|
Právě je 205 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 121016725 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Aktivity a kampaně: Paměť národa, aneb transformace Jakobíny
Vloženo Pátek, 18. leden 2008 @ 19:46:57 CET Vložil: bolek |
poslal likvid 10. únor 2007 @ 21:24:32 CET od jakobin Jak se charismatici také vyrovnávají s kritikou Internet má různá zákoutí, nedávno jsem zcela náhodou objevila na stránkách jednoho 80km vzdáleného sboru sérii kázání nadepsaných jménem mého bývalého pastora. Trochu jsem se zaposlouchala a ejhle. Bratr zde mluví o tom, že je pomlouván na internetu, aby byl znemožněn a nemohl směle a odvážně kázat Boží slovo. Nevím, kdo všechno o bratrovi píše na internet, ale jestli je to o nás, tak bych se chtěla k některým výrokům vyjádřit: Nepamatuji si, že by kdy místo kázání četl bratr bibli, ale možné to je, leccos prý se mění. Pokud ale své výklady bible nazývá Božím slovem, nemohu souhlasit. Pravda je taková, že bratr je kritizován za své specifické výklady a aplikace Písma. Bratr čeká, že Pán bude jednat. Má tedy jasno, že Pán je na jeho straně. Bojím se domyslet, jaké Boží jednání a vítězství má na mysli… Mám čekat rakovinu, nebo sražení autem? Vítězství= uznáme, že má pravdu? nebo přiznáme, že jsme záměrně lhali a vymýšleli si? Ne, nelžu a nepomlouvám, jen jsem vydala svědectví o tom, co jsem zažila. Že bych vzala auto, objela ty sbory a umožnila bratřím, aby vyslechli i druhou stranu? jakobin
Předesílám, že neznám ani Jakobínu ani pastora Šimlera. Jde mi o princip, elementární křesťanskou slušnost Není snad publikace Skrytá Tvář pomluvou ? Mstou a vyřizováním účtů ? Nedávno se Jakobin přiznala, že je ta, která dala dohromady pochybné kvarteto anonymních autorů, kteří se stydí za své jméno, ale nestydí se pomlouvat. Vždyť si Šimlera nemilosrdně podala, nebo se mýlím ? Nebyl tady Šimler vláčen a není vláčen dílkem Skrytá Tvář ? Žádám jen slušné vysvětlení, nic jiného. Zdůrazňuji a upozorňuji, že zde nepadlo slovo charismatismus, abychom se opět nedostali do nic neřešící debaty. Petr Vlček
|
Podobná témata
|
|
Re: Paměť národa, aneb transformace Jakobíny (Skóre: 1) Vložil: vladimir v Pátek, 18. leden 2008 @ 19:58:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Vlčku, můžeš taky napsat, kdo zde vyslovil jméno toho podivnýho člověka, o kterým říkáš, že je vláčen? nevláčíš ho tady jenmo ty, vejch vosum klonů a starej Kadlec? :-)) |
Re: Re: Paměť národa, aneb transformace Jakobíny (Skóre: 1) Vložil: likvid v Sobota, 19. leden 2008 @ 07:37:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Normálně s hulváty nekomunikuji. Udělám vyjímku : Na to jméno jsem přišel ve štvavém / nekřesťanském / článku Jany Jakobíny z Litvínova pod názven : Jak se také charismatici vyrovnávají s kritikou. Tam je to jméno sprostě vláčeno a jednostranně pomlouváno, opakovaně. Račte místo nadávek a urážek čísti. Pana Kadlece si do úst neberte.
P.S. Zareagoval jsem na Vás jen vyjímečně, aby se kampaň proti pastorovi Šimlerovi osvětlila. Vás mám za sprosťáka, který vytváří nicky , píše pod nimi a své sprosťárny háže na jiný. Nazval bych Vás i jinak, ale vím, že by to bylo unáhlené a to nechci. |
]
Re: Re: Re: Paměť národa, aneb transformace Jakobíny (Skóre: 1) Vložil: likvid v Sobota, 19. leden 2008 @ 08:43:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro pořádek : v diskusi k článku se to jménem Petr Šimmer jen hemží.To není tak zlé jako pomlouvačná kampaň Jakobíny. Neměla by spíš odpustit, pokud je pravda , že jí bylo ublíženo ? O tom pochybuji, protože léta Litvínovský sbor s manželem budovala. Nikdy jsem Jakobínu ani pana Šimmera neviděl a nemám v té věci žádný zájem, ale je elementární slušnost zastat se člověka, který je přez média pomlouván.
viz.
Re: Jak se charismatici také vyrovnávají s kritikou od Pattre (Pattre@seznam.cz) v Pondělí, 12. únor 2007 @ 00:01:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) Jen pár dní jsem na GS nebyl (strávil jsem několik dní v horečkách díky chřipkové epidemii) a na Granu se to zase vesele mele. V kurzu je stále CB X se svým kazatelem.
K příspěvku jakobin: přestože jsem už s Janou na GS odmítl pokračovat v neplodných dohadech, přišlo mi to kontraproduktivní, tak místo oponentury se zúžím na fakt, že nás má jakobin opravdu ráda a nejvíce určitě našeho kazatele. Bylo by opravdu nepatřičné ji nařknout z nenávisti. A i kdyby to tak bylo, tak i tak, stále máme místo v jejím srdci. Prakticky je to nediskutovatelné. Šmírovat (pravděpodobně hodiny) internetem, až najdu nějaké kázání kazatele Šimmera v nějakém hostujícím sboru. Mít tu náturu, čas a chuť aberační kázaní přechroustat a nakonec vypíchnout pár vět. To mě už opravdu přemáhá…
|
]
vlčku, vlčku, měl by ses z těch lží vyzpovídat :-)) (Skóre: 1) Vložil: vladimir v Sobota, 19. leden 2008 @ 12:17:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak tos taky měl napsat, že se to tam tím podivným ménem jenom hemží proto, že ho tam starej Kadlec zmiňuje pětkrát a místopředs. staršovstva H.Jindra třikrát. Jakobin v článku žádný jméno nevláčí. :-)) |
]
Re: Re: Re: Paměť národa, aneb transformace Jakobíny (Skóre: 1) Vložil: Farel v Neděle, 20. leden 2008 @ 11:13:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro srovnání zveřejňuji "osobní" zprávu, kterou mě poctil nehulvát likvid: Zdravím dobytčí mozek. Víš, kdo byl HOLAN volečku, páč meleš o poezii blbe. Možná Ti pošlu ze své tvorby něco. Prasáku. |
]
|
|
Re: Paměť národa, aneb transformace Jakobíny (Skóre: 1) Vložil: Farel v Sobota, 19. leden 2008 @ 09:12:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ty jsi hotovej Perry Mason. Nebo Urválek ?
|
Re: Re: Paměť národa, aneb transformace Jakobíny (Skóre: 1) Vložil: joker v Sobota, 19. leden 2008 @ 14:59:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já hlasuju pro Urválka, jako by to byla jedna rodina, s Eine Kleine Wehrwolfem... |
]
|
|
Tady někdo promeškal příležitost bejt zticha (Skóre: 1) Vložil: Eleazar v Sobota, 19. leden 2008 @ 16:17:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Milášci, co kdybysme už tu záležitost vokolo knížete Petera von Schimmer a jeho deutch-boehmer kirche uzavřeli? Kdo si chce udělat vobrázek, ten už ví dost. Co? Přestaňme se v tom už rejpat, k ničemu to neni. eleazar
|
|
|
|
|