Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 158, komentářů celkem: 429684, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 397 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116562834
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě
Vloženo Úterý, 08. srpen 2006 @ 21:35:13 CEST Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal Seraphim

Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě Byla plánována především na 10.8.2006 v Jeruzalémě. Jde současně o šestidenní sodomské běsnění a slavnostní světový průvod homosexuálů, bisexuálů apod., zvaný World Pride 10.srpna 2006. Jeden z židovských poslanců označil plánovanou akci za „přehlídku vepřů na chrámové hoře“. Izraelský vrchní rabín Šlomo Amar požádal papeže Benedikta XVI., aby se vyjádřil proti tomuto strašlivému sodomfenoménu. Ve svém dopise rabín vyjádřil naději, že společný protest představitelů různých náboženství "probudí ztracená srdce, jež klamou sama sebe a připravují duším nesmírné škody".

Při poradě v izraelském Knesetu podpořili protesty ortodoxních Židů i muslimští poslanci. Arabský poslanec Strany práce Chaleb Mgadalah vyzval organizátory, aby své plány znovu zvážili, když vidí protesty všech tří monoteistických náboženství. Avšak soud (podle zprávy Hillela Fendela z 30. 05. 2006) opět rozhodl proti městu Jeruzalém a ve prospěch tamní homosexuální komunity a tím podpořil plánovanou letošní mezinárodní homosexuální akci. Soudce jeruzalémského obvodního soudu Jehudit Cur (Yehudit Tzur) rozhodl, že město stanovilo diskriminační podmínky ve vztahu k financování kulturních akcí, čímž samo sobě znemožnilo poskytnout peníze jeruzalémskému Otevřenému domu pro Hrdost a toleranci (Jerusalem Open House for Pride and Tolerance). Soudce Cur nařídil městu vyplatit na pokrytí chybějících plateb v letech 2003 až 2005 částku 350.000 šekelů, což je okolo 1,75 milionu českých korun. I pokud současní představitelé města mají problém akceptovat homosexuální komunitu, napsal Cur, a cítí, že se jedná o nepřijatelný jev, město se nemůže odchylovat od základních hodnot právního řádu a komunitu ignorovat. Musí s komunitou jednat na základě principu rovnosti, neporušovat základní význam principu rovnosti a respektovat hodnoty tolerance a pluralismu. Také loni město Jeruzalém prohrálo soudní spor s Open House a bylo donuceno nejen povolit pochod Gay Pride v ulicích města, ale ještě za něj zaplatit. Open House organizuje letošní letní akci World Pride v Jeruzaléme, kde se předpokládá účast tisíců lidí z celého světa. (Tato událost konající se každé čtyři roky a trvající týden se měla konat vloni 6. až 12. srpna 2005, ale byla odložena na r.2006 kvůli loňskému izraelskému stahování z Gazy.) Mnoho hotelů připravuje speciální World Pride hotelové ceny pro šestidenní pobyt. Jeruzalémské hotely jmenované na webové stránce akce jsou: Inbal, Sheraton Plaza, Prima Royale, Gloria, Jerusalem Inn, Jerusalem Tower a hostel Agron. Námitky proti akci jsou slyšet z různých stran, včetně vrchních rabínů a ženských organizací. Nicméně nebylo přistoupeno k žádným konkrétním krokům k zabránění konání akce. Na druhou stranu mluvčí izraelského Konzervativního hnutí, rabíni Ehud Bandel a Andrew Sachs, loni podpořili právo konat Gay Pride v Jeruzalémě, ačkoliv naznačili, že jejich stanoviska nemají být podporou akci samotné. Telavivský rabín Jisrael Meir Lau (Yisrael Meir Lau), bývalý vrchní rabín Izraele a možný kandidát na příštího izraelského prezidenta, před několika dny uvedl, že páry stejného pohlaví představují nejen halachický [tj. z hlediska židovského náboženského práva] problém, ale také hovoříce z národního a lidského hlediska, mě bolí, když vidím, jak tento nenormální způsob života nahrazuje rodinu. Bojím se nárůstu násilností, jak mezi veřejností obecně, tak uvnitř rodin. V květnu 2006 se okolo 500 lidí procházelo na sodomakci Gay Pride v Ejlatu (Eilat), a to namísto podobné akce, která se měla konat v Tel Avivu, ale byla zrušena. Nakonec o sodompochodu World Pride rozhodla současná válka mezi Izraelem a Libanonem. Nejznámější sodomité dostali strach a zrušili svou přislíbenou účast na „přehlídce vepřů“. Tak se World Pride odsunul na zatím neurčitý termín. Tímto krvavým způsobem, pro tvrdost srdcí izraelských soudců, Bůh vyslyšel modlitby svých služebníků a zabránil další sodomizaci svatého města Jeruzaléma. Není to tak dlouho, co Bůh krvavým způsobem – hurikánem Katrina vyslyšel modlitby uvězněných křesťanů, protestujících proti plánované obří sodomakci v New Orleans. Zde je vidět, jak moc Hospodinu sodomizace vadí. O informace se podělil Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě" | Přihlásit/Vytvořit účet | 23 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Úterý, 08. srpen 2006 @ 22:23:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Hehehe, co se neda homosexualum uprit, je, ze maloco pomaha ruznym cirkvim, ba celym nabozenstvim, najit spolecnou rec, jako je zrovna homosexualita.

