napsal Réné Zach já bych jenom volil jiná slova. Alkoholik a narkoman je taky člověk a může být i vyléčen stejně jako homosexuál, nebo může být trvale abstinující od svého problému.
Uživatel Libor říká:
Aardweg: Homosexualita je neslučitelná s psychickou zralostí
Uživatel Míla Pletánek říká:
myslím si že jak u koho
Uživatel Libor říká:
Problém je, že alkoholismus a jeho produkt - opici, je dobře vidět, zfetovaný je též viditelný, ale homosexuála, který provádí homosexuální orgie od člověka, který se od homosexuality postí, nerozlišíš, viditelně nerozpoznáš.
Uživatel Libor říká:
Takže homosexuální kněz Ti může lhát, že se od homosexuality postí, ale právě před chvílí měl s někým rychlý homosexuální sex. Nepoznáš to, pokud ho při tom sexu nenačapáš.
Uživatel Míla Pletánek říká:
To ano, ale Bůh může homosexualitu vyléčit a nebo vzít pod ochranu před démonem pokušení. Ptal jsem se ho tenkrát jak to zvládá odpověděl zatím ano. Tak doufejme,že mu to vydrží.
Uživatel Libor říká:
Kéž by, ale nemůžeš mu 100% věřit.
Uživatel Míla Pletánek říká:
Ano jsou to lháři podle Bible, ale nehážu všechny do jednoho pytle. V době kdy jsem na něj udeřil mezi čtyřma očima jsi homosexuál? On odpověděl jak jsi to poznal. Já mu řekl čtu mezi řádky.
Uživatel Míla Pletánek říká:
Mohl lhát ale nelhal.
Uživatel Libor říká:
Nesmíš zapomínat, co napsal apoštol Pavel v listě ŘÍMANŮM, 1.kapitole, že homosexuálové jsou LHÁŘI. Přečti si můj článek na Granu "Proč se lidé navzájem klamou?"
Uživatel Libor říká:
Např. a) On tehdy nemohl vědět, zda nemáš nějaké důkazy proti němu - a tak nelhal. b) Přiznal se ti, neboť měl zájem o homosex s Tebou a oťukával si Tě.
Uživatel Libor říká:
Možná si myslel, že máš proti němu nějaké důkazy, že znáš někoho, kdo s ním spal.
Uživatel Míla Pletánek říká:
On nezaváhal a odpověděl ihned a pozoroval jsem, že při přátelském chlapském obětí se odtahuje, drží si odstup. Mohu se, ale mýlit.
Uživatel Libor říká:
To odtahování je dobré znamení, ale může to být jen herecký výkon, aby se neprozradil. Teď je pozdě, už je vysvěcen. Změnit to svěcení nelze.
Uživatel Libor říká:
Asi je dobré prosit Boha, aby, pokud ten kněz lže a dělá homosex, byl odmaskován včas, dřív než nějakého chlapce či muže, který se k němu chodí zpovídat, k homosexu svede.
Uživatel Míla Pletánek říká:
Budu se za něho modlit. Ještě jsem to nedělal, ale on se modlí za celou mojí rodinu to vím.
Uživatel Libor říká:
Ty jsi ho viděl, jak se za Tvou rodinu modlí? To Ti jen slíbil, zda to dělá, to nepoznáš - podobně jako nepoznáš zda provozuje homosex. Tady je třeba maximální opatrnost - zvláště u dětí, neboť mnoho homosexuálů je zároveň pedofily. Dej pozor na své děti. Já bych mu je ke zpovědi nesvěřoval. Nevíš, zda Ti pak děti všechno řeknou - mohou i hřích s knězem pokládat za zpovědní tajemství.
Uživatel Libor říká:
Mám o tom celou knihu "Zrada aneb krize v Katolické církvi". Zatím jsem neměl čas ji studovat, ale jak vidím, budu asi si ten čas muset udělat.
Uživatel Libor říká:
Ta kniha je o soudech s těmi katolickými knězi v USA, kterým bylo dokázáno zneužívání mládeže k homosexu
Uživatel Míla Pletánek říká:
Tu knihu mi někdy půjčíš jó.
