Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 157, komentářů celkem: 429683, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 432 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116561036
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně
Vloženo Pondělí, 26. únor 2007 @ 12:44:47 CET Vložil: Bolek

Charismatici poslal Doris

Poté, co Olin Kadlec přiznal, že je katolickým aktivistou, tento emeritní předseda Křesťanské misijní společnosti, kazatel a regionální vedoucí pro vyučování charismatické církve Křesťanského společenství (Oldřich Kadlec zde vystupuje pod přezdívkou Olin) přiznal, že zde manipuluje veřejnost zcela záměně. Uvádí to ve svých komentářích k článku Lidská blbost hory přenáší (červeně je zvýrazněno jeho přiznání, žlutě příklady jeho manipulace, kterých na Granu najdeme nespočet): 

Re: Lidská blbost hory přenáší (Skóre: 1)
Od Olin v Pondělí, 26. únor 2007 v 11:17:39 CET
(
O uživateli | Poslat zprávu) Milá jakobin, v mém postoji k pastýřovi máš pravdu.

Je to záměrné. Snad už víš, jako ostatní, že kdo se se mnou dostane do křížku, tomu to zadarmo nedám. Přiznávám se, že jsem na něj jako pes.

Hlavním důvodem je, že pro něj nejsem já - ani nikdo jiný z mého prostředí - rovnocenným partnerem.
My jsme pro něj jen objekty. Nemluví s námi narovinu. Jsme jen psi v jeho očích.

No, tak já jsem hodně zlý pes!
Pokud si někdo všímá, že jsem vůči němu, a tomu, co píše, neobjektivní, má naprostou pravdu!

Olin
   Re: Lidská blbost hory přenáší (Skóre: 1)
Od Olin v Pondělí, 26. únor 2007 v 12:32:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) Jakobin, rozlišuj. Pamatuješ? Jsi učitelka češtiny!

Neobjektivita není nespravedlnost. Jsi-li neobjektivní ve vztahu k vlastním dětem, ještě nejsi nespravedlivá.

Já se právě snažím být k pastýřovi tak spravedlivý, jak jen svedu. On se mnou - a nejen se mnou - odmítá mluvit vážně.
Já s ním mluvím, a bojuji s ním, asi jako s vyšetřovatelem StB
(s nadsázkou!) A v tom není žádná nespravedlnost.

Potíž je v tom, že pastýřovi nejspíš někdo nakukal, nebo co, že je Božím povolaným inkvizitorem protestantských církví.
Každopádně se tak chová.
Kde je čas a místo na objektivní přístup? Ten musí být opětován.

Ostatně, jakobin, ty jsi tak subjektivní, impulsivní - jako ženská! Ale nevidím v tom zlé záměry. To mi umožňuje mluvit s tebou vážně, přestože si názorově naprosto nesednem.

Co by bylo spravedlivé ¨vůči pastýři: dávat pozor, protože většina problémů, na něž upozorňuje, je velmi vážná. A je třeba se s nimi poprat.
...ale on nemá dobré úmysly, jakobin. A pokud se v tomto pletu, tak za to nemohu já, ale jeho skandální skutky, kterým říka "studie". Je na něm, aby nás o svých dobrých úmyslech přesvědčil.

Olin Je otázkou, co dělá vedení církve Křesťanské společenství, když trpí ostentativní veřejnou prokatolickou činnost, vulgární veřejné vystupování a manipulaci veřejného mínění svého regionálního vedoucího. Je s podivem, že nezakročí a nevyužije svých pravomocí k ukáznění svého regionálního vedoucího, aby nebylo jméno Křesťanského společenství takto hrubě zlehčováno a pověst KS bezpříkladně snižována. Je na pováženou, že nechává těmto výlevům Olina Kadlece volný průběh, což může být chápáno jako oficiální souhlas vedení Křesťanského společenství s takovýmto jednáním, potažmo že je takové jednání zcela v souladu s oficiální linií Křesťanského společenství.


"Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně" | Přihlásit/Vytvořit účet | 35 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Souvisejici jiz drive zverejnene clanky: (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pondělí, 26. únor 2007 @ 12:54:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mohou mít Křesťanská Společentství pastora, který obhajuje společné uctívání démonů s pohany? Nominace Olina na Zlatou slzu. Pravděpodobně většina čtenářů GS si mohla povšimnout, že aktivity uživatele Olina na GS spočívají v 1. Podkopávání autority Bible 2. Šíření římského katolicismu 3. Napadání těch, kteří trvají na autoritě Bible a s římským katolicismem nesouhlasí. Olinovo počínání má svou logiku. Aby mohl úspěšně šířit římský katolicismus, potřebuje oslabit autoritu Bible. Učení římsko-katolické církve je totiž učení Bible na hony vzdáleno. Olin zásadně hájí všechny názory, které jsou v souladu s oficiálním učením Říma a naopak důsledně napadá všechny, kteří učení Říma kritizují. Nedávno však ve svém boji za římský katolicismus zašel Olin až příliš daleko. Vyjádřil otevřeně své sympatie k akci, kde římští katolíci společně s pohany vzývali démony: Pastor KS považuje modlitby k démonům s pohany za prozíravost a dobrý nápad !!!! Z dalších reakcí Olina jsem pochopil, že si na svém postoji trvá. Problém ovšem je, že Olin není jen nějakou řadovou, poněkud výstřední ovečkou. Olin se holedbá, že je pastorem sboru KS. Sbory KS znám z 90. let a pamatuji v nich mnoho vzácných bratrů a sester, kterým by se z těchto postojů chtělo zvracet. Otázkou tedy je zda jsou podobné postoje slučitelné s funkcí pastora KS? Snad je tu i někdo z Křesťanských společenství, kdo by se k tomu mohl vyjádřit. Nominuji tedy uživatele Olina na Zlatou slzu GS za to, že vzývání démonů společně s pohany považuje za prozíravost a dobrý nápad. Je smutné, že někdo takový je pastorem KS. Svádí tak své ovečky k bludu a dělá ostudu Křesťanskému společenství. Navrhuji také, aby až se bude hlasovat o Zlaté Slze 2006 byly všechny nominace Olina sloučeny do jedné, aby se tak hlasy netříštily. zdraví
reformomovaný Podkopávat autoritu Bible a šířit římský katolicismus z pozice evangelikála je nečestné. Nominace Berkinova článku na Zlatou Perlu. Nominuji tímto článek uživatele Berkina Varování před "upřímným" expředsedou KMS O. Kadlecem a jeho katolickým směřováním na ocenění Zlatá Perla GS. Berkinovo varování je opravdu potřebné, protože uživatel Olin šíří římský katolicismus z pozice evangelikála, navíc z pozice pastora KS. To je velmi nečestné. Kdyby byl Olin třeba jáhnem římsko-katolické farnosti, tak by na šíření jeho názorů nebylo nic divného. Takto však rozkládá evangelikální křesťanství zevnitř a před tím je třeba varovat. zdraví
reformomovaný



Re: Take se divim, ze si Olinovych aktivit uz nekdo z KS nevsiml (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pondělí, 26. únor 2007 @ 13:05:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Diky Doris,

Take se divim, ze si Olinovych aktivit uz nekdo z KS nevsiml.

Doufam, ze to neznamena, ze by KS uz bylo zc
rela rekatolizovano.

r



Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 26. únor 2007 @ 13:40:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Hele, Oline, že ty si ty články o sobě sem na GS pod nickem Doris píšeš sám, aby jsi zvýšil svoji popularitu!!! :-))

Jako fór je to dobré, ale pokud to někdo myslí vážně, připadám si zde na GS jako na návštěvě v Bohnicích v oddělení paranoiků a schizofreniků.

Za svoji upřímnost se neomlouvám. To množství extrémů a exkrementů na GS je již více než na pováženou!!

Očekával jsem, že GS je křesťanský portál, ale jsem již nějaký čas rozčarován, když zjišťuji, že křesťanství je zde tak pomálu.

GS je prostě bezbřehý bulvár, kde občas někdo ze slušných hodí perlu, avšak ty se tak často ztratí v bahně pomluv a osobního osočování.

Promiňte, asi nemám na GS co dělat, jak tak zjišťuji.

Lukáš Drexler



Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 26. únor 2007 @ 15:03:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-))

Myslím, že už začíná svítat, co je to doris...

Viléme! Jarmilo! Hynku!

Všichni tihle virtuální "miláčkové" hlásí svoje bydliště v Mordoru.



Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
Vložil: dusan v Pondělí, 26. únor 2007 @ 16:17:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Doris, souhlasím. Vedení KS by něco s tím mělo dělat, jestli nechce chodit s oslí hlavou, kterou jím tady Olin nasazuje. Vždyť je to ostuda jak hrom, co tady provádí! Copak takhle se chová kazatel a představitel církve? Nebo se KS odpíská jak to udělala Jednota bratrská, když vykopali malou stránku. Dnes žijou v rezervaci a nikdo se s nima nebaví. To by pak mohli káesáci zabalit jak KMS tak svoje želízka v ČEA. :-) I když - vadilo by to někomu? ;-)



Jsme krestane, anebo spolek komunistu (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Pondělí, 26. únor 2007 @ 17:16:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
zapalenych v boji s vnitrnim nepritelem?

Misto, abzchom se radovali, ye Olin nasel cestu k Panu Jezisovi, misto, abzchom se radovali za praci, kterou pro Krista vzkonava, hledame sebemensi chyby, lapeme o za slovicka s cilem ukazat, jak on je spatny a my jsme dobri. Ma necistota vypada na spine toho druheho docela ciste, ze?

Jsem hrdz, kolik spravedlivych, svatych, cistych, bezhrisnych se tu nachazi...

Jestlize se tu podiva neverici, jaky dojem si z Granosalis odnese? Jsme obrazem Naseho Pana?



Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
Vložil: dusan v Pondělí, 26. únor 2007 @ 17:32:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
demagogu, demagogu, chápu, že se ti Olinovy nadávky líbí, neboť Velkolepé záměry mystiky maji ještě "syrovější" a "šťavnatější" výrazy, kterými tak požehnaně slouží Bohu. Ta jeho vulgární slovíčka a sebemenší chybičky typu aktivit pro katolickou církev jsou asi pro tebe důvodem ke spontánní radosti. Jestli se sem nevěřící podívá, bude mít určitě úžasný zážitek ze tvého zápalu pro Velkolepé záměry mystiky a z Olinových nadávek a sprosťáren. Máš být na co hrdý.



Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pondělí, 26. únor 2007 @ 18:02:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
PO PRAVDĚ KLUCI, TENHLE ČLÁNEK S*****Í CENZUROU --- JE TO VLASTNĚ CENZURA --- TO NÁS CHARISMATIKY :) OBVIŇUJETE, ŽE TADY CHCEME ZAVÉST CENZURU. ALE SAMI NELENÍTE A DORIS UŽ TADY VLOŽILA TAKOVÝCH ČLÁNKŮ VÍC. TAK SE PŘIMLUVTE U VEDENÍ GS, AŤ JE TO Z JEJICH STRANY!

KAREL



Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Úterý, 27. únor 2007 @ 16:15:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Velmi sa ospravedlnujem za tak rozsiahli prispevok medzi komentarmi, ide ale o informacie ktore nieje mozne skratit, nakolko by bol poruseny koncept, struktura tejto velmi citlivej temy. Dakujem za porozumenie.

Gojim

20.7 Přísaha posledního pomazání

Ještě ostřeji a kotrastněji vystupují zásady jezuitské morálky v Přísaze posledního pomazání. “Je to zvláštní přísaha klíčových jezuitů, kteří jsou pověřeni speciálními úkoly ve všech vládách, vojenských kruzích nebo na poli vědy, zákonodárství, lékařství, vzdělávání, průmyslu, odborářských hnutí nebo náboženských institucí. ... Tito lidé jsou velmi nebezpeční. Vím to. Vždyť jsem byl jedním z nich. V době, kdy jsem byl vázán touto přísahou, nebyla si přede mnou jista ani moje rodina.” říká o této přísaze bývalý jezuitský kněz Dr. Rivera. Přísaha je převzata z autentické kopie, kterou zveřejnil v publikaci Dvojí kříž; vyd. California, USA:


