Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 234, komentářů celkem: 429550, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 427 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116467603
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Sodomský rozklad křesťanské civilizace
Vloženo Úterý, 05. červen 2007 @ 08:18:00 CEST Vložil: bolek

ULTRAS poslal Seraphim

Sodomský rozklad křesťanské civilizace.

Mnohá náboženství učila a učí, že člověk se může dotýkat nadpřirozeného světa, čili božstva, skrze nemanželský a nenormální sex. Z toho důvodu obývali pohanské chrámy prostitutky a někdy i homosexuální prostituti. Bylo to např. ve starověkém Řecku, Mezopotámii a Indii.

V hinduistických chrámech Indie žili prostitutky a eunuchové převlečení za ženy až do konce 19. století. Hinduistické chrámy jsou dodnes ozdobeny symboly penisů a vagín. Mnozí dnešní hinduističtí guruové používají své sperma k zasvěcení svých žákyň a žáků. Současní tantrističtí buddhisté věří, že se skupinovými sexuálními orgiemi a sexem s příbuznými, tj. incestem, osvobodí z koloběhu převtělování a dosáhnou dokonalosti. Africké pohanské kmeny věří, že nadlidskou sílu získá ten, kdo se dopustí incestu se svými rodiči, dětmi, sourozenci. Např. válečníci od břehů jezera Malawi praktikují incest s matkou, aby tak získali kouzlo, chránící je před střelami. Lovci kmene Tonga nebo Nkomali praktikují incest se svými dcerami. V čínském taoismu je vynášeno smíšení energií - ženské jin a mužské jang jako předpoklad dlouhého života a pak nesmrtelnosti. Proto podle zvyklostí zbožných Číňanů z Tchaiwanu a Hongkongu nemůžete uzavřít dobrý obchod, aniž byste se současně vyspal s nějakou pannou. Aby měli jistotu, že jde o pannu, použijí 8-10ti letou holčičku. Proto většinu sexuálních turistů – pedofilů v současné Kambodži tvoří japonští a především čínští podnikatelé.
Není divu, že všechna tato náboženství plodnosti jsou podle učení svatých apoštolů prokletá.
      Když počátkem 4. století uvěřil ve vzkříšeného Krista římský císař Konstantin,  začala se formovat státní křesťanská civilizace. V ní byla nemanželská sexualita postavena mimo zákon. Byla trestná. Tato civilizace  existovala více než 1 000 let. Až ve 20. století ztráta svaté opatrnosti otevřela náboženstvím plodnosti (smilstvu) dveře do civilizovaného světa. Koncem toho století došlo k největším změnám sexuální morálky a sexuálního chování lidí za posledních 1 000 let.
První tzv. vědecký podnět ke zrušení institutu manželství přinesl v 19. století Bedřich Engels. „Komunistický manifest “ požadoval zrušení manželství a rodiny v budoucí éře komunismu. Proto V.I.Lenin znehodnotil instituci manželství a rodiny v Sovětském svazu. Současně 8.11.1920 uzákonil likvidaci nemanželských dětí skrze státem organizované umělé potraty – interrupce. Tehdy byly manželská nevěra, rozvod a interrupce, čili vražda dítěte, mimo území Sovětského svazu něčím špatným a křesťanská civilizace byla proti nim. Následná obří kriminalita ohrozila vládu sovětského diktátora Stalina. Ten proto r.1934 přiznal manželství pozitivní civilizační hodnotu.
Na Lenina navázala na tzv. západě obdivovatelka terorismu a fašismu, feministka Margaret Sangerová (1879-1966). Ta založila Mezinárodní federaci plánovaného rodičovství (IPPF), společnost propagující a od 60. a 70. let i vykonávající interrupce po celém světě. Na Engelse, Lenina a Sangerovou navázal severoamerický darwinista Alfred Kinsey. Tento biolog byl bisexuálním pedofilem. Stal se zakladatelem vědního oboru sexuologie poté, co r.1948 vydal odbornou publikaci „Sexuální chování muže “ a r.1953 „Sexuální chování ženy“. Tento vzdělaný a inteligentní pedofil oklamal ostatní vědce. Oklamaní vědci poté svedli západní soudce, státníky a veřejnost. Bylo to snadné, neboť ve 20. století masy školní mládeže musely nekriticky přijímat Darwinovu evoluční teorii v rámci povinné výuky na všech státních školách světa. Teprve r.1981 byly odhaleny pedofilní sklony zakladatele sexuologie A. Kinseye a to na 5. světové sexuologické konferenci v Jeruzalémě  Dr. Reismannovou. K odhalení došlo pozdě, neboť Kinsey zemřel r.1956 a r.1973 byla na základě jeho písemných argumentů prohlášena homosexualita za zdravý a normální způsob života. Je velkým neštěstím, že spolupracovníci Kinseyových pedofilních experimentů na dětech nebyli nikdy potrestáni. Ba naopak, dodnes tito lidé a jimi vychovaní žáci přednášejí na školách a univerzitách sexuologii. Sedí jako vedoucí experti v národních a mezinárodních fórech, kde se jedná o sexuální výchově. Podílejí se na práci parlamentních legislativních výborů a komisí. Prosazují teorii, že té sexuální menšině, která praktikuje pedofilii a sexuální styk s příbuznými, čili incest, se musí dostat stejných práv, jakých se dostalo homosexuálům. V České republice tuto teorii propagují vůdcové české Společnosti pro plánování rodiny a sexuální výchovu (SPRSV), která je pobočkou Mezinárodní federace plánovaného rodičovství (IPPF). Je to sexuolog MUDr. Radim Uzel, Csc.; psychiatr a poslanec Doc. MUDr. Jaroslav Zvěřina, CSc.; psycholog Doc. PhDr. Petr Weiss, Ph.D. Díky Kinseyovi a jeho nekritickým stoupencům došlo ke zmírnění až k úplnému zrušení státních trestů za sexuální delikty v Evropě a v polovině států USA, došlo k celoevropskému zrušení trestu smrti i za skupinová znásilňování a za sadisticky provedené vraždy. Vězeňské tresty se zkrátily, a tak znásilněné ženy i homosexuály znásilnění chlapci a příbuzní zavražděných se musí obávat o svůj život. Potrestat smrtí vraha je zakázáno, současně je ale např. v Holandsku od 1.4.2002 dovoleno popravit pacienta staršího 16-ti let lékařem – jde o euthanasii. Československý parlament a prezident V.Havel po r.1989 snížili tresty za sexuální kriminalitu. Proto je dolní hranice trestu za znásilnění dospělých žen snížena na 2 roky –bylo tedy umožněno ukládat za tento delikt i jen podmíněné, čili žádné tresty. Dolní hranice trestu za pohlavní zneužití v dětství je snížena na 1 rok. Proto přestává být incest někdy v případech pohlavního styku otců a nevlastních otců s dcerami soudně trestán a tzv. se řeší pouhým rozhovorem v ambulanci a psychologické poradně.
Stoupenci Kinseye vyučují od 70. let 20. století sexuální výchovu jako povinný předmět na státních základních školách na tzv. západě a od 90. let i v Rusku. Díky tomu a díky státnímu finančnímu zvýhodňování svobodných matek před matkami vdanými se zde rozmáhá sexuální spolužití bez manželství. Ve Švédsku se 40% dětí rodilo mimo manželství už r.1983. Proto existuje v severozápadní Evropě generace pětapadesátiletých svobodných matek, které mají již dospělé děti. Na Islandu se proto r.1999 narodilo mimo manželství 62% dětí, ve Švédsku r.1998 více než 50% dětí, v Dánsku a Norsku r.1998 50% dětí, ve Velké Británii r.1999 38% dětí, ve Francii r.1998 40% dětí. Přitom ještě r.1967 se ve Francii narodilo mimo manželství pouze 6% dětí. Tento nový západoevropský trend, inspirovaný Engelsem a Leninem, napodobuje po r.1989 i Česká republika. R.1996 se u nás narodilo mimo manželství 16% dětí, a r.2001 už 23,5% dětí.
Výjimkou z trendu je v Evropě pouze Itálie, Švýcarsko a zejména Řecko. V tradičně katolické Itálii a evangelicko-katolickém Švýcarsku se r.1998 narodilo mimo manželství 9% dětí. V tradičně pravoslavném Řecku se r.1998 narodila mimo manželství pouze 3% dětí.
Evropský parlament – orgán Evropské unie (EU) opakovaně doporučuje, např. v rezolucích k respektování lidských práv z r.2000 a 2001, všem členským a kandidátským zemím EU, aby zvýhodňovaly nemanželský způsob pohlavního soužití po finanční, právní, daňové, sociální aj. stránce. Jak to vypadá v praxi? Např. sňatkem by v Německu svobodná matka přišla o státní dotaci 12 000 Kč (zhruba 400 dolarů) měsíčně, v Dánsku o 15 000 Kč (zhruba 500 dolarů) měsíčně a ještě by musela začít platit nájemné, které za ni dosud platil dánský stát. Co nás čeká? Vždyť v  minulých 1 000 letech byl nemanželský styl pohlavního života typický pro propuštěné vězně a recidivisty!
Situace se může zlepšovat pouze v USA. Tam je zformováno silné hnutí na obranu křesťanských tradičních rodinných hodnot, a proto tam bylo novým zákonem na přelomu tisíciletí omezeno finanční zvýhodňování nemanželského sexu.
        A co Kinseyem a Mezinárodní federací plánovaného rodičovství (IPPF) propagovaná homosexualita, která je financována také Rockefelerovou nadací? Je zdravá? Český lékař Štěpán Rucki konstatuje, že u homosexuálních mužů – tzv. samic, se vyskytují poruchy svěračů konečníku. Proto dochází k mimovolnému odchodu stolice, což vyžaduje nošení plen. Tito lidé trpí řitními vředy, trhlinami a hemeroidy. Častější je u nich výskyt rakoviny konečníku a s ohledem na blízkou anatomickou polohu také postižení prostaty.
Dr. Gerard Aardweg z Holandska 29.5.2001 sdělil v české poslanecké sněmovně, že dogma sexuologů o tom, že homosexuální orientace je vrozená, je překonané. Platilo tak před 10-15 lety. Vědci v posledních letech prokázali, že u homosexuálů neexistují žádné genetické ani hormonální odchylky.
Sexuologové, kteří tvrdili, že homosexualita je vrozená a nedá se léčit, měli málo vědeckých poznatků. Např. Dr. Robert Spitzer byl hlavním protagonistou v rozhodnutí Americké asociace psychiatrů vyjmout homosexualitu ze seznamu diagnóz mentálních chorob (chorob mysli, myšlenek) v r.1973. Později přednesl na výroční schůzi této asociace to, že vyslechl 200 lidí (143 mužů a 57 žen), kteří hovořili o své zkušenosti přechodu od homosexuality k normální heterosexuální orientaci, který trval přinejmenším 5 let. V čase provádění výzkumu žily již dvě třetiny mužů a polovina žen v heterosexuálním manželství. Řekl: „Jako většina psychiatrů jsem si myslel, že sexuální chování se dá tlumit, ale sexuální orientaci nelze změnit. Nyní se domnívám, že tomu tak není; někteří lidé se mohou změnit a také se mění.“
Dr. Aardweg v české poslanecké sněmovně sdělil, že většina homosexuálů není schopna dlouhodobě žít v homosexuálním vztahu s 1 partnerem. Z mnoha průzkumů je totiž známo, že aktivní homosexuál má za život průměrně ještě 550 chvilkových partnerů, i když má přitom 1 stálého partnera. Podle amerických průzkumů gay-psychologů si pouze 4% homosexuálů byla navzájem věrná. Současně tento vztah zdánlivé věrnosti trval méně než 5 let.
Přesto Dánsko, Holandsko, Finsko, Švédsko, Belgie, Německo, Francie, Norsko, Island a Maďarsko začaly v 90. letech 20. století zavádět obřad sňatku homosexuálů na radnici (Ve Francii existuje manželství homosexuálů bez slavnostního obřadu). Upozorňuji, že pro manželství homosexuálů se vžil matoucí termín registrované partnerství. V r.2001 přijalo Parlamentní shromáždění Rady Evropy doporučení č.1474, kterým žádá členské státy Rady Evropy – čili i Českou republiku, aby přidaly do svého zákonodárství registrované partnerství osob stejného pohlaví. Současně Evropský parlament, tj. orgán Evropské unie (EU) v rezolucích z r.2000 a r.2001 o lidských právech doporučuje členským a kandidátským státům EU totéž. Co si počneme až budou pornografické příběhy homosexuálů promítat povinně na videu našim dětem jejich učitelé sexuální výchovy na státních školách?
Bohem zjevené přikázání zní: „Nebudeš obcovat s mužem jako se ženou. Je to ohavnost.“ (Lev 18, 22) Prorocké varování z knihy Zjevení je jasné. Zj 14, 9-13:
Za nimi letěl třetí anděl a volal mocným hlasem: „Kdo kleká před šelmou a před její sochou, kdo přijímá její cejch na čelo či na ruku, bude pít víno Božího rozhorlení, které Bůh nalévá neředěné do číše svého hněvu; a bude mučen ohněm a sírou před svatými anděly a před Beránkem. A jeho muka neuhasnou na věky věků a dnem ani nocí nedojde pokoje ten, kdo kleká před šelmou a jejím obrazem a nechal si vtisknout její jméno. Zde se ukáže vytrvalost svatých, kteří zachovávají Boží přikázání a věrnost Ježíši.“ A slyšel jsem hlas z nebe: „Piš: Od této chvíle jsou blahoslaveni mrtví, kteří umírají v Pánu. Ano, praví Duch, ať odpočinou od svých prací, neboť jejich skutky jdou s nimi.“
Možná tím cejchem je vynucený souhlas s homosexualitou. Buďme, prosím, opatrní. Prosím vás, proste Hospodina na svých modlitbách, aby se nenaplnil ďábelský plán úplné destrukce rodin a „misijního “ rozšiřování homosexuality v naší vlasti. Pravděpodobně ještě nepřišel čas celosvětového posledního soudu. Bůh se dosud může smilovat nad naší republikou. Každý den ho o to, prosím, žádejme a v duchovním zápase zachovejme věrnost Pánu Ježíši.
Starověká Sodoma dopadla následovně. Viz:
http://www.biblickearcheologickenoviny.cz/sodoma_gomora.html   











Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


Podobná témata

ULTRAS

"Sodomský rozklad křesťanské civilizace" | Přihlásit/Vytvořit účet | 37 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Pane Halíku! Předložte k svým tvrzením řádné důkazy a odborné argumenty! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 05. červen 2007 @ 10:59:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dr. Aardweg v české poslanecké sněmovně sdělil, že většina homosexuálů není schopna dlouhodobě žít v homosexuálním vztahu s 1 partnerem.

Z mnoha průzkumů je totiž známo, že aktivní homosexuál má za život průměrně ještě 550 chvilkových partnerů, i když má přitom 1 stálého partnera.

Sexuologové, kteří tvrdili, že homosexualita je vrozená a nedá se léčit, měli málo vědeckých poznatků.


Vědci v posledních letech prokázali, že u homosexuálů neexistují žádné genetické ani hormonální odchylky.
__________________________________________________________________________________________________________


pozn:  Chtěl bych Vás předem upozornit,  že považuji za plně neodborné a nevěrohodné tzv. důkazy a argumenty předkládané   
             a propagované HPŽ ČŘ  (viz.   z d e ) !



L.Halík (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 05. červen 2007 @ 12:17:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prostitutky existovali i ve starém Izraeli stejně tak incestní praktiky .Posedlost panenstvím či pohlavními orgány je pro staré Židy typická např. žena se měla kamenovat když ho nemohla doložit své kamenství  nebo v Numeri 35 při loupežné výpravě Židé povraždili všechny muže Midjánců včetně dětí a i ženy které poznaly muže, zachovaly jen panny.které si rozebral lid a vojáci, 32 pannen obětovali přímo svému božstvu.



--Bohem zjevené přikázání zní: „Nebudeš obcovat s mužem jako se ženou. Je to ohavnost.“ (Lev 18, 22)--
 
Na podobné věci zde již zaznělo


Dr. Laura Schlesingerova je rozhlasovou moderatorkou v USA a posluchacum, kteri ji zatelefonuji do jeji show, udeluje rady. Pred nedavnem prohlasila, ze se jako dbala krestanka nemuze za zadnych okolnosti priznive stavet k homosexualite, protoze ta je podle Treti knihy Mojzisovy (Leviticus 18,22) ohavnosti.




Nasledujici text je otevreny dopis jednoho obcana Spojenych statu dr. Schlesingerove, uverejneny na Internetu.



Draha pani doktorko!
Ze srdce Vam dekuji, ze vynakladate tolik obetaveho usili, abyste lidem priblizila Bozi zakony. Leccemus jsem se diky Vasemu vysilani naucil a o toto poznani se snazim podilet s co nejvetsim poctem lidi. Napriklad, když se nekdo pokousi obhajovat sve homosexualni chovani, pripomenu mu proste Treti nihu Mojzisovu (Leviticus 18,22), kde jasne stoji, ze jde o
ohavnost.
A basta fidli.



Jenze od Vas jeste potrebuji poradit ohledne nekolika specialnich zakonu a zpusobu, jak je dodrzovat.
Za prve: Kdyz u oltare obetuji byka jako zapalnou obet, vim, ze je to liba vune pro Hospodina (Leviticus 1,9). Problemem jsou moji sousede. Tvrdi, ze je to neliba vune pro ne. Mam je odrovnat?
Za druhe: Rad bych prodal svou dceru do otroctvi, jak to dovoluje Druha kniha Mojzisova (Exodus 21,7). Jakou primerenou cenu bych dnes podle Vaseho nazoru mel za ni chtit?
Za treti: Vim, ze se nesmim dotknout zadne zeny, je-li ve stavu
menstruacni necistoty (Leviticus 15,19-24). Problem je v tom, jak se to o ni dovedet. Zkousel jsem se ptat, ale vetsina zen reaguje na dotaz podrazdene.
Za ctvrte: Leviticus 24,44 ustanovuje, ze mohu vlastnit otroky, muze i zeny, ziskam-li si je ze sousednich narodu. Jeden pritel ma za to, ze se to vztahuje na Mexicany, ale na Kanadany ne. Proc nesmim vlastnit Kanadany?
Za pate: Mam souseda, ktery o sobotach vzdycky pracuje. Exodus 35,2 jasne stanovi, ze musi zemrit. Znamena to pro me moralni zavazek, abych ho vlastnorucne usmrtil?
Za seste: Jeden muj pritel si mysli, ze i kdyz pojidani vseho, co nemá ploutve a supiny, jako musli a humru (Leviticus 11,10) je prezentovano jako hodne opovrzeni, je to ohavnost mensi nez homosexualita. Mne se to ale tak nejevi. Muzete mi to nejak vic objasnit?
Za sedme: Leviticus 21,20 pravi, ze se nesmim priblizit k hospodinovu oltari, jsou-li me oci stizeny nejakou nemoci. Priznavam, ze nosim bryle na cteni. Musi muj zrak byt dokonaly, anebo se na tohle da pouzit nejaka obezlicka?
Za osme: Vetsina mych muzskych pratel si dava strihat vlasy i pristrihovat vousy, prestoze to Leviticus 19,27 jednoznacne zakazuje. Jakou smrti mají sejit?
Za devate: Podle Leviticu 11,6-8 vim, ze dotknu-li se kuze mrtveho vepre, budu necisty. Smim doufam hrat kopanou micem z veprovice, kdyz si navleknu rukavice?
Za desate: Stryc ma statek. Provinuje se proti Leviticu 19,19, protoze osiva totez pole dvojim druhem semene. Navic nosi jeho zena saty utkane z dvojiho druhu vlaken (bavlna + polyester). On nadto casto zloreci a rouha se. Je opravdu zapotrebi te namahy se svolanim cele vesnice, abychom je ukamenovali (viz Leviticus 24,10-16)? Nestaci, kdyz je formou drobneho rodinneho obradu upalime, jako se to dela s temi, kdo se vyspi s tchyni (Leviticus 20,14)?
Vim, ze jste se vsemi temito vecmi podrobne zabyvala a tak jsem pln duvery, ze nam budete moci byt napomocna. A jeste jednou mockrat dekujeme za to, jak nam pripominate nemenne a vecne Bozi slovo.

S obdivem Vas oddany ucednik a fanousek Jake




Něco o autorovi a vydavateli knihy Terapie homosexuality ! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 05. červen 2007 @ 13:24:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tmářství kolem homosexuality
Začátkem října tohoto roku dorazila na ředitelství některých škol poštovní zásilka s více než stostránkovou brožurou Terapie homosexuality. Jedná se o překlad díla katolického psychologa van den Aardwega. Pro občanské sdružení Exodus je vydalo Hnutí pro život ČR. Úvodní doporučení napsala bývalá psycholožka Sexuologického ústavu v Praze dr. Šípová.

Podle autora potřebuje každý homosexuál průvodce. "Aby mohl ulevit svému srdci." Měl by to být "duchovní pastýř, který má zdravé názory na sexualitu a morálku". To znamená, že homosexualitu vnímá jako něco nepřirozeného (str. 8), co je neslučitelné s psychickou zralostí nebo morální čistotou.

Homosexualita, nemoc?
Zbývající stránky brožury jsou pak jen tmářským žvástem, který homosexuálnímu jedinci vnucuje komplex méněcennosti a pocity viny. V lidech, kteří homosexuální nejsou, pak probouzí xenofobní, nenávistné postoje. Pod rouškou všeobjímající křesťanské lásky pěstuje opovržení. Podporuje netoleranci. A pohrdá současným vědeckým poznáním.

PhDr. Šípová doporučuje knihu těm, kteří "jsou v pozicích nejvyšších a na nichž v současnosti leží zodpovědnost za další vývoj společnosti". Co tím míní? Nejsem sám, kdo se obává, že například cestu knihy a jejích myšlenek do parlamentu. Vstřícné adresáty této brožury v poslaneckých lavicích si troufám identifikovat.

Ještě nebezpečnější je její dedikace všem, kteří "se mohou jakkoliv podílet na výchově a vedení mladé generace". Na nedávné celostátní konferenci o sexuální výchově v Pardubicích sice jeden ředitel prohlásil, že taková knížka může ve sborovně sloužit nanejvýš jako zdroj zábavy, jiná paní učitelka však předestřela méně veselou vizi - že by podle knížky mohli někde začít učit. Přišlo to přece poštou na adresu školy!

