|
Právě je 314 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120934511 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: Zamyšlení o věčném trestu
Vloženo Středa, 26. leden 2022 @ 12:46:26 CET Vložil: Tomas |
poslal Nepřihlášený Níže uvádím reportáž z popravy jistého R. F. Damiense, která se odehrála před 265 roky. Tento zajisté šokující text mne nicméně přivedl k úvaze, že takto brutální exekuce není vůbec nic ve srovnání s tím, co bude provádět Ježíš špatným křesťanům a jinověrcům. Osobně si domnívám, že žadný ze zdejších diskutérů není takové monstrum, aby si spravedlivě zasloužil byť jen desetinu z toho, co musel vytrpět slabomyslný R. F. Damiens, natož pak, aby byl kdokoliv ze zdejších uvržen do věčných ohnivých muk pod taktovkou Beránka! Přesto je zřejmé (pokud čteme v Bibli to, co tam opravdu je a ne to co bychom tam rádi viděli), že součástí Božího Plánu je trest nekonečně krát horší, než to, co kdy v minulosti aplikoval světský právní systém. A co víc - z Bible je více než jasné, že tímto způsobem skončí většina populace (a tedy s největší pravděpodobností i většina křesťanů). Někteří křesťané se snaží od tohoto obracet, snaží se před tím schovat pod peřinu, ale - ono přestat věřit v hrůzy Pekla je jako přestat věřit na gravitaci - obojí nezmizí jen proto, že si to někdo přeje...
"Bývalý chovanec Jezuitů a sluha jisté venkovské měštky Varneuil
Saintreusové, Robert Francois Damiens byl psychicky vyšinutý člověk. 5.
ledna 1757 zaútočil kapesním nožíkem v zámku ve Versailles na krále
Ludvíka XV. právě ve chvíli, kdy král vystupoval z kočáru. Byla zima a
ránu ztlumil králův oděv a několik kožichů, které měl na sobě. Krvácel
sice, ale králův chirurg La Martiniere konstatoval, že rána není hluboká
a nijak vážná. Protože dýka nebyla otrávená a král tudíž přežil bez
úhony, požadoval pro viníka nezvykle krutou pomstu. Jiné prameny naopak
tvrdí, že sám král nechtěl, aby se Damiensovi nijak ublížilo. Faktem,
který lze králi vyčítat – a lid to také udělal -, však je, že král
nevyužil práva milosti a že za tak nepatrnou ránu připustil nezvykle
strašlivý konec obviněného. Damiens sám se ve vězení pokusil o
sebevraždu a to velice originálním způsobem. Chtěl si totiž ukroutit
genitálie a tak zřejmě vykrvácet. Proto byl po celé dva měsíce připoután
k palandě pevnými řemeny, které mu poutaly všechny končetiny a byly
přikovány k zemi. Odvazovali jej pouze k výslechům a k nezbytnému
vykonání potřeb. Jak už se stalo v té době tradicí, byl podroben
nesmírně krutým výslechům a mučení. Neprozradil ovšem nic víc než to, že
krále zabít nechtěl. „Chtěl jsem pouze, aby se jej dotknul prst Boží a
aby udělal ve svých státech pořádek a aby zavládl klid. Kdybych chtěl
krále zabít, povedlo by se mi to.“ Přestože měl žaludek roztažený
nesmírným množstvím vody, kterou do něj lili, paže rozervané řezáním,
kotníky rozdrcené španělskými botami, hruď a celý trup spálené žhavým
železem, tvrdil stále totéž a nic jiného už neřekl. Když výslechy
skončily, nedokázal se už ani pohnout ani stát. K vyslechnutí rozsudku
byl dovlečen v koženém pytli, který mu pod krkem stáhli provazem tak, že
mu byla vidět jen hlava. A rozsudek zněl: „Bude odveden na náměstí
Gréve a na popravišti, které tam bude vztyčeno, mu budou kleštěmi
utrženy prsní bradavky, budou mu rvány paže, stehna a lýtka, na sírovém
ohni mu bude upálena pravá ruka, která držela nůž, jímž chtěl spáchat
řečenou královraždu, do míst, kde mu bylo vyrváno maso, mu bude lito
tekuté olovo, vroucí olej, smůla a pryskyřice, vosk a síra svařené
dohromady. Poté bude jeho tělo taženo a roztrháno čtyřmi koňmi a po
smrti bude jeho tělo spáleno a popel rozmetán po větru.“ Věru neblahé
vyhlídky na budoucnost. Poprava se konala ve čtyři hodiny odpoledne na
náměstí Gréve. Sešel se neskutečný dav. Lidé seděli i na střechách domů.
Šlechta platila za místa u oken v prvním a druhém patře domů až
čtyřicet louisdorů. Taková to měla být podívaná!! Uprostřed náměstí
stála dvě popraviště. Spíše byla široká než vysoká. První z nich bylo
určeno k upálení pravé ruky a trhání těla kleštěmi. Druhé bylo nižší a k
němu měl být odsouzený přivázán, aby mohl být roztrhán. Přítomni byli
dva mistři popravčí. Gilbert Sanson, kat z Remeše a čestný kat pařížský,
bratr Jeana Baptisty Sansona a jeho synovec Charles Henri Sanson,
oficiální pařížský kat. Ten se později stal nejslavnějším mistrem
popravčím katovské rodiny Sansonů a o několik let později zkrátí o hlavu
i Ludvíka XVI. V době Damiensovy popravy mu bylo teprve devatenáct let.
Oba mistři popravčí byli oděni do modrých krátkých kalhot pod kolena,
červených vest, s černě vyšívanými motivy šibenice a žebříku, na hlavách
dvourohý klobouk šarlatové barvy a u pasu meč. Pomáhalo jim patnáct
pacholků, kteří na sobě měli zástěry ze žluté kůže. Ještě než procesí
dorazilo na náměstí, byli sem přivedeni čtyři silní koně, které Charles
Henri Sanson zakoupil za částku 432 liber. Sotva Damiense přivezli,
ihned jej vytáhli na první popraviště, kde již farář z kostela sv. Pavla
předříkával modlitby. Damiens byl natažen a uchycen v podpaží a
tříslech dvěma kovovými půlkruhy přišroubovanými k popravišti. Gilbert
Sanson mu vložil do ruky nůž, kterým napadl krále a přivázal jej
provazem. Pak mu strčil ruku do ohně, z něhož stoupaly čpící sirné
výpary. Odsouzenec začal strašlivě řvát a škubal sebou v poutech. O pár
minut později už ruku neměl. Zvedl hlavu a zadíval se na pahýl, jež mu z
ruky zbyl. Rána příliš nekrvácela. Bránily tomu sirné výpary z ohně.
Katovi pacholci jej pak uchopili, srazili na zem a začali jej svlékat.
Ponechali mu jen krátké kalhoty. Legris, jeden z katových pomocníků vzal
kleště rozžhavené ve výhni a hned jimi rval Damiensovi maso z hrudi,
paží a stehen. Kleště rvaly tkáň a zanechávaly po sobě strašlivé rány,
do nichž ostatní pomocníci lili ihned roztavené olovo, hořící smůlu či
tekutou síru. Celým náměstím se linul odporný smrad ze spáleného masa.
Damiens „opilý bolestí“ ještě povzbuzoval své trýznitele a po každé ráně
křičel: „Ještě, ještě.“ Od úst mu šla pěna, plakal a zdálo se, že mu
oči vypadnou z důlků. Nakonec ztratil vědomí. Probral se až na nižším,
asi metr vysokém popravišti. Položili ho s roztaženýma rukama i nohama
na dvě fošny, zbité do tvaru svatoondřejského kříže. Jeho trup sevřeli
rovněž do dvou prken, zbitých do tvaru kříže. To proto, aby zabránili
tomu, aby koně při tažení neodtáhli jeho tělo na jednu stranu. Každého
koně řídil ozbrojený jezdec. Charles Henri Sanson vydal povel a
strašlivé čtyřspřeží se dalo do pohybu do čtyř různých stran. Pouta
držela pevně a končetiny se protahovaly do nepřirozené délky. Z hrdla
odsouzeného se linul nelidský řev. Když už to trvalo dobrou půlhodinu,
rozhodl se Henri Sanson, že končetiny oslabí. Přikázal jezdcům, kteří
dosud táhli každou nohu jinam, aby směřovali za hlavu odsouzeného.
Všichni čtyři koně nyní táhly tedy jedním směrem. Říkalo se tomu
„Scaramouchův výpad“ a nohy byly při něm nepřirozeně taženy podél těla
za hlavu. Stehenní kosti se nakonec vykloubily, údy však stále držely a
nepraskly. Po hodině marného úsilí byli koně naprosto schváceni.
Přestože byli neustále pobízeni ostruhami, byli tak znaveni, že Charlese
Henri Sansona jaly obavy. Koně vyvíjeli takové úsilí, že jeden upadl a
málem nevstal. Protože však byli stále pobízeni křikem a biči, táhli
plnou parou dál, ale bez valného úspěchu. Farář od svatého Pavla omdlel a
několik čumilů rovněž. Ale ne všichni byli tak útlocitní. Jak popsal
Robert de Villeneuve v Muzeu poprav, některé dámy se odvracely jen
proto, aby se mohly věnovat orálnímu sexu. Charles Henri Sanson nakonec
požádal chirurga Boyera, aby šel na radnici a řekl tam, že není možné
Damiense rozčtvrtit, pokud mu nenaříznou hlavní nervy. Boyer se vrátil s
tím, že nemohou najít žádný tak ostrý, dlouhý a úzký nůž, který by se
hodil k naříznutí masa. Pacholek Legris vzal tedy sekeru a vazivo
končetin přesekl. V tu ránu stříkala z ran krev. Znavení koně opět
vyrazili, ale tentokrát se jim už podařilo urvat obě ruce a jednu nohu,
které za nimi vlály vzduchem, zatímco potoky krve tryskající z ran
smáčeli dláždění. Damiens měl již jen jednu nohu, ale přesto pořád
dýchal. Zježené vlasy mu během několika minut zbělely. Svědkové tvrdili,
že zatímco sebou trup ještě nepřirozeně škubal, Damiens pohyboval rty
jakoby, chtěl něco říct. Podle Voltairova svědectví dýchal ještě ve
chvíli, kdy jeho tělo vhodili na hranici. Lid přijal tuto krvavou
podívanou s rozhořčením a toho dne začala v srdcích lidí klíčit
revoluce. Zbývá jen dodat, že Gilbert Sanson se z této odporné řezničiny
už nikdy nevzpamatoval a vzdal se místa kata. Jeho synovec Charles
Henri Sanson musel ke všemu čelit obvinění, že svou práci dostatečně
nezvládá a byl i několik dní proto žalářován. Tolik tedy o poznání
lidské anatomie z koňského hřbetu. Jen by mě zajímalo, kdo vlastně
vyslovil jako první onu nám dobře známou myšlenku, že pohled na svět je
nejkrásnější právě ze hřbetu koně. Našim ozbrojeným účastníkům poprav
bych takovýto pohled na svět rozhodně nezáviděl a neměnil bych s nimi."
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 26. leden 2022 @ 15:38:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jen jsem to projel každé dvacáté slovo, páč na rozdíl od autora článku (asi LD) nemám BDSM zaměření. Spíše mě na celém to peklu a věčném mučení "baví" ten fakt, že podle bible, respektive pobožných musíš věřit na nadpřirozeno. Že jako někdo stvořil hmotný vesmír, hmotný svět a pak bude na nějaké planetce mučit tam ty organismy, pokud se v průběhu života nestaly esoteriky. To je opravdu úsměvné. Na to, abych byl uchráněn od nějakého údajného posmrtného mučení, musím začít věřit nejen na boha, ale na anděly, cherubíny, archanděly, démony, satany, atd. Páč pobožní toto rádi zatajují a neservírují celou svoji esoteriku, ale vždycky při evangelizaci jen Ježíška a věčný happy ráj, až když ptáčka mají chyceného, tak mu pak pěkně naservírují celou tu esoterickou plejádu nadpřirozených trojbohů a démonů a různých zázraků a mluvení v jazycích a dělání z vody vína a co oko nevidělo a ucho neslyšelo, atd. atd. Prostě nekonečný svět esoteriky a fantasmagorií a na to musím věřit, abych se stal pravvěrným chřesťanem, protože protože jen pravověrných chřesťan, který věří kompletně na všechny postavičky z bible, a všechny bájné destinace, bude "zachráněn před mučením".
To je asi moje největší výtka vůči těm lidmi vymyšleným náboženstvím jako je bible, korán, atd. Že dělají z případného boha (kdyby byl) totálně vypatlaného idiota. Pokud existuje bůh, tak nasraný může být leda na pobožné, kteří z něj ve svých knihách udělali takovou karikaturu... |
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Středa, 26. leden 2022 @ 17:41:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Proč chceš neustále diskutovat o něčem, o čem nemáš nejmenšího ponětí? rdf |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 26. leden 2022 @ 17:47:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Spíše jsi, bobku, svým výkřikem do tmy, napsal, že nemáš protiargument a že taky nevíš, proč by měli být lidé posmrtně mučeni jen za to, že jim přišlo bláznivé věřit na svět esoteriky. Takže jsi mi dal za pravdu a nevíš si s tím rady. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Středa, 26. leden 2022 @ 18:11:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To jsi skutečně tak tupý??? rdf |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 26. leden 2022 @ 18:19:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A co bys rád, znovuzrozený křesťane mluvící v jazycích a křísících mrtvé? Kdy budeš mít nejbližší seanci, kde předvedeš svoji boží moc? |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Středa, 26. leden 2022 @ 18:30:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ach, to bolí . . . rdf |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 26. leden 2022 @ 18:40:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To je tvůj problém, že tě bolí, že nedisponuješ žádnou boží mocí, ačkoli bys podle Bible jí měl mít...
Asi někde děláš chybu... Možná jsi velký hříšník, proto Duch svatý k tobě nemá přístup! |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Středa, 26. leden 2022 @ 18:47:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tak to, co jsi o sobě zjevil, je děsivé . . . rdf |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Středa, 26. leden 2022 @ 23:14:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pro tebe je všecko děsivé, esoteriku. Už jen to slovo "zjevil".... další duchařina... Prý zjevil... Panna Maria se ti má zjevovat, pobožný bobe :-)
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 13:32:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | No dobře, soráč, příště napíši, že jsi se ukázal v celé své kráse, nebo že jsi se zase předvedl. Už jsi spokojen, bobečku? rdf |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 13:42:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jestli chceš předvádění krásy, běž na miss nebo misáka. A pokud ti vadí moje názory na vaši esoteriku, tak je nevyhledávej, nečti, přeskakuj. Však pistoli ti u hlavy nikdo nedrží... |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 14:36:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Soráč bobečku, nepostřehl jsem, že se tu cítíš jako misák. rdf |
]
|
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 26. leden 2022 @ 19:40:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | No, z pohledu Bible není vůbec pravda, že ve věčném zatracení skončí většina lidstva. Natož pak většina tzv. křesťanů.
Ano, podle teologie některých "křesťanů" by to tak bylo. Ovšem Bible má daleko širší spektrum soudu než jen "UVĚRILS nebo NEUVĚŘILS".
Ve věčném trápení skončí pouze Satan, jeho andělé a jeho synové - synové zlostníka. Tedy skutečný duchovní odpad společnosti.
Co se týká pravých křesťanů - tam se bude rozhodovat o VSTUPU nebo nevstupu do Tisícileté odměny, tedy kralování s Kristem na této stávající zemi. Protože ti budou souzeni před "bémou", tedy soudnou stolicí Kristovou (2Kor 5,10), kde každý z nich dostane, to, co jako "křesťan" působil ve svém těle, buď DOBRÉ nebo ZLÉ.
To je prostě tak spravedlivé. Zlé tady však neznamená věčné zatracení, ale pouze dočasný trest, což ovšem nebude také nic příjemného. Zkuste si napustit vanu co nejvíce horkou vodou a vydržet tam více než 10 minut. A zde v případě neposlušných křesťanů půjde o dočasný pobyt v Gehenně, tedy v ohnivém jezeře. Protože oni okusí chuť druhé smrti, když budou dočasně odsouzeni spolu se světem. Budou spaseni, ale tak, jako skrze oheň, protože jejich dílo shoří (1Kor 3,12-15// Zj 2,11// 1Kor 11,32// Lk 12,45-48). Dokonce i krvesmilník z korintského sboru bude spasen v den Pána Ježíše (1Kor 5,5). Do Království Tisíciletého však nevstoupí. Pravdou ovšem bude, že jen velmi malá část pravých křesťanů tuto odměnu ve formě Království dostane. Nebudou jí HODNI.
Pak tu mezi pravými věřícími bude velmi malá skupina lidí, kteří zvítězili ve svých životech, byli vysvobozeni i dispozičně (nejen pozičně) z hříchů ( 2Pt 2,20-22/ Ju 4, 5a, 6// Žd 6,3-8// Žd 10, 26-31) a přesto pak pohrdli Bohem, a vrátili se do světa (Démas). Byli Bohu velice blízko (podobně jako satan a jeho andělé) a přesto upadli zpět do světa. Pro tento hřích NENÍ odpuštění. Je to hřích k smrti, ovšem nikoli k smrti fyzické, jaký spáchal např. Mojžíš, ale k smrti duchovní, jaký spáchal satan a jeho andělé nebo Démas (Filemon 1,24// 2Tim 4,10// Filipenským 3,18-19).
Pokud jde o pohanské národy, tedy nevěřící, ti budou souzeni před úplně jiným trůnem, a to před trůnem "velebnosti Kristovy", kdy Kristus ihned po svém druhém příchodu na zem ve Slávě a Moci, shromáždí všechny žijící národy (ethnos - tedy pohany) a bude je soudit podle principu MILOSRDENSTVÍ. (Mt 25,31-45). Tedy podle toho, jak se chovali v dobách normálních i krizových k Ježíšovým nejmenším bratrům - tedy ke Kristovcům a Židům. Podle toho budou uznáni za ovce nebo kozly.
Ti, co prokázali milosrdenství Ježíšovým lidem, dokonce za odměnu (jakožto ovce) vstoupí i do Tisíciletého Království - tam budou vítězní věřící ve vedoucích funkcích (starosta nad 5 nebo 10 městy - Lk 19,17.19) a pak tam budou stamilióny lidí z národů, kteří budou tvořit lid. Čili mnozí z těchto pohanů dokonce předejdou neposlušné křesťany do tohoto pozemského Kristova Království. Dokonce je předejdou i některé prostitutky, které třeba vychovaly množství sirotků z ulice (viz. třeba Jižní Amerika). Víme, že milosrdenství vítězí i nad soudem.
U posledního soudu před Velikým bílým trůnem (Zj 20,11-15) budou nevěřící mrtví souzeni podle stejného principu, jako pohané přeživší Velké soužení a žijící v době Kristova druhého příchodu (Mt 25,31-46). Tedy podle postoje a činů k Ježíšovým lidem.
Samozřejmě, mnozí z nevěřících pohanů se nemuseli s Ježíšovými lidmi nikdy v životě setkat, natož mít možnost je navštívit ve vězení, nemocné či je nakrmit hladové. Zde je hlavní princip milosrdenství - tedy zda měli v srdci milosrdenství a chovali se podle tohoto principu k živým bytostem - lidem či zvířatům, či rostlinám.
Ani ve Starém Zákoně Bůh nikdy nezničil pohanské národy, které se k Izraeli zachovaly přátelsky či mu nějak pomohly.
Každopádně - jestliže někdo podá pohár vody Kristovu učedníkovi - neztratí svoji odměnu (Mt 10,42). Což v takovém případě znamená spásu (ovšem nikoli essenci věčného života, jakou budou mít Boží děti, rozuměj praví věřící).
Takže i ve Věčnosti budou existovat Boží děti, mající věčný život a pak tam budou národy, které přišly ke spasení a které budou žít navěky díky tomu, že budou požívat listí ze stromu života (Zj 21,24 a 22,2). A které se každý rok budou přicházet klanět Bohu.
Nemá to Bůh vymyšleno spravedlivě? Nebo snad na tom někdo z vás vidí něco nespravdelivého?
Žalmy 89:15: "Spravedlnost a soud jsou základem trůnu tvého,"
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Středa, 26. leden 2022 @ 20:52:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Mk. 9,44 "Kdež červ jejich neumírá, a oheň nehasne." Mk. 9,46 "Kdež červ jejich neumírá, a oheň nehasne." Mk. 11,26 "Nebo jestliže vy neodpustíte, ani Otec váš, kterýž v nebesích jest, odpustí vám hříchů vašich." rdf |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Středa, 26. leden 2022 @ 22:28:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Redifon, v jehož duši sídli nahnilé antiovoce Ducha Svatého, tu moc hezky popsal destinaci, kde už má nejspíše delší dobu rezervované svoje místo. K těmto veršům (které zřejmě Greg v Bibli přehlédl) doplním ještě jeden, který věřícího nenechává na pochybách, jaké úděsné věci bude Ježíš-nejvyšší mučitel provádět vlažným křesťaňům a jinověrcům:
A tito půjdou do věčného trápení, ale spravedliví do věčného života. (výstižněji pak v překladu Bible 21: "Takoví tedy půjdou do věčných muk, ale spravedliví do věčného života.") Matouš 25:46
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: redifon v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 12:45:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | "Redifon, v jehož duši sídli nahnilé antiovoce Ducha Svatého"
"nahnilé antiovoce Ducha Svatého"!!!
Galatským 5, 22 [biblenet.cz] Ovoce Božího Ducha však je láska, radost, pokoj, trpělivost, laskavost, dobrota, věrnost,
Antiovoce, tedy protiklad, opak, ovoce Božího Ducha dává tento rouhač do přímé souvislosti s Duchem svatým???
Nenalézám slov!!!
Dále, cituji:
"Ježíš-nejvyšší mučitel "
Římanům 2, 5 [biblenet.cz] Svou tvrdostí a nekajícnou myslí si střádáš Boží hněv pro den hněvu, kdy se zjeví spravedlivý Boží soud.
Ju.9!!! APAGE SATANAS!!! rdf
|
]
pekelný kvíz pro zvídavé pobožné hlavičky (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 13:58:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A to je zajímavé tohleto. Tak podle pobožných se jakože nic neděje jen tak samo od sebe bez nutnosti nadpřirozeného hybatele, ale takové Peklo - jó, tak to se asi děje nějak mimo trojičního Boha (Ježíše) nebo co?!. No - možná si Ježíš nechá to mučení outsourcovat od nějakého konkurenčního indického božstva třeba a pak jen proplácí faktury - jo, vidíš Redi, tohle by mohlo být, to mě nenapadlo ...
a teď již slibovaný mini-kvíz pro zvídavé pobožné hlavičky:
KVÍZOVÉ OTÁZKY:
1) kdo vymyslel a zároveň i stvořil Peklo?
2) kdo bude po praktické stránce zajišťovat chod Pekla (mučení ohněm a sírou)?
3) kdo rozhoduje o tom, zda ten či onen bude mučen ohněm a sírou?
------------------------------------------------------------------------------
MOŽNÉ ODPOVĚDI:
A) Charles Darwin
B) Siddhártha Gautama
C) trojiční Bůh (Ježíš + JHWH + DS)
Správné odpověďi se dozvíte v příštím díle našeho televizního pořadu "Podvečery s Biblí"...
|
]
Re: pekelný kvíz pro zvídavé pobožné hlavičky (Skóre: 1) Vložil: zeryk v Sobota, 29. leden 2022 @ 14:40:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tady jsi uhodil "pověstný hřeb o hlavu :))
|
]
Re: pekelný kvíz pro zvídavé pobožné hlavičky: 1C, 2C, 3C (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Neděle, 30. leden 2022 @ 13:33:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj LD opět na GS :-)
No asi tušíš, že jako kalvínista mohu odpovědět jedině: 1C, 2C, 3C
I když nemysli si, že tak činím s lehkým srdcem. Možnost věčného plavaní v ohnivém jezeře mi ani v mém a ani v případě jiných lidí potěšení nečiní. Plavu sice rád, ale dávám přednost bazénu nebo moři :-)
zdraví
reformovaný
|
]
Re: pekelný kvíz pro zvídavé pobožné hlavičky: 1C, 2C, 3C (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 30. leden 2022 @ 13:58:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Všichni, co si tady hrají na velké biblisty a znalce Boží vůle, by si měli vzít příklad tady z reformovaneho. Jako jeden z mála na GS (a dost možná, že úplně jediný) dokáže rozlišovat mezi tím, co jsou to osobní lidská přání a emoce a co je to Boží Plán Tvůrce. Reformovany pochopil, že Bůh je svrchovaný a zcela nezávislý na lidských tužbách a přáních a že Bůh je ten, co má věci pod kontrolou - vždy a všude, nezávislé na tom, co by lidé chtěli a požadovali. Reformovaný zná Boha! I když se mu nemusel zjevit, i když mu nemusel splnit jedinou modlitbu, i když by ho nenavštívil ve snu nebo v jeho myšlenkách ... tak reformovaný poznal Boha Bible! Většina z vás zde je tomu poznání na hony vzdálena, i když mnozí se domnívají, že Boha dobře znají dlouhá desetiletí, ale ve skutečnosti si zamilovali jen sami sebe... |
]
Re: no- nevím, příklad raději né zcela :-) (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Neděle, 30. leden 2022 @ 14:20:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj LD,
díky za uznání a oplatím Ti ho. Rád tady čtu Tvé příspěvky, i kyž se zděšením pozoruji, že způsobu Tvého myšlení a Tvojí argumentace rozumím asi lépe naž argumentaci některých křesťanů. Takže Tvojí přítomnost zde vnímám pozitivně protože může pomoci přemýšlet diskutujícím o tom čemu věří či nevěří, což je jistě prospěšné.
Jen doufám, že Tvé pozitivní hodnocení není indikátorem mé špatné věčné destinace :-))))
No, ale příklad ať si raději neberou zcela. Nepříjemný pocit z ohnivého jezera rád a někdy asi až příliš zaháním nějakým dobrým drinkem. To se mi pak alespoň teplota v jezeře jeví nižší a někdy se dokonce kloním k tomu, že na věky věků by nemuselo být nekonečně dlouho :-)))
Nicméně od zítřka plánuji dát si suchý týden, takže to budu vidět pesimističtěji :-))
zdraví
reformovaný
|
]
příklady táhnou... (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 30. leden 2022 @ 18:44:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Zdravím reformovany,
v otázce konzumace alkoholu to pro křesťana věru není úplně snadné. Samotný Bůh se zjevně alkoholu nevyhýbá - Ježíš pil (možná stále pije?) víno a dokonce ho jednou vyčaroval takové množství, aby se z toho mohli židé zmrskat, jak dánští námořníci. No jo - jenže Bůh si může dělat co chce, ten není nikomu vázán, jako jsou lidé vázáni jemu. Bůh třeba lidem přikazuje, aby se ke svým nepřátelům chovali hezky, i když on sám něco takového nemá v úmyslu a nepřátelům vystrojil mučírnu, jakou by mu závidělo i Geheime Staatspolizei.
Nicméně - prolévat hrdlo drinkem jen kvůli nepříjemným pocitům z Ježíšovy mučírny je poněkud iracioánlní počínání, ať už nějaký ten židokřesťanský Bůh je, či není (jakože není, sama Bible nám poskytuje dostatek indicií o tom, že je to celé smyšlenka... https://www.youtube.com/watch?v=biClvJQi8jQ). Takže v klidu reformovany - nakonec všechno dobře dopadne: Ježíš se nikdy nevrátí, poněvadž to byl stejnej smrtelník jako my všichni a měl svoje klady a zápory, stejně tak jako my všichni (zde bezbochyby brzy přispěchá Redifon se svým apage satanas :). Je v tom zvláštní paradox: pokud mají ateisté pravdu, nikdy se to nedozvíme :)
Samozřejmě vím, že jsem tě nepřesvědčil a na křesťanské duc***** bude věřit stejným způsobem jako doposud. Ale to neva, důležité je, že to nakonec všechno bude v klidu: pokud by zde něco jako Bůh přeci jen bylo, nebude to žádný z těch o kterých se píše ve svatých knihách a to je (parafrázovaně) dobrá zpráva v tom našem stále se měnícím, surovém, uplakaném světě.
|
]
Re: příklady táhnou... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 30. leden 2022 @ 20:27:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Bůh třeba lidem přikazuje, aby se ke svým nepřátelům chovali hezky, i když on sám něco takového nemá v úmyslu a nepřátelům vystrojil mučírnu, jakou by mu závidělo i Geheime Staatspolizei. Vložil: LD
No kdyby nachystal mučírnu jen nepřátelům................... Ale on chce mučit ty, co v průběhu života neuvěřili na nadpřirozeno a třebas jsou jen od přírody ne-esotericky založení. Jsou lidi, kteří nemají žádné supernaturální zážitky, nikdy neslyšeli žádné hlasy ve své hlavě nebo kde, ani neviděli žádné duchy, virgule jim nefungovala, pobožné kejle taky nefungovaly, zkrátka nesetkali se s žádným nepřirozeným jevem, tudíž jsou skeptičtí na nějakou víru v nadhmotné světy. Ale už jen toto je pro Jehovu důvod, aby je mučil. Čili on je bude mučit za to, že jsou racionalisty a že jim nedal žádnou nadpřirozenou indicii nebo znamení, či co.. To je ale jeho chyba. Jestli ten bobek Jehova chce, aby lidi věřili v nadpřirozený svět, tedy pokud to chce i po mně, tak mi třebas může seslat nějaký mluvící hořící keř, nebo mluvícího hada, nebo mi ukázat kouzelnou ošatku, z které nakrmím 5000 lidí. Já s tím nebudu mít žádný problém. Nejsem proti Jehovovi zaujatý. Nic proti němu nemám, nejsem jeho nepřítel. Jen mi zatím o sobě nedal vědět. Spíše dělá všechno pro to, abych si myslel, že neexistuje. Takže na mě nemůže být nasraný, že nevěřím na nadpřirozené postavy a nadpřirozené destinace. Nemám z čeho si tu víru vyrobit. To se nedá vycucat z paty... |
]
Re: příklady táhnou... (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 30. leden 2022 @ 22:30:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | K upřesnění je třeba napsat, že nejenže pochybuji o existenci biblického Jehovy, ale taky o existenci muslimského Alláha. A tím to nekončí. Taky další bohové z dalších knih - taky na ně nevěřím. Je možné, že se jednou budou mstít všichni tito bohové. Taky Červená Karkulka si se mnou vyřídí účty, že jsem si o ní myslel, že je jen literární postava. Sněhurka jakbysmet. Ten seznam různých postav z různých knih, o nichž si myslím, že jsou jen vymyšlené, je hodně dlouhý. No tak pokud se mi budou chtít pomstít všechny postavy z knih, co jsem četl, tak to bude fakt peklo... A třeba to knihami nekončí, ale musíš věřit i na filmy. Co když existuje velký Thanos, jak ho zobrazilo Marvel studio? Pokud jsou reálné postavy z Bible, tak můžou být reálné postavy i z jiných knih a posmrtně se ti mstít, že jsi o nich pochyboval (a) (o). |
]
Re: téměř slyším hukot plamenů a cítím hořící síru (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Neděle, 30. leden 2022 @ 21:37:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ach jo,
nutíš mě k reakci na hranici rouhání :-)))
Z Bible mi vyplývá, že Bůh má vše pod absolutní kontrolou. Stvořil tedy (skrze sekvenci událostí) lidi a bez vyjímky všehcny nechal padnout. A též rozhodl kdo z nich uvěří v Krista a kdo z nich ne. A kdo tedy bude makonec zavržen. Jak krásně jednoduché a prosté.
