1 I viděl jsem šelmu vystupující z moře, kteráž měla sedm hlav a deset rohů. A na rozích jejích deset korun, a na hlavách jejích jméno rouhání.
2 Byla pak šelma ta, kterouž jsem viděl, podobná pardovi, a nohy její jako nedvědí, a ústa její jako ústa lvová. I dal jí drak sílu svou, a trůn svůj, a moc velikou.
3 A viděl jsem, ano jedna z hlav jejích jako zbitá byla až na smrt, ale rána její smrtelná uzdravena jest. Tedy divivši se všecka země, šla za tou šelmou.
4 A klaněli se drakovi, kterýž dal moc šelmě; a klaněli se šelmě, řkouce: Kdo jest podobný té šelmě? Kdo bude moci bojovati s ní?
5 I dána jsou jí ústa mluvící veliké věci a rouhání, a dána jí moc vládnouti za čtyřidceti a dva měsíce.
6 Protož otevřela ústa svá k rouhání se Bohu, aby se rouhala jménu jeho, i stánku jeho, i těm, kteříž přebývají na nebi.
7 Dáno jí i bojovati s svatými a přemáhati je; a dána jí moc nad všelikým pokolením, nad rozličným jazykem, i nad národem.
8 Protož klaněti se jí budou všickni, kteříž přebývají na zemi, jichžto jména nejsou napsaná v knihách života Beránka, toho zabitého od počátku světa.
9 Má-li kdo uši, slyš.
10 Jestliže kdo do vězení povede, do vězení půjde; zabije-li kdo mečem, musí mečem zabit býti. Zdeť jest trpělivost a víra svatých.
11 Potom viděl jsem jinou šelmu vystupující z země, a měla dva rohy, podobné rohům Beránkovým, ale mluvila jako drak.
12 Kterážto všecku moc první šelmy provozuje před tváří její; a působí to, že země i ti, kteříž přebývají na ní, klanějí se šelmě té první, jejížto rána smrtelná uzdravena byla.
13 A činí divy veliké, takže i ohni rozkazuje sstupovati s nebe na zem před obličejem mnohých lidí.
14 A svodí ty, jenž přebývají na zemi, těmi divy, kteréžto dáno jí činiti před obličejem šelmy, říkající obyvatelům země, aby udělali obraz šelmě, kteráž měla ránu od meče, a ožila zase.
15 I dáno jí, aby dáti mohla ducha tomu obrazu šelmy, aby i mluvil obraz šelmy, a aby to způsobila, kteřížkoli neklaněli by se obrazu šelmy, aby byli zmordováni.
16 A rozkazuje všechněm, malým i velikým, bohatým i chudým, svobodným i v službu podrobeným, aby měli znamení na pravé ruce své, aneb na čelích svých,
17 A aby žádný nemohl kupovati ani prodávati, než ten, kdož má znamení aneb jméno té šelmy, anebo počet jména jejího.
18 Tuť jest moudrost. Kdo má rozum, sečtiž počet šelmy. Nebo jest počet člověka, a jestiť počet ten
šest set šedesáte a šest.
Zjevení Janovo 14
1 Tedy pohleděl jsem, a aj, Beránek stál na hoře Sion, a s ním sto čtyřidceti a čtyři tisíců majících jméno Otce jeho napsané na čelích svých.
2 A slyšel jsem hlas s nebe, jako hlas vod mnohých, a jako hlas hromu velikého. A hlas slyšel jsem, jako těch, kteříž hrají na harfy své.
3 A zpívali jakožto píseň novou, před trůnem, a před čtyřmi zvířaty, a před starci, a žádný nemohl se naučiti té písni, jediné těch sto čtyřidceti a čtyři tisíce, kteříž jsou koupeni z země.
4 Totoť jsou ti, kteříž s ženami nejsou poskvrněni; nebo panicové jsou. Tiť jsou, jenž následují Beránka, kamž by koli šel; tiť jsou koupeni ze všech lidí, prvotiny Bohu a Beránkovi.
