Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 174, komentářů celkem: 429700, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 553 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116592681
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Někdy příště
Vloženo Pondělí, 29. duben 2013 @ 12:00:51 CEST Vložil: Stepan

Kázání poslal Myslivec

To že už jsme zachránění si díky Bohu nemyslíme.





Tuto tragicky omylnou větu od jednoho zdejšího katolického diskutujícího jsem zde před nedávnem četl a tato věta mi utkvěla v paměti. Jedna jediná věta a jak dokáže všechno v pravdě vystihnout. 
Přesně odráží způsob katolického smýšlení. Ve větě je všechno. 

..Je to v pravdě snadno rozpoznatelná řeč neznovuzrozeného v Kristu, kterému ovšem nalhali, že je znovuzrozený svým křtem v dětství, a záchranu si musí vydobýt konáním římskolibých svátostných skutků. 
..Je zde vyjádření nevíry v záchranu, a to navíc v množném čísle, o nás- bez nás. 
..Je zde taky vlastní zvrácenost ve vztahu k Bohu, když za tuto svou nevíru v záchranu dotyčný Bohu hloupě děkuje. 

..Tato věta taky v pravdě ukazuje, jak podobně smýšlející odsouvají svoji záchranu stále dál po časové ose svého žití. Snad budu zachráněný až budu umírat, a když ne při smrti tak třeba v pohádkovém očistci. 
..Je zde víra v lež a zároveň i víra v pravdu. Typická antikristova zamotanina.

Přitom stačí tak málo, uvěřit teď a nyní. Uvěřit, přijmout křest a být tak zachráněný nyní a navěky. Ne potom a snad někdy příště. To již pak nemusí být vůbec.
V pravdě pochopte katolíci, tím že se Vám někdo snaží namluvit, že vaše záchrana přijde někdy v budoucnu- tím vás nyní zcela izoluje od záchrany, záchrany kterou můžete přijmout hned. Nenechte si od nikoho brát to, co Vám Kristus nabízí zdarma a ihned.

Tohle jsou slova Krista, těsně před Jeho nanebevstoupením. 

Marek 16:16  Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen.

Víra ve spasitele  Krista je i přijetí záchrany a za tuto záchranu Bohu děkujeme zde, nyní a teď.
Bohu díky.

Podobná témata

Kázání

"Někdy příště" | Přihlásit/Vytvořit účet | 14 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 29. duben 2013 @ 12:19:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Znáte to jak se sešel v Chrámu farizej s celníkem ? Který z nich odešel ospravedlněný ? Ten co si myslel že to má v kapse a nebo ten který si ani netroufal pozvednout oči k Nebi ? Nebo jak jistá bytost slibovala všechno hned ? Chleba z kamení, všechnu moc světa, skok z věže Chrámu ? Tady a teď ? O tom je podstata pokušení.  Nemyslet na zítřek a chtít všechno hned.

Modlitby a skutky lásky jsou především odměnou samy o sobě. Cíl a ne otravný prostředek jak dosáhnout cíle. Když se podíváme na modlitbu Páně tak prosíme Boha aby nám dal náš chléb vezdejší a odpustil viny. V množném čísle a pro dnešek. Ne na týden, na měsíc nebo dokonce na celý život. Pánbůh si přeje abychom se snažili průběžně.

Pokud někdo tvrdí že katolická církev je to nejhorší zlo jaké jen může být  a přitom se pozastavuje nad tím že neuznáváme svou jistotu spásy tak to zní hodně zvláštně. Jako kdyby si dělal legraci. Nebo jako kdyby měl otevřít jezinkám alespoň na prstíček.




Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 29. duben 2013 @ 12:58:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jeden pohled do historie stačí, aby si zdraví rozum o ŘKC udělal správný úsudek. Jeden pohled. ŘKC nejenomže vraždila, ona vraždila ve jménu Krista!! To je ti snad málo k identifikaci co je ŘKC zač? Stále nechápeš co se za líbivou náboženskou ŘKC ideologií ukrývá. Za obrazem Krista se ukrývají ty největší duchovní ohavnosti. Modloslužba, synkretismus, ekumenismus, malý roh papežství, dravá šelma i falešný prorok. To všechno se zde ukrývá a klame lidi obrazem našeho Pána Ježíše Krista. Klame je tak, aby osobně nedokázali přijmout od Boží záchranu a tuto záchranu si ŘKC stále něčím kolektivně podmiňuje a vlastní osobní přijetí záchrany se tak odkládá do nedohledna. Víš co se říká? Slíbené nejdéle vydrží.. A tak čekej na to tvé viatikum, možná budeš zachráněný v poslední chvilce svého žití. A nebo taky velké kulové. To viatikum je totiž poslední antikristův klam, který za tvým celoživotním marným hledáním záchrany udělá definitivní tečku. Tečku bez návratu a možnosti skutečnou záchranu od našeho spasitele Ježíše Krista ve víře přijmout. Na přijetí záchrany máš celý tento život a ne jak ti ta tvoje ŘKC tvrdí, poslední okamžik svého žití, poslední okamžik záchrany opět podmíněný spásoskutkem.


