Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 421 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116471345
přístupů od 17. 10. 2001

Z internetu: 500 let reformace: u cíle nebo u konce?
Vloženo Čtvrtek, 16. listopad 2017 @ 21:09:14 CET Vložil: Tomas

Přednáška poslal krestan369



Cyklus pěti přednášek, který se uskuteční ve třetím listopadovém týdnu. Hlavní téma, které zastřešuje všechna setkání, je: 
„500 let reformace: u cíle nebo u konce?“

1/5 - Lutherův boj o pravdu
2/5 - Luther a antikrist
3/5 - Rebel ve Vatikánu
4/5 - Postmodernismus, populismus a politická korektnost
5/5 - Donald Trump a nová síla církví 


"500 let reformace: u cíle nebo u konce?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 46 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Neděle, 19. listopad 2017 @ 18:21:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Od kdy se krvavá revoluce nazývá reformace? Špatný vtip...



Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Pátek, 17. listopad 2017 @ 18:23:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Martin Luther byl jen člověk z masa a kostí, jako každý jiný. Měl vychování katolickými dogmaty, které v něm zanechaly nesmazatelný vliv. Jeho obrácení, ke kterému ho přivedly Pavlovy dopisy a z nichž správně vyčetl Boha milosti, daly vzniknut reformačnímu hnutí, které zvrátilo monopol katolické církve na biblické pravdy.

Nesmíme zapomínat, že Luther mohl se svými myšlenkami přežít a že mohla vzniknout protestantská hnutí jen díky rozšíření knihtisku. Jeho překlad Bible do němčiny umožnil velkému zástupu seznámit se s tím, co je v Bibli psáno a kriticky se zamyslet nad tím, zda se to shoduje s katolickou praxí nebo ne. Teprve knihtisk umožnil nástup reformace.

Je to podobné, jako změna politické situace u nás po koncem roku 1989. Šíření informací ze světa již bylo tak rozsáhlé a změny v SSSR tak velké (perestrojka), že to žádný režim založený na jednostranné ideologii nemohl přežít. A za pár let se informace šířily již bez ohledu na vůli politických vůdců, nápor nebylo možné zastavit. I u nás byl internet funkční někdy od r. 1993. I kdyby bývalý režim do té doby vydržel, tento nápor by byl pro něj smrtelný.

Škoda jen, že lidé u nás reagovali tak, jak reagují dnes přicházející migranti: Ten západní kapitalismus je země zaslíbená, nic jiného nechceme. Přitom již v té době v USA věděli, že kapitalismus je nefunkční a že přichází jiný věk, který nepřesně nazýváme globalismus, avšak v samotných USA mu říkají, pokud jsem to dobře slyšel, obchodní systém. A četní západní vědci předpokládají, že se postkapitalismus musí změnit v socialisticky plánovaný systém.

Pokud se vrátím k samotnému Lutherovi, tak vícekrát selhal jako člověk. Například svými vystoupeními podnítil sedláky k bouřím proti nespravedlivým vrchnostem. A když se sedláci vzbouřily, odvrátil se od nich a souhlasil, aby jejich povstání bylo krvavě potlačeno. Snad není zapotřebí připomenout Lutherův antisemitismus, který u něj vyvolala zášť, neboť judaisté mu odváděli příznivce.

Kalvín, následovník Lutherův, je zapsán do dějin jako ten, kdo poslal na hranice přinejmenším 80 nevinných.

Více o kapitalismu třeba https://en.wikipedia.org/wiki/Capitalism a https://en.wikipedia.org/wiki/Post-capitalism



Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Pátek, 17. listopad 2017 @ 18:26:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Opravuji sedláky, kteří se vzbouřili


]


Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. listopad 2017 @ 22:10:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Knihtisk přišel v nejvhodnější čas, a díky němu se šířilo boží slovo i vzdělání. Kdyby tehdejší mocní zkoupili všechny tiskàrny, bylo by po šíření božího slova. Naštěstí tenkrát nebylo proveditelné. Dnes jsou všechna masmédia a to i internet v rukou v rukou demagogů. Pravda v internetu je odsunutá na pozadí, a v masmédiích se pravda užívá jako nástroj manipulace.
Masmédia již nejsou svobodná.
Napřed byl zdrojem informací knihtisk, pak masmédia, to všechno se již zkazilo. Jaký další svobodný informativní nástroj se objeví? Bude nebeský. Bude to lerící orel, jedna ze živých bytostí bytostí s očima všude, co jsou kolem trůnu Boha
. Zj8:13

A viděl jsem a slyšel, jak středem nebeské klenby letí orel a volá mocným hlasem: „Běda, běda, běda obyvatelům země, až zaznějí polnice tří andělů, kteří ještě netroubili!“


]


Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Pátek, 17. listopad 2017 @ 08:21:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mně je Luther velice sympatický. Byl to věřící muž, který bral víru v Boha vážně a poctivě. Uvědomoval se, že musí pro Boha něco obětovat a udělat. Když v lese při bouřce málem přišel o život a viděl smrt ve svém okolí, rozhodl se Bohu sloužit a cítil se velice špatný a nedokonalý. Poctivě se učil a jako katolický kněz dosáhl univerzitního vzdělání doktora teologie. Mezitím poznal jak je ve svoji poctivosti k Bohu sám i v církvi. V  Římě viděl, jak je církev zkorumpována, jací falešní jsou papež, kardinálové a většina duchovných. Trápil se tím a chtěl svoji církev opravit a změnit její špatné chování  a lži, které učila. Na rozdíl od Husa jednal jinak. Nezačal kritikou, ale položil možná až jízlivé otázky určené k široké diskuzi. A měl to štěstí na rozdíl od Husa, že už byl knihtisk a jeho teze a pak další myšlenky se mohly rychle šířit po Německu i po Evropě. On pochopil, že člověk není zachráněn pomocí odpustek, sebemučení a různých jiných činů, ale Boží milostí. Tím měl sám v sobě vyřešen svůj problém s Bohem. To byl základ reformace. Jeho boj proti Římu a církvi využili mocní tohoto světa, protože katolická církev vlastnila obrovský majetek  a pozemky. Oni potřebovali Luthera z politických důvodů a tak i jeho učení bylo postupně zneužíváno. Myslím si, že z protestantského hnutí museli se radovat židé. Oni uviděli nyní, jak funguje křesťanství, když s vraždí nyní křesťané sami mezi sebou a tohle byl pro ně důkaz, že naopak jejich víra je správná. A Luther sám ve vztahu k židům se nezachoval hezky, což později využil Hitler.   Vše dobré se dá politicky zneužít, což platí i dnes třeba i o americkém křesťanství plného pokrytectví. Dnes je křesťanství rozděleno víc než kdykoliv v minulosti.



Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. listopad 2017 @ 12:47:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dnešní "křesťanství" symbolizuje zkažená sůl. Hlavním duchovním obsahem " křesťanství" se stal pseudohumanismus, dobrá vůle, synkretismus, ekumensmus, multikulturismus. Tato nádivka úplně z křesťanství vytlačila Krista. V rámci mezináboženské korektnosti, se nejvyšší křesťanští představitelé o Kristu v "dobré vůli" nezmiňují, to aby neurazili něčí náboženské cítění. Slepý vůdci nahradili evangelizaci- integrací!



]


Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 17. listopad 2017 @ 14:17:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Franta lhář
Mně je Luther velice sympatický. Byl to věřící muž, který bral víru v Boha vážně a poctivě.


martino
Výborně Franto. Luther bral víru v Boha vážně a poctivě. Proto volal, že je třeba zabíjet všechny "papežence" a umýt si ruce v jejich krvi. Víš a to je historický fakt, že tento tvůj oblíbenec a jeho tkz. reformní hnutí má na svědomí více mrtvých než inkvizice za 400 let? A to násobně více mrtvých, než se zde v Česku mluví. 


]


Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Pátek, 17. listopad 2017 @ 14:33:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A čím to bylo, že v tak upřímně věřícím člověku se nakonec probudila taková nenávist vůči papeži? Nebyla příčina v papeži  a v celém tom zkaženém vedení Tvé sekty? A ta čísla? Zapomněl jsi tam započítat, kolik lidí jste zase zavraždili vy. A pak Tvoji milí ustašovci sadisticky zavraždili až 800 000 lidí a dnes za hlavní zločince konáte mše. Proč? Hledej pravou příčinu!!! Hledej pravdu!!! Tvá sekta se chovala jak ta nejhorší zločinecká organizace. Proč? Když čtu o vašich papežích, tak je to hnusné.


]


Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 17. listopad 2017 @ 16:48:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Klidně se mezi sebou protestanti s katolíky vyvražděte. Ale když se mezi sebou vyvraždíte, nebude mít kdo vraždit muslimy. Ateisti to dělat nebudou, to jsou pacifisti a humanisti. Takže napřed pobijte muslimy, dočasně se spojte. Pak, až pobijete muslimy, tak si to rozdejte mezi sebou. Ateisti pak uklidí mrtvoly od muslimů, katolíků a protestantů. Až uklidí mrtvoly fanatiků, tak si zajdou s pejskem na procházku, s rodinou na oběd a zasadí strom. Na vaši památku. Nejlepší. kdybyste si to, fanatici, rozdali na jednom místě, nejlépe už v nějaké jámě. Stromky, které z vás vyrostou, už máme připravené. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 17. listopad 2017 @ 21:41:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ješito! Už to máš ušito! Kolik višní, tolik třešní..

:-)))


]


Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Pátek, 17. listopad 2017 @ 22:45:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Podívej - Ty ani neumíš definovat, co je to pravda, (resp. definoval jsi ji nehloupěji, jak si vůbec umím v nejčernějším snu představit, že by Ti to kdejaký joula dokázal otlouci o hlavu na primitivní příkladu), tak už tu nelez - navíc jsi to sám slíbil.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Pátek, 17. listopad 2017 @ 23:14:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pravda - to jsou samozřejmě jenom tvoje Staré pověsti hebrejské a nic víc. Akorát byste měli pozabíjet ještě několik miliónů katolíků nebo protestantů, abyste zjistili, jestli je vaše pravda ukryta v katolickém výkladu Starých pověstí hebrejských nebo v protestantském výkladu Starých pověstí hebrejských... 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:29:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poznal jsem jen velmi málo lidí, kteří by tak utíkali svými odpověďmi, a tak moc si domýšleli. Ukazuje mi to u Tebe na obrovskou nejistotu - buď názorovou, osobnostní, nebo obojí. 

Proč se nevrátíš k té nesmyslné definici pravdy, kterou jsi zda napsal a nepodrobíš ji kritickému pohledu? Bojíš se?

Pokud sis totiž pravdu definoval až tak neuvěřitelně chybně, pak je zbytečné, abys lezl do jakýchkoliv diskuzních hovorů, protože docela logicky - budeš-li zachovávat takto zkreslenou představu o tom, co je pravda - pak budeš neustále narážet. Jako beran proti zdi. Lépe, kdyby ses věnoval hudbě. Tam totiž snad Tvé slabé stránky nemají nad Tebou moc a mohou vyniknout Tvá pozitiva.


PS: pro ostatní připomínám, jak si tento diskutující představuje pravdu: 

"Pravda má jednoduchou vlastnost: Dá se dokázat. Pokud se něco nedá dokázat, není to pravda." (Napřihlášený pozorovatelník)

PS2: Pokud někomu dokážete, že lže, pak jeho lež je taky pravda :-)

PS3: Nedá se dokázat, že "Bůh neexistuje".  Tedy věta, že "Bůh neexistuje" není pravda, Aby to nebyla pravda, pak "Bůh nutně existovat musí" :-).


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:38:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Řídím se rozumem a smysly. Tvoje kniha židovských bajek je pro mě zbytečná. Nic nefunguje v reálném životě tak, jako v tvé knize bajek. Kolem mě se hůl nezměnila v hada, nikdo nebyl 5 dní v břiše velryby, nikdo nechodí po vodě, není nikde kouzelná ošatka, z které se nají tisíce lidí. 

Kdyby byla bible pravdivá kniha, daly by se věci  zní dokázat. Nedá se dokázat nic. Tudíž je to fake. Co oko nevidělo a ucho neslyšelo. Za devatero horama a devatero řekama..... 


"Pravda má jednoduchou vlastnost: Dá se dokázat. Pokud se něco nedá dokázat, není to pravda."

To jsem napsal dobře. Tohle tesat do kamene. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:42:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto se vy, pobožní, tak moc bojíte důkazů. Vždycky svědčí o tom, že vaše učení je fake. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Sobota, 18. listopad 2017 @ 22:27:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevím, zda podle Tebe spadám do skupiny pobožných, ani nevím, co to přesně znamená.

