|
Právě je 335 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120252557 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: Židé v církvi
Vloženo Středa, 22. duben 2015 @ 10:02:15 CEST Vložil: Tomas |
poslal gregorios777 Vzhledem k tomu, že v této otázce by mohla vzniknout nejasnost, trochu tento problém vyjasním na základě Písem.
Zde máme tři druhy Židů. Věřící lidé s obřízkou Kristovou (= Židé v Božím slova smyslu), ve kterých skrze kříž žije Kristus vnitřním Životem, pak etničtí Židé a nakonec lidé, které Písmo nazývá Židy, protože vnášení do církve judaistické prvky (chrámy, kněžstvo, zákon, pozemská zaslíbení).
Tato třetí skupina Židů, jsou Židé z principu. Jsou to Židé v negativním smyslu slova. Dělí se na neznovuzrozené Židy (synagogu satanovu) a znovuzrozené Židy (Boží děti pod Zákonem). Snaží se Bohu zalíbit se v těle - tedy ze svých vlastních sil. Stále padají do svých obvyklých hříchů a říkají si: "Příště to bude lepší, budu se víc snažit." Příště je to to samé a oni přesto pošetile učiní nové předsevzetí, že to bude příště lepší a ono není a není... Celé roky...
Pokud jde o neznovuzrozené Židy (synagogu satanovu), tak ti jsou velice agresívní vůči Evangeliu. Třeba na Granosalis jich objevíte několik - to jsou tuzí zákoníci, kteří vyžadují plnění Desatera a příkazu o sobotě. Obvykle se rekrutují z adventistického prostředí.
Oba druhy Židů z principu, jak neznovuzrození, tak znovuzrození produkují ze svého těla (tělesnosti) mnoho náboženských básní, které dobře znějí, ale praví Židé v tom rozpoznají jen neplodné náboženské fráze.
»10 Neboť jsou mnozí nepoddaní, marnomluvní, i svůdcové myslí, zvláště ti, jenž jsou z obřízky.« [Tit 1,10]
»14 Nešetříce Židovských básní, a přikázání lidí těch, jenž se odvracují od pravdy.« [Tit 1,14]
Jak poznám, že jsem pravý Žid? Tak, že jsem uznal za hotová fakta Kristovo dílo na kříži. Protože vše již bylo vykonáno, existují určitá FAKTA tohoto díla. Člověk nemusí znovu konat to, co již bylo vykonáno. VÍRA je uznání toho, co Bůh vykonal za SKUTEČNOST. Uznat to, co Bůh řekla vykonal je PRAVDA. Víra je přijetí FAKTŮ, tedy jejich uznání za FAKTA. Musí v tom být naprostá jistota. Pak ve mě povstane Kristův Život v relativní a stále stoupající plnosti. Skrze něj pak žiji svatý a spravedlivý život, vysvobozen od hříchu (i když ne úplně bez hříchu). Je to však naprosto jiný život, než život Žida z principu...
|
Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: JiriBrei v Sobota, 02. květen 2015 @ 14:51:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Slibil
jsi, že otázku Židů v církvi vyjasníš na základě Písem, ale neuvedl jsi
žádný biblický text, na jehož základě Židy takto rozděluješ. Mohl bys tedy takové
texty, prosím, uvést a vysvětlit k nim, proč si myslíš, že podporují Tvoje
rozdělování Židů a v čem konkrétně ho podporují?
Věřící,
kteří vyžadují plnění Desatera a příkazu o sobotě jsou zákoníky a synagogou
satanovou? Lidé, kteří zůstávají v Kristu a vyžadují, aby křesťan žil tak, jak
žil Ježíš Kristus (1 Jana 2:6), jsou synagogou satanovou? Lidé, kteří vyžadují,
aby člověk neměl jiné Bohy, než Jahva (Ex 20:3), nebyl modlář (Ex 20:4.5),
nebral nadarmo jméno Jahva (Ex 20:7), ctil svého otce a matku (Ex 20:12), nevraždil
(Ex 20:13), necizoložil (Ex 20:14), nekradl (Ex 20:15), nevydával falešné
svědectví (Ex 20:16) a nedychtil po tom, co patří jinému člověku (Ex 20:17), jsou
zákoníci a synagoga satanova? To myslíš vážně?