Uživatel Míla Pletánek říká:
Koukám, že jsem ti neodpověděl, na to Grano to dej. Docela mě zajímá Reformovaný, když říká, že jsem pokrytec..
Uživatel Libor říká:
Mít homosexualitu byť jen v srdci, je ohavnost - mi právě řekla moje manželka.
Uživatel Míla Pletánek říká:
A co na to Písmo kde je psáno, že nesmí být neaktivní homosexuál knězem vždyť i smilstvo heterosexuality je ohavností
Uživatel Libor říká:
Když máš smilstvo vůči jinému tělu, než tělu Tvé manželky v srdci a toužíš po tom cizím tělu, tak těžce hřešíš - i když ještě ne tak extrémně těžce jako homosexuál. Pokud Ti ďábel vnukne jako film či fotografii do mysli nahotu či sex s cizí ženou, ale Ty řekneš svou vůlí: NE, pak jsi nezhřešil. Nesmíš však ty ďáblovy fantazie vyhledávat předem ani zpětně.
Uživatel Libor říká:
Proti těmto fantaziím se dá bojovat buď úplným půstem - že ty obrázky z hlavy vymažeš zcela, nebo půstem částečným, když ty obrázky nahradíš jen a pouze obrázkem těla Tvé manželky.
|
|
|
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 31. leden 2007 @ 22:55:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ako sa rekatolizacia robi, mozme zistit z rozpravania dr. Riveru, ktory bol vysokopostavenym
Jezuitskym knazom. dr. Rivera katolicizmus opustil a konvertoval. Po vyzradeni jezuitskeho tajomstva a
praci evanjelistu bol v roku 1997 otraveny.
Z jeho
svedectva je jasne, ako rekatolizacii
"tovarisstvo" dopomaha: Nepripomina vam to nieco? Kolko ludi odchadza zo zborov v sklamani nad moralkou
alebo demoralizaciou v evanjelikalnych cirkvach a to na tych najvyssich postoch!!!?
Kolko s nich si potom mysli, ze v mrtvolnom katolicizme najde to co hlada? Kolko s nich sa
potom pozera na system rkc ako lepsi a uveri klamstvam o
katolicizme ako jedinom pravom?
Protestantský seminář, který jsem měl zničit, byl v Kostarice. Byl to seminář mezidenominační.
Byly mi určeny dvě krásné dívky, které měly se mnou spolupracovat. Byly ze skupiny Katolické akce
mládeže. Předstírali fundamentalisticky založené znovuzrozené křesťanky. Karmen měla být mou
přítelkyní v biblické škole. Marie byla určena k ničení pastorů a zavádění sexu mezi studenty.
Abych dokázal svůj antikatolický postoj, hádal jsem se za přítomnosti jiných studentů s jezuitskými
kněžími, kteří přišli do tohoto semináře. Tito jezuité věděli kdo jsem. Samořejmě to byla jen přetvářka.
Byl jsem to přece já, kdo poskytoval veškeré informace o této škole těmto kněžím a oni to dál poskytovali
a předávali Svatému officiu ve Vatikáně. Mezi studenty jsem působil nevoli, protože jsem se i přes
nejpřísnější předpisy o separaci chlapců a dívek vodil s Karmen za ruku.
Napřed začala vznikat ze strany učitelek podivení, pak pohrdání a nakonec pohoršení. Dvě ženy učitelky,
které byly misionářky a byly svobodné, tím byly těžce pohoršeny. Dále jsem vybral a určil několik
katolických šviháků, kteří předstírali křesťany, aby tyto učitelky sváděli. Pak jsem navštívil
noclehárnu pro dívky a nechal jsem se přistihnout, když Karmen byla v nočním úboru. Na dotaz
učitelky odpověděla, že všechny dívky dělají totéž s jinými studenty. A pohoršení učitelek
neznalo mezí.
