Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 225, komentářů celkem: 429541, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 415 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116464364
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Jan Pavel II. v pekle
Vloženo Neděle, 01. květen 2011 @ 15:26:52 CEST Vložil: Stepan

Katolicismus poslal Nepřihlášený

svědectví Angeliky Zambrano


Podobná témata

Katolicismus

"Jan Pavel II. v pekle" | Přihlásit/Vytvořit účet | 35 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: lydia7 v Neděle, 01. květen 2011 @ 16:56:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ešte včera bol na gloria.tv dostupný cca 1hodinový dokument s ruským prekladom, v ktorom mladá dievčina popisuje, čo zažila, súc 23 hodín mŕtva - v jednom komentári som naň odkázala betmu... Dnes už tam nie je :o)

Na youtube je k dispozícii 1. časť aj 2. časť toho istého dokumentu v ruštine. V tretej časti dievčina uvádza, že videla v pekle Selenu (nejakú speváčku), Michaela Jacksona a Karola Wojtylu.



Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: joker v Neděle, 01. květen 2011 @ 17:28:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zde je celý text dostupný v angličtině v pdf/doc, zmínka o blahořečeném Wojtylovi je na straně 11.


]


Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: ssns v Neděle, 01. květen 2011 @ 18:01:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nějak jsi zapomněl dát ten link, ne;-)


]


Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: joker v Neděle, 01. květen 2011 @ 18:49:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jo, stárnu... http://www.divinerevelations.info/Documents/Prepare_to_meet_your_God/index.htm


]


Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: MartyR v Neděle, 01. květen 2011 @ 17:23:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zase nějaké zaručené svědectví :-O



Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 02. květen 2011 @ 17:35:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Souhlasim s Martyrem, takovymto "svedectvim" nelze automaticky verit.

Vezme, ze jediny, kdo je hoden otevrit knihu Zivych, je Nas Pan a Spasitel...


]


Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: noname v Pondělí, 02. květen 2011 @ 21:06:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nějak tak, když se chce někdo zviditelnit napíše "zaručené" proroctví, svědectví etc.  a mnozí se rádi chytnou. Berme je s úsměvem, jinak to ani nejde.
H.


]


Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Neděle, 01. květen 2011 @ 18:52:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslienky blahoslaveneho papeza Jana Pavla II

Nicméně se nesmí zapomínat, že tajemstvím každé apoštolské činnosti je především modlitba. Vždyť právě učedníci po nanebevstoupení Páně žili v intenzivní modlitbě, ve večeřadle, kde očekávali Ducha svatého, jehož jim Kristus slíbil. Uprostřed nich byla Maria, Ježíšova Matka (Sk 1,14). Zatímco se připravujeme slavit příští neděli velkou slavnost Letnic, prosme spolu s Marií Ducha svatého, aby vlil do srdcí křesťanů nové misionářské nadšení a aby vedl kroky lidstva po cestě solidarity a míru.

Boží moudrost je lampa našich každodenních rozhodnutí .

 
Moudrost je jako lampa, která osvěcuje naše každodenní mravní rozhodnutí a vede nás po správné cestě, "neboť ví, co se líbí očím Pána a co je správné podle jeho přikázání". Právě proto nám liturgie chval ukládá modlit se na počátku dne slovy knihy Moudrosti, aby nám Bůh byl nablízku svou moudrostí a "aby byl s námi i v naší námaze" každého dne (srov. v. 10) tím, že nám odhalí, co je dobré a co zlé, co je spravedlivé a co nespravedlivé.


Ve stopách svatého Pavla, který definoval Krista jako "Boží moc a Boží moudrost“ (1 Kor 1, 24), rozpoznali v Kristu Boží moudrost též církevní Otcové. Ukončeme proto nyní modlitbou svatého Ambrože, která se obrací ke Kristu takto: "Nauč mě slovům bohatým na moudrost, protože Tys Moudrost! Otevři mé srdce, Ty, kterýs otevřel Knihu! Otevři onu bránu, jež je v nebi, protože Ty jsi Brána! Kdo tam vstoupí skrze Tebe, bude vlastnit Nebeské království; kdo tam vstoupí skrze Tebe, nezklame se, protože se nemůže mýlit ten, kdo vstoupil do příbytku Pravdy



Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Pondělí, 02. květen 2011 @ 11:56:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevzpomínám si, že už nastalo vzkříšení, Pavel v prvním století tuším taky nadhodil takovou otázku?
Pokud tedy ještě nenastalo, tak všichni jsou v pekle. Je to otázka překladu, peklo, hrob, jáma apod. jsou české výrazy pro místo o kterém se píše v bibli kde jsou mrtví (haides, šeol) než bude čas na vzkříšení spravedlivých a nespravedlivých při druhém příchodu Pána. Proto nevím když někoho udivuje, že se tu diskutuje nad tím jestli je JP II v pekle? I Pán Kristus byl v pekle, hrobě, jámě než byl vzkříšen, tož tak. Stačí si přečíst Písma, neníliš pravda? :-))


]


Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: joker v Pondělí, 02. květen 2011 @ 12:08:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jo, to máš sice pravdu, ale jak potom vysvětlíš Lukáš 23:43?


]


Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Pondělí, 02. květen 2011 @ 22:05:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No právě, proč by byl Kristus kříšen z ráje a pak se do něj po 40 dnech vracel? Jak je to myšleno, to je na každém čtenáři jak si to vyloží. Výsledek bude soudit Pán, my lidé nemáme soudit, neníliš pravda?


