Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 237, komentářů celkem: 429553, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 421 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116477091
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Mají homosexuálové vychovávat děti?
Vloženo Úterý, 13. únor 2007 @ 09:30:09 CET Vložil: Standa

Žhavá témata



"Mají homosexuálové vychovávat děti?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 52 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky) (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 13. únor 2007 @ 09:44:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky)

ČTYŘLETÝ CHLAPEČEK, UMUČENÝ LESBOU, MĚL RÁD SVÉHO TÁTU
Byl za to utýrán lesbickou dvojicí. Stal se obětí dlouhodobého zneužívání lesbickým párem.
Dne 22.3.2006 krajský soud ve Vereeniging shledal lesbický pár vinným z vraždy čtyřletého dítěte.

ANTIDISKRIMINAČNÍ NADRŽOVÁNÍ LESBÁM
Paní Hanelie Bothová se zamilovala do lesby Engeline De Nysschenové.
Následoval rozvod manželů Bothových - r.1999 v Jihoafrické republice. Dítě připadlo matce.
De Nysschenová, lesbická partnerka maminky dítěte, mívala časté záchváty zuřivosti. Při nich bila Jandreho Botha, maličkého syna své partnerky, pěstmi do tváře a dřevěným prknem po vnitřní straně stehen. Dítě pak několik dní kulhalo. To dosvědčila před soudem pomocnice v domácnosti (- která se děsí pomsty De Nysschenové, až bude propuštěna předčasně z vězení). Kvůli zraněním z výprasků, chlapeček Jandre často chyběl ve školce. Jeho tatínek, Jan Botha podal roku 2002 trestní oznámení na svou bývalou manželku a její lesbickou partnerku. V žalobě líčil, že lesby zneužívají jeho dítě od rozvodu v r.1999. Soudní dvůr v Potgietersrus však žalobu proti lesbám hned r.2002 zamítl s odůvodněním, že chybí jakýkoli důkaz. Ačkoli už tehdy existovalo množství usvědčujících důkazů, „odborníci“ nadržovali lesbám. Přimhouřili oči a pachatelky ponechali na svobodě. Antidiskriminační právní a sociální činitelé v Potgietersrus fatálně selhali. Právě sociální pracovníci doporučili soudu, že opatrovnictví dítěte musí zůstat lesbě Hanelie Bothové.
Jandreho otec Jan Botha to nevzdával. Ještě téhož roku zkontaktoval potřebné autority, aby získal svého syna do opatrovnictví. Doktor potvrdil jeho obavy a Jandre byl umístěn v jeho pěstounské péči. Nakonec však tatínek prohrál a lesba Bothová zvítězila. V lednu r.2003 Vysoký soudní dvůr Jihoafrické republiky přikázal, že 4 roky starý Jandre Botha musí být umístěn do péče matky. (O pět měsíců později byl chlapeček zavražděn.)

DÍTĚ ZŮSTALO NORMÁLNÍ, PROTO HO LESBA UBILA
Lesba De Nysschenová byla poté obviněna z bití dítěte do tváře golfovou holí. Chlapečkova tvář o tom jasně svědčila. On sám však byl příliš maličký na to, aby svědčil u soudu. Sadistická lesba tak byla propuštěna na svobodu. Poté, za 3 měsíce, dne 2. června 2003, lesby dopravily čtyřletého chlapečka do nemocnice. Jeho matka tvrdila, že uklouzl ve vaně. Jeho tělíčko bylo pokryté modřinami a měl mozková zranění. Soud později vyslechl svědectví Lydie Nkomo a její dcery Aletta Lesiba, které pracovaly pro pár v jejich potravinářském obchůdku. Popsaly do detailu, jak Nysschenová nutila čtyřletého chlapečka, aby jí řekl „tatínku“. Když to neudělal, začala ho mlátit. Engeline de Nysschenová (dnes 33 letá) bila chlapečka tak dlouho, dokud neupadl do bezvědomí. Doslova ho utloukla. Chlapeček podlehl smrtelnému zranění. Zemřel v nemocnici na krvácení do mozku dne 12.června 2003.
Lékaři, z nichž většina má více než 15-ti letou lékařskou zkušenost, odmítli verzi lesbického páru, že chlapeček uklouzl ve vaně. Říkali, že smrtelná zranění Jandreho vyžadovala hrubou sílu dospělého člověka. Pitva prokázalala, že chlapeček Jandre Botha utrpěl strašná zranění, zahrnující roztříštěnou lebku, poškození mozku i zlomené nohy. Jandre měl také zlomenou pánev, která nebyla nikdy lékařsky ošetřena. Jeho pravá ruka a levá klíční kost byly také zlomeny, ale nikdy mu nebyla poskytnuta lékařská péče. Šlo o jasné důkazy dlouhodobého zneužívání dítěte a následné utajování zlomenin. Zpráva úředního ohledávače mrtvol sdělovala, že bezprostřední příčinou smrti byla rána do hlavy. Soudní dvůr přijal důkaz profesora Mohammeda Dada, experta na úrazy, který říkal, že zranění chlapce Jandreho jsou podobná zraněním při pádu z dvoupodlažní budovy, nikoliv uklouznutím ve vaně.
Zatčené lesby neustále lhaly, že chlapeček uklouzl ve vaně. Lhaly v nemocnici ošetřující lékařce MUDr. Elně Gibsonové, lhaly při vyšetřování policii, lhaly u soudu. Obě ženy se vymlouvaly, že jsou nevinné ve všech bodech obžaloby. Opakovaly starou lež, že dítě uklouzlo ve vaně.