Jak poznáš, že jsi pravý Žid? Odpověď je
v Římanům 2:17-29. „pravý Žid je ten, kdo je Židem
uvnitř, a pravá obřízka je obřízka srdce Duchem, nikoli literou. Ten má
chválu ne od lidí, nýbrž od Boha.“ (Český studijní překlad) Takoví lidé, kteří ani nemusí být tělesnými
Židy „mají dílo Zákona nepsané ve svých srdcích“ (Římanům 2:15 Český studijní
překlad). A tak i těm, kteří zachovávají Boží zákon daný skrze Mojžíše a nejsou
tělesnými Židy, může být jejich „neobřízka počítána za obřízku“ (Římanům
2:26). Pro našeho nebeského Otce totiž „Obřízka nic neznamená
ani neobřízka nic neznamená, ale zachovávání Božích přikázání.“ (1 Kor 7:19 Český
studijní překlad).
Takový člověk, který i bez tělesné obřízky dodržuje Boží zákon daný skrze
Mojžíše, bude soudit toho, který je „skrze literu a obřízku přestupníkem Zákona.
(Římanům 2:27 Český studijní překlad)
Nejlepším
příkladem pravého židovství, je pravý Žid Ježíš
Kristus, který „'hříchu neučinil a v
jeho ústech nebyla nalezena lest'“ (1Pe 2:22 Český ekumenický překlad) a zanechal nám tak příklad, abychom šli v jeho šlépějích. (1Pe
2:21). A co je a není hřích, ukazuje Boží zákon daný skrze Mojžíše (Ř 3:20,
7:7).
|
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Neděle, 03. květen 2015 @ 18:54:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
JiriBrei píše:
Lidé, kteří zůstávají v Kristu a vyžadují, aby křesťan žil tak, jak žil Ježíš Kristus (1 Jana 2:6), jsou synagogou satanovou?
Jak žil Ježíš? Ježíš se narodil pod Zákonem a žil pod Zákonem. Na rozdíl od nás. My nejsme pod Zákonem, ale pod Milostí. Kristus je KONEC Zákona jako prostředku k ospravedlnění. Proto všichni, kdo ruší Milost a nastolují Zákon, jsou židé z principu. Jsou to psi a zlí dělníci.
Nebo konec Zákona jest Kristus k ospravedlnění všelikému věřícímu (Ř 10,4).
Nějak ti asi ušlo, že my již nejsme pod Zákonem ale žijeme VÍROU, v Krista, který v nás sám plní spravedlnost Zákona:
Aby spravedlnost Zákona vyplněna byla v nás, kteříž nechodíme podle těla, ale podle Ducha (Ř 8,4).
Asi ti nějak ušlo, že litera Zákona byla v nás nahrazena Kristovým Životem a že jsme nová stvoření a žijeme v novotě ducha. |
]
Re: Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: JiriBrei v Neděle, 10. květen 2015 @ 08:00:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Stále
jsi neuvedl texty, na kterých stavíš svá tvrzení o rozdělování Židů a už vůbec
jsi neuvedl, proč tyto texty, pokud nějaké máš, takto chápeš.
Ano,
Ježíš se narodil pod Zákonem (Gal 4:4) a nikoli pod milostí a žil pod Zákonem a
nikoli pod milostí. Na rozdíl od nás (Ř 6:14). A na rozdíl od nás na něj
dopadlo prokletí Zákona a to i přesto, že „hříchu neučinil a v jeho ústech
nebyla nalezena lest (1 Pt 2:22 Český ekumenický překlad). Bylo to proto, aby „nás vykoupil z prokletí Zákona tím, že se stal za nás prokletím,
neboť je napsáno:‚Proklet je každý, kdo je pověšen na dřevě‘ (Gal 3:13 Český
studijní překlad), „aby vykoupil ty, kdo byli pod Zákonem, a abychom
přijali synovství. (Gal 4:5 Český studijní překlad)“ Kdyby nebyl pod
Zákonem, ale pod milostí (Ř 6:14), nemohl by nás z prokletí Zákona
vykoupit a my bychom nemohli přijmout synovství.