]


Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 03. květen 2011 @ 13:25:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Je to otázka překladu, peklo, hrob, jáma apod. jsou české výrazy pro místo o kterém se píše v bibli kde jsou mrtví (haides, šeol) než bude čas na vzkříšení spravedlivých a nespravedlivých při druhém příchodu Pána."...

Řečtina má stejný výraz pro hádes i pro vězení.

Ahoj Vapel.

Já tedy nevím, jak to máte někteří zde s vyznáním víry.
Ale křesťanské crédo (apoštolské vyznání víry) říká mimo jiné toto: "sestoupil do pekel, třetího dne vstal z mrtvých ..."


Kristus tedy už sestoupil do pekel a už vyvedl odtud všechny spravedlivé SZ (Mt 27,52), dokonce i ty, kteří byli sice kdysi neposlušní, ale když přišly vlny potopy, tak ještě před smrtí litovali.

(1 Pt 3,18-20)
Vždyť i Kristus jednou trpěl za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby nás přivedl k Bohu. Byl usmrcen v těle, ale obživen v Duchu,
v němž také přišel a kázal duchům ve vězení,
kdysi neposlušným, když jednou za Noémových dnů Boží trpělivost vyčkávala, zatímco se stavěla archa, v níž bylo jen několik (to jest osm) duší zachráněno skrze vodu.

Nás křesťany nyní podobným způsobem zachraňuje křest.


Sk 2,27-31)
Neboť nenecháš mou duši v pekle a svému Svatému nedáš spatřit porušení.
Oznámil jsi mi cesty života a svou tváří mě naplníš potěšením.'
Bratři, mohu vám směle říci o patriarchovi Davidovi, že zemřel a byl pochován a jeho hrob je u nás až do dnešního dne.
A poněvadž byl prorok a věděl, že se mu Bůh zavázal přísahou, že z plodu jeho beder pozdvihne Krista podle těla a posadí ho na jeho trůn,
viděl to předem a mluvil o Kristově vzkříšení, že jeho duše 'nebyla zanechána v pekle' a jeho tělo 'nespatřilo porušení'.


Rozdílná situace zemřelých Starého a Nového zákona je vyjádřena v tomto:

(Žd 11,37-40). Bývali kamenováni, rozřezáváni, pokoušeni, umírali zabíjeni mečem, chodili v ovčích a kozlích kůžích - strádající, soužení a trápení.
Svět jich nebyl hoden. Bloudili po pustinách a horách, po jeskyních a rozsedlinách země
a nikdo z nich (ačkoli skrze víru obdrželi dobré svědectví) nedosáhl zaslíbení;
neboť Bůh zamýšlel něco lepšího pro nás, aby oni bez nás nedošli k cíli


Žd 12,22-24)
Přistoupili jste ale k hoře Sion a k městu živého Boha, nebeskému Jeruzalému; k desetitisícům andělů,
k slavnostnímu shromáždění, k církvi prvorozených, kteří jsou zapsáni v nebesích; k Bohu, soudci všech, k duchům spravedlivých, kteří došli cíle;
k prostředníkovi nové smlouvy Ježíši a ke skropení krví, která mluví lépe než Ábelova.





]


Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Úterý, 03. květen 2011 @ 17:15:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ahoj Oko...
píšeš:
Kristus tedy už sestoupil do pekel a už vyvedl odtud všechny spravedlivé SZ (Mt 27,52),

odkiaľ vieš že vyviedol všetkých spravodlivých...?...tento text hovorí že ,,mnohé telá...boli vzkriesené...
cituješ (1 Pt 3,18-20) kde Kristus kázal v podsvetí...ale žeby vyviedol odtiaľ spravodlivých?

text Sk 2,27-31 hovorí o Kristovi a nie o nás a je jasné, že Kristus je prvotina vzkriesenia a preto nemohol ostať v podsvetí....ten text nič nehovorí o nás a o tom že veriaci neostávajú v smrti v podsvetí...

píšeš:Rozdílná situace zemřelých Starého a Nového zákona je vyjádřena v tomto: a cituješ: nikdo z nich (ačkoli skrze víru obdrželi dobré svědectví) nedosáhl zaslíbení;

...lenže niekoľko veršov pred tým je napísané:   ktorí si vierou podmaňovali kráľovstvá, konali spravodlivosť, dosahovali zasľúbenie, zapchávali tlamu levom...,  Židom 11:33
 takže aj v starom zákone dosahovali zasľúbena tak ako v novom a to nepotvrdzuje tvoj predpoklad, že Kristus vyviedol z pekla, podsvetia  novozákonných veriacich...

ivanp


]


Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 03. květen 2011 @ 18:58:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co to je "dosáhnout zaslíbení" za pozemského života?

Bůh je uznal spravedlivými, ale také oni potřebovali Vykupitele. Není jiné cesty k Bohu, než skrze Krista. On je ty jediné pravé dveře jak pro Adama, Abraháma, Mojžíše a proroky, tak i pro každého z nás.

Žádný ze spravedlivých SZ se vlastním snažením nemohl dostat do nebe. Kdyby to bylo možné, nemusel Kristus umírat na kříži.


Divím se, že tuto základní abecedu křesťanství neznáš.


