Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 231, komentářů celkem: 429566, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 556 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116496210
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC
Vloženo Středa, 21. prosinec 2005 @ 09:30:55 CET Vložil: Bolek

Svědectví poslal Standa

Rád bych Vás seznámil s článkem (staršího data), který doplňuje a navazuje na svědectví, která byla nedávno zveřejněna na portálu GS v souvislosti s činností Papeže a římskokatolické církve. Přál bych si, aby tento článek byl vnímán v přátelském duchu a touze po poznání s tím, že nebude záměrně zpochybňován a snižován (co když je to jinak, kde je pravda, kdo má pravdu atd., atd.). Mým cílem nebylo a není vytvářet nepřátelství a nenávist, ale vydávat svědectví. Svědectví a zkušenosti jsou totiž poučením, živou vodou pro zdravý růst a vývoj v každé církvi nebo křesťanském společentví. Pravé křesťanství je založeno na lásce, odpoušení i naději. Pravý křesťan, církve nebo křesťanská společenství nalézají ve svých činnostech a povahách mimo dobré práce a ovoce, také hříšnosti a chyby. Tyto hříšnosti a chyby by si měli bez jakýchkoliv potíží přiznat a následně je řešit. Přál bych si, abychom se všichni našemu Pánu plně otevřeli a odevzdali mu svá srdce. Jen tak nás může naplnit svým duchem a  mocí. Jen tak s ním můžeme být jedno. S přáním lásky a Božího požehnání Standa.  __________________________________________________________

Ekumenická role katolicismu
V současné době jsme svědky nových lidských pokusů o sjednocení lidstva. V rámci tohoto globalizačního procesu dochází nejen k ekonomickému a politickému propojení světa, ale vznikají také pokusy o náboženské sjednocení a vznik tzv. nové "spirituality" - jakéhosi univerzálního náboženství. Touto problematikou se velmi podrobně a fundovaně zaobírá nová a rozsáhlá publikace známého křesťanského spisovatele Dave Hunta "Occult Invasion" (Okultní invaze, 1998). Kniha navazuje na jiný bestseller stejného autora "The Seduction of Christianity" (Svedení křesťanství). Okultní invaze však studuje problematiku v mnohem širších souvislostech a ukazuje na některá reálná nebezpečí svedení, která hrozí křesťanům posledních dnů. Velice zajímavé je věnování knihy:
"Tato kniha je věnována s láskou a velikou vděčností sedmi tisícům Páně, kteří nepoklekli před Baalem dneška (1. Král. 19,18) a nepodlehli ekumenické ochotě ke kompromisům a účelnosti, nýbrž zůstali věrní svému Pánu a jeho Slovu."
O tom, že cílem ekumenického hnutí není pouhé sbližování mezi jednotlivými církvemi a denominacemi uvnitř křesťanství, velice přesvědčivě ukazuje krátký výňatek a citace z výše uvedené knihy Okultní invaze. Kniha obsahuje veliké množství informací a citací z hodnověrných zdrojů. Zájemcům o hlubší studium této problematiky můžeme zapůjčit německý překlad knihy. (sr)

Je muslimský Alláh totožný s Bohem Bible?

Papež a římsko-katolická církev očekávají, že budou hrát při oslavách tisíciletí vedoucí úlohu. Po soukromém setkání (již pátém) s Jassirem Arafatem dne 19. listopadu 1996 řekl Arafat reportérům, že pozval papeže k oslavám roku 2000 do Betléma a papež pozvání přijal. "Pozval jsem Jeho svatost, aby s námi oslavil rok 2000 našeho Ježíše Krista", řekl Arafat.
"Našeho Ježíše Krista?" Má být narození Ježíše Krista slaveno společně s muslimy, kteří učí, že Ježíš není Boží Syn, popírají Jeho Božství, Jeho smrt na kříži za naše hříchy, a také tvrdí, že na jeho místě zemřel někdo jiný, místo toho, že On zemřel na našem místě? Toto je současný směr ekumény Říma. Druhý Vatikánský koncil staví muslimského Alláha, pohanského boha, na úroveň Boha Bible.
Roku 1985 řekl papež před muslimy v Bruselu: "Křesťané a muslimové, vzájemně se setkáváme ve víře v jednoho Boha... a usilujeme o to... uvést učení našich platných svatých knih do praxe." Islámský Alláh (bůh měsíce) byl dlouho předtím, než se narodil Mohamed, hlavním bůžkem v Kaabě (svatyně v Mekce - pozn. red.). Alláh není bohem Bible, a o to méně může nějaký křesťan doporučovat učení Koránu, které nabádá k "džihádu" (svaté válce) proti všem, kteří nepatří k muslimům. V Koránu se uvádí, že Alláh není otcem a nemá žádného syna...
Během společného setkání papeže s muslimskými vůdci v západní Africe v roce 1993 nabádá papež "křesťany, muslimy a animisty (lidé vyznávající prvotní pohanské kulty a víru v duchy - pozn. red.), aby respektovali náboženské přesvědčení jiných..." Jak je možné respektovat přesvědčení jiných, které uvádí v klam a okultní spojení s démony? Bibli je vzdálené jakékoli nabádání k "respektu" vůči pohanským náboženstvím, nýbrž mnohem více je odsuzuje. Avšak katolicismus byl vždycky dobrým partnerem pohanství.