Ano,
Kristus je konec Zákona. Zákon však nikdy neměl sloužit jako prostředek
ospravedlnění, jak píšeš (Ř 3:20). Má nám ukazovat, co je a není v Božích očích
hřích (Ř 3:20, 7:7), abychom věděli, jak chodit ve svatosti a spravedlnosti. A
jen díky tomu, že Kristus je cíl či konec Zákona můžeme být pod milostí a
nikoli pod Zákonem, jak připomíná Pavel v Ř 6:14. Znamená fakt, že Kristus je
konec Zákona a že nejsme již pod Zákonem, ale pod milostí, že můžeme hřešit,
tedy přestupovat Boží zákon daný Mojžíšovi (1 Jana 3:4)? V Ř 6:15 Pavel
pokračuje: „Co tedy? Budeme hřešit, protože nejsme pod Zákonem, ale
pod milostí? Naprosto ne!“ (Český studijní překlad) Naše křesťanská
víra, Boží zákon přece neruší, ale potvrzuje (Ř 3:31). Křesťanská víra
potvrzuje, že Boží zákon daný Mojžíšovi, „je svatý i přikázání je svaté,
spravedlivé a dobré“ (Ř 7:12 Český studijní překlad). „Veškeré Písmo“, včetně
Božího zákona daného Mojžíšovi, je, přeci „vdechnuté Bohem a je užitečné k učení, k usvědčování, k napravování, k výchově ve
spravedlnosti, aby Boží člověk byl takový, jaký má být, důkladně vystrojený ke
každému dobrému skutku. (2 Timoteovi 3:16.17 Český studijní překlad). To, že
jsme došli do cíle, že jsme byli zachráněni milostí skrze víru (Ef 2:8 Český
studijní překlad) nebylo proto, abychom nadále byli otroky hříchu (Ř 6:17),
nýbrž proto, abychom se stali otroky spravedlnosti (Ř 6:18) a žili
v dobrých skutcích, k nimž jsme byli stvořeni (Ef 2:10). Tyto dobré
skutky jsou vyjmenovány v Bibli, jejíž součástí je i Boží zákon daný
Mojžíšovi. Náš Pán podle nich žil a my máme žít tak, jak žil on (1 J 2:6). Ten,
kdo skutečně Krista poznal, nemá problém s tím, že má žít tak, jak žil
Kristus (1 J 2:6).
No, psi jsou, podle Písma ti, kdo si neperou svá roucha, „aby
měli právo ke stromu života a aby branami vstoupili do města“ (Zjevení 22:14.15
Český studijní překlad) a nikoli ti, kdo se snaží žít v souladu s Božím
slovem a učí to druhé. Roucha se perou a bílí v Kristově krvi (Zj 7:14). Ti,
kteří je takto vybílili, rozhodně psi nejsou. Ani kdyby nastolovali Zákon. Ostatně
rouchem Kristovy nevěsty „jsou spravedlivé skutky svatých“ (Zj 19:8 Český
ekumenický překlad). Kdyby věřící tyto spravedlivé skutky nekonali, neměla by
si Kristova nevěsta co obléci.
To, že nejsme „pod Zákonem, ale pod milostí“ (Ř 6:14) mi
neušlo. Jenom odmítám tvrzení, že naše víra Zákon ruší. Bible tvrdí opak. Naše
víra Zákon potvrzuje (Ř 3:31 Český ekumenický překlad)
Požadavek Zákona je naplněn v těch, kteří „nechodí
podle těla, ale podle Ducha“ (Ř 8:4 Český studijní překlad). Lidé, kteří se
nepodřizují Božímu zákonu, mají myšlení těla a jsou v nepřátelství vůči
Bohu (Ř 8:7 Český studijní překlad). Svým odmítáním činění spravedlivých skutků
uvedených v Bibli, jenom prokazují svojí tělesnost a neduc*****st. Boží „Zákon
je duchovní“ (Ř 7:14 Český studijní překlad) a ti, kteří podle něj žijí, žijí
podle Božího Ducha (Ř 8:4.5). Ten, kdo je živ Duchem, také Ducha následuje (Gal
5:25) a to v celém Písmu, které je Duchem vdechnuté (2 Tim 3:16).