Ale pokud už takovou věc napíšeš do diskuze se mnou, mohu se oprávněně domnívat, že mi sugeruješ to, s čím máš sám nestkutečný problém. Mluvíš o důkazech, o pravdě - jenže vůbec nevíš, co si pod těmito pojmy představit. Byl jsi tady mnohokrát usvědčen z toho, jak velké díry mají Tvé myšlenkové pochopdy, a nedáš si pokoj a pořád se budeš vracet - jednak sem na fórum, kde jsi oznámil půlroční dištanc, a také ke knížce, o které s Tebou téměř výhradně nemluvím, ale kterou jsi v diskuzi se mnou zmínil nejméně 33x. To už je opravdu paranoia jako vyšitá.

Důkazů se pochopitelně nebojím a nejraději mám ty vaše evolucionistické a ateistické. A také nehledá důkazy ve věcech, které principiálně dokázat nejdou. Vím, že věcem, kterým věřím, budu a mohu věřit vždy, neboť nikdy nepůjde dokázat ani jejich objektivní pravdivost, ani nepravdivost, a to co poznatelné našimi smysl je, mi jednoznačně ukazuje na to, která cesta ja správná, a která vede k zoufalství a temnotě.

Není třeba k tomu příliš moc co dodávat a nic na tom nezmění žádní tmáří a nepřemýšlíví lidé, jichž jsi tady výborným vzorkem a reprezentantem v jedné osobě :-). Tak, a kdy přijde ta slíbená pauza? Nebo jsi dostal po GS absťák a stále Tě to tu táhne? Celkem by to odpovídalo těm Tvým prapodivným úvahám o čtení Bible, návštěvě křesťanských shromáždění v souvislosti s absťákem, a tak všelijak podobně... viděl jsem v tom evidentně autobiografický prvek, jež je mi zcela cizí. Nechápu, o čem jsi tehdy psal. Měl jsi to nějak dokázané, když tak rád píšeš o důkazech, aniž bys jediný za ty roky předvedl?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 19. listopad 2017 @ 00:40:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tvůj guru Jošua říkal, že kdo v něho uvěří, bude dělat kousky, co on, ba i větší. 

Tak co? Už jsi uvěřil v Jošuu? Nacvičuješ chození po vodě? Nebo levitaci? Nebo děláš z vody chlast jako tvůj guru Jošua? Hele, ne že tam bude metylalkohol... Jošua dělal víno, to má tak 10, 12 procent alkoholu. Psal, že ti, co v něho uvěří a přijdou po něm budou dělat větší nebo silnější kousky. Hele, tak aspon 30% třešňovici, co? Kdybys pořádně věřil, tak udělíš i čistý líh. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konc (Skóre: 1)
Vložil: Tetra v Neděle, 19. listopad 2017 @ 08:07:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co ty? Objimas po vecerech kost dinosaura a opakujes si "jsem bezúčelná hmota k ničemu"? Už jsi se zbavil zbytečných morálních pravidel, která ti nepřinášejí prospěch? Minule jsem poslouchala přednášku od MUDr. Koukolíka o úspěšných psychopatech (to jsou ti, co nevraždí). Zmínil zajímavou myšlenku, že jim jejich psychopatie umožňuje přežít a adaptovat se v těžkých společenských podmínkách. Nemají strach a empatii, citové prožívání jen mělké a minimální svědomí, takže šlapou pro svůj prospěch po ostatních lidech. Takový vyšší evoluční stupeň člověka. Směle do toho.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 19. listopad 2017 @ 09:30:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kost dinosaura je přístupná pouze v muzeu. Kdybych jí tam objímal, asi by se spustil alarm. A nevím, proč bych ji měl objímat. To jsou bláznivé nápady. Kde na to chodíš, Tetro? Za další nevím, proč bych si měl opakovat. že jsem "bezúčelná hmota k ničemu"? Že to tak Tetra rozhodla, protože odmítám být pobožným? Tetro, ty nerozhoduješ o životech jiných lidí a o jejich účelnosti. Vidíš, kam tě dovedla náboženská pýcha? A já jsem syn, bratr, přítel od lidí. Nežiju bezúčelně, mám sociální vazby. Pracuji a mám koníčky. Necítím se jako bezúčelná hmota k ničemu. Nikdy jsem takové proklamace neměl, tak nevím, proč mi to vkládáš do úst. To je přece lživé intrikování, Tetro. Neintrikuj, Tetro. Nepiš lživě. Cituj to, co jsem napsal, nevymýšlel si svoje story. A pro tebe je účelný život jenom takového člověka, který věří na Staré pověsti hebrejské? Kdybys přestala na tu knížku věřit, rázem, by se stal tvůj život neúčelný? Nepovídej....

Dále nevím, proč mi píšeš o psychopatech. Přestat věřit na Staré pověsti hebrejské znamená stát se psychopatem? Kde prosím tě na takové nápady chodíš? Co ti to chodí po hlavě? Ty by ses stala psychopatkou, kdybys přestala věřit na jednu knížku z doby bronzové? Ta knížka ti brání se stát psychopatkou a kdyby jí nebylo, tak se jí staneš? 

Uvědomuješ si, že kdyby té knížky nebylo, tak se teď normálně bavíme a nemáme žádné spory? Vaše vyznávání jedné knížky z vás dělá lepší lidi? Já nic takového nevidím. Pouze umanuté lidi s podivným nereálným vnímáním ostatních i sebe sama. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle neb (Skóre: 1)
Vložil: Tetra v Neděle, 19. listopad 2017 @ 13:39:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
 A to, že se necítíš být bezúčelnou hmotou má dokazovat co? Slovy virtuálního granoSheldna: Tvoje pocity mě nezajímají.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 19. listopad 2017 @ 14:52:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepoštěkávej, ale odpověz na otázku, kterou sis nepřímo sama sobě položila: 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konc (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Neděle, 19. listopad 2017 @ 09:24:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Definoval Jošua přesně jaké kousky dělat bude, které v jeho očích jsou větší?

Řekl Jošua, že kdo neudělá nějaký konkrétní kousek, který nedělám, že to bude důkaz, že 

a) buď není spasen, není Kristův, nebo
b) že je to důkaz fejku?

