Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 239, komentářů celkem: 429555, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 441 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116478923
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět!
Vloženo Středa, 14. červen 2006 @ 16:05:49 CEST Vložil: reformovany

Kritika bludů Prevzaty a vzhledem k poslednimu deni na Granu Salis velmi aktualni clanek od uzivatele Gregorius z fora kshk. Z clanku "Kristovec a politika" vyjimam: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat
bezbožný nevěřící svět.
Tedy nikdy ne PŘÍMÝM způsobem, účastí na jakýchkoli politických akcích, protestech, demonstracích či dokonce vzpourách nebo revolucích či odboji.

- Jediný způsob, jak Církev mohla mít vliv na svět, bylo skrze kázání evangelia, čímž se stalo, že svět byl prosolen solí evangelia
a došlo tak k jeho pozitivnímu ovlivnění.
A to od kořene a nikoli jen osekáváním větví. Cely clanek nasleduje


Milí bratří,

včera mi Pán dal při četbě knihy jednoho bratra, který znal Pána a Jeho cesty,
prožít očištění ducha od jedné z velkých špín
tohoto světa.


Když jsme v jakémkoli rozporu se zjevením
Božího Slova, ať v myšlenkách nebo skutcích,
jsme v příslušné oblasti pod vlivem
nepřítele, který vyplňuje prostor, který měl mít Duch svatý.

Nedávno jsme zde narazili na problém politiky
a naší účasti v ní.

Takže zde je několik bodů, které nám k tomu ukazuje Písmo:


- První Církev se nikdy nesnažila zreformovat
bezbožný nevěřící svět.
Tedy nikdy ne PŘÍMÝM způsobem, účastí na jakýchkoli politických akcích, protestech, demonstracích či dokonce vzpourách nebo revolucích či odboji.

- Jediný způsob, jak Církev mohla mít vliv na svět, bylo skrze kázání evangelia, čímž se stalo, že svět byl prosolen solí evangelia
a došlo tak k jeho pozitivnímu ovlivnění.
A to od kořene a nikoli jen osekáváním větví.

- Dnes se ale stalo, že mnoho náboženských organizací je přímo zpolitizováno.
Nejvíce samozřejmě římsko-katolická církev.
Ale ani protestanté nejsou pozadu.
Světová rada církví i ekumenické hnutí
se dnes vyjadřují k palčivým otázkám
světové politiky.
Je to však smilstvo s králi země.

- První církev však NEBYLA ani V NEJMENŠÍM
zatažena do mezinárodní ani státní politiky.
Pán Ježíš ani slovem neprotestoval proti římské okupaci ani ji nijak nekritizoval.
Právě tak apoštolé.
Pán nikdy nedal žádný pokyn ke vzpoře proti jakékoli vrchnosti, římské nebo židovské.

- Naopak, zchátralé židovské kněžstvo bylo
do politiky zapletené a jejich cílem bylo
svrhnout římskou nadvládu.

- Pán Ježíš ani apoštolé, nebyli ani PRO
ani PROTI žádnému politickému směru.
Jejich postoj byl zcela neutrální a bez jakéhokoli ZÁJMU o politiku bezbožného světa.

- Jediným postojem vůči státním vrchnostem,
je postoj poddanosti.

- Jinak Kristus ani apoštolé neměli žádnou účast na politické aréně tehdejšího světa
ani nikdo z nich neusiloval o nějaké mocenské postavení v politických strukturách.

- Řím měl tehdy 60 miliónů otroků.
Kristus ani apoštolé se ani jenou nepostavili
proti otroctví.
Teprve rozšířením evangelia otroctví postupně zaniklo.

- V té době byly krutě zabíjeny malé děti.
( Viz. analogie s dnešními potraty ).
Nevidíme ani jeden protest, proti tomuto jevu.
Natož nějaké nesmyslné protesty či modlitby kvůli homosexualitě ve světě apod., jako vidíme dnes.

- V 1Pt 4,15-16 ap. Petr vybídl Kristovce,
aby netrpěli jako "všeteční".
Řecký výraz je allotriepiskopos.
( To navozuje české slovo "alotrie".)
Jde o nevměšování se do věcí, které jsou nám CIZÍ, které nám NEPATŘÍ.
Jsme poutníci a přistěhovalci v tomto světě
a naše pravé občanství je v nebesích.
Vměšovat se do záležitostí tohoto světa,
( 2Tim 2,4 )
je stejné, jako se vměšovat do záležitostí jiného státu.
I ap. Pavel říká:"Nebo proč já mám i ty, kteří jsou VNĚ souditi? Však kteří jsou vnitř vy soudíte. Ty pak, kteříž jsou VNĚ, Bůh soudí." ( 1Kor 5,12-13 )
Církev se má tedy starat o svoje záležitosti a ne soudit záležitosti tohoto světa.
To je zasahování Bohu do Jeho domény.

- Mnoho věřících se za dob fašistické nebo komunistické totality zapletlo více nebo méně
do nějaké formy odboje proti těmto režimům.
Mnozí byli uvězněni nebo popraveni.
Jejich utrpení však nebylo "pro Krista",
ale trpěli jako všeteční, kvůli politice tohoto světa. Vnímáte v tom to cizoložství vůči Pánu?
Trpěli ne, proto, že kázali evangelium, ale
proto, že provozovali ALOTRIE.
Z hlediska občanského to však byli stateční a
obětaví lidé. Z hlediska Krista ale zcizoložili s tímto světem.

- Pavel mezi Korinťany ani slovem nezmínil
nemravný život města - chrámovou prostituci,
opilství, obžerství, smilstvo, chrám Afrodity, zneužívání žen a otroků, znásilňování chudých a bezbranných.
Pouze pokud by tyto vlivy zasáhly církev,
pak by se proti nim postavil.

- Kristovec se nemá vměšovat do politiky
ani negativně ( kritikou ), ani pozitivně,
tedy účastí na ničem, co slouží zájmu té či oné strany.
Vše co má původ v člověku a ve světě je nutně v rozporu s Bohem a jeho zájmy.
Proto máme také zůstat vzdáleni i od celosvětových organizací jak světských
tak falešně náboženských, které jsou nutně spojeny s politikou.

- Svět i jeho politika nám má být ukřižována a my světu.
Nemáme politice věnovat ani zrnko svého ZÁJMU.

- Když mi Pán dal včera toto zjevení, zjistil jsem, že svět měl skrze politiku
ve mně svůj záchytný drápek.
Zřekl jsem se jakéhokoli zájmu o politiku
a nyní jsem svobodnější pro Pána.
Nyní nejsem ani PRO ani PROTI jakémukoli politickému systému. A nadále jde jakékoli politické dění mimo můj zájem.

Pán s vámi

Gregorius


"První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět!" | Přihlásit/Vytvořit účet | 31 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Zde by me docela zajimala reakce Serafima a jinych aktivistu (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Středa, 14. červen 2006 @ 16:11:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Z clanku:

-"V té době byly krutě zabíjeny malé děti.
( Viz. analogie s dnešními potraty ).
Nevidíme ani jeden protest, proti tomuto jevu."



Re: Zde by me docela zajimala reakce Serafima a jinych aktivistu (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 07:04:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Otec Serafín do této sekce či rubriky zřejmě ještě nezabloudil a tak by bylo dobré, aby jste ho na to upozornili. Ten článek je opravdu zajímavý a i já o něčem takovém začal unaven "bojem" přemýšlet aniž bych tento příspěvek četl. Níže jsem vložil Biblické důvody, které mně vedou k tomu, že se modlím za zabíjené děti u porodnice. Myslím si, že by bylo dobré, aby si pisatel Reformovaný uvědomil, že tato společnost byla kdysi křesťanská a mnozí jsou odpadlíci , kteří se i jako homosexuálové snaží infiltrovat mezi křesťany, aby křesťanství rozkládali ze vnitř a já si myslím, že je naší povinností upozorňovat na hříchy, jinak jejich trest padne na naši hlavu.


]


Re: Zde by me docela zajimala reakce Serafima a jinych aktivistu (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 07:17:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Protestujeme proti tomu, že na potraty chodí i křesťané, mnozí z nich zabíjejí vlastní děti i hormonální antikoncepcí. To se týká i protestantů jelikož mají často dvě děti stejně jako tento svět.



A co vy
Koho se to netýká nemusí se rozčilovat. Toto je pouze souhrn informací.
Slibuji, že přijmu ochotně děti od Boha.
(Část manželského slibu)

A Bůh požehnal a řekl jim: "Ploďte a množte se a naplňte zemi".(1Gn 28) A mi katoličtí křesťané jsme začali zneužívat přirozené plánování rodičovství(PPR), což je v rozporu s katechismem na str. 575 §2363 kde tento první paragraf říká:"Spojením manželů se uskutečňuje dvojí cíl manželství: blaho samých manželů a předávání života. Tyto dva významy nebo hodnoty manželství se nemohou oddělovat aniž by negativně ovlivňovaly duchovní život dvojice a neohrozily blaho manželství a budoucnost rodiny" a na str. 577 se říká v §2368: "Zvláštní hledisko této odpovědnosti se týká odpovědného rodičovství. Z pádných důvodů mohou manželé chtít zrození svých dětí oddálit. Musí si však ověřit, zda jejich přání není plodem sobectví..." Katechismus je závazný pro všechny.(co jsou sobecké a pádné důvody najdete níže)
Katolíci a i křesťané z jiných církví zplodí v průměru dva potomky za život.Muslimové zplodí 5 až 8 dětí za život(Svět v číslech do kapsy Edice 2000 alpress 19995-2000)? Tito lidé se nevymlouvají jako křesťané na to , že mají tak málo dětí jenom proto aby jim předali kvalitně víru. Zde nezáleží na počtu dětí. Ovocem této falešné teorie tak jako další falešné teorie "Prázdného pekla" jsou prázdné kostely v nichž je jen několik dědečků a babiček, ale jejich děti jaksi chybí. Jak je potom možné, že mešity jsou plné mladých lidí? Že by křesťané v evropě byli neplodní a měly zdravotní problémy na rozdíl od muslimů, kteří jsou ze stejného masa a kostí ? Neděláme to spíše ze sobectví, z neznalosti , pro pohodlí, pro kariéru ve jménu rozumu a modly zvané konzum? Před časem přinesla jedna televizní stanice pořad o vysokoškolsky vzdělané rodině, která má sedum dětí. Měli stavební pozemek. Žena řekla svému Muži chci být šťastná už teď. Pozemek prodali. Žijí již skoro 10 let na louce v maringotce. Jako zdroj obživy jim slouží sociální dávky, přídavky na děti i to co si sami vypěstují.Pracují na svém starají se o přírodu. Dědictví nás všech. Nejsou příživníci ani neokrádají stát na daních tomu dali již sedum dětí. Je to práce na 24 hodin denně.Jsou šťastní.Děti nedávají do školy, mají domácí školu, děti jsou muzikálně nadané a podle pedagoga z Bratrské školy jsou ve vzdělání nadprůměrní svému věku. Proč o tom píši? Protože cítím že je sobecké odkládat početí dětí byť i metodou PPR z důvodu bydlení. Znám jednu rodinu se dvěmi dětmi která měla malý byt 1+1 a tak říkali nemůžeme si dovolit další dítě. Znám také jednu rodinu která žije s pěti dětmi v bytě 2+kk .Ta rodina se dvěmi dětmi dnes vlastní 3+1 a mají pořád dvě děti a stále se vymlouvají na to samé. Don Nello Castelo v knize Páter Pio ikona ukřižovaného píše na str.177 jak tento stigmatizovaný kapucín jedné paní s osmi dětmi řekl:"Děti nejsou zátěží ani pro zdraví, ani pro finanční prostředky, ani pro nervy".Ta zmíněná rodina se sedmi dětmi naplňuje jeho slova svými skutky. Bůh jim žehnej.

Jak to vidí Dacík v Mravouce z r.1946 na str. 380?
Stran zneužívání manželství píše Pius IX: „Katolická církev, jíž Bůh sám svěřil úkol učinit a chránit bezúhonnost a počestnost mravů uprostřed této mravní spouště, aby zachránila neporušenou čistotu manželské smlouvy, před touto ohavnou zkázou, na znamení svého Božského poslání důrazně našimi ústy zvedá svého hlasu a znovu prohlašuje: Jakékoliv manželské obcování, při němž jest olupován úkol a úmyslným zásahem lidí o svůj přirozený účinek, to jest dáti život dítěti, jest prolomením zákona Božího a přirozeného, a ti kdo se provinili něčeho takového, poskvrňují své svědomí těžkou vinou“40. Nepřirozené užívání manželství, proti němuž s takovým důrazem mluví náměstek Kristův, se děje buď přerušením manželského úkonu ( manželská onanie), nebo používáním ochranných prostředků, aby bylo zamezeno početí. Obojí způsob je stejně hříšný a proto zavržení hodný. Obojí je v přímém rozporu s přirozeným zákonem, a proto ani nejzávažnější důvod nemůže způsobit, aby se stal počestným a přírodě přiměřeným to, co svou vnitřní podstatou je proti přírodě 41. Manželské obcování je svou povahou určeno k tomu, aby byl dán život dítěti, a proto každý způsob soulože, který vylučuje možnost početí, je nepřirozený a hříšný. Východiskem těchto hříchů proti manželské čistotě bývá jednak sobectví, které se bojí dítěte a starostí spojených s jeho výchovou, jednak nedostatečná důvěra v Boží prozřetelnost. Dá-li bůh dítě, dá také prostředky k jeho uživení a výchově. Jen nedůvěra v Boha utíká před těžkým, ale sladkým břemenem dítěte a pak egoistická touha užívat a nedělit se o výhody a rozkoše života se řadou dětí. Manželství však nemá nic společného s pojmem pohodlí: jeho obsahem je oběť práce a jeho symbolem je kříž.

40 Casti connubii,č.57.-Lékaři zcela právem poukazují na fyziologické a psychické následky nepřirozeného užívání manželství. Zvláště nervová soustava manželů těžce trpí, poněvadž podobnými souložemi nedocházejí k plnému uspokojení. Cf. Hynie, c.d. str. 279.aj.
41 Casti connubii, č55.

(Děti jsou darem od Boha. Naši předkové Bohu důvěřovali a měli na to přísloví „Dáli Bůh kravičku dá i travičku.)

Politici by měli uzákonit daně a odchod do důchodu podle počtu dětí. Pokud budou mít křesťané hodně dětí je to největší jistota záchrany důchodového zabezpečení v naší zemi (ověřeno tisíce let), navíc máme tu výhodu, že lékařská věda je dnes na takové úrovni,že nebudou umírat matky ani děti z důvodů kvůli kterým umírali kdysi. Jedna babička mi říkala, že její maminka byla z deseti dětí, otec jezdil za prací po světě a ona je vychovala sama v malém domku na Šumavě bez elektřiny. Někdo může říci, že tehdy byla jiná doba. A má pravdu byla jiná doba. Ti lidé neměli automatické pračky, auta, elektriku, televizi, ledničku, el. sporák, ústřední topení apod. Byli ti lidé tedy snad lepší než mi dnes? Ano byli, protože více důvěřovali Bohu. A my by jsme se měli naučit mít víru jako ji měl Job který bydlel na hromádce hnoje přišel o všechny svoje děti o veškerý svůj majetek přesto dál chválil Boha a ten mu vše vynahradil dvojnásobně. Abraham, který Bohu věřil byť ho požádal na hoře Morio o naprosto absurdní věc, když mu řekl obětuj mi svého jediného syna kterého počal se Sárou ve vysokém věku. Měl zabít toho syna když mu předtím slíbil, že jeho potomstva bude jako hvězd na nebi.Když Bůh vyděl jeho poslušnost zadržel jeho ruku. Byl tehdy tento včerejší Bůh jiný než ten náš dnešní? Je opravdu horší doba? Modlíme se za děti aby z nich stát občanskou a sexuální výchovou neudělal Janičáry? (Muslimové kradli děti křesťanů aby z nich vychovali fanatické nepřátele Krista) Co se týká bezdětných párů, myslím si, že ty jsou Bohem předurčeny adoptovat maličké (Mat. 25,40 Mat. 25,45)nebo pro charitu. Takoví lidé jsou požehnáním pro vícedětné rodiny a jejich pomoc jako rodinných přátel je neocenitelná a velmi užitečná v domácnostech i komunitách. Konzumní společnosti se dá vzepřít právě zakládáním zmíněných komunit. To je příležitost pro křesťany jako vyšitá, kterou v horší době než je ta dnešní využila prvotní církev. Vím,že je pravdou, že do lidské duše běžný člověk nevidí, a nemáme právo někoho soudit, osobně mohu však číst mezi řádky statistických čísel, kterou provedl přítel Sv. Otce Jana Pavla II. kardinál Gustaav Joos(Pur-magazín 3/2004) je pouze necelých 10% pravých katolíků, kteří dodržují Katechizmus (Jací jsou kněží takoví jsou věřící.Panna Maria řekla dětem v La Saletta, že: "kněží se stali stokami nečistoty"). Proto je třeba vrátit se zpět ke kořenům dodržování morálního kodexu stanoveným v katechismu a neustupovat od něj ani vpravo ani vlevo, protože ústupky vedou k sebezničení. Uvedu příklad: budu-li onanovat, mám právo si to zdůvodňovat tím, že tělo a hormony to potřebují? Nebo je čestnější si přiznat je to hřích a bojovat s tím v lítosti Svatou zpovědí? Jako protijed nám slouží Svaté přijímání a výbornou zbraní proti němu je růženec a půst. Budeme-li dělat ústupky a nebudeme ochotni plnit Boží vůli z výše uvedených sobeckých důvodů přijmout děti, je trestem např. důchodový problém a hrozba islamizace Evropy. Metoda odříkání a pustu ( využití plodných a neplodných dní ) je v pořádku pokud úmysl manželského páru je v souladu s Novým Zákonem 1. kor.7,5-6 "Neodpírejte se jeden druhému, leda se vzájemným souhlasem, a jen na čas, abyste byli volni pro modlitbu. Potom buďte spolu,aby vás satan nepokoušel, když by jste se nemohli ovládnout. To ovšem říkám jako ústupek, ne jako příkaz." Myslím si, že někteří katolíci si z přirozeného plánování rodičovství udělali antikoncepci nebo používají přerušovanou soulož. Věc zneužívání přirozeného plánování rodičovství cítím, že (pozor netvrdím, že je PPR hřích) někteří katolíci se tímto způsobem vyhýbají početí (jako Onan) tak dlouho až mohou mít problém počít dítě (zde je na vině: sobecký politik, zaměstnavatel i další faktory jako jejich sobecká touha po vlastnění věcí aby poskytli materiální standart svým max. dvěma dětem jako mají ostatní apod.), pádným důvodem k vyhnutí se početí jsou pouze případy jako jsou: války, hladomory,opakované genetické poškození plodu a opravdové zdravotní problémy, kdy je přímo ohrožen život ženy . I když si myslím,že je správnější za své děti položit život, tak jako to dělali naši předkové (viz. Svatá Molla, která byla lékařka v oboru chirurgie a pediatrie i když měla tři malé děti, odmítla při posledním těhotenství operaci , která by jí zachránila život, ale dítě, které čekala, by zároveň přišlo o život. Tato Matka zemřela ve věku 39 let).Myslíte si,že se ke zbývajícím dětem zachovala sobecky? Díváte-li se na to takto zamyslete se nad tím zda tajně netolerujete potraty protože na to říká Katechismus na str. 556 č.2272 že:
Formální spolupráce při potratu je těžký hřích. Církev trestá tento zločin proti lidskému životu kanonickým trestem exkomunikace (vyobcováním). „Kdo provedl a nechal si provést dokonaný potrat, upadl do exkomunikace nastupující bez rozhodnutí představeného“,47 takže exkomunikace ho „postihuje již spácháním zločinu“ 48 a za podmínek, které stanoví právo. 49 církev tím nemíní zužovat pole milosrdenství. Zdůrazňuje závažnost spáchaného zločinu, nenapravitelnou škodu způsobenou nevinně zabité oběti, jejím rodičům a celé společnosti.

. Nepokusíte se snad zachránit život svému devítiletému dítěti visícímu v rozlámané skalní stěně? Nebude to sobecké ke zbývajícím vašim třem dětem, že budete riskovat život když nebudou na blízku záchranáři? Nebude to sobecké protože je jedno jestli je dítěti několik dnů či let v tom není rozdíl. Pořád se jedná o lidskou bytost." Nikdo nemá větší lásku než ten, kdo položí život za své přátele. (Jan 15,13) Neodsuzuji nikoho kdo by to nedokázal, sám nevím jak bych se v nějaké krizové situaci zachoval. Toto je mnohem víc něž odvaha horolezce záchranáře, ta je věcí cviku. Tuto naši civilizaci, ale dělá to, že se dokážeme postarat o své blízké a pokud to nedokážeme nemáme právo to odstranit z povědomí lidí, bylo by to jako kdyby chtěl zloděj k vůli svému špatnému svědomí odstranit z Desatera přikázání nepokradeš. Pravda je jenom jedna a nemáme právo si to nějak zdůvodňovat i tady platí, že ústupky vedou k sebezničení.
Uvedu nyní příklad jednoho zbytečného ústupku, který je doufám nešťastné vyjádření, ale to ukáže čas. Březnové číslo Monitoru přineslo prohlášení Pravoslavných biskupů Čech a Moravy ze dne 9.2.05 kde odsuzuje tato církev potraty, ale ty ze sociálních důvodů toleruje, jako by biskupové této církve nevěděli nic o sociální podpoře. Tu máme jednu z nejlepších v Evropě a ta podle Katolického týdeníku 35/24-35 ze srpna 2004 v článku "Evropa vymírá na blahobyt". Nicméně 20 let horolezectví mě naučilo při pobytu v přírodě vystačit si s málem. To se mi vyplatilo když jsem přišel o práci. Tehdy jsme čekali miminko a i dnes když práci mám nejsme na tom o mnoho lépe než tehdy. V naší zemi máme mír netrpíme hlady, dobré sociální výhody pro ty kteří mají nízké platy jsou to takové dotace podobné těm co mají zemědělci říká se jim dorovnání do životního minima. Já v tom vidím Boží požehnání.I když někoho by možná z pýchy fackovala hanba, že se nechává zmíněná rodina se sedmi dětmi podporovat státem.Co na to říci jiného než, že ti lidé si na to vydělali ze svých daní a nyní vydělává na nich stát když oni téměř zadarmo pro něj vychovávají děti aby bylo jednou na důchody. Dělají to na úkor těch co děti nechtějí nebo jich mají z vypočítavosti málo. Kdo v tom vidí u vícečetných rodin vypočítavost zapomíná na křesťanskou sociální nauku. Povinností silných má být vždy bránit slabé a nikdo nemá právo někomu říkat kolik má mít dětí. To dělali nacisté a dělají to dnes komunisté v Číně . Děti jsou požehnáním od Boha. Paradoxní je, že čím jsou lidé bohatší tak mají těch dětí méně. Proč se o tom takto rozepisuji? Někdo by mohl namítnout děláš to proto,že ti někdo něco špatného řekl? Naštěstí to tak není, ale přečetl jsem si jak na vícečetné rodiny pohlíží veřejnost. Poslanec Nečas (jeden z těch kdo brání maličké) informoval o tom poslaneckou sněmovnu v rozpravě o umělých potratech. Poslanec Nečas řekl:"..rodina se třemi, čtyřmi dětmi, je považovaná za něco exotického..ve veřejném mínění matka více dětí je považovaná buďto za někoho, kdo není příliš odpovědný a musí zřejmě pocházet z nějakého sociálně nebo jinak deprimovaného prostředí, protože jinak by na svět nepřivedla více dětí, protože je přece nemůže sociálně zajistit ta rodina, ani jim zajistit příslušný vzdělávací standart. Nebo naopak jsou tyto matky více dětí považovány za oběť náboženských předsudků, které jim ani neumožňují používat antikoncepci, takže jsou svému k vícečetnému mateřství v podstatě nedobrovolně nuceny." Někdo by opět mohl říci, že takto píši proto, že mám čtyři děti. Není to tak čtyři děti jsou málo. Uvedu pravý důvod proč to dělám. Pomocný biskup Andreas Laun(KT 35/24-35 srpen 2004 Evropa umírá na blahobyt) na to říká: "Potřebujeme děti. Že mají ženy právo o tom rozhodnout? Když hoří, je na místě mluvit o právu jet na výlet? Vždyť je za pět minut dvanáct,ne-li později, stojíme před jedinou volbou: buď se změnit, nebo vymřít.Nikoli muslimové, nýbrž vlažní, lhostejní křesťané ohrožují Evropu. Přenechali moc liberálům a ateistům. Ti pak naplánovali a spustili proces umírání Evropy na blahobyt. Zejména katolíci se musí probudit a dát Evropě, co potřebuje-změnu smyšlení skrze novou evangelizaci. Teprve pak mohou politici přicházet s vhodnými populačními opatřeními." Někteří lidé jsou ochotni ve své chamtivosti tvrdit, že pokud máš malý plat tak měj málo dětí. Je to jako, když jistá slovenská aktivistka věřícím odkázala aby se rozhodli zda chtějí být lékaři nebo věřícími(Immaculata 4/2005), jinými slovy řekla jsi křesťan odmítáš zabíjet potratem děti neměl si se stát gynekologem. Budeme-li mít však hodně dětí bude více kněží a staneme se do 40 let opět křesťanským národem. Je to běh na dlouhou trať ve kterém cíl uvidí naše generace pouze z dálky tak jako z dálky viděl Mojžíš zemi zaslíbenou.
Andreas Laun dále píše: "Jsou tedy viníky ateisté? Ano i ne, neboť těmi pravými viníky jsou křesťané, laici i klerici, vinni svým mlčením, svou nečinností...(např.nesloužila se ještě žádná mše Svatá v katedrále za 30 tisíc ročně zabitých dětí umělým potratem na rozdíl od politicky a mediálně líbivé mše v katedrále za tři unesené novináře muslimskými teroristy).
Vina lhostejných křesťanů Jistý francouský generál se zeptal Bernadety Soubirousové (svědkyně zjevení Panny Marie v Lurdech poz. red.)zda má strach o Francii, do niž se právě valily německé armády (v roce 1871- poz.red.)Odpověděla: "Nemám strach z ničeho, jen ze špatných katolíků".-Těmi" špatnými katolíky" jsou nezřídka i ti velmi prominentní, včetně těch vysvětcených."
(Za úbytek křesťanů mohou i kněží, kteří uvěřili Malthusiánskému bludu. Církev si sice přeje aby bylo více seminaristů a apelují na věřící, aby měli více dětí jenomže neříkají kolik dětí to má být.Takže skoro nikdo neví kolik by měla mít rodina dětí k zachování křesťanství ve světě. Vím, že nikdo nemůže nikoho nutit děti plodit a je správné, že je to na svobodném rozhodnutí rodičů. Je však důležité říci lidem pravdu. Je to otázka přežití.
Vše nasvědčuje tomu, že kněží uvěřili zasetému zrnku plevele koukole do pole který rozšířil Anglický duchovní Malthus. Jak píše v poznámkách ke křesťanské etice KTF UK Praha 1994 , které z pramenů sestavil ThDr. Jiří Skoblík:" T.R. Malthus vydal roku 1798 " Pojednání o zákonech růstu obyvatelstva" kde se vyslovoval pro omezení počtu dětí neboť obyvatelstvo se rozmnožuje rychleji než roste výroba životních prostředků..." (Tomuto již vyvrácenému bludu věří ekologické orgnizace dodnes).
Na to samé upozorňuje ve své knize Smrt západu Patrik J.Buchanan "Malthusova předpověď o vyhladovění světa se v 19. století ukázala jako zcela mylná. Malthus napsal:" Lze s jistotou tvrdit(...), že není kontrolován počet obyvatel, roste takovou geometrickou řadou, že se každých dvacet pět let zdvojnásobuje. Protože se produkce potravin nemůže každých pětadvacet roků zdvojnásobit, dodával pesimistický pastor, čeká nás masová smrt hladem.
Marthus neměl v otázce produkce potravin právě tak pravdu, jako ji neměl Erlich v otázce světových zdrojů, když nám tvrdil, že se vyčerpávají. Dnes žije na zemi šest miliard lidí v daleko větší svobodě a blahobytu, než jaké v roce 1960 měli tři miliardy lidí, dvě miliardy v roce 1927 nebo jedna miliarda v roce 1830. Politická neschopnost a zločinnost, bláznivé ideje a šílené ideologie zapříčiňují hladovění a bídu, nikoli počet lidí."

Podle odhadu statistického úřadu OSN se světová populace již nikdy nezdvojnásobí a demografové odhadují, že světová populace dosáhne svého maxima v roce 2050, kdy bude na zemi žít 9,4 miliard lidí. Takový počet obyvatel nebude pro naši planetu znamenat žádnou ekologickou, populační ani ekonomickou katastrofu).
Podle publikace B. Clowese "Základy úspěšné diskuse"

Vinou této demografické revoluce je důchodový problém. Tato revoluce proběhla ve 20. stol. snížením počtu dětí ve vyspělém světě. Tento "vyspělý svět" nyní tlačí na rozvojové státy, aby přírůstky populace také snížil. Výsledkem bude důchodový problém zase u nich.
Muslimové směřují k většinovému postavení, tedy i k politické moci. Píše dále pomocný biskup Andreas Laun. Proti tomu je jediný prostředek: křesťané musejí mít děti, hodně dětí, víc než muslimové.O Havzburském mocnářství se říkávalo:" Alii bella gerant, tu felix Austria, nube!-Ať si ti druzí válčí,ty, šťastné Rakousko, žeň se a vdávej!" Dnes to znamená: žádné násilí, ale statečnost a porodnost, dětí, hodně dětí! Jedině tak můžeme jednat s muslimy jako rovni s rovnými. Bez dětí vymřeme ještě dřív, než se staneme občany druhé kategorie. Patrik J.Buchanan na toto téma napsal v knize "Smrt západu" následující: "V Evropě křesťanské kongregace mizí, kostely se vyprazdňují a mešity naplňují. Ve Francii žije pět milionů muslimů a v Evropské unii 12 až 15 milionů. V Německu je 1500 mešit... Křesťanský odliv střídá islámský příliv. V roce 2000 bylo poprvé na světě více muslimů než katolíků."Tento katolický politik a poradce tří Amerických prezidentů uvádí v knize statistiku počtu obyvatel ve Střední Asii např. v r. 2000 bylo v Afghánistánu 22,7 mil obyvatel a v roce 2025 jich bude 44,9 milionů,Irák v r. 2000. 23,1 milionů a v roce 2025 má být muslimův Iráku 41,0 milionů v Iránu v r.2000 je muslimů 67,7 milionů a v r. 2025 jich má být v Iránu 94,5 milionů.(1.8. 05 hlásilo rádio BBC, že Irán oznámil obnovení svého jaderného programu)" U dalších dvanácti muslimských států je to s počty obyvatelstva podobné. Buchanan dále píše v roce 2000 byly 494 miliony Evropanů ve věku od 15 let do 65 let V roce 2050 tento počet poklesne na 365 milionů".To znamená, že v té době bude Evropanů o více jak sto milionů méně. Dalo by se pokračovat až k důchodovému problému. Rozhodně tuto knihu doporučuji k přečtení.
Pořád si myslíte, že brány pekel církev nepřemohou? Historik Radomír Malý o tom píše v "Církevních dějinách" " Zánik asijských a afrických obcí je nám poučením v tom, že si nemůžeme vykládat Kristova slova o trvání církve až do jeho druhého příchodu a o tom, že brány pekelné ji nepřemohou nesprávně. Církev Kristova nepochybně bude na této zemi působit do konce světa, ale Pán Ježíš neslíbil, že tomu tak bude v severní Africe, v Evropě nebo v České republice. Nikde není řečeno, že církev ve střední Evropě nemůže potkat osud kdysi kvetoucích křesťanských obcí v severní Africe a na blízkém východě. Tady bude hodně záležet na kvalitě křesťanského života nás českých a moravských katolíků."
To nevadí, že většina našich spoluobčanů nás v tomto boji o přežití naší civilizace nechá na holičkách, jsou totiž jako kobylky, které když spasou úrodu tak letí na jiné pole. Nejsme-li jako ti jejichž mentalitou je po nás potopa je naší povinností se pokusit zvrátit kolo dějin. Máme-li rádi své děti tak to uděláme. To nevadí, že většina pohanských rodin má ze sobeckých důvodů pouze dvě děti a přiživují se tak na úkor daňového znevýhodnění vícečetných rodin. To nevadí, že neprovdané páry, žijí z vypočítavosti na hromádce takzvaně na zkoušku, aby se takto „svobodná matka“ tohoto nemorálního páru mohla přiživovat na sociálním zvýhodnění na úkor vícečetných rodin a jejich daňovému znevýhodnění. Tito příživníci budou jednou morálně odsouzeni z vlastizrady za přenechávání naší vlasti jiným kulturám, společně s politiky, kteří vytváří zákony tak aby vyhovovali jejich úchylným sobeckým konzumním zájmům. Bůh jim žehnej. Co můžeme udělat? Přestat se vymlouvat! Začít musí každý u sebe.

J.M.Pletánek


]


Re: Zde by me docela zajimala reakce Serafima - teda tady je osobní moje-mk (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko@atlas.cz) v Pátek, 16. červen 2006 @ 17:03:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
K textu: ….Jak to vidí Dacík v Mravouce z r.1946 na str. 380?....
….Nepřirozené užívání manželství, proti němuž s takovým důrazem mluví náměstek Kristův, se děje buď přerušením manželského úkonu ( manželská onanie), nebo používáním ochranných prostředků, aby bylo zamezeno početí. Obojí způsob je stejně hříšný a proto zavržení hodný….

K tomu píši: to se to mluví katolické administrativě, když sami nemají starosti s manželkou ani s početím. Jak by jinak museli myslet do důsledku, kdyby měli řešit přání ženy být objatá a mít děti a současně jak vyžít z platu duchovního.

Můj názor je ten: duch žádá proti tělu a tělo proti duchu. Jsme složeni z obojího. Kompromis je umění a potřebnost. Z věci (nikoli z rozumového myšlení z nejistých premis) vyplývá, že organismus ženy je tak nastaven, aby se tělesný styk s mužem opakoval, a to nejméně několikrát do roka. Kdo nechce nemusí, kdo dokáže nemuset, je volný. Jinak by nemohly být cudné dívky a vdovy, ani jeptišky. Proto je možné žít i bez styku s mužem. Ale většina žen je stavěná z přírody na styk s mužem, a žádná teologická úvaha na tom nic nezmění. Tak jako se nezmění uvažováním, že voda teče do moře a ne do kopce, a že vzduch fouká.
Manžel slibuje pro ženu štěstí, má ji tedy uspokojovat tak, jak ji tělo vede. Tělo je u ženy důležité. Muži jsou schopni bojovat a přijít i o život, ale pro ženu je vrozené život chránit i začínat. I spojení muže a ženy patří do vztahu těla i lásky. Biskup de la Salle ve spise pro věřící ženy tomu říká ´manželské povinnosti´, jimiž je muž ženě povinný poskytovat sebe, své tělo a jí uspokojení ze spojení. Má vajíčko 13 x do roka a to se nezmění, a vajíčko znamená možnost početí. Ale nemůže porodit 13 dětí v roce, tedy nezbude, než ´povolit hmotě´a uspokojit přirozený sklon ženy po spojení – i bez početí.

Druhá věc je počet dětí.
Tu se vyplatí podívat ze zpět – až k Abrahámovi a znovu do naší doby.
Opakuji, co jsem už napsal předtím o tom, jak zabránit, aby vůbec byla nějaká možnost potratu, totiž že nebude početí a to z důvodu větší zdrženlivosti a z důvodu ochrany :
Od mk (miliko@atlas.cz) v Pátek, 16. červen 2006 v 03:23:23 CEST
Nejlepší zárukou je pohlavní zdrženlivost. Potom nedojde k potratům.
Na druhém místě je zabránění zavrtání spermie do vajíčka. Nesouhlasím s postojem aby se nebránilo početí. To se hodí do doby patriarchů, kdy přežití záviselo na potomcích a hygiena neznala prostředky na prodloužení zdraví. Místa na zemi bylo dost. Ale pro národ odešlý z Egypta po třech stech letech, mající už statisíce lidí, byla nutná anexe Kanaánu.
Nevím, je-li vhodné bránit spermiím u muže, nebo v místě ženy (pesarem, vatou namočenou v kyselém roztoku, třeba v kyselém mléku, jako za stara v Egyptě), ale je to rozhodně lepší, než potraty.
Hermann Melville ve své knize o ostrovech v Tichomoří (v překladech Taipi, nebo Ráj kanibalů) píše, že domorodé ženy mají jen jedno - dvě malé děti současně, ne houf a prý znají byliny pro antikoncepci. Totéž znají kmeny v Amazonii. Jen my, civilizovaní bílí lidé to neznáme.
Zato my se dovídáme, jak se ženy dohadovaly o bylinách PRO početí (v kralickém překladu ´jablečka zrnatá´).
A já znám jednu tabletu zabraňující početí.
Je to acylpirin. Po celou dobu, kdy by mohlo dojít k početí se musí tuho držet mezi oběma koleny a tisknut je k sobě.


]


Re: Zde by me docela zajimala reakce Serafima a jinych aktivistu (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 07:21:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Aktivity a kampaně: Proti kultuře smrti
Přišlo v Pondělí, 12. červen 2006 v 07:16:04 CEST vložil Bolek

Nepřihlášený poslal:
Mustr odpovědí

Miloslav Pletanek

Protože si jsou argumenty lidí, kteří se, L. Halíka snaží z různých pohnutek odlákat z míst kde se zabíjejí nenarozené děti podobné, vytvořil jsem takový mustr odpovědí na ně, kterým obhajuji modlitbu, která zmenšuje účinky zla v naší zemi a je požehnáním všem lidem bez rozdílů.


1) Jedni blízcí přátelé napsali: „Několik týdnu jsme teď zblízka sledovali provoz fakultní porodnice na Obilním trhu, která je známa mimo jiné tím, ze se před jejím vchodem každé dopoledne všedního dne "modli" pravoslavný kněz L. Halík. Ty uvozovky myslím zcela vážně - podle mě je zásadní rozdíl mezi modlitbou a demonstraci.

Já samozřejmě souhlasím s tím, ze potraty jsou zla věc, ale ten jurodivý Halik (jak ho trefně označil v Lidových novinách T. Halik) tam děla takové škody, ze si to snad ani nedokážeš představit. Vypisovat to nebudu - příležitostně Ti to povykládám, budeš-li chtít. Aspoň jeden příklad důsledku: jedna sestra, která netušila, ze má před sebou křesťany (to by se zablokovala), nám s hrůzou vyprávěla, jak mela na odděleni maminku po velmi těžkém porodu, které navíc umřelo dítě. Halíkovo houkaní maminku doslova přivádělo k šílenství – nemohla byt jinde nez v místnosti 10 m od jeho stanoviště. Sestra od ni na par minut odběhla jej uprosit, at toho kvůli te pani aspoň na chvilku nechá. Zasněně ji odpověděl, ať je v pokoji, on se za ni bude modlit. A sestra se bála, ze pani mezitím skočí z okna...“


M.P.Když se mi loni narodil syn tak jsem se zeptal v jedné jistě z celé řady báječných nemocnic na kojeneckém oddělení zda miminka může rušit hlasitý zpěv pravoslavného kněze před nemocnicí, protože to Halíkovi tvrdila jedna sestra z toho samého oddělení o kterém píšete. Odpověděli mi, že to miminka neruší. V praxi to bývá i tak, že jsou na pokoji někdy i tři kojící maminky. Děti pláčí jedno po druhém ale ostatní klidně spí. Nenechme sebou manipulovat medii, televize lže. Údajné rušení miminek je účelová lež. Maminky jsou stresovány zdravotním personálem, když k maminkám, které si povídají o tom jak je miminko kope, umístí na stejný pokoj nešťastnou ženu po samovolném potratu. Stejně hnusné je chování zdravotníků v opačném případě, když umístí ženu po svévolném umělém potratu na pokoj k ženám, které nemohou mít děti, nebo jsou na rizikovém těhotenství. Maminky stresují i lékaři, když je děsí údajným špatným nálezem při vyšetření na ultrazvuku. Nechají těhotné ženy stresovat v nejistotě i několik týdnů. Na dalším vyšetření ultrazvukem jim sdělí, že je vše v pořádku. Zvuk houkaček a kolem jedoucích aut je silnější, než zpívání na ulici a nikdo proti tom neprotestuje přesto, že by nebyl problém vypnout houkačku někde dál od nemocnice. Zpěv vadí těm, kteří mají špatné svědomí. Zpěv dává takovým lidem šanci, protože pokání a skutky milosrdenství vedou k odpuštění hříchů a pláč od toho může osvobozovat a je projevem lítosti. Netolerantní lidi vždy bude rušit projev náboženského vyznání a Slovo Boží bude vždy jitřit špatné svědomí.

M.P. Kdyby zdravotní personál měl dobrou vůli tak by jistě ženy po samovolném potratu, nebo po těžkém porodu umístil na vhodnější místo a nebrali by si rodičky jako rukojmí, aby se zbavili pravoslavného kněze. Jelikož samovolných potratů a těžkých porodů není až tak velké množství jistě by to šlo technicky zvládnout. V.O. Ale myslím, že vzhledem k tomu, jak ta nemocnice vypadá, a kde Halík stává (z hlediska oken do pokojů pacientek za rohem), je prakticky nemožné, aby byl v těch pokojích slyšet, pokud mají zavřená okna. Jen když je otevřou a i pak asi docela slabě a jen v těch nejbližších.


2) Moje kamarádka před několika lety vycházela z této porodnice deset minut poté, co se při vyšetření dověděla, že se její dítě nemusí narodit živé. Byla tehdy v 9. měsíci. Přesto jí pomocník pana Halíka strkal pod nos obrázky roztrhaných dětských těl. nedokážete si představit, jaký z toho měla šok. Tak jednají fanatici, pane Halíku. Normální člověk pozná devátý měsíc těhotenství a „riziko“, že se žena rozhodne pro potrat. To otvírá otázku, kolik škody udělalo Halíkovo působení v duších těch, kdo z porodnice odcházejí bez dítěte. To snad nejsou lidé, pane Halíku, „dobrý“ pastýři?


M.P. Ano to se mohlo stát a je to politování hodná událost nicméně nikdo nemá na čele napsáno jak se zachová až bude čekat další miminko ani to co chce udělat nyní, jelikož v naší zemi má většina občanů 1až 2 děti tak se někdy ptám kde jsou ty ostatní jejich děti když např. za loňský rok bylo u nás 27. tisíc potratů (od 50 let je to 3 miliony) a podle lékařských zpráv chodí nejčastěji na potrat ženy( ty věřící nevyjímaje), které mají již jedno nebo dvě děti. Máme 4 děti a jedno nám umřelo samovolným potratem a mohu říci, že i moji ženu fotografie zabitých dětí stresují a přesto se modlila mnohokrát se mnou u porodnice i když tam byli tyto plakáty zabitých dětí a ona byla ve vysokém stupni těhotenství. V Brně se s námi modlila těhotná zdravotní sestra v 8. měsíci těhotenství a potom nám vyprávěla jak je „lékaři“ oklamali, když je v rámci praxe v této nemocnici vzali na operační sál kde si dělali srandu ze ženy, které pod narkózou prováděli umělý svévolný potrat a ještě se u toho hyhňali se slovy jak takovou tlustou bábu mohl někdo oplodnit. Ty mladé sestřičky plakaly. Hnutí Prolife dělá osvětovou činnost za lékaře a, kdyby tyto fotky ukazovali ženám žádající svévolný potrat oni, aby věděli co ve skutečnosti chtějí udělat, byli bychom raději.


Mudr. psychiatrie Ilona Burková, říká: „I mně připadá děsivé to, jak se potrat provádí. Ale pokud o tomto problému chceme veřejnost pravdivě informovat, nevím jak se oněm děsivým popisům či obrázkům vyhnout. Navíc mě zaráží dvojí morálka v naší společnosti. Na jedné straně se společnost nechává zahlcovat násilnými scénami ve filmu, zprávách, počítačových hrách a zároveň ji děsí pravdivé informování o metodách umělých potratů.“

3) Když pan L. Halík v médiích vyvracel tvrzení vedení porodnice na Obilním trhu, že bojuje proti potratům, které se tam ve skutečnosti neprovádějí, měl jsem možnost si to ověřit prostřednictvím přítele – lékaře, který toto prostředí zná. Nemusíte mi to věřit, ale takto se potvrdila zpráva nemocnice, ne pana Halíka. Při jiných příležitostech jsem měl možnost se setkat s přednostou kliniky. Asi ne ve všem bychom se, pokud jde o praxi v jeho oboru, shodli, ale jednoznačně jsem měl dojem, že se jedná o člověka, který má úctu k začínajícímu životu – v míře pro zdejší pokřesťanské prostředí nadstandardní. Ale znovu – nemusíte mi to věřit.


M.P. Neříkám, že za to můžete a, že lžete, ale dostal jste zřejmě skrze masmedia naprosto lživou informaci protože cedulku s textem že se potraty v porodnici na Obilním trhu nedělají musel profesor Ventruba nechat odstranit, nebyla pravda.


4) Modlitba je velmi vzácná věc, to dobře vím z vlastní zkušenosti. Kromě výše zmíněné záměny modlitby s demonstrací (vždyť Ježíš nám radí „zavřít se do své komůrky a modlit se k Otci, který je ve skrytosti“, a ne „postávat na rozích“) se ptám, jak si pan Halík může dovolit tolik času trávit u vrátnice porodnice? Ti přátelé říkali, že jej někteří zaměstnanci považují za příživníka a dodávají, že „co bych si já nemohl dovolit, to farář může“. Díky za zabetonovaní jejich srdcí, pane Halíku.
M.P. Jsme tedy podle vás jako ti co se modlili na nárožích? Jenomže ti tehdy za to byli chváleni všemi svými spoluobčany, na rozdíl od nás. Křesťané mají být Světlem Kristovým a proto stojíme u vchodu do porodnic, aby ti kdo vchází viděli.
- Nikdo nerozsvítí světlo, aby je postavil do kouta nebo pod nádobu, ale dá je na svícen, aby ti, kdo vcházejí, viděli. (Lk 11,33).


5) Často jsem slyšel otázku, proč bojovník za dětské životy L. Halík radši někomu konkrétnímu nepomůže. Proč léta houká u porodnice (vážně se to nedá poslouchat), ale první brněnský babybox, který po pár týdnech zachránil první děťátko, museli zajistit až Milosrdní bratři?


M.P. Jak víte, že nikomu už nepomohl? U porodnice je protože jak říká katolický kněz Reilly z New Yorku: je důležite modlit se na místech, kde se potraty provádějí, aby se připomínalo jaké zlo se v naší zemi děje. Na ty ostatní věci jsou věcí legislativy a organizace ale toto co dělá Libor Halík skoro nikdo nedělá.


6) Jeden můj kamarád – jinak velmi klidný člověk, který nikoho nikdy fyzicky nenapadl - mívá často chuť přijít a vysvětlit to panu Halíkovi ručně. Jednak mu říkám, že křesťan křesťana by mlátit neměl, jednak vím, že takoví už byli, a stejně to nepomohlo. I z úvodního textu pana Halíka bych řekl, že se cítí být skoromučedníkem.


M.P. Já to tak necítím, že by ze sebe dělal mučedníka i když si myslím, že je již svým způsobem mučedníkem jelikož na něj došlo k několika fyzickým útokům narušenými psychopatickými jedinci, kteří se cítí být posíleni histerickou mediální kampaní zaměřenou proti němu. Masmedia tak nepřímo k útokům nabádají.


Pravoslavný kněz Libor Halík byl byl u porodnice kde se zabíjejí děti ze sobeckých konzumních důvodů svévolným umělým potratem v lůně matek několikrát udeřen pěstí, zničili mu Bibli, zlomili kříž, zde na fotce je chvíli poté co ho polili kýblem s bílou barvou


Libora Halíka přišel podpořit jeho arcibiskup Simeon, který šel pochod pro život a zpíval u porodnice v Brně


--------------------------------------------------------------------------------






Brno pochod pro život. Porodnice u které se L. Halík již tři roky modlí každý pracovní den.











U potratnice, kde se zabíjejí děti, které se v Brně říká porodnice na Obilním trhu



Pochody pro život jsou ekumenické a účastní se jich jak protestanté, pravoslavní tak i katoličtí věřící, duchovní i řeholníci.


Hnutí pro život ČR vás zve na modlitební setkání v Praze před nemocnicí u Apolináře každý pracovní den od 9:15 do 10:45. Budeme rádi, když tato modlitební setkání obohatíte o čtení žalmů, neboť tato forma je blízká všem křesťanům. Jste-li jiného vyznání je možné sem chodit i v jinou dobu. Každý, kdo nechce zabíjet nemluvňátka je zván. Rozšiřte tato modlitební setkání do míst kde žijete. Modlete se tam kde se děti zabíjejí. Tato shromáždění slouží k projevům náboženského vyznání a vztahuje se na ně podle paragrafu 4 výjimka o právu shromažďovacím. Proto není potřeba žádat povolení magistrátu. Informace na: 736 248 037nebo miloslav.pletanek@prolife.cz


--------------------------------------------------------------------------------







Příbuzné odkazy
· Více o Sebeobrana
· Novinky od Bolek


--------------------------------------------------------------------------------

Nejčtenější Sebeobrana:
Jak řeknu »NE« sexuálnímu vydírání?






"Přihlášení uživatele" | Nastavení | 0 komentáře
Práhy -1 0 1 2 3 4 5 Bez komentáře Vkládané Patra Strom Nejdříve starší Nejdříve novější Nejdříve s nejvyšším skóre

Za obsah komentáře odpovídá jeho autor





]


Re: Zde by me docela zajimala reakce Serafima a jinych aktivistu (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 07:23:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Aktivity a kampaně: Jejich zbraní je růženec
Přišlo v Neděle, 11. červen 2006 v 23:18:56 CEST vložil Bolek

Nepřihlášený poslal:
Jejich zbraní je růženec

Zúčastnil jsem se brněnského Pochodu pro život, ­na který jsem jel s úmyslem získat odpověď na některé otázky, které jsem chtěl položit několika lidem. Jedním z nich je katolický kněz - lékař MUDr. Bogdan Sikora, který se těchto pochodů také účastní. Leč nebylo mi to souzeno, neboť byl od­volán do jiného města, do Jihlavy. A tak jsem jeho místo v průvodu zaplnil já. Náš pochod začal po mši svaté, obětované za nenarozené děti, v kostele výstižně nazvaném Svaté rodiny, který je v blízkém sousedství nemocnice na Obilném trhu, kde se provádějí umělé po­traty. V modlitbě jsme šli k centru města. Bylo nás okolo padesáti lidí.

V naší skupině byli staří lidé, rodiny s dětmi, mládež, jeden řádový bratr a řeholní sestra. Obdivoval jsem pokoru starých lidí, neboť i oni byli na cestě vystavováni nadávkám a vyhrůžkám několik nepřátel Kristových. Cítil jsem na sobě pohledy kolem­jdoucích, bylo mi nepříjemně a trapně. Stydím se, že mám tak slabou víru, stydím se modlit nahlas na veřejnosti, stydím se pokřižovat se v restauraci před jídlem. Co kdyby se mi smáli? Modlete se, prosím, za mě, abych byl jako vy, kteří nezapírá­te svoji víru. Na mé otázky mi nakonec odpověděl katolický kněz Philipp Reilly prostřednictvím ka­zety, kterou jsem dostal od pravoslavného kněze Libora Halíka. Zde je zkrácená část čtyřhodinové přednášky otce Reillyho, který stojí denně 5 až 6 hodin v New Yorku před potratovými klinikami a modlí se růženec. Tomu všemu předcházela činnost v hnutí Operace záchrany. Tam tento kněz protestoval vší svou lidskou silou, když svým tělem bránil těhotným ženám vstoupit do interrupční kli­niky. (Pozn.: Podobně jako ekologičtí aktivisté, když blokují vchody do atomových elektráren.) Také odmítal platit daně státu. Státu, který od roku 1973 z těchto daní přispívá na provoz interrupčních klinik. Státu, který zákonem chrání vražedné potratáře. Byl zatčen mezi prvními protestujícími, spolu se svým katolickým biskupem. Televize, rádio, no-viny a časopisy o jejich protestu úmyslně mlčely, nebo je ukazovaly jako teroristy.

Tak první dva roky po uzákonění ďábelského práva na potrat (tj. do roku 1975) bylo zatčeno 50 000 protestujících lidí, to je 10x více než za celou dobu protestního hnutí za občanská práva černochů v Americe. Otec Reilly říká: “I Ježíš s apoštoly byli zatčení za pravdu.“ V USA bylo v posledních desetiletích 20. století prezidenty doživotně jmenováno mnoho takových nejvyšších soudců, kteří jsou pro svobodnou volbu těhotné matky dát ještě před porodem potratit své dítě. Otec Reilly říká: “Protože jsme nikde v mas­médiích nemohli zveřejnit obrázky zabitých dětí, tak jsme vytvořili vlastní politické strany a média. Zkoušeli jsme všechno, co je v lidských silách, ale kultura smrti se přesto zvětšovala. Tehdy v ro­ce 1989 jsem plně pochopil, že interrupce jsou od Satana, a řekl jsem vysílený před Nejsvětější svá­tostí: “Pane Ježíši, nemohu to dělat dál, vzdávám se. Pouze Ty to Bože můžeš udělat. A všechno se změnilo. Bůh mi dal armádu: 3 babičky, 1 dědečka a 1 dívku. Řekl jsem: “Tohle že je všechno?” A Bůh mi odpověděl: “Kdybych ti dal více, mys­lel by sis, že to děláš ty sám.” S touto chatrnou armádou šel otec Reilly před největší potratovou kliniku, kde se provádělo 20 000 potratů ročně. Za půl roku stálo v Reillyho armádě před klini­kou 60 lidí. V té době byl otec Reilly rekto­rem kněžského semináře. Biskupem v New Yorku byl právě jmenován nový člověk - Daily. Hned první den tento potratovými klinikami biskup sloužil v semináři mši svatou. Po ní k Reillymu přišel a řekl: “Slyšel jsem, že se modlí­te u potratových klinik. Nebude vám vadit, když se k vám připojím?“ A šli, jejich zbraní byl růženec. Šli na Golgotu křížovou cestou, kde se dnes prolévá Ježíšova krev. Více než tisíc lidí se připojilo k bis­kupovi. Všechna média o tom informovala. Bylo to podle zákona a ústavy. Novináři se ptali biskupa: “Budete diskutovat se šéfem kliniky? Biskup řekl: “Já tady nejsem, abych diskutoval, já jsem se přišel modlit. Není o čem diskutovat, život je svatý.”

Tímto méně silovým a více modlitebním zá­pasem dosáhl Reilly toho, že za deset let zrušili v diecézi New Yorku 23 potratových klinik z cel­kového počtu 43. Reilly dále říká: “Je důležité se modlit na těchto místech, aby se připomnělo, co se tam děje. Mluvíme se ženami před potratem i po potratu, máme centra, na která se tyto ženy v tísni mohou obrátit.” Dnes (tj. v květnu 2003, kdy byl natočen rozhovor) se k Reillyho armádě v Severní Americe přidalo již sto katolických biskupů a pět kardinálů, kteří slouží na ulicích měst modlitební vigilie za nenarozené děti. Na otázku, proč to ze začátku dělalo tak málo lidí, odpovídá otec Reilly: “Je to proto, že se lidé bojí. Vždyť i na Golgotě byl jenom jeden z učedníků. Potřebujeme být intelektuálně přesvědčení, že je to důležité. Marie a Jan byli u kříže, také i my máme být u kříže.”


Katolický kněz Reilly v Brně


Pravoslavný arcibiskup Simeon přišel podpořit Libora Halíka a šel pochod pro život







Příbuzné odkazy
· Více o Svědectví
· Novinky od Bolek


--------------------------------------------------------------------------------

Nejčtenější Svědectví:
Svědectví






"Přihlášení uživatele" | Nastavení | 0 komentáře
Práhy -1 0 1 2 3 4 5 Bez komentáře Vkládané Patra Strom Nejdříve starší Nejdříve novější Nejdříve s nejvyšším skóre

Za obsah komentáře odpovídá jeho autor



]


Zeptal jsem se otce Serafína za vás (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 12:46:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Mílo, toto krédo (vyznání víry pana Reformovaného i Gregoria z Grana) je krédem zbabělce, který by v době komunismu spolupracoval klidně s STB a udával spolubratry. Píše totiž, že „Jediným postojem vůči státním vrchnostem, je postoj poddanosti.” Novozákonní kniha Zjevení apoštola Jana nás učí nepoddávat se Šelmě - Antikristu a nepřijímat to symbolické znamení 666 ani na ruku ani na čelo, i když nás k tomu bude vrchnost nutit. Je naší povinností před vším, co se podobá Šelmě, jí oddanému falešnému proroku a jejímu symbolickému znamení 666, varovat. Homosexualita, bisexualita, pedofilie, popravování dětí před narozením jsou nyní rozšířené i mezi zdánlivými křesťany (především na západě). Kdo varuje jen sám sebe před těmito zvrhlostmi a varovat své bližní nemá zájem je zbabělý sobec. Sám by chtěl do nebe, ale druhé nechá v klidu kráčet do pekla. Nemá ani nejmenší zájem je před pádem do věčné propasti (– do věčného zavržení) varovat. Jsem přesvědčen, že ten, kdo nemá zájem o druhé, o toho i Bůh přestane mít zájem. O Jidáše se Bůh také dlouho nedoprošoval. Sobec, který chce zůstat sobcem, bude sobcem navěky a jako věčný sobec, bude věčným a láskyplným Bohem věčně trestán za sobeckost.

Zjevení Janovo 21

8 Avšak zbabělci, nevěrní, nečistí, vrahové, cizoložníci, zaklínači, modláři a všichni lháři najdou svůj úděl v jezeře, kde hoří oheň a síra. To je ta druhá smrt."




]


On je Serafín Vas otec? (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pátek, 16. červen 2006 @ 15:28:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
On je Serafín Vas otec?


]


Jste demagog pane Serafime! (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pátek, 16. červen 2006 @ 15:52:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jste demagog pane Serafime!

V moralnich nazorech s Vami souhlasim, ale nevim, jestli se Vas Boj uz nemeni v modlu. Stejne se asi miji ucinkem, protoze kdo by se obratil jen kvuli moralizovani bez Evangelia?


]


Svatý otec Jan Pavel II. řekl: (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 12:58:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
„Pokud nějaká vláda schválí zákon, který odporuje víře, jsou křesťané povinni vznést proti němu námitky a neřídit se jím.“


]


A ci je Svatý otec Jan Pavel II? (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pátek, 16. červen 2006 @ 15:30:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A ci je Svatý otec Jan Pavel II? A jak se stal Svatym?


]


Miloslave, je Vas Otec Serafim nebo Svaty Jan Pavel II? (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pátek, 16. červen 2006 @ 15:34:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Miloslave, je Vas Otec Serafim nebo Svaty Jan Pavel II?

Uz se v tom nejak nevyznam...

Mimochodem vy jste rimsky katolik a Serafim je pravoslavny. Tak to uz jsem z toho fakt jelen.



]


Re: Miloslave, je Vas Otec Serafim nebo Svaty Jan Pavel II? (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 23:44:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Pravoslavná církev je katolickou církví uznaná. Má apoštolskou posloupnost. Otec Serafín je můj přítel v tom pravém slova smyslu, protože nemlčí zbaběle ke zlu.


]


Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Středa, 14. červen 2006 @ 16:35:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bratře Reformovaný! Děkuji Ti za tento velmi zajímavý a poučný článek. Těší mě, že se ztotožňuje i s mými názory. Musím se upřímně přiznat, že mi dělá velké potíže být apolitický a neutrální k jakémukoli politickému systému a aby jakékoli politické dění šlo mimo můj zájem.
Tak daleko jsem se ještě nedopracoval. Snad se mi to s pomocí modliteb a našeho Pána jednou podaří. Srdečně zdraví Standa.



Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Středa, 14. červen 2006 @ 17:45:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Zdravim Te bratre Stando,

Jen jsem ten clanek pretahl, protoze me take moc zaujal. Opravdu na tom neco je. Verim, ze mnohem ucinejsi nez moralizovani a snaha o kosmeticke vylepseni pohanskeho sveta je prave Evangelium.

v pokoji
reformovany




Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Středa, 14. červen 2006 @ 18:55:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Naprosto souhlasím!

Už jste četli, že apoštol Pavel někde kritizuje homosexualitu, nebo modlážství! Určitě ano, ale jenom v Božím lidu.

Kde máme právo působit je Boží lid, ostatní nevěřící leží v území toho zlého. My je nemáme umravňovat, ale získávat pro našeho Pána, to umravnění přijde až potom, co jsou získáni pro věčný život.

Určitě vidím zbytečné kritizovat bezbožný svět za špatnou morálku. Jediný hřích, který říká Pán Ježíš je, že v něj nevěří...

On (Duch svatý) přijde a ukáže světu, v čem je hřích, spravedlnost a soud: Hřích v tom, že ve mne nevěří (v Ježíše Krista). (Jan 16:8-9)

Karels



Protestanté a ... nevěřící (Skóre: 1)
Vložil: jarda2005 (jvag@centrum.cz) v Čtvrtek, 15. červen 2006 @ 08:03:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díky bratře Reformovaný za článek i komentáře!

Jsem rád za přiznání, že protestanté jsou zaměřeni jen na církev a jiní lidé je příliš nezajímají.

Největší apoštolské církve ale vědí, že v každý člověk je obraz Boží a každý člověk je Bohu vzácný, proto se o svět ve kterém žijeme s nevěřícími také staráme.

I nevěřícího (v očích tohoto světa) čeká soud, stejně jako nás.

Názor z článku dobře vyhovuje islamistům (a jiným -istům, třeba těm komun-), kteří tvrdí, že křesťanství je už mrtvé a překonané a nic světu nenabízí a pokud se bude starat samo o sebe tak mu dají pokoj.

jarda

PS: Takové "defétismus" jaký představuje tento článek jsme naposledy zažili v době Mnichova 1938 a následně v době holocaustu, kde se většina křesťanů o diskriminaci a vyhlazení židů příliš nestarala.



]


Re: Pro Jardu! (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Čtvrtek, 15. červen 2006 @ 10:47:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jardo! Vé Tvé odpovědi vidím subjektivní závěry a následně jejich nesprávné vyhodnocení. Myslím si, že křesťan by neměl zasahovat do světských věcí (politiky, protestních, násilných demonstrací, válečného tažení atd.) aktivně. Zároveň by měl být vždy na straně těch, kterým se děje příkoří a bezpráví. Těmto lidem by měl poskytnou vše ( v rámci svých možností) co potřebují k důstojnému a šťastnému životu.
Křesťan by měl kromě služby Bohu také vidět a slyšet. Měl by Boha příjmout celým, opakuji celý srdcem. Měli bychom nést břemena jedni druhých a být jeden druhému oporou. Kdyby tomu tak bylo, nedošlo by k tomu, že by se v době holocaustu, většina křesťanů o diskriminaci a vyhlazení židů příliš nestarala. Nedošlo by k přímé i nepřímé podpoře Hitlerova režimu ze strany Vatikánu a umožnění tajných odchodů hledaných, válečných zločinců do zemí, kde budou mít zabezpečný klidnější život. S pozdravem Standa.


]


Re: Pro Jardu! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 10:19:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Napsal jste:Nedošlo by k přímé i nepřímé podpoře Hitlerova režimu ze strany Vatikánu a umožnění tajných odchodů hledaných, válečných zločinců do zemí, kde budou mít zabezpečený klidnější život. S pozdravem Standa.

Pletánek: Vatikán nikdy Hitlera nepodporoval existují na to důkazy, samotní židé včetně velvyslankyně a samotného Alberta Eistaina poděkovali katolické církvi, že jako jediná se postarala za záchranu židů. Velkorabín Říma se z vděčnosti s celu rodinou obrátil a stal se katolíkem, židé ho za to potom chtěli zabít. Konkordát s Hitlerem je dokument o tom, že budou nacisté dodržovat náboženskou svobodu. Hitler ji porušil a mnoho kněží skončilo v koncentračních táborech. Na konci války Vatikán udělal charitativní akci jako pomoc uprchlíkům dostat se z dosahu komunistického režimu, ano sem se dostali i váleční zločinci, ale to není vinou katolické církve. Vědomě válečné zločince přijímala vláda USA. Doporučuji literaturu o této problematice na ChristNetu zde o tomto mnohokrát diskutoval církevní historik Radomír Malý.


]


Neutekl nahodou Mengele s Vatikanskym pasem? (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pátek, 16. červen 2006 @ 12:35:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neutekl nahodou Mengele a dalsi nacisticti zlocinci s Vatikanskymi pasy? Tusim, ze jim je sehnal rakousku biskup Alois Hudal. Krome toho kdyz je nekomu vydan Vatikansky pas, tak musi byt asi safra dobry rimsky katolik.

zdravi
reformovany


]


Re: Neutekl nahodou Mengele s Vatikanskym pasem? (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 12:42:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Po válce bylo mnoho lidí bez dokladů a bylo celkem jednoduché pro otřelé válečné zločince se vydávat za někoho jiného a tím i dostat od charitativní organizace organizující pomoc uprchlíkům doklady. Už jste si o tom něco přečetl na ChristNetu? Myslím, že ne a, že ani nechcete.


]


Hmm, takze charitativni cinnost spocivala ve vydavani dokladu (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pátek, 16. červen 2006 @ 15:27:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hmm, takze charitativni cinnost spocivala ve vydavani dokladu. To nezni moc verohodne.


]


Re: Hmm, takze charitativni cinnost spocivala ve vydavani dokladu (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 23:48:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Nevěrohodně působí ten kdo si o tom nic nechce zjistit a jenom tlachá do větru.


]


Re: Bludy o katolické církvi-Konkordát, útěky zločinců (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 17. červen 2006 @ 10:11:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Ad konkordát: Žádný "konkordát s nacisty" neexistoval. V Německu existovaly do té doby konkordáty s jednotlivými zeměmi, které do sjednocení Německa r. 1870 byly samostatné. Byl zde konkordát s Pruskem, Saskem, Bavorskem atd. Tak to zůstalo i po sjednocení a Řím se marně snažil, aby německá vláda (císařská i poválečné Výmarské republiky) místo toho s ním uzavřela jednotný celoněmecký konkordát. Mohl Řím za to, že teprve Hitlerova vláda byla k tomu ochotna? Samozřejmě tím sledovala své zájmy, Vatikán ovšem také: ty spočívaly ve snaze právně zabezpečit postavení Katolické církve, neboť v Římě si byli jasně vědomi, že nacismus je protikřesťanskou a zločinnou ideologií. Bylo to marné, nacisté stejně konkordát nerespektovali a Církev krutě pronásledovali. Uzavření konkordátu ovšem nijak neznamenalo právní uznání hitlerovského režimu, kdo to tvrdí, tak neví, co konkordát je. Konkordáty uzavírá papež s každým režimem, který je k tomu ochoten, samozřejmě si klade k jeho podpisu své požadavky, jež se týkají na prvém místě respektování náboženské svobody. Konkordát z července r. 1933 byl navíc pouhou unifikací stávajících dílčích konkordátů s jednotlivými zeměmi, nikoliv konkordátem novým, který zde ještě nebyl.

Ad "útěky zločinců...": Vatikán, jmenovitě papež Pius XII., organizoval po válce obrovskou humanitární akci vydávání pasů lidem, kteří prchali před sovětskou genocidou z Pobaltí, Ukrajiny a balkánských zemí. Šlo o tutéž humanitární akci, jakou vyvíjel Vatikán za války pro Židy, aby mohli vycestovat a vyhnout se tak deportacím. Sověti páchali stejná zvěrstva jako nacisté. Že se v tom množství skryli i nehodní, že se s tím "svezli" i někteří nacističtí váleční zločinci, je jistě smutné, ale určitě to nebylo záměrem vatikánských míst, to šlo obtížně kontrolovat. Spíše je třeba naopak maximálně ocenit tuto humanitární akci Sv. stolce a ne spekulovat, kolik že nacistů se pod ni skrylo.

Radomír Malý


]


Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 06:49:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Kontrasty: NEZABIJEŠ.(Ex 20,13).
Přišlo v Neděle, 11. červen 2006 v 21:09:30 CEST vložil Bolek

Nepřihlášený poslal: Vložil Míla Pletánek



Přísloví 24

11 Vysvoboď ty, kdo jsou vlečeni na smrt; což se neujmeš těch, kdo se potácejí na popravu?

12 Řekneš-li: "My jsme to nevěděli", což ten, který zpytuje nitro, tomu nerozumí? Ten, který chrání tvůj život, to neví? On odplatí člověku podle jeho činů.



Proč

V současné době se v mnoha křesťanských plátcích stále opakuje téma potratů a boje proti nim. Někdy se v odpověď objevují rozporuplné reakce a následují vzrušené diskuse, jindy však zůstává úplné “ticho po pěšině“. Tak se to stalo i v našem děkanátním časopise, kde se v odpověď na anketu ohledně modli­tebních stráží před porodnicemi neozval vůbec nikdo. Proč?





1. Proč vůbec stát před klinikami a hájit právo nenarozených na život, a vystavovat se tak posměchu a urážkám jinak smýšlejících lidí?

-Nezabiješ. (Ex 20,13).

-Král jim odpoví a řekne jim: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.‘ (Mt 25,40).

-On jim odpoví: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste neučinili jednomu z těchto nepatrných, ani mně jste neučinili.‘ (Mt 25,45).

2. Ale to nejde, jen tak se postavit před lidi a modlit se. Mám strach, že to nepochopí, že mě budou nadávat, ťukat si na čelo...

-Nikdo nemá větší lásku než ten, kdo položí život za své přátele. (Jan 15,13)

- Pravím vám: Každý, kdo se ke mně přizná před lidmi, k tomu se i Syn člověka přizná před Božími anděly. Kdo mě však před lidmi zapře, bude zapřen před Božími anděly. (Lk 12,8-9).

- Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledo­vat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně. Radujte se a jásejte, protože máte hojnou odměnu v nebesích; stejně pronásledovali i proroky, kteří byli před vámi. (Mt 5,11-12)

- Nebojte se jich tedy; neboť není nic zahalené­ho, co nebude jednou odhaleno, a nic skrytého, co nebude poznáno. Co vám říkám ve tmě, povězte na světle; a co slyšíte v soukromí, hlásejte se střech. (Mt 10,26-27).

3. Nejsme přece žádná sekta, nikomu nic ne­vnucujeme...

- Jděte ke všem národům a získávejte mi učed-níky, křtěte ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého a učte je, aby zachovávali všecko, co jsem vám přikázal. A hle, já jsem s vámi po všecky dny až do skonání tohoto věku. (Mt 28, 19-20).

-Vy jste sůl země; jestliže však sůl pozbu­de chuti, čím bude osolena? K ničemu již není, než aby se vyhodila ven a lidé po ní šlapali. (Mt 5,13).

4. Ale to je bláznovství, fanatismus...

- Co je světu bláznovstvím, to vyvolil Bůh, aby zahanbil moudré, a co je slabé, vyvolil Bůh, aby zahanbil silné. (1 Kor 1,27)

- My jsme blázni pro Krista, vy ovšem jste v Kristu rozumní; my jsme slabí, vy silní; vy slavní, my beze cti. (1 Kor 4,10)

- Žasli a v rozpacích říkali jeden druhému: “Co to má znamenat?“ Ale jiní říkali s posměškem: “Jsou opilí!“ (Sk 2,12-13).

5. Ale proč stát právě před porodnicí, modlit se přece můžeme i doma?

- Nikdo nerozsvítí světlo, aby je postavil do kouta nebo pod nádobu, ale dá je na svícen, aby ti, kdo vcházejí, viděli. (Lk 11,33).

6. A nemůže to někoho obtěžovat? Nemůže to pak spíše církvi škodit?

- Někteří sice káží Krista také ze závisti a z řevnivosti, jiní však s dobrým úmyslem. Jedni z lás­ky, protože vědí, že jsem tu k obhajobě evangelia, druzí z touhy po uplatnění, ne z čistých pohnutek, a domnívají se, že mi v mém vězení způsobí bolest. Ale co na tom! Jen když se jakýmkoli způsobem, ať s postranními úmysly, ať upřímně zvěstuje Kristus; z toho se raduji a budu radovat. Neboť vím, že se mi vše obrátí k dobrému vaší modlitbou a přispěním Ducha Ježíše Krista. (Flp 1,15-19).

- Hlásej slovo Boží, ať přijdeš vhod či nevhod, usvědčuj, domlouvej, napomínej v trpělivém vyučování. Neboť přijde doba, kdy lidé nesnesou zdra­vé učení, a podle svých choutek si seženou učitele, kteří by vyhověli jejich přáním. Odvrátí sluch od pravdy a přikloní se k bájím. Avšak ty buď ve všem střízlivý, snášej útrapy, konej dílo zvěstovatele evangelia a cele se věnuj své službě. (2 Tim 4,2-5).


Co říci závěrem? Boží Slovo nám dává světlo i odvahu v boji především se svou vlastní pohodlnos­tí, a ten si musí vybojovat každý sám. Je mi jasné, že ne každému bylo dáno, aby stál někde před klini­kou a modlil se. Přesto to vidím jako jeden z důle-žitých prostředků probou­zení svědomí lidí.



Lenka Zdislava Pletánková





Příbuzné odkazy
· Více o Sebeobrana
· Novinky od Bolek


--------------------------------------------------------------------------------

Nejčtenější Sebeobrana:
Jak řeknu »NE« sexuálnímu vydírání?






"Přihlášení uživatele" | Nastavení | 0 komentáře
Práhy -1 0 1 2 3 4 5 Bez komentáře Vkládané Patra Strom Nejdříve starší Nejdříve novější Nejdříve s nejvyšším skóre

Za obsah komentáře odpovídá jeho autor



Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Pátek, 16. červen 2006 @ 10:25:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Toto krédo (vyznání víry pana Reformovaného i Gregoria z Grana) je krédem zbabělce, který by v době komunismu spolupracoval klidně s STB a udával spolubratry. Píše totiž, že „Jediným postojem vůči státním vrchnostem, je postoj poddanosti.” Novozákonní kniha Zjevení apoštola Jana nás učí nepoddávat se Šelmě - Antikristu a nepřijímat to symbolické znamení 666 ani na ruku ani na čelo, i když nás k tomu bude vrchnost nutit. Je naší povinností před vším, co se podobá Šelmě, jí oddanému falešnému proroku a jejímu symbolickému znamení 666, varovat. Homosexualita, bisexualita, pedofilie, popravování dětí před narozením jsou nyní rozšířené i mezi zdánlivými křesťany (především na západě). Kdo varuje jen sám sebe před těmito zvrhlostmi a varovat své bližní nemá zájem je zbabělý sobec. Sám by chtěl do nebe, ale druhé nechá v klidu kráčet do pekla. Nemá ani nejmenší zájem je před pádem do věčné propasti (– do věčného zavržení) varovat. Jsem přesvědčen, že ten, kdo nemá zájem o druhé, o toho i Bůh přestane mít zájem. O Jidáše se Bůh také dlouho nedoprošoval. Sobec, který chce zůstat sobcem, bude sobcem navěky a jako věčný sobec, bude věčným a láskyplným Bohem věčně trestán za sobeckost.
Vzkazuje Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: joker v Pátek, 16. červen 2006 @ 12:14:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud považujete běžné státní zřízení za prodlouženou ruku antikrista, pak budiž. Ale postoj poddanosti ve své podstatě neznamená kolaboraci (ze které obviňujete své bratry), ale dodržení Ježíšova výkladu: císařovo císaři, boží Bohu.

Váš vývod o tom, že: kdo nemá zájem o druhé, o toho i Bůh přestane mít zájem není podle mne biblický. Neboť on je věrný, i když jsme my nevěrní.

PS: Je úsměvné, že vy dokážete opravdu všude nacpat homosexualitu :-)))


]


Jste demagog pane Serafime! (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Pátek, 16. červen 2006 @ 15:43:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Jste demagog pane Serafime!

V moralnich nazorech s Vami souhlasim, ale nevim, jestli se Vas Boj uz nemeni v modlu. Stejne se asi miji ucinkem, protoze kdo by se obratil jen kvuli moralizovani bez Evangelia?



]


Re: Jste demagog pane Serafime! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 23:52:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
V čem je otec Serafín demagog? Modlou zbabělců je záchodová mísa.


]


Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Pátek, 16. červen 2006 @ 15:37:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přátelé, dovolte trochu nadsázky.
Křesťané nepotřebují reformovat svět, jim postačí když se reformují sami mezi sebou. :-))) ( Někdy i ke své škodě. )



Re: První Církev se nikdy nesnažila zreformovat bezbožný nevěřící svět! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 16. červen 2006 @ 23:57:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Někteří sice káží Krista také ze závisti a z řevnivosti, jiní však s dobrým úmyslem. Jedni z lás­ky, protože vědí, že jsem tu k obhajobě evangelia, druzí z touhy po uplatnění, ne z čistých pohnutek, a domnívají se, že mi v mém vězení způsobí bolest. Ale co na tom! Jen když se jakýmkoli způsobem, ať s postranními úmysly, ať upřímně zvěstuje Kristus; z toho se raduji a budu radovat. Neboť vím, že se mi vše obrátí k dobrému vaší modlitbou a přispěním Ducha Ježíše Krista. (Flp 1,15-19).

- Hlásej slovo Boží, ať přijdeš vhod či nevhod, usvědčuj, domlouvej, napomínej v trpělivém vyučování. Neboť přijde doba, kdy lidé nesnesou zdra­vé učení, a podle svých choutek si seženou učitele, kteří by vyhověli jejich přáním. Odvrátí sluch od pravdy a přikloní se k bájím. Avšak ty buď ve všem střízlivý, snášej útrapy, konej dílo zvěstovatele evangelia a cele se věnuj své službě. (2 Tim 4,2-5).


]


Stránka vygenerována za: 0.41 sekundy