“Ceremonial přijetí a extrémní přísaha jezuitů
(skládají ji jezuité nižšího řádu při povýšení na velitele)


Představený řádu pronáší:


»Můj synu, byl jsi vzdělán ve způsobech, abys byl mezi římskokatolíky římskokatolíkem a současně mezi vlastními bratry špionem; dokonce se nebudeš váhat snížit k tomu, abys byl mezi Židy Židem a mohl o nich shromáždit všechny informace jako věrný voják papeže pro blaho tvého řádu: Nikomu nevěřit, nikomu nedůvěřovat, mezi reformátory být reformátorem, mezi kalvinisty být kalvinistou, mezi protestanty (tj. mezi těmi, kdo protestují a nesouhlasí s učením římskokatolické instituce) být všeobecně protestantem, k získání jejich důvěry. Hledej možnost mluvit z jejich kazatelen a s veškerou silou a prudkostí tobě vlastní opovrhuj naší svatou církví a jejím papežem. Byl jsi vzdělán v tajném zasévání žárlivosti a nevraživosti mezi národy, žijícími v pokoji a v míru, abys je podněcoval ke krvavým potyčkám, vtahoval je do vzájemných válek, vyvolával revoluce a občanské války... Ve společenstvích národů, provinciích a v zemích, které jsou nezávislými a prosperujícími ve vědě, v umění, ekonomice a hospodářství... udržuj kontakt s revolucionáři tak, abys ty země přivedl k válečným potyčkám. A to vše čiň tajně, společně se svými jezuitskými bratřími, kteří by mohli být na druhé straně, ale otevřeně proti těm, s nimiž bys mohl být spojen s jediným cílem, aby církev mohla být vítězem... Při tom všem pamatuj, že cíl světí prostředky...
Tvým úkolem je být špionem a shromažďovat všechny informace, fakta a statistické údaje ze všech možných zdrojů... vetřít se do rodin protestantů a heretiků všech druhů a charakterů, stejně jako obchodníků a __éřů, zákonodárců, do všech škol a univerzit, do parlamentů a zákonodárných sborů, mezi soudce státní rady s tím, že »všechno všem« pro papeže, jehož služebníky jsme až za hrob... všechny instrukce jsi získal jako novic, pomocník, zpovědník i kněz, ale ještě nemáš znalosti potřebné k vedení Loyolovy armády v papežských službách... Musíš sloužit v pravý čas jako nástroj a vykonavatel svého přímého nadřízeného, protože nikdo jiný, kdo není pověřen svatým úřadem, nemůže pracovat s krví pohanů, protože »bez vylití krve, nemůže být nikdo spasen.« Proto, abys byl správně připraven ke své práci a zabezpečil si své spasení, budeš navíc ke své předcházející přísaze poslušnosti vůči svému řádu, za každých okolností uznávat a oddaně sloužit papeži.
Opakuj nyní po mně: Já, (jméno), nyní v přítomnosti všemohoucího Boha, svaté Panny Marie, svatého archanděla Michala, svatého Jana Křtitele, svatých apoštolů, svatého Petra a Pavla a všech svatých nebeských zástupů. ... (dále kněz přísahá) - slibuji, že nebudu mít své žádné vlastní názory, že uposlechnu každý příkaz od svých nadřízených, že půjdu kamkoli do světa a udělám cokoli, o co budu svým představeným nebo papežovým agentem požádán, že budu vyvolávat války - tajně nebo otevřeně - a že budu bojovat proti protestantismu, že budu dělat vše pro to, abych odstranil protestantismus ze světa, ať jsou to lidé z jakékoli sekty a jakéhokoli věku. ... Dále přísahám a prohlašuji, že kdykoliv se naskytne příležitost, vyprovokuji válku, skrytě nebo otevřeně proti všem heretikům, protestantům a liberálně smýšlejícím lidem tak, jak je mi nařízeno, abych je vykořenil a odstranil z tváře celé země. Abych nešetřil nikoho s ohledem na věk, pohlaví nebo stav...
... a budu tyto odpadlíky věšet, upalovat, ničit ohněm a pohřbívat zaživa, vařit, likvidovat, stahovat jim kůži, škrtit je, párat jim břicha a těhotným ženám párat lůna, zabíjet jejich nemluvňata tím, že je budu vrhat hlavou proti zdi, abych je roztříštil o zeď za tím účelem, abych zničil navěky toto zlořečené pokolení...
V případě, že to nebudu moci dělat otevřeně, pak to udělám tajně. Budu tajně používat jed a otrávených nápojů, škrcení a škrticích provazů, tenkých ocelových dýk nebo kulek bez ohledu na postavení, vážnost, pocty, úctu, hodnost, důstojnost nebo autoritu člověka nebo lidí, bez ohledu na jejich životní podmínky, veřejné či soukromé, kdykoliv mne k tomu vyzve agent papeže nebo vedoucí Bratrstva svaté víry, Tovaryšstva Ježíšova.”



Přesně to, co v těchto přísahách jezuité slibují, dělali a dělají neustále. Dějiny i současná doba jsou plné krve, kterou tajně vylili! Tajemství je jejich základní heslo, jejich dennodenní chléb a jejich jméno. V samotné řeholi je kromě běžné členské základny několik stuňů utajení, takže ani představení a vedoucí jezuitského kláštera, koleje, školy, semináře apod. přesně neví, kdo má z přítomných nebo hostů jaké funkce a skutečné poslání.
Vzpomeňme na případ indických obchodních společností. Tam byla celá řada jezuitských misonářů a celá řada tajných jezuitů - obchodníků. Utajení bylo důkladné, proto ani oficiální jezuité nic nevěděli o tajné části tovaryšstva. Neměli ani ponětí, kdo do této skupiny patří. A tak je tomu i v dnešní době. Vzpomeňme si na úvod Dr. Rivery k této knize Tajné dějiny jezuitů o pronikání jezuitů do všech vrstev lidské společnosti a do všech oblastí, kde lidstvo cokoliv vytváří.
Je nutné na tomto místě připomenout, že ačkoli tito lidé nosí šat kněze, nejsou následovníky Ježíše Krista. Pokud by byli pravými křesťany neboli pravými následovníky Ježíše Krista, nemohli by nikdy takovou přísahu slíbit, ani z ní cokoliv splnit. Nemohli by ve skutečnosti ani výše uvedenou přísahu vyslovit. Sliby silně připomínají slib členů teroristických náboženských organizacích, což, jak poznáme později, není náhoda.
Čtenář si jistě již mnohokrát během předchozích kapitol všiml, že “křesťanství”, které jezuité a katoličtí hodnostáři neustále na veřejnosti tolik proklamují, není ve skutečnosti ono pravé původní novozákonní křesťanství z Písma svatého. Zde by měl čtenář už jasně chápat, že jezuitskokatolický systém je plný okultních mystérií a plný násilí a nenávisti proti objektivní pravdě, svobodě, pokoji, lásce a štěstí. Měl by už rozumět tomu, že jezuitismus Bibli úplně popírá.


20.8 Zásady jezuitské morálky
Jezuitská morálka se dodnes řídí několika trvalými nikdy neodvolanými zásadami. Souhrně jsou vyjádřeny už v předchozích přísahách, ale nyní se podívejme, na kterých bodech jezuitské morálky jsou přísahy postaveny. Jsou to ve skutečnosti hlavní zásady jezuitské morálky celého jezuitského řádu:

ZÁSADA PRAVDĚPODOBNOSTI.

Tuto zásadu převzali jezuité od dominikánů. Při uplatňování této zásady se svědomí nezabývá jednáním. To se podle jezuitů dá vždy ospravedlnit pravděpodobnými důvody nebo míněním, které zastává nějaký vysoce studovaný nebo postavený učitel titulu “Doctor gravis”. Podle této zásady je tedy dovolen každý čin, pokud se dá i jen trochu nějak odůvodnit. Takže mohou být provedeny i ty největší zločiny, pokud je jejich nutnost motivovaná jakýmikoliv alibistickými důvody. Takové zločiny pak nejsou trestné. Jinými slovy tato zásada zní: “Je správné udělat cokoliv, když existuje pravděpodobnost, že je to správné, a to i v tom případě, že je pravděpodobnější, že to je špatné.”

ZÁSADA ÚMYSLU.

Podle této zásady se může bez obvinění svědomí spáchat jakýkoliv čin zakázaný přikázáním, pokud nemá člověk v úmyslu tím hřešit, ale naopak se tím snaží dosáhnout chválihodného výsledku. Takže nikdo nehřeší, byť by páchal skutek sebezločinnější nebo sebenemravnější, pokud svůj zločin podloží dobrým úmyslem a jakýmkoliv dovoleným cílem. Šlechetnost záměru ospravedlňuje činy, které jsou všeobecnou mravností a lidskými zákony již odsuzovány. Jinými slovy je to zásada, že účel nebo cíl světí nebo posvěcuje prostředky.

ZÁSADA O VÝHRADÁCH V MYSLI (nebo také O ZATAJENÍ V MYŠLENKÁCH).

Podle této zásady je dovoleno, aby ten, kdo odpovídá anebo skládá svůj slib či přísahu, se omezil jen na částečnou pravdu, než tomu napovídá jeho celkový obsah řeči. Nikdo se tedy nedopouští lži a podvodu, když si k odpovědi, slibu nebo přísaze tajně přimyslí podmínky, které ten, komu je například slib skládán nezná. Kdo například žádá přísahu, pak neví, že přísahající svou přísahu svázal svými tajnými podmínkami a učinil ji na nich závislou. Podle jezuitů nehřeší ten, kdo používá dvoj- i vícevýznamových slov, aby jimi klamal ve svůj prospěch. Proto se také této zásadě někdy říkalo

ZÁSADA DVOJSMYSLNOSTI.

Podle této zásady je povolena i křivá přísaha.
Jezuita Suarez například píše: “Pokud se použije dvojsmyslných výrazů, nejedná se o křivou přísahu. Za lež považujeme pouze to, co si odporuje s myšlenkami mluvícího, protože ten není ve svých myšlenkách zavázán souhlasit s myšlenkami posluchače.” (T.V.Bílek: Dějiny řádu Tovaryšstva Ježíšova, str. 53)
Z toho tedy vyplývá, že jezuita může tvrdit jakoukoliv lež, kterou on sám nazývá pravdou, protože je o ní ve svých myšlenkách přesvědčen. Vůbec nemusí dbát na to, co si o ní myslí druzí. To může dělat i v takových případech, kdy se jedná o objektivně prokazatelnou skutečnost. A tu právě může nazvat lží, protože on sám je přesvědčen o své pravdě. Nikdo pochopitelně však neprokáže, jestli vědomě nebo nevědomě.
Podle toho se tedy jezuita vůbec nemusí přiznat k tomu, že patří do řádu tovaryšstva, pokud se ho na to zeptá někdo “nepohodlný”.


Může popřít úplně všechno, a přitom nehřeší. Může dokonce před tím, kdo se táže i řád pohanět, nadávat na něj a zesměšnit ho, a přesto bude bez hříchu. I když bude jezuitou a třeba i velikým jezuitským funkcionářem, přesto může své členství v řádu zapřít.
Při rozhovoru s jezuitou se tedy vůbec nemusíte dopátrat žádné pravdy, protože vás může krmit lží od začátku až dokonce, aniž se přitom začervená nebo jakkoliv zastydí. On mluví pravdu; podle řádové zásady nelže a naopak může ze lhaní obvinit vás, protože vy odporujete tomu, co on si o tom myslí a o čem on je přesvědčen, že je pravda.

Jezuita Sanchez podává několik příkladů: “Pokud je někdo, kdo zabil kněze vyslýchán, může odpovědět: »Nezabil jsem kněze« - a může přitom myslet na jiného kněze stejného jména. Anebo pokud měl v myšlenkách skutečného kněze, o kterém je řeč, může odpovědět: »Nezabil jsem ho« - s tajným dovětkem v myšlenkách: »Před jeho narozením«. Taková chytrost je velmi užitečná, aby se zatajilo všechno, co musí zůstat utajeno a co by jinak bez lži a křivé přísahy utajeným zůstat nemohlo. Tohoto klamu můžeme použít podle veškerého práva, kdykoli ve svém životě chceme zachovat svou čest nebo obhájit svůj majetek nebo vykonat nějaký dobrý skutek. ... Kdo má učinit ženě slib, že si ji vezme za manželku, může přísahat tak, že si ve svém srdci doplní: »Později, pokud se mi zalíbí«” (T.V.Bílek: Dějiny řádu Tovaryšstva Ježíšova, str. 53)

Podle učení jezuitů můžeme při skládání slibu nebo přísahy slibovat a přísahat co chceme a na co chceme. Jenom musíme mít v myšlenkách, že nic nesplníme. Jezuité Escobar a Molina učí: “že slib nezavazuje, pokud jsme neměli v úmyslu se jím zavázat. Řekneme-li tedy: »Učiním to«, chápe se pod tím, že to učiníme, pokud mezitím nezměníme svoji vůli.” Jezuita Busenbaum píše: “Kdo přísahal povrchně, nepotřebuje přísahu zachovávat, neboť nepřísahal, ale jen si s přísahou zahrával.” A jezuita Gordon doplňuje, že se přísaha nemusí respektovat ani před světským zákonem, ani při vstupu do jakéhokoliv jiného řádu kromě jezuitského. Píše, že v těchto ostatních řádech naopak jezuitský slib poslušnosti, čistoty, chudoby a poslušnosti papeži vůbec nemusí platit. Nikdo z jezuitů není povinen jej dodržovat.
A korunu tomu všemu nasadil jezuita Tamburini, generál řádu, když napsal, že žádný duchovní, i přesto, že před soudem přísahal pravdomluvnost, nemusí tuto přísahu dodržet a respektovat. Nemusí vraždu nebo jiný zločin ani přiznat, neboť pro duchovního je světský soud podřadnou a nepříslušející záležitostí. Před soudem vůbec není povinen sdělit pravdivou výpověď a soudce může klamat dvojsmyslnými slovy, aniž by se tím jakkoliv dopustil lží. Svou vinu není povinen vůbec přiznat. (T.V.Bílek: Dějiny řádu Tovaryšstva Ježíšova, str. 53-54)

Pokracovanie:
Edmond Paris: Tajne dejiny Jezuitu, cast "20.6 Jezuitská přísaha utajení"



Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Úterý, 27. únor 2007 @ 17:38:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Velmi se omlouvám za tak uhozený příspěvek, ale jde o informace, které není možné nezveřejnit, neboť se jedná o velmi citlivé téma a překvapivé odhalení celosvětového spiknutí sedmi vyvolených a jejich Královny. Děkuji za pochopení. Lukin


Sněhurka a sedm trpaslíků
26.5.2006 19:14 | A trocha pohádek - Z babiččiny truhličky

- Pověz mi, zrcadlo, jsem v království nejkrásnější?
- Ne, má paní, nejkrásnější je Sněhurka.


Královna Sněhurku vyhnala a nařídila myslivci, aby ji zabil.

- Královna mi nařídila, abych tě zabil, Sněhurko, ale neudělám to, řekl myslivec.
- Uteč, dokud je čas.

Sněhurka se dvakrát nerozmýšlela a začala utíkat, dokud ji nohy stačily, až nakonec doběhla k chaloupce.

- V té malé chaloupce si odpočinu, pomyslela si Sněhurka, když uviděla domeček.
- Tady je to hezoučké! Je tu sedm židlí, sedm misek a také sedm postýlek.

Žilo tam sedm trpaslíků, kteří holčičce nabídli, ať u nich zůstane.



Když se královna dozvěděla o Sněhurčině útěku, vydala se za ní do chaloupkya dala ji otrávené jablko.



Sněhurka zemřela a všech sedm trpaslíků velmi truchlilo.
Vtom jel kolem princ.Polibkem probudi Sněhurku ze zakletí, odvezl si ji na zámek a tam se s ní oženil.






Stránka vygenerována za: 0.30 sekundy