A teď ta rouhací část.
Samozřejmě mě napadá proč to tak udělal? Oficiální ovšem brutálně supralapsarianistická odpověď je, že proto, že Jeho nejvyšším cílem bylo oslavit se v zavržení nevyvolených a ve spasení vyvolených. Krásný kontrast.
Jen mívám chvíle, kdy mi to připadá maličko absurdní....To mě pak napadá, zda se to Bohu opravdu tak líbí. Něco možná špatně chápu a je to jinak.
No už téměř slyším hukot plamenů a cítím hořící síru, takže končím.
r
|
]
Re: pekelný kvíz pro zvídavé pobožné hlavičky: 1C, 2C, 3C (Skóre: 1) Vložil: zeryk v Neděle, 30. leden 2022 @ 17:42:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Vždy jsem zastával termín "věčnost", jakožto "eon", tedy období.Na délce ( ani šířce,hloubce) nesejde. Člověk psal bibli, a měl nějaké představy... já mám představy... že oni měli představy... Věřící se brání myšlence "pekla", tedy utrpení ještě po smrti, je to jak s kovidovou tečkou dvěma dávkami :)))
|
]
Re: pekelný kvíz pro zvídavé pobožné hlavičky: 1C, 2C, 3C (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Neděle, 30. leden 2022 @ 21:23:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Zeryku,
to by mohlo dávat smysl a nebýt v přímém rozporu z Biblí.
Nekonečný trest by mi připadal snad až neúměrný. Doufám, že se nerouhám.
r
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 26. leden 2022 @ 22:36:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | G777
No, z pohledu Bible není vůbec pravda, že ve věčném zatracení skončí většina lidstva. Natož pak většina tzv. křesťanů.
martino
Je vidět, že jsi Bibli nikdy neměl v rukou. Jinak bys věděl co řekl Ježíš. Je mnoho povolaných, ale málo vyvolených a poradil ti, aby ses snažil vejít úzkou branou, protože široká vede do věčného ohně a mnozí tam kráčejí. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 26. leden 2022 @ 22:49:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Martino píše:
///Je vidět, že jsi Bibli nikdy neměl v rukou. Jinak bys věděl co řekl Ježíš. Je mnoho povolaných, ale málo vyvolených a poradil ti, aby ses snažil vejít úzkou branou, protože široká vede do věčného ohně a mnozí tam kráčejí. ///
Otázka je k čemu se vztahuje to povolání a vyvolení a ta úzká a široká cesta. Dle kontextu se netýká věčné spásy, ale Království (Mt 7,21). A podle Mt 5,1 toto kázání pronáší nikoliv k nevěřícím, ale ke svým učedníkům, tedy k věřícím. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 09:45:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | G777
Otázka je k čemu se vztahuje to povolání a vyvolení a ta úzká a široká cesta. Dle kontextu se netýká věčné spásy, ale Království (Mt 7,21). A podle Mt 5,1 toto kázání pronáší nikoliv k nevěřícím, ale ke svým učedníkům, tedy k věřícím.
martino
Pokud máš problém, je to tvůj problém a musíš ho řešit, protože ten problém není mimo tebe, ale je v tobě, nerozumíš, nechápeš protože i tkz. věřící půjdou v hojném množství do věčného ohně, protože si to sami zvolili. Neznáš Evangelium o pannách, jak tloukly a volaly Pane, Pane otevři a slyšely " NEZNÁM VÁS!!! |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 11:02:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Martino:
podobenství o pannách je opět to samé. Ježíš říká:"Podobno jest Království 10 pannám..."
Zase to jen vytrháváš z kontextu. Řeč není o věčné spáse, ale o odměně, o Království. Věčná spása není odměna.
Ale to vy katolíci nechápete. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 26. leden 2022 @ 23:08:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Martino píše:
///široká vede do věčného ohně a mnozí tam kráčejí.///
Ano, právě zde máme příklad teologie, která říká, že drtivá většina lidstva, včetně věřících skončí nakonec v Gehenně.
Z toho by vyplývalo, že tam skončí také drtivá většina z 1,5 miliardy dnes žijících katolíků...(nebo ze 4,5 miliardy z těch, kteří kdy v dějinách katolíky byli).
Protože dle tohoto výkladu jen MÁLO bude spaseno a MNOHO bude zatraceno.
Díky Bohu (který není tak krutý jako lidé) se však tato slova netýkají věčné spásy, ale odměny, mzdy za práci věřícího. Tedy pozemského 1000-ci letého Království.
Protože věčná spása je zdarma a z milosti, z víry (a hlavně z vyvolení) a ne z toho, že někdo kráčí po úzké cestě.
Kdybys měl Martino Bibli častěji v ruce, nevytrhával bys verše z kontextu a nevykládal bys je izolovaně, ale synteticky, spolu se všemi ostatními verši příslušného tématu.
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 09:48:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | G777
|
]
]
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 26. leden 2022 @ 22:42:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Možná si někdo klade otázku, proč má Bůh svůj soud takto rozvrstvený. Kdyby tomu však bylo jinak, nebylo by to spravedlivé, protože počet pravých věřících je pevně daný. Ti, které Bůh předzvěděl, vyvolil a předurčil, ti uvěří v Krista. Nikdo, kdo nebyl vyvolen nemůže v Krista uvěřit. Pouze ti, které dal Otec Synu. Nikdo nemůže přijít k Synu, pokud ho Otec nepřitáhne. A nikdo si nemůže nic vzít z Nebe, pokud mu to není dáno.
Není tedy možné, aby ty nevyvolené zatratil jen proto, že nebyli vyvoleni k víře a za Boží děti. Proto pro ně má určen soud s úplně jinými kriterii.
Proto v Tisiciletém Království (kam vstoupí jen velmi omezený počet věřících) budou existovat dobří a věrní Boží služebníci, kteří budou spravovat několik měst, přičemž ta města budou naplněna spasenými pohany, kteří byli přijati do Království pod kriteriem milosrdenství.
Budeme-li uvažovat, že jedno město by mohlo mít 50 000- 100 000 obyvatel, Pak Boží úředníci budou každý spravovat 250 000 - 1 000 000 obyvatel, pokud má někdo mít 5 měst a jiný 10 měst.
A teď čistá spekulace: Pokud v Království bude 6 mld. pohanů, bude existovat 6 000 - 24 000 královských úředníků, nebo také třeba 60 000 - 240 000, pokud by města byla o velikosti 5 000 - 10 000 obyvatel, což není moc pravděpodobné.
Každopádně Bůh má vždy svých obrazných 7 000, kteří neskláněli kolen před Bálem.... Takže pravděpodobnější je první varianta.
|
]
|
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: luteran v Středa, 26. leden 2022 @ 22:07:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Peklo je tam, kde není Bůh, podobně jako tma je tam, kde není světlo. Kde není Bůh a Jeho žehnající, životodárná, řád-ustanovující, dávající a ochranná ruka, tam nastává chaos, zmatek, neřád, rozklad, sebe-pohlcení a věčná smrt. A to je peklo. Bůh nemusí aktivně peklo vytvářet – stačí, když něco odvrhne od své tváře, od své blízkosti.
Z kázání - https://www.luterani.cz/blog/pojmy-a-dojmy-15-peklo-co-proc-a-jak |
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 26. leden 2022 @ 22:57:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Luteran píše:
///Peklo je tam, kde není Bůh///
Ano, otázka je, zda právě v tomto bodě - v bodě Gehenny, ohnivého jezera jde o obraznou nebo doslovnou řeč. To podle mne nelze jednoznačně určit. |
]
|
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 26. leden 2022 @ 22:32:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nepřihlášený se zase vnucuje. Škemrá, vtírá se, skučí, dělá vše, aby byl zařazen do diskuse i když by měl být zdejšími křesťany vykopnut, tedy ignorován za jeho nenávistná prohlášení, že křesťané zde věří na pohádky Bible, katolíci jsou prasata a *****y atd. A nyní zde napíše toto satanské vyjádření, protože se právě napil satanského mléka a sděluje nám:
Níže uvádím reportáž z popravy jistého R. F. Damiense, která se odehrála před 265 roky. Tento zajisté šokující text mne nicméně přivedl k úvaze, že takto brutální exekuce není vůbec nic ve srovnání s tím, co bude provádět Ježíš špatným křesťanům a jinověrcům.
Přátelé náš Pán a Spasitel nám prý bude něco provádět. Jak na to ten satanský sluha přišel, když na existenci Ježíše nevěří? A nikde v Písmu není nic o tom napsáno. Co je tam psáno? Každý obdrží míru jakou si svým životem zaslouží. Spravedliví budou u soudu po pravici, odsouzení na levici. Těm na pravici řekne: Pojďte, požehnaní mého Otce, ujměte se království, které je vám připraveno od založení světa. Matouš 25,34. Potom řekne těm na levici: ‚Jděte ode mne, prokletí, do věčného ohně, připraveného ďáblu a jeho andělům!
On ten sluha Satana se zde přetvařuje, že nic neví, tak já mu to řeknu. Ježíš není ve společenství Satana proto nemůže a nebude nikomu nic činit, nikoho trápit a mučit. On jen odkáže těm po levici, aby si odešli do věčného ohně, protože si ho sami svým životem vybrali. To jen vymaštěné hlavy satanova sluhy zde starší labilní a liknavé tkz. křesťany, ale to se netýká nás, kteří nesloužíme Satanu jako zdejší nick Nepřihlášený. Jen ten kdo je odkojen Satanovým mlékem, které mu ještě teče po bradě, může napsat, že katolíci jsou prasata a *****y a dnes sem přileze jako slizoun had a začne satansky očerňovat Spasitele, jaké snad až sadistické utrpení má pro nás přichystané. To utrpení které čeká mnohé neurčil Spasitel, to si vybrali sami zlosynové za své jednání ve svém životě. A pokud Nepřihlášený zde psal, že v Boha nevěří, Ježíš snad ani neexistoval atd. a dnes věří na peklo a věčný oheň, pak se jen potvrzují má slova. Je to sluha Satana, ale takový nepodařený zmetek, který jen nadává a plive oheň nenávisti a zloby, v Boha nevěří, ale svého pána Satana se bojí. Takže nestraš, jsi jen obyčejný chlup ze Satanova zadku a svým satanským smradem zlobou a nenávistí jsi to tu už dostatečně zamořil pekelným smradem, žen ti poradím, táhni za svým pánem Satanem a nepokoušej trpělivost věřících, protože nikdo ti nepřeje nic zlého, ale praxe života nám říká, že Bůh nenechá takového ničemu jako jsi ty dlouho bez trestu. Až se tak stane, vzpomeň si na dnešní den, jak si zde bouřil proti Ježíši, ten okamžik až se to stane ti spadne brada a poznáš kolik zla jsi jen zde na GS zasel a jakou odměnu za to obdržíš. Zdejší křesťané jsou loutky, jim nevadí, že je máš za pitomce, kteří věří na pohádky Bible, že jim víru urážíš, ale to je jejich věcí. Ale já ti za ty katolický prasata a *****y nedám oddychu i kdyby si začal zpívat hlasem andělským, dokud se ne mě, ale Bohu veřejně neomluvíš, že jsi zhřešil. A pokud tě ostatní za ty urážky snesou, klidně si pokecejte, to je mi šumák. |
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 00:24:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pláčeš hezky, bobku, ale na špatném hrobě. Já nejsem autorem článku, ostatně v diskusi jsem to psal. Tady každý druhý článek posílá Nepřihlášený. To je ale s diakritikou. Tedy to jsou libovolní autoři. Možná jsi to ty poslal. Já mám nick Neprihlaseny bez diakritiky.
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 09:26:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | N....
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 07:01:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Martino, zbytečně se rozčilujete.
Berte to tak, že tu pobožní zjevují to, co je jejich zájem, jejich uvažování, nitro, pořád dokola. Jeden má mučení a satany, další má třídní boj, další má nějaké zjevení, další by rád nenáviděl, zabíjel, další má neúctu k b-hu, ... Je dobré vědět, co si lidé nosí v sobě. A i to, že někteří z nich si sami vybrali to, co žijí, pobožnost, co si nosí v sobě a prezentují zde.
A právě anonymní diskuze je dobrá k tomu, že to otevřeně zjeví. Nevím, zda by svoje pobožné touhy a sny zjevili i v realitě - nezažil jsem to.
Však vy jste tu taky dlouho psal o konkubínách, obhajobě cizoložství, touze opustit manželku, ....
Pobožní uráží vynášením svého nitra navenek tak maximálně sami sebe tím, co o sobě zjevují.
Zdejší křesťané nejsou loutky. To, co zde píší různě pobožní, se jich nijak netýká - alespoň většiny z nich ne. Není důvod aby reagovali k tomu, co tu píšou různě pobožní. Hezký den Cizinec |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 09:36:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinče já se nerozčiluji, jen nedovolím, aby někdo a ať je to kdokoliv, plival na Boha Stvořitele, jeho Syna Ježíše a na Ducha Svatého. Pokud někdo nadává na mě, to mě nelochtá, protože vím, že je to blb, ale jak někdo začne urážet Církev=Krista pak ho veřejně usměrním. ten kdo tento diskusní článek vložil je jen obyčejný smradlavý chlup ze Satanova zadku a to říkám, hodně, hodně noblesně. A pokud jde o náš spor ohledně konkubín, je to jasné a srozumitelné a to proto, že je o tom důkaz co jsi zde napsal, že jeden pastor opustil manželku a děti a vzal si milenku, což se vždy označovalo slovem konkubína. Tak nerozumím oč se zase jedná. Já ty všechny příspěvky mám takže stačí když o tom otevřeš novou diskusi o cizoložství a můžeme to znovu rozebrat v klidu, větu po větě příspěvek za příspěvkem, není to přeci žádný problém. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 28. leden 2022 @ 06:28:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Martino, díky za připomínku. Co píšete, je k tématu.
Tak, jako je vymyšlený ježíš, co mučí lidi za nevíru v esoteriku a na bohy (a je projevem nitra nositelů takových ježíšů, nesouvisí to s Ježíšem z bible) tak je také vymyšlené to, co o mne píšete ohledně utíkání pastorů od manželky a konkubín (a je to projevem něčeho ve vašem nitru, nesouvisí to se mnou a s tím, co jsem psal).
O tématu jsme se bavili dostatečně, ale pokud byste to potřeboval, abyste zde dále nelhal a nepomlouval lidi, rád vysvětlím znovu.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 28. leden 2022 @ 15:00:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ježíš z Bible věřil na esoteriku. Věřil, že za hluchotu, slepotu nebo křivici můžou démoni. Dokonce vymítal příslušné zlé duchy. Ježíš byl pověrčivý esoterik stejně jako všichni, kteří věří Bibli a podobným duchařským naukám. Bible je navýsost duchařská kniha nacpaná esoterikou až k prasknutí. Stránka po stránce. Podobně duchařský byl apoštol Pavel.
Náš zápas totiž není proti krvi a tělu, ale proti vládám, mocnostem a světovládcům přítomné temnoty, proti duchovním silám zla v nebeských sférách. Efezským 6:12
Vždyť boj není namířen proti lidem, nýbrž proti silám neviditelné duchovní říše, proti mocnostem zla a tmy, které ovládají vztahy mezi lidmi a národy. Efezským 6:12
Ještě závažnější je, že se v evangeliích o Ježíšových zázracích jenom nevypráví, nýbrž že jsou diskutovány. Když je Ježíšovi předhazováno, že vyhání démony v ďáblově jménu (Mk 3,20-30), pak to exorcismy předpokládá. Diskuse se netočí kolem toho, zda Ježíš vyháněl či nevyháněl zlé duchy, nýbrž zda tak činil ve jménu Boha nebo satana. Ježíš vyhání zlé duchy např. horečce (srov. Mk1,29-), epilepsii (srov. Mk 9,14-29), schizofrenii (srov. Mk 5,1-20), menstruačních obtížích (srov. Mk 5,25-34), atrofii svalů (srov. Mk 3,1-6), ochrnutí (srov. Mk 2,1-12; Jan 5), neurodermitidě a jiných kožních nemocech (Mk 1,40-45), hluchotě a němotě (Mk 7,31-37), slepotě (srov. Mk 8,22-26; 10,46-52; Jan 9.