Odvěká moudrost ve východních náboženstvích?

Jan Pavel II. nezastupuje své přehnaně tolerantní postavení pouze vůči islámu, ale také vůči buddhismu a všem jiným náboženstvím. Papež připisuje tibetsko-buddhistickému učení o józe [skrze něž se stává každý člověk bohem] od svého zvláštního přítele dalajlámy zvláštní sílu, která vytváří "duchovní energii jdoucí do hloubky" a nastolující "nové klíma pokoje". To samé tvrdí o modlitbách léčitelů, spiritistů a každém jiném náboženství. V jednom článku Los Angelského Timesu se píše:
"V jednom buddhistickém klášteře v Bangkoku si papež Jan Pavel II. zul své boty a posadil se tiše a slavnostně vedle nejvyšších patriarchů thajských buddhistů... Vrchní římsko-katolický pastýř pak chválil "odvěkou a důstojnou moudrost" asijských náboženství."
Představte si apoštola Petra, jak se účastní buddhistického rituálu v chrámu a jak chválí buddhistickou moudrost! Nebo si představte apoštola Pavla, jak říká posluchačům z řad hinduistů - tak jako Jan Pavel II. během své cesty po Indii - že nepřišel proto, aby jim přinesl nějaké nové učení, ale proto, aby se "poučil z [jejich] bohatého duchovního dědictví, a že je potřeba, aby svět ctil indický "duchovní pohled lidí"! První křesťané by tedy nezemřeli jako mučedníci, kdyby tímto způsobem přijímali pohanské rituály Říma.
Během své řeči před šintoisty a buddhisty v Tokiu v roce 1981 chválil Jan Pavel II. moudrost jejich starých náboženství, která inspirovala k tomu, "aby v každém člověku viděli přítomnost boží... [Jako zástupce Krista] vyjadřuji svou radost z toho, že vám bůh přidělil tyto dary" - jak neskutečná výpověď vzhledem k omylům a praktikovanému okultismu šintoistů a buddhistů! V Togo v roce 1985 jásal papež nad tím, že se " poprvé modlil s animisty". Je to velmi trpké utvrzovat lidi v jejich temnotě. Ptám se, jak by papež zodpověděl otázku apoštola Pavla: "... Co má společného spravedlnost s nepravostí? A jaké spolužití světla s temnotou? Jaký souzvuk Krista s Beliálem? Jaký podíl věřícího s nevěřícím? Jaké spojení chrámu Božího s modlami? My jsme přece chrám Boha živého. Jak řekl Bůh: 'Budu přebývat a procházet se mezi nimi, budu jejich Bohem a oni budou mým lidem.'" (2. Korintským 6, 14-16)

Skutečná podstata ekumenického hnutí

Jan Pavel II. vysvětlil, že "2. Vatikánský koncil přijal..., že v různých náboženských tradicích je něco opravdového a dobrého, semeno slova. To povzbudilo učedníky Krista k odkrývání bohatství, které velkorysý Bůh rozdělil mezi národy". Pokuste si představit Mojžíše, jak doporučuje národu Izrael "odkrývat bohatství", která jsou k nalezení v náboženstvích pohanských národů, které je obklopovaly a které sloužily bůžkům! Jeden katolický kritik podivuhodného ekumenismu své církve píše:
"Původně šlo ekuméně o jednotu mezi křesťany. Avšak nyní se snaží čím dál, tím více o... jednotu všech náboženství, jak křesťanů, tak nekřesťanů. 19. května 1964 zřídil Pavel VI. oficiálně sekretariát pro nekřesťany..., který sehrál důležitou úlohu během posledních dvou sezení 2. Vatikánského koncilu... O několik měsíců později objasnil Msgr. Wojtyla [pozdější papež Jan Pavel II]: "Touha po jednotě křesťanů je shodná s otázkou touhy celého lidstva... Toto vede k postoji církve vůči ostatním náboženstvím, které se zakládá na úctě k jejich duchovním hodnotám... a vychází vstříc náboženstvím jako je islám, buddhismus a hinduismus..."
Je nutné ještě jednou zdůraznit, že v Bibli se neobjevuje žádný případ uznání "duchovních hodnot" falešných náboženství! Tato náboženství jsou naopak odhalována jako nástroje satana. Okultismus a démonická temnota, která oslepuje a vězní příslušníky papežem chválených náboženství, by měla být odhalena a mělo by jim být zvěstováno evangelium, místo toho, aby se je utvrzovalo v jejich mylné víře, čímž jsou vedeni ještě hlouběji do zatracení. Přání ekumenické jednoty vede k rozkladu skrze falešné kompromisy. Smutné na tom je, že vedoucí evangelikálové chválí papeže a vyzývají k partnerství s Římem.


"Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC" | Přihlásit/Vytvořit účet | 27 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Středa, 21. prosinec 2005 @ 10:36:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Diky Stando za vyborny clanek,

Je potrebny zvlaste ted, kdy mnohym neni ani jasne, ze Mohamed byl falesny prorok.

zdravi
reformovany



Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: Ucednik (ucednik@seznam.cz) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 11:06:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díky moc Stando za tento zajímavý článek,
Occult Invasion" a "The Seduction of Christianity" jsou podle mne velmi poučné.

Je dobré toto říkat v dnešní době a západní civilizaci, která je plna korektnosti vůči falešným učením. Je určitě správné mít úctě a lásce lidi podléhající těmto falešným učením, ale je třeba se také velmi rázně distancovat od těchto učení.

s přáním pokoje

Ucednik



Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 21. prosinec 2005 @ 12:01:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji Vám bratři za podporu. Moc bych si přál, aby tento článek našel pozitivní ohlas,
uznání a pochopení u našich římskokatolických bratří. Srdečně Vás zdraví Standa.



Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: Veritas (_veritas@inmail.sk) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 12:25:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Možno rypnem, ale dávam do pľacu môj postreh.

Čo vlastne chcete, aby katolíci robili?
Keď Rím so zbraňou v ruke chránil svoje náboženstvo proti moslimom - bolo zle nedobre - vyťahuje sa to kde sa dá proti KC.
Teraz, keď sa Rím snaží nie krvavou cestou riešiť veci ale skôr priateľskou - je zle tiež a tiež sa to prezentuje ako negatívum.

Tak čo teda? Čo chcete?

Vydávať svedectvo a sedieť pri tom pri PC je jedna vec a rokovať a rozprávať sa s nekresťanmi a ponúkať priateľské riešenia priamo v teréne je vec druhá.

Váš Veritas.
;)



Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: Ucednik (ucednik@seznam.cz) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 12:59:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přeji pěkný den Veritasi,
nikdo tady nevolá po krvi, to by byl samozřejmě velmi nekřesťanský postoj.
Myslím, že dobře chápeš rozdíl mezi mírovým soužitím, láskou k bližnímu bez rozdílu vyznání a jasným postojem k víře. Nemáme přece právo relativizovat Hospodina přirovnáním k novodobým Baalům. Myslím, že slova jsem žárlivě milující Bůh znamenají mimo jiné že nestrpí toto naše chování. Pokud Vatikan chce naplňovat opravdu křestanský odkaz nemůže chodit se světem a praktikovat světskou diplomacii, ale měl by chodit s Bohem a hlásat Boží pravdu bez ohledu na to jak je to komu milé.
Nemohu si pomoci, ale já vidím hlavně to chození se světem. Nejde jen o vztah k muslimům a jiným pohanům. Jde například o to, že Vatikán uznává evoluci - byla tedy smrt před hříchem?.....

s úctou a přáním pokoje

Učedník


]


Re: Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: Veritas (_veritas@inmail.sk) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 13:13:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Požehnaný deň!

Priateľu, dobré postrehy, páčia sa mi.
Ovšem, ako katolík (a teda aj človek, čo viac vidí do KC, kedže som jej členom), môžem zodpovedne vyhlásiť, že KC nijako neustupuje z náuky Kristovej.
Ba častokrát vidíme, že ide proti svetu a je za to aj patrične osočovaná...
Pápež JPII. pevne stál na vierouke Pána Ježiša, nepoľavil v ničom, skôr mnohé veci udržal v medziach morálky a dobrých mravov.

Ale uznaj, cestovať môže. A keďže kresťanstvo hlása úctu ku každému človeku, to aj robí: na svojich cestách majú Pápeži veľkú úctu k tradíciám tej-ktorej krajiny.

Je to podobne ako keby si prišiel ku mne na návštevu a ja ti ponúknem jedlo, ktoré nenávidíš. Ale keďže vidíš, že ja som Ti jedlo pripravil z lásky a že Ti ponúkam to najlepšie, čo doma mám, tak aby si mi prejavil úctu, aspoň si odštipneš.
Ale neznamená to, že od dnešného dňa to ho budeš každodenne jedávať.
Ber to ako príklad.

Pápeži rôznymi gestami dávajú najavo svoju úctu ľuďom, aj keď sú inoveriaci. Ale nič nevynechávajú z kresťanskej náuky, ba ani nič do kresťanskej náuky od nekresťanov neaplikujú...

A potom otázka evolúcie - je to na dlhší rozhovor a je mimo tejto témy.

S pozdravom Veritas.


]


Re: Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 21. prosinec 2005 @ 14:32:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pápež JPII. pevne stál na vierouke Pána Ježiša, nepoľavil v ničom, skôr mnohé veci udržal v medziach morálky a dobrých mravov.
Pokud podle Tvého tvrzení stál Jan Pavel II
na vierouke Pána Ježiša a nepol´avil v ničom i v případech které byly uvedene v článku, musím na to reagovat. Takové tvrzení nemá s pravdou a učením Pána Ježíše nic společného. Je to vrchol cynismu a plivnutí pravdě do očí.
S pozdravem Standa.


]


Re: Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: Veritas (_veritas@inmail.sk) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 14:59:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prosím, ukáž mi, v čom poľavil a ako sa to prejavilo v katolíckej teológii a viere.

Znamená to, že ak si chcel uctiť ľudí iného vierovyznania napr. "V jednom buddhistickém klášteře v Bangkoku si papež Jan Pavel II. zul své boty a posadil se tiše a slavnostně vedle nejvyšších patriarchů thajských buddhistů..."
tak teraz všetci katolíci, musia, na základe vyhlásenej buly od Pápeža vzdávať úctu budhistickým patriarchom...?!?!

Pozri, keby si Ty býval v chlieve a ja v paláci a chceli by sme sa vzájomne spoznať a navzájom sa v mieri rešpektovať a pozval by si ma do svojho príbytku - medzi ošípané a mne by na Tebe záležalo, určite by som tam išiel. A sadol si aj vedľa tvojich svíň. Z úcty k Tebe by som to urobil.
Ale určite by som do svojho paláca nenasťahoval ošípané (svine).

A podotýkam, že pápež je obyčajný človek - osoba z mäsa a kostí - a ako človek môže dať úctu blížnemu akokoľvek sa mu bude zdať vhodné.

Pápež je nástupcom Krista na zemi. Nechodil vari aj Kristus k pohanom?
V dobe Krista bolo nemysliteľné, aby sa žid rozprával so samaritánom. Bola by to neslíchaná drzoť a obrovské pohoršenie.
A čo urobil Ježiš? Okrem príkladu o milosrdnom samaritánovi urobil voči vtedajším zvyklostiam niečo neodpustiteľné...
Nadviazal rozhovor so samaritánkou pri studni.

Zľavil Kristus zo svojich nárokov?
Pápež nadviazal komunikáciu s nekresťanmi. Zľavil tým z nárokov vierouky?!

Pekný deň!
V pokoji Veritas.


]


Re: Pro Veritase (Kdo chce vidět a slyšet, tak vidí a slyší) (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 21. prosinec 2005 @ 15:24:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prosím, ukáž mi, v čom poľavil a ako sa to prejavilo v katolíckej teológii a viere.
_____________________________________
Během společného setkání papeže s muslimskými vůdci v západní Africe v roce 1993 nabádá papež "křesťany, muslimy a animisty (lidé vyznávající prvotní pohanské kulty a víru v duchy - pozn. red.), aby respektovali náboženské přesvědčení jiných..." Jak je možné respektovat přesvědčení jiných, které uvádí v klam a okultní spojení s démony? Bibli je vzdálené jakékoli nabádání k "respektu" vůči pohanským náboženstvím, nýbrž mnohem více je odsuzuje. Avšak katolicismus byl vždycky dobrým partnerem pohanství.

Odvěká moudrost ve východních náboženstvích?

Jan Pavel II. nezastupuje své přehnaně tolerantní postavení pouze vůči islámu, ale také vůči buddhismu a všem jiným náboženstvím. Papež připisuje tibetsko-buddhistickému učení o józe [skrze něž se stává každý člověk bohem] od svého zvláštního přítele dalajlámy zvláštní sílu, která vytváří "duchovní energii jdoucí do hloubky" a nastolující "nové klíma pokoje". To samé tvrdí o modlitbách léčitelů, spiritistů a každém jiném náboženství. V jednom článku Los Angelského Timesu se píše:
"V jednom buddhistickém klášteře v Bangkoku si papež Jan Pavel II. zul své boty a posadil se tiše a slavnostně vedle nejvyšších patriarchů thajských buddhistů... Vrchní římsko-katolický pastýř pak chválil "odvěkou a důstojnou moudrost" asijských náboženství."
Představte si apoštola Petra, jak se účastní buddhistického rituálu v chrámu a jak chválí buddhistickou moudrost! Nebo si představte apoštola Pavla, jak říká posluchačům z řad hinduistů - tak jako Jan Pavel II. během své cesty po Indii - že nepřišel proto, aby jim přinesl nějaké nové učení, ale proto, aby se "poučil z [jejich] bohatého duchovního dědictví, a že je potřeba, aby svět ctil indický "duchovní pohled lidí"! První křesťané by tedy nezemřeli jako mučedníci, kdyby tímto způsobem přijímali pohanské rituály Říma.
Během své řeči před šintoisty a buddhisty v Tokiu v roce 1981 chválil Jan Pavel II. moudrost jejich starých náboženství, která inspirovala k tomu, "aby v každém člověku viděli přítomnost boží... [Jako zástupce Krista] vyjadřuji svou radost z toho, že vám bůh přidělil tyto dary" - jak neskutečná výpověď vzhledem k omylům a praktikovanému okultismu šintoistů a buddhistů! V Togo v roce 1985 jásal papež nad tím, že se " poprvé modlil s animisty". Je to velmi trpké utvrzovat lidi v jejich temnotě. Ptám se, jak by papež zodpověděl otázku apoštola Pavla: "... Co má společného spravedlnost s nepravostí? A jaké spolužití světla s temnotou? Jaký souzvuk Krista s Beliálem? Jaký podíl věřícího s nevěřícím? Jaké spojení chrámu Božího s modlami? My jsme přece chrám Boha živého. Jak řekl Bůh: 'Budu přebývat a procházet se mezi nimi, budu jejich Bohem a oni budou mým lidem.'" (2. Korintským 6, 14-16)


]


Re: Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: Ucednik (ucednik@seznam.cz) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 14:56:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
I Tobě požehnaný den Veritasi,
děkuji i já oceňuji Tvou snahu a vysvětlení pozic KC a vážím si toho.
Přesto, ač to činím nerad, nemohu s tebou souhlasit. Nechci znovu opakovat již dřívě vyřčené fakta na různých místech zde na GS.Oceňuji postoj papeže v otázce registrovaného partnerství, ochrana nenarozeného dítěte, upozorňování na mnohá lidská utrpení způsobená jinými lidmi. Oceňuji, že se Vatikán snaží jít proti světskému proudu v oblasti morálky a odporu proti konzumu....V tom má ŘKC mou plnou podporu a díky za tento ve světě spíše osamocený hlas.
Jak si mohu vykládat heslo JPII celý Tvůj, když není adresováno našemu Bohu, ale lidské bytosti Marii. Já také Marii obdivuji, byla to určitě pokorná a Bohu odevzdaná žena s radostí plnícíc Boží vůli a možná byla i nejpříkladnější křesťanka. Nebyla a není královna nebes vyňatá z hříchu....Promiň nechci se opravdu opakovat.
O.K. evoluci a postoj k ní teď neřešme.
K Tvému podobenství.O návštěvě a nabýdnutém jídle.
Zkus si představit, že přijdeš ke mě na návštěvu a já Tě zahrnu pohostinství protože chci být Tvým přítelem. Jsem dobrý člověk ale má to háček, jídlo i dárky které ti nabízím jsou kradené, uloupené, pochází zkrátka z nekalé činnosti. Já jsem však tak naivní , že to nevidím. Není Tvou křesťanskou poviností mě na to upozornit a odmítnout ve vší úctě dary a pohoštění?

s přáním pokoje

Ucednik


]


Re: Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: Veritas (_veritas@inmail.sk) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 15:10:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Priateľu Ucednik, ďakujem za peknú reakciu! Súhlasím s Tebou a s tým, čím nesúhlasíš Ty, v tom Ťa plne rešpektujem.

K tvojmu príbehu: v tomto prípade by som naozaj upozornil, že niečo je kradnuté. Ale určite by som z toh onevinil naivného (a asi aj oklamaného) človeka, čo mi to ponúka. Prijal by som ten dar, vysvetlil mu o čo ide ale tak, aby sme sa nestali nepriateľmi ale priateľmi...

A Totus tuus Jána Pavla II. Toto hovoria svetci - teda tí, pre Ktorých bol Kristus úplne všetkým:

Opravdivý sluha Máriin nemôže byť zatratený. (sv.Alfonz)

Život Panny Márie je poučením pre každého. (sv.Ambróz)

Ak sa úprimne staneme jej ctiteľmi, je isté, že prídeme do neba. (don Bosco)

Nepoznám v histórii Cirkvi pravého mariánskeho ctiteľa, ktorý by upadol do nejakého bludu. S Máriou sa neblúdi. (P.Rosso)

...ale o p. Márii sa tu tiež nechcem baviť, keďže téma je o inom...