]


Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Úterý, 03. květen 2011 @ 19:02:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Řečtina má stejný výraz pro hádes i pro vězení.

....

Co jiného hrob než vězení je? Přeci smrt je opak života. Proto když umřeme, tak jsme ve vězení hrobu, smrt je naším žalářníkem do doby než přijde osvoboditel-vykupitel-spasitel a zavolá a ti kdo ho znají vyjdou! Vyjdou jako svobodní, vyjdou z vězení smrti. Proto chápu proč řečtina má stejný výraz pro hádes i pro vězení.

Co tam očko máš dalšího? :-))


]


Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 04. květen 2011 @ 07:57:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tělesná smrt znamená sice tělo do hrobu, ale lidský duch putuje hned k Otci  (Jak můžeme usuzovat z toho, že se Pavel smrti už nemůže dočkat - Fp 1,21). Smrt se tedy už stává (na rozdíl od lidí SZ) pro křesťana hned ziskem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Středa, 04. květen 2011 @ 14:50:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jo, to je sice hezké, ale je to konstrukt pro to aby ti vyšlo to, co učí tvá církev, ale když se na to podíváš z pohledu biblického kontextu, nemůžeš dojít k takovému závěru.

Například:

Ž 104, 29 Skryješ-li tvář, propadají děsu, odejmeš-li jejich ducha, hynou, v prach se navracejí.
30 Sesíláš-li svého ducha, jsou stvořeni znovu, a tak obnovuješ tvářnost země.

Ano, to jakoby nahrává tvému chápání (na rozdíl od lidí SZ), ale právě ten 30. verš ukazuje, že duch který se navrací není tou osobou nebo jak na jiných místech uvádíte, že je to duše člověka, ale naopak, duch je oživující forma či síla, která buď spojením s fyzickým tělem nebo s duchovním tělem se stává živou bytostí buď jako člověk nebo jako andělé v nebi u Boha.

Další:

Iz 42, 5 Toto praví Bůh Hospodin, který stvořil nebesa a roztáhl je, zemi překlenul i s tím, co na ní vzchází, jenž dává dech lidu na ní a ducha těm, kdo po ní chodí

Jen pro dokreslení, že duch nebo-li dech není duše-život, ale je to oživující síla či forma, kterou Bůh používá podle toho jak a komu chce.

Protože si toho byl Pavel vědom, tak jak vyplívá

z Fp 1, 21 Život, to je pro mne Kristus, a smrt je pro mne zisk.

když do smrti zůstane v Kristu, má záruku-zisk, že Bůh mu ducha, který vyšel k Bohu, když Pavel zemřel a jak nastane doba kdy májí být vzkříšeni sparavedliví i nespravedliví, tak Pavel se dočká ducha od Boha a tehdy to pro něj bude zisk. Protože má takovou jistotu-víru v slib Boha i Syna, že věrným opět Bůh ducha navrátí a to co Pavel dělal za života jde přímo s ním

Ř 8, 11 Jestliže ve vás přebývá Duch toho, který Ježíše vzkřísil z mrtvých, pak ten, kdo vzkřísil z mrtvých Krista Ježíše, obživí i vaše smrtelná těla Duchem, který ve vás přebývá.

Jak je z dopisu Římanům patrné, tak duch-Duch působí akorát oživení, samotný duch není duše člověka, když jsi použil Pavla jako příklad, tak to není tedy ten duch, který se navrací k tomu kdo jej dal duše Pavla, ale je to jakási jistota, připomínka toho, že když nastane vzkříšení, tak ten kdo dává i bere ducha, jej zase věrnému služebníkoví navrátí a on ožije viz texty výše. Tomu věřím i já a proto spolu s Pavlem říkám to stejné:
Život, to je pro mne Kristus, a smrt je pro mne zisk.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Čtvrtek, 05. květen 2011 @ 15:07:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímavá diskuse. Nemám čas nad vším podrobně přemýšlet, tak uvedu svůj pohled. Věřící, spravedliví podle Boží spravedlnosti , byli do ukřižování v "hadesu" ( peklo ) . V příběhu  o bohatci a Lazarovi Ježíš říká, že ti, co se trápili viděli na ty, kdo přebývali "v lůně Abraháma". Lazar byl mezi spravedlivými a netrpěl, boháč mezi odsouzenými a trpěl. Po smrti a vzkříšení Ježíše se ho Marie nesměla dotknout, protože "ještě nevstoupil k Otci". Později se Ho učedníci mohli dotýkat ( viz. Tomáš ). Mám za to, že Ježíš sestoupil do pekel rozuměj "hadesu" jako Golgotský Vítěz, který svou smírčí obětí zaplatil cenu za ty, kdo zemřeli před křížem. Ale pozor ! Nevěřím, že by byl tři dny v Hadesu. ON hříchu neučinil, tudíž neměl v hadesu co dělat. Tam byli jen ti, kteří nějaký hřích udělali, ale byli z nich Božím rozhodnutím ospravedlněni a dostali se do té části pekla, kde byl Lazar. Byli ve stejné pozici jak my, kteří někdy můžeme udělat hřích, ale když ho vyznáme a poprosíme o odpuštění, tak je nám pro Kristovu prolitou krev odpuštěn a nebrání v tom, abychom byli v nebi, u Pána. Ti věřící z doby před křížem byli zajatci hadesu a čekali na uvedení do Boží přítomnosti, do nebeské oblasti. Tady je hodně skryto a nepochopíme to plně. Bude nám to zjeveno až u Pána. K tomu co se zřejmě stalo se zmiňuje ap.Pavel v    

