Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vavřinec.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 16185, komentáře < 7 dní: 229, komentářů celkem: 397007, adminů: 60, uživatelů: 5076  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 30 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
108978560
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech
Vloženo Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 19:27:49 CET Vložil: bolek

Charismatici poslal berkin

O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech

Petr Vlček / 1960 /

Je členem 1. sboru Apoštolské církve Praha. Přijal od Boha povolání služebníka v oblasti evangelizace. Je věřícím 30 let a po několika mocných dotycích Ježíše Krista přijal pomazání k službě nevěřícím. Se svou ženou Janou žije v malém domě na okraji Prahy.

Petr Vlček má své civilní zaměstnání a službě se věnuje ve svém volném čase. Je autorem básnických sbírek SCHODY NA PROSEK /1987/ , ÚVAHY a VIZE /1996/ a publikace NEJÚŽASNĚJŠÍ DOBRODRUŽSTVÍ : DIETA /2002/

Autora není třeba představovat, čtenář se o něm dozví, bude-li čtenářem pozorným, téměř všechno. Upřímnost, která je patrná z celého obsahu, je dokladem osobního svědectví o hledání vlastní cesty v duchovním životě autora.

Proto je i myšlenková hloubka Petrovy práce ryze ojedinělá a často i v mnohém skutečně originální. Autor citlivě ohledává základní pravdy o člověku a Bohu pod povrchem viditelných věcí. A právě u kořenů nám dává poznat jak je víra vážná věc. Ukazuje nám samotná dna našich životů a činí tak způsobem vskutku znamenitým:



Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda
od petrikvlcek v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 09:30:05 CET

Ty už jsi asi hodně nemocnej Jelimane, viď ?



Re: Re: Re: Re: Skrytá tvář charismatismu III- Bitvy 4. Anonymně mluvit nebo veřejně
od petrikvlcek v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 17:34:06 CET

Říkáš ty křiváku že :
že autoři Skryté tváře dospěli ve své publikaci jednoznačně ke správným závěrům. :-)
jednoznačně správné závěry ? To je stejné jako , že už ti docházejí lahváče. V Plusu u vás mají ještě otevřeno tak švihej, ať jsi rychle zpět. Přijel jsem z Markétkou z procházky a chci se pobavit. Ty jsi lepší než telka, vole.



Re: Re: Re: Hodnotím svědectví ve Skryté tváři charismatismu velmi pozitivně
od petrikvlcek v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 21:53:46 CET

Jenže ty nebuduješ, ty boříš křiváku. Tobě je v lidské kategorii těsno, a v běžných životních situacích se orientuješ jako prase, které uteklo na chvíli před řezníkem. Jidáš, než se oběsil stačil splodit tvého prapředka, že tvůj děda udal parašutisty se obecně ví. čím nás ještě překvapíš ?
Petr



Re: Re: Re: Re: Uzdravování nepřichází zpravidla najednou
od petrikvlcek v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 21:23:51 CET

No, já tě chápu, dnes dávaj v telce Texaský masakr motorovou pilou. Ty už jsi od rána nesvůj, viď ? No, když tak si to natoč na video, to fakt doporučuji. V noci přece píšeš udavačský dopisy. Pak si to skoukneš Jelimane. A dej pusu Jacobincode, pa.
 


Myslím, že máš problém se svou identitou. Tu křesťanskou sis udáváním vyřešil. Ještě zkus tu sexuální, blbe.
Tvůj Péťa 
 


Re: Re: Re: Zajímavá etuda
od petrikvlcek v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 09:38:44 CET

Milý 8882, trochu mi sice vadí, že se skrýváš pod anonymní nick. Ale je mi sympatické, že vidíš věci z určitého nadhledu. / To zde je vyjímečné /. Připravse, že si Tě stejně podaj taková máča Jako je Boxer,tk nebo icicle.



 
Každý z nás čtenářů, včetně autora jsme my. Jsme zástup lidí, které Stvořitel osobně zná a jsme propojeni Jeho láskou. Ne každý je ale schopen a ochoten tuto lásku toužit poznat, vnořit se do ní a žít s ní. Jak je jen málo lidí ochotných se v pokoře přizpůsobit Kristu tak, jak patrně od nás očekává, jak nás nabádá a někdy i ve svém slově přikazuje, ale i prosí prostřednictvím proroků a svědků. A právě autor se zde řadí do předlouhé kolony svědků, kteří touží říci druhým to, co prožili, prožívají a co se rozhodli ve svém životě otevřeně hlásat – jaký je vztah s Otcem, Synem a Duchem Svatým konkrétně.


Podobná témata

Charismatici

"O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech" | Přihlásit/Vytvořit účet | 123 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 20:35:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je fakt dobry slovnik, ale Petrik aj tak nema na svoj velky vzor "brasku" Olina. Ten je totiz omnoho viac vpredu ...len skoda ze asi nikto nema cas zostavit studiu Olinovych nadavok a arogancie. 

Olinova reakcia na cenzurovanie a zamlciavanie faktu hlavnymi slovenskymi mediami, ze ikona slovenskeho katolicizmu - biskup Vojtassak  
zdravil svojich nacistickych priatelov vzdavanim pocty Adolfovi Hitlerovi tkzv. "hajlovanim" :-)))

Je to Olinova reakcia na clanok:

ÚPN neumožnil odvysielať film, na ktorom hajloval biskup Vojtaššák



Citajte:


Re: dr. Alberto Rivera (Skóre: 1)
od Olin v Středa, 28. listopad 2007 @ 13:01:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

A jestlipak už ÚPN umožnil odvysílat film, jak jsi čůral proti větru?

Olin


[ Odpovědět ]

Re: Re: dr. Alberto Rivera (Skóre: 1)
od petrikvlcek (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 28. listopad 2007 @ 14:12:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Když máš na sobě několik pláštěnek, že přez ně už reálně nevnímáš svět, tak čůrání proti větru nevadí.

P.S. A neprovokuj, jo. Tk říkal, že se koupeš v krvi svých nebohých obětí. Nemohl bych se přít někdy taky vyčvachtat ?

Zlý muž Petr



[ Odpovědět ]

Re: Re: Re: dr. Alberto Rivera (Skóre: 1)
od Olin v Středa, 28. listopad 2007 @ 14:28:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Já mám spoustu obětí v Praze, tak se můžem rozdělit.

Olin



[ Odpovědět ]

Re: Re: Re: Re: dr. Alberto Rivera (Skóre: 1)
od petrikvlcek (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 28. listopad 2007 @ 14:32:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Tak to beru !
Snad Tk nebude mít nějaké nemísté řeči. To by mě mrzelo.
Petr






Znamena to teda, ze konfrontacia spojenia katolickej organizacie a nacizmu je podla Olina "curanie proti vetru"?

???





Re: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 21:01:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já bych řekl, že za to Jirka nemůže von ho Emil naváděl.



Re: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 21:23:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Koukněme!

Ten nevhodný výraz berkin se zase vynořil z bažin...
...a podle svých móresů zase bonzuje, kdo je kdo. To už tu pár měsíců nebylo. Kampak se zavrtá toto vtělení Petra Pettigrewa, pokud se zjistí,že si spletl vlčky? To víte, je to šedivý, nebezpečný.....to je hned!
Tak co pak bude? Prašivka? Netopýr? Nebo něco úplně panenského?


Olin



Re: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech (Skóre: 1)
Vložil: tk v Úterý, 04. prosinec 2007 @ 09:16:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pane berkin, je to opravdu zajímavý kontrast, který nám zde velmi pěkně ilustruje skrytou tvář charismatismu na příkladu jednojo jejho zapáleného obhájce. Pro laskavé čtenáře je to jistě zkušenost k nezahození, ale pro charismatiky to bude zřejmě jen banální historka, která bude zapomenuta dříve, než ji dočtou.  Jejich reakce na poodhalené skryté tváře svých soudruhů jsou velmi chápající. Příklad: Pan Krupa reagoval na podobnou smršť nepěkných výrazů staršího litvínovského sboru CB pro jakobin s velkými sympatiemi:

Můj dojem ale je, že Pattre teď třeba ujel, ale je ochotný obecně k omluvě, k ujasnění, k touze po nápravě ...Není ten, kdo by měl potřebu živit ten spor či jakýkoliv myslím...Volí silná slova,ale některá mají jakýsi empirický základ...Takže tato silná slova mají jistý reálný základ, uznáš sám...to labiláci a bonzáci jsou zdá se mi už pak urážky ..a celkově je to prostě emočně zabarvaný tón...Zkusme zapomínat na zranění a urážky a prostě držet se kdyžtak možnosti něčeho podstatného dobrat. Bolí to, ale je to nezbytné.

Podobné reakce lze čekat i na neslušnosti pana Vlčka a pana Kadlece. Je to tím, že jako charismatické autority mají zvláštní přístup k pocitům viny:

Důsledkem charismatického učení o spravedlnosti je i učení o tom, že pocit viny nesmí být prožíván (!). U Margiese se objevuje doktrína určující, že lidé, kteří se obrátili pod vlivem pocitu Boží svatosti a vlastní protikladné hříšnosti, jsou předurčeni k odpadnutí. V naší ukázce je propagována vcelku velmi cynická praktika, že totiž člověk se má okamžitě po vyznání hříchu cítit pohodově a vystupovat bez toho, že by dali najevo jakoukoli provinilost:

"Mezi vyznáním a povstáním nesmí být žádná doba, žádné prodlení. Je totiž typické pro stav náboženských křesťanů, že po hříchu zůstanou nějakou dobu dole v prachu. Myslí si, že dole musí zůstat, protože by bylo neslušné ihned vstát. Proč si to myslí? Protože mají mylné chápání spravedlnosti. Domnívají se, že novou spravedlnost si musí vysloužit pošmournou námahou a pocity smutku.

Domnívám se, že plachost a provinilost po prohřešku jsou morálními konstantami a jsou svědectvím svědomí ještě zcela nevyhaslého. Deklasovat je znamená dát zelenou otrlosti. Bratři se často podivují nad nepřítomností svědomí při mnohých činech tzv. charismatiků... Vysvětlí to tento oddíl dostatečně?

Autor však pokračuje..To všechno je jedna veliká lež. Křesťané, kteří chtějí vycházet ven s ofenzivní láskou, se musí naučit vstávat hned následující okamžik". Autor se pak domnívá, že "své duchovní učedníky potřebujeme učit, aby po vyznání hříchu byli během několika málo vteřin zase radostní. To nepoškozuje Boží svatost, to nedělá celou věc povrchní, to neumenšuje pohled na hrůzu hříchu, naopak je tím Bůh uctěn.Kdo je Bohu velmi blízko, ten bude právě díky prožívání Jeho přítomnosti a lásky hřích nenávidět a vyhýbat se mu "

To ano, jenže být v Boží blízkosti si neprotiřečí s pokorným vědomím, jací to jsme a co že jsme to spáchali . Později autor uvádí tuto nauku do vztahu s autoritou takto:

"Kde nejsou lidé takto učeni, okamžitě se vracet ke spravedlnosti, tam se pravidelně vyskytují stavy pocitů viny, deprese a sevřenost, pocity méněcennosti, neschopnost bránit se, dojem, že člověk nemá žádnou autoritu a z toho plynoucí pasivita". Pokud někdo má pocit viny, nikdy nemůže uplatňovat duchovní autoritu. Tak o tohle jde. Aniž chci kopírovat autorovu netoleranci, nemohu se zdržet a prohlásit tento výrok za nesmírně nepravdivý, zato však kořenový, principální pro zkoumané hnutí víry a hnutí inspirovaná.

Zajímavé, že právě tolik dovolávané misii a ofenzivní lásce nic tak neublíží, jako když se člověk bez jakýchkoli skrupulí hned po činu, kterým se proviní, agresivně domáhá slyšení. To v žádné společnosti neprojde, a autorita se tak nezískává, spíše pověst člověka se silným žaludkem. Autoru jde spíš ale o metafyzickou, nikoli morální autoritu, povaha této metafyzické autority je však podivná: jde o moc, kterou získám tím, že si nepřipustím pocit viny, tedy autorita je založená na tom, jak o sobě samém smýšlím - taková autorita je spíše autoritou sugerovanou nežli objektivně platnou. Jenže v metafyzickém duchovním světě charismatiků kategorie objektivní není....

Nejde mi vůbec o to, že bych chtěl propagovat pošmournost. Myslím si ale, že před nezdravou bázlivostí a ve spisku prosazovaným učením je řada mezipoloh. Že ostych po provinění je téměř vždy pozitivní. Že si můžeme být vědomi své hříšnosti a přece přijímat Boží pověření a pomoc k úkolům, které nám dává. Je mi až děsivé, jak autor linkuje jedinou správnou cestu a v jakých terminologických ražbách se vyjadřuje k stávajícímu pojetí: "lež", "zvrácené tradice", "katastrofa":

"Kde je chyba? Předně: v učení jsme přejali lež a zvrácené tradice." Metodou, jak spravedlnost přijmout, je verbálně ji vyznávat.

Jedná se o tzv. pozitivní vyznání:

"Jestliže sami nad sebou nevyhlásíme to, co nad námi vyhlašuje Bůh, zůstane naše duše v tomto zajetí. Je důležitou součástí učení o víře, že o sobě vyslovujeme to, co o nás vyslovuje Bůh, že o sobě říkáme, že můžeme, to, co Bůh říká, že můžeme, že o sobě říkáme, co jsme, podle toho, co o nás říká Bůh, že nad sebou vyhlašujeme tu moc, kterou vůči nám vyslovuje Bůh".

Příslušné slovo Písma hlasitě pronesené má tu moc, že způsobí kýženou změnu chápání. Ukazuje se, že obavy ze spoléhaní na magické principy nejsou tak liché, jak charismatici tvrdí.

Jiří Kouba



Berkinovi a tk (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 04. prosinec 2007 @ 09:53:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když sleduji Váš styl a systém kritiky, docházím opakovaně k závěru, že provádíte údernickou službu svému  vzoru, zasloužilému kritikovi a lidovému léčitelii . Jeho styl kritiky se totiž nese ve stejném duchu a nemá s křesťanstvím nic společného. Boží pokoj se sám projevuje v našich vztazích vůči druhým lidem . Je dobré si uvědomit dvě rozdílné věci. Pastýřem křesťanů je Hospodin. Za baču se ovšem může prohlásit téměř kdokoliv.




Re: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech (Skóre: 1)
Vložil: cumbulak v Úterý, 04. prosinec 2007 @ 13:45:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Uz se perou! Uz se perou! Ja to rikala, velebnosti. Tady potece krev! :-)

Ale aj to je na daco dobre. Aspon sa mozu charizmatici vyfarbit, aj so svojim slovnikom a kulturou prejavu vobec. Mozno to bude este ucinnejsie ako svedectva ICxxx, Jakobin a podobne. Len do toho. :-)))



Re: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech (Skóre: 1)
Vložil: joker v Středa, 05. prosinec 2007 @ 18:42:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tomu se říká zásah na komoru. Díky Berkine, měl jsem depresi a hned je mi líp :-)))



Jen tak dál.... (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Středa, 05. prosinec 2007 @ 21:44:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je mi ale radosti, berkin si napíše své pojednání O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech na účet nicka petravlčka a tím rozjíždí virtuální štvanici smečky na skutečného Vlčka. Tk se ujímá veškeré iniciativy. Ozývá se rozvrkočená cumbulak:Uz se perou! Uz se perou! Ja to rikala, velebnosti. Tady potece krev! :-)“ cítí se jak v aréně a zřejmě si natěšeně poposedne na své židličce. Taková slast, totiž tady bude rvačka, to správné vzrušení, adrenalin a atmoška … „jo to je ono“, „bijte charouše“ a rozpomene si že by se hodila jakobin se svým bičíkem. Joker to nemůže vydržet a dodává: Tomu se říká zásah na komoru. Díky Berkine, měl jsem depresi a hned je mi líp :-)))“ to teprve naplní a nasytí lidskou duši, není nic opojnějšího.Nějaké to veřejné pranýřování a ponižování druhého sourozence, to je ten pravý lék na depku. Už rozumím že pro některé je toto prostředí zdrojem jistých vod, ale pochybuji že živých. Tomu se říká svědectví…. A zásah na komoru. Jen tak dál ….



Re: O jelimanech, Jidáších, křivácích, blbech, máčech, udavačích, volech a prasatech (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Středa, 05. prosinec 2007 @ 21:59:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ha! Ha-ha!
 Myslim, že vim, kdo je petrikvlcek - a snad mě nezavedla má nesporná inteligence na scestí.

Ále nechám si to pro sebe, jednak bych moc riskoval, kdyby to byla rána vedle, a druhak mi samotná existence dvou vlčků připadá na jedno grano ještě málo. Kdyby se jich tu objevila smečka bylo by to takový vyváženější a byla by větší sranda.
Je tu příliš mnoho zlého na jednom místě. Zlovolníků se zbavit nelze, to je ložený, tak se musej provokovat, aby se halili.

Pro "toho křiváka": mě napadlo před měsícem nad jedním z prvních vstupů petrikavlcka, že je to někdo jinej. Chtěl jsem zařvat po svém způsobu, jako na tzv. goiim . Nemám podrazy rád, i gojim má nárok na identitu. Ale nestihl jsem to a ostatní příspěvky pak byly jako od likvida tak jsem si řek - ještě že jsem to neudělal. Ale pak jsem pojal podezření znovu a začíná se mi to vyjasňovat.

Kromě toho jsem odhalil identitu 8882, jenže mám problém: neumím sem vkládat fotky. Nevíte někdo, jak to jouk dělá?

Olin



Stránka vygenerována za: 0.99 sekundy