Možno na záver ešte rečnícka otázočka:
Urobil niečo JPII. počas svojho pontifikátu zle? Aj napriek tomu, že vrúcne miloval p. Máriu?
Poškvrnil Boha? Zaprel Krista? Čo robil viac? Spájal alebo rozvracal...?

Pekný čas praje Veritas


]


Re: Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: Ucednik (ucednik@seznam.cz) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 16:24:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý bratře Veritasi,

k našemu společnému příběhu:
také bych nevinil a neosočoval toho bezelstného a oklamaného muže ani jej jinak neponižoval. Nicméně bych se cítil povinován mu s láskou a soucitem zdělit, že byl oklamán. Nevidím tam v tomto případě jinou cestu.

Nyní už mimo příběh:
Co je větší hodnota spasení všech našich bližních bez rozdílu a naplňování Božího plánu nebo snaha pomocí kompromisů dobře vycházet s lidmi podléhajícícmi bludu?

Matka Tereza byla bezpochyby soucitný člověk pomáhající těm nejposlednějším v té nejlepší víře.
Pokud jsou mé zdroje pravdivé přesto činila věci které jsou z křesťanského hlediska na pováženou např:
- křest umírajících pomocí prostěradel
namočených ve svěcené vodě
(to si opravdu myslela, že nevědomý křest
spasí ?)
- těmto ubohým umírajícícm lidem říkala jste-li
muslim, buďte lepší muslim, jste-li hindu
buďte lepší hindu... nehlásala skutečné
evangelium
Já si nemyslím, že by měla požadovat
konverzi, ale její křesťanskou poviností bylo
dát Těm lidem informaci

Totus tuus+křesťanské osobnosti: představ si, že jsem Beroiský křesťan a poměřuji hlásání Tvých a jejich učení o Marii písmem. Stále tam ale nenacházím nic co by toto učení potvrzovalo...

JPII: nechci jej nějak odsuzovat, věřím, že vše činil v dobré víře, ale nemohu akceptovat
- zasvěcení lidsta nebo světu Marii
- políbení Koránu
- legitimizace okultních a pohanský učení
(v reakcích na tento článek to
podrobněji uvádí Standa)
- jeho modlení se před soškou Marie,
jeho přesvědčení, že ona pouhá žena
odchýlilia atentátníkovu kulku a
zachránila zavání hlásáním bludu

Veritasi děkuji Ti moc za otevřený a vstřícný přístup k naší diskusi. Je mi nepříjemné Ti oponovat, ale nemohu jinak.

s úctou
Ucednik


]


Re: Pro Veritase (Skóre: 1)
Vložil: noname v Středa, 21. prosinec 2005 @ 19:18:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bratře Učedníku, omlouvám se, že se vměšuji do diskuze, ale přemýšlím o jedné věci. Ostatně na toto téma je i anketa. co je to blud ? Jak jej poznám ? Snadná odpověď je - studium Písma. V tom je trochu problém, protože to, co čtu si musím nějak vyložit a co když právě můj výklad (výklad mé církve ) je také bludem, přece můžeme se mýlit.
Rozuměj katolíci a protestanti se v některých otázkách vzájemně pokládají za bludaře. Kdo má ale pravdu. Je vůbec důležité toto vědět, co když ji mají obě strany. Bůh je přece mnohem větší a velkorysejší než my si umíme představit. Je vůbec naší věcí takto se vzájemně soudit ? Co když to je právě to, za co jednou souzeni budeme? Nevím, ptám se ???
S přáním pokoje Honza.


]


Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 19:09:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Myslím, že obranu Římu nikdo nevyčítá. Problém je že Řím svou víru se zbraní v ruce šířil, křtil pod pohrůžkou smrti, víru zneužíval k hromadění zisku atd. Nemluvě o tom, že na křižáckých výpravách nebyly pleněna jen muslimská města a vražděni jen muslimové, ale také východní křesťané. A paradoxně východní křesťané a muslimové měli mezi sebou lepší vztahy než s militantními a krutými západními křižáky.


]


Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: noname v Středa, 21. prosinec 2005 @ 12:52:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Což nemáme všichni jednoho Otce, nestvořil nás jeden Bůh ?



Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 21. prosinec 2005 @ 13:02:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, všichni máme jednoho Boha (Otce).
Souvisí Tvá odpověď s uvedený článkem? Není náhodou pokusem nenápadně přejít na jiné téma a k danému článku se raději nevyjadřovat? S přáním pokoje a porozumění Standa.


]


Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: noname v Středa, 21. prosinec 2005 @ 15:05:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stando.
Je to reakce na článek a myslím to tak jak jsem to napsal, vždyť se tady na toto téma už vede diskuze hodně dlouho. Já si opravdu myslím, že všichni máme jednoho Otce, akorát se podle to nechováme. Proto také vývody uvedené v úvodním článku nepokládám za příliš šťastné a nemohu s nimi souhlasit.
s přáním pokoje Honza.