- Když Ježíš vešel do domu, jeho učedníci se ho o samotě ptali: "Proč jsme ho nemohli vyhnat my?" Řekl jim: "Tento rod nemůže vyjít jinak, než v modlitbě a půstu." (Mk 9,28-29 NS)
Například v Markově evangeliu 5,9 čteme: A zeptal se ho: "Jaké je tvé jméno?" Odpověděl: "Mé jméno je 'legie', poněvadž je nás mnoho."
|
]
židokřesťanská esoterika (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Pátek, 28. leden 2022 @ 16:39:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | VanRespirator - ty budeš ten ze Zpovednice, jak o tom mluvil Jirka Neprihlaseny, že sem někdy posíláš anonymní články. Nad Zpovědnicí jsem již definitivně zlomil hůl, protože ten server je neuvěřitelná exotika (i na poměry GS) a zjistil jsem, že některé echt blbečkovské reakce mi začaly regulérně zvedat krevní tlak a tak sem si řekl, že to asi opravdu nemám zapotřebí :)
Pokud ale stále na Zpovědnici chodíš, zkus tam překopírovat článek od Jirky Breie o té Sodomě (Jirkovi Breiovi to určitě vadit nebude hádám). Vsadím boty, že hyper-primitiv PP přijde s tím, že Sodoma a Gomora se ale přece nachází někde jinde a že ji přeci objevil dobrodruh Ron Wyatt :), stejně jako kdysi PP neomylně určil, který z Ježíšových hrobů je ten pravý - no samozřejmě ten, který objevil Ron Wyatt (a důvodem tohoto tvrzení je to, že hroby, které neobjevil Ron Wyatt prostě nejsou pravé).
|
]
Re: židokřesťanská esoterika (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 28. leden 2022 @ 17:47:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Klídek. To jsem jen já s novým nickem, když se jim nelíbil ten univerzální. A Van Generator je dement, který by nikdy nic svého, natož z bible nevypotil. Chodí sem sice očumovat na granosalis, ale nemá na to něco sepsat příspěvek. Z něho vypadnou leda jednovětné štěky. A právě že to je takový moula, tak jsem použil parodii na jeho nick. :-)
Na zpovědnici chodím minimálně. Tam to nemá smysl. Děcka a fetky. Nic jiného tam není. |
]
VanRespirator revealed (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Sobota, 29. leden 2022 @ 10:57:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ježíšku na křížku, tak já jsem nepoznal Jirku Neprihlaseneho - tak to je ostuda teda. Asi už bych měl odejít do diskuzního důchodu...
|
]
]
Re: židokřesťanská esoterika (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 29. leden 2022 @ 09:22:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nad Zpovědnicí jsem již definitivně zlomil hůl, protože ten server je neuvěřitelná exotika (i na poměry GS) a zjistil jsem, že některé echt blbečkovské reakce mi začaly regulérně zvedat krevní tlak a tak sem si řekl, že to asi opravdu nemám zapotřebí :)
Nad debatami s pobožnými se nikdy tlak nezvedl. Ale vím, že jsi mi to kdysi psal, že mi zvedáš tlak nebo pulz. V tom ses pletl a asi jsi soudil podle sebe. Umím psát expresivně, ale pulz ani tlak mi to nemění. S pobožnými i Matrixem i s tebou jsem to měl vždycky jen jako šachy a dá se říct, že mi nic nevadilo. Ani vaše tehdejší invektivy, ani předsudky ohledně orientace. To je obvyklý jev na netu a nevím, proč by mně měl něco dělat s tlakem. I když jsem někdy reagoval ostře, tak jako forma šachů. Ale přiznám se, že na netu je věc, která mi vadí a kterou nemůžu číst. Ne, že by mi to zvedalo tlak, ani toto to nedokáže, ale cítím pak zklamání a takovou hanbu. Tím se server nakluky.cz. Když totiž píšou deprivanti, mentálové a fetky na zpovědnici, tak je to všeobecné a nikdo si podle zpovědnice nedělá závěr o společnosti. Každý ví, že to je server pro nešťastníky nebo lůzry apod. Ale už jsem si všiml, že někteří politici a novináři chodí na server nakluky.cz a dělají si závěry podle tamní diskuse. A to mě dooprady mrzí. Protože stejně jako na zpovědnici nechodí běžní heterosexuálové, ale ti, co se vymykají, viz třebas ta 27 letá žena, co loví 18 leté kluky, tak i na nakluky.cz nechodí běžní gayové, ale většinou zkrachovalci, co NIKDY NEMĚLI VZTAH, jsou neschopni vztahu, závistiví, moulové, atd. No a píšou totální nesmysly. Tlak ani pulz mi to nezvedá, jen jsem kdysi o tom točil video a cítím potřebu vysvětlit lidem, že nakluky.cz NEVYPOVÍDÁ nic o gayích jako celku. Podobně jako o gayích nic nevypovídají LGBTQ+ aktivisti. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 28. leden 2022 @ 19:03:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Respirátor
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 28. leden 2022 @ 19:43:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tak nelíbil se ti můj starý nick, brečel jsi, že se v tom nevyznáš a že si mám pořídit nový. Pořídím si nový a zase se ti nelíbí. Katolíku, resp. pseudokatolíku, jsi rozmazlený a nevíš, co chceš. Na silnici ohrožuješ ostatní účastníky provozu rychlou jízdou. Tady se chováš taky rozmazleně. Asi jsi byl špatně vychován. Nebo vůbec. A tvoje posedlost chlupy u satanova zadku - co to proboha sjízdíš za porno? A ví o tom tvůj farář? |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 28. leden 2022 @ 18:58:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinec
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 29. leden 2022 @ 10:24:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Martino, minimálně o mně jste tu lhal mnohokrát a pomlouval. A lhal jste o mne i v příspěvku v této diskuzi. Ale to už jsme probírali nedávno, když jste citoval, co jsem zde skutečně psal.
A to jste ani neuvedl, v jaké souvislosti jsem to psal - tedy že jsem to psal jako dotaz jednomu hulvátovi, který se kasal na to, že by nazýval lidi žijící ve druhém manželství cizoložníky. Pak stejně vyšlo najevo, že se tak kasal jen jako anonym v diskuzi, že v realitě si takové lidi cizoložníky nazvat netroufnul.
A i vy nadále stále vynášíte, co máte v sobě, tedy konkubíny, opouštění manželek. Opět něco, o čem stále dokola píšete vy. Ukazujete tak to, co si vy nosíte vy v sobě.
Podobně, jako když si někdo v sobě nosí nenávist, závist, ježíše kapitalistu pro bohaté a jiný si zase nosí v sobě ježíše, co se chystá na mučení lidí, další si zase vyrobil ježíše ezoterika věřícího na bohy. Každý vynášíte ze svého pokladu to, co žijete.
Určitě, Martino. To víte dobře.
Tak takové lidi neglorifikujte a máte váš problém s glorifikováním vyřešen.
Ale kromě toho, že není dobré takové lidi glorifikovat, také není potřeba takové lidi odsuzovat.
Však mnozí z ŘKC píší o tom, jak jsou hříšníci, jak neustále hřeší, myšlením, slovy i skutky, jak nemohou vydržet bez hřešení, že se porád rozhodují dobro-zlo, Bůh-satan. Je pak srandovní, když takový člověk odsuzuje někoho jen proto, že se rozvedl nebo že šel na potrat nebo pro jiný hřích jen proto, že on sám ten hřích zrovna neudělal.
Je to asi jako když volič komunistů odsuzuje druhé lidi za zločiny či za to, že obhajují zločiny nebo zločince. Nebo když ateista přehazuje na druhé touhu zabíjet. Odsuzuje leda tak sám sebe.