Ef.4: 8 - 10 "  Písmo přece říká: "Vystoupil do výšin, zmocnil se zajatých, dary lidem rozdělil."  To, že "vystoupil", musí znamenat, že předtím také sestoupil dolů na zem.  Ten, který sestoupil, je právě ten, který vystoupil vysoko nad všechna nebesa, aby naplnil všechno"

Ježíšova duše a duch šla po smrti k Otci, kde se představil jako Vítěz. Pak došlo ke vzkříšení z mrtvých ( po třech dnech) a do těla se vrátila duchovní složka. Tělo zmizelo z hrobu a Marie se Ježíše nesměla dotkout. Tady vidíme, že nečisté , profánní se nesmí dotýkat svatého Božího dřív, než absolutně čistý Vítěz se zmocní zajatých v hadesu a vyvede je do nebeské slávy, do Boží přitomnosti, do nebes.  Nespravedliví, odsouzení k mukám v pekle zůstávájí dál v hadesu a jdou do něj všichni lidé, kteří nepřijali Ježíše jako svého Spasitele resp. neprožili znovuzrození. Proto se tam můžou ocitnout i "věřící", kteří nespoléhali v otázce spásy na Pána Ježíše, ale na svou cíkev, rituály a náboženství jako formu.

Konečnou instancí nespasených, Satana a ďáblů bude "gehena" ( hořící jezero) o kterém mluvíme také jako o peklu. Tam budou posláni odsouzení, kteří již žijí po smrti v "hadesu". Tenhle Boží soud proběhne až na konci tisíciletého král. a píše se o něm ve Zj.Jana 21: 10 - 15 .Na tomto soudě nebude ani jeden věřící, spasený člověk. Ti již budou jako Nevěsta nebeského Ženicha se svým Pánem a budou se radovat v Jeho přítomnosti.

Soud věřících proběhne hned po vtržení Církve Boží před nebo v první polovině Velkého soužení a nebude to soud k odsouzení do pekla ( geheny), ale zhodnocení skutků a odměnách nebo o škodě. Této události se v epištolách říká " soudná, nebo-li odměnná stolice Kristova"

2 Kor.5:10 - 11a "  Vždyť se všichni musíme ukázat před soudným stolcem Kristovým, aby každý dostal odplatu za to, co činil ve svém životě, ať dobré či zlé. Protože známe tuto bázeň před Pánem, přesvědčujeme lidi "

Existenci očistce odmítám a nepatří k víře evangelikálů. Co se týče výrazu "tartarus" = "temná propast", "jáma" nebo u Kral.př. "žalář"  tak tam jsou posíláni zvlášť nebezpeční padlí andělé, démoni, kteří překročili dovolené meze Stvořitele jako do vězení. Prostě i démoni mohou "zhřešit" , začít se chovat jako utržení ze řetězu a pak musí být poslání do vězení předčasně.

Je potřeba říci, že nikdy nevládl Satan, ale vládne Bůh ! To, že je Satanovi propůjčena moc do chvíle uvěznění a uvržení do "geheny", ještě neznamená, že si on a další pohůnci mohou dělat co chtějí. V Lk.8: 31 je prosba démonů, aby je Ježíš neposlal do propasti ( řecky "abyssos" ) . Mám za to, že "tartarus" obsahuje ještě zvláštní oddělení do kterého se démonům vůbec nechtělo. Uznávám, že už se pohybuji v rovině spekulace, ale v sekláru se tomu říká "odborný odhad". 










]


Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Armagedon v Čtvrtek, 05. květen 2011 @ 18:49:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Skrze hřích přišla smrt a proto se každé lidské tělo rozpadá v prach. Tělo smrtelné máme od Adama a tělo po vzkříšení bude od Krista.Vzkříšení ještě nenastalo a až nastane, první vstanou ti, kteří zemřeli v Kristu, pote spravedliví kteří se toho dočkají, budou uchváceni vstříc Kristu a jejich těla budou proměněna. Nastane předpovězené Milénium. Země se stane peklem pro žijící lidi kteří nebyli Kristem přijati a kde bude tělo, tam se slétnou supové. Člověk zmizí s povrchu zemského a jediný kdo zůstane bude Satan.Po konci Milénia nastane vzkříšení všech lidí, soud, druhá smrt, kdy Satan a jeho přisluhovači budou spáleni v ohnivém jezeře. Navěky přestanou existovat. Druhá smrt je totiž věčnou smrtí ducha.Máme tělo lidské a to je smrtelné.Máme duši která tělo a ducha spojuje. Skrze duši vnímá náš duch hmotu a hmota tedy tělo  ducha. To je funkce duše- život. Život nám dává Duch svatý. Duše je smrtí přervána. Navázání ducha na tělo skončilo, končí život. Náš lidský duch je Bohem stvořen tak, že bez těla není plnohodnotný. Smrtí těla zaniká pro našeho ducha vnímání přítomnosti, rozumu, vnímání matéria. Náš duch se těžce poškozený navrací k Bohu svému stvořiteli. Má pouze jediné- svobodnou vůli tak učinit. Nic víc. Náš duch po smrti nic necítí a tedy ani netrpí. Smrt se proto přirovnává ke spánku. Věřit v posmrtný život, uctívat mrtvé a jejich ostatky, uctívat lidské duchy a komunikovat, modlit se k nim  je před Bohem velká ohavnost. Dle Bible byli vzkříšení Enoch, Eliáš, Mojžíš a dá se předpokládat, že dle vyjádření Krista o největším proroku ze všech i Jan Křtitel. Dle Matoušova Evangelia při smrti Kristově vstali nekteří nejmenování spravedliví z hrobů. Zjevili se a pak spolu s Kristem vstoupili na nebesa. Tam nyní Kristus připravuje pro své vyvolené, však zatím nevzkříšené příbytek. Dle knihy zjevení sedí okolo Božího trůnu 24starců. Tito starci jsou již vzkříšení lidé které Bůh mimořádně vzkřísil. Tito starci jsou lidskou porotou, která zasedá u Božího soudu. Je jich 24! 24 zástupců lidského rodu.Zjevování "pana Marie" je zjevením Lucifera anděla světla. Barvy, vůně, krásné pocity, nekonečné modlitby kde se spojuje jméno zakukleného antikrista se jménem Boha, těla vizionářů která se proti Božímu Slovu nerozpadají v prach, přivlasťňování si role spoluvykupitele/telky, prostřednice všech milostí, návaznost zjevení na největší proti biblické bludy prohlašované navíc za věroučně dogmatické. Dost! Člověče který jsi dočetl až sem. Boj se Boha!!Papežství je oním malým rohem z apokalypsy na němž jsou napsána jména rouhavá.Samotné oslovení "papež" je rouháním.Za to do jakého omylu Jan Pavel II uvrhl mnohé křesťany, zasvětil je luciferovi a konal modloslužbu - tak za to rozhodně jednou pochválený nebude.V pekle však zatím tento papež není- peklo začíná až při vzkříšení. Jenom ve vzkříšeném nesmrtelném těle lze totiž vytrpět a tedy zaplatit za všechny špatné skutky. Však do doby druhé smrti- věčné smrti ducha. 




Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Pátek, 06. květen 2011 @ 06:12:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Máš to notně pomotané a jsi zřejmě pod vlivem učení Svědků Jehovových. Milénium nastane po Velkém soužení ( 7 let), kdy Bůh vykoná soud nad bezbožnými národy. Jakmile přijde Ježíš podruhé na zem ve chvíli, kdy Jeho vyvolený národ ( Židé) bude volat o pomoc podle proroctví Izajáš 64:1- 2 Ó bys protrhl nebesa a sstoupil, aby se od přítomnosti tvé hory rozplynouti musily,  (Jako od rozníceného ohně rozpouštějícího voda vře), abys v známost uvedl jméno své nepřátelům svým, a aby se před tváří tvou národové třásli ", tak se ujme vlády na zemi po tisíc let ( milénium)  

Zj, Jana 20:4 - 6Viděl jsem trůny a na nich usedli ti, jimž byl svěřen soud. Spatřil jsem také ty, kdo byli sťati pro svědectví Ježíšovo a pro slovo Boží, protože nepoklekli před dravou šelmou ani jejím obrazem a nepřijali její znamení na čelo ani na ruku. Nyní povstali k životu a ujali se vlády s Kristem na tisíc let. Ostatní mrtví však nepovstanou k životu, dokud se těch tisíc let nedovrší. To je první vzkříšení. Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení! Nad těmi druhá smrt nemá moci, nýbrž Bůh a Kristus je učiní svými kněžími a budou s ním kralovat po tisíc let"

Satan bude uvržen do žaláře a zbylí lidé poznají, co to je když jim vládne Bůh. Po tisíci letech bude Satan propuštěn a znovu svede národy proti Stvořiteli.

Zj.Jana 20:7 - 8  Až se dovrší tisíc let, bude satan propuštěn ze svého žaláře  a vyjde, aby oklamal národy ve všech čtyřech úhlech světa, Góga i Magóga. Shromáždí je k boji a bude jich jako písku v moři.

Pak bude země nadobro zničena ohněm. 2 Petrův 3:7  "Týmž slovem jsou udržována nynější nebesa a země, dokud nebudou zničena ohněm; Bůh je ponechal jen do dne soudu a záhuby bezbožných lidí"

Věřící lidé budou v Novém, Jeruzalémě podle Zj. Jana  21:1 - 4  " A viděl jsem nové nebe a novou zemi, neboť první nebe a první země pominuly a moře již vůbec nebylo.A viděl jsem od Boha z nebe sestupovat svaté město, nový Jeruzalém, krásný jako nevěsta ozdobená pro svého ženicha.  A slyšel jsem veliký hlas od trůnu: "Hle, příbytek Boží uprostřed lidí, Bůh bude přebývat mezi nimi a oni budou jeho lid; on sám, jejich Bůh, bude s nimi,  a setře jim každou slzu s očí. A smrti již nebude, ani žalu ani nářku ani bolesti už nebude - neboť co bylo, pominulo."