LESBA NEUDĚLALA NIC, ABY OCHRÁNILA SVÉ DÍTĚ
Matka, která se časem proměnila v lesbu, zcela selhala v mateřské povinnosti chránit vlastní dítě před zneužíváním a násilím. Ani nedokázala oznámit zneužívání dítěte jeho vlastnímu otci, svému bývalému manželovi. Udělala cokoliv, aby se líbila své milence Engeline de Nysschenové. Stala se lesbou a ztratila tím mateřské instinkty. Toho si všimli i její rodiče. Proto finančně podporovali jejího bývalého manžela v soudním sporu o opatrovnictví dítěte v letech 2002-2003.
Otec chlapce se dozvěděl o umučení svého syna až v den jeho úmrtí, 12. června 2003. Vražedkyně De Nysschenová ho kontaktovala a řekla mu, že Jandre o den dříve spadl a teď umřel.
Chlapečkova vlastní matka Hanelie Bothová neudělala nic pro ochranu života svého dítěte. Vydávaje rozsudek, dne 22.3.2006, soudkyně Rita Willemsová říkala: “Hanelie nebyla bezmocnou. Ona předem očekávala Engelinin prudký výbuch. Mohla včas přivolat na pomoc synkovi jeho skutečného tatínka, ale neudělala to. Neudělala nic pro ochranu vlastního dítěte.” Soudkyně Willemsová oznámila, že ač vlastní matka Hanelie Bothová (dnes 31 letá) se přímo nezúčastnila zabíjení, přesto je spoluvinná vraždou, neboť se ani trochu nepokusila ochránit své dítě.

K větší informovanosti zaslal Mgr. Libor Halík PhD.

Informace z 23.3. 2006, 11.3. 2004, 18.11. 2005, 23.3. 2006 v angličtině si můžete vyhledat např. na:
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20060323003452472C424963
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20040311050947103C919626
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20051118081054247C992698
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=15&art_id=vn20060323003352635C383347



Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1)
Vložil: Irena v Úterý, 13. únor 2007 @ 09:55:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Stando,
já osobně jsem proti adopci dětí homosexuály. Ne že bych homosexuály jako lidi odsuzovala, na to nemám právo.
Ale v souladu s Božím slovem musím kategoricky odmítnout jejich jednání, protože je hříšné.
Bůh stvořil jako pár muže a ženu, ne jedince stejného pohlaví, proto nemůžu souhlasit s adopcí ani s jejich "sňatky".
Ten pastor, co tak benevolentně přijal homos. pár a souhlasí s adopcí , jedná proti Bohu a jednou za to ponese odpovědnost. Líp by udělal, kdyby se modlil za jejich osvobození z homosexuality. U Boha není nic nemožného, já znám taky jednoho dnes už bývalého homosexuála, kterého Ježíš uzdravil. Znovu opakuji, proti homos. jako lidem nemám nic, i za ně Ježíš zemřel, ale nemůžu souhlasit s jejich praktikovaným homos. jednáním.

Zdraví Irena




Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:24:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
OK, to je konkrétní příklad osvojení dvou problémových kluků dvěma "táty" a věřím, že v tomto případě je to úspěšné. Píše se, že je nikdo nechtěl, takže pokud se jich ujali, proč ne.
Nejde o to, že by homosexuální páry nedovedli děti dobře vychovávat, ale o to, že by rozhodně měla být dána přednost tomu, aby dítě mělo "mámu i tátu".
Co se týká adopce dětí z ústavů u nás, je zde dost normálních párů, které mají zájem. Také naši politici jsou v tom naštěstí jednotní.



Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1)
Vložil: mokl (mirakle@centrum.cz) v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:25:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vážený faráři Ondřeji Stehlíku,

Vaše apelování na nedůstojné šíření předsudků, je absolutně mimo, naopak je absolutně nedůstojné od Vás ignorování Božího Slova a tudíž samotného Boha. neznám snad ani jednoho upřímného křesťana, který by měl nějakou zášť proti homosexuálum ale proti HOMOSEXUALITĚ, a to je rozdíl. nelze než souhlasit s předchozím příspěvkem Lenky ....,
jinak se stydím, za to jak může křesťanský duchovní šířit takovéto bludy, to je do nebe volající.
s pozdravem
Miroslav Klepáček



Rozhovor s historikem Bernardem Sergentem o homosexualitě a adopcích (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:51:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Nedělejme z nich druhořadé lidi" Rozhovor s historikem Bernardem Sergentem o starověkém Řecku a homosexualitě v historii

[Dějiny a současnost, 9/2006]

Mohl byste na úvod upřesnit, kdy se ve Francii objevily první studie o historii homosexuality?

První seriózní práce se začaly ob­jevovat v roce 1907, kdy vyšel článek Ericha Betha Die dorische Knaben­liebe, ihre Ethic, ihre Idee. Předtím bylo téma homosexuality tabu, v 19. století se o něm téměř nemluvi­lo. Dalším mezníkem byl rok 1948, kdy Henri-Irénée Marrou ve svých Dějinách výchovy ve starověku věnoval jednu kapitolu právě otázce ho­mosexuality. Toto téma začíná být po druhé světové válce postupně přijímáno historiky, ale objevuje se stále jen zřídka. Obsáhlé práce vycházejí až v 80. letech 20. století. Aniž bychom se domluvi­li, historikové začali studovat toto téma zároveň v Německu, ve Fran­cii, ve Velké Británii a ve Spojených státech.

Jaké místo si zde vydobyla fran­couzská historiografie?