Nastoupila diskuze a tento » skandál « se také dostal do sdělovacích prostředků. Jako novinář
byl další jezuitský kněz, který to celé patřičně a barvitě popsal. Seminář byl otřesen. Byl
totiž označen za místo mravní zkázy.
Schválně jsem se také oblékal jako nemehlo, loudal jsem se a přicházel vždy všude pozdě.
Bojoval jsem s učiteli a obviňoval je, že nemají křesťanskou lásku. Jakmile se proti mně
ozvali, ihned jsem se ohradil slovy: » Nerýpejte do mě. Proč mě tak pronásledujete? Jednejte
jako kněz. « Při každé příležitosti jsem je přesvědčoval, že v katolické instituci jsou mnozí
dobří křesťané a že katolické školy jsou pro svou disciplinu lepší.
Marie byla velice zaměstnaná. Mnozí ze 17ti studentů, které svedla, byli ze školy
vyloučeni a nyní přišli na řadu pastoři a kazatelé. Pak bylo možné vidět pastora, jak
často Marii ohmatával a hlídal ji, kam jde. A Marie hrála i citové divadlo. Tak padli
tři pastoři: Metodistický, letniční a jeden pevně stojící kazatel. ... Její misie se zdařila.
Všichni tři pastoři se stali plně ekumenickými. Začali kázat jen o Boží lásce a již vůbec
nemluvili o tom, že římští katolíci směřují do záhuby a odsouzení. Všechno proběhlo podle
našich plánů. A tak dojde k ultimativnímu sjednocení všech církví s římskokatolickou institucí.
Vrcholem všeho bylo, když jsem studentům namluvil, že třítýdenní hladovka zlepší kondici. Opět
se to dostalo do novin a škola měla náběh na zánik. Katoličtí kněží žádali její uzavření.
Prohlašovali, že je to satanovo doupě.
Pak na mne škola vydala zatykač. Představitel školy se mne pokoušel vyhostit ze země.
Ovšem Vatikán pomocí Španělské vlády prohlásil, že jsem jen zběh z armády a na základě
toho jsem byl přemístěn dřív, než mohli zjistit, že jsem jezuita. Dnes (1979) už je tato
biblická kolej totálně ekumenická a plně spolupracuje s římskokatolickými kněžími. ...
Když jsem zruinoval teologický seminář a byl vzat zpět do Vatikánu, byl jsem vysvěcen
(ordinován) za jezuitského kněze. Ve špionáži jsem byl tak obratný, že na mne vložili to
největší jho a pověření. ... Když jsem opustil instituci, stal jsem se biskupem ve
starořímské katolické církvi držíc svou bullu mého vysvěcení pod apoštolskou posloupností
římských biskupů. ” (A. Rivera: Alberto, Part I., vol. 12, Chick publ., California, USA, 1990, str. 14-23)
Pokracovanie: Alberto
Rivera: Jezuiti, infiltracia cirkví a ekumenizmus
|
|
|
Re: BISKUP: FÍNSKI LUTERÁNI CHCÚ PATRIŤ DO KATOLÍCKEJ CIRKVI (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Středa, 14. březen 2007 @ 14:25:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | "Celým srdcom si želám, aby som mohol prežiť ten deň, keď budú luteráni a katolíci viditeľným spôsobom zjednotení.“
Nepochybuji, že k tomu dojde, a to nejen u luteránů. V Bibli je to napsáno poměrně jasně. Naivně jsem však doufal, že já se tohoto radostného dne již nedožiju. Už někdo také uvažujete o tom, kam pak emigrovat?
Pastýř |
Myslim ze nieje velmi kde .. (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 25. duben 2007 @ 21:17:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pred rakovinou neutecies... v tejto faze by bolo asi lepsie spisat antichartu a ak by to slo, patricne ju medializovat.
Navrhoval by som Kritická reflexe "ekumenické charty" se zřetelem ke katolickému dogmatu a kanonickému právu od Vladimír Bíba ...
Diskusia k "reflexii" prebieha v diskusnom fore tu
Cely text reflexie je tu
|
]
|
|
|
|