]


Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Armagedon v Pátek, 06. květen 2011 @ 19:08:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud mám něco pomotané, řekni co! Jinak je tvé tvrzení opovážlivé. Pod vlivem jehovistů ani jiného náboženství nejsem. Vše co jsem výše napsal vychází z Bible. Milenium je tisíciletá doba kdy všichni ti, kteří budou mít účast na prvním vzkříšení, tedy všichni ti, které Kristus vyzná před Bohem, tedy ti kteří NEPROPADNOU SOUDU, všichni tito se s Kristem na tisíc let ujmou vlády. To je Milénium. Ne však na zemi!! Až to nastane budeme uchvácení vstříc ke Kristu, jedna bude vzata, druhá zanechána. Budeme v příbytcích, které nám nyní Kristus připravuje, v příbytcích Nového Jeruzaléma, který na zem sestoupí až na konci Milénia. Tehdy sestoupí Nový Jeruzalém na tuto zem. Tehdy se odehraje DRUHÉ VZKŘÍŠENÍ VŠECH ZATRACENÝCH, TEHDY TYTO VZKŘÍŠENÉ ZATRACENCE SHROMÁŽDÍ SATAN K BOJI A OBKLÍČÍ SVATÉ MĚSTO, TEHDY SE ODEHRAJE  JEJICH DRUHÁ SMRT. Smrt věčná. Smrt duchů. Utrpení které to bude provázet těžko definovat. Zatracení totiž budou mít vzkříšená těla, těla která nebudou smrtelná pro hřích jako jsou naše těla současná. Duch v těle zatracených bude prostřednictvím vzkříšeného těla neskonale trpět. Bude trpět proto, že smrt a zánik se již nebude týkat těla v současnosti. Smrt a zánik se bude týkat ducha. To duch bude umírat v těle. A protože je Bůh nanejvýš milující. Utrpení zatracených ukončí věčnou smrtí jejich ducha.Dobře si přečti to co jsi zde ty sám zveřejnil:Zj, Jana 20:4 - 6 " Viděl jsem trůny a na nich usedli ti, jimž byl svěřen soud. Spatřil jsem také ty, kdo byli sťati pro svědectví Ježíšovo a pro slovo Boží, protože nepoklekli před dravou šelmou ani jejím obrazem a nepřijali její znamení na čelo ani na ruku. Nyní povstali k životu a ujali se vlády s Kristem na tisíc let. Ostatní mrtví však nepovstanou k životu, dokud se těch tisíc let nedovrší. To je první vzkříšení. Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení! Nad těmi druhá smrt nemá moci, nýbrž Bůh a Kristus je učiní svými kněžími a budou s ním kralovat po tisíc let"Nyní jsi znovu přečti co jsem výše a minule napsal!Protože evidentně dle tvého odsuzujícího tvrzení patříš do dnešní tak typické kategorie náboženských svárlivců neobtěžujících se chápat co jiný píše, jsi pod vlivem lži- lži o sobě samém.Nezapomínej na to, že ani jedno tvé slovo nebude zapomenuto. A jsou to právě tvá slova která svědčí o tobě samém!Pravda je však v Bohu, ne v našich lidských soudech. Varuj se svárlivosti a opovážlivosti. Jinak Boha nenajdeš! Bůh s Tebou..


]


Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Středa, 11. květen 2011 @ 06:34:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Domnívám se, že když řeknu, že to máš pomotané a jestli nejsi pod vlivem učení SJ, ještě neznamená, že nejsi horlivý křesťan a věrný následovník Krista. Nemyslel jsem "to bojovně a nesmiřitelně" jak si myslíš. Omluvám se Ti za to, že to tak vyznělo. Nechci s nikým "bojovat" v názorech apod.
 
Říkáš, že MILENIUM nebude na zemi. S tím nesouhlasím . Církev Boží, nebo-li Nevěsta, bude vtržena do nebe před MILÉNIEM, v nebi nastane Svatba Beránkova a Ona, jako Jeho manželka, bude s Ním. Kdy přesně bude "svatba Beránkova" se neví. Někdo říká hned po vrtžení a po zhodnocení životů spasených, druzí nakonci Milénia. Z toho nás zatím hlava bolet nemusí. Jisté je, že se Kristus  ujme vlády na zemi po tisíc let

V této chvíli  Církev jakoby ustupuje do pozadí spojena s Kristem v nebi a pro ní už není žádné časové omezení. Pro ní platí věčnost bez omezení. Po sedmiletém „ Velkém soužení „ budou mít účast na „prvním vzkříšení“ i ti, kdo zemřeli po vtržení Církve díky tomu, že přijali „ věčné evangelium“ které má motto : Bojte se Boha. To bude zvěstovat anděl letící po obloze všem národům. Dále tady zůstane svědectví o tom, že tady byli věřící lidé a najednou zmizeli ( při vtržení), zůstanou tady Bible a taky ti, kdo byli věřící, ale nedošlo u nich ke „znovuzrození“. Ti kdo budou mít odvahu, tak raději podstoupí smrt  stětím a zemřou pro jméno Ježíš, protože odmítnou přijmout „znamení šelmy“.   O těchto lidech se mluví tady :

Zj, Jana 20:4 - 6 "
Viděl jsem trůny a na nich usedli ti, jimž byl svěřen soud. Spatřil jsem také ty, kdo byli sťati pro svědectví Ježíšovo a pro slovo Boží, protože nepoklekli před dravou šelmou ani jejím obrazem a nepřijali její znamení na čelo ani na ruku. Nyní povstali k životu a ujali se vlády s Kristem na tisíc let. Ostatní mrtví však nepovstanou k životu, dokud se těch tisíc let nedovrší. To je první vzkříšení. Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení! Nad těmi druhá smrt nemá moci, nýbrž Bůh a Kristus je učiní svými kněžími a budou s ním kralovat po tisíc let"