Francie nepatří k zemím, kde by téma homosexuality v historii bylo obzvlášť pečlivě studováno. Vyšly zde dvě knihy, včetně mé, které můžeme zařadit do kategorie obecných his­torických prací o starověku. Do­sud bylo nejvíce historických prací publikováno ve Spojených státech, mohu připomenout například Dove­rovu kniha o homosexualitě v Řecku Greek Homosexuality (1978). V americ­ké společnosti vyvolává otázka ho­mosexuality více napětí než u nás, proto se o ní také více píše.

Jste autorem jedné z prvních fran­couzských studií o homosexualitě ve starověku. Co Vás k tomu přimělo?

Byly k tomu tehdy dva důvody: již delší dobu jsem měl shromážděny zajímavé prameny a najednou mne napadlo, že nastal pravý čas sepsat to, co jsem měl připravené v hlavě. Druhým podnětem byla politická situace: v té době francouzský pre­zident Giscard d’Estaing přijal text, který měl zabránit dalšímu rozvoji práv homosexuálů (Jednalo se o zákon z roku 1980. Giscard byl o rok později v prezidentských volbách poražen a tento zákon k tomu údajně přispěl. ZL). Bylo to naprosto absurdní. Nevidím jediný důvod dělat z homosexuálů druhořadé lidi a bránit jim, aby si žili podle svého. Snažil jsem se poukázat na to, že starověké společnosti bra­ly homosexualitu mnohem volněji než my, aby lidé konečně dali homosexuálům pokoj.

Jaká byla reakce Vašich kolegů historiků ve chvíli, kdy kniha vyšla?

S přijetím nebyl vůbec žádný pro­blém. Jako každá seriózní vědecká práce mi kniha pomohla v kariéře: z gymnázia jsem se dos­tal na univerzitu. Moji noví kolego­vé v té době zakládali Společnost uni­verzitních profesorů historie starověku (SOPHAU) a vzali mě mezi sebe navzdory mé pozici gymnaziálního učitele dějepisu. Tímto způsobem uznali, že má kniha dosahuje jejich úrovně.

Vraťme se k pohledu na homo­sexualitu ve starověkém Řecku a Římě. Jaké byly rozdíly mezi oběma společnostmi?

Každá z nich se na tuto otázku dívala úplně jinak. Pro Římany se hodí spíše označení bisexuálové, protože římský muž mohl mít mi­lostný poměr libovolně s mužem či ženou. Pro Řeky byly homo­sexuální zkušenosti úvodem do mi­lostného života, jednalo se o jaký­si iniciační rituál. Homosexua­lita byla v Řecku úplnou insti­tucí, která se řídila zavedenými společenskými zvyky. V praxi byla nutná přítomnost již zkušeného muže (éraste), který měl milostný poměr s mladším a nezkušeným (éromène). Jejich vztah však trval omezenou dobu, byl součástí fáze dospívání mladých mužů. Později se od nich očekávalo, že založí ro­dinu a že se z nich stanou hete­rosexuálové. Tento výchovný as­pekt je pro naši společnost velmi nezvyklý. Dnes naopak převládá názor, že milostný život si každý určuje sám, a proto máme možnost si vybrat.

Jakou roli zde hrálo náboženství?

Řecko fungovalo podle vzoru primitivních společností, které měly své mýty. Chování jejich hrdinů bylo považováno za vzor. Řekové tak byli ovlivněni celou řadou mýtů, kde se objevuje téma homosexuality – bohové Zeus, Apollón, Poseidon či Dionýsos běžně měli homosexuální vztahy.

V křesťanských společnostech nefunguje tento zakládající mýtus, alespoň ne stejným způsobem. Křesťanský mýtus určuje pouze vzor chování ve víře, do každodenního života již nezasahuje. Dnešní společnost prošla od té doby obrovským vývojem: zažila období velkého uvolnění, kterým byly renesance a francouzská revoluce, nyní se toto uvolnění týká i oblasti sexuality. Určitým způsobem tak dnes navazujeme na starověkou svobodu sexuální orientace, dnes jsme ale ještě o krok dál.

Jakou zde podle Vás hraje roli politický režim, a tedy komunismus?

Demokratický režim je základním předpokladem vývoje směrem k toleranci. Všechny velké práce o historii homosexuality z 80. let vyšly v zemích s demokratickým režimem.

Mělo společenské uznání homosexuality vliv na chování lidí, kterých se to týká?

Přesně to se odehrálo v poslední době ve Francii. Až do roku 2000 byla homosexualita tabu. To se změnilo teprve nedávno, kdy se čím dál více lidí odvážilo přiznat před kolegy svou homosexuální orientaci. O pařížském starostovi například všichni ví, že je homosexuál, ale bez problémů jsme pro něj hlasovali.

Co vedlo k této radikální změně?

Myšlení lidí se vyvíjí. I když se to nezdá, v tradiční francouzské společnosti je rasismus na ústupu. Na počátku 20. století zde byl například velmi rozšířený antisemitismus. Dnes většina předsudků proti ženám, židům či cizincům pomalu mizí.

Právě změna pozice ženy tu pravděpodobně hraje velkou roli.

Ano, to je zásadní otázka. Starověké společnosti měly na lásku zcela jiný pohled, než je běžné dnes. Svatba byla především obchodní záležitostí mezi dvěma rodinami. Hlavním úkolem manželského páru bylo zplodit děti, láska sem vůbec nepatřila. Proto si ženatí muži často vydržovali kurtizány.

Ve 12. století společnost začíná akceptovat sňatek z lásky. Feministky tvrdí, že za tím stojí změna v postavení ženy. Podle mě jde však o společný vývoj v mentalitách obou pohlaví: ženy chtěly změnu a muži s tím souhlasili.