Motlitbou proti masturbaci
A co je v ní tak zábavného? Na straně 93 označuje van den Aardweg homosexuály za otroky masturbace. Onanii označuje za "následek zklamání". A za "útěk do infantilního světa představ".

Jak proti tomuto zlozvyku bojovat? Třeba tak, že si homosexuálové budou každý den před spaním opakovat: "Přes den nebo v noci nepodlehnu." A když se touha objeví, mohou si říci: "Nedopřeji si to potěšení. Chci se cvičit spíše v odmítnutí a odvaze něco vytrpět." Účinné je prý také hledat útočiště v modlitbě. "Nejedná se o modlitbu všeobecně, ale především o modlitbu ve správném okamžiku" (str. 94).

Katolíci pak mají výhodu v tom, že se ve svém boji s masturbací mohou "v těžkých momentech dovolat přímluvy Matky Boží" (str. 95).

Zbývá ještě zamyslet se nad tím, proč Terapii homosexuality doporučuje emeritní psycholožka Sexuologického ústavu. Za celý život přece nevyléčila ani jednoho homosexuála. Jinak by tuto skutečnost jistě publikovala v odborném tisku. Každý psycholog navíc ví, že homosexualita je vrozenou a neměnnou dispozicí lidského jedince. Lékaři ji vyškrtli z oficiálního mezinárodního seznamu nemocí. Tak jakápak léčba?

Nutit homosexuály, aby se ztotožnili se sexuální orientací většiny, to dělají jen nedemokratické společnosti. Bývají k homosexuálům nepřátelské a aktivity související s jejich sexuální orientací považují za zločin. Takovou situaci dr. Šípová jistě pamatuje. Její dávná "terapie" možná zachránila řadu jejích klientů před kriminálem.

Dnes už jsme ale někde jinde než tehdy. Odborníkům je jasné, že adaptace homosexuála na heterosexuální roli, i když ji někdo může nazývat léčbou, představuje pouze trápení. Pro všechny zúčastněné. Zejména když homosexuální jedinec založí rodinu a zplodí děti. Konce takovéto "léčby" bývají neveselé.

Doufejme, že ani knihy, jako je Terapie homosexuality, nás nemohou vrátit do období nenávisti a sexuální netolerance. A naši učitelé ji díky své pregraduální i postgraduální výchově za školní osnovy považovat nebudou. Pokud jde o vstřícné postoje některých poslanců k této knížce a jejich netolerantní stanoviska k homosexualitě, tady si asi budeme muset počkat na generační výměnu v parlamentu.


MUDr. Radim Uzel CSc.
__________________________________________________________________________________________________________________________



Jak je to s léčením homosexuality?


V poslední době vzbudila mediální odezvu publikace "Terapie homosexuality", kterou kde komu v Česku rozesílala nevládní organizace "Pro život", známá zejména svými protipotratovými iniciativami a bojem proti registrovanému partnerství osob stejného pohlaví.

Již to, že autor v souvislosti s homosexuální orientací obsedantně hovoří o "postižení" a o homosexuálních lidech jako o "trpících", ukazuje na jeho extrémní ideologická východiska. Patří k nim zejména pohled na homosexualitu jako na něco nepřirozeného, představa, že homosexualita je neslučitelná s psychickou zralostí nebo morální čistotou a je neslučitelná s odpovědností před Bohem. Ideovým východiskem autorovým je tedy zřejmě křesťansky založená náboženská medicína, která stále pracuje s homosexuální orientací jako s parafilií sui generis. Homosexuální partnerství jsou pro něho "nevyzrálými formami lidských vztahů".

Autor tvrdí, že z těch homosexuálů, kteří s jeho terapeutickým programem začali, se "radikálně se změnilo, asi 15 až 20 %". Už sama neurčitost tohoto údaje je zvláštní, stejně jako překvapí, proč se autor takovými nevalnými výsledky vůbec chlubí. Předpokládá, že alespoň z některých homosexuálů svým působením udělal "normální heterosexuály". Třetina jeho pacientů léčbu sama ukončila, prý "po několika měsících". U zbytku klientely autor shledává snížení naléhavosti homosexuálních představ. Celý terapeutický proces trvá prý nejméně tři roky a touto charakteristikou se blíží klasické psychoanalýze. Křesťané mají prý lepší výsledky, protože jejich víra v Boha je jim oporou. Jen asi třetina jeho klientů byli lidé, kteří neměli k léčení své homosexuality náboženské motivy.

Hlavní problémy homosexuálů jsou prý tyto: 1. sebelítost, jakýsi "psychický masochismus", 2. infantilismus, tedy "částečná nezralost", 3. nedostatečná vnitřní přizpůsobivost k vrstevníkům stejného pohlaví, 4. pocit nedostatečnosti ve vztahu k osobám opačného pohlaví, 5. podlehnutí homosexuálním touhám jako "zotročení". S těmito problémy je třeba bojovat humorem, paradoxní intencí v adleriánském smyslu a také potlačováním sobectví. Autor se neštítí velmi poklesle a v rozporu s vědeckými daty obviňovat rodiče homosexuálů, že jsou neurotiky, kteří prý podléhají sklonu stěžovat si.

Pokud u sebe někdo rozpozná homosexuální orientaci, je to "vpravdě tragická role" a jedinec má reagovat v intencích myšlenky: "Mám sice tyto představy a pocity, přesto nechci věřit ve své homosexuální já." Pokud se s homosexualitou nepere a přijme ji, pak získá "domov mezi homosexuály" a jeho dveře k homosexuálnímu způsobu života jsou otevřené. Několikrát je homosexualita přirovnávána k závislosti, zřejmě drogové. Podle autora "homosexuální orientace není dána konstantně. Může přicházet i odcházet". Velká část homosexuálních osob prý je orientována bisexuálně (svoji definici bisexuality nám autor zatajil).

Vášnivou polemiku vede autor s důkazy o biologických základech homosexuální orientace. Nepřijímá výsledky genetických ani neurofyziologických studií, a zpochybňuje dokonce vysoce zajímavé výsledky studia na jednovaječných a dvojvaječných dvojčatech. Podle jeho názoru je prostě "sexuální orientace v první řadě závislá na pohlavní roli, ve které je dítě vychováváno."

Homosexualita je prý také způsobována rodinnou konstelací, zejména absencí otců ve výchově synů. Co absentovalo u lesbiček, není uvedeno. Rodiče mají míti "zdravé názory", zřejmě i "zdravé vztahy", aby jejich děti nebyly vychovávány k homosexualitě.

Citové vztahy mezi homosexuálními jedinci jsou označovány jako pseudoláska nezralých a do sebe zahleděných bytostí. Věrné vztahy mezi homosexuály? To jsou pro autora jen báchorky. Zabývá se však jen vysokou promiskuitou gayů, zatímco podstatně jiný partnerský život lesbiček ponechává bez povšimnutí. Jeho zkušenosti jsou ostatně zcela zřejmě v naprosté většině případů učiněny s homosexuálními muži. Také homosexuál, který není neurotický, je pro autora čirou fikcí. Každý má být neurotický a také infantilní. Takový závěr prý si každý "lehce udělá při pouhém pozorování homosexuálních lidí" (!?).

Pacient má přestat být dítětem a pracovat na "obnovení pohlavní role". Homosexuální muž musí pochopit svou "nemužskost" a překonat ji. Výsledkem je radikální změna pohledu na druhé a vztahu k nim. Dokáže-li se pak homosexuál zamilovat do osoby opačného pohlaví, může uvažovat také o manželství. Knížka je dokonalým příkladem pseudovědeckého pábení s křesťanským, především katolickým základem. Aby dodal publikaci zdání vědeckosti, doprovodil ji autor citacemi více než padesátky publikací různého zaměření a různé úrovně. Z tohoto poměrně rozsáhlého materiálu cituje v textu jen málo, a to ještě hodně vytrženě z kontextu.

Publikace je svým zaměřením antihomosexuální a homofobní. Zabývá se nikoliv léčením pacientů, nýbrž potlačováním jejich homosexuální motivace. Zejména mezi hluboce věřícími lidmi nemá zřejmě problém nacházet řadu homosexuálů, kteří svou sexuální orientaci odmítají, bojují s ní a žádají o její "vyléčení". Moderní psychiatrie a sexuologie zcela jistě gayům a lesbičkám nenabízí změnu jejich sexuální orientace. Že se homosexuální jedinec může rozhodnout pro potlačení svých tendencí nebo pro heterosexuální životní kariéru, o tom není žádný spor. Jen bychom podobné úniky neměli ani příliš propagovat (často totiž končí neslavně), ani je považovat za důkaz jakéhosi zvratu sexuální orientace. Již tím, že knížka jasně definuje homosexualitu jako nemoc, dostává se do konfliktu s obecně uznávanými lidskými právy. Vždyť nikdo by neměl být diskriminován pro svou homosexuální orientaci. Natož aby jen pro tuto byl prohlašován za infantilního neurotika, nemravu, nebo dokonce delikventa. Je naprosto na pováženou, když společnost "Pro život" distribuuje tuto militantní antihomosexuální publikaci do škol. S racionálním pohledem na svět nemá knížka nic společného. Možná by byla dobrým doplňkovým studijním materiálem pro katolické duchovní nebo pro jejich hodně fundamentalistické ovečky.
Diskuse o postavení homosexuality v moderní společnosti je trvalá a má samozřejmě různé podoby. Jak známo, mezinárodní lékařská veřejnost již počátkem 70. let 20. století vyřadila homosexualitu ze Seznamu nemocí a vad. S tímto závěrem se malá část psychiatrů, psychologů i nejrůznějších poradců či duchovních nikdy nesmířila. Známé jsou "ex-gay" iniciativy, pokusy definovat jakousi "reparativní terapii" homosexuality a podobně. Existuje i americká Národní asociace pro výzkum a terapii homosexuality (NARTH), jejíž bulletin rozhodně stojí za pozornost pro své militantní antihomosexuální zaměření. Americká psychiatrická asociace stejně jako Světová sexuologická asociace (WAS) "reparativní terapii" opakovaně odmítly jako nevědeckou a nebezpečnou homofobní praktiku. Snaha "léčit" homosexualitu je způsobilá vyvolat u klientů pocity viny, úzkosti, deprese i sebevražedné tendence. Není nic horšího, než když terapeut vyvolává v pacientovi pocity viny a nedostatečnosti.


Autor: Jaroslav Zvěřina, Sexuologický ústav 1. LF UK a VFN, Praha





Re: Weiss,Zvěřina pedofilii,incest legalizují (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 05. červen 2007 @ 16:26:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Dle programu otce sexuální reformy, Alfreda Kinseye, má být časem, v kdysi křesťanských zemích, legalizován i incest. V České republice je už de facto legalizován, neboť především incesty nevlastní otec-dcera, vlastní otec-dcera, stále častěji nejsou soudně trestány. Trest je nahrazen rozhovorem v lékařských ambulancích a psychologických poradnách. Dítě je obětováno - darováno násilníkovi, se kterým musí nadále žít v jedné domácnosti.
Jsem přesvědčen, že čeští sexuologové Zvěřina a Weiss připravují cestu, aby byl v České republice brzy legalizován incest také de iure (podle práva).
Psycholog Weiss přednáší na 1.lékařské fakultě Univerzity Karlovy (UK) a na Filozofické fakultě UK. České mládeži v časopise Mladý svět doporučuje dokonce i nenormální sex s pomocí zvířat (Žbodáková, Andrea, Vzrušení v koňském sedle, Mladý svět, 12.3.1997, str.34).
Lékař Zvěřina je v r.2001 přednostou Sexuologického ústavu 1.lékařské fakulty UK, předsedou Sexuologické společnosti ČLS, prezidentem Společnosti pro plánování rodiny a sexuální výchovu, která je pobočkou IPPF. Vede subkatedru sexuologie při IDVZP, postgraduální přípravu a atestace odborných lékařů v oboru sexuologie. Je poslancem Parlamentu ČR, předsedou parlamentního výboru pro integraci s EU.
Oba dva společně propagují incest mezi dcerou a vlastním otcem. Také pedofilní pohlavní styk dospělých mužů s malými děvčátky již od šesti let. Přitom propagačně dodávají, že tento pedofilní styk je pro tato děvčátka bez jakýchkoli negativních následků pro jejich psychosexuální vývoj.

Viz: Zvěřina, Jaroslav a Weiss, Petr, Sexuální chování v ČR – situace a trendy, Portál, Praha 2001, str.14.
Cituji:
"„Politické a filozofické systémy v nejobecnějším slova smyslu sankcionují konkrétní projevy sexuálního chování i sexuální morálky dané doby. Je proto pochopitelné, že obsah toho, co je v sexu považováno za "normální", je do značné míry determinováno konkrétně historicky, a není tedy neměnné. O tom, že naše pojetí sexuální morálky není univerzální, nás přesvědčují i výzkumy kulturních antropologů, kteří od počátku století přinášejí překvapující poznatky o odlišnostech sexuálního chování příslušníků relativně izolovaných společenství. U některých tichomořských kmenů se kupř. setkáváme s úplně odlišným pojetím incestu, kdy se za incest považuje pohlavní styk s bratrem matky, ne však s vlastním otcem. Podobně tabuizován jako incest je v našich podmínkách i sex s dětmi – u indického kmene Laptšů je však naprosto obvyklý sexuální styk dospělých mužů s dívkami od šesti let, a to bez jakýchkoli negativních následků pro jejich psychosexuální vývoj. U některých polynéských národů je pak rituální polykání semene dospívajícími chlapci při felaci (tedy při dráždění penisu ústy) dospělých bojovníků znakem posilování maskulinity, zatímco v našich podmínkách je receptivní homosexuální chování spojováno spíše s feminitou.“"

Kéž jim svatý Bůh v legalizaci incestu a pedofilie zabrání!
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Re: Sodomský rozklad křesťanské civilizace (Skóre: 1)
Vložil: IC434 v Středa, 06. červen 2007 @ 00:22:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A jéje, dobrý den pane Halíku, už jste tu dlouho nebyl. Jak se Vám daří, zdravíčko slouží .... ?



380 - 2005: Historie plná zločinů proti lidskosti (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 06. červen 2007 @ 07:46:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Historie nám ukázala, že dobrých deset staletí byla církev nepřítelem jakékoli sebemenší lidské spravedlnosti a ani jeden z řady papežů od třináctého století nevyjádřil sebemenší nesouhlas s inkvizicí ani s ostatními krvavými praktikami církve v průběhu staletí, spíše naopak. Učinil tak až Jan Pavel II. vůči čarodejnicím a Husovi - a to ještě nedostatečně.

Církev vždy vedla - naštěstí vždy neúspěšně - válku jak proti svobodě a všem demokratickým procesům, tak proti Darwinovi i Freudovi. Dnes vede válku proti homosexuálům, genetickému inženýrství, plánovanému rodičovství a rovnoprávnosti žen. Nevadí jí zločiny mocných, nevadí jí krev, bolesta a utrpení nevinných.

Má vůbec tato organizace v dnešním světě právo na existenci?





303 - při nejkrutějších perzekucích císaře Diokleciána bylo v celé římské říši zabito asi dva tisíce křesťanů. (dále 1096)

- při nejkrutějších perzekucích císaře Diokleciána bylo v celé římské říši zabito asi dva tisíce křesťanů. (dále 1096)
312 (313) - edikt milánský vyjádřil toleranci, jež umožnila křesťanům vyjít ven z katakomb a stát se plnoprávnými občany. (dále 1648)

315 - konstantinovská donace, neboli Konstantinovo darování vlády čtyřem hlavním stolicím: Antiochii, Alexandrii, Konstantinopoli a Jeruzalému. Testament, mj. dnes prokázaný padělek, dokazoval, že papež byl následníkem sv. Petra a císaře Konstantina. (dále 1440)

330 - císař Konstantin se stěhuje z Říma do Konstantinopole a římští biskupové se stále více angažují ve věcech státu.

380 - křesťanství se stalo ustáleným náboženstvím římské říše. Papežové žádají, aby bylo křesťanství nařízeno jejich poddaným pod hrozbou mučení a smrti.

391 - císař Theodosius zakázal pohanství.

Ve 4.století církevní spisovatel sv. Jan Chrysostom, napsal: "Nenávidím židy", "Neexistuje žádná omluva pro odporné úkladné vrahy Pána. Bůh židy nenávidí a vždy nenáviděl." Později svatořečený Aurelius Augustinus (svatý Augustin) vytvořil dílo, jež se stalo jedním ze základů etiky v katolické sexualitě. Jeho základním principem je, že pohlavní styk v manželství za účelem plození potomků je dobrý a právoplatný, z jakéhokoli jiného důvodu je to hřích. Důraz na Mariino panenství pak přispěl k degradaci křesťanského manželství. Ideálem za žádným pohlavním stykem byl styk chladný, prostý všech vášní. Dále Augustin zformuloval tradici, podle které byl křest nutnou podmínkou ke spasení. Vysvětlil, že na počátku Bůh rozdělil všechna stvoření na dvě odlišné části: obec Boží, obydlenou anděly a všemi dobrými lidmi, a obec ďáblovu, kde dleli démoni a jejich pohanští uctívači.

416 - podle kodexu Theodosia II. je křesťanům dovoleno vstoupit do armády.

590 - papež Řehoř I. byl jedním z prvních papežů, který stvrdil svou pečetí Augustinovo dílo.

680 - koncil v Konstantinopoli prohlásil, že církev může dát do klatby kacíře živé anebo mrtvé.

800 - Karel Veliký je korunován papežem Lvem III. na císaře římského, čímž si nárokoval moc nad světským vladařem.

828 - Pribina, kníže nitranský a panonský zůstal pohanem a je přinucen přijmout křesťanství, když byla Nitra připojena k Velké Moravě. V následujících letech propukají tu a tam v slovanských státech pohanské vzpoury.

896 - papež Štěpán VII. vykopal devět měsíců pohřbené tělo papeže Formosa a posmrtně jej vyslýchal, šlo o tzv. posmrtný synod.

V 9.století prosazoval papež Mikuláš I. názor, že papež je přímým zástupcem Boha na zemi, a proto mu má být podřízena nejen církev, ale i světská moc. Křesťanství, jež bylo pevně spjaté s nejsilnějšími evropskými státy se šířilo jednak prostřednictvím misií anebo násilně, válečnými útoky a podmaňováním cizího území.

904 - papež Sergius III. dal zavraždit Lva V. a kardinála Kryštofa, jež mu stáli v cestě k jeho trůnu. Tento papež nechal znovu exhumovat tělo papeže Formosa a deset let po jeho smrti jej opět soudil.

906 - v církevním nařízení zvaném Canon Episcopi se tvrdí, že existují zlé ženy, které v noci osedlávají zvířata - na nichž po té odlétají za bohyní Dianou.

955 - papež Jan XII. byl i na svou dobu natolik krutý, že i Římané usilovali o jeho krev. Dopustil se incestu s vlastní matkou, v lateránském paláci provozoval harém, hrál hazardní hry s penězi vybranými od poutníků, své milostnice odměňoval zlatými kalichy, které pocházeli z baziliky sv. Petra a znásilňoval ženy přímo v kostele sv.Jana Lateránského. Vydrancoval baziliku sv.Petra a před rozhořčenými Římany prchl do Tivoli. Nakonec byl souzen za to, že si za vysvěcení na kněze nechal platit, oslepil svého duchovního rádce, vykastroval kardinála (a přivodil tak jeho smrt) a byl obviněn z vraždy, křivé přísahy, svatokrádeže, krvesmilstva se svými příbuznými a z toho, že vzýval démony. Jan po návratu z exilu nechal všechny své nepřátele bez lítosti popravit.


970 - dle Liutprandovy kroniky nechal papež Jan XIII. svým nepřátelům vyškrábat oči a polovinu jich poslal na popraviště.

V 10. století bylo papežství pro všechny jeho cizoložné a vraždící papeže neobyčejným zdrojem moci. V tomto století trevírský arcibiskup Réginon de Prüm vydal přepis slavného Biskupského kánonu, jenž zafixoval podobu čarodějnice, která sedíc obkročmo na koštěti nebo zvířeti létá na sabat.

1032 - byl zvolen papežem jedenáctiletý chlapec Benedikt IX.. Ve svých čtrnácti letech prý předčil ve zhýralosti a výstřednosti k ženám všechny své předchůdce. V roce 1046 byl již poněkolikáté vyhnán kvůli drancování, vraždám a utiskování.

1073 - papež Řehoř VII. se prohlásil sám za svatého. Byl posledním papežem, jehož zvolení musel potvrdit císař. Zavedl celibát, aby se majetek církve nikdy nedostal z jejích rukou. Sesadil císaře Jindřicha IV. Vypracoval Dictatus papae, což byl seznam dvaceti sedmi tezí mezi nimiž stálo i toto:

  • Papeže nesmí na Zemi nikoho soudit.
  • Římská církev se nikdy nemýlila a ani se nemůže mýlit až na věky věků.
  • Samotný papež může sesadit biskupy. Jméno papeže náleží pouze římskému biskupu.
  • On sám má právo na císařské insignie.
  • Jen papež má moc pomazat císaře. Může sesadit z trůnu císaře a krále a zprostit jejich podřízené poddanství.
  • Všichni princové jsou povinni líbat mu nohy.
  • Jeho legáti, i když nejsou kněžími, mají přednost před biskupy.
  • Právoplatně zvolený papež je bez jakýchkoli otázek svatý, což je dáno podle Petrových zásluh.

Řehoř měl pod sebou celou škálu padělatelů, kteří listiny s papežskou pečetí chrlily jednu za druhou, kdykoli je potřeboval, zejména v momentech, když dokazoval opodstatněnost církevního zákona. V těchto listinách se slovo dnes měnilo na vždy bylo a bude, což o katolicismu platí dodnes, i přes objektivní výsledky historických bádání. Historie se tak stala méně důležitou disciplínou teologie a je tomu tak dodnes. Svým prohlášením, že kdokoli nesouhlasí s Apoštolskou stolicí, je nepochybně kacířem, zavdal příčinu na jejich pozdější hon.

1096 - byli odpovědí na zavolání Urbana II. vyvolány křížové výpravy. Při cestě do svaté země však obrátily pozornost k nevěrným, kteří byli blíže k jejich domovům a těmi byli židé. Věčnou inspirací jim byl církevní spisovatel čtvrtého století sv. Jan Chrysostom, jenž napsal: "Nenávidím židy", "Neexistuje žádná omluva pro odporné úkladné vrahy Pána. Bůh židy nenávidí a vždy nenáviděl." V témž roce byla polovina židů ve Wormsu vyvražděna. Podobné tragedie se opakovaly v celém Německu a po té i ve Francii. Když křižáci dobyli Jerusalem, zapálili synagogu se všemi židy uvnitř. Bylo vyvražděno asi dvacet tisíc lidí.


V 11.století se volby řešily tak, že se kardinálové, jako představitelé místního duchovenstva, stávali jedinými voliči. Touto dobou již duchovní úplně odmítli blaženost a prohlašovali krveprolévání za své oficiální učení.

Koncem 11.století vydal papež Urban II. dekret, podle něhož mají být kacíři mučeni a zabiti. Rusko je v tomto století dějištěm četných pohanských vzpour. V Bulharsku se namísto pohanských bouří objevila sekta Bogomilů, která je posléze církví stíhána pro kacířství.


1147 - druhá křížová výprava vypravila dvě vojska na území Polabských Slovanů proti pohanským Veletům a proti Pomořanům, později vytáhli také proti Obodritům.

1171 - Jindřich II. získává Irsko a když biskupství uzná jej a jeho následovníky králi Irska, zahajuje pod požehnáním papeže jeho dlouhou a tragickou okupaci.

1179 a 1215 - na III. a IV. Lateránském koncilu církev kodifikuje všechna uzákonění proti židům, kteří musí nosit odznak hanby, mají zakázaný kontakt s křesťany, nesmějí vykonávat žádný úřad, jsou zbaveni pozemků, mají zákaz vlastnit obchod, jsou nahnáni do ghett, jež jsou v noci uzavřena.

1181 - prohlásil papež Lucius III., že všechny spory mezi katolíky jsou těžkým hříchem, jež odmítají papežovu autoritu.

1184 - byla veronským koncilem dána do klatby náboženská sekta Valdenských, jejichž stoupenci byli pronásledováni do konce sedmnáctého století.

1199 - křižácký rytíř Šimon z Montfortu směl dle katolických zásad zahubit tolik lidí, kolik chtěl. Při dobytí hradu v Bramu své vězně nezabil, nechal jim uřezat nosy, vypíchat oči a nechal je odejít. Po úspěšném obléhání Minervy nechal sto čtyřicet kacířů bez jakéhokoli soudu na louce naházet do jediného velkého ohně. Vše se odehrávalo pod přísným dohledem církve. Vše se často opakovalo za mnohokrát větších obětí a ještě odpornějších zločinných skutků. Jedním z nejbrutálnějších byl masakr v Lavauru. Inocenc předem posvětil naprosto všechno, čeho se tento křižácký rytíř dopustil a na IV. Lateránském koncilu jej nazval odvážným křesťanským džentlmenem.


Ve 12.století Gracián, mnich z Boloně, prohlásil, že papež je nadřazený a že je zákonodárcem všech zákonů bez omezení.

1203 - katoličtí rytíři se během IV.křížové výpravy dopustili mnoha barbarských zločinů a vydrancovali Konstantinopol. Znesvětili hroby císařů v chrámu sv.Sofie, ženy byli znásilněny a povražděny.

1205 - papež Inocenc III. prohlásil: "My jsme náměstci Ježíše Krista, před nímž by každé koleno mělo pokleknout - včetně kolena královského a císařského." "Každý duchovní musí poslouchat papeže, dokonce i tehdy, když mu přikáže něco špatného; protože nikdo nesmí soudit papeže." Pobil ohněm a mečem stovky tisíc kacířů - muže, ženy i děti - a je odpovědný za vyhlazení tzv. albigenských. Za své vlády zahalil křesťanství do teroru a neprohrál jedinou bitvu.V jedné ze svých bul anuloval Velkou listinu svobod a exkomunikoval každého, kdo by chtěl její nároky uplatňovat. Tato "Magna charta libertatum" je často označována za základ anglických svobod a parlamentarismu a je tedy na místě se domnívat, že všichni Angličané jsou stále exkomunikováni. Kromě jiného také prohlásil, že kdo omezuje svá slova na ano a ne, je kacíř, jež zasluhuje smrt. (Mt 5,37)

1208 - papež Inocenc III. vydal svoji bulu o církevním prokletí proti kacířům, která měla za následek křížovou výpravu proti albigenským. Křižákům papež nabízel zvláštní odpustek a pozemek v Languedocu. Výpravy se zúčastnilo dvacet tisíc kavaleristů a asi dvě stě tisíc pěších vojáků. Po obléhání vtrhli do města Beziérs a kudy šli, tudy plenili a vraždili. Měšťané se snažili ukrýt do katedrál a kostelů. V samotném kostele Maří Magdaleny bylo sedm tisíc žen, dětí a starších lidí. Útočníci neušetřili nikoho, ani děti. Šlo o masakr, který neměl v historii Evropy žádné obdoby.

1215 - na IV. lateránském koncilu papež Inocenc III. a účastníci ochotně uzákonili církevní antisemitismus.

1227 - papež Řehoř IX. prohlásil, že papež je pánem a vládcem světa a věcí stejně jako lidí. S jeho vstupem na trůn začal obrovský teror.

1229 - Řehoř IX. prohlásil, že povinností každého katolíka je pronásledovat kacíře.

1232 - Řehoř IX. vydal bulu, s níž zavedl inkvizici.

1233 - papež svým dekretem svěřil vedení inkvizice řádu dominikánů. Hlavní inkvizitor Svaté říše římské Konrád z Marburku, který se soustředil zejména na různé skupiny kacířů v Alsasku a Porýní, prohlašoval, že s radostí dá upálit sto lidí, bude-li mezi nimi alespoň jeden viník.

1239 - nechal inkvizitor Robert le Bougre během jediného týdne postavit před inkviziční soud celé město a posléze nechal všechny upálit včetně biskupa.

1243 - vydal papež Inocenc IV. bulu Ad extirpanda, která dovoluje inkvizici používat mučení, které do této doby bylo zakázáno, jako nástroj proti kacířství. Svět se tak minimálně na šest století vrací nejen do desátého století, kdy bylo mučení postaveno mimo zákon, ale i do dob, v nichž křesťanství bylo pouze směšnou sektou, jejíž odpůrci nenapáchali ani setinu zločinů papežem pověřených inkvizitorů. Nakonec papežství ve většině špatných zvyků pokračovalo ještě dlouho potom, co je všechny civilizované země v Evropě zrušily. (mj. bití, palečnice i natahování na skřipec nebylo považováno za mučení, ale pouze za jakousi předehru; jeden z arcibiskupů dokonce sestavil ceník mučících úkonů, za které pak platila rodina odsouzeného, což se nakonec stalo naprosto běžnou praxí)

1277 - papež Mikuláš III. si nahromadil obrovské jmění, jež pocházelo z konfiskací majetku obětí obviněných z kacířství.

1294 - papež Bonifác VIII. prohlašoval, že slepá poslušnost jeho autoritě je pro spásu nezbytná. Každý lidský tvor musí činit tak, jak mu papež řekne. Proti rodině Colonnů, jež chtěli zpochybnit jeho volbu, vyslal křižáckou výpravu, která zničila jejich tvrze a pobila a zotročila venkovany na jejich pozemcích. Těm pak poskytlo útočiště město Palestrina, které bylo při šesti tisících mrtvých srovnáno se zemí. Sepsal bulu Unam Sanctam, která říká: "…existuje jenom jediná, katolická a apoštolská církev mimo níž není spása ani odpuštění hříchů." "Vyhlašujeme, oznamujeme a určujeme, že pro spásu každého tvora je absolutně nezbytné, aby se podřídil římskému papeži."

Ve 13.století sv. Bonaventura, kardinál a františkánský opat, přirovnal Řím k apokalyptickému hampejzu, jenž opíjí krále i národy vínem svých nevěstek. Prohlásil, že v Římě nenašel nic než chtíč a svatokupectví i v nejvyšších církevních kruzích.

V těchž letech uznávaný teolog a filosof, Tomáš Akvinský, napsal, že ženy jsou muži, kteří se tak docela nevydařily; jejich duše jednoduše ještě nebyly natolik silné, aby se vytvořila mužská postava nebo vyšší mužský intelekt. Tvrdil, že ženské pohlaví bylo výsledkem vadného semene. V tomto století vyšlo jasně najevo, že kacíři nemají žádná práva. Proti tomuto učení, jež se stalo nedílnou součástí katolické doktríny, neprotestoval po více než tři staletí vůbec žádný z papežů.

Hlavním principem papežem pověřených dominikánských inkvizitorů bylo, že je lépe, když zemře sto nevinných lidí, než aby unikl jediný kacíř nebo čarodějnice. Na papežův příkaz měli zakázáno mít jakékoli slitování a ještě před sto lety byla ve Svatém oficiu (papežově domě) vystavena Černá kniha, jež byla podrobným manuálem pro inkvizitory. Papežův dekret nařizoval, že mučení se smí provádět pouze jednou, tento pojem však nebyl nijak časově omezen. Inkvizitoři byli placeni z výtěžků konfiskací majetku obětí. Papež a inkvizitoři se často o kořist dělili napůl. I když vězni, podrobenému mučení, nebylo dokázáno, že jednal kacířsky, mohl být odsouzen za to, že kacířsky myslel. Za celou dobu svého působení inkvizitoři neodložili jediný případ, žádný záznam o osvobozujícím rozsudku totiž neexistuje.

Papež uznal tvrzení, že ďábel se objevuje na sabatech čarodějnic, kde se jeho následovníci oddávali nejnemravnějším praktikám a zesměšňování katolické církve.

Francouz Henri Boguet dokonce napsal ve své příručce, aby byly mučeny i malé děti. Mezi odsouzenými byly často třeba i šestileté dívky. Z historických pramenů temného středověku se pak lze jednoduše dozvědět, že biskup ze Ženevy nechal upálit během tří měsíců pět set lidí, biskup z Bambergu šest set a biskup z Würzburgu devět set.

1305 - nechal Klement V. obvinit z čarodějnictví templáře, o nichž záhy vznikl mýtus o uctívání boha - kozla zvaného „bafomet“.

1320 - papež Jan XXII. jednoho jediného dne exkomunikoval jednoho patriarchu, pět arcibiskupů, třicet biskupů a čtyřicet šest opatů, jejichž jediným zločinem bylo, že se zpozdily s odváděním daní papežovi. Vydal bulu „Super illius specula“ namířenou proti zločincům, kteří se smluvili se Satanem.

1323 - papež Jan XXII. prohlásil: "Tvrzení, že Kristus a apoštolové neměli žádný majetek, je překrucování Písma svatého." Františkáni, asi sto čtrnáct, tak byli odsouzeni na hranici.

1327 - je inkvizicí odsouzen a se svými knihami upálen profesor astrologie na bolognské univerzitě Cecco d'Ascoli.

1342 - papež Klement VI. (papež z Avignonu) měl velkou část svého paláce vyhrazenu pro mučírnu inkvizice.

1370 - velký inkvizitor Aragonie Nicolas Eymeric proslul konfiskacemi, spálením mnoha knih a napsáním inkvizitorské příručky.

1378 - papež Urban VI. exkomunikoval krále Karla Neapolského, nechal popravit pět buřičských kardinálů

1377 - vzdoropapež Klement VII. z Avignonu nechal vyvraždit v Ceseně všech osm tisíc obyvatel včetně dětí

1389 - zvolený Bonifác IX. byl vrah a snad největší svatokupec v historii papežství.

1400 - byly obviněni z čarodějnictví muži a ženy švýcarského Simmenthalu.

1414 - kostnický koncil prohlásil, že má autoritu nad papežem, čímž sesadil tehdejší tři papeže a zakončil tak schizma.

1415 - na kostnickém koncilu je bez možnosti vlastní obhajoby při zinscenovaném obvinění zaživa upálen mistr Jan Hus.

1421 - 1440 je vedeno veliké množství čarodějnických procesů v jihovýchodní Francii.

1428 - ve švýcarském kantonu Valais bylo sedm set lidí nařčeno z toho, že patří k satanistické sektě.

1430 - papež Evžen IV. nabádal inkvizici k vymýcení všech kouzelníků a věštců.

1431 - je jako kacířka upálena Jana z Arku. O pět set let později je prohlášena za svatou.

1440 - papežův pomocník Lorenzo Valla dokázal, že tzv. konstantinovská donace je padělek a že jde o podvod. Řím Vallovy argumenty neuznal.

1453 - byly odhaleny čarodějnice v Normandii.

1456 - se stal papežem Alexandr VI., jenž po svém zvolení ztratil již poslední morální zábrany. Sesazen být nemohl, neboť to nedovoloval systém. V této době bylo v Římě již naprosto vše na prodej, od farností a odpustků až po kardinálské klobouky i papežství samotné. Měl prý poměr se svou dcerou , její matkou i její babičkou. Unést někomu ženu, znásilnit ji a hodit do Tiberu pokládal za maličkost. V Římě této doby se denně páchalo v průměru čtrnáct vražd a Alexandr viníka bez nejmenších rozpaků vždy propustil, pokud zaplatil. Často za tučný poplatek nechal jmenovat kardinály, které poté nechal otrávit, aby se zvýšil jejich obrat, jejich majetek zdědila církev neboli papež sám.

1458 - inkvizice nejvíce slídila v Gaskoňsku, ve Švýcarsku, Arrasu a Savojsku.

1471 - papež Sixtus IV. Povolil v Římě nevěstince, jež mu vynášely tisíce dukátů. Začal úspěšně prodávat odpustky i mrtvým, za něž byli příbuzní ochotni sáhnout hluboko do své kapsy.

1478 - vydal Sixtus IV. bulu, s níž uznal inkvizici v Kastilii.

1480 - Sixtus IV ustavil inkvizici ve Španělsku

1482 – jenom v Andalusii bylo upáleno tisíce kacířů.

1483 - byl jmenován jako Velký inkvizitor mnich Tomáš Torquemada, jenž poslal na hranici více jak deset tisíc obětí a minimálně sto tisíc jich odsoudil k doživotnímu žaláři.

1484 - vydal papež Inocenc VIII. bulu „Summis desiderantes affectibus“ proti čarodějnictví, jež záhy poté odstartovala obrovský hon na čarodějnice. Každý, kdo by se jen pokusil popřít existenci čarodějnic nebo čarodějnictví, byl okamžitě považován za kacíře. Příčinou k tomuto neuvěřitelnému a nelidskému běsnění byl výrok z Exodu: "Čarodějnici nenecháš naživu" (Ex 22,17)

1486 - napsali papežem pověření dominikáni Heinrich Kramer a Jakub Sprenger „Malleus Maleficaru - Kladivo na čarodějnice, příručku k objevení a trestání čarodějnic, plnou vrozené nenávisti k ženám a sexu, který je podle této "knihy“ natolik špatný, že tvoří hlavní dveře - jimiž vstupuje ďábel. Předmluvou k této knize byla samotná bula Inocence VIII.

1490 - papež Inocenc VIII. vydal edikt proti židům ve Španělsku. Došlo tak k vlně emigrací nepodobných těm, které předcházely druhou světovou válku.

V patnáctém století bylo za každé léno papežského stolce, opatství a farnost, za každý odpustek stanoven pevný poplatek. Církev bohatla z prodeje tzv. dispensí (prominutí) často extrémních i nemožných zákonů.

1503 - si cestu k papežství uplatil Julius II. Měl úspěchy na válečném poli a pro papežskou korunu vybojoval nová teritoria, dolní Popádí, Boloňskou republiku, Parmu a Piacenzu, které Vatikán ovládal až do konce devatenáctého století.

1506 - obnovil Julius II. odpustky na dalších dvacet let.

1510 - bylo v severní Itálii, v Brescii upáleno sedmdesát mužů a žen.

1514 - bylo tři sta lidí upáleno v Comu. Ročně zde pravidelně bylo zaživa upáleno na sto čarodějnic, asi do roku 1525.

1516 - francouzský král František I. získal od papeže četné pravomoci nad katolickou církví.

1517 - augistiánský mnich Martin Luther přibil na vrata Albertovi zámecké kaple ve Wittenbergu svoji listinu „Devadesát pět tezí“ o odpustcích.

1520 - papež Lev X. exkomunikoval Luthera kromě jiného i za to, že se odvážil říci, že upalování kacířů se děje proti boží vůli.

1522 - papež Hadrián VI. přiznal sněmu v Norimberku, že mnoho let se v Petrově stolci děly ohavné věci, zlořády v církevních záležitostech, přestupky proti božím přikázáním a že všechno tam bylo příliš zvrácené.

1527 - propukly hony na čarodějnice v navarrském kraji, Tyrolsku, Lombardii, kolem Říma, v Alsasku a na mnoha místech v Německu.

1538 - se opakovala tatáž situace na těchž místech.

1542 - byla papežem Pavlem III. založena Římská inkvizice, čímž církevní soudy získaly ještě větší nadvládu nad soudem civilním.

1545 - francouzský král se pod patronátem papeže rozhodl zlikvidovat hnutí kacířské sekty valdenských, čehož důsledkem bylo zničeno 29 vesnic a vyvražděno přes tři tisíce lidí.

1555 - Pavel IV. prohlásil: "Nikdo se nesmí tak snížit, aby toleroval židy." "Kdyby můj vlastní otec byl kacířem, osobně bych nanosil dříví na jeho hranici." Vydal protižidovskou bulu „Cum nimis absurdum“, jež si nijak nezadala s norimberskými zákony z roku 1935, byla jakýmsi mezníkem v historii antisemitismu. Během jeho krátké vlády se počet obyvatel Říma snížil téměř na polovinu. Jeho následovníci Lev XII., Pius VIII., Řehoř XVI., Pius IX., byli jeho velice dobrými žáky.

1557 - vydal papež Pavel IV. bulu „Cum ex Apostolatus officio“, v níž prohlašoval, že je nejvyšší pontifex, velekněz, představitel boha na Zemi a jako takový má neomezené právo sesadit každého panovníka, vystavit každou zemi invazi křižáckých vojsk a sesadit každého z jeho funkce bez soudu a možnosti obhajoby. Oslepil jej přízrak kacířství natolik, že jeho inkvizitoři začali odsuzovat k smrti smilníky, homosexuály, herce, klauny, dokonce i sochaře. Pronásledoval židy více, než kterýkoli jiný papež. Jako kardinál nechal spálit všechny knihy, které pokládal za zhoubné.

1559 - zavedl Pavel IV. index zakázaných knih. Všichni autoři, kteří si cenili svůj vlastní život, okamžitě přestali psát. Všechny tiskoviny byly kontrolovány státními i církevními úřady.

1561 - zuřil strašlivý hon na čarodějnice v luteránském Brunšvicku, který pokračoval i v roce 1590, kdy do Wolfenbütelu svezli na upálení čarodějnice z celého okolí.

1563 - koncil prohlásil: "Jestliže někdo tvrdí, že stav manželství je nad stavem panenství nebo celibátu a že není lepší a požehnanější zůstat panenským a v celibátu než být ve spojení manželského svazku, ať je proklet."

1564 - Tridentský koncil připravil nový a mnohem podrobnější index zakázaných knih.

1566 - byl zvolen papežem Velký inkvizitor Pius V. Napsal bulu „Regnans in Excelsis“, do níž začlenil i verdikt, v němž anglickou královnu Alžbětu prohlásil za kacířku a podněcovatelku kacířů. Důsledkem této buly se z anglických katolíků stali zrádci a více jak sto kněží bylo v jejím důsledku usmrceno.

1570 - procesy propukly v Poitiers, Bordeaux, Le Mans, Toulouse, Avignonu a mnoha dalších místech Francie.

1571- byla v Římě Piem V. založena kongregace indexu zakázaných knih, která své seznamy pravidelně aktualizovala.

1572 - je po sérii hugenotských válek v Paříži povražděno nejméně dva tisíce hugenotů o tzv. bartolomějské noci na popud Kateřiny Medicejské za stálé podpory papeže.

1575 - se konalo veliké množství poprav v Alsasku.

1579 - vyhlásil církevní koncil v Melunu, že každý šarlatán a věštec a všichni, kdo praktikují nekromancii, pyromancii, chiromancii a hydromancii , musí být trestáni smrtí.

1580 - došlo v Trevíru k mnoha případům upálení při kampani, která měla původně za úkol potlačit protestantství a vyhnat židy. V důsledku komplexních procesů byli dvě vesnice prakticky vymazány z mapy. Nesmírně kruté postihy propukly též v Lucembursku a v Lotrinsku až do roku 1595. Filosof, ekonom a právník Jean Bodin vydal spis „Démonomanie des Sorciers“ - v němž schvaloval i mučení dětí.

1582 - se konaly procesy s čarodějnicemi v Braniborsku a Württembersku.

1583 - papež Sixtus V. bulou „Coeli et terrae creator“ zakázal astrologii a všechny formy věštění, které označil za neuskutečnitelné bez pomoci ďábla.

1589 - vydal katolický biskup Peter Binsfeld návod na stíhání čarodějnic „Tractatus de Confessionibus Maleficorum“.

1589 - bylo v saském Quendlinburgu během jediného dne upáleno sto třicet tři čarodějnic.

1590 - počínaje a 1680 konče bylo ve Skotsku popraveno na čtyři tisíce čtyři sta čarodějnic.

1592 - bylo nizozemským dekretem vyhlášeno, že přestože již bylo upáleno mnoho žen, tak počet těch, s nimiž je nutné se vypořádat, je mnohem větší.

1595 - vydal právník, jenž poslal za patnáct let na hranici devět set čarodějnic, Nicolas Remy, příručku pro zastánce tvrdých postihů čarodějnic „Demonolatreiae“. V jejich stíhání ještě pokračoval do roku 1612.

1599 - vydal Martin del Ria uznávaný spis pro odhalení a vyhlazení čarodějnic.

V 16. století se kardinálské klobouky prodávají v průměru za třicet tisíc dukátů, papež Lev X. měl na prodej 2150 svých úřadů. V každé zemi vlastní církev nesmírné bohatství a v Německu je v duchovních rukou celá polovina. Obchod s odpustky byl snad na svém vrcholu.

1600 - byl na příkaz inkvizice zaživa upálen astronom, filosof a básník Giordano Bruno.

1600 - bylo v Mnichově popraveno jedenáct lidí. Než byli zaživa upáleni, šesti z nich bylo cestou k hranici trháno maso z těla rozžhavenými kleštěmi, jedné ženě byly uříznuty prsy, pět mužů bylo lámáno v kole a jeden muž byl naražen na kůl.

1602 - právník Henri Boguet vydal příručku pro inkvizitory Discours des Sorciers. Jen v samotném Burgundsku nechal popravit na šest set čarodějnic. Používal nejkrutějších inkvizičních metod a nepůsobilo mu žádné problémy zahrnout do svých procesů i děti.

1603 - sadistický soudce Balthasar Ross nechal do roku 1606 ve Fuldě upálit na tři stovky lidí.

1605 - Klement VIII. napadl nantský edikt z roku 1598, protože poskytoval stejná práva všem, bez ohledu na jejich náboženské vyznání.

1608 - vydal italský mnich Francesco Gauzz další autoritativní příručku „Compendium Maleficarum“.

1609 - byl jmenován hlavním inkvizitorem v kraji Basků v jihozápadní Francii Pierre de Lancre. Už jen za pouhé čtyři měsíce dal upálit na šest set lidí.

1610 - za zhruba dvacetileté období bylo v západošvýcarském kantonu Vaud popraveno bez mála šest set čarodějnic. Procesy se nadále konaly v Tyrolsku a Alsasku.

1616 - papež Pavel V. vydal rozhodnutí, aby koperníkovský názor, že Slunce je nehybným středem vesmíru, byl posuzován jako bláznivý a absurdní, po filosofické stránce mylný a po stránce formální kacířský. Na základě tohoto rozhodnutí zakázala inkvizice astronomu Galileu Galileiovi vydat cokoli nového nebo vydávat jeho stará díla. Musel se zavázat, že své názory nebude vyučovat, ani obhajovat, ani o nich diskutovat. Koperníka dala církev na index zakázaných knih, kde zůstal až do roku 1822.

1620 - upálil kníže-biskup ve Würzburku během jediného roku devět set místních čarodějnic. Jeho bratranec z Bamberku jich nechal upálit šest set. Byly nemilosrdně upalovány mladé dívky a stovky dětí v rozmezí tří až čtrnácti let.

1630 - Galileo Galilei vydal své dílo Systém světa. V těchto letech dosáhl svého vrcholu hon na čarodějnice v německém Bambergu, Würzburgu, Mohuči, Kolíně, Brunšvicku, Nassau, Badenu, Braniborsku, Trevíru a Württembersku. V hraničních oblastech Lotrinska a Alsaska bylo údajně mezi lety 1615 a 1635 upáleno na pět tisíc čarodějnic. K podobným ukrutnostem též docházelo v Normandii a v Bambergu se na hranici, kromě předních občanů města ocitl i sám starosta Johannes Junius.

1633 - Galileo Galilei je na základě soudu, vyneseným Svatým oficiem důvodně podzírán z kacířství. Jeho knihy byly zakázány. Posléze byl na příkaz římské inkvizice přinucen v souladu s katolickou vírou, že Země je nehybným středem vesmíru. Církev se ve skutečnosti mýlila a jestliže již dnes katolíci prohlašují, že to vlastně ani nebyla katolická doktrína, může si vůbec být někdo jakoukoli katolickou doktrínou jistý? A dodnes Řím vůbec nespěchá s tím, aby se vůbec omluvil.

1648 - když vestfálský mír prohlašuje, že občané, jejichž náboženské vyznání se liší od vyznání jejich panovníků, mají mít stejná práva jako ostatní občané v tomto státě, papež Inocenc X. to odsoudil a katolická církev zavrhla jako prohlášení škodlivé, nekřesťanské…atd.

1650 - byla ve slezské Nyse postavena velká pec pro úsporné upalování čarodějnic, která si vyžádala více jak tisíc obětí včetně dětí. Podobná pec, asi šedesát metrů vysoká, byla postavena již dříve v Avignonu.

1652 - došlo k velikým postihům čarodějnic v Ženevě.

1657 - římská inkvizice vydala bez jediné sebemenší známky lítosti prohlášení, v němž oznamuje, že ani jediný čarodějnický proces nebyl správně veden.

1666 - byly velice četné čarodějnické procesy vedeny v Sasku a Švédsku.

1677 - se vedli procesy s čarodějnicemi ještě v Salcburku, ve Štýrsku a Meklenbursku.

1682 - byly ukončeny hony na čarodějnice.

1685 - je na církevní podnět zrušen nantský edikt, v důsledku čehož v následujících třech letech opustilo na padesát tisíc rodin protestantů.

V 17.století prohlásil kardinál Bellarmine: "Kdyby se papež dopustil omylu tím, že by hříchy povolil a ctnosti zakázal, církev by musela považovat hříchy za dobré a ctnosti za neřestné, protože jinak by se prohřešila proti svědomí." Na celkový počet obětí, jenž si vyžádaly čarodějnické procesy se odhady různí, od několika set tisíc do devíti miliónů.

1715 - byly vedeny procesy v Bavorsku až do roku 1734.

1740- Benedikt XIV. Prohlásil, že papež je hlavní kněz celé církve, který může vzít z jurisdikce biskupa jakoukoli místní církev, kdykoli si to bude přát. Biskupové proto na úkor víry přísahají nikoli službu církvi a náboženství, ale pouze a jen papeži, a to doslova. Přísná autokracie je v papežství na prvním místě.

1782 - se konala v souvislosti s čarodějnictvím ve švýcarském Glarusu poslední zákonná poprava.

1789 - Francouzská revoluce byla v očích papežů ďáblovo dílo, a proto se katolická církev uzavřela do sebe a živila se pouze svým starým dědictvím.

1808 - když Napoleon dobyl Španělsko, tak dominikáni, často zabarikádovaní ve svých klášteřích, popírali existenci mučíren. Místnosti plné nahých, mnohdy duševně chorých vězňů však byly objeveny a po vyklizení byly vyhozeny do povětří.

1813 - byla zrušena španělská inkvizice.

1814 - zavedl papež Pius VII. po propuštění z francouzského zajetí znovu Svatou inkvizici za rouhání se, nemorální chování, neúctu k církvi, neúčast na jejích oslavách, nedodržování půstu a odříkání s pravé víry.

1816 - Pius VII. zakázal při soudech používat mučení.

1828 - Lev XII. opět nechal pozavírat všechny židy do ghett.

1829 - bylo s každým, kdo třeba jen přechovával knihu, kterou napsal kacíř, nakládáno jako s kacířem.

1831 - od tohoto roku napadali papežové každou novou ústavu (rakouskou, francouzskou, belgickou) jako bezbožnou. Všechny tyto ústavy se pouze odvážily zaručit svobodu svědomí, svobodu tisku, svobodné parlamentní instituce.

1832 - papež Řehoř XVI. ve svém díle „Mirari“ označil svobodu svědomí jako bláznivý názor. Napsal, že náboženská svoboda plyne z té nejs*****utější stoky indiferentismu a hbitě odsoudil svobodu náboženství, tisku, shromažďování a výchovy jako špinavý kanál plný kacířských zvratků.

1838 - lord Maculay, jenž v tomto roce navštívil Itálii, napsal: "Domnívám se, že papežské státy jsou nejhůře ovládanými státy v civilizovaném světě a neschopnost policie, zkorumpovanost státních úředníků, drancování zemí roste tak rychle a v takové míře, že to neunikne pozornosti ani toho nejnedbalejšího cestovatele." Zhruba o třicet let později byly papežské státy již zralé na povstání. Piovi IX. bylo učiněno mnoho nabídek na setkání, aby zachránil Itálii i papežství, ale papež měl za to, že moderní civilizace pochází od ďábla, kdy on odmítl jednat s princi temnot. Když děla generála Cadorny prorazila Aureliánskou zeď, byl to pro davy v ulicích den jejich osvobození. "Svého" území se papež odmítl vzdát a prohlašoval, že pánu může sloužit pouze jako panovník.

1852 - činil papež Pius IX. nátlak na Toskánsko, aby zakázalo židovským doktorům vykonávat svou praxi. Rakouskou ústavu odsoudil zejména za to, že dovolovala protestantům a židům mít svoje vlastní školy a koleje.

1856 - vydal papež Pius IX. edikt, který nadále v papežském státě povoloval exkomunikace, konfiskace, doživotní vězení i tajné popravy. Stejně tak čtení knih z indexu bylo pojímáno jakožto zločin.

1864 - papež Pius IX. ve svém díle „Quanta Cura“ napadl svobodu náboženství a postavil ji na roveň se svobodou smrti a odsoudil ve svém sylabu omylů názor, že křesťanství by už nemělo být jediným náboženstvím v zemi. Za největší katastrofu považoval nástup demokracie. Tzv. Katalog omylů odsoudil veškerý lidský pokrok.

1869 - I. vatikánský koncil prohlásil, že pro spásu je nezbytné věřit v nejvyšší moc papeže a jeho neomylnost. První vatikánský koncil tak popřel vše, co první koncily zavedly a co bylo jednoznačně prohlášeno v Kostnici, kterou bylo ukončeno tehdejší schizma. Vatikánským koncilem bylo jasně dáno, že papež je svým vlastním pánem; neexistuje žádná kontrola ani skládání účtů, žádná diskuse, žádná parlamentní opozice. Svět se může stát demokratičtějším, církev nikdy. Papeži, který přišel o své státy, touha po absolutní moci vůbec neskončila, pouze měla pokračovat v oblasti pravdy. Po tomto koncilu bylo v církvi všechno centralizováno.

1870 - papež Pius IX. je v bazilice sv.Petra prohlášen za neomylného. Jako paradox pak zní závěr z I.vatikánského koncilu jenž hovoří o tom, že aby církev přežila, není nezbytný papež, ale Ježíš Kristus, jenž je opravdovou hlavou církve. V tomtéž roce se z věznic a kobek patřících inkvizici stali úřady a archivy, v nichž práce pokračuje stejně metodicky, pouze ne tak brutálně.

1870 - italská vojska, jež dobyla Řím, lidé zdravili jásotem jako při osvobození. Jedenáct dní na to dostali všichni židé svobody, jež jim papežství upíralo alespoň tisíc pět set let. Poslední ghetto v tehdejší Evropě bylo zbouráno.

1878 - papež Pius IX. prohlásil za omyl, že každý člověk může svobodně přijmout a vyznávat jakékoli náboženství, které bude považovat za správné.

1880 - Lev XIII. ve svých encyklikách prohlašoval, že církev má právo na náboženský monopol v kterémkoli státě a svobodu náboženství odsuzoval. V politické angažovanosti deklaroval, že je nutné myslet nejvíce na to, jak sloužit zájmům katolicismu. Dle něj katolíci byli nuceni hlasovat pouze pro ty, kdo se zaslíbili katolickým zájmům a nikdy před nimi nedávat přednost nikomu, kdo je nepřátelský vůči katolickému náboženství, které je jediným skutečným náboženstvím.

V 19.století papežové tvrdili, že církev a stát jsou nerozlučitelně spojeni. Svoboda není křesťanská, nejdůležitější je právo a pořádek, papežové tak svobodu napadali jeden po druhém a Vatikán odsoudil všechny evropské ústavy. Ještě ve druhé polovině tohoto století byla v Římě a papežských státech dosud židům odepírána naprostá většina jejich lidských práv.

1902 - je pod tlakem sdělovacích prostředků přejmenována Svatá inkvizice na Svaté oficium

1903 - Pius X. prohlásil, že papež, kterého Bůh uvedl do nejvyššího úřadu, nemá právo oddělovat politické záležitosti od víry. Katolická církev se tak stala jediným náboženský

Přečíst zbytek komentáře...



Re: Pokrytečtí sexuologové organizují sodomský rozklad křesťanské civilizace. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 06. červen 2007 @ 09:27:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Pozitivní hodnocení incestu a pedofilie, i když u tichomořských kmenů a u Laptšů, je propagací.
Oba dva sexuologové Zvěřina Jaroslav a Weiss Petr společně propagují incest mezi dcerou a vlastním otcem. Také pedofilní pohlavní styk dospělých mužů s malými děvčátky již od šesti let. Přitom propagačně dodávají, že tento pedofilní styk je pro tato děvčátka bez jakýchkoli negativních následků pro jejich psychosexuální vývoj. Viz věty: „U některých tichomořských kmenů ….se za incest považuje pohlavní styk s bratrem matky, ne však s vlastním otcem. …..u indického kmene Laptšů je však naprosto obvyklý sexuální styk dospělých mužů s dívkami od šesti let, a to bez jakýchkoli negativních následků pro jejich psychosexuální vývoj.“
Viz celé: Zvěřina, Jaroslav a Weiss, Petr, Sexuální chování v ČR – situace a trendy, Portál, Praha 2001, str.14.
Cituji:
"„Politické a filozofické systémy v nejobecnějším slova smyslu sankcionují konkrétní projevy sexuálního chování i sexuální morálky dané doby. Je proto pochopitelné, že obsah toho, co je v sexu považováno za "normální", je do značné míry determinováno konkrétně historicky, a není tedy neměnné. O tom, že naše pojetí sexuální morálky není univerzální, nás přesvědčují i výzkumy kulturních antropologů, kteří od počátku století přinášejí překvapující poznatky o odlišnostech sexuálního chování příslušníků relativně izolovaných společenství. U některých tichomořských kmenů se kupř. setkáváme s úplně odlišným pojetím incestu, kdy se za incest považuje pohlavní styk s bratrem matky, ne však s vlastním otcem. Podobně tabuizován jako incest je v našich podmínkách i sex s dětmi – u indického kmene Laptšů je však naprosto obvyklý sexuální styk dospělých mužů s dívkami od šesti let, a to bez jakýchkoli negativních následků pro jejich psychosexuální vývoj. U některých polynéských národů je pak rituální polykání semene dospívajícími chlapci při felaci (tedy při dráždění penisu ústy) dospělých bojovníků znakem posilování maskulinity, zatímco v našich podmínkách je receptivní homosexuální chování spojováno spíše s feminitou.“"

Kéž Zvěřinovi, Weissovi a jejich spolupracovníkům svatý Bůh v legalizaci incestu a pedofilie zabrání!


Zvěřina a Weiss se kromě propagace incestu a pedofilie proviňují ještě pokrytectvím, neboť oni vědí, že sexuální zneužití v dětství má negativní následky pro psychosexuální vývoj.
Na str. 58 téže knihy (Zvěřina Jaroslav a Weiss Petr, Sexuální chování v ČR – situace a trendy, Portál, Praha 2001) totiž píší: „Sexuální spokojenost může být ovlivněna i sexuálním zneužitím v dětství. Podle Drapeho a spol. jsou nejčastějšími problémy v dětství zneužitých žen schopnost mít sexuální styk, ale bez potěšení, a neschopnost udržet trvalý sexuální vztah. V dětství zneužité ženy z hlediska celkové sexuální adaptace častěji trpí sexuálními poruchami a jsou ve srovnání s nezneužitými ženami častěji nespokojené se svým sexuálním životem.“
Na str.117 uprostřed: „Pohlavně zneužité dívky častěji onanují a první soulož mají dříve než dívky nezneužité. V oblasti sexuálního chování je pak u obou pohlaví zřetelná tendence k promiskuitnějším sexuálním stykům a ke kontaktům s náhodnými sexuálními partnery.“
Na str.117 dole: „Největší rozdíly mezi zneužitými a nezneužitými muži a ženami se v našem souboru z roku 1993 projevily v méně obvyklých sexuálních zkušenostech. Byl to především vyšší výskyt homosexuálních zkušeností u zneužitých jedinců obojího pohlaví. Podle Rogerse a Terryho či Gianottena vede pohlavní zneužití v dětství u mužů k větší konfuzi a znejistění v oblasti pohlavní identity.“

------------
Proto je pro rodiče i národ velmi vhodné se za děti pravidelně modlit: „Otče náš..neuveď nás v pokušení, ale zbav nás od zlého“ a také před tímto pokušením sexuálního zneužití děti maximálně chránit.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




L.Halík (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 06. červen 2007 @ 11:11:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Nekřesťané povraždili nejvíc lidí za nejkratší dobu Nulo—
To je dáno technickým pokrokem ve 20 století,který umožnil masivní zabíjení  dříve technicky neproveditelné .Pokud si člověk uvědomí omezené středověké přestředky a počet obětí např. španělských inkvizitorů  nestačí se divit
--J.V. Džugašvili – Stalin—
Jak jste sám napsal –nedostudovaný pravoslavný kněz .Několikaletý pobyt v pravoslavném semináři v Thibilisy si něm tvrdě podepsal a vychoval ho k bezcitnosti-tvrdosti.  
--Adolf Hitler—
Věřící člověk polocírkevního typu  např.
 
Věřím dnes, že jednáním v duchu všemohoucího Stvořitele: tím, že se bráním Židovi, bojuji za dílo Pána.“ (Mein Kampf, s. 53)
Přečtěte si Main Kampf



L.Halík a propagace homosexuality v TV (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 06. červen 2007 @ 12:05:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pane Halíku,
viděl jsem reportáž na ČT -myslíte že by se měli zakázat Večerníčky které zřejmě propagují homosexualitu?- např.  Křemílek a Vochomůrka žijí spolu v jedné chaloupce bez nějakých žen nebo např. králičí samci  Bob a Bobek spolu žijí v jednou klobouku zřejmě také homosexuálové.   



dokichot (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 06. červen 2007 @ 12:51:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--argumentuje pravoslavnému křesťanovi poukázaním na kriminální pozadí instituce papežství. Tím projevil svoji neerudovanost a neznalost jak církevních dějin tak křesťanské symboliky.--
 
Ať se vám to líbí nebo ne ona "instituce papežství" je a byla jasně většinový proud v dějinách tothoto náboženství,proto jsem se zaměřil na toto samozřejmě šlo by připomenout i protenstanské zločince např. Kalvína atd. a navíc celá řada zmíněných zločinů proti lidskosti ještě spadá do doby kdy v církvi nenastal rozkol jak s východním náboženstvím ( tzv. Velké schizma v roce 1054 ) tak pozdější reformace na západě.Většinový římskokatolický  proud navíc ostatní  považuje víceméně za odpadlické a  označuje je za bludařské kromě pravoslaví  i když v posledních letech se oficiálně vlivem ekumenismu určité věci přehodnotily.Jinak instituce papežství má v podstatě svůj původ v evangeliu kdy papežové odvozují svou funkci od ap. Petra snad znáte  


A já ti pravím, že ty jsi Petr; a na té skále zbuduji svou církev a brány pekel ji nepřemohou.  

Matouš 16,18 



Re: Jen jedna vzpomínka na křesťanskou civilizaci (Skóre: 1)
Vložil: paganus v Středa, 06. červen 2007 @ 13:34:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, chudinka křesťanská civilizace. Po přečtení tohoto článku jsem s vypětím všech sil zatlačil slzu a kdybych byl doma sám, snad bych začal mlátit hlavou o zeď a volat k všemohoucímu: Proč? Co se to jen stalo, vzpomeňme přeci Konstantina, zakladatele státního dobra= křesťanské státní civilizace, který několik let poté, co uvěřil uprostřed jatek na Mulvijském mostě, vydal k obecnému blahu edikt o jednotě církve a přikázal, aby se donatistická církev včlenila do té katolické. Protože to nyní bylo ve jménu pána (ne jako když Diokletián nakazoval pronásledovat křesťany), císařovy příkazy byly s úsměvem provedeny- donatistické baziliky byly zabaveny a předány katolíkům. A protože leckteří ještě popichováni satanem odporovali, vyslal císař své apoštoly míru- římské těžkooděnce, aby zpravověrnili severní Afriku. Nějakým způsobem se stalo, že pod tíhou Konstantinovo argumentů zemřeli všichni obyvatelé města Bagai. V římské Numidii zavládl mír, protože z kupy heretiků se rázem stala pěkná kupa mrtvol. Já se nyní ptám: Jak je možné, že dílo tak významného muže, který doslova nese na svých bedrech vše dobré co bylo učiněno v dějinách Evropy, bylo odstraněno? Kam se poděla státní křesťanská civilizace?



L.Halík (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 06. červen 2007 @ 14:13:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Donatisté byli teroristy. Byli to předchůdci budoucího válečnického islámu. Tak jako Al Kajda vraždili. Císař Konstantin bránil to obyvatelstvo, které odmítlo přestoupit k teroristickým donatistům.--

Donatisté byli především ti,kteří byli proti návratu odpadlých křesťanů (kolaborujících především za císaře Diocletiana ) do církve. Vyskytlo se i násilné propagování těchto myšlenek (což také  i pro jejich odpůrce  není nic neobvyklého )  ovšem plést do toho islám je blábol a označovat někoho takto za teroristy je zkeslováním historie. Ono např. za okupace Německem byli Němci za teroristy považování partyzáni či atentátníci na Heydricha.    



Re: Sodomský rozklad křesťanské civilizace (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 07. červen 2007 @ 12:10:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímavé by bylo srovnání komunistického a adamitského přístupu k manželství. Mám pocit, že se příliš neliší...



bojovníkovi s větrnými mlýny (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 07. červen 2007 @ 20:48:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Opět se prozrazuješ, že nerozumíš zmíněným oborům.--

jak jinak

--Kalvín nebyl zločinec, je třeba čerpat z pramenů, nikoli z Zweigových románů.--

to jsou historická fakta žádné romány-nejdříve ho obyvatelé Ženevy vyhnali ,protože omezoval jejich osobní svobody,když se podruhé v roce 1561 vrátil začala jeho  diktátorská vláda s množstvím,masivního udávání, poprav a upalováním  např.  španělského lékaře ,objevitele malého krevního objevu  M. Serveta  vydal španělské invizici= skočil na hranici.

--A ani instituce papežství není založena na Bibli a ani na evangeliu--

Ty verše které jsem uvedl lze tak vykládat a většina lidí v ŘKC to tak dělá.Navíc Bible se zmiňuje o biskupech a papež jak známo je římský biskup,který postupem času získal výsosné postavení mezi ostatními.


 --(zde ti doporučuji přečíst si něco od německého katolického theologa jménem Otto Hermann Pesch) --

vykládat se to dá různě



L.Halík (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 07. červen 2007 @ 20:53:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Bohu žel naši čeští předkové-husité, které komunisti a T.G.Masaryk velebili až do nebe, byli podobně donatisticky násilničtí.--

To víte kdo zaseje vítr sklidí bouři viz. upálení Husa. Nasilničtí byli církevníci běžně např. účasníci křížových výprav při svém pochodu  tyranizovali evropské obyvatelstvo např. v maďarské nížině nebo  po dobytí Jeruzaléma bylo zmasakrováno muslimské i židovské obyvatelstvo.



Stránka vygenerována za: 0.49 sekundy