Hezký den Cizinec
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 29. leden 2022 @ 13:55:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinče pokud máš zájem otevři o tom novou diskusi. Napsat, že jsem o tobě lhal a pomlouval je diskusní manipulace a nepravda. Otevři o tom diskusi a dolož kde jsem lhal a kde pomlouval. Rád si na to udělám čas. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 29. leden 2022 @ 16:37:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Martino, novou diskuzi zakládat nebudu, není potřeba.
Že jste lhal a pomlouval jste doložil sám vaším příspěvkem v této diskuzí, kdy o mne opět opakujete lži, věci, které jste si o mne vymyslel už dříve. Že jste v reakci na můj příspěvek opět lhal, připomněl jsem, že se chováte podobně, jako ateisté či pobožní, co si vymýšlí svoje ježíše, co budou někoho věčně mučit či jinde zase jiné ježíše.
Znovu tedy: Výmysl jako výmysl - tak jako pobožní se svým mučícím ježíšem zjevují jen svoje nitro a uvažování, podobně to děláte vy s vašimi nápady na utíkání od manželky, milenkami a konkubínami.
O nic více nešlo. Není k tomu potřeba nová diskuze. Jde o vztah k aktuálnímu článku.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 29. leden 2022 @ 17:33:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinče zde se píšou tak stupidní diskusní úvodníky, že není třeba mít obavy z nové diskuse na staré téma, které je stále aktuální. Stále se zde točí svátost křtu, Hus, ...atd. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 31. leden 2022 @ 06:48:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Marino, tak asi jsou lidé, co si potřebují řešit různá témata - pobožní a bezbožní si potřebují vyřešit, jak to bude s tím peklem, někdo zase potřebuje řešit svátosti, další husa...
Na to není potřeba nový článek, Martino.
Hezký den Cizinec |
]
|
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 27. leden 2022 @ 11:22:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Njn a takhle se chovala takzvaná Svatá církev v historii. Všichni víme, že je to nevěstka z písma. |
|
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 29. leden 2022 @ 11:04:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Však si ten trest plně zasloužil, jestli ukradl tu kočku! Nebo co udělal?
Peklo bude podle mě důmyslnější, bůh nás bude třeba dusit, nechá nás zazděný v nějaký malý místnosti, samotný, na věčnost. A zařídí, abysme se nemohli zbláznit :)))
|
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 29. leden 2022 @ 11:13:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Museli bysme ale pořád mít nějaký těla, byť "duchovní". :)))
Nebo ta slavná "oslavená těla" :))))
Možná si bůh skenuje náš mozek, aby ho pak po smrti v jiné diminzi znova stvořil, ale v které fázi? Stvořil by znova můj mozek jako skoro 30letého? Nebo 15letého? Nebo?
A mentálně retardovaní? Taky je stvoří retardované znova? Pokud ne, tak už to nebudou oni přece...
A co člověk po mrtvici? Stvoří ho jako před mrtvicí? A co když něco zlého provedl až po té mrtvici? Záhady :))))
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Sobota, 29. leden 2022 @ 14:16:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | I řek Bůh: "Nechám lidi zazděné v malé místnosti, samotné, na věčnost. A zařídím, aby se nemohli zbláznit." A stalo se tak. To byl den osmý. Bůh viděl, že všechno, co učinil, je velmi dobré. Genesis 3. |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 29. leden 2022 @ 20:16:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Mohlo by to tak být, není ale místním katolíkům divné, že peklo začal popírat už i papež?
Vidím to takto: protože už se dneska nikomu nechce do pekla, ani tam moc lidí nechce posílat jiné lidi, spíš je posílají do vězení na tomto světě, tak se peklo bude brzy rušit: nejdřív z něho bude metafora, pak se řekne, že zlí lidé přestanou existovat a dobří budou dál v nebi atd... nakonec se i zlí napraví na onom světě, přece jsou to taky chudáci, které mlátil v dětství jejich otec :))))
Zatím a někdy :)))
|
]
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 29. leden 2022 @ 20:51:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tak to, že "zmizí" peklo, to by mi až tak nevadilo :))) , spíš ty jeho promigrační názory, ty udělají totiž peklo tady na zemi, tedy v Evropě, mimo jiné... není to samozřejmě jen papež, ale hlavně politici, od ateistů po mnohé křesťany... "Papež popřel existenci pekla, píše italský list. Hříšné duše podle něj zmizí"Zdroj: https://www.lidovky.cz/svet/peklo-neexistuje-hrisne-duse-po-smrti-mizi-papez-poprel-peklo-pise-italsky-list.A180330_114113_ln_zahranici_ele Zatím a někdy zasejc :)))
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Neprihlaseny v Neděle, 30. leden 2022 @ 00:18:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | No když si čtu Genesis 1 a 2, tak Bůh se tam jakoby chlubí, jak je šikovný, jaký je pašák. Nebo ten, kdo to popisuje. Což ovšem těžko mohl někdo popisovat, když ještě nikdo nežil. Takže spíše to je chlubení Boha. No a když se chlubí, co všechno tvoří a jaký je z toho užitek, tak mi do toho právě nezapadá tvoření pekel nebo mučících místností. Protože to by bylo selhání Boha. Dvě selhání. První selhání, že něco vyrobil tak špatně, že se to podělalo a druhé selhání, že místo aby to opravil, tak nevydržel s nervama a mstí se. Jinak v té Bibli je evidentní lokální Bůh. Nepíše se tam o vesmíru, ale jen o de facto Sluneční soustavě, když to přeložím do současného jazyka. No jakoby se chlubil lokální Bůh Sluneční soustavy před jinými Bohy jiných soustav. Já vím, je to spekulace, ale z Bible to tak je znát. Bůh Bible je něco jako kmenový náčelník až starosta sluneční soustavy. Tzn. stvořil denní a noční světlo, Slunce, Měsíc. No a tento náš lokální Bůh má možná nadřazeného dalšího Boha. Boha galaxie. Ten má na starosti miliardy planet. No a pak je ještě Bůh nadkupy galaxií. :-) A pak je Bůh celého vesmíru. A možná i další Bohové jiných vesmíru. Každopádně Bůh Bible je lokální a je omezen i časem. Není pánem času, protože nepředvídá. Neví, jak věci dopadnou, proto dělá zkoušky, pokusy. Když předpovídá budoucnost, tak se často plete, viz druhý příchod JK. Zkrátka je to omylný Bůh, co se rád chlubí. Zřejmě před jinými bohy. No a že se mu jeho organismy na jeho planetě podělaly a on nevydržel s nervama a mučí je - tím by se asi ostatním bohům dalších soustav a galaxií těžko mohl chlubit :-) |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Neděle, 30. leden 2022 @ 13:47:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jehova bude asi mladší generace nasraných bohů, Uranos by si ho namazal na chleba!
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 30. leden 2022 @ 13:42:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nemohoucí
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Neděle, 30. leden 2022 @ 13:46:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | A ty si slepejš? :)
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 30. leden 2022 @ 19:06:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nemohoucí ty jsi vážně postižený na mozku. Pokud jsem dáš zprávu, že papež popřel peklo a vložíš sem odkaz kde si každý může přečíst, že se nic takového nestalo, ale že se jen jedná o snahu vyvolat zájem číst hovadiny, kde se pak může každý dočíst:
Katolická tisková agentura poukázala na to, že Scalfari pochybil i v roce 2013, kdy po vydání jiného článku o papeži sám přiznal, že některé z citovaných slov „papež František neřekl doslova“.
Tak se ptám, proč to sem vůbec dáváš. Má to nahradit tvůj vědomostní deficit? |
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Neděle, 30. leden 2022 @ 19:33:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Máš smůlu, ten článek měl i podporu a i papež Jan Pavel 2 řekl něco podobného:
|
]
Re: Zamyšlení o věčném trestu (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Neděle, 30. leden 2022 @ 19:34:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Čili papežové přesně jdou cestou, kterou jsem popsal:
1) peklo je metafora a není to bolest typu ohnivého jezera, jak sliboval Ježíš
2) peklo je jen metafora
3) duše hříšníků zmizí
4) všichni budeme v nebi
Cesta nastoupena. Viz. výše i s doklady a odkazy. Zatím a někdy :))))
|
]
|
|
|
|