Takže je potřeba se vyvarovat zmatení v pojmu „první  a druhé vzkříšení“. První vzkříšení se bude týkat :

a)       zemřelých znovuzrozených lidí před příchodem Pána Ježíše pro Církev ( zřejmě na začátku nebo v polovině Velkého soužení )  

b)       zemřelých lidí v době po vtržení, v době Velkého soužení, kteří neváhali raději podstoupit smrt než, aby se pokořili pod vládu Šelmy

Zj.20:6 ( část) „…..Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení!.....“ . Tohle slovo platí pro obě skupiny spasených lidí uvedených výše.

„Druhé vzkříšení“ je pomocný a logický pojem, který se týká biblického výrazu „ druhá smrt“. Vychází z níže uvedeného, vystříhaného  citátu, který je celý výše uveden.

Zj.20: 5 – 6 „  Ostatní mrtví však nepovstanou k životu, dokud se těch tisíc let nedovrší……. Nad těmi druhá smrt nemá moci, nýbrž Bůh a Kristus je učiní svými kněžími a budou s ním kralovat po tisíc let"

Jestliže ostatní ( nespasení) mrtví nepovstanou k životu dříve než se dovrší těch tisíc let, pak to znamená, že budou „ vzkříšeni“ k soudu a odsouzení podle svých skutků. Jak víme, není ani jednoho, kdo by činil dobré, viz. např. Ř 3:23 „všichni zhřešili a jsou daleko od Boží slávy“ , pak budou tito lidé všichni odsouzeni „druhou smrtí“ a budou po celou věčnost v Geheny. Vyplývá to z dalších veršů Zj.Jana 20 kapitoly

Zj.Jana 20: 14 – 15 „  Pak smrt i její říše byly uvrženy do hořícího jezera. To je druhá smrt: hořící jezero. A kdo nebyl zapsán v knize života, byl uvržen do hořícího jezera

Země bude zničena ohněm 2 Petrův 3:7 "Týmž slovem jsou udržována nynější nebesa a země, dokud nebudou zničena ohněm; Bůh je ponechal jen do dne soudu a záhuby bezbožných lidí"     …..ve chvíli, kdy Církev Boží bude již na „novém nebi a nové zemi“ resp. v příbytku zvaném „New Jeruzalém

Zj. Jana
21:1 - 4 " A viděl jsem nové nebe a novou zemi, neboť první nebe a první země pominuly a moře již vůbec nebylo.A viděl jsem od Boha z nebe sestupovat svaté město, nový Jeruzalém, krásný jako nevěsta ozdobená pro svého ženicha. A slyšel jsem veliký hlas od trůnu: "Hle, příbytek Boží uprostřed lidí, Bůh bude přebývat mezi nimi a oni budou jeho lid; on sám, jejich Bůh, bude s nimi, a setře jim každou slzu s očí. A smrti již nebude, ani žalu ani nářku ani bolesti už nebude - neboť co bylo, pominulo."




]


Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Sobota, 07. květen 2011 @ 13:09:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jan Pavel II. byl "styčným důstojníkem" firmy Degussa s fašisty a měl na starosti dodávky Cyklonu B, o kterém se dál nemusím rozepisovat. Pak se vrátil do Polska, změnil jméno a začal si hrát na svatého - pokud víme, tak Vatikán s Hitlerem docela svižně spolupracoval... Takže to je jenom všechno komedie pro lidi, kteří žijí v blažené nevědomosti...

Ak je tento článok z internetu pravdivý,tak Jan Pavol nie je v pekle, ale na samom dne pekla.

Terajší papež hitlerjugen blahorečil Jana Pavla 2.
Neviem čo si o tom myslieť.



Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Úterý, 10. květen 2011 @ 17:37:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
rudinec, pouzi zdravy rozum. Boh by nikdy nespravil zazrak na orodovanie blahoslaveneho papeza Jana Pavla II, keby bol v pekle.Vidim, ze nas blahoslaveny papez musel vela ludi zachranit, ked diabol takto zuri.-:)


]


Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Úterý, 10. květen 2011 @ 18:18:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jaký zázrak?

Díky

V


]


Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Úterý, 10. květen 2011 @ 20:04:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vapel
Sestře Marie Simon Pierre byla Parkinsonova nemoc  diagnostikovaná v roce 2001 jejím lékařem a několika dalšími odborníky. Sestra podstoupila příslušné terapie, které samozřejmě měly za cíl spíše jí ulevit od bolesti než jí léčit. Po smrti Jana Pavla II., který trpěl stejnou chorobou, se sestra Marie a její spolusestry začaly vzývat zesnulého papeže s prosbou o uzdravení. 2. června 2005 požádala unavená a bolestmi vyčerpaná sestra Marie svou představenou o to, aby nemusela dále vykonávat své zaměstnání. Její představená ji však vyzvala, aby se svěřila přímluvě Jana Pavla II. Sestra to udelala , strávila pak klidnou noc a když se vzbudila, cítila, že je uzdravená. Zmizely bolesti a necítila žádnou zatuhlost kloubů. Bylo 3. června 2005, slavnost Nejsvětějšího Srdce Ježíšova. Okamžitě přerušila léčbu a obrátila se na svého ošetřujícího lékaře, který nemohl než konstatovat uzdravení.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Úterý, 10. květen 2011 @ 21:41:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
I kdyby, znovu opakuji NZ jasně ukazuje, že v prvním století n.l. za života již učedníci Krista byli svatí ne až po smrti a ne až o tom rozhodli lidé, kdyby Bůh, tad by to dávalo smysl, ale kde berou lidé tu opovážlivost, že si myslí že mohou suplovat Boha, nebo snad za svatého máme brát toho, kdo je lidmi takto označen, nebo za svatého máme brát toho, o kterém to prohlásil sám Bůh? Myslím, že druhá varianta je správná, ne? :-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: andulka v Úterý, 10. květen 2011 @ 22:09:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...souhlas! Myslím, že nikdo z lidí nemá právo někoho zatracovat nebo naopak prohlašovat za svaté...Do srdcí vidí jen náš Otec, nikdo z lidí. Nikdy nemůžeme vědět s jakou vírou nás ti dotyční předešli-zemřeli...
A "uzdravuje" po fyzické stránce i satan. A je tu ještě jedna věc, pokud by Bůh někoho uzdravil - sláva a díky, klanění patří jen Jemu, od Něho všechno vzešlo. Zeptám se tu, na přímluvu, záchranu nám Otec dal Ježíše Krista - komu to nestačí? Pokud řekl, že máme jediného Přímluvce - je to jediný, ne dva, tři, osm, deset orodovnic, přímluvců atd...
Evangelium je jednoduché pro ty co chtějí slyšet!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Středa, 11. květen 2011 @ 09:09:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...amen! Pěkně jsi to vyjádřila, líbí se mi tvá poslední věta:

Evangelium je jednoduché pro ty co chtějí slyšet!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Doulos v Sobota, 16. červenec 2011 @ 01:56:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Andulka,
Amen. Mimochodem, četl jsem pár jeho proslovů (Jana Pavla II) a podle nich je celkem očividné, že nikdy nepochopil jednoduchost evangelia.
Bůh Tě opatruj,
D.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Čtvrtek, 12. květen 2011 @ 06:40:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V Novém zákoně nikdy nikdo nebyl uzdraven vzýváním mrtvého člověka. Když tak mě opravte. Uzdravení Boží mocí se vždy stalo skrze živé lidi, plné Ducha sv. Je to nebeský Otec, který v nás ( skrze Ducha sv., zde přítomného Boha na zemi) koná skutky v mocném jménu Ježíš

Jan 14: 10 - 13Nevěříš, že já jsem v Otci a Otec je ve mně? Slova, která vám mluvím, nemluvím sám od sebe; Otec, který ve mně přebývá, činí své skutky. Věřte mi, že já jsem v Otci a Otec ve mně; ne-li, věřte aspoň pro ty skutky!  Amen, amen, pravím vám: Kdo věří ve mne, i on bude činit skutky, které já činím, a ještě větší, neboť já jdu k Otci. A začkoli budete prosit ve jménu mém, učiním to, aby byl Otec oslaven v Synu"

Že Církev Boží rozhodnutím svatého Augustina a pak Jana Zlatoústého se Boží moci zřekla pravíc, že charismata a mocné skutky nejsou potřeba, protože se křesťanství pevně rozkročilo v západní kultuře, za to ta uzdravená řádová sestra nemůže. Místo, aby na ní vložili ruce lidé plní Ducha a modlili se k Otci za uzdravení ve jménu Ježíš a moci Jeho prolité krve, tak ona se na doporučení nadřazené modlí k mrtvému člověku a je uzdravena. Už to někdo psal : Uzdravit může i Satan ! Uzdravit mohl i Bůh ! Ale určitě ne proto, že se modlila k Janu Pavlu II. .....to je biblicky úplně mimo mísu a takové zbožťování lidí ( byť významných) odmítám a divím se, že katolící nečtou Písma a/nebo jsou stádo ovcí, které jdou kam je vedou falešní pastýři . Pokud jí uzdravil Bůh, pak by měla vzdávat chválu Bohu. Divy a zázraky dnes Bůh dělá taky, ale proto, aby byl oslaven Otec.



]


Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Čtvrtek, 12. květen 2011 @ 09:22:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Matúš 7:21  Nie každý, kto mi hovorí: Pane, Pane! vojde do nebeského kráľovstva, ale ten, kto činí vôľu môjho Otca, ktorý je v nebesiach.
22  Mnohí mi povedia tamtoho dňa: Pane, Pane, či sme neprorokovali v tvojom mene a v tvojom mene démonov vyháňali a v tvojom mene mnoho divov nečinili?
23  A vtedy im vyznám: Nikdy som vás neznal. Odídite odo mňa, páchatelia neprávosti!


]


Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: noname v Čtvrtek, 12. květen 2011 @ 10:29:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Rudinec.

Doufám, že o těchto slovech přemýšlíš, když píšeš některé své příspěvky.

Honza.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Neděle, 15. květen 2011 @ 08:53:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ktere příspěvky ???


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Pavel II. v pekle (Skóre: 1)
Vložil: noname v Neděle, 15. květen 2011 @ 11:31:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dobrá, tak vynechme slovo "některé"
H.


]


Stránka vygenerována za: 0.30 sekundy