A tak bych mohl pokračovat.... neumíš diskutovat věcně, neustále sem zanášíš své problémy, které vůbec nemám, neřeším, ale které existují ve Tvé hlavě, zřejmě jako nesplněné touhy. Ale k věcem, co píši já se prakticky nevyjadřuješ...




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 19. listopad 2017 @ 09:44:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jošua nic nedefinoval. Nežil v době, kdy se věci dokazovaly. A není jisté, zda žil. Nebo žil nějaký Jošua a ty kousky, co se tam píšou ve vaší knížce ani nedělal. Ono to je v podstatě jedno, páč informační hodnota vaší knihy se limitně blíží nule. Kdyby existoval nějaký stvořitel vesmíru, stopro by nechtěl po soudobých lidech, aby četli nějakou fantasy a crazy knížku z doby, kdy lidi jezdili na oslech, neměli elektřinu, pořádné světlo a ve tmě viděli různé skřítky, co způsobují pohromy a nemoci. A o vaší srandovní knížce mluvím, páč vy o ní mluvíte a píšete. Přestaňte tu knížku číst a rozebírat a nebudu mít důvod se jí věnovat. Však je spousta starobylých knih, které nikdo netlačí do soudobé doby. Těm se nevěnuji. Jakmile by ale s tím začali, no tak zákonitě vznikne rozbor té knihy, co ti lidi tlačí. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle neb (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Neděle, 19. listopad 2017 @ 16:38:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jenže já o té knížce v souvislosti s Tebou nepíšu celkem vůbec, pokud mi to nevnutíš. Mně bohatě stačí psát si o tom, čemu věříš Ty. Tím je snadné zahnat Tě do slepé uličky, protože jsem tak před časem zahnal i sám sebe. Tvým únikem je pak vytahování nějaké Tvé knížky pohádek, a domýšlení si dalších věcí. Tak si to dělej. Ale mně tím vysíláš signál naprosto jednoznačný - a takový, který si jistě ke mně vysílat nepřeješ :-). 

Jinak z toho Tvého příspěvku cítím značnou míru pýchy. Kdyby ty věci za Tebe nevymysleli jiní, byl jsi na pustém ostrově, nebyl bys o nic dále ve svém poznání než lidé před 4 tisíci lety. Ani nevím, zda si to ve své namyšlenosti uvědomuješ. Jezdil bys taky na oslu, možná jenom pěškobusem, elektřinu bys ani netušil, že existuje, světlo bys měl jenom ve dne a při táboráku a nebyl bys na tom i nic lépe než ti, na které pohlížíš tak pohrdavým způsobem. Inu, namyšlenost je jedna z vlastnosti, jež je ateisticky smýšlejícím individuím často docela blízká :-(. Povyšování se nad lidi dob minulých. Většinou moudrý člověk je ten, který čím více zná, tím více si uvědomuje, kolik toho ještě nezná. Jinými slovy: Čím více jsem v životě věděl, tím snadnější pro mne bylo věřit v existenci Boha.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 19. listopad 2017 @ 17:26:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já se nepovyšuji nad lidi doby bronzové. Kdybych se narodil tehdy do té jejich doby, tak kvákám a myslím jako oni. Ale já tam nejsem, takže neznám důvod, proč bych měl myslet jako oni, když žiju v jiném tisíciletí a jiné kultuře a v jiné společnosti. To mě na vás, křesťanech udivuje, jak stále chcete vracet minulost z vaší knížky, která už tady ale není. Jsme někde jinde. A nepovyšuji se nad ty lidi ani v případě jejich inteligence, páč oni měli normální IQ a kdyby se narodili do naší doby, tak normálně zapadnou. Nejde o povyšování se někoho na něčím. To je ptákovina. Jde o nepřenositelnost kultury pastevců na pomezí pouště  a pastvin do dnešní doby. A já se jim nevysmívám, že byli pastevci ne prostí lidé. Já sám dělám na zahradě rukama a vždycky jsem dělal rukama. Ne jako hlavní činnost, ale po práci a o víkendech. Mě život venkovanů zaspaný v bibli nevadí. Vadí mi ideologie, abrakadabraka, manipulace. Ale to dělali ti, co psali ty texty. A ti, co to pak skládali dokupy. Snad na nějakém koncilu nebo kde. To je prostě politika a mocenské hry. K tomuto účelu byla bible sestavena. O nějakého boha nejde. Jde o to, aby lidi byli  jako ovce, otroci a děti. 

A ty jsi sice nepsal jako první o bibli, ale používal jsi biblické termíny a fráze z bible. Ty sám sebe nevidíš, jak jsi tím prosáklý. To tě usvědčuje, že se tím krmíš. Tvůj slovník, styl myšlení, všecko na tebe okamžitě práskne, že se tím krmíš, dopuješ. Ne že ne. Když jsi psal o bohovi, tak rozhodně ne žádném univerzálním, ale o jedině o tom z tvé knížky. A vo vo vo tom to je....




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Neděle, 19. listopad 2017 @ 17:59:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
//To mě na vás, křesťanech udivuje, jak stále chcete vracet minulost z vaší knížky

Nevím, s kým máš takovou zkušenost. Já jsem zajisté nikdy nic takového nepsal, protože jsem spokojený přesně tak, jak jsem se narodil a nikdy jsem nic vracet nechtěl. Zase jeden z Tvých výmyslů, místo toho, abys psal k věci.


//A já se jim nevysmívám

Možná se jim nevysmíváš, ale bereš si jejich neznalost jako argument do diskuze, co je hodně nízké :(. Pokud bys na ně nenahlížel zvrchu, Tvá argumentace by z Tvého pohledu zcela ztratila smysl. (z mého pohledu nemá argumentační smysl žádný, tak jako tak :-))

//Jde o nepřenositelnost kultury pastevců na pomezí pouště  a pastvin do dnešní doby.

Však Tě nikdo žádnou kulturu přenášet nenutí. Mně se třeba líbí heavy metal, a toho bych si v jejich kultuře a navíc bez elektřiny moc neužil. To jen Ty tu tak zoufale blábolíš, protože pod tíhou reálných argumentů a faktů jsi už dávno skončil. Nemáš co říci, nemáš co nabídnout. Snad žábu jako našeho společného předka. S tím ovšem zásadně nesouhlasím. Myslím, že lidé z doby Heroda Velikého by se Ti za takový názor pořádně vysmáli - a měli by proč :-).