Litera Zákona v nás nebyla nahrazena Kristovým
životem. Pouze „sloužíme v novotě Ducha, a ne ve zvetšelosti litery“ (Ř
7:6 Český studijní překlad). Boží přikázání neměla a nemají zůstat jen na papíře, ale mají
naplnit srdce i mysl člověka (Heb 8:10.11). Pokud člověk dovolí Božímu Duchu,
aby mu je tam skutečně zapsal, tak už ten papír (literu na něm napsanou)
samozřejmě nepotřebuje (Ř 7:6), protože ho k podřizování se Božímu zákonu vede
jeho srdce i mysl. Zároveň jistě nemá problém oceňovat jednotlivá Boží
přikázání, která četl v Bibli (Ž 119:97-106), jejíž součástí je i Boží zákon
daný skrze Mojžíše, a chce milovat Boha i bližního nejen slovem, ale i skutkem
(1 J 3:18) připomenutým i v liteře Božího slova. Podle vnitřního člověka
radostně souhlasí se Zákonem Božím (Ř 7:22), a protože ho zákon Ducha života
osvobodil od zákona hříchu a smrti (Ř 8:2), není v něm již rozpor mezi tím, co
po něm chce dobrý Zákon (Ř 7:16), s nímž podle vnitřního člověka souhlasí (Ř
7:22), a mezi tím, co chce jeho tělo (Ř 7:23). A tak Boží zákon zůstává stále
stejný, ale materiál, na němž je Boží zákon zapsán, se díky Kristu mění (Hebr
8:10.11, 10:16).
|
]
|
|
Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: monsek v Sobota, 02. květen 2015 @ 15:16:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Nebudu opkovat, co npsal JiriBrei a pod co se podepiuji proto, že Ti vysvětlil, kdo je "židem" a kdo není. Ty jsi to asi dosud nepochopil. Díky za to, že zde člověk nemusí číst jen bludy. |
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Neděle, 03. květen 2015 @ 19:02:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Monsek píše:
Nebudu opkovat, co npsal JiriBrei a pod co se podepiuji proto, že Ti vysvětlil, kdo je "židem" a kdo není. Ty jsi to asi dosud nepochopil. Díky za to, že zde člověk nemusí číst jen bludy.
Podle toho, co píšeš, zůstáváš stále v náboženství těla, v židovství, zatím jsi nepoznal Milost ani Krista. |
]
Re: Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: monsek v Neděle, 03. květen 2015 @ 21:42:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | No, od člověka, který řeší oblečení a účast žen na pobožnosti, se toho o Kristu moc nového nedozvím . spíše o tom židovství. |
]
]
|
|
Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pátek, 24. duben 2015 @ 13:25:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | "Příště to bude lepší, budu se víc snažit." Co se týče těch opakovaných hříchů tak naše děti také zlobí pořád a přesto se o ně staráme a máme je rádi. Přestože jsme hříšní, sobečtí a zlí. Často se nám také stává že se při práci nebo při zábavě umažeme. Snažme se umazat co nejméně ale hlavně se pravidelně myjme. Ráno a večer a kdykoliv je třeba. Očistou pro naši duši je zpověď a Eucharistie. Upřímné společné vyznání před každou mší a prosba o odpuštění. Nezapomínejme přitom sami odpouštět, žehnat svým viníkům a modlit se za svoje pastýře i za spoluovečky z farního stáda. Tak jako prosíme my je, aby se za nás modlily. K tomuto účelu se krásně hodí například cesta do kostela a z kostela. Ze kterého bychom neměli odcházet rychle a bez úcty ale měli bychom se ještě alespoň chvíli společně pomodlit. |
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 24. duben 2015 @ 16:30:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Poutnick píše:
Co se týče těch opakovaných hříchů tak naše děti také zlobí pořád a přesto se o ně staráme a máme je rádi. Přestože jsme hříšní, sobečtí a zlí.
No ano, jako děti ano, ale co když jsme už dávno měli být silní a vyrostlí, ale jsme dětmi pořád, celá desetiletí?
Jestli tě opakování stále stejných hříchů baví a neštve tě to, tak mě to tedy štvalo hodně. |
]
|
|
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pátek, 24. duben 2015 @ 20:44:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Mnohé články vznikly i jako polemika s Gregovými názory a vyučování, proto jsem se opovážil dát odkaz sem :-) |
]
|
|
Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 24. duben 2015 @ 08:46:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Dobře to napsal Pavel Korintským:
1. Korintským 1, 23
Když svět v Boží moudrosti nepoznal skrze svou moudrost Boha, zalíbilo se Bohu skrze bláznovství této zvěsti zachránit ty, kdo věří. Židé žádají znamení a Řekové hledají moudrost, my však hlásáme Krista ukřižovaného: Židům pohoršení, pohanům bláznovství, ale těm, kteří jsou povoláni, Židům i Řekům, Krista - Boží moc a Boží moudrost.
Píšeme tu o Pánu Ježíši: O tom, že On je naše spasení, Jeho jsme přijali, On je hlavou.
V Něm jsme byli obřezání obřízkou, která nebyla udělána lidskou rukou, skrze Něho máme život, z Něho jsme zrozeni. V Něm se zjevuje Boží spravedlnost. On zemřel za všechny naše hříchy a On byl za nás pohřben, v Něm jsme byli vzkříšeni, v něm máme vykoupení skrze jeho krev, odpuštění hříchů.
V Něm máme naději, Jím nás Bůh obživil a v Něm žijeme, chodíme, jsme naplněni, v Něm zůstáváme, v Něm smíme otevřeně a s důvěrou přistupovat k Bohu, skrze Něho věříme Bohu. V Něm nás Bůh usmířil se sebou. Skrze Něho máme přístup k Otci, v Něm voláme k Bohu: Otče!
Od Něho jsme přijali pomazání, v Něm jsme byli zapečeteni Duchem svatým, v Něm jsme budováni v Boží příbytek v Duchu, v Něm se celá stavba církve spojuje v jedno a roste.
V Něm jsme se stali dědici Království. V Něm jsou Boží zaslíbení: Ano a Amen, v Něm na ně říkáme i my: Amen. V něm jsme byli ve všem obohaceni.
V Něm je naše chlouba, v Něm je jistota. V Něm stojíme. Na Něj uvrhujeme všechnu naši starost a bolest, protože Jemu na nás záleží. V Něm není proměny, ani zatmění z odvrácení. Skrze Něho přinášíme Bohu chválu. Skrze Něho a pro Něho je totiž všechno stvořeno.
To je ale pro mnohé lidi strašné pohoršení. Hrozný omyl.
Nám tedy, kteří věříme, je On vzácností, ale nevěřícím je ‚kámen, který stavitelé zavrhli; ten se stal kamenem úhelným ‘ a ‚kamenem úrazu a skálou pohoršení‘.
Ti narážejí, protože jsou neposlušni slova; k tomu také byli určeni. |
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 24. duben 2015 @ 09:05:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinec píše:
To je ale pro mnohé lidi strašné pohoršení. Hrozný omyl.
Největší pohoršení pro židy z principu je však, když řekneme, že v nás žije Kristus osobně (skrze kříž), že máme v sobě Kristův Život. Pak nás obviní ze subjektivity... Oni to neznají, tak je to pro ně obrovským pohoršením... |
]
|
|
Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 22. duben 2015 @ 13:35:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Tehdy řekl Ježíš svým učedníkům: „Kdo chce jít za mnou, zapři sám sebe, vezmi svůj kříž a následuj mne. |
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 24. duben 2015 @ 11:13:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | A ráč si povšimnouti slova "SVŮJ". Pán nemluví o SVÉM, mluví o NAŠEM kříži. Takové drobné slovíčko, co? A přesto se řk vypatlanci snaží po vzoru Šimona nést Pánův kříž a doplňovat svým utrpením "nedokonalé" dílo Kristovo. Je snad psáno, kdo chce přijít za mnou zapři sám sebe vezmi "můj" kříž...?Slyšíš Poutnickej? Zapři SÁM SEBE a chop se SVÉHO kříže!
|
]
|
|
Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Středa, 22. duben 2015 @ 21:17:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Tady zůstala nezodpovězená otázka: Proč by vlastně kdokoliv se měl ptát, zda je Žid? Zvláště, když
[Koloským 3:11] Potom už není Řek a Žid, obřezaný a neobřezaný, barbar, divoch, otrok a svobodný – ale všechno a ve všech Kristus. |
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 24. duben 2015 @ 16:27:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Unshaken píše:
Potom už není Řek a Žid, obřezaný a neobřezaný, barbar, divoch, otrok a svobodný – ale všechno a ve všech Kristus.
No to ano, ale to platí jen VE VÍŘE a ne POD ZÁKONEM. Dokonce i u znovuzrozených pod zákonem to v realitě neplatí, pouze v duchu, a tam je nám to v praxi houby platné. Ale Sláva Bohu aspoň za to...
|
]
|
|
Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 23. duben 2015 @ 07:58:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Víra je přijetí FAKTŮ, tedy jejich uznání za FAKTA. Musí v tom být naprostá jistota. Pak ve mě povstane Kristův Život v relativní a stále stoupající plnosti. "...
Ahoj Gregory. Zase je to jen tvé soukromé vidění světa.
(Žd 11) Víra jest podstata věcí, v něž doufáme, důkaz skutečností, které nevidíme. Neboť v ní naši předchůdci dostali svědectví Boží. 3Vírou rozumíme, že Božím výrokem byly uspořádány světy, takže to, co vidíme, nevzniklo z viditelného. Vírou
přinesl Ábel Bohu lepší oběť než Kain. Skrze ni se mu dostalo
svědectví, že je spravedlivý, když Bůh vydával svědectví při jeho
darech, a skrze tu víru ještě mluví, i když zemřel. Vírou
byl Henoch přenesen, aby nespatřil smrt. A nebyl nalezen, protože ho
Bůh přenesl, neboť předtím, než byl přenesen, měl svědectví, že se
líbil Bohu. Bez víry však není možné se mu zalíbit, protože ten, kdo přichází k Bohu, musí uvěřit, že Bůh je a že odplácí těm, kdo ho usilovně hledají. Vírou dostal Noe pokyn ohledně toho, co ještě nebylo vidět, a v bázni Boží připravil koráb k záchraně svého domu. Skrze svou víru odsoudil svět a stal se dědicem spravedlnosti, která je na základě víry. Vírou uposlechl Abraham, když byl volán, aby vyšel na místo, které měl dostat za dědictví; a vyšel, ačkoli nevěděl, kam jde......
Tito všichni zemřeli podle víry, aniž v plnosti přijali ta zaslíbení; jen zdaleka je zahlédli a pozdravili, a vyznali, že jsou cizinci a příchozí na zemi. Neboť ti, kdo to říkají, dávají najevo, že vyhlížejí vlast. Kdyby totiž myslili na tu, z níž vyšli, měli by čas se navrátit. Avšak touží po lepší vlasti, to jest po vlasti nebeské. Proto se Bůh za ně nestydí, je-li nazýván jejich Bohem, neboť jim připravil město. ....
Ke tvému dělení (škatulkování) lidí: Křtem oblékáme Krista a vstupujeme do Nové smlouvy. Stali jsme se tak znovuzrozenými křesťany, Kristovými bratry. Kristus je potomkem Abraháma (nejenom v rovině těla, ale také v rovině Abrahámovy víry) a tedy i my jsme pokristěním vstoupili do stavu duchovního synovství Abrahámova. Jsme v duchovní rovině víry také Abrahámovými potomky.
..."Snaží se Bohu zalíbit se v těle - tedy ze svých vlastních sil."... A jak toto víš? Vidíš snad do lidského srdce a znáš jeho úmysly, že o lidech vynášíš soudy? Snažit se o dokonalost všemi svými silami, usilovat o život ve svatosti - to jistě všichni máme a Písmo nás k tomu vybízí na mnoha místech.
..."Stále padají do svých obvyklých hříchů a říkají si: "Příště to bude lepší, budu se víc snažit." Příště je to to samé a oni přesto pošetile učiní nové předsevzetí, že to bude příště lepší a ono není a není..."...
Úplně jsi v tomto zapomněl na Boha. Bůh nás v našem snažení o život ve svatosti přece nenechává samotných. A kdo jenom trochu pozná své nitro, musí mu velmi brzo být jasné, že bez Boha to nikdy nepůjde. Že v nikom z nás nic dobrého není, jen touha po dobru, která nalézá svého naplnění pouze v tom případě, že se odevzdáme Bohu k dispozici a dáme souhlas k jeho "režii " našich životů. Smyslem našeho života je naučit se poznávat a naplňovat Boží vůli. Nechat se proměňovat Bohem. Bůh nemá problém s odpuštěním jakéhokoli našeho hříchu ( a ze slabosti hřešíme stále všichni) - jenom trvalý stav života s Bohem nás postupně proměňuje, takže naše hříchy jsou méně závažné, jimi způsobované zlo je stále menší a menší - to je praktický dopad, praktický důsledek prožitých let života s Bohem!
My se ve svém udchovním úsilí nesoustřeďujeme na své hříchy, ale vědomě se soustřeďujeme ke konání opačného dobra, než je zlo z našich hříchů. Tedy třeba lakotu, svou závislost na majetku léčíme almužnami. A s pomocí Boží je to příště lepší! ....
|
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 24. duben 2015 @ 09:09:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Oko píše:
A jak toto víš? Vidíš snad do lidského srdce a znáš jeho úmysly, že o lidech vynášíš soudy?
Nemusím vynášet žádné soudy, To, co píši je vidět z toho, co píšeš ty. Stačí poslouchat, jak věci rozumíš a je mi jasné, jak asi žiješ a z jakých zdrojů čerpáš... |
]
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 24. duben 2015 @ 09:11:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Ke tvému dělení (škatulkování) lidí:
To je samozřejmě biblické. Galatští byli pohané, ale do sboru jim vnikli zákoníci a snažili se z nich de facto udělat židy. Pokud by se jim to podařilo, byli by Galatští židé z principu (nikoliv etničtí). |
]
]
Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 24. duben 2015 @ 11:47:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Oko: Křtem oblékáme Krista a vstupujeme do Nové smlouvy. Stali jsme se tak znovuzrozenými křesťany, Kristovými bratry. Kristus je potomkem Abraháma (nejenom v rovině těla, ale také v rovině Abrahámovy víry) a tedy i my jsme pokristěním vstoupili do stavu duchovního synovství Abrahámova. Jsme v duchovní rovině víry také Abrahámovými potomky.
Myslivec: Oko, to jsou pouze tvé rozumářské výklady křtu. Definuješ tady rozumářsky křest, a přitom křest degraduješ na symbolický stranický obřad. Miminko dostane symbolickou křestní roušku, která již není ani rouškou a je symbolicky "čímsi" papírovým velikosti A4, připomínající spíše než roušku diplom. Pak miminko symbolicky příjme Krista ne ve víře vlastní, ale víře rodičů, kmotrů a stranické organizace. A další malý frankštajn je na světě. A takové symbolice ty říkáš oblékání Krista a křest! Chudáku!
Člověk kterého pokřtil Kristus ohněm Ducha nepotřebuje žádné lidské potvrzení o křtu. Svým křtem vstoupil do Nové smlouvy. Smlouvy s Bohem. Žádný člověk nemá oprávnění o tom vytavovat potvrzení. Svědkem smlouvy je Duch svatý, který v nás Krista vyznává!
Oko, tvůj způsob křtění vyžaduje vystavování písemného potvrzení, to samo již je důkazem podvodu. To aby miminko jednou vůbec vědělo, že bylo "pokřtěné". A co když se takové potvrzení ztratí? Tak se děcko přeočkuje překřtí.
Modelová situace. Přijdou na faru snoubenci. Pane faráři slyšeli jsme, že svatba v kostele je lepší. Jste pokřtění je jedna z prvním otázek. Krčení rameny. Co víte o Kristu? Mládenci se zableskne v očích a povídá, to je myslím ten panáček na křížku. Slečna se na něj zadívá, néé, to je ten malý Ježišek co nám nosil o Vánocích dárky. No a co rodiče? No víte, rodiče již žádný z nás nemá. A byl u vás římskokatolický kostel? Co je to římskokatolický? Tak odkud jste. No přece z Blatnice. Aha, tam znám patera. Jmenuje se Prokop Tunel. Hned mu zavolám. Hálo. Prokope. Nazdar. Mám tady dva snoubence. Koukni se do matriky, jestli byli u vás pokřtění. Cože? Byli! Oba dva! Skvělé!
Tak milý snoubenci, byli jste oba dva pokřtění před 25 lety, jste tedy křesťané, a budete docházet na poučení každý čtvrtek v 16hodin, a příště vám povím o tom KDO TO BYL JEŽÍŠ KRISTUS, A CO JE TO KŘEST!
|
]
Re: Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 24. duben 2015 @ 20:46:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | To jsi vystihl přesně. :) |
]
Re: Re: Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 25. duben 2015 @ 00:02:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Karle, ty si fakt myslíš, že by v ŘKC v rámci přípravy na manželství řekl pan farář něco o tom, kdo to byl Ježíš a co je to křest?
Tak to se podívej třeba sem, abys nežil v iluzích. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Židé v církvi (Skóre: 1) Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pondělí, 27. duben 2015 @ 10:24:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Zajímavé. Celostné formování člověka ŘKC. Kde jsi k tomu přišel? Jinak si myslím, že se farář od faráře liší, a to ve všech denominacích. |
]
|
|
|
|