Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 234, komentářů celkem: 429550, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 435 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

gregorios777
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116467998
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Malé děti.
Vloženo Úterý, 19. leden 2016 @ 08:57:14 CET Vložil: Tomas

Zkušenosti poslal Nepřihlášený

1. V tu dobu přišli k Ježíši učedníci a říkali: "Kdo je tedy v nebeském království největší?"
2. Ježíš k sobě zavolal malé dítě, postavil je uprostřed nich
3. a řekl: "Amen, říkám vám, že jestli se neobrátíte a nebudete jako malé děti, vůbec do nebeského království nevejdete.
4. A proto kdokoli se poníží a bude jako toto malé dítě, ten je v nebeském království největší.
5. A kdokoli by takové dítě přijal v mém jménu, přijímá mne."

V těchto verších Ježíš popisuje obrácení a znovuzrození božího dítěte, byť třeba by to "dítě" byl dospělý člověk. Na to ale v tomto článku poukazovat nechci. Chci poukázat na to, že když se člověk narodí, je zcela samozřejmě božím dítětem. Pokud ho žel něco z Otcovské náruče odvede, a on se následně zatvrdí třeba pro nějakou náboženskou či kdovíjakou ideologii, tak takový pohoršený člověk již božím dítětem nadále není. Když se jim chce opět stát, musí se jako marnotratný syn opět vrátit do boží náruče, obrátit se a vyznat Krista.
 Myslím si, že ne každý člověk musí v životě prožít obrácení. Příkladem budiž apoštol Jan. Všimli jste si, že Jan miloval Ježíše láskou božího dítěte?  Janova slova a jeho vztah k Pánu je prodchnutý čistou důvěrou božího dítěte, krásnou důvěrou malého dítěte, kterou ten kdo byl rodič dobře zná. A jak na tuto Janovu lásku Ježíš reflektoval, to dobře z evangelií víme.
Ježíš neobráceným lidem říká, že pokud nebudou jako malé děti, nevejdou do nebeského království. Podívejme se nyní na tyto Jeho slova ne z pohledu neobrácených, podívejme se na ně z pohledu malých dětí. Ježíš tímto taky říká, že malé děti, nepohoršení človíčkové mají nebeské království jisté. Proto je v Jeho následujících slovech tvrdé varování pro každého, kdo by tyto maličké pohoršil. Malé děti mají nebeské království jisté, a to říká Ježíš dětem před 2000 lety! A říká to dětem, které nebyly "pokřtěné", dětem které zatím nejsou vědomě schopné vyznat Krista za svého spasitele. A proč by Ho vlastně měli za spasitele vyznávat? Cožpak nestojí za potřebou vyznání lidské selhání a útěk z boží náruče, tedy ztráta statusu božího dítěte? 
Po našem návratu do Otcovské náruče potřebu spasitele vyznáme jednou a provždy. Staneme se opět božím dítětem, a dítě již spasitele vyznávat nemusí, jelikož je pro něho naprostou samozřejmostí. Vztah dítěte s Bohem je obnovený, a navrácený zpět do podoby vztahu apoštola Jana, který obrácení nepotřeboval. Byl božím dítětem po celý svůj život. Otázkou je, potřebuje boží dítě, které v duchu nikdy nezemřelo, které z boží náruče nikdy neodešlo, potřebuje křest? Křest znovuzrození v Duchu? Nepotřebuje se přece narodit, nikdy nezemřelo. 
Všichni zhřešili, to ano. Každý hřích je ke smrti, to ano. Když se však s každým hříchem ihned obracíme na Pána v prosbě za odpuštění, nemusí nám naše hříšnost status božího dítěte odejímat. Cožpak se malé děti ihned neutíkají ke svým rodičům se svým problémem? Malé boží dítě neumí lhát, to může přijít až s pohoršením. Malé dítě nechápe ironii a sarkasmům. Nač vůbec takové zatěžující chápání. Malé dítě nemá žádnou starost. Má své rodiče, a to je pro něho celý svět. Ježíš použil naprosto skvělé srovnání, když nám dal za příklad malé čisté boží děti.

Chvála Kristu

Myslivec

"Malé děti." | Přihlásit/Vytvořit účet | 8 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: Mikael v Středa, 27. leden 2016 @ 20:48:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://pistis.webnode.cz

"Ježíš tímto taky říká, že malé děti, nepohoršení človíčkové mají nebeské království jisté." 

Tak to bych tedy rozhodně netvrdil:

J 3:3: Ježíš odpověděl: „Vpravdě, vpravdě ti pravím: Nikdo nemůže viděti království Boží, leč by se narodil shůry.“(a) 

J 3:5: Ježíš odpověděl: „Amen, amen, pravím tobě, nenarodí-li se kdo z vody a Ducha, nemůže vstoupit do Božího království.





Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 19. leden 2016 @ 12:00:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Chci poukázat na to, že když se člověk narodí, je zcela samozřejmě božím dítětem. Pokud ho žel něco z Otcovské náruče odvede, a on se následně zatvrdí třeba pro nějakou náboženskou či kdovíjakou ideologii, tak takový pohoršený člověk již božím dítětem nadále není. Když se jim chce opět stát, musí se jako marnotratný syn opět vrátit do boží náruče, obrátit se a vyznat Krista."...



Tak tato bezduchá myšlenková spekulace (bez Ducha!)  je zcela nepravdivá.

Marnotratný syn byl stále synem svého otce - i když hýřil s nevěstkami, i když pásl prasata. Nikdy nepřestal být synem svého otce. I když nežil s otcem v jeho domě, stále byl jeho synem a otec nikdy nepřestal vyhlížet jeho návrat..

Ani Bůh  pro naše hříchy nezavrhne naše synovství, které jsme získali ve křtu obléknutím Syna (Gal 3,27).

Hříchem neztrácíme synovství, ale hříchem ztrácíme důvěrné společenství s našim nebeským Otcem.

A potom plodíme takovéto rádobyzbožné nesmysly!



Re: Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 19. leden 2016 @ 16:08:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Marnotratný syn je stále synem, je ztraceným a pro otce mrtvým synem. Oko, boží dítě když se ztratí, je to mrtvé boží dítě, a pokud se k Otci nenavrátí, zůstane již mrtvé navěky. Pokud se dítě neztratí a zůstává u Otce, je to živé boží dítě.
Všichni jsou boží děti. Jedny jsou ztracené a mrtvé, a ty druhé živé. Můj článek je o těch v Bohu živých. A pokud píšu o těch dětech co božími dětmi nejsou, mám na mysli děti mrtvé a ztracené.

Pochopil?


]


Re: Re: Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Úterý, 19. leden 2016 @ 22:43:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Mrtvý syn" je fráze příběhu o synu který se osamostatnil.
Oko dobře " vidí " že nepřestal býti synem.
OTEC jej nazývá "mrtvým" a "ztraceným". Pro bratra staršího jen prohýřil majetek.
Jen Otec " cítí" hřích proti nebi a sobě!
Syn mladší neví o své mrtvole ani zatracení...jen si vzpomene, a jde domů!


]


Re: Re: Re: Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 20. leden 2016 @ 07:03:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Marnotratný syn se osamostatnil?!? No to snad ne! Tvoje povrchní výklady neberu. Schází ti hloubka duchovního pohledu.
Odloučené boží dítě od Boha je mrtvé ztracené dítě, a pokud se nenavrátí zpět k Otci, zůstane mrtvé navěky a tomu se říká zatracení. Ze ztraceného se stane zatracený.
Odloučené boží dítě od Boha je mrtvé a ztracené dítě, které svůj duchovní potenciál darovaný Bohem MARNOTRATNĚ prohýřilo.

Ztracení božího dítěte, je zatím ještě vratný předstupeň nevratného zatracení! 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Středa, 20. leden 2016 @ 08:01:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..vím že mi schází umění "zduchovnit" každý text bible, tak se pro to na mne nezlob (prosím)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 20. leden 2016 @ 08:31:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nemám žádný důvod se na tebe zlobit. Mám radost, že to umíš přiznat. Radost proto, že takové přiznání je pro tebe dobrým začátkem v poznávání pravd v Písmu a jejich spojování v celek. 
Touhu poznávat pravdu v nás vzbuzuje Kristus. Taková touha je začátkem boží milosti, která se postupně rozvine. Kde začíná touha po pravdě, tam začíná boží milost a hojnost božích darů.


]


Re: Re: Malé děti. (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pondělí, 25. leden 2016 @ 18:15:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
oko, malé dítě je samozřejmě z rodu Adama,že? Pod Boží ochranou v moci Kříže je až do doby chápání,co je dobré a co zlé...A pak se rozhoduje, "budu věřit Bohu, nebo snad lidem?"


]


Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy