Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 234, komentářů celkem: 429550, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 434 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Willy
gregorios777
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116468102
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Sedmý den
Vloženo Pátek, 18. březen 2016 @ 09:23:03 CET Vložil: Tomas

Historie poslal Nepřihlášený

Bůh stvořil slunce a měsíc, na znamení časů dnů a let. Den je jednou otáčkou země, a orientačním bodem je slunce. Jeden rok je jedním oběhem země kolem slunce, a orientačním bodem je opět slunce. Jeden měsíc není cca 1/12 pevně vymezené roční dráhy země kolem slunce. To si lidé myslí nyní, jelikož žijí podle gregoriánského kalendáře. Jeden měsíc je v průběhu solárního roku pohyblivý časový úsek, je to fáze měsíce od novoluní po novoluní, což je něco málo přes 29 dní. Gregoriánský kalendář se staví proti božímu slovu, jelikož podle měsíční fáze neurčuje dny odpočinku. Gregoriánský kalendář se orientuje jenom podle slunce, a měsíční fáze při určování pořadí dní 1-7 nebere vůbec v potaz. Neustále se opakující pořadí dní pondělí až neděle patří do gregoriánského kalendáře, je však velkým generačním omylem určovat podle tohoto pořadí sedmý den. 




 Gregoriánský kalendář vznikl z juliánského kalendáře. Juliánský kalendář byl zavedený roku 46 před našim letopočtem. Před tím v biblických dobách kdy žil Mojžíš, se měřil čas podle slunce a pořadí dnů 1 až 7 určoval měsíc. Juliánský kalendář zavedl Julius Caesar. Po něm další římský vládce Řehoř XIII kalendář dolaďuje, a z juliánské kalendáře vzniká gregoriánský kalendář. 
Juliánský a gregoriánský kalendář ustanovily římské šelmy. 
Juliánský kalendář vznikl krátce před vznikem křesťanství. Římští vládci křesťany vraždili a pronásledovali. Pak přichází kompromis některých "křesťanů" s pohanstvím Říma a vzniká nový způsob římské vlády pod vedením papeže. Juliánský kalendář při vzniku papežství již dávno platil, a "sedmý" den v tomto kalendáři nebyl určený podle lunárního cyklu. Papežství přesunulo juliánský "sedmý" den, na den šestý, a naplnilo se u něho proroctví Daniele, stejně jako u jeho vladařských předchůdců. 
A bude mluvit proti Nejvyššímu a hubit svaté Nejvyššího. Bude se snažit změnit doby a zákon.
Zavedení juliánského kalendáře, římské vraždění křesťanů, zavedení gregoriánského kalendáře a vraždění a pronásledování křesťanů od římských papežů, je historickou skutečností, a naplněním proroctví Daniele. Římští vládci vládnoucí před papeži, měli stejnou potřebu vydávat se za bohy, stejnou jako papežští vládci, přicházející po nich. Římským šelmám se podařilo změnit dobu určenou k uctívání pravého Boha zavedením kalendářů, které nepoužívají měsíční fáze k přesnému určení sedmého dne. Juliánský a gregoriánský kalendář tak změnil dobu i zákon. Změnil náš pohled na to, jak máme správně určit sedmý den. Čtěme bibli pozorně. V bibli je sedmý den sedmým dnem po novoluní. 
A kde byl juliánský kalendář v době, když Mojžíš od Boha přijímá desatero? Sedmý den není sobota, může to někdy být sobota. Sedmý den je v gregoriánském kalendáří pohyblivý, a určuje ho měsíc. Sedmý den určuje lunární cyklus, jelikož právě k tomuto účelu je toto nebeské noční světlo Bohem stvořené. 
Pozorný čtenář bible na to zakrátko přijde, že sedmý den se odpočítává od novoluní. Tak tomu bylo v židovském kalendáři, ve kterém se sedmý den určil podle lunární fáze. Sedmý den je tuto středu 16.3.2016. Duchovně vnímavý člověk vycítí, že tento den jr Bohem požehnaný. 
Juliánský a gregoriánský kalendářní duchovní podvod trvá přes dva tisíce let. Jako světský kalendář je určitě nepostradatelný. Jako kalendář k určování dní Hospodina je nepoužitelný a zavádějící. Měsíc nad naší hlavou, je nám Bohem daný, abychom vždy a přesně věděli, který den je den Hospodinův, den sedmý. Když jsem se poprvé toto dozvěděl, nesouhlasil jsem s tím, říkal jsem si co je to za nesmysl. Sled dní jak ho určuje gregoriánský kalendář, to pro mne byla je železná košile. Začal jsem si ale sedmého lunárního dne více všímat, a postupně jsem zjišťoval, že je skutečný. Až postupně jsem si uvědomil, že tento den světím, že se ten den mnohem více věnuji Bohu, a sobota a neděle pro mne postupně zcela ztratili svůj význam. Světím sedmý den, jelikož jsem zjistil jak je v mém vztahu k Bohu nesmírně důležitý. Nenašel jsem v bibli nic, co by vylučovalo určovaní sedmého dne podle lunárního cyklu. Vždyť i příroda se globálně řídí podle skutečných lunárních fází, a ne podle gregoriánských měsíců. Na internetu jsem dokonce našel zajímavou informaci, že v USA existuje společnost, která nabízí milion dolarů tomu, kdo biblický vyvrátí, že sedmý den se neurčuje podle měsíční fáze. Zatím se o to nikdo ani nepokusil.

Věnujte větší pozornost středě 16.3.2016. Je to sedmý den.

ЯR

"Sedmý den" | Přihlásit/Vytvořit účet | 57 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pátek, 18. březen 2016 @ 17:55:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je tu někdo kdo tomu rozumí?
Proč je v bibli osmý den?



Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 19:31:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
kde jsi to tam četl? když něco tvrdíš že je to v Bibli vždy uvaděj verše kde je to psáno.


]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 19. březen 2016 @ 19:23:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gen.17:12
Exod.22:29
Levit.9:1
Jan 20:26
SK.7:8
Fp.3:5
....


]


Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Sobota, 19. březen 2016 @ 20:11:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
tyhle texty jsou spojeny vesněs s fyzickou obřízkou židu. Ale my se bavíme o dnu ve kterém máš uctívat správně Boha. níže je vysvětlení možné se srážením krve nestudoval jsem to ale muže být.


]


Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: pozorovatelnik v Pátek, 18. březen 2016 @ 21:51:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč je v bibli osmý den?



]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 19. březen 2016 @ 19:25:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Osmý den není naše pondělí, je to skutečný osmý den týdne.


]


Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Karels v Sobota, 19. březen 2016 @ 19:55:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nezlob se, zeryku, ale jde vždy o osmý den od narození - nejedná se tam o osmý den kalendáře - a proč osmého dne? (a ne třeba pátého dne)

Protože krev se prý u miminek právě v tu dobu začne srážet - kdyby ho obřezali například pátý den, tak může vykrvácet.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 19. březen 2016 @ 20:12:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pořád je to osmý den nikoli první den po sedmém...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 19. březen 2016 @ 20:14:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jan 20:26 není o obřízce...



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 20. březen 2016 @ 09:47:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Osmý den je logicky následující den po sedmém dni - tedy první den v týdnu - podle židovského kalendáře je to neděle, den zmrtvýchvstání Krista.



První den - je počátkem díla Božího stvoření . První den zaznělo z Božích úst: "Buď světlo"!



Osmý den - je počátkem díla Božího vykoupení. Osmý den znovu zaznělo z Božích úst:  "Buď světlo"!


Kristus je světlo světa!

(2 Kor 4,6)
Neboť Bůh, který řekl: ‚Z temnoty ať zazáří světlo,‘ zazářil v našich srdcích, aby osvítil lidi poznáním Boží slávy v osobě Ježíše Krista.


]


Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 19:55:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Juliánský a gregoriánský kalendářní duchovní podvod trvá přes dva tisíce let. A co židovský kalendář??? že by od Mojžíše až po Ježíše židé slavili špatné soboty??? Zajímavé je že sobota v židovském kalendáři je stejny den jako sobota v našem dnešním kalendáři.
Proč ze sebe děláš chytřejšího než byl Mojžíš nebo Ježíš!!!
židé jsou co se týče soboty velice pečliví už od dob Mojžíše. žr by židé už od dob Mojžíše slavili sobotu ve špatný den??? Já myslím že kdyby to byla pravda tak Buh by zasahl přes některého z proroku starého zákona nebo by se tomuto tématu věnoval osobně Ježíš když byl na naší zemi. Nic takového ale v Bibli není. Takže židovský kalendář v době Ježíše byl správnej a od Ukřižováni Ježíše už není takový problém ten kalendář ověřit. takže židum mužu klidně věřit kterej den v týdnu je pravý  Sabbat!!!



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 19:57:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
jinak o tomhle tématu ještě hodně uskyšíme ale takhle počítají sabat někteří adventisté co vím a také to dodržují ale to je čisté zákonictví.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Sobota, 19. březen 2016 @ 06:45:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mám pocit. že se hádáme zbytečně. Ať byl jakýkoliv kalendář, nikdy se nestalo, že by třeba z pondělí se stala středa a týden měl 6 dní.  Zůstala vždy zachována perioda sedmi. Pokud byly snahy toto změnit ( ve franzc, revoluci či v SSSR), záhy se vrátilo vše k sedmičce.

Nemůže být tedy sobota být ve středu  a jiné nesmysly, leda že by šlo o něco podobného jako se mění čas velikonočních svátků. Čili určování podle měsíce. Ale pak je v tom totální zmatek.




Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 19. březen 2016 @ 19:46:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nejde jen o zmatek..
Abraham obřezal osmý den, a to není pondělí ( první den)....
Kalendář "skutečně" nebyl dán, nýbrž postupně vytyčován..


]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Neděle, 20. březen 2016 @ 08:00:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je zajímavý pohled.  Ale nějaký cyklus dní snad měli.


]


Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 19. březen 2016 @ 13:10:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sedmý den... není snad sedmým dnem to naplnění v Kristu? Bůh v sedmý den přestal tvořit, Bůh ten den posvětil a jeho tvoření bylo velmi dobré.
Sedmý den je obrazem odpočinutí v Kristu, po pádu Adama sedmý den dokončil Kristus! Do sedmého dne je každý zván a je to zdarma, skrze víru, jenom a pouze milostí Boží.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Karels v Sobota, 19. březen 2016 @ 16:15:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sice jsem příznivcem adventistů a všech křesťanů, kteří světí sobotu - já je neodsuzuju a nezatracuju, ale:

Biblický text z Žalmu 1, který stojí za zmínku, je: „nýbrž si oblíbil Hospodinův zákon, nad jeho zákonem rozjímá ve dne i v noci.“ Žalm 1,2 V tomto textu je další ponaučení. Povšimněte si jedné zásadní věci, která ale nezůstává skryta. V textu Žalmu 1 není nic řečeno o naplňování přikázání Božího zákona.

Tora - tj. Boží zákon je v tomhle textu žalmistou „zredukován“ pouze na to, abychom se biblickými texty zabývali. (sic!)


Požehnaný šťastný člověk je takový, který se zabývá Biblí, Božím slovem, Božím zákonem ve dne i v noci.

Je více než zřejmé, že verš vede k přijetí požehnání pouze na podkladě, pokud se budeme Starým zákonem zabývat bez naplňování přikázání! (sic!)

Myšlenka o přijetí Božího požehnání bez naplňování přikázání je pak pokračováním ponaučení řečeném v prvních slovech v prvním verši, že blahoslavený, požehnaný je každý jedinec, tedy i ne-Izraelec. (který tak vlastně stojí mimo starozákonní smlouvu s Hospodinem)

Takže jsem požehnaný od Hospodina, jenom když nad Božím Zákonem přemýšlím, aniž bych činil skutky Zákona. (i když bez Zákona nejsem, ale mým Zákonem není Tora, nýbrž mým Zákonem je Kristus a soudit na konci věků mě bude On - tj. Ježíš Kristus)

„Těm, kteří jsou bez zákona, byl jsem bez zákona, abych získal ty, kteří jsou bez zákona - i když před Bohem nejsem bez zákona, neboť mým zákonem je Kristus.
1 Korintským 9,21 /díky za tahle slova apoštola Pavla/

Viz můj článek: Kázání na 1. Žalm
http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=2469289&mode=&order=0&thold=0




Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Sobota, 19. březen 2016 @ 19:25:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nie som zastancom lunarnej soboty ale kto chce o tom vedieť  viac, tak tu:




Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Pátek, 18. březen 2016 @ 10:22:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mana padala 6 dní, z toho 6 den (pátek) padalo dvojnásobné množství. Sedmý den (v sobotu) nepadalo nic.



Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Pátek, 18. březen 2016 @ 10:35:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Falošna lunarna sobota:


www.barankova-nevesta.estranky.sk/file/15/falosny-lunarny-sabat.docx



Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pátek, 18. březen 2016 @ 14:26:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
odkaz neexistuje


]


Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Sobota, 19. březen 2016 @ 19:02:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pravým tlačitkom myši a uložiť odkaz ako 


]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pondělí, 21. březen 2016 @ 15:23:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ani takto to nefunguje a nic se neuloží, ten odkaz tam totiž už neexistuje a mají ho nejspíše smazaný...


]


Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 12:39:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak takhle se sedmým dnem neblbnou ani adventisté. My nemáme být podřízeni nebeským živlům, ale Ježíši Kristu. A ve středu jsem nijak zvlášť Bohu blíž nebyl, spíše naopak.



Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 19:30:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Právě že tohle vymysleli někteří odpadlí adventisté


]


Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 12:59:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdyby tento nesmysl byla pravda, tak by židovský kalendář musel mít 13 měsíců - 365 : 28 = 13,03   což nemá.

Ano, Římští císaři zabíjeli křesťany, papežové zabíjeli křesťany, řkc je nevěstka, ale ne vše co je světské je špatné. Pisatel jistě používá auto, nebo autobus, píše na počítači a používá internet. To také vymyslel svět a ne křesťané. Proč to teda používá, když mu vadí gregoriánský kalendář?
Ostatně, sedmý den je ten, kdy posedmé vyjde slunce. Slunce je nejstabilnější věc, kterou se dají určovat dny. S měsíci a roky je to horší, protože to nikdy nevychází přesně na dny. Gregoriánský kalendář se s tím snažil nějak rozumně vypořádat, ale stejně astronomický rok nekončí přesně 31.12. ve 24,00 hod.



Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 14:39:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lunární rok je o jedenáct dní kratší, než sluneční, měsíc nisan se tak každým rokem přibližuje k zimě. Protože ale nisan musí vždy připadnout na začátek jara, vkládá se dvakrát za sedm let (respektive sedmkrát za 19 let) mezi měsíce adar a nisan 13. měsíc, adar II., hebrejsky אדר שני‎‎ adar šeni. Tento rok je nazván ibur (עיבור‎‎, dosl. „obtěžkán“). V devatenáctiletém cyklu se jedná vždy o roky 3, 6, 8, 11, 14, 17 a 19. Tato praxe byla prováděna již za dob druhého chrámu. Přestupný rok může trvat 383, 384 nebo 385 dní.


]


Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 14:54:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Žalmy 104, 19 
Učinil jsi měsíc k určování času, slunce ví, kdy k západu se schýlit.

Sírachovec 43, 6-7 Také měsíc vždy v pravou chvíli určuje časy a je věčným znamením. Měsíc je znamením, pomocí něhož se stanoví svátky, od úplňku se zmenšuje, až docela zmizí.




]


Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 19. březen 2016 @ 06:41:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Papežové že zabíjeli křesťany? 

Karle, měl jsem o tvém zdravém rozumu vyšší mínění!



]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 19. březen 2016 @ 15:35:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
no myslet si, že jakýkoliv papež v historii byl svatoušek by asi byl těžký hřích, stačí si přečíst co všichni papežové dokázali a hned se chce každému z toho zvracet, z takových si rozhodně příklad neberte:









]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Neděle, 20. březen 2016 @ 17:56:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
papežové nebo vatikán asi nikdy nikoho nezabil ale vem si třeba Huse. Koncil ho odsoudil ale trest vykonal král zikmund na příkaz koncilu. katolická církev nikdy nezabíjela osobně vždy to za ni dělala výkonná moc konkretního státu. ale katolická církev rozhodovala kdo je a kdo není kacíř a kacíři byli upalováni. když někomu nařídiš byby někoho zabil a on to udělá ty ho nezabiješ ale neseš odpovědnost že jsi k tomu vydal příkaz. křc nese odpovědnost za vydání mnoha milionu příkazu k zabití (upálení prý jich bylo za celou historii více než 50milionu)


]


Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 21. březen 2016 @ 06:57:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Koncil ho odsoudil ale trest vykonal král zikmund na příkaz koncilu. "...


Věci se historicky udály docela jinak.

Koncil Husa prohlásil heretikem  a zbavil ho coby duchovní osoby ochrany církve (duchovní osoby byly podle tehdejšího práva vyňaty ze světského soudnictví - světská moc je neměla právo soudit.
V souladu s tehdejším trestním právem po zbavení ochrany církve (obřad tzv.: "odsvěcení") byla takováto osoby vydána světské spravedlnosti - tuto funkci vykonával tehdy "Klémův syn".. Koncil tehdy vydal Husa světské spravedlnosti se žádostí, aby bylo ušetřeno jeho života (odkazuji v tomto na nejkvalitněji zpracovaný Husův životopis od historika Sedláka str. 351).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Natebenemam v Pondělí, 21. březen 2016 @ 07:56:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hlupáku. Tebe by měli zbavit ochrany, kterou máš přilepenou na mozku.


]


Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pondělí, 21. březen 2016 @ 15:36:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...papežové nebo vatikán asi nikdy nikoho nezabil 


četl jsi ten první odkaz?

a tam např. 
955 - papež Jan XII. byl i na svou dobu natolik krutý, že i Římané usilovali o jeho krev. Dopustil se incestu s vlastní matkou, v lateránském paláci provozoval harém, hrál hazardní hry s penězi vybranými od poutníků, své milostnice odměňoval zlatými kalichy, které pocházeli z baziliky sv. Petra a znásilňoval ženy přímo v kostele sv.Jana Lateránského. Vydrancoval baziliku sv.Petra a před rozhořčenými Římany prchl do Tivoli. Nakonec byl souzen za to, že si za vysvěcení na kněze nechal platit, oslepil svého duchovního rádce, vykastroval kardinála (a přivodil tak jeho smrt) a byl obviněn z vraždy, křivé přísahy, svatokrádeže, krvesmilstva se svými příbuznými a z toho, že vzýval démony. Jan po návratu z exilu nechal všechny své nepřátele bez lítosti popravit....všichni papežové byli hovada a budou se smažit v ohnivém jezeře...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 23. březen 2016 @ 05:44:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tenhle nehodný papež byl však pro svůj pokleslý způsob života císařem Otou r. 963 sesazen a místo něho nastoupil Lev VIII.

..." a znásilňoval ženy přímo v kostele sv.Jana Lateránského. "...

V tomto kostele byl naopak až pohřben, v tomto zřejmě jen bezmyšlenkovitě papouškuješ něčí myšlenkový zkrat, novinářskou kachnu.

14. května 964 byl přistižen na loži s vdanou ženou (jistá Stefanetta) a jejím zhrzeným manželem vyhozen z okna. Pád nepřežil.


]


Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pátek, 18. březen 2016 @ 15:13:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Sedmý den je tuto středu 16.3.2016. Duchovně vnímavý člověk vycítí, že tento den jr Bohem požehnaný. 

No já nevím jak kdo, ale já jsem ve středu 16. 3. makal a rozhodně ani jako duchovně vnímavý adventista jsem rozhodně nevycítil, že je tento den Bohem požehnaný. To ani omylem. Pouze výroční soboty mohly kdysi připadnout na jakýkoliv den v týdnu, ale ty už byli přibity jako součást ceremonialní části Mojžíšova zákona na kříž takže už neplatí.


Copak i dnes židé, kteří fungují podle starého židovského kalendáře, který byl platný i v době Ježíše Krista, a ne podle Gregorianského kalendáře, mají sobotu 7 den po novoluní? Ani omylem mají ji 7 den v týdnu. A protože většina týdnů po celém světě začíná nedělí jako prvním dnem je i sobota stále v těchto zemích dnem sedmým, např. v USA, Rusku, Číně atd. stačí si projet světový kalendář. To jenom komanči u nás (a nejen u nás) změnili.


Nejlépe by se mi sobota jako 7 den (odpočinku) potvrzovala veršem z ek. Bible, aby bylo všem jasné co následuje po dni příprav jak je to označeno v ostatních překladech správněji.

Ek.: Lukáš 23:54  Byl pátek a začínala sobota.


KB: 55  Šedše pak také za ním ženy, kteréž byly s Ježíšem přišly od Galilee, pohleděly na hrob, a kterak pochováno bylo tělo jeho.


56  Vrátivše se pak, připravily vonné věci a masti, ale v sobotu odpočinuly, podle přikázání.




Bůh někde nařizuje, že po 6 dnech bude den sedmý sobota počítaje vždy po novoluní? Ani omylem! 

[KB1613] Ex 16:26 Po šest dní budete to sbírávati, den pak sedmý sobota jest; nebude bývati manny v ní. (…shabat…).

Je někde ve 4. přikázání Desatera uvedeno, že sobota bude vždy sedmý den po novoluní? Nebo snad, že Bůh začal tvořit vše na zemi 7 dní před novoluním? Ani omylem!



[KB1613] Ex 20:8 Pomni na den sobotní, abys jej světil. (…hashabat…)


[KB1613] Ex 20:10 Ale dne sedmého odpočinutí jest Hospodina Boha tvého. Nebudeš dělati žádného díla, ty i syn tvůj i dcera tvá, služebník tvůj i děvka tvá, hovado tvé i příchozí, kterýž jest v branách tvých. (shabat lADONAI, TBH-EN)

[KB1613] Ex 20:11 Nebo v šesti dnech učinil Hospodin nebe a zemi, moře a všecko, což v nich jest, a odpočinul dne sedmého; protož požehnal Hospodin dne sobotního, a posvětil ho. 



A o novoluní (nov měsíc) se v Písmu píše hlavně pokud se to týkalo obětí:


Numeri 28:11  Také na nov měsíců vašich obětovati budete obět zápalnou Hospodinu, volky mladé dva, skopce jednoho, beránků ročních bez poškvrny sedm;


Numeri 28:14  Tyto pak oběti mokré jejich z vína: Půl míry hin bude při každém volku, a třetí částka hin při skopci, a čtvrtá částka hin při každém beránku. Ta jest obět zápalná k nov měsíci, každého měsíce přes celý rok.



Novoluní si raději nechme až do nebe, pokud si Bůh přeje, abychom se i v tento den v budoucnu před ním scházeli (důvod neznám)...


Izajáš 66:23  I stane se, že od novměsíce do novměsíce, od soboty do soboty přicházeti bude všeliké tělo, aby se klanělo přede mnou, praví Hospodin.



Copak jde dnes uprostřed týdne jen tak přerušit práci, protože je např. ve středu bude 7 den po novoluní sobota? To si může dovolit jen důchodce. Běžný pracující ani omylem. Nikde v Písmu nečtu, že by Ježíš světil sobotu podle novoluní, ani apoštolové to nikdy nedělali, a už vůbec na to nikdo nikdy neupozorňoval, kdyby to mělo být tak důležité, nezmínili by se o tom, alespoň jednou v Písmu v NZ? 

A že by se o tom nezmínila ani jednou EGW? 







Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 15:53:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A kde byl juliánský kalendář v době, když Mojžíš od Boha přijímá desatero?



]


Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 15:55:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 18. březen 2016 @ 16:18:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


]


Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 16:31:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 16:34:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
I řekl Bůh: „Buďte světla na nebeské klenbě, aby oddělovala den od noci! Budou na znamení časů, dnů a let. Ta světla ať jsou na nebeské klenbě, aby svítila nad zemí.“ A stalo se tak.
Učinil tedy Bůh dvě veliká světla: větší světlo, aby vládlo ve dne, a menší světlo, aby vládlo v noci; učinil i hvězdy.
Bůh je umístil na nebeskou klenbu, aby svítila nad zemí,
aby vládla ve dne a v noci a oddělovala světlo od tmy. Viděl, že to je dobré.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 16:35:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
https://www.worldslastchance.com/yahuwahs-calendar/nepetrit-tdenn-cyklus-prokzn-jako-falen.html


]


Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 19. březen 2016 @ 15:42:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Siráchovec jako apokryfní kniha nepatří do protestantských Biblí jako nevěrohodný stejně jako jiné knihy...

např.
Existují také významné podobnosti mezi Ježíšovým výrokem v Janově evangeliu a knihou Sírachovec, stejně jako obraz nového Jeruzaléma v knize Zjevení připomíná popis knihy Tóbit:
Ježíš jim řekl: "Já jsem chléb života; kdo přichází ke mně, nikdy nebude hladovět, a kdo věří ve mně, nikdy nebude žíznit (Jan 6, 35).

Kdo mě jedí, budou ještě po mně lačnět, a kdo mě pijí, budou ještě po mně žíznit (Sir 24, 21).
http://apo-logia.blogspot.cz/2007/04/rozsah-bible-biblick-knon.html


]


Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Pátek, 18. březen 2016 @ 16:54:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V historii lidstva bylo několik lidských kalendářů. Pravý a neměnný Bohem stvořený kalendář je nad naší hlavou.


I řekl Bůh: „Buďte světla na nebeské klenbě, aby oddělovala den od noci! Budou na znamení časů, dnů a let. Ta světla ať jsou na nebeské klenbě, aby svítila nad zemí.“ A stalo se tak.
Učinil tedy Bůh dvě veliká světla: větší světlo, aby vládlo ve dne, a menší světlo, aby vládlo v noci; učinil i hvězdy.
Bůh je umístil na nebeskou klenbu, aby svítila nad zemí,
aby vládla ve dne a v noci a oddělovala světlo od tmy. Viděl, že to je dobré.





Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Sobota, 19. březen 2016 @ 10:02:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč to tu stále opakuješ? Čeho tím chceš dosáhnout?


]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Sobota, 19. březen 2016 @ 15:57:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina- Kdyby tento nesmysl byla pravda, tak by židovský kalendář musel mít 13 měsíců - 365 : 28 = 13,03   což nemá.
Wiki- mezi měsíce adar a nisan 13. měsíc, adar II., hebrejsky אדר שני‎‎ adar šeni. Tento rok je nazván ibur (עיבור‎‎, dosl. „obtěžkán“). V devatenáctiletém cyklu se jedná vždy o roky 3, 6, 8, 11, 14, 17 a 19. Tato praxe byla prováděna již za dob druhého chrámu. Přestupný rok může trvat 383, 384 nebo 385 dní.
Bylina- 


]


Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Sobota, 19. březen 2016 @ 17:43:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, citovat Bibli dovedeš, ale co ty citace mají dokázat, to opravdu netuším. Nějak tam nevidím to, že by se sedmý den měl počítat od úplňku.
A Sírachovec není pro mě závazný text.
Kromě toho v Nové smlouvě už židovské svátky a novoluní nemají žádný význam. Viz Koloským 2,16-17


]


Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Neděle, 20. březen 2016 @ 18:28:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevidíš toho víc, a nikdo tě za nic neodsuzuje.


]


Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 19. březen 2016 @ 15:54:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
RR, co napsal Sírachovec, patří k židovským bájím, zrovna tak, že Marie byla znásilněna římským vojákem...


]


Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Sobota, 19. březen 2016 @ 16:11:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Do bájí patří existence dnů po, ut, st, čt, pá, so, ne, v dobách Mojžíše, kdy byl Bohem ustanovený lunární sedmý den, jako den odpočinku. Ten kdo světí gregoriánskou sobotou nebo nedělí, řídí se podle kalendáře římských šelem. Den začíná východem slunce a končí západem slunce. Noc která začíná náleží ke dní který přichází po ní. Půlnoc uprostřed noci je nesmysl, zrovna tak je nesmysl aby první hodina nového dne byla na poledne, v půli dne. Vyloučením Luny s kalendáře, znemožnilo slavení Bohem ustanoveného sedmého lunárního dne v čas Bohem určený. Slunce a Luna jsou od Boha k určování času, dnů a let. Jeden den je solární jednotka, jeden měsíc je lunární jednotka, jeden rok je solární jednotka. Jeden měsíc, má 29 solárních (celých) dnů. 


]


Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Neděle, 20. březen 2016 @ 15:15:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Docela by mě zajímalo k jaké partě věřících patříš. Křesťané totiž, až na adventisty, nějaké soboty a novoluní neřeší, protože to by jen stín věcí budoucích jejichž skutečný význam se zjevil až v Kristu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Neděle, 20. březen 2016 @ 19:21:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kristus zákon naplnil, a ne zrušil. Křesťané soboty a neděle řeší. Všichni žijeme v sedmidenním gregoriánském cyklu. Gregoriánský sedmidenní cyklus je dle proroka Daniele změnou času a zákona. Změnou Bohem stanoveného času k bohoslužbě i změnou božího zákona ohledně sedmého dne. Gregoriánský sedmidenní cyklus je pět dní práce a dva dny volna. Gregoriánský sedmidenní cyklus nebere Lunu vůbec v potaz, a tím se staví proti božímu slovu, a ignorací Luny mění čas určený bohoslužbě. Gregoriánský měsíc není skutečným lunárním měsícem. V lunárním měsíci nepotřebuješ dny označovat slovně - po, ut, st, čt, pá, so, ne. V lunárním měsíci se dny označují číselným pořadím ode dne prvního. Proto ve SZ slovní označení dne po- ne nikde nenajdeš. Slovní značení dnů začalo být potřebné, když se pár desítek let před Kristem zavedl římský juliánský kalendář. Římský kalendář byl v konfrontaci s kalendářem židovským, který věrně podle božího slova určoval svátky podle Luny. Slovní označení dnů začalo, když den sedmý, nebyl dnem sedmým po novoluní, ale byl dnem sedmým v týdenním ne lunárním, ale solárním cyklu. Solární gregoriánský týden jak jej znáš nyní, nesahá až do dob stvoření, je to klam a Luna je toho svědkem! Dnešní křesťani vedou spory o tom zda zachovávat sobotu či neděli, a přitom jsou oklamaní solárním římským kalendářem všichni. 

Nikomu nic nevnucuji, ani nikoho nepřesvědčuji. Není otázkou kam patřím já, je otázkou kam patříš ty, když si dodnes Tobě ke škodě neokusil svěcení sedmého dne. Světsky žít podle gregoriánského kalendáře je jedna věc, a druhá věc je žít podle božího slova. Řídit se Sluncem a Lunou při stanovení svátků k božímu slovu patří. Do božího slova nepatří řídit se při stanovování svátků římským kalendářem měnícím časy (Daniel), který na boží slovo ohledně Luny nebere žádný ohled. Boží příslib ohledně sedmého dne Kristus nezrušil, ba ani boží zákon nezrušil, ale naplnil ho. Za dob Krista den končil západem slunce a nastávající noc náležela ke dni nadcházejícímu, to se již taky změnilo. Po noci ve které se objeví malý srpek dorůstajícího měsíce, následuje první den, pak druhý, třetí, čtvrtý, pátý, šestý a sedmý den. Tedy žádné slovní označení dne po-ne. Není ho třeba. Sedmý den je prostě sedmý den i bez slovního označení. Kdyby byl v dobách Mojžíše cyklický gregoriánský týden, museli by již tehdy stejně jako my nyní označovat dny slovně po-ne. Dovedeš si představit ten zmatek, kdy v lunisolárním židovském kalendáři, ve kterém se prokazatelně den identifikuje dle jeho číselného pořadí od novoluní, běžela zároveň týdenní identifikace dne opět značená číselně? Něco jako sedmého dne třetího měsíce sedmého dne v týdnu? Nikde nic takového v bibli z dob kdy byl dán boží zákon nenajdeš, ani tam nenajdeš slovní označení dnů po-ne. Pokud žiješ v římském kalendářním klamu, potřebuješ si dny označovat slovně po-ne, a teprve až od tohoto označení si odvozuješ číselné pořadí dne. Jenže v v biblickém lunarním systému je to přesně naopak, pořadí dnů určuje Bohem stvořené nebeské těleso Luna, a teprve až podle tohoto pořadí můžeš den nazvat třeba sobotou. Zkus někdy světit sedmý den po novoluní a uvidíš sám, jak tě Bůh odmění. Pak poznáš co je to sabat. Nebo si snad myslíš, že boží přísliby ohledně požehnání již neplatí?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pondělí, 21. březen 2016 @ 16:19:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nebo si snad myslíš, že boží přísliby ohledně požehnání již neplatí?

Ano, to si myslím, protože to byly přísliby Staré smlouvy. A myslel si to i apoštol Pavel, což byl Žid. Asi jsi si vůbec nepřečetl verše, které jsem Ti doporučil:
Kromě toho v Nové smlouvě už židovské svátky a novoluní nemají žádný význam. Viz Koloským 2,16-17

Pokud někteří křesťané řeší soboty, nebo neděle, je to jejich hloupost, protože apoštol Pavel je neřešil. On věděl,že židovský sabat byl jen předobrazem věčného sabatu v Kristu Ježíši.
Klidně si žij podle lunárního kalendáře a podle Staré smlouvy, která to podle Tebe přikazovala. Ale uvědom si, že pokud se proviníš proti jedinému bodu zákona, provinil jsi se proti všem. A odplata za hřích je smrt a bez vylití krve, není odpuštění.
Máš dost beránků na to abys je obětoval za své hříchy?

 Slovní značení dnů začalo být potřebné, když se pár desítek let před Kristem zavedl římský juliánský kalendář


Nezlob se, ale přijde mi, že kdo nechápe, že je zcela jedno, zda označím den číslem,nebo slovem, je mdlého rozumu.
A jestliže byl juliánský kalendář zaveden před Kristem, tak už Ježíš a po něm apoštolové žili podle juliánského kalendáře, protože spadali pod Řím. A kdyby bylo pro ně tak důležité, aby člověk žil podle lunárního kalendáře, tak by se o tom aspoň slovem zmínili, což neučinili.
Zřejmě jsi chytřejší a zbožnější než oni. Aspoň ve své mysli.
 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pondělí, 21. březen 2016 @ 16:24:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Všichni žijeme v sedmidenním gregoriánském cyklu. Gregoriánský sedmidenní cyklus je dle proroka Daniele změnou času a zákona.

a všichni v tomto sedmidenním cyklu budeme žít až do příchodu Ježíše Krista a žádný lunární adventista to nemá šanci změnit. 


[CEP2001] Da 7:25 Bude mluvit proti Nejvyššímu a bude hubit svaté Nejvyššího. Bude se snažit změnit doby(q) a zákon. Svatí budou vydáni do jeho rukou až do času a časů(r) a poloviny času, (q) Míněny doby k bohoslužbám a svátky.

Tady je míněno změna v zachovávání soboty s přesunem na neděli, nikoliv změna lunárního kalendáře na jiný.


...Změnou Bohem stanoveného času k bohoslužbě i změnou božího zákona ohledně sedmého dne. 

Jenže Bůh šest dní tvořil a sedmý odpočinul (a luna s tím neměla nic společného) a táto práce u něj trvá doposud stejně jako jeho odpočinutí u něj takto trvá od chvíle kdy stvořil svět. 

[CEP2001] Žd 4:3 Neboť do odpočinutí vcházíme jen my, kdo jsme uvěřili, jak bylo řečeno: ‚Přísahal jsem ve svém hněvu: Do mého odpočinutí nevejdou!‘ To řekl Bůh, ač jeho odpočinutí trvá od chvíle, kdy stvořil svět.


4. přikázání zní jasně:


4. Pamatuj na sobotní den, abys ho posvětil. Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci, 10ale sedmý den je sobota patřící Hospodinu, tvému Bohu. Nebudeš dělat žádnou práci ty ani tvůj syn ani tvá dcera, tvůj otrok ani tvá otrokyně, tvé zvíře ani tvůj příchozí, který je ve tvých branách, protože šest dní Hospodin dělal nebesa a zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmý den odpočinul. Proto Hospodin požehnal sobotní den a posvětil ho.

Tady se nepíše nic o tom, že bychom měli sobotu počítat jako sedmý den po novoluní. Ale je zde jasně uvedeno, že máme pracovat 6 dní a sedmý odpočívat. A to pravidelně, každý týden, který má jen 7 dní. Odpočívat jen 1x za měsíc sedm dní po novoluní je zcela falešné učení a řekl bych, že i hřích.
V Desateru není nic o tom, že bychom měli pracovat jen 6 dní po novoluní, sedmý den .odpočívat a pak se dalších 21 dní flákat a nedělat nic a čekat na další novoluní to je kardinální nesmysl a lidský výmysl. A ani zde není nic o tom, že bychom měli první sobotu zachovávat 7 dne po novoluní např. 16. 3. a další soboty pak zase po 7 dnech 23. 3. , 30. 3. , 6. 4. a pak bychom najednou museli pracovat ne 6, ale 7 dní (takže to vůbec nevychází), protože další novoluní je 7. 4. a sedmý den je 14. 7. Takže by to bylo stejně v rozporu s Desaterem, které jasně říká 6 dní pracovat budeš...

Sobota je u židů od dob Ježíše Krista až dodnes sobota a takto ji Ježíš zde na zemi zachovával stejně tak apoštolové...



Ježíš ani apoštolové nemuseli rozhodně čekat na sobotu až na sedmý den po novoluní, ale scházeli se každou sobotu...


[KB1613] Mk 1:21 I vešli do Kafarnaum. A hned v sobotu šed do školy, učil.



[KB1613] Mk 6:2 A když bylo v sobotu, počal učiti v škole




[KB1613] L 2:42 A když byl ve dvanácti letech, a oni vstupovali do Jeruzaléma, podlé obyčeje toho dne svátečního.



[KB1613] L 4:16 I přišel do Nazaréta, kdež byl vychován, a všel podlé obyčeje svého v den sobotní do školy. I vstal, aby četl.



[KB1613] L 4:31 I sstoupil do Kafarnaum, města Galilejského, a učil je ve dny sobotní



[KB1613] L 6:1 I stalo se v druhou sobotu, že šel Ježíš skrze obilí. I trhali učedlníci jeho klasy, a rukama vymínajíce, jedli. 



[KB1613] L 6:2 Tehdy někteří z farizeů řekli jim: Proč činíte, čehož nesluší činiti v sobotu?



[KB1613] L 13:14 Tedy kníže školní odpověděv, hněvaje se proto, že v den sobotní uzdravoval Ježíš, řekl zástupu: Šest dní jest, v nichž náleží dělati; protož v těch přicházejíce, buďte uzdravováni, a ne v den sobotní. 


Den připravování (pátek) byl každý týden a nejen 1x za měsíc...

[KB1613] L 23:54 A byl den připravování, a sobota se začínala. 



Stejně tak apoštolové chodili každou sobotu do synagógy (sobota nenastávala jen 1x za měsíc):

[CEP2001] Sk 13:14 Přes Perge šli dál do Pisidské Antiochie. Když nastala sobota, vešli do synagógy a posadili se



[KB1613] Sk 13:27 Nebo ti, kteříž přebývají v Jeruzalémě, a knížata jejich, toho Ježíše neznajíce, odsoudili, a tak hlasy prorocké, kteříž se na každou sobotu čtou, naplnili.



[KB1613] Sk 13:42 A když vycházeli ze školy Židovské, prosili pohané, aby jim v druhou sobotu mluvili táž slova.



[KB1613] Sk 13:44 V druhou pak sobotu téměř všecko město sešlo se k slyšení slova Božího. 




[KB1613] Sk 15:21 Nebo Mojžíš od dávních věků má po městech, kdo by jej kázal, poněvadž v školách na každou sobotu čítán bývá. 



[KB1613] Sk 17:2 Tedy Pavel podlé obyčeje svého všel k nim, a po tři soboty kázal jim z písem,




[NBK] Sk 18:4 Každou sobotu však promlouval v synagoze a přesvědčoval Židy i Řeky



Že se někdo dokáže oblafnout tak jasnou praxí Ježíše a apoštolů, když se zcela jasně každou sobotu scházeli (jako prý např. T. Šlosárek syn adventistického kazatele a jeho rodina v Kanadě). 


...Zkus někdy světit sedmý den po novoluní a uvidíš sám, jak tě Bůh odmění. Pak poznáš co je to sabat. Nebo si snad myslíš, že boží přísliby ohledně požehnání již neplatí?

Když Bůh žehná všem, kteří jej správně ctí každou sobotu, nepotřebujeme nic měnit a vymýšlet si a zavádět nesmysly. Pokud se chce kdokoliv věnovat nesmyslnému počítání s Lunou pak je to jeho věc, ale požehnání mu to stejně nepřinese a jen si něco namlouvá. Proto je lunárních adventistů jen na několika místech na světě tak málo možná pár desítek či stovek, protože to vůbec k ničemu nevede a jen si na sebe ušili tortutu, jak katolíci nebo židé, a jejich vymýšlené nebiblické nesmysly.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: RR v Úterý, 22. březen 2016 @ 09:40:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A všechno kde je po- ne je NZ, to ti není divné? Všimni si, že označení dne po- ne, ve SZ nenajdeš. V NZ je logicky najdeš, jelikož římský juliánský kalendář byl zavedený Juliem Cesarem roku 46 před Kristem. V době kdy byla evangelia napsaná, se římský kalendář používal přes sto let. Křesťani tento římský nebiblický kalendář přijali, a začali římským kalendářem počítat roky od Krista až doposud. Je nezpochybnitelným historickým faktem, že židovský národ se až do svého římského porobení řídil lunisolárním kalendářem, který božímu slovu neodporoval! Zavedením římského kalendáře se naplnilo Danielovo proroctví, které se vztahuje na jeden z nejdelších biblických časových úseků a podvodů o změně času a doby.
Prostuduj si znovu, jak fungoval pravý boží kalendář, podle kterého se řídil i Kristus. A nepleť si sedmý den a sobotu. Sedmý den ustanovil Bůh. Sobotu ze sedmého dne udělali lidé, kteří na sedmém lunárním dni pozměnili úplně všechno. Se změnou sedmého dne započali SZ zákoníci, a římské šelmy to dokončily. Zákoníci obviňovali Krista, že nedodržoval zákonická sobotní pravidla. Kristus sám sebe prohlásil Pánem na sobotou, tedy Pánem i nad nesmyslnými zákonicko- sobotními pravidly. Sobotáři světí sobotu pro zákon, protože zákon zakazuje o sobotě pracovat. Sedmý lunární den se světí pro boží zaslíbení, které Bůh sedmému dni dal, o sedmém dni je člověk s Bohem, a ani ho nenapadne pracovat, a rušit tím posvátnost tohoto dne. Ne proto že to nařizuje zákon, to proto, že Boha miluje a nevěnuje se činnostem které pozornost od Boha odpoutávají. Co je špatného na tom, když Vás všechny vyzývám k tomu, abyste sedmý lunární den zasvětili Bohu? Vyzkoušejte a uvidíte, a pak mluvte o svých zkušenostech se sedmým dnem. Zatím jak pozoruji, zde nemá tyto zkušenosti nikdo, jelikož všichni žijete v jednom z nejdelších římských kalendářních klamů. Porovnejte si sami při modlitbách k Bohu Otci duchovní hloubku sedmého lunárního dne a sobotního gregoriánského dne. Kdo nevyzkouší, nezná.

Přečtěte si znovu jak funguje židovský lunisolární kalednář, který božímu slovu neodporuje a sahá hluboko do historie. Když nerozumíte tomuto kalendáři, nemůžete rozumět spoustě informací v bibli. A to hlavně těch, které se týkají sedmého dne.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Úterý, 22. březen 2016 @ 14:00:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevím jak ty, ale já věřím především Ježíšovi a apoštolům a ti zachovávali každý týden sobotu podle Juliánského kalendáře, a nikoliv 1x za měsíc, jak je patrné z veršů, které jsem uvedl a nám je jasně sděleno v Písmu, že máme žít tak jak žil On! 

O tom, že je lunární sabat falešné učení si můžeš přečíst i zde:

a zde:

[www.end-times-prophecy.org]

[www.end-times-prophecy.org]


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedmý den (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Úterý, 22. březen 2016 @ 16:41:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevím jak ty, ale já věřím především Ježíšovi a apoštolům a ti zachovávali každý týden sobotu podle Juliánského kalendáře...

Nevím jak ty, ale já věřím především Ježíšovi a apoštolům a ti zachovávali rovnako každý den...

Galatským 4:10  Dni zachovávate, aj mesiace, aj (sviatočné) obdobia, aj roky. Bojím sa o vás... 

Rímskym 14:5  Niekto súdi, že jeden deň je viac ako druhý; iný zas súdi, že všetky dni (sú rovnaké). Len nech je každý úplne presvedčený o svojom. 
Kto zachováva (niektorý) deň, Pánovi ho zachováva, a kto nezachováva (niektorý) deň, Pánovi ho nezachováva...

P.S.
...vidím že láska a poslušnosť k Ellen je omnoho silnejšia než láska k pravde a k písmu...


]


Stránka vygenerována za: 0.51 sekundy