Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 258, komentářů celkem: 429593, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 441 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
Danny42
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116502548
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Poselství z La Salette
Vloženo Pondělí, 26. říjen 2009 @ 22:02:21 CET Vložil: Stepan

Katolicismus poslal ssns

Nejednou jsem se tu vyjádřil pozitivně o mariánském kultu v rámci ŘKC. Když jsem nedávno narazil na text poselství z La Salette, nechtělo se mi věřit, že o něčem takovém katolická církev ústy příslušného biskupa potvrzuje, že toto soukromé zjevení "v sobě nese všechny známky pravosti a že věřící mají oprávněné důvody uznávat je za nepochybné a pravé". Přesto je tomu tak.


Úvod

Celý text poselství jsem převzal z tohoto webu a na základě ověření z různých pramenů si dovolím tvrdit, že je to skutečně pravé poselství bytosti, která se měla v La Salette zjevit. Tučně jsou uvedena slova té bytosti. Upozorňuji, že na těch stránkách je i komentář k poselství, o kterém nevím, do jaké míry je kompatibilní s názorem ŘKC. Věnujte prosím pozornost především otázku prvnímu odstavci po oslovení (Jestliže můj lid ...).

Poselství


"Přistupte blíže, děti moje! Nebojte se! Jsem tu, abych vám oznámila velkou novinu.

Jestliže můj lid neuposlechne, budu muset uvolnit rámě svého Syna. Je tak silné a těžké, že ho už déle nemůžu udržet. Už tak dlouho za vás trpím. Nemá-li vás můj Syn opustit, musím ho neustále prosit. Ale vy na to nedbáte. I kdybyste se sebevíc modlili, nikdy nebudete schopni vynahradit mi to, co jsem pro vás vytrpěla. Dala jsem vám šest dnů k práci, sedmý den jsem si vyhradila pro sebe, ale lidé mi jej nechtějí dopřát. Proto je paže mého Syna tak těžká. Rovněž ti, co jezdí s vozy, nedovedou klít, aniž by do toho nemísili jméno mého Syna. Tyto dvě věci tolik zatěžují Jeho rámě.

Zkazí-li se sklizeň, pak vaší vinou. Ukázala jsem vám to loni na bramborách, ale vy jste si z toho nic nedělali. Ba naopak. Když jste nacházeli zkažené brambory, kleli jste a brali jste nadarmo jméno mého Syna. Budou se kazit dál a letos o Vánocích už jich nebude.
"

Slovo "brambory", "pommes de terre", však vzbudilo Mélaniinu pozornost, protože brambory se v místním nářečí nazývají "las truffas" a slovo "pomme" má ve zdejším nářečí pouze význam "jablko". Obrátila se proto k Maximinovi, aby jí to vysvětlil. Avšak Krásná Paní ji předešla:

"Ach, děti moje, vy nerozumíte francouzsky, počkejte, povím vám to jinak."

A Krásná Paní totéž pověděla dětem v jejich nářečí, užívaném v okolí Corpsu: "Si la récolta se gasta, é i re qué per vous aoutrés. Vous l'ai'ou fa véiréľan passa per las truffas ..."

A pokračovala dále: "A quéou qua dé bla..."

"Kdo má obilí, ať ho ani nerozsévá. Všechno, co zasejete, sežerou červi, a vzejdou-li z něho nějaké klasy, při výmlatu se rozpadnou v prach. Nastane veliký hlad. Dříve než nastane, malé děti mladší sedmi let budou dostávat zimnici a budou umírat v náručí osob, které je budou chovat. Ostatní budou trpět hladem. Ořechy se zkazí, hrozny shnijí."

Krásná Paní mluvila dále, ale najednou ji slyšel pouze Maximin. Mélanie sice viděla pohyb rtů, ale nic neslyšela. Za nějakou chvíli ji zase slyšela pouze Mélanie, zatímco Maximin si pohrával se svým kloboukem a koncem své hole posouval kamínky, protože tentokrát neslyšel nic on. Krásná Paní svěřila každému z nich tajemství. Poté její slova vnímaly opět obě děti:

"Jestliže se lidé obrátí, kamení a skály se promění v obilí a brambory se samy zasadí do země. A vy, děti moje, vykonáváte dobře své modlitby?"

"Ne, Paní, nevalně!" přiznali oba pasáčci.

"Ach, děti moje, je nutné modlit se každý večer a každé ráno. Nebudete-li mít čas, pomodlete se alespoň Otčenáš a Zdrávas. Budete-li moci, modlete se více.

V létě chodí na mši svatou jen několik starších žen. Ostatní pracují v neděli celé léto. A v zimě, když nevědí, co s časem, chodí do kostela, jen aby si tropili posměch z náboženství. V postní dny se sbíhají k řeznictví jako psi.

Moje děti, už jste někdy viděly zkažené obilí?
"

"Ne, Paní, neviděly", odpověděly ihned.

"Ty však, mé dítě (Maximine), jsi je přece jednou musel vidět, se svým otcem u Coinu. Muž hospodařící na tom pozemku pravil tvému otci: ‚Pojďte se podívat na mé obilí, jak se kazí.‘ Vy jste tam šli, tvůj otec pak vzal dva nebo tři klasy do rukou, třel je v dlaních a ony se rozpadly v prach. Když jste se potom vraceli a byli jste asi jen půl hodiny cesty od Corpsu, tvůj otec ti dal kousek chleba se slovy: ‚Tu máš, synku, jez letos chleba, neboť nevím, zdali ho bude kdo jíst napřesrok, bude-li se obilí takhle kazit."

"Ach, ano, Paní, opravdu tomu tak bylo!" odpověděl Maximin. "Teď si na to vzpomínám. Před chvílí jsem si na to vůbec nevzpomněl."

Krásná Paní skončila svou řeč znovu francouzsky:

"Nuže, mé děti, oznamte to všemu mému lidu."

Pak se Krásná Paní přiblížila a děti ji nechaly projít mezi sebou. Jedním krokem překročila potůček a ubírala se dále, aniž by se ohlédla, a opako­vala:

"Nuže, mé děti, povězte to všemu mému lidu!"

Vše bylo řečeno. Krásná Paní vystoupila po klikaté stezce na vrchol pahorku zvaného "Malý" (dnes je na této stezce posta­vena křížová cesta), kde se vznesla do výše asi jednoho a půl metru. Děti, které za ní běžely, se postavily před ni. Krásná Paní nejprve pohlédla k nebi, potom k zemi. Pak se obrátila k jihovýchodu a "začala splývat se září, jež ji obklopovala", nejprve hlava, ramena, pak pomalu celé tělo. Maximin už neviděl nic než růži, která zdobila její botu. Chtěl ji utrhnout, ale jeho dlaň zůstala prázdná. Ohnivá koule zmizela a Mélanie se první odvážila přerušit mlčení: "Třeba to byla nějaká veliká světice?" - "Kdybychom to bývali věděli dříve," odpověděl Maximin, "mohli jsme ji poprosit, aby nás vzala s sebou." Děti nerozpoznaly, s kým se to v horách setkaly.

Závěr

Ty děti údajně nepoznaly, že jde o Marii, matku Ježíše, čemuž se tedy nedivím, protože já bych před bytostí, která by mě informovala o tom, že by mě Kristus opustil, pokud by ho stále neprosila, radši utekl. [1]Povšimněte si, že podle Písma to byl Bůh, kdo člověku stanovil šest dní k práci a sedmý k odpočinku. A tato bytost z La Salette se holedbá, že právě ona nám dala šest dní k práci a první (v textu se mluví také o sedmém, ale  je zřejmé, že se tu mluví o starozákonním dni prvním - neděli [2]) si vyhradila pro sebe a náš Spasitel se na nás zlobí, pokud jí ho nechceme dopřát.

Vím, že pro žádného katolíka není povinností věřit soukromému zjevení, i když o něm církev tvrdí to, co o tomto. Upřímně doufám, že těch, kteří na doporučení své církve věří tomuto rouhání je hodně málo.

Poznámky


[1] V komentáři k poselství je tato nehoráznost vysvětlena takto: Maria se zjevuje jako ta, která první uvěřila, jako Matka církve: "…musím ho neustále prosit…" Své úsilí, které pro nás vyvíjí, vyjadřuje slovy: "Už tak dlouho za vás trpím. Ale vy na to nedbáte." Ona pláče, modlí se, snaží a trpí - vše pro svůj lid. Prosí nás, abychom jí pomáhali: "I kdybyste se sebevíc modlili, nikdy nebudete schopni vynahradit mi to, co jsem pro vás vytrpěla." Tak se odvolává na slova sv. Pavla: "Proto se raduji, že nyní trpím za vás a to, co zbývá do míry utrpení Kristových, doplňuji svým utrpením za jeho tělo, to jest církev." (Koloským 1,24)

[2] Je naprosto neuvěřitelné, jak je v komentáři překrucována Bible: Neděle.Maria přesně vysvětluje, jakým způsobem odmítáme plnit Boží vůli. Připomíná sedmý den, o kterém Písmo svaté říká, že "Sedmého dne dokončil Bůh své dílo, které konal; sedmého dne přestal konat veškeré své dílo. A Bůh požehnal a posvětil sedmý den, neboť v něm přestal konat veškeré své stvořitelské dílo." (Gen 2,2-3)



Podobná témata

Katolicismus

"Poselství z La Salette" | Přihlásit/Vytvořit účet | 280 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 27. říjen 2009 @ 00:12:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Upřímně doufám, že těch, kteří na doporučení své církve věří tomuto rouhání je hodně málo.

  Jojo, jsou věci, které v katechismu nenajdeš, ale přitom to jsou obecně rozšířenými prvky víry. A kdyby ses ještě zajímal kolik takových soukromých zjevení je, a co všechno se v nich dozvíš..



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Úterý, 27. říjen 2009 @ 01:08:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
já bych před bytostí, která by mě informovala o tom, že by mě Kristus opustil, pokud by ho stále neprosila, radši utekl.

No, to je skvela reakce. Takze az nebudou brambory, tak aspon vime, kuli komu to je.

A.



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: Rosman v Úterý, 27. říjen 2009 @ 06:13:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Brrrrr, až mě otřepalo...



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: garwin (garwin@seznam.cz) v Úterý, 27. říjen 2009 @ 06:33:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pár poznámek:

"Nemá-li vás můj Syn opustit, musím ho neustále prosit..."  X  Vždyť Bůh řekl: "Nikdy tě neopustím a nikdy se tě nezřeknu."  Proto smíme říkat s důvěrou: "Pán při mně stojí, nebudu se bát. Co mi může udělat člověk?" Židům 13, 5b - 6


"Ach, děti moje, je nutné modlit se každý večer a každé ráno. Nebudete-li mít čas, pomodlete se alespoň Otčenáš a Zdrávas. Budete-li moci, modlete se více.  X  Při modlitbě pak nemluvte naprázdno jako pohané; oni si myslí, že budou vyslyšeni pro množství svých slov.8  Nebuďte jako oni; vždyť váš Otec ví, co potřebujete, dříve než ho prosíte.  Matouš 6, 7 - 8


A na závěr hanebně rouhačská součást sdělení zjevené "krásné paní": "Dala jsem vám šest dnů k práci, sedmý den jsem si vyhradila pro sebe, ale lidé mi jej nechtějí dopřát" X 2. Mojžíšova 20,11 V šesti dnech učinil Hospodin nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého dne odpočinul. Proto požehnal Hospodin den odpočinku a oddělil jej jako svatý.


Zjeveníz LaSallete se protiví Písmu svatému, zaštiťuje se Ježíšem Kristem a samo popírá Boží slovo a osobuje si Boží postavení svými výroky, že dalo lidem šest dní a sedmý den odpočinku.

2. Korintským 11,14 A není divu, vždyť sám satan se převléká za anděla světla..

1. Jan 4,1 Milovaní, nevěřte každému vnuknutí, nýbrž zkoumejte duchy, zda jsou z Boha; neboť mnoho falešných proroků vyšlo do světa.











Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: eleonora v Úterý, 27. říjen 2009 @ 07:56:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Knihu Melanie pastýřka La Salettská jsem četla někdy před 20 lety a uvedené pasáže si z ní nepamatuji, neodpovídají celkovému dojmu z knihy i uvedeným proroctvím a tak se domnívám, že jsou určitými apokryfy této knihy. Proroctví v oné knize jsou naprosto zvláštní protože popisují věci, které se již staly, nebo se dějí v duchovní sféře a tím poskytuje úplně jiný pohled na proroctví. Proroctví je obecně chápáno jako něco co se týká budoucnosti. Zde Melanie uváděla paralelní příběh vzpoury ďábla a jeho andělů a to tak, jak by je popisovala dospělá osoba dítěti.Nutno upřesnit, že Melanie tyto věci zřejmě někomu diktovala až ve svém dospělém věku.
Už si mnoho detailů z knihy nepamatuji a to, co je někde k mání na netu, jsem nečetla. Melanie byla dcerou nějakého zedníka v Corpsu ve Francii. Její pravá matka zemřela ještě když byla hodně malá a otec si přivedl jinou družku. Otec byl věřící křesťan a v dceři probudil svými příběhy z Písma a zřejmě i určitým druhem jednání zájem o duchovní věci a lásku k Bohu. Otec však býval kvůli práci velmi často pryč a dívenla byla nucena trávit svůj čas s macechou. Konverze této dívenky odpovídala pak obrácení někdy ve třech letech. Což je skoro neuvěřitelné, ale možné. Macecha k ní neměla dobrý vztah a tak většinu času trávila malá Melanie pod postelí nebo v lese. Macecha jí proto říkala vlčice. Macecha také ráda chodila po světských zábavách, jako bylo divadlo a různé zábavy. Když vzala Melanii třeba na nějaké potulné herce do hospody, tak jí utekla a divadlo vnímala jako lživou  a tím protiboží záležitost. Proto ji neměla macecha ráda zřejmě ji to usvědčovalo z povrchnosti. Duchovní potřeby malého dítěte toužícího jednak po duchovních věcech a za druhé po matce se promítá do duchovních zjevení, zřejmě Marie, jako matky a další bytosti, které říká bratříček a který svým chováním a jednáním odpovídá Ježíši v jeho dětském věku, ale s určitými se schopnostmi dospělého Krista. Co do vztahu k Melanii je ale vnímán intelektuálně na podobné úrovni. Těžko je racionálním přístupem pochopit, že zjevení nejsou opravdová protože odpovídají tomu jak je Melanie se svou intelektuální úrovní  popisuje. Trojice tvoří určitou fiktivní rodinu po které Melanie touží a odpovídá na její potřeby a to i duchovně protože v chování bratříčka jsou i mystické prvky (protože se o ni nikdo moc nestará je Melanie často celé dny v lese s oním bratříčkem. Ten ji občas podá nějaký nápoj který supluje normální stravu takže dítě nemá třeba dalších několik dní hlad). Zní to takto velmi nepravděpodobně, celkový kontext knihy, její dobovost, popis intelektuálního dna malé holčičky, která se v ani v pozdním věku nebyla schopna naučit jediné písmeno z abecedy však působí velmi pravděpodobně. Je nutno také odmyslet, že mystifikace té doby byly většinou průhledné. Život Melanie i přes určité Ježíšovsko mystické prvky však působí velmi věrohodně. V celé knize se mimo četná vsunutá proroctví objevuje i několik zázraků na  nichž si Melanie nepřipisuje žádný podíl i když jsou evidentně důsledkem její přítomnosti (myslím, že v jednom případě se jednalo o otevřenou zlomeninu v důsledku pádu ze stromu a už nevím jestli se Melanie dotyčného člověka (dítěte?) dotkla, každopádně byl v její přítomnosti uzdraven).
Celá kniha pojednává o totální závislosti na oněch duchovních osobách a o její odkaz je v tomto velmi silný. V pokročilém věku snad Melanie dožívá v nějakém anglickém klášteře a zde je jedna z posledních záhad protože díky své intelektuální nezpůsobilosti není schopna se racionálním způsobem naučit jiný jazyk. přesto však zcela přirozeně v novém prostředí mluví s ostatními řádovými sestrami anglicky.
Ještě mi utkvěl jeden prorocký obraz a to ten jak Melanie vystupuje ve vytržení do nebe a kolem sebe vidí padat kříže a slyší postavy v černých hábitech mluvících zle a rouhavě. První co člověka napadá je srovnání z rubem katolického pojetí víry. Kniha určitě na každého zapůsobí jinak zcela určitě však přesahuje pouze jakousi mystiku, či výplod nějaké nemocné duše. Hodnotila bych to tak, že její pravdivý duchovní rozměr je větší, než ten nepravdivý.

Eleonora



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 27. říjen 2009 @ 08:12:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dovolte abych Vám poděkoval. Zní to sice sarkasticky a možná to tak v koutku své zlomyslné duše i myslím ale opravdu jste mi prokázal dobrou službu a doufám že Vám to Pánbůh oplatí. Poselství Panny Marie z la Salette jsem ke své hanbě a škodě ještě podrobně nezkoumal, stejně jako spoustu jiných věcí. Naše církev má tu zvláštní vlastnost že nám ponechává těžko pochopitelnou svobodu a to co hovoří v náš prospěch nám nejen nevnucuje ani ani nepodsouvá. O žádosti anglikánské církve a oficiálním vyústění jsem se dozvěděl kupříkladu poprvé na tomhle serveru. V neděli v kostele o něm nebyla ani zmínka. Žádné oslavy, fanfáry, rozebírání vlastní svatosti a důležitosti, pomluvy nebo proklínání těch kterým se to nelíbí. Kdo chce ten si to najde na serverech či v tisku a kdo ne ten se o tom ani nemusí dozvědět. Totéž platí i pro zázraky. Mluví o nich jen ten kdo chce a kdy chce.

Na tomto zjevení je mi dost věcí povědomých. Třeba to že nás nechválí jak jsme dobří a lepší než ostatní ale domlouvá nám abychom vyprali SVOU špinavou vlnu. Vyvolává i nepříjemné pocity a odmítavé reakce. Rozhořčení a skandály vyvolával i Pán Ježíš, nejlépe je to popsáno v Janově Evangeliu. Jak jim Jeho řeč připadala tvrdá a nepřípadná. Když si přisvojoval Božské atributy, porušoval lidské konvence a zákony, jedl a pil s celníky a prostitutkami, nabízel k jídlu to co lidé považovali za lidské maso a krev………..Stávalo se i to že rozhněvaně odešli všichni posluchači a Ježíš se ptal jestli odejdou i apoštolové. Zajímavá je i výzva k modlitbě. Těžko se dá předpokládat že by někdo kdo není od Boha chtěl abychom se modlili ráno a večer a to hlavně Otče náš který nám dal sám Ježíš a Pozdravení andělské které doslova kopíruje zvěstování archanděla Gabriela a pozdrav svaté Alžběty o kterém je výslovně psáno že jej inspiroval Duch Svatý. Tahle věc mne inspirovala nejvíc. Často jsem přemýšlel co bych se měl ráno nebo večer pomodlit když nemám čas nebo trpělivost a díky Vám to teď vím. Život si vždycky najde cestičku jak říkali v Jurském parku. O Slově to platí dvojnásob. Stal jste se jeho nositelem.

Co mne udivuje je Váš dvojaký přístup. Kult bytosti o které se domníváte že není od Boha těžko může mít nějaká positiva. Panně Marii raději věřte, blahoslavte ji spolu se všemi národy a dělejte co říká nebo se modlete k Bohu dle vlastní víry a svědomí. To že i Ona trpí za naše hříchy pro nás není nic nového.




Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: ekumenickykrestan v Úterý, 27. říjen 2009 @ 08:15:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.christiantoday.com/
ja by som len opat nasim "biblickym krestanom" polozil otazku na ktoru mi doteraz neodpovedali. je to presne tu: http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=9878#104028a na ktory mi ani neodpovedaju. otazka teda znela, ze co je potom ten oblak svedkov ktori su spominani v Zid 12:1? Nema predsa len 2000rocna cirkev, nasa starsia sestrra pravdu? Preco si to nepripustit ze sa mylime? 
otazku budem tak ako napríklad OKO davat stale, stale sa na to iste pytat ... 



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Úterý, 27. říjen 2009 @ 10:01:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Mariánský kult stejně jako každý jiný kult - tedy "kult" jakékoliv jiné osoby než Osoby Pána Ježíše Krista, má naprosto destruktivní vliv na skutečnou, pravou a nepředstíranou víru v Pána Ježíše Krista, pokud tedy vůbec byla kdy v srdci člověka přítomna.

Potvrzuje to i svědectví, které jsem tu nedávno a už podruhé uváděl, kdy jsem se sdílel se svou vírou v Pána Ježíše Krista, tj. o tom, jak jsem s Ním setkal, jak se mi dal poznat a jak jsem v Něho uvěřil, s jednou katoličkou, která byla velice, řekl bych, ponořena a zapojena do Mariánského kultu a která na slova mého svědectví a vyznání víry v Pána Ježíše Krista reagovala s pláčem slovy: "neber mi, prosím tě, moji víru!"

To ovšem nutně znamená, že její víra byla jiná než moje a že to nebyla víra v Pána Ježíše Krista. A je to také potvrzení faktu, že ta "Marie", která se různě na různých místech zjevovala a možná nadále zjevuje, není a nemůže být matkou našeho Pána, poněvadž skutečná Marie by jistě nic takového jako ničení víry v jejího syna nechtěla a nepřipustila.

Tož tak.

willy



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: martino v Úterý, 27. říjen 2009 @ 12:28:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hodně laciné, argumentačně povrchní a nevěrohodné. Já např. čtu toto:

NIHIL OBSTAT PRAGAE, DIE 30. NOVEMBRIS 1920 JOSEPHUS HRONEK, CENZOR
IMPRIMATUR PRAGAE, DIE 2.DECEMBRIS 1920 DR. ANTONIUS PODLAHA NR. 17315
 
……„Přistupte, moje dítky, nebojte se; jsem zde, bych vám zvěstovala velkou novinu.“
 Těmito sladkými a líbeznými slovy hnána, přiletěla jsem až k ní, a moje srdce bylo by se rádo přitisklo k ní navždy. Když jsem přišla blízko, blízounko ku krásné Paní, před ni, k její pravici, slzy stékají s jejích krásných očí:  
„Nebude-li se chtíti lid můj podrobiti, budu nucena upustiti ruku svého Syna. Jest tak těžká a tolik váží, že jí nemohu již udržeti.  
„Od té doby co se pro vás lidi natrápím! Chci-li, aby můj Syn vás neopouštěl, jest mi prositi ho bez ustání. A vy lidé toho nedbáte. Marně budete se modliti, marně něco dělati, nikdy neodměníte muk, která jsem za vás lidi podstoupila.
Dal jsem vám šest dní k práci, sedmý den jsem si vyhradil, a nechcete mi ho dopřáti“ Právě to přitěžuje ruce mého Syna.
 „Ti, kteří jezdí s kárami a povozy, nedovedou promluviti, aniž by nepřimísili do toho Jména mého Syna. Toť dvé věcí, které přitěžují tolik ruce mého Syna…..
Ty děti neznali Písmo sv., ale okamžitě poznali, že s nimi hovoří někdo, kdo přišel z Nebe. Je možné, těmto dětem v tomto okamžiku vykládat celé Písmo sv.? Ty děti jako obsah poselství měli roznést do světa zprávu, že šest dní se pracuje a sedmý den je určeno odpočívat.Je to rozhovor z Nebe, Matky ke svým dětem, která jim zanechala toto poselství "Nuže, mé děti, povězte to všemu mému lidu!"

A zde se opět rozjíždí vlak naložený granáty , které se mají rozhazovat, aby se z věřících ŘKC udělali blbečci. Opravdu Satanské dílo, převlečené do šatu těch “pravých křesťanů.“

Co dodat? Vydali světlo o svých temných skutcích, ale marně se lopotí a namáhají, protože jejich dílo skončí v ohni.

Martino
 
 




Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: Jaela v Úterý, 27. říjen 2009 @ 13:24:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ssns
Panna Maria je žena výjimečná. Vybral si ji Hospodin, aby počala a porodila Ježíše Krista. Mnoho dívek bylo v Izraeli....... a ONA porodila našeho Spasitele. Patří jí za to dík a naše vděčnost. Je jediná. Vyvolil si ji Hospodin.

A když jde o nepokřivený vztah matka a syn, syn a matka v běžném životě, logicky z toho vyplývá, že Maria má možnost se za nás neustále u svého Syna a našeho Pána Ježíše Krista přimlouvat. Mezi Marií a Ježíšem určitě nejde o pokřivený vztah, tak jako to bývá někdy mezi lidmi. Proto věřím, že Panna Maria se za nás lidi u svého Syna Ježíše přimlouvá.

A další věc, je také to, že já jako římskokatolička nemusím na zjevení Panny Marie věřit a nikdo mě za to nevyloučí z církve.

Já ale věřím. Panna Maria je naše Matka a je Matkou církve.



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Středa, 28. říjen 2009 @ 07:11:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Priatelia, zdá sa mi nie celkom adekvátne posúdiť spravodlivo takúto vec len na základe uvedenej citácie ssns zo stránky Občianskeho združenie v La Salette. Som si istí, že tí, ktorí poznali aj dotyčné deti, Melániu a Maxima /15- a 11-roční.../, a rôzne súvislosti tej doby, a najmä to, čo potom nasledovalo, a aké ovocie to v praxi prinášalo pre rozvoj viery, vedia posúdiť, skutočnú hodnotu spomenutých zjavenia. My sotva... To, že po piatich rokoch prísneho sledovania sa rozhodli pre odobrenie týchto zjavení, dosvedčuje, že mali zrejme k tomu dôvod. Hoci po stránke viery v KC sa na základe tohto zjavenia nič nezmenilo, a jeho prijatie je len na dobrovoľnosti ľudí...

Priznám sa, že aj  mne tá forma, ktorou je to posolstvo vyjadrené, nie príliš vonia. A chápem, že to môže dráždiť uši mnohých z vás. Ak si však predstavím tieto udalosti v skutočnosti, a abstrahujem od sucho napísaného a citovaného /neviem si predstaviť, že by P. Mária iba tak sucho kázala, a deti by si to doslova zapamätali.../, tak sa mi zdá, že s v skutočnosti to bol viac dialóg medzi deťmi a Máriou, ktorá sa prispôsobila tomu štýlu, ktorému oni rozumeli, lebo sa tak vtedy vyjadrovalo v Cirkvi. Preto aj ten výraz "budu muset uvolnit rámě svého Syna..." sa mi zdá naozaj poetickým vyjadrením, ktorým sa chcelo povedať o skutočnosti "orodovania" Márie, a svätých, a zrejme máme tu do činenia s ľudovou predstavou, ako si to ľudia predstavovali /v skutočnosti si to však nevieme predstaviť, ale určitý "antropomorfizmus" vo vyjadrení jevlastný celej Biblii.../.

Pododne sa mi nezdá správne jednostranne a aprioristicky negatívne sa pozerať na vyjadrenie o nedeli v tom zmysle, ako to tu niektorí na GS chápu. Preto slová "dala som vám šest dní k práci...", ak nie sú jednoduchým popletením vo vyjadrení detí, tak sa dajú pochopiť jednoducho ako skutočnosť, že P. Mária im pripomenula povinnosť zachovávať svätenie nedele, čo sa v ich Cirkvi ohlasovalo, no zrejme tam málo zachovávalo... Teda slová "dala som vám" v zmysle "povedala som vám, aby ste pracovali iba 6 dní, a jeden deň aby ste svätili"...Neviem, ču je tu na mieste nejaké slovíčkárenie, pretože deti v tom veku sotva sú schopné porozumieť podstate javu, ktorý prežívali...

A povedať o tomto zjavení, že to nebola P. Mária, ale nejaký diabol, sa mi zdá vonkoncom neadekvátne z jednoduchého dôvodu: Diabol nikdy nedude povzbudzovať deti k tomu, čo je podstatným posolstvom tohto, a aj všetkých ostatných Cirkvou schválených zjavení: k modlitbe, k pokániu, k zachovávani Božích prikázaní a pod. A hlavne, ak to posudzujeme ako som povedal - v celom kontexte toho, čo po tých zjaveniach nasledovalo... A neviem aká je ešte iná alternatíva?...

La Salette je známe pútnické miesto. Dočítal som sa, že tam ročne ešte aj dnes chodí okolo 250 tisíc pútnikov, ktorí tam chodia modliť sa a konať pokánie. Je to miesto duchovnej obnovy. A zdá sa mi naozaj pochybné, že by toto práve chcel vzbudiť diabol...
Možno je teda určitá nepresnosť vo vyjadrení slov posolstva /čo je vzhľadom na deti pochopiteľné.../. To sa mi zdá skôr pravdepodobbné, ako nejaké démonizovanie tohto posolstva len preto, že nie je vyjadrené naším teologicky správnym jazykom...






Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 28. říjen 2009 @ 09:16:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj ssns.

 

Já ve svém příspěvku, 27. říjen 2009, 13:28:54 čerpal z jiného překladu a citoval jsem z něj toto:
NIHIL OBSTAT PRAGAE, DIE 30. NOVEMBRIS 1920 JOSEPHUS HRONEK, CENZOR
IMPRIMATUR PRAGAE, DIE 2.DECEMBRIS 1920 DR. ANTONIUS PODLAHA NR. 17315
Dal jsem vám šest dní k práci, sedmý den jsem si vyhradil, a nechcete mi ho dopřáti“ Právě to přitěžuje ruce mého Syna.
 Odkaz  http://www.proglas.sk/LSalette.htm
Pokud jde o tvé dotazy 1-3
Nikde jsem netvrdil, že toto zjevení nemá církevní schválení. Nechápu tvůj dotaz.
Písmo sv. stanoví 6 dní můžeš pracovat, ale 7 den je vyhrazen odpočinku, kdy máš Boha chválit a oslavovat. Nechápu tvůj dotaz.
Nikde netvrdím, že Kristus někoho opustí, ale jsem přesvědčen, že Spasitel své Matce neodmítne žádnou prosbu. Pokud si myslíš, že jsi tak “svatý“, že nepotřebuješ, aby se za tebe Matka Spasitele přimluvila, protože tvá svatost a ctnostný život toho nepotřebují, pak si nejšťastnější člověk na této planetě. Já naopak jsem přesvědčen, že jít za Spasitelem a držet se za ruku jeho Matky, znamená jít cestou přímou, bez obav zabloudění. To je zkušenost Církve Již sv. Pavel vybízel křesťany, aby neochabli ve víře, že si mají brát jako vzor pro svoji víru ty, kteří pro svoji víru a  trpělivost  dostanou dědictví, které mají slíbeno. Pro věřícího v Krista je tím nejkrásnějším vzorem Matka Spasitele, včetně zástupů mučedníků a svatých.
Chceš nám členům Svaté Církve Kristovi tvrdit, že jednáme nerozumně a v rozporu s Písmem sv.? ,když apoštol sv. Pavel nás vybízí, abychom právě tak jednali?
Nechápu tvůj dotaz.
Martino



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: cristiano (pavel.bartosz@prokrestany.cz) v Čtvrtek, 29. říjen 2009 @ 03:47:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://prokrestany.cz
Velmi si vážím zdejší debaty, protože je po dlouhé době užitečná a konstruktivního charakteru. Dovolím si zde vložit odkaz na film týkající se tématu Mariánských zjevení - Zprávy z nebes - online na adrese:      http://prokrestany.cz/zpravy/
Kéž všem hledajícím jsou tyto zprávy užitečné...

Cristiano



Martino (Skóre: 1)
Vložil: garwin (garwin@seznam.cz) v Čtvrtek, 29. říjen 2009 @ 07:22:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
K tvému pojetí "svatokrádeže":

Možná teď naštvu některé bratry protestanty, ale to mi nevadí. Pokud se nějaký protestantský křesťan nemůže dočkat až se v jeho sboru zase po dlouhé(někdy úplně trapně dlouhé) době bude konat Večeře Páně a  - z jakýchkoliv důvodů -  vnímá potřebu zúčastnit se, tak nevím, proč by nemohl jít u katolíků. Jistě, pro mě je úplně mimo spousta věcí, co u vás před touto památkou poslední večeře děláte, co kněz povídá, jak zachází s hostií, klečení atd atd., nicméně je to shromáždění v Kristově jménu, zazní slova ustanovení a smysl toho aktu. Některý protestant se slabším svědomím se bude otřásat kvůli liturgickým úkonům kolem a kolem, ale jde tam (snad) kvůli Bohu, ne aby demonstrativně popíral katolické pojetí. Podle mého: Kristus řekl: Vezměte a jezte - a nikoliv - vezměte jen tam kde je to ortodoxně správně, kde je to dokonalé svaté abyste se náhodou chudinky neušpinily... :-)) Nevidím v tom problém. Spíše vidím problém v některých evangelických církvích, že památka Večeře Páně není pravidelnou součástí všech bohoslužeb a dosti často je to podle nějakých nesmyslných tradic(např. každou první neděli v lichém měsíci a podobné bláboly). Máte ovšem problém, u nás evangelíků je účast u stolu Večeře Páně otevřena každému, kdo věří v Ježíše Krista, jeho oběť na odpuštění hříchů. Žel, kdyby to nějaký katolík zveřejnil, že se účastnil je - tuším - ex lege - exkomunikován z ŘKC, což mi přijde dosti směšné, možná trochu sektářské.



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 29. říjen 2009 @ 09:02:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žádné mariánské zjevení nepřináší v zásadě nic nového a převratného. Žádné nové učení. Smysl je zcela jiný.

Panna Maria připomíná věci dávno dané, napomíná a nabádá ke cnostnému životu. To je společným jmenovatelem všech mariánských zjevení, vybízí k návratu k jejímu Synu. Dívejme se tedy na obsah jejích slov a porovnávejme ho s Kristovým argumentem: (Vyhání - li zlé duchy pomocí Belzebuba) -  žádné království, je - li vnitřně rozdělené, neobstojí.

Nemohu čekat pochopení od bývalých katolíků, protože ti na nás nenechají nit suchou a nevynechají jedinou příležitost nám nasazovat psí hlavu. Ale co vy ostatní? Jsem překvapen, že se nikdo z vás nenamáhal porovnat obsah onoho zjevení v La Salete s obsahem Starého zákona Dt 28, které nabízí požehnání, nebo prokletí.

Obsah tohoto zjevení je paralelou Dt 28, vyjádřenou dětskou řečí.



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 29. říjen 2009 @ 11:18:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prošel jsem si podrobně celé ty stránky. Pokud učiníte totéž tak tam najdete odpověď na všechny Vaše námitky. Včetně té proč Panna Maria hovoří v 1. osobě s příslušným odkazem na Bibli. Kdyby tak mluvil prorok mužského pohlaví tak bychom si té jemné nuance ani nevšimli.
Na tom že se nad celou věcí pohoršujete není nic divného. Pravé Boží slovo vždycky tahalo za uši naše předky a my nejsme v tomhle ohledu lepší. Pravé proroky máme sto chutí kamenovat a falešné oslavovat, jako to činili naši otcové i dědové. Pohoršovali se i ti kteří měli s věcí co do činění, jak je tam také popsáno. Snažili se obvinit děti ze lži a nachytat je na to co říkaly. Katolíci i ateisti. Trápili je a vysmívali se jim. I nás by mohlo napadnout ledacos kdyby si Bůh vybral zanedbané a nevzdělané děti které v našich hříšných očích nic neznamenají aby nám promluvil do duše a vyjádřil nad námi nespokojenost. Pokud nejste katolík tak byste nám podobné věci mohl i přát. Panna Maria nám nikdy neříkala že jsme svatí. Nebo nejlepší ze všech. Přesto zůstává naší milující a odpouštějící Matkou která zadržuje svaté rámě spravedlnosti a vyprošuje nám Kristovo Milosrdenství.
Kdyby byl pan biskup býval mlčel je možné že by bylo křičelo kamení. Přesto jsem neuvěřil na jeho slovo které jsem neznal. Uvěřil jsem na Vaše upozornění.



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 30. říjen 2009 @ 11:54:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
 

 

ssns 29.10. 2009,19:43:41

„Normální člověk by buď uznal, že si vzal sousto, na které nestačí, nebo by se aspoň odmlčel.“
ssns tak nyní jsi se prozradil. Jsi u zdi v rohu a nevíš kudy kam. Jak to vyřešit? Jednoduše, prostě vyzvu diskusního oponenta, aby z diskuse odstoupil. Není důvod utíkat v diskusi, když si osobuješ šířit falešné náboženství.
Tak především, tvé teologické úvaze nerozumím. Nevím proč by se za mě Spasitel přimlouval a u koho? Není snad Otec, Syn a Duch Svatý jednota? Neřekl snad Spasitel tato slova?
 

„Je mi dána veškerá moc na nebi i na zemi. Proto jděte, dělejte učedníky ze všech národů a křtěte je ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého a učte je za-chovávat všechno, co jsem vám přikázal. A hle, já jsem s vámi po všechny dny až do skonání tohoto věku.“

 

Jestliže Spasitel má veškerou moc na nebi i na zemi, pak není nutné ho prosit, aby se za nás přimlouval. To platilo jen v době jeho pozemského života, kdy řekl před svým umučením, říká Petrovi „Ale já jsem prosil za tebe, aby nezahynula tvá víra, “ nebo kdy prosil svého Otce za Lazara atd. Ale pak po jeho slavném Vzkříšení, před jeho vstoupením na nebe říká „Je mi dána veškerá moc na nebi i na zemi….“ Protože přehazujete Písmo sv., jak vás napadne, výsledek je jen ukázka nabubřelé nevíry.

 

Takže tvá víra ve Spasitele, který musí za nás dnes po svém vzkříšení se přimlouvat, je víra postižená “ duchovní obrnou“. Je to víra ve Spasitele, který nemá žádnou moc a proto ty se naivně domníváš, že se za nás přimlouvá, jako by ON neměl žádnou moc.

 

Pokud jde o Matku Spasitele, pak první zázrak učinil Spasitel právě na přímluvu své Matky „Když se nedostávalo vína, řekla Ježíšovi jeho matka: "Už nemají víno."
Důvěra v přímluvu Matky u Spasitele je biblická. To že ty a tvoji názoroví tleskači to ignorujete a vaše prezentace nevíry. Když se vám to hodí zpíváte o Bibli, když se vám to nehodí k Bibli se nehlásíte. Co to je za víru? Nebojím se to označit za kabaret. Takže žádné naše mlčení neočekávej.
 

Martino




Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: Rosman v Sobota, 31. říjen 2009 @ 20:22:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nehoráznost je už úvodní tvrzení krásné paní, že má nějaký "svůj lid" (Jestliže můj lid neuposlechne...). V celém poselství Božího slově se vždy jedná výhradně o Boží lid - a to jak ve starém zákoně tak novém. Tedy nasouvá se zde výklad, který jistě katolíci zastávají, že Boží lid = Mariin lid. A to je nehorázné rouhání.  Nikdo ze stovek Božích lidí, o kterých je zmínka v Bibli, si nikdy nepřisvojoval právo nazývat Boží lid svým lidem. Takovéto hrozné opovážlivosti by se jistě Marie, Ježíšova Matka, nikdy nedopustila.
Je tady potom pouze jediné logické vysvětlení - za Marii se vydává démonická bytost, která opravdu má svůj lid. Co je to za lid?Lid, který patří té bytosti, který se ji zasvětil. Že ten její lid nemá moc společného s Božím lidem, je jasné na první pohled. Je to lid, který kleje a bere nadarmo jméno Syna Božího a tropí si posměch z náboženství. Neznám nikoho z opravdových Božích dětí, znovuzrozených křesťanů (a neznám jich málo), který by toto dělal. Nikdo, kdo má Božího Ducha, toto nedělá. A kdo nemá Božího Ducha, není jeho. Poselství této bytosti zjevně není adresováno Božímu lidu.