Prezident ČR Václav Klaus odmítl podepsat zákon umožňující homosexuálům uzavřít manželství. Jako hlavní důvod uvedl, že by se tak narušila instituce rodiny jako základu společnosti. Je to podle Vás přijatelný argument?

Přesně o tom se velmi často mluvilo i ve Francii. Narušení rodinných hodnot je stále zbraní odpůrců sňatku homosexuálů a také těch, kteří odmítají adopci. Podle mě jsou tyto úvahy nesmyslné. Je pravda, že homosexuální páry nesplňují základní povinnost rodiny, a tou je zajistit pokračování rodu. Znamená to však, že zakážeme uzavřít sňatek všem nemocným, kteří nemohou mít děti?

Zmínil jste otázku adopce. Domníváte se, že i zde je vše jen otázkou času a vývoje mentalit?

Všechny názory typu "homosexuálové nemohou adoptovat děti, protože ty potřebují mít matku i otce" vycházejí z předsudků. Žádné statistiky neprokázaly, že dítě vychovávané dvěma muži nebo dvěma ženami by nebylo normální. Pokud někdo tvrdí opak, tak jen zneužívá vědu. Tyto názory se neopírají o seriózní sociologické studie.

Jak by se měla společnost seznamovat s tématem homosexuality? Objevuje se dnes stále častěji, můžeme například zmínit loňský film režiséra Anga Leeho Zkrocená hora.

Na téma homosexuality byla natočena spousta filmů. Je nutné o tom mluvit, protože jen tak se může změnit myšlení lidí. Ve východní Evropě hrála zásadní roli komunistická ideologie, ale to se bude postupně vyvíjet. Česká společnost na tyto změny možná ještě není připravena, je proto třeba jí pomoci. Vaše země bude následovat západní demokracie, jako to již udělala v jiných oblastech. Vývoj v Evropě směřuje k akceptaci homosexuality. Jde zkrátka o to, aby homosexuálové mohli žít normálním životem jako všichni ostatní.

Univerzitní profesor Bernard SERGENT (nar. 1946) získal doktorát z archeologie a historie starověku, rovněž vystudoval biologickou antropologii. Je badatelem v Centre National de la Recherche Scientifique (Národní vědecké centrum), předsedá Société de Mythologie Française (Francouzská mytologická společnost). Z jeho publikací na téma homosexuality můžeme uvést Homosexualité dans la mythologie grecque (Homosexualita v řecké mytologii, 1984), která vyšla také v anglickém překladu a dále Homosexualité initiatique dans l’Europe ancienne (Homosexualita jako iniciační rituál ve starověké Evropě, 1986). Obě knihy byly znovu vydány v roce 1996 pod názvem Homosexualité et initiation chez les peuples indo-européens (Homosexualita a iniciační zvyky u indoevropských národů). Sergentovým velkým vzorem je historik Georges Dumézil (1898–1986), přední francouzský odborník na starověké civilizace.



Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 13. únor 2007 @ 11:08:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V podstatě platí věta

"Vždyť už je vychovávají a jistě vždycky vychovávali i vychovávaly!"

osobně dávám přednost tomu,aby pokud je to možné dítě vyrůstalo ve zdravé heterosexuální rodině,ovšem nevím jakým způsobem by chtěl někdo zabránit dvěma lesbickým ženám aby si pořídili dítě a pak ho vychovávali?- Jedna z nich si sežene někde sperma či se nechá otěhotnět a pak dítě vychovává jako svobodná matka a přitom žije se svou homosexuální přítelkyní.Snad sousedka udavačka by si mohla přitomenout staré časy a oznámit to na příslučný sociální odbor...

Pan Halík,jak je pro něm typické si vybral nějaký příklad který se mu hodí do krámu a z něho si pak vyvozuje dalekosáhle a obecné zjednudušené závěry

Docela mě pobavila poznámka paní Ireny,které uvádí důvod proč s tím nesouhlasí

--Ale v souladu s Božím slovem musím kategoricky odmítnout jejich jednání, protože je hříšné.--

Připomínáte mi jednu doktorku z USA ta argumentovala stejně jako Vy viz. tento článek


Co tak asi mohu chtít za svou dceru?

Dr. Laura Schlesingerova je rozhlasovou moderatorkou v USA a posluchacum, kteri ji zatelefonuji do jeji show, udeluje rady. Pred nedavnem prohlasila, ze se jako dbala krestanka nemuze za zadnych okolnosti priznive stavet k homosexualite, protoze ta je podle Treti knihy Mojzisovy (Leviticus 18,22) ohavnosti.

Nasledujici text je otevreny dopis jednoho obcana Spojenych statu dr. Schlesingerove, uverejneny na Internetu.


Draha pani doktorko!
Ze srdce Vam dekuji, ze vynakladate tolik obetaveho usili, abyste lidem priblizila Bozi zakony. Leccemus jsem se diky Vasemu vysilani naucil a o toto poznani se snazim podilet s co nejvetsim poctem lidi. Napriklad, když se nekdo pokousi obhajovat sve homosexualni chovani, pripomenu mu proste Treti nihu Mojzisovu (Leviticus 18,22), kde jasne stoji, ze jde o
ohavnost.
A basta fidli.