]


Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Pátek, 23. prosinec 2005 @ 07:57:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Drahý Noname,

mluvíš o nesouzení, respektu, toleranci. Avšak II Vatikánský koncil, Nový katolický katechismus i Codex Iuris Canonici potvrzují starodávná učení řkc o tom, že jen katolická církev je v plnosti církví Kristovou a že jen v ní pokračuje apoštolská církev. II VK mluví sice o "odloučených bratřích", ale nikdy ne o "odloučených církvích". Tvá církev tedy může aspirovat na monopol neomylnosti a exkluzivní pravosti, nicméně protestant o tom pochybuje a odmítá to. Jinými slovy Tvá církev staví ostatní církve do vedlejší linie a tím je de facto klasifikuje jako nepravověrné, ale pokud někdo kritizuje jí, pak je to podle katolíků vždy buď:

- neznalost
- neláska
- nepochopení
atd.

Chápu to, neboť vím, že katolík má jak z CIC tak z Katechismu povinnost věřit řkc a srdcem přilnout k jejím ustanovením a učením. Zde je nutné hledat i kořen, proč katolík musí vždy a z principu odmítnout kritiku učení řkc. Je to podobné, jako když protestant vždy a z principu odmítne kritiku neomylnosti Boha. Pokud tedy vztahujete božské atributy (jako je neomylnost) na církev resp. papeže, je logické, že nemůžete žádnou kritiku uznat, s výjimkou toho, co uzná sama církev. Jste tedy, logicky, schopni uznat jen ty chyby, které uznal neomylný papež, ale víc nic. Nedivím se tomu. Vždyť kritika učení papeže je kritikou učení toho, koho – podle katolické víry – s neomylnou doktrinální autoritou zastupuje! Pokud by tomu bylo jinak, nemohli byste být řádnými katolíky.

Z tohoto důvodu bude lépe, když se v podstatě shodneme, že máme jiná východiska a z toho plyne, že i jinou víru, jinak chápeme spasení, Boha a tudíž jsme stoupenci odlišného náboženství, byť používáme velmi podobnou terminologii :-)

S pozdravem a přáním pokoje,

Pastýř


]


Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pátek, 23. prosinec 2005 @ 08:23:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Taková odpověď nemá chybu. Zaslouží si uznání a obdiv. Upřímně Ti za ni děkuji Pastýři (Aleši). Standa.


]


Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: noname v Pátek, 23. prosinec 2005 @ 10:54:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Příteli,
citace "Z tohoto důvodu bude lépe, když se v podstatě shodneme, že máme jiná východiska a z toho plyne, že i jinou víru, jinak chápeme spasení, Boha a tudíž jsme stoupenci odlišného náboženství, byť používáme velmi podobnou terminologii :-)"

Dovolím si jen doplnit, přesto věřím, že máme společný cíl a jednou dá-li Bůh se tam i shledáme.

K tomu úvodu, je mi líto, že chápeš takto. Monopol na pravdu se snaží mít obě církve, nebudu hodnotiti která víc. Já to beru tak, jsme křesťané a tvoříme jednu Kristovu církev, tuto církev tvoříme my, vzájemně odloučení bratři.
Víš, mě tolik naše rozdělení nevadí - k Pánu přece může vést více cest, tak proč je nenabídnout. Co mi ale vadí, je "nesnášenlivost" některých bratří vůči jinému názoru, to platí pro obě strany. Blíží se konec roku, Vánoce a tak mysleme těď jak zítra oslavíme Jeho narození a jaký dar mu můžeme přinést.
Přeji Ti požehnané svátky a Boží milost a požehnání v roce 2006. přeje Honza.



]


Což nemáme všichni jednoho Otce, nestvořil nás jeden Bůh ? (Skóre: 1)
Vložil: Ucednik (ucednik@seznam.cz) v Středa, 21. prosinec 2005 @ 13:16:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajisté máme, ale není pravda že nikdo nepřichází k Otci než skrze Ježíše Krista?

s přáním pokoje

Ucednik


]


Re: Což nemáme všichni jednoho Otce, nestvořil nás jeden Bůh ? (Skóre: 1)
Vložil: noname v Středa, 21. prosinec 2005 @ 14:36:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Klidně si můžeš vybrat - to už bude Tvoje rozhodnutí H.


]


Re: Čo vlastne chcete, aby katolíci robili? (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 21. prosinec 2005 @ 12:52:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přál bych si, aby katolíci robili to co jim říká vlastní svědomí a Boží slovo. Aby svá rozhodnutí provedli svobodně, s pomocí modlidby (modliteb) k našemu Pánu s tím, že jejich rozhodnutí bude v harmonii s Božím slovem, vlastním rozumem a svědomím. S přáním lásky, pokoje a správného rozhodnutí Standa.



Link na "Invazi okultu" (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Středa, 21. prosinec 2005 @ 16:22:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Link na v clanku zminenou "Invazi okultu"
a dalsi knihy Dave Hunta.

http://nkz.reformace.cz/?p=4&pp=books

pozehnane studium preje

reformovany



Jsou volne dostupne ke stazeni!! (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Středa, 21. prosinec 2005 @ 16:24:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jsou volne dostupne ke stazeni!!


]


Re: Jsou volne dostupne ke stazeni!! (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Středa, 21. prosinec 2005 @ 19:35:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díííky,
navrchu diskuze jsem přemýšlel kde je sehnat a dole je to vyřešený :o)


]


Re: Svědectví a úvahy o činnosti Jana Pavla II a ŘKC (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Sobota, 12. duben 2008 @ 23:02:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Související odkazy na které stačí kliknout a číst:

http://www.reformace.cz/

http://nkz.reformace.cz/

http://prokrestany.sweb.cz/



Kapitoly z knihy Žena jedoucí na šelmě? od Dave Hunta:

Žena jedoucí na šelmě? - 2. Důvody pro uvěření.

Žena jedoucí na šelmě? - 3. Velikonoční Spiknutí?

Žena jedoucí na šelmě? - 8. Nepřerušená linie apoštolské posloupnosti?

Žena jedoucí na šelmě? - 9. Neomylní heretici?

Žena jedoucí na šelmě? - 10. Neomylnost & Tyranie

Žena jedoucí na šelmě? - 11. Na které skále?

Žena jedoucí na šelmě? - 12. Nečistá matka

Žena jedoucí na šelmě? - 13. Svůdce duší

Žena jedoucí na šelmě? - 14. Neuvěřitelná metamorfóza

Žena jedoucí na šelmě? - 15. Nečistá Aliance

Žena jedoucí na šelmě? - 16. Vláda nad králi

Žena jedoucí na šelmě? - 17. Krev mučedníků

Žena jedoucí na šelmě? - 18. Pozadí Holocaustu

Žena jedoucí na šelmě? - 19. Vatikán, Nacisté a Židé

Žena jedoucí na šelmě? - 20. Povraždění Srbů

Žena jedoucí na šelmě? - 21. Vatikánské krysí stezky

Žena jedoucí na šelmě? - 22. Sola Scriptura?

Žena jedoucí na šelmě? - 23. Otázka Spásy

Žena jedoucí na šelmě? - 24. „Oběť“ Mše

Žena jedoucí na šelmě? - 25 Zrazená Reformace

Žena jedoucí na šelmě? - 26.  Apostásie a Ekumenismus

Žena jedoucí na šelmě? - 27.  A co Marie?

Žena jedoucí na šelmě? - 28. Přichází Nový Světový Řád






Jak obdržíte spasení???


LUTHER O MŠI: Mše v papežství je největší a nejhroznější ohavnost


ŘÍMSKOKATOLICKÁ CÍRKEV SE ROZEŠLA S EVANGELIEM; TRIDENTSKÝ KONCIL V ČEŠTINĚ


DNES JE 8.11. – PŘIPOMEŇME SI OBĚTI ŘÍMSKÉHO KATOLICISMU


STRUČNÁ OBHAJOBA PRINCIPU SOLA SCRIPTURA


KDO JE Z BOHA, SLYŠÍ JEHO SLOVA. OBHAJOBA PRINCIPU SOLA SRIPTURA II.


VZPAMATUJTE SE!!! PÁN JEŽÍŠ KRISTUS UŽ SE VRÁTIL FYZICKY NA ZEM!!!


ŘKC chystá v Assisi synkretistické setkání s pohany !!! Papež to podporuje !!!


Stránky http://prokrestany.sweb.cz/ pomáhají naší ekumenické káře


Ježíš Kristus už nestačí? Aneb ”Kde se uctívá Maria tam není Církev Kristova II.


KDO JE MATKOU VŠECH KŘESŤANů? Je to stejná matka, jakou vyznává katolicismus?


Římsko-katolická církev neexistuje! Existuje pouze tento protimluv! A co je BVC?


Něco více, než náboženství


Co je to Láska? Postavit se za pravdu, nebo bližnímu do očí lhát?


Zakládá se římskokatolické učení na biblické pravdě?




Téma související s ospravedlněním - předurčení:

























Užitečný odkaz na rychlé vyhledáváni v Bibli:
 
http://www.biblenet.cz/bible/






Stránka vygenerována za: 0.33 sekundy