Za povšimnutí stojí také důvody utrpení oné krásné paní. Jsou vyjmenovány dva:
1) trpí, protože musí neustále prosit, aby silné a těžké rámě jejího Syna nedopadlo na její lid. Krásná paní se se svým Synem přetlačuje a už tu těžkou ruku nemůže chudinka udržet.(zajímavé poučení pro oko - Marie se za vás nepřimlouvá s radostí ze společenství, ale hrozně a už dlouho při tom trpí, mimojiné protože klejete a používáte Boží jméno nadarmo...)
2) paže jejího Syna je tak těžká a způsobuje krásné paní utrpení, nemůže ji víc udržet, protože ji lidé nechtějí dopřát jeden den v týdnu, který si sama na úkor Boha vyhradila. No to se ani nedivím, že paže Božího Syna (nebo o koho se vlastně jedná?) ji činí takové utrpení - celkem bych řekl zaslouženě. Jen ta paní si ten důvod nesprávně vysvětluje.

No, rozhodně  po všech směrech nebiblické, jen nemohu uvěřit tomu, že nějaký biskup potvrdil, že zjevení v sobě nese všechny známky pravosti a že věřící mají oprávněné důvody uznávat je za nepochybné a pravé. Ale možné to je, v případě že se jedná o biskupa z jejího lidu.



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: ludyhudy v Pondělí, 04. červen 2012 @ 00:11:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je potreba si uvedomit, ze biskup v rozhodovani o pravosti zjeveni neni pod neomylnosti. Jeho usudek muze byt - a v tomto pripade  evidentne byl - mylny. Jen se divim, ze se zjeveni tak zpopularizovalo. Kazdopadne nevim o nikom v mem okoli (jsem katolicka, pozn. prispevatele :)) ) kdo by vedel o zjeveni v la Salette, nebo kdo by dokonce znal jeho text. tak to snad tak horky nebude. Doufam. Protoze co se v tom zjeveni pise je fakt hrozny. 
A to rikam jako clovek, ktery veri v to, ze Maria je Matka Boziho Syna a ustavicna Panna. Coz je mj uceni  prvnich sedmi ekumenickych koncilu, ktere taky sestavily zavazne credo, potvrdili plne bozstvi a lidstvi Krista, stejne jako bozstvi Ducha svateho, vyhlasili s definitivni platnosti viru v Trojici jako zjevenou Bohem... Jo a taky se v ty dobe konaly koncily, ktery stanovily zavazny kanon Noveho zakona. Tak prece asi na tech koncilech, co uci ze Maria je ustavicna Panna,  neco bude, ne ?! ;))  Adios. 



zase jedna poblouzněná (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 04. červen 2012 @ 12:19:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: ludyhudy v Pondělí, 04. červen 2012 @ 00:11:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je potreba si uvedomit, ze biskup v rozhodovani o pravosti zjeveni neni pod neomylnosti. Jeho usudek muze byt - a v tomto pripade evidentne byl - mylny. Jen se divim, ze se zjeveni tak zpopularizovalo. Kazdopadne nevim o nikom v mem okoli (jsem katolicka, pozn. prispevatele :)) ) kdo by vedel o zjeveni v la Salette, nebo kdo by dokonce znal jeho text. tak to snad tak horky nebude. Doufam. Protoze co se v tom zjeveni pise je fakt hrozny.
A to rikam jako clovek, ktery veri v to, ze Maria je Matka Boziho Syna a ustavicna Panna. Coz je mj uceni prvnich sedmi ekumenickych koncilu, ktere taky sestavily zavazne credo, potvrdili plne bozstvi a lidstvi Krista, stejne jako bozstvi Ducha svateho, vyhlasili s definitivni platnosti viru v Trojici jako zjevenou Bohem... Jo a taky se v ty dobe konaly koncily, ktery stanovily zavazny kanon Noveho zakona. Tak prece asi na tech koncilech, co uci ze Maria je ustavicna Panna, neco bude, ne ?! ;)) Adios.
 

Martino
To je v pořádku. Každý má na soukromý názor právo pokud nelže a neobviňuje druhé. Aby náš katolický svět nebyl zaplevelen podobnými bláboly, rozhoduje v podobných záležitostech místní biskup. Jsou sice výjimky jako Medugorje, kde se zjistily manipulace ze strany místního biskupa Žaniče a případ Medugorje byl následně předán pod pravomoc a kompetence BK bývalé Jugoslávie a po rozdělení následně pod BK Bosny a Hercegoviny. Dnes je Medugorje pod kontrolou speciální mezinárodní komise Vatikánu, předseda kardinál Camilo Ruini již vydal před několika týdny prohlášení, že komise, která funguje již několik let, do konce roku 2012 vydá svoji zprávu.
Vám lze jen doporučit, že jako členka ŘKC, můžete svoji námitku na rozhodnutí místního biskupa, kterého obviňujete, podat přes nuncia do Říma. Ale troubit do světa, že jeho úsudek byl evidentně mylný, aniž byste svá tvrzení doložila a veřejně vyvrátila svědectví učiněná pod přísahou za přítomnosti církevní autority, považuji za společensky a morálně pokleslé.



Re: Poselství z La Salette (Skóre: 1)
Vložil: ludyhudy v Pondělí, 18. červen 2012 @ 23:31:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No vidite, to me nenapadlo, poslat stiznost bych mohla. Kazdopadne mate pravdu, to co jsem napsala bylo moralne poklesle.Psala jsem to pod dojmem z clanku a v rozhorceni a to byla chyba. Silne jsem to prehnala a uvedomila jsem si to, az kdyz jsem to postla. A to uz bylo pozde bycha honit. Takze ted mi to muze byt akorat tak lito. Posuzovat pohnutky biskupa mi opravdu neprislusi. Kazdopadne to nic nemeni na tom, ze ten text poselstvi se mi jevi jako ponekud ... diskutabilni.  A dekuju za to, ze jste napsal a uvedl veci na pravou miru. adios



Stránka vygenerována za: 1.29 sekundy