Jenze od Vas jeste potrebuji poradit ohledne nekolika specialnich zakonu a zpusobu, jak je dodrzovat.
Za prve: Kdyz u oltare obetuji byka jako zapalnou obet, vim, ze je to liba vune pro Hospodina (Leviticus 1,9). Problemem jsou moji sousede. Tvrdi, ze je to neliba vune pro ne. Mam je odrovnat?
Za druhe: Rad bych prodal svou dceru do otroctvi, jak to dovoluje Druha kniha Mojzisova (Exodus 21,7). Jakou primerenou cenu bych dnes podle Vaseho nazoru mel za ni chtit?
Za treti: Vim, ze se nesmim dotknout zadne zeny, je-li ve stavu
menstruacni necistoty (Leviticus 15,19-24). Problem je v tom, jak se to o ni dovedet. Zkousel jsem se ptat, ale vetsina zen reaguje na dotaz podrazdene.
Za ctvrte: Leviticus 24,44 ustanovuje, ze mohu vlastnit otroky, muze i zeny, ziskam-li si je ze sousednich narodu. Jeden pritel ma za to, ze se to vztahuje na Mexicany, ale na Kanadany ne. Proc nesmim vlastnit Kanadany?
Za pate: Mam souseda, ktery o sobotach vzdycky pracuje. Exodus 35,2 jasne stanovi, ze musi zemrit. Znamena to pro me moralni zavazek, abych ho vlastnorucne usmrtil?
Za seste: Jeden muj pritel si mysli, ze i kdyz pojidani vseho, co nemá ploutve a supiny, jako musli a humru (Leviticus 11,10) je prezentovano jako hodne opovrzeni, je to ohavnost mensi nez homosexualita. Mne se to ale tak nejevi. Muzete mi to nejak vic objasnit?
Za sedme: Leviticus 21,20 pravi, ze se nesmim priblizit k hospodinovu oltari, jsou-li me oci stizeny nejakou nemoci. Priznavam, ze nosim bryle na cteni. Musi muj zrak byt dokonaly, anebo se na tohle da pouzit nejaka obezlicka?
Za osme: Vetsina mych muzskych pratel si dava strihat vlasy i pristrihovat vousy, prestoze to Leviticus 19,27 jednoznacne zakazuje. Jakou smrti mají sejit?
Za devate: Podle Leviticu 11,6-8 vim, ze dotknu-li se kuze mrtveho vepre, budu necisty. Smim doufam hrat kopanou micem z veprovice, kdyz si navleknu rukavice?
Za desate: Stryc ma statek. Provinuje se proti Leviticu 19,19, protoze osiva totez pole dvojim druhem semene. Navic nosi jeho zena saty utkane z dvojiho druhu vlaken (bavlna + polyester). On nadto casto zloreci a rouha se. Je opravdu zapotrebi te namahy se svolanim cele vesnice, abychom je ukamenovali (viz Leviticus 24,10-16)? Nestaci, kdyz je formou drobneho rodinneho obradu upalime, jako se to dela s temi, kdo se vyspi s tchyni (Leviticus 20,14)?
Vim, ze jste se vsemi temito vecmi podrobne zabyvala a tak jsem pln duvery, ze nam budete moci byt napomocna. A jeste jednou mockrat dekujeme za to, jak nam pripominate nemenne a vecne Bozi slovo.

S obdivem Vas oddany ucednik a fanousek Jake




--Bůh stvořil jako pár muže a ženu,--

Kdyby jste znala židovský Talmud,tak by jste věděla že člověk byl stvořen jako oboupohlavní bytost-hermafroid a až později došlo k oddělení na muže a ženu.Sama Bible uvádí dvě verze stvoření člověka
a) žena a muž stvořeni najednou
b) žena stvořena později z mužova žebra

Ještě do toho vstupuje v židoských pověstech první Adamova žena Lilit,které byla také stvořena z prachu proto oddmítala ležet při souloži pod Adamem,později špatně dopadla a stala se z ní démonka.

Jinak v onom Božím slově se běžně provozuje mnohoženství či incestní svazky-to pak hříšné zřejmě není....



Miloslav (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 13. únor 2007 @ 12:25:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Dopravní předpisy také nejsou schopny zabránit tomu, aby je řidiči neporušovaly a to si k vůli tomu má snad společnost sednout před piráty silnic na zadek?--

Obecně záleží na společnosti jaké si nastaví měřítka co je pro ni přípustné a co ne z x různých důvodů např. věroučných.U dopravních předpisů máte možnost kontroly,když ovšem bude chtít homosexuální žena otěhotnět těžko tomu zabráníte pokud nebudete chtít zavést diktatůru.


--Jde o to, že zákony a předpisy stanovují vůli, že když je něco nenormálního proti přirozenosti tak to tak je--

Vy máte strach z abnormalit, co je "nenormální" tedy tu normu si definují sami lidé spíše můžeme mluvit o většinovém to ovšem nepopírá existenci menšinového,kterému se tak bráníte.


--a nebude se z něčeho co je proti přírodě--

Mohl bych Vám vyjmenovat x věcí které lidé běžně dělají a přitom v přírodě mezi zvířaty nejsou tedy jsou proti přírodě.

--jako v případě adopcí dětí samcoložníky a samicoložnicemi dělat normalita--

v přírodě je to menšinový jev,který ovšem existuje,tady homosexuální samice vychovávájí mláďata.



Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Úterý, 13. únor 2007 @ 13:27:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdyz se homosexualove svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat.



Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1)
Vložil: becher v Úterý, 13. únor 2007 @ 13:47:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stando, přiznej už konečně, že v Boha nevěříš. Křesťanství je pro tebe pouze maska, kterou sis účelově nasadil. Jinak by tvým liberálně-ateistickým názorům na tomto serveru nevěnoval nikdo pozornost.



Dítě potřebuje hlavně cit a lásku. Mohou mu ji dát homosexuálové (lesby)? (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 13. únor 2007 @ 14:57:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Homosexuálové v roli rodičů?

Většina občanů Česka se staví proti adopcím homosexuálními páry. Než rodiče stejného pohlaví, to raději ústavy? Taková je vaše volba?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odborníci se shodují, že děti vyrůstající v ústavech bez rodinného zázemí a emocionálních kontaktů jsou citově frustrované, chybí jim povědomí o běžných sociálních vztazích, v dospělosti mají problémy s partnerským životem a vůbec je provází celá řada dalších potíží. Ústavy tedy nejsou pro děti vhodným prostředím, ale nouzovým řešením. Téměř sedmdesát procent Čechů je však přesvědčeno, že rodiče stejného pohlaví jsou pro děti ještě horší než ústavy. Tolerantnější jsou lidé s vysokoškolským vzděláním, lidé mladšího věku a ženy.


Ženské a mužské vzory

Odpůrci adopcí homosexuálními páry jsou ve svých názorech poměrně neústupní. Ať už jim vadí homosexuálové jako takoví, nebo tvrdí, že je jim jedno, co dělají za zavřenými dveřmi, pokud tím nikoho neotravují, ale že děti by zcela určitě vychovávat neměli, jejich argumenty jsou vesměs velmi podobné. Na prvním místě zdůrazňují, že by děti nežily v normálním prostředí a neviděly by tradiční ženské a mužské vzory. Na psychice dítěte se podle nich pak negativně odráží fakt, že se mu jiné děti kvůli rodičům posmívají. Dalším argumentem proti je ovlivnění sexuální orientace dítěte. Odpůrci jsou přesvědčeni, že u dítěte, jehož vychovávají rodiče stejného pohlaví, se zvyšuje pravděpodobnost, že bude rovněž homosexuálního zaměření. Homosexualita podle nich není vrozená, ale dá se naučit. A dokonce! Rodiče stejného pohlaví prý musí mít na dítě špatný vliv, co se týče morálky...

Odpůrci jsou vedle

Co na tyto názory říkají odborníci, dále ti, kteří adopce homosexuály podporují, a samotní homosexuálové? Nesouhlasí. Na rozdíl od odpůrců mají však své argumenty podpořeny také fakticky a na základě dlouhodobých výzkumů. "Když už jsme u toho, co je nepřirozené a proti přírodě, pak rozhodně více neosobní ústavy než dva milující lidé se širším zázemím, do něhož patří příbuzní a přátelé," zdůrazňuje psycholožka Tereza Horváthová. "To samé platí i o takzvaném nenormálním prostředí. Nenormálním prostředím jsou totiž ústavy sociální péče, kdysi sirotčince. Existují společnosti a země, kde to vědí. Tak například když v Čečensku přijde dítě o oba rodiče, postará se o ně automaticky rodina. Přijde-li o celou rodinu, stará se o ně někdo z vesnice či komunity. V přírodních národech platí to samé. Zřejmě ještě ,nedospěly' k tomu, aby zavíraly nechtěné děti do ústavů a pak příliš zdlouhavými procesy a špatnými zákony znemožňovaly účinnou a rychlou adopci i smíšeným párům. Zastánci tradičních mužských a ženských rolí jsou také dost vedle. U nás se rozvádí každé druhé manželství. Žije mezi námi obrovské množství svobodných matek. Dále existují otcové, kteří v důsledku nemoci či tragické události přišli o manželku a děti rovněž vychovávají sami. A copak v kojeneckých a dětských domovech něco jako ženská a mužská role existuje? Děti homosexuálů a lesbiček navíc nežijí v izolovaném světě... Pak je tu ještě jedna věc. Co je normálního na takových smíšených rodinách, kde jeden z rodičů pije, kde se odehrává domácí násilí, kde se o dítě špatně starají? Pro dítě je normální prostředí takové, kde žije s lidmi, již ho milují a pečují o ně. Jejich pohlaví a sexuální orientace jsou v tomto kontextu vedlejší."

Copak jsem blázen?

"Copak jsem blázen, abych učil své nebo adoptované dítě homosexualitě?" rozhořčuje se pětatřicetiletý homosexuál Martin nad argumentem, že homosexuálové dítě homosexualitě naučí. "To si lidé myslí, že nechám dítě nakukovat v noci do ložnice? Že budu synovi říkat, ať si najde kluka, a dceři, ať si najde holku? A vůbec - copak to jde?" Martinův o pět let starší partner má z prvního manželství dva syny ve věku dvacet dva a dvacet let. Patnáct let se o ně starají společně o víkendech, o prázdninách a v době jejich dospívání je u sebe měli přes rok, protože bývalá manželka byla těžce nemocná. Oba synové jsou heterosexuální a oproti jiným dětem tolerantnější a velkorysejší k menšinám. "Mám dva táty," usmívá se starší z nich. "No a co? Mají se rádi a já jim to přeji. Kdyby táta zůstal s mámou, jen by se hádali." Scestný je i argument, že dětem by bylo lépe v ústavech, protože když je budou vychovávat rodiče stejného pohlaví, jiné děti se jim budou smát. Ano, děti se leckdy ostatním dětem smějí. Smějí se jim kvůli spoustě věcem. Velkému nosu, nemodernímu oblečení, zrzavým vlasům nebo že otec či matka pijí. Děti z běžných rodin se posmívají dětem z dětských domovů. Argumentovat posměchem kvůli rodičům stejného pohlaví je proto zjednodušující a alibistické.

Právo na lásku

Pokud jde o věci vrozené a naučené, zazněl v jedné anketě mezi odpůrci tento názor: "Homosexualita není vrozená. To jen psychologové tvrdí, že je. Doktoři nic takového neříkají. Psychologie ani není věda." Tak za prvé, psychologie věda je. Za druhé, praktikující doktor není vědec. A za třetí, podle vědců z řad biologů, genetiků i psychologů je sexuální orientace dána ještě před narozením. Potvrzuje to celá řada výzkumů, například americká studie nazvaná Spolurodičovská adopce páry stejného pohlaví, v níž se zkoumalo tři sta dětí lesbických matek. Žádné z nich nevykazovalo zmatení pohlavní identity nebo přání být opačným pohlavím, nebyly nalezeny rozdíly v hračkách, oblékání ani vztazích s vrstevníky. A kdyby se sexuální orientace dala naučit, proč by měly heterosexuální páry homosexuální děti? Adopce dětí či aspoň osvojování partnerových potomků umožňuje podle Mezinárodního sdružení lesbiček a gayů zatím Velká Británie, Švédsko, Španělsko, Nizozemsko, Dánsko, Island a Belgie. Podle jiných zdrojů si smějí osvojit či vzít partnerovo dítě do pěstounské péče také homosexuální páry v Německu a Norsku. V USA podporuje adopci homosexuály Pediatrická společnost a do svých zákonů ji zahrnulo doposud sedm států. U nás smějí uzavírat homosexuálové registrované partnerství, ale s adopcemi zákon nepočítá. Podle mezinárodní Úmluvy o právech dítěte má každé dítě právo na rozvoj a zdravý vývoj. Píše se tu i o právu dítěte vyrůstat v rodinném prostředí. Až i naše společnost pochopí, že fungující rodina nemá pouze jednu podobu a že dítě potřebuje hlavně cit a lásku, možná se posune zase o něco dál.





Teď Zacha neparafrázuji souhlasím s ním jako před tím, ale napsal bych to jinak (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 13. únor 2007 @ 17:04:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Napřed komunisté, po nich buzeranti., 5.2. 2006 15:28
René Zach, zareneseznam.cz
Bývali jsme národem zbožným. Poznali jsme Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu, ani jsme mu nebyli vděčni. Výsledkem bylo, že jsme si Boha nechali vzít.
Tvrdili jsme, že jsme moudří, ale upadli jsme v bláznovství. Zaměnili jsme slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka. Začalo to plastikami a sochami různých havířů, hutníků,Klementů Gottwaldů, Stalinů a kdekoho dalšího, končí to pornografií nejtvrdšího typu, různými reality show a podobně.
Proto nás Bůh nechal na pospas nečistým vášním našich srdcí, takže jsme začali zneuctívat vlastní těla; vyměnili Boží pravdu za lež a klaněli jsme se a sloužili tvorstvu místo Stvořiteli.

Proto nás Bůh vydal v moc hanebných vášní. Ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami sobě dostávají zaslouženou odplatu za svoji scestnost.
Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali co se nesluší. Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči, pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče, nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování. Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže tak sami jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.

Za jednoho moudrého člověka, který nemá přístup k internetu, ale mluví mi z duše jsem se rozhodl jeho názor publikovat pod svým nickem.
René Zach

http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=132227



RE: Napřed komunisté, po nich buzeranti., 5.2. 2006 16:52
René Zach, zareneseznam.cz
Ano Jane Nebadale, skutečně je to parafráze části 1. kapitoly sv. Pavla Římanům a ten moudrý člověk, který nemá přístup k internetu, ale mluví mi z duše není nikdo jiný, než Svatý Pavel. Jenom jsem si dovolil trochu jeho část Listu Římanům upravit pro dnešní dobu.

Vskutku moudrým člověkem byl Svatý Pavel. Nadčasové jsou jeho listy. Otevřel jsem náhodou Nový Zákon a byl jsem překvapen, jak aktuální jsou slova z jeho Listů k dnešní době.
Věděl jsem Jane Nebadale, že Ty na to přijdeš ihned, jenom jsi nemusel to takhle hned všem tady vykecat odkud to mám. :-)
Anebo jsi nic nevykecal, co by nevěděli všichni? Asi to tak bude. Všichni vědí, málokdo dbá.

"Boha poznali, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich zcestná mysl se ocitla ve tmě."

Co na to říkáš? Nenachází se dnešní evropská společnost ve stejném hnoji, jako tehdejší Římané? Kdekdo se začne teplit s osobami stejného pohlaví, protože to zakrátko začne být normální. Sotva kdo se bude stydět za to, že je oním buzerantem. Vždyť také zákon na buzeranty pamatuje, tak co by bylo na homosexualitě nemorálního? Co je právní, je také morální přece ...!

My to už Jane Nebadale nenapravíme. Vývoj jde nezadržitelně kupředu.
A politici jsou jako rozumu zbavení. Copak si neuvědomují, že buzeranti jim nové voliče neudělají? Úpadek naší civilizace může začít jako ve starém Římě.
René Zach

http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=132244



Miloslav (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 14. únor 2007 @ 14:38:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Většina lidí ví co je normální a přirozené--

Velice vtipné,samozřejmě že ano akorát se na tom (vlastních definicích) mnohdy nemohou jaksi shodnou..


-- do té doby něž jim homosexuály řízené masmédia začnou vymývat mozek--

tomu se už říká paranoidní představa




Libby (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 14. únor 2007 @ 14:53:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Kdyz se homosexualove svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat. --

Taky názor.To samé by se pak ovšem mohlo říci i o kněžích kteří drží celibát přitom také určitým způsobem vychovávají i děti.
Skutečně by mě ale zajímalo jak v praxi zabránit tomu aby si homosexuální žena nepořídila různými způsoby vlastní dítě ? Z dnešního pohledu by vystupovala jako svobodná matka.




Miloslav (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 08:47:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Jde o to, že co je právní to je také morální.--

nikoli -např. tzv. Norimberské zákony byly právně podloženy v nacistickém Německu přesto je za morální dnes neoznačíte,stejně tak x dalších zákonů v socialistickém Československu.