//O nějakého boha nejde. Jde o to, aby lidi byli  jako ovce, otroci a děti. 

Každý je tím, na co má. A kdo pozná Pravdu, je osvobozen. Je skutečně svobodný. Chápeš? Nechápeš? Je to Tvůj problém. Zmanipulovaný křesťan zajisté svobodný není. Předpokládám, že Ty jsi nikdy svobodným křesťanem nebyl, což vysvětluje i Tvou potřebu sem neustále chodit a něco si marně dokazovat.

//Když jsi psal o bohovi, tak rozhodně ne žádném univerzálním, ale o jedině o tom z tvé knížky.

Co je to univerzální Bůh? Píšu o tom, co má smysl. A s Tebou si psát o Pánu Ježíši, apod. smysl nemá. To jen Ty se mne neustále do toho snažíš natlačit. S Tebou si píšu (resp, chci psát) o tom, co považuji za logicky odvoditelné a rozumově odůvodnitelné. Tam selháváš a pořád mi tlačíš své bolístky z doby, kdy sis ještě hrál na křesťana a nechal sis vázat bulíky kolem hlavy skrze církev AC - promiň, s tím nemám nic společného. Jestli tu je někdo z nás dvou něčím povázán a nesvobodný, pak já to rozhodně nejsem. Nemám problém si psát o čemkoliv, jakkoliv, věcně, rozumně, reagovat přesně slovo od slova... a pákrát jsem Ti ukázal - bohužel bez adekvátní odezvy na Tvé straně - to ty ve své povázanosti a mnohým zraněním prostě nedokážeš, a dokazuješ mi to každou svou další reakcí. Vůbec nechápu, proč mi neustále nahráváš na smeč - vůbec o to nestojím :(.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 19. listopad 2017 @ 18:38:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1. Ty nechceš dobu bronzovou zpátky sem nainstalovat? Tak proč se tím krmíš, když to údajně nechceš? 
2. Tvůj Herodes mě fakt nezajímá. 
3. Svobodný křesťan neexistuje. Stejně jako neexistuje svobodný muslim nebo svobodný esoterik nebo svobodný nacista. Tím spíše, pokud je jeho ideologie organizovaná jako tvoje. Nejsi svobodný. Jsi závislý na knížce a na lidech. Pamatuji si, jak jsi tu kvičel, když jsem ti sáhl na tvého guru Barkociho. Ty že jsi svobodný? Ha ha...
4. Nevím, co tu furt meleš o nějakém mém zranění? Co to jsou za kecy? Píšeš jak nějaká bába. Bud chlap. Nepiš mi dokola tvé emoce. Mě to nezajímá. Byl jsem pobožný a už nejsem. Jasné jak facka. Tam nic nového nevymyslíš. Ty jsi pobožný zůstal. Já ti to neberu. 
5. Nevím, co to je tvůj bůh. Místo boha mi stále dokola představuješ jen své emoce. Takže jsem pochopil, že tvůj bůh = tvé emoce. A jsme zase tam, kde jsme byli na začátku. Máš jen knížku a tvoje emoce a tomu říkáš bůh. 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let refor (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Neděle, 19. listopad 2017 @ 20:08:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1) Nikdy jsem se nekrmil tím, co mi podsouváš. Použiváš známý diskuzní trik - podsuneš druhému svou myšlenku, a v zápětí ji vyvrátíš. To se používá tehdy, pokud potřebuješ pohonit své ego, a je Ti zcela jedno, co si o tom bude myslet jiná strana. Smysl (manipulativní) by to ještě mohlo mít, pokud bys tady měl široké spektrum sympatizantů, kteří by si Tvé fabulované předpoklady četli a fandili by Ti. Nepředpokládám však, že bys s touto variantou kalkuloval :-)

2) Mně taky ne. Vymyslel jsem si ho - pro Tebe.

3) Nezajímá mne Tvoje organizovaná ideologie, Stále hovoříš o své minulosti, která mi je na hony vzdálená. Zajímá mne a zajímala mne pravda. Ovšem skutečné, ne podle té Tvé přihlouplé a evidentně neplatné definice :-). Barkoci není žádný můj guru. Jak jsi na to přišel? Pokud se zastaneš v životě někoho, komu je neprávem ubližováno pomluvami, taky bys ho hned označil za svého guru? To je opravdu logika :(... (obalená do evoluční ideologie :( )

4) Nemelu o něm furt, na rozdíl od Tvé pohádkové knížky a dalších fabrikovaných nápadech, kterými se snažíš zastřít svou neschopnost napsat něco kloudného. Napsal jsem to nyní, jednou, pokud si pamatuji a pro Tebe je to furt. Mohl bys tedy definovat, jak rozumíš slovu furt? Jinak vůbec nemá smysl se bavit, když neumíš česky, nebo neumíš správně analyzovat a systetizovat řeč druhého člověka. Nemám to pak totiž smysl, nikam to nemůže vést. Chápeš? Pokud máš jiné důvody, než své zranění, tak si je prober sám v sobě, a začni konečně psát něco k věci - např. když oznámíš, že na půl roku odejdeš z GS, tak nebuď jako nějaká bába, ale jako správný chlap své slovo dodržuj. Kdybys byl svobodný, jak tvrdíš, zvládneš to levou zadní :-). Nemohu za to, že svým jednáním svá slova neustále popíráš.

5) Už jsi trapný, jak pořád mluvíš o emocích. Znovu a pořád dokola Ti píšu, abys psal k věci, reagoval na mé konkrétní věty a nesnažil se lstivým způsobem odvádět pozornost, třeba přes Tvou knížku, přes Tvá kouzla, přes Tvé emoce. Kdybys psal k věci, vůbec by Tě nenapadlo takto blábolit, Kdybys uměl reagovat, reagoval bys normálně. Proč si tedy nedáš půl roku pauzu? Chybělo by Ti to?


Závěr: Odpušť už si své další vymyšlené projekce o knížkách emocích skřítcích a podobných entitách, jež Ti nedají spát, a odpověz na to poslední tučné - věcně, jasně, bez emocí. Pro si nedáš tu slíbenou pauzu, co tomu brání?