]


Re: Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 29. duben 2013 @ 13:24:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Katolická Církev nic takového neříká, ba právě naopak. I v poslední chvíli se člověk může sice obrátit nebo naopak odpadnout ale nebývá to moc časté. Většina lidí umírá tak jak žila předtím. Proto je potřeba žít v Bohu a Církvi po celý život. Denně se modlit o chléb a prosit o odpuštění, ne na týden, na měsíc nebo na celý život.
Takový život je radostí sám o sobě a nežijeme ho jen kvůli spáse. Předpokládám že když jste žil nebo ještě žijete v domě svých rodičů tak jste také jen od rána do večera neřešil jestli nebudete náhodou vyděděn a vyhnán z domu nebo ne a nesnažil jste se dokazovat svým bratrům a sestrám že jsou špatné děti svých rodičů. Žil jste v lásce své rodiny a měl podíl na všem, Na radostech i starostech. Právě tak žijí katolíci a celá Ekumena.



]


Re: Re: Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 29. duben 2013 @ 13:49:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty si tak ukázkové protiřečíš.
Proč jsi tedy děkoval Bohu za to že zachráněný nejsi a ještě v množném čísle- nejsme? To máš odkud? Takové učení je v pravdě Ducha svatého z pekla. Ty ho máš odkud? Tipnu si: ŘKC?
Tu tvoji větu o které je celý můj článek by žádný skutečný křesťan o sobě nikdy neřekl. A o všech křesťanech už vůbec ne.
Děs a běs:
To že už jsme zachráněni si díky Bohu nemyslíme.
Evangelium naruby!


]


Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 29. duben 2013 @ 13:41:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V tom tvém příkladu není podstata pokušení a ten tvůj celník si přišel za Bohem kajícně pro záchranu a byl ospravedlněný hned a ne až někdy v nedohlednu. Když pozvedáš své oči, nepozvedávej je k Bohem zakázaným modlám. 
Když přirovnáváš sliby satana při pokoušení Krista, ke Kristovým slibům záchrany- nemáš to v hlavě v pořádku. Co myslíš? Kdo to ti v tom udělal takový zmatek, aby jsi zde tak věrolomně používal zvrácené příklady?
A nyní ti vysvětlím podstatu pokušení. Pokušení je působení ducha zla na tvého ducha. Pozor, působení na tvého ducha a ne duši. Podstata pokušení je v tom, že máš bránu poznání ve svém duchu otevřenou dokořán, otevřenou aníž vůbec tušíš komu. Pak se zároveň otevíráš ducha lži i Duchu pravdy a máš v tom pěkný chaos. Dokud v pravdě nedokážeš rozlišit duchovní působení ducha antikrista od působení Ducha svatého, budou se ti duchové zla často maskovat za duchy dobra. A ty si pak třeba budeš o někom kdo ti chce v pravdě pomoci myslet, že ti chce obráceně ublížit.
Takže shrnuto:
Podstata pokušení je v tom, že neumíš svého ducha otevírat pouze Duchu Božímu a otevřeš jej každému duchu co leze kolem. Je to svobodná vůle co našeho ducha otevírá jinému duchu.

Když satan pokoušel Krista, dle Kristových odpovědí to spíš vypadalo, že Kristus "pokouší" satana. Odpovědi které Kristus satanovi dával velmi popouzeli jeho pýchu.
Kristův Duch je byl a bude pro satana nedobytná pevnost a tak tomu ve víře v Krista může být u nás všech. 

Jan 16:13  Jakmile však přijde on, Duch pravdy, uvede vás do veškeré pravdy, neboť nebude mluvit sám ze sebe, ale bude mluvit, co uslyší. A oznámí vám, co má přijít.



]


Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 29. duben 2013 @ 19:13:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Já bych řekl, že je dobře když o sobě někdo píše pravdu a když si je vědom svojí skutečné situace. Může to být základ pro změnu života, obrácení k Bohu a přijetí záchrany v Ježíši Kristu.

  Může a nemusí. Některým lidem jejich situace vyhovuje, i když si jí uvědomují. To už je ale zase jejich rozhodnutí. Myslíš, Myslivče, že by člověk měl mít svobodu myslet či nemyslet si o sobě, co ten člověk chce?







Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 29. duben 2013 @ 21:18:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
2 Korintským 3:7-18  2 Korintským 3:1-18 To zase začínáme sami sebe doporučovat? Či potřebujeme snad jako někdo doporučující listy k vám nebo od vás?
Naším doporučujícím listem jste vy sami; je napsán na našem srdci, všichni jej znají a mohou číst.
Je přece zjevné, že vy jste listem Kristovým, vzniklým z naší služby a napsaným ne inkoustem, nýbrž Duchem Boha živého, ne na kamenných deskách, nýbrž na živých deskách lidských srdcí.
Odvažujeme se to říci, protože důvěřujeme v Boha skrze Krista.
Ne že bychom mohli tuto způsobilost přičítat sami sobě na základě toho, co je v nás; naše způsobilost je od Boha,
který nás učinil způsobilými sloužit nové smlouvě, jež není založena na liteře, nýbrž na Duchu. Litera zabíjí, ale Duch dává život.Jestliže smlouva literami vytesaná do kamene sloužila smrti, a přece byla nastolena s oslňující slávou, takže synové Izraele nemohli pohlédnout na tvář Mojžíšovu pro její pomíjivou zář -
oč slavnější bude služba Ducha!
Byla-li služba vedoucí k odsouzení slavná, oč ji převyšuje služba spravedlnosti!
Ano, ona sláva vůbec nebyla slávou ve srovnání s touto slávou vše přesahující!
Jestliže přišlo slavně to, co pomíjí, oč slavnější je to, co zůstává!
Když tedy máme takovou naději, smíme vystupovat s plnou otevřeností a jistotou.
Nepočínáme si jako Mojžíš, který zahaloval svou tvář závojem, aby synové Izraele nespatřili konec té pomíjející záře.
Avšak jejich myšlení na tom ustrnulo. Až do dnešního dne zůstává onen závoj při čtení staré smlouvy a zůstává skryto, že je zrušen v Kristu.
A tak až podnes, když se čte Mojžíš, leží na jejich srdci závoj.
Avšak `když se obrátí k Pánu, je závoj odstraněn´.
Duch je tím Pánem, kde je Duch Páně, tam je svoboda.
Na odhalené tváři nás všech se zrcadlí slavná zář Páně, a tak jsme proměňováni k jeho obrazu ve stále větší slávě - to vše mocí Ducha Páně.


]


Re: Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 01. květen 2013 @ 08:45:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  To je pravda, Myslivče. Když se takový člověk obrátí k Pánu, je závoj odstraněn, pravda ho vysvobodí a jsou skutečně svobodní.

  Jsou ale lidé, pro které "skutečná svoboda" znamená "svobodu hřešit" a téhle "svobody" se nechtějí vzdát. Radši než k Pánu se obrací ke všelijakému stvoření a materiím, jejich rouška stále trvá, milost a záchrana je pro ně nejhorší hereze a ti, kteří spasení v Ježíši nesou jsou pro ně nepřátelé jejich "církví".

  Někteří lidé jsou si ze své situace moc dobře vědomi, že sami zachráněni nejsou a popravdě to o sobě napíší.

  Co bys s takovým člověkem udělal?




]


Re: Re: Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 01. květen 2013 @ 22:10:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co záleží na mě? Otázkou je, co s takovým člověkem udělá Bůh.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 02. květen 2013 @ 18:03:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  To je dobrá otázka.

  A co Bůh udělá s člověkem, který není zachráněn, ví o tom, jeho situace mu vyhovuje, je za ní rád, nechce jí měnit a poctivě to přizná?

 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Pátek, 03. květen 2013 @ 08:23:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já mám dojem, že tohle je právě hřích proti Duchu Svatému. Bůh nám přece může odpustit všechny hříchy, ale nikoliv hřích proti Duchu Svatému. A jestliže mám poznání o svém stavu a i o způsobu, jak se zachránit, ale odmítán to, pak mi není pomoci a ani Bůh nemůže nic se mnou dělat. Svobodně jsem se rozhodl proti tomu, co sděluje Duch.



]


Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 30. duben 2013 @ 11:46:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Přesně odráží způsob katolického smýšlení. Ve větě je všechno. "...


Opět jeden, co by si bez katolíků ani neškrtl.



Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 30. duben 2013 @ 17:23:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hele, vypíchlé voko, když si vypíchneš i to druhé, dostaneš větší pojistné a budeš si moci koupit mnohem větší monitor. Ale ten už ti bude na nic. Nic na něm neuvidíš stejně jako nyní.


]


Re: Re: Někdy příště (Skóre: 1)
Vložil: noname v Čtvrtek, 02. květen 2013 @ 16:31:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj oko,
 na někom si onen bouchal své mindráky léčit musí - tak mu tu radost dopřejme. Ublížit nám nemůže a jemu se třeba i uleví nebo si bude připadat ještě dokonalejší. :-)
Myslím, že v těchto případech nemá cenu na něho reagovat - škoda času.
Honza


]


Stránka vygenerována za: 0.26 sekundy