5 A v ústech jejich není nalezena lest; neboť jsou bez úhony před trůnem Božím.
6 I viděl jsem jiného anděla letícího po prostředku nebe, majícího evangelium věčné, aby je zvěstoval těm, jenž bydlí na zemi, a všelikému národu, i pokolení, i jazyku, i lidu,
7 Řkoucího velikým hlasem: Bojte se Boha, a vzdejte jemu chválu, neboť přišla hodina soudu jeho; a klanějte se tomu, kterýž učinil nebe i zemi i moře i studnice vod.
8 A jiný anděl letěl za ním, řka: Padl, padl Babylon, město to veliké, nebo vínem hněvu smilství svého napájelo všecky národy.
9 A třetí anděl letěl za nimi, pravě velikým hlasem: Bude-li se kdo klaněti šelmě a obrazu jejímu, a vezme-li znamení její na čelo své aneb na ruku svou,
10 I tenť také bude píti víno hněvu Božího, víno, pravím, kteréž jest vlito do kalichu hněvu jeho; a trápen bude ohněm a sirou před obličejem andělů svatých a před obličejem Beránka.
11 A dým muk jejich vstoupíť na věky věků, a nebudouť míti odpočinutí dnem i nocí ti, kteříž se klanějí šelmě a obrazu jejímu, a jestliže kdo přijme znamení jména jejího.
12 Tuť jest trpělivost svatých, tu jsou ti, kteříž ostříhají přikázání Božích a víry Ježíšovy.
13 I slyšel jsem hlas s nebe, řkoucí ke mně: Piš: Blahoslavení jsou od této chvíle mrtví, kteříž v Pánu umírají. Duch zajisté dí jim, aby odpočinuli od prací svých, nebo skutkové jejich následují jich.
14 I pohleděl jsem, a aj, oblak bělostkvoucí, a na tom oblaku seděl podobný Synu člověka, maje na hlavě své korunu zlatou a v ruce své srp ostrý.
15 A jiný anděl vyšel z chrámu, volaje hlasem velikým na toho, kterýž seděl na oblaku: Pusť srp svůj a žni; nebť jest přišla tobě hodina žni, nebo již dozrala žeň země.
16 I spustil ten, kterýž seděl na oblaku, srp svůj na zem, a požata jest země.
17 A jiný anděl vyšel z chrámu toho, kterýž jest na nebi, maje i on srp ostrý.
18 Opět vyšel jiný anděl z oltáře, kterýž měl moc nad ohněm, a volal křikem velikým na toho, jenž měl srp ostrý, řka: Pusť srp svůj ostrý, a zbeř hrozny vinice zemské; neboť jsou uzrali hroznové její.
19 I spustil anděl srp svůj na zemi, a sebral vinici země, a vmetal hrozny do jezera velikého hněvu Božího.
20 I tlačeno jest jezero před městem, a vyšla krev z jezera až do udidl koňům za tisíc a za šest set honů.
Tedy se budou všichni klanět té druhé šelmě a jejímu obrazu (soše, symbolu...), a kdo ne, nebude moct nakupovat ani prodávat. Takové omezení jsme nedávno zažili, ale pouze pokud někdo neměl na sobě roušku. Příští podvody a utlačování lidí však budou drsnější, a zároveň rafinovanější. Např. digitalizace všeho, s robotizací, nejnovějšími technologiemi atp., dává mnoho možností, ale také velký prostor ke zneužití a různému omezování lidí na jejich ještě zbývajících právech. Již nyní se po řadu let sbírají data o každém člověku na světě...
Tento celosvětový podvod bude spravedlivě potrestán Tím, kdo vytvořil Nebe, Zemi, Moře i prameny vod. O tom více např. zde:
Zjevení Janovo 16
1 I slyšel jsem hlas veliký z chrámu, řkoucí sedmi andělům: Jděte, vylijte sedm koflíků hněvu Božího na zemi.
2 I šel první anděl a vylil koflík svůj na zemi, i vyvrhli se vředové škodliví a zlí na lidech, majících znamení šelmy, a na těch, kteříž se klaněli obrazu jejímu.
3 Za tím druhý anděl vylil koflík svůj na moře, a učiněno jest jako krev umrlého, a všeliká duše živá v moři umřela.
(potom následují další Boží tresty)
Proto nám dal Nejvyšší tyto informace předem, abychom se nenechali svést. Pro nás všechny lidi na světě je důležité toto:
12 Tuť jest trpělivost svatých, tu jsou ti, kteříž ostříhají přikázání Božích a víry Ježíšovy.
Tedy se jedná o to, čemu a komu věříme, nikoliv o to, kam se řadíme. Ještě zbývá poslední čas osobně přijmout Boží Milost a objevit Boží Záchranu před spravedlivým Soudem. Někteří už pochopili, některým to ještě dojde, ale není dobré otálet, tak jako třeba Lót před vyvedením ze Sodomy (dodnes tam jsou sirné koule k nalezení).
Přikázání a všecky důležité informace najdeme v Písmu, mezi lidmi je pak spousta domněnek, které nám všem hrozí, že nás svedou, abychom se neřídili pravým Slovem Nejmoudřejšího. Desatero bylo dáno Izraelcům na Sínaji, když je Mojžíš měl vést z Egypta do zaslíbené země. Mojžíš je dostal na kamenných deskách spolu se Zákonem a dalšími nařízeními. Věrným bylo zaslíbeno, že budou mít šťastný život. Také před nimi Vládce Nebe a Země učinil mnoho zázraků - např. je provedl Rudým mořem, dal jim vodu ze skály, chléb z Nebe, vítězství nad Jerichem atd.
Kdo dnes dodržuje Desatero, dostává nebeské Požehnání, tj. velké štěstí v tomto životě. Je to pak velká radost, takto chodit s nebeským Králem - je to osobní věc, málokdo to zažívá. Za dobré i zlé skutky dostáváme všichni spravedlivou odplatu. Když uděláme chybu a pak se zachováme správně, dostaneme odpuštění, vnitřní pokoj, a dřivější radost se zase vrací. V Božích zákonech je stanoveno, co je dobré a zlé, ale zároveň je vždy možnost nápravy. O té se mluví v celém Písmu.
Z malého hříchu vznikají doslova katastrofy, podobně jako když naši prapředkové Adam s Evou udělali první malinkou chybu. Aby se nám chyby a hříchy nehromadily, jakože někteří jsou tak zavaleni lidskými problémy, že už neví, jak z toho ven, je tu vždy šance - Boží náruč se Záchranou skrze Božího Syna - ten byl za nás utrápen na kříži, pohřben, a vstal z mrtvých. Protože Abraham uvěřil Stvořiteli, dostal přičtenou spravedlnost a Požehnání. To samé pro nás - z víry také dostáváme spravedlnost a Požehnání, ovšem pokud hřešíme, tuto víru popíráme. Tedy smylem je nečinit nic zlého. K tomu nám pomáhá Nejvyšší, abychom se dostávali do souladu s Ním, a abychom rozlišovali, co je dobré a zlé podle Písma. Potom se můžeme těšit na šťastný život. V Písmu si můžeme přečíst, jak vysoce pozorně pečoval Nejvyšší o Izraelity a opatroval je jako "zřítedlnici Jeho oka" - stejnou péči má i pro nás všechny. Také nás vychovává tak jako kdysi Izraelity. Proto je dobré v Písmu poznávat vývoj Jeho vztahu s nimi, a tak se učit v rámci toho dnešního vztahu. V Písmu se mluví mnoho o věrnosti, nevěrnosti a Spravedlnosti, ale také o Boží Lásce a Milosrdenství pro ty, kdo litují svých chyb. To všechno nám pomáhá, aby se nám vyřešily různé problémy a těžkosti a abychom se měli stále lépe - což nám však lidi nemohou nabídnout, i když je spousta různých lidských radostí a řešení na problémy... Pokud si představíme něco hezkého, co by se nám líbilo, co by si kdo přál, potom Boží Milost a Požehnání přesahuje všechny naše představy - je to něco ještě mnohem lepšího a je to tu pro nás všechny tady a teď. Kéž vám toto pomůže.