--To, že se zákony obchází ještě neznamená, že se mají k vůli tomu zrušit.--

O tom nebyla řeč

--Ten příklad s kněžími je hloupý jinými slovy řečeno je mimo mísu neboť by se týkal i učitelů, vychovatelů starých mládenců a starých panen učitelek a vychovatelek.--

Pak ale ta hloupost ovšem není u mě,ale paní Libby, tito lidé si sexuální chování,které nevede k polození dětí skutečně sami vybrali přesto se podílejí na výchově dětí.Navíc paní Libby si zřejmě neuvědomuje,že svou sexuální orientaci si člověk nevybere.


--Doufám, že by jste nechtěl lidem, kteří se sexu vzdali dobrovolně přikázat zákonem sex jako povinnost?--

Určitě ne




Homosexuálové do vězení? (Skóre: 1)
Vložil: joker v Pátek, 16. únor 2007 @ 06:11:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Abuja - Zatímco se Jihoafrická republika vydala cestou rovnoprávnosti homosexuálů, jiná africká země, Nigérie, přistupuje k jejich kriminalizaci. V dolní komoře nigerijského parlamentu je nyní projednáván návrh zákona, podle nějž za homosexualitu bude hrozit trest až pět let vězení. Podle znalců poměrů v parlamentu je schválení této právní normy velmi pravděpodobné. Předloha stanoví, že do vězení může jít každý, kdo bude veřejně prezentovat svoji homosexualitu nebo praktikovat sex s člověkem stejného pohlaví. Zákon má v nejlidnatějším státě černého kontinentu řadu kritiků, podle nichž potlačuje základní svobody občanů. Podle Alimiho Ademoly, který stojí v čele jedné z místních organizací bojujících za práva gayů, tato norma "vážně poškozuje práva lidí".



Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 17. únor 2007 @ 17:28:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Přenesl jsem váš příspěvek na viditelnější místo tady to zapadá a mohl by ujít pozornosti zdejších příznivců homosexuality od kterých bych rád znal jejich názor.


Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? raději ne (Skóre: 1)
Od mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 16. únor 2007 v 23:44:16 CET

Možná, že je to složitější. Před chvílí jsem napsal ´jako kdfybych já nosil sukni´ a napadlo mne, že jsou asi (nejméně) dva druhy odchylek u mužů - jedna je když ho sexuáně přitahuje muž ( nemyslím si, že bych vystihk proč, třeba z více příčin), a druhá je, když se CÍTÍ být ženou.
Ta první skupina cítí touhu po muži a nechce se oblékat ani malovat jako žena. Vypadá jako muž.
Druhá skupina naopak, chce vypadat jako žena.
Jsou také muži, kteří si přejí mít ňadra. A daří se jim to (jak nevím, snad s transplantáty). Nevadí jim, že nepřišli o mužské přirození, ale jsou rádi, že mají prsa. K ženách se chovají přátelsky, cítí se s nimi spojeni tím, že také mají tu krásu, kterou mohou nosit vpředu. Viděl jsem jednoho (chvílku) v přátelském rozhovoru se ženou. Jeho košile neskrývala oblé tvary vpředu.
Lesbičky mají ale pro mne osobně jednu přednost, vím, že na mne nebudou líčit a nevyjedou na mne, aby mne ulovily. V práci byla jedna , která se na všechny řeči usmívala jako by si říkala sobě ´na mne si nepřijdeš´. A já jsem s ním občas pohovořil, (aniž bych jí to vysvětlil), protože její nezájem byl svého druhu odpočinek mezi ženami, které neustále poučují a jemně usměrňují okolní muže.
Byl jem pro ni totálně ´na háku´, a to mne blažilo.
Jinak c se ýče vývije , je možné, že některé osoby by se vyvíjely jinak, kdyby dostaly včas usměrněnou výchcu od obojího pohlaví . od muže ráznou, ale spolehlivou (žena vyžaduje mít jistotu, a to i dospívající dcera), a od matky vyučující v laskavoati, projevit dítěti cit.
Mnohý mládenec s odtažitou matkou by pravdepodobně nikdy nebyl homosexuálem, kdyby ve vzpomínce na nejbižší ženu (matku) měl zakódováno, že žena je jemná, snášenivá a chápající bytost.
To je třeba upevnit asi do deseti let, do té doby se povaha ustaluje. A prý polovinu poznatků, které potřebujeme do života získáme už v prvních pěti letech. Tam je úloha a pole pro správnou výchovu.
Moderní výzkumy ukázaly u dívek, že v pubertě hraje postava otce rozhodující vliv na budoucnost. Cení si staečného, spolehlivého muže, na kterého se může opřít, i když ho od malička zná zatím jako dítě. Dospívaící dívka pozoruje dlouhodobě svého otec (případně strýce a pod,) a jeho charakter má u ní vliv nejen na budoucí důvěru k mužům, ale také se od něho naučí obratnosti, kterou potom může využít ve spoelčnosti (kde bude jednat mezi muži).
Naopak tyto výzkumy ukazují, že to, co se chlapec naučil z povahy své matky nebude moci ve společnosti využít (tam se od něho budou žádat jiné ctnosti, než jeho matky).
Proto dobrá matka má vliv na dobro v duši chlapce, ale její vzor je pro něho v praxi mezi lidmi nevyužitelný. Ale prospívá jeho vnitřním kvalitám (které zase později ocení žena, se kterou bude potom jednat a která si ho může zamilovat).
Tedy komu svěřit dítě ? Jen oběma lidem, muži a ženě, ne dvěma lidem stejného druhu.





Stránka vygenerována za: 0.40 sekundy