Jak je rok dlouhej, tak si katolici, protestanti, muslimove a kdo vsechno jeste nemuzou navzajem prijit na jmeno, ale jakmile nekdo zorganizuje pruvod homosexualu, hned se "otevre prostor pro plodny mezinabozensky dialog".

Kez by byli Kristovi ucednici prosluli svou obetavou pomoci trpicim a chudym.
Kez bychom zahanbovali svet stedrosti a otevrenosti.

Misto toho si nas vsichni pamatujou jako homofoby a zabednence, co se soudej kvuli Darwinovi.

To je tak smutny, az je me hanba fackuje.

Aviaf



Re: Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 08. srpen 2006 @ 23:58:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Aviafe, 3.8.2006 jsi psal: Osobne se priznam, ze s liberalnimi teology povetsinou souhlasim…I nadale si myslim, ze Bible je Bozi slovo, ale zmenil jsem svuj nazor na to, jak vyznamny byl pri jejim vzniku lidsky faktor.
Odpovídám:
Kdo zná současné liberální teology, tak ví, že mají věrouku a morálku zcela odlišnou od učení fyzicky vzkříšeného Božího Syna Ježíše Krista. Jsou to pyšní intelektuálové, kteří ve své nadutosti veřejně i skrytě podporují a propagují homosexualitu, bisexualitu, incest (někteří i pedofilii), rozvody, život na hromádce - sex bez manželství. Všechny či některé tyto věci i sami praktikují. Současně vychvalují apoštola Jidáše a odmítají věřit v existenci věčně trvajícího Pekla naplněného mnoha hříšníky. Aviafe, Ty moc dobře víš, že ani jeden současný liberální teolog nevěří, že Bible je neomylné, bezbludné, Duchem svatým inspirované Boží slovo. Ty počítáš s tím, že mnozí lidé na Granu tyto věci o liberální teologii neví. Chováš se k nim nečestně, když je uspáváš svým zdánlivým pravověřím pomocí věty „nadale si myslim, ze Bible je Bozi slovo“. Současně se nestydíš chvástat, že s liberálními teology povětšinou souhlasíš. Prosím Tě, přestaň pro začátek alespoň lhát, když už se stylizuješ do role křesťana.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Odpoved na Serafimuv Pavlovuv reflex (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Středa, 09. srpen 2006 @ 00:36:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Serafime, kamarade!

Citujes me ponekud selektivne. V clanku "Co presne je na Bozim Slove Bozi?" se zabyvam Pismem a v tomto kontextu cituji liberalni teology. Konec te prvni vety, kterou uvadis zni: "protoze mi byli schopni poskytnout dobre argumenty pro svoje tvrzeni."

Jak uz to v odborne debate byva, prave na tech argumentech zalezi! Mas-li lepsi, sem s nimi - ale at jsou to argumenty vecne a k tematu.

Co je mi po tom, jak liberalni teologove zijou? Ja vim, ze Paul Tillich spal s kazdou svoji sekretarkou. Ze byl prostopasnik z nej jeste nedela spatnyho teologa. Richard Wagner se choval k lidem jako hovado, ale muziku psal (obcas) dobrou. Karel Hynek Macha mel mnoho a mnoho nemanzelskeho sexu a napsal nektery docela dobry basnicky. Leckterej papez byl naprosto zkazenej, ale to jeste neznamena, ze svatosti, ktere vysvecoval, jsou neplatne.

Shrnuto: u liberalnich teologu ja jsem citoval jejich argumenty, nedaval jsem za vzor jejich zivoty. Tezko muzu "moc dobre vedet", co si myslej vsichni liberalni teologove o Bibli. Kazdej asi to, k cemu ho jeho vyzkum a Pan vede. Lidi z Grana jsou svepravny dospeli lidi a kazdej si o tom muze zjistit tolik informaci, co hrdlo raci. Takze nikoho neuspavam.

Do role krestana se nestylizuji, ale to tobe ostatne neprislusi soudit.

Pekny den.

Aviaf.



]


O com je evanjelium? (Skóre: 1)
Vložil: ianka v Středa, 09. srpen 2006 @ 00:36:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Akokolvek je homosexualita Bohu odporna, myslim, ze vas postoj nie je spravny. Z vasich slov totiz ide nenavist a odsudenie.

Niekedy sa mi zda, ze Bozie odsudenie priam homosexualon prajete, a to teda nie je evanjelium.

Jezis Kristus umrel za nas, ked sme boli este hriesni. Verite tomu, ze aj za nich zomrel Pan Jezis na krizi, aby ich spasil?

Lebo neposlal Boh Syna na svet, aby odsudil svet, ale aby ho spasil. Neviete cieho ste ducha, lebo Syn cloveka neprisiel zatratit ludske duse, ale ich spasit.

Verite tomu, ze ani ich neprisiel Pan Jezis zatratit, ale spasit? Evanjelium nie je o odsudeni, ale o zachrane.

Uz som pisala, ze poznam niekoho, komu Pan homosexualitu odpustil, a ucinil ho Bozim dietatom.

Robi sa chyba, ked sa zvestuje len Bozia laska, bez usvedcenia z hriechu, ale tiez sa robi chyba, ked sa zvestuje odsudenie, miesto spasenia.

O com je teda evanjelium?



Re: O com je evanjelium? (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Středa, 09. srpen 2006 @ 00:47:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Ianko, kdo by to byl rek: souhlasim s tebou! (Teda krome toho uvodu... homosexualita neni odporna Bohu, ale nekterym jeho neprilis tolerantnim detem).

Aviaf


]


co je odporne Bohu? (Skóre: 1)
Vložil: fefe v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 09:13:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Záleží na definícii homosexuality, v každom prípade však homosexuálne správanie sa, je Bohu odporné:

S mužom nesmieš obcovať, ako sa obcuje so ženou; bola by to ohavnosť. 3M18,22

... veď ich ženy zamenili prirodzený styk s mužmi za protiprirodzený, a podobne aj mužovia zanechali prirodzený styk so ženou a rozpálili sa vášňou medzi sebou: mužovia s mužmi páchali hanebnosť .... Rim1,26-27

Z uvedených mi vyplýva že homosexuálny a lesbický pohlavný styk (a aj myšlienka :o) ) sú pred Bohom ohavnosťou rovnako ako ďalšie hriechy (prekrúcanie spravodlivosti, sebectvo, vražda, modloslužba.....)