]


Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 18. listopad 2017 @ 08:05:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Klidně se mezi sebou protestanti s katolíky vyvražděte. Ale když se mezi sebou vyvraždíte, nebude mít kdo vraždit muslimy. Ateisti to dělat nebudou, to jsou pacifisti a humanisti.

  Napsal ateista na den 17. listopadu, kdy všichni slušní lidé v Čechách slaví už mnoho let konec vlády ateistů, šíleného hloupého režimu, jehož podstatou byla závist, krádež, trápení a nesvoboda. Byl to jeden z režimů, ve kterých mají ateisti "na svědomí" (kdyby nějaké svědomí měli) řádově více vražd a trápení, než kolik měla mezi sebou snad všechna náboženství světa... Vzájemné vraždy katolíků při svých formacích a reformacích jsou proti ateistickému řádění jenom malý odvárek. A to stihli ateisté za pár desítek let minulého století, kdežto katolíci a jejich sekty měli na vraždění a pronásledování mnoho set let.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 08:38:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Cizinec, ty trpíš schizofrenií. Nejdříve mi píšeš, že jsem údajně pobožný a teď mi píšeš, že jsem komunista. Já nejsem ani jedno, ani druhé. Jsem sice z pobožné rodiny a moje rodina je stále pobožná, ale já už ne. Nemodlím se, nečtu bibli a nechodím do křesť. sborů. To děláš ty. A stydíš se za to. 

Cizinec - proč se stydíš za to, že jsi pobožný? 

Dále komunismus není ateismus. Ateismus nemá ideologii. Ateismus je prosté odmítnutí náboženské víry nebo nepřijetí náboženské víry. Ateistické stránky, sdružení ateistů je volně dostupné na netu. Nemá to nic společného s komunismem a za tu dobu, kdy jsem dekonvertita, jsem poznal desítky ateistů, ale v nich zatím nebyla ni jeden komunista. Takže spojuješ něco, co spolu nesouvisí. Ateisti jsou právě alergičtí na všechny ideologie. 

Komunismus má společné rysy s křesťanstvím, akorát tam nemá nadpřirozeno. Jinak komunisti vykradli Nový zákon, zvláště život první církve, beztřídní společnost, společný majetek a čekání na nějaký ráj. Komunismus je utopistická ideologie podobně jako křesťanství. Komunisti uctívali svoje guru jako pobožní a komunisti měli i svá "svatá" místa. V zemích jako je KLDR je evidentní, že toto je zcela zřetelné náboženství. 

Z náboženství, z bible tedy vznikl komunismus. Komunisti se přímo inspirovali biblí. A z bible vznikl i nacismus, viz vraždění jiných národů, etnik. Bible a křesťanství stojí u zrodu jak nacismu, tak komunismu. 

Všechny ateisty, co znám, odmítají všechny ideologie, včetně islámu. Nenaroubuješ to tam nikdy. Tvoje snaha je marná. Cizinec - měl bys spíše vysvětlit, proč se stydíš za to, že jsi pobožný? Však jsi tady "doma" na pobožném serveru. Proč se stydíš i tady? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:04:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Teprve teď jsem si všiml, že jsi u jiného článku přiznal, že se modlíš, čteš bibli a chodíš za ostatními pobožnými do křesť. sborů. Takže je to stále stejné jako před rokem nebo kdy jsi mi to psal. Stále jsi pobožným. Ok. Já tě nechci měnit. Zůstaň si, co chceš být. Ani se ti nevysmívám, moje rodina je také stále pobožná. Já proti pobožným nemám nic, pokud mi nechtějí diktovat, jak mám žít. A pokud se neserou do školství a státních médií. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. listopad 2017 @ 06:58:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Za vaše nápady, projekce, výmysly, lži a pomluvy se samozřejmě nestydím, to už jsem psal Frantovi. Jsou jen a jen vaše, pokud by se za ně měl někdo stydět, tak vy. 

  Jestli jste pobožný nebo bezbožný, byste si měl rozmyslet především vy sám. V diskuzích někdy píšete, že jste bezbožný, jindy si zase navzájem s nepřihlášeným píšete, že jste pobožní a strašíte se navzájem svými strašáky. Pravděpodobně nějaký projev rozštěpení osobnosti. 

  Ono je to v podstatě jedno, co jste, mezi bezbožností a pobožností není tak velký rozdíl. Chováte se stejně jako pobožný i jako bezbožný, jen měníte flag, kterým statečně máváte okolo sebe. Zvenku to vypadá, že jste si z obojího vybral to, co je vám vlastní: Z bezbožnosti víru na kdejakou  nesmyslnou pohádku a z pobožnosti vadný způsob uvažování a projekce vašich strašáků do druhých.


  Vaše blábolení o komunismu je dost podobné tomu Fandy. Vaše pohádky můžete vyprávět leda tak těm, kteří komunismus nezažili. 

  Komunisté byli ateisté a ateismus byl jeden ze základů jejich ideologické války, jeden z podstatných prvků své ideologie, který propagovali i násilím. Věřící lidé různých vyznání také byli "druzí na ráně", které komunisté pronásledovali, hned po bohatých, které potřebovali okrást, aby měli z čeho financovat své zločiny. Jako každá ideologie se samozřejmě báli konkurence, věděli, že aby jejich ideologie obstála, musí konkurenci likvidovat mocensky.


  Neznám jediného komunistu, který by vykradl Nový zákon. Nepotkal jsem jediného komunistu, který by měl společný majetek. Ani dnes po takových komunistech není nikde vidu ani slechu: Přesto, že by mohli mít společný majetek a společně hospodařit, nikdy takové komunisty není možné potkat. O beztřídní společnosti ani nemluvě: Naopak, komunisté a jejich podporovatelé jsou právě ti štváči, kteří dělí lidi na třídy a přináší třídní nenávist, což je vidět i zde v diskuzích. Pokud jste někdy potkal nějakého komunistu, který by měl cokoliv z nového zákona (například lásku, důvěru, společný majetek či nedělení lidí na třídy), zajímalo by mne to.


  Jako ateisté máte skoro všichni hodně podobné myšlení, vaše totální netolerance a snaha omezit svobodu vyznání je zjevná, to nemusíte psát, to zná každý ze zkušenosti s vámi. To máte s komunisty společné. Samozřejmě ne všichni ateisté jsou tak agresivně netolerantní jako vy nebo jako komunisté, znám i slušné ateisty, kteří jsou zastánci svobody slova, svobody vyznání. Ale je jich menšina, výjimečně je možné potkat tolerantního ateistu. V diskuzích na internetu už vůbec ne. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 08:47:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Napsal ateista na den 17. listopadu, kdy všichni slušní lidé v Čechách slaví už mnoho let konec vlády ateistů, šíleného hloupého režimu, jehož podstatou byla závist, krádež, trápení a nesvoboda. 


Ne, lidé neslaví konec vlády ateistů. O tom nepadlo ani jedno slovo. A o ateismus v roce 89 nepadlo ani slovo. Já si to velmi dobře pamatuji. Snažíš se manipulovat a lhát zbytečně. Já jsem se těch akcí účastnil osobně, takže moc dobře vím, o čem to bylo. Moc dobře si pamatuji hlavní, ústřední hesla listopadu 89: Byl to požadavek na vypsání svobodných voleb. Zavedení demokracie, plurality. Výběr z nabídky. Konec vlády jedné strany. Zrušení, vymazání článku v Ústavě o vedoucí úloze Komunistické strany!

Cizinec - to vy, pobožní jste tu měli stovky let náboženskou totalitu - celý středověk až do osvícenství, pak tu byla v naší zemi nacistická totalita několik let v době 2. sv. války a pak komunistická totalita od r. 48. Od r. 89 je tu demokracie. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:23:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pluralita, diverzita, svoboda, demokracie jsou ve vzájemné kolizi s ideologiemi, tedy v kolizi i s křesťanstvím. Bible hlásá buďte jako ovce, buďte jako otroci, buďte jako děti. Poslouchejte své náboženské představitele i politiky, ať se děje, co se děje. Držte hubu a krok. Když budete správně držet hubu a krok, pak posmrtně bude nějaké nebíčko. Čili je jasné, že náboženství vzniklo se záměrem ovládat masy. A aby se lidi fakt báli a uvedli do stavu podřízenosti, defenzívy, vymyslelo se posmrtné nebe a peklo. Sepsaly se požadavky, co má ovce, otrok dělat. To je celá vaše bible ve zkratce. Jak dostat blbečka do defenzívy a k tomu vymysleli i to abrakadabraka nadpřirozeno, bohy, satana, anděly démony. Křesťanství je jen ideologie na ovládání lidí. Vylučuje se s humanismem, vylučuje se s vědeckým poznáním, vylučuje se s pluralismem, diverzitou, vylučuje se se svobodou. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:33:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vy, pobožní, chcete člověka unifikovat, omezit jeho práva, dát do zcela submisivního stavu. Vaše přání je instalovat staré pořádky z doby před tisíci lety. Např. jak má žena držet hubu a krok a být závislá na muži. Ženy, ať nemluví. To píše apoštol Pavel. Ženy, ať mlčí. Přitom v současných sborech spousta žen káže. Třeba Joyce Meyer. Nebo dříve Kathryn Kuhlmanová. 

Takže už na vaši bibli serete i vy pobožní. Nějaká práva jste dali ženám. V rozporu s biblí. Ale rádi byste ovládali životy jiných. Je spousta jiných oblastí, kde podle vaší starověké knížky ještě jedete. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:37:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bible hlásá poznejte pravdu, A pravdu váš učiní svobodnými. (Jan 8:32).

To je princip Písma. Sám jsi byl zmanipulován, nevíš ani, co je to pravda, ani jak ji hledat a poznávat. Dokázal jsi to tím, že se oháníš zecla nemyslnými definicemi pravdy. Jak pak o tom chceš s druhými diskutovat? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:40:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Biblická svoboda je být ovce, být otrok, být dítě. Bible je opak svobody. Bible ti vygumovala hlavu. Nejsi svobodný. Jsi feťák závislý na této ideologii. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 18. listopad 2017 @ 09:47:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vždyť ty si, pobožný, nesmíš ani prdnout bez tvého boha a tvé nauky. Ty tu plantej něco o svobodě. Tvůj život - to je modlení, návštěva kostela nebo sboru, život ve strachu před tvým Jehovou, kterého sis do hlavy nasáčkoval četbou té knihy. Kde tam máš svobodu. Máš u hlavy pistoli od tvého Jehovy. Ty nemáš žádnou svobodu. Ty jsi stroječek ovládaný ideologií. A děláš si to sám. Dneska není náboženství povinné. Ale ty chceš být ovce, chceš být otrok, chceš být unifikovaný, chceš tu dobu bronzovou a starověk.  


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 18. listopad 2017 @ 21:00:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Ano, ano Jiříčku, máš jako obvykle ve všem pravdu".
Pravila doktorka na oddělení psychyatrie.
" No, a nyní bež poobědvat, a po obědě si nezapomeň vzít svoje léky, to abys zase nebyl agresivní. A když budeš hezky poslouchat, pustíme tě zítra zase k internetu"

Ale paní doktorko, já od internetu odejít nemohu, musím těm pobožným pomáhat!
" Já vím Jiříčku, já vím"
A doktorka nenápadně pokynula dvěma zřizencům, kteří Jiříčka odtrhli od počítače, a za velikého křiku ho odvekli na pokoj, který byl až po strop vypolstrovaný, a na dveřích nebyla klika zevnitř. Jiříček však stále pominutě řval, a tak na něj zřízenci naskákali a píchnuli mu injekci na uklidnění. Tupý výraz v jeho tváři signalizoval, že injekce zabrala.
"Tak, a nyní už od něho bude konečně pokoj"
Pravila doktorka, a šla si uvařit kafe. Ještě, že takového blázna zde máme jenom jednoho, pomyslela si.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konc (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 18. listopad 2017 @ 21:01:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Psychyiatrie :-)))


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Sobota, 18. listopad 2017 @ 22:38:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tobě dělá dobře, když Ti někdo řekne, že trpíš prvním stupněm demence a vysokým stupněm paranoi? Nebo proč si tak neskutečně vymýšlíš a lžeš? Tvoje autoprojekce už jsou za hranicí čehokoliv, co lze ještě u člověka považovat za duševní zdraví. Jsi prostě psychopat :-(.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konc (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 19. listopad 2017 @ 08:22:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Podle toho co zde předváděl v minulosti, se ještě drží na uzdě. Neodporovat mu, a když se sním bavit, tak jako s duševně nemocným, s ohledem na jeho psychický stav. Případný diskutující s ním musí mît stále na paměti, že pozorovatelník nebyl a není schopný kvůli svému duševnímu stavu smysluplně diskutovat. V diskusi s ním se da očekávat všechno, jenom ne porozumění. On si žije v tom svém bláznivém světě blázna, ve kterém je on tím nejvyšším králem. A z této bláznivo- královské pozice se s námi zde baví. Bláznivý svět který si sám vytvořil, je jeho útěkem před životní realitou. Evidentně je to případ pro psychiatra.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Sobota, 18. listopad 2017 @ 22:34:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nehráblo Ti? Proč píšeš úplně o něčem jiném? Víš nic, o tom, co prožívám, tak co tu pořád pleteš svou autobiografii?

Pořád sem taháš knihu, o které se s Tebou bavit nechci. A když už jsme u toho, Bible mi v morálních otázkách jenom potvrdila to, o čem jsem vždy byl předsvědčen, a co se z hlediska ateismu dokázat nedá. Nemůžeš dokázat, co je dobré, co je špatné, protože z hlediska ateismu je logicky úplně všechno neutrální - zabíjení i láska. Jenže musel bys umět uvažovat aspoň trochu abstraktně a především být od svých předsudků docela svobodný. Prostě Ty se to té svobody neumíš vžít ani ryze teoreticky. Zjistil bys krutou pravdu Tvé ateistické idelogie a neskutečně se toho bojíš. Stejně jako se bojíš Boha. Bojíš se všeho, jsi neskutečně spoután a nevíš, co s tím. Myslíš, že Ti pomůžeme, ale pomoci si musíš sám. Kdy s tím půlročním odloučením od GS začneš?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 19. listopad 2017 @ 00:31:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Spoután jsi ty. Tvojí knížkou a ideologií z ní odvozenou. Já si žiju svobodně od doby, co na ty ptákoviny už nevěřím. Z mého pohledu jsou to ptákoviny. Z tvého pohledu je to svatá pravda a dostane tě to do nebe a budeš forever s Jehovou. Jinak co je dobré a co je špatné je samozřejmě relativní, ale jednak tu jsou tu jsou zákony a jednak tu je výchova  a je tu odměňování altruismu do určité míry. A reciprocita. A tohle se vyvíjelo tak, aby organismy, co jsou sociálně organizovány, měly kooperaci. Takže sociálně adaptované chování mají jak mravenci, tak i primáti, včetně člověka. A šimpanzi bibli nikdy nečetli a když se dělaly pokusy, kdy byli krmeni dva kamarádi šimpanzi, tak ten druhý odmítal jíst, když ten první nedostal taky. Čili to je všechno příroda. Ty si bez bible neumíš představit svůj provoz. Já ti říkám, že bez bible je to lepší. Bible je k hovnu. Pro mě. Ale já ti ji neberu. Klidně si podle ní dělej všecko v tvém životě. A bibli jako morálku stanovovat pro společnost - to je opravdu už dávno pasé. Nehledě na to, že tam kromě užitečných rad jsou i vyšinutosti. Bible je namíchána v poměru tak 50/50 rozumné věci a crazy absurdity. A některé věci jsou přímo nemorální a kriminální. Už jsem to tu rozebíral. Jsou lepší knihy než bible pro tvoření morálky. Modernější, zohledňující vývoj lidstva jako celku. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konc (Skóre: 1)
Vložil: wollek v Neděle, 19. listopad 2017 @ 16:53:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zase si jenom domýšlíš, vymýšlíš. Žádná reciprocita a altruismus není výhodný, to jsou evolucionistické umělé kecy, jak vysvětlit nevysvětlitelné. Celé evoluční tvoření je založené na prosazení silnějšího, na sobectví. Ideální produkt evoluce by byl bezcitný, bezcharakterní psychopat nemající žádné svědomí ani soucit, ale dosahující úspěchů ve světském životě, aniž by si uvědomoval rizika, aniž by se trápil tím, že někomu ublížil - ostatně můžeš si sám najít něco o psychopatech v bílých límečcích. To nejsou žádní zabijáci, ale často velmi úspěšní a na první pohled šarmantní a přijemní lidé. Z hlediska teoretické evoluce naprosto ideální jedinci k přenosu toho správného genomu.


Pozn. na závěr: A piš k věci, a ne pořád o Tvé knížce pohádek, kterou si zřejmě utíráš zadek. Opravdu na to nejsem už vůbec zvědavý - píšeš to pořád dokola jako malé dítě. A já Ti pořád dokola připomínám, aby ses pokusil reagovat na to, co píšu já - je to pro Tebe schůdné?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 500 let reformace: u cíle nebo u konce? (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. listopad 2017 @ 07:11:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ano, to si pomatujete dobře: Při revoluci v roce 89 šlo lidem hlavě o svobodu. Už to tak někdy bývá, že otroci zavření ve vězení se někdy vzbouří a chtějí svobodu. Pak se jim někdy zase stýská po jistotách.

  Svobodu chtěli lidé k různým věcem: Mnozí ke svojí práci či studiu, kterou jim otrokáři nedovolili dělat, mnozí ke svojí víře, kterou jim nedovolili vyznávat, někteří k podnikání, investování, někteří ke svým koníčkům, k cestování. 

  Tvořivost lidí je totiž přirozená věc a pokud se omezí jejich svoboda, je to pro normální lidi největší bolest.


  To jen ideologové jako vy či komunisté chtějí lidi neustále omezovat, něco zakazovat. Snad se zase nedostanete k moci. Vypadá to naštěstí dobře: Bavím se s mladými lidmi a ti jsou rozumní. Mají možnost cestovat, mají internet, kde mají spoustu spojení s lidmi ve větě, umí anglicky, německy, mohou si číst nebo poslouchat věci v originále z prostředí násobně většího, než náš malý píseček. Vaše ideologie a vámi ovládaná média už je tak neberou. A to je dobře.


  Ano, souhlasím, že vaše ateistická komunistická totalita byla stejně zlá, jako římskokatolická, které jsem byl součástí. Mrzí mne to, že jsem něco takového podporoval. Jako pobožný jsem nikomu konkrétně neublížil, byl jsem přeci jen mladý, ale jsem si vědom podílu své viny na tom, že jsem celý ten systém podporoval, šířil.

  


]


Stránka vygenerována za: 0.34 sekundy