Pre istotu ale znovu píšem že platí okrídlená formulka "Boh nenávidí hriech ale miluje hriešnika"

P.S.: Na súkromnú správu odpoviem možno až zajtra, chcelo byto dlhší rozbor a ešte musím niečo hodiť tu v práci do angličtiny.


]


Re: co je odporne Bohu? (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 14:17:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Nazdarek,

predevsim si precti tu pasaz pekne od zacatku, tj. od R 1:22. Tahle pasaz je o smilstvu ve smyslu modlosluzby. Lide zamenili slavu Boha za obrazy a modly, A PROTO je Buh nechal na pospas necistym vasnim. To je jejich provineni: ze se klaneji a slouzi tvorstvu misto Stvoriteli, oslavuji telo, misto aby si hledeli ducha. Vysledkem (a hrichem) je prostopasnost, nikoli homosexualita.

Vsimni si totiz, ze v R 1:26-27 se nejedna o lidi, kteri byli homosexualove tak nejak odjakziva, ale kteri "zanechali prirozeneho styku" - cili Pavel tam kritizuje tu neochotu kontrolovat svoje vasne a z toho plynouci prostopasnost - postoj, kdy clovek povazuje sex jen za prostredek k momentalnimu uspokojeni. To bych klidne kritizoval s nim.

V konkretnejsim historickem kontextu vzato zde Pavel kritizuje kultickou sexualitu, ktera byla typicka pro lecktere extaticke kulty tehdejsi antiky. Nezapomen, ze Pavel pise R z Korinta (viz R 16:1 - Kenchreje byly korintskym pristavem), takze to mel primo na ocich.

(Ta extaticnost techto vychodnich kultu ostatne v Korintu prosakovala i do krestanske obce - to proto se Pavel snazi v 1 Korintskym 14 uvadet dary Ducha na pravou miru, aby vsechno to mluveni jazyky, prorokovani jeden pres druheho apod. udrzel na uzde. Ale to odbocuji.)

Citovat Lv 18:22 mi prijde mimo misu. Proc necitujes Lv 20:13? Ja ti povim proc: protoze nikdo si nesrovna se svym svedomim, ze homosexualy je treba zabijet. Ale v Lv to stoji.

Bud budeme brat Toru doslovne a pak si utikej udelat strapce na pokryvce (Dt 22:12) a homosexualy musime kamenovat (Lv 20:13) nebo budeme zakon chapat jako uvod k Jezisovu poselstvi, ktery Jezis svym zmrtvychvstanim prekonal (R 7:1.4). Ale selektivni doslovnost je podle me ten daleko nejhorsi pristup. Tady na Granu jsem dokonce nekde cetl nazor jisteho cloveka (uzivatel Gepa), ze prej Lv 25:44-45 jsou i nadale v platnosti, takze kdo vlastni otroky z okolnich narodu, tak je bohabojny krestan. No tak kde to jsme?

Klidne odepis az budes mit cas. Tahle vec me VELMI zajima.

Aviaf


]


Re: Čtenářům nadpisů - Nejenom pro Iaku (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 09. srpen 2006 @ 09:16:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Mám takový pocit, že jste to nečetla a že jste si přečetla pouze nadpis, ukažte mi ta Halíkova slova ze, kterých jde nenávist. Podle mne se totiž jedná o překlad jehož smyslem je pravdivá informace o pozadí přehlídky vepřů jak se můžete dočíst, že to tak nazval jeden izraelec. Píšete, že Halíkův postoj není správný je to jako kdybyste říkala jinými slovy, že není ani správný postoj apoštola Pavla v listě Římanům 1 neboť tento muž používá tvrdší slova než Halík ve svém příspěvku. Je zajímavé pozorovat jak se některým lidem, kteří lpí na tom aby bylo vše Biblické nehodí Biblické citáty apoštola Pavla a přitom mnozí z nich odsuzují katolickou tradici v jiných věcech. Tolik má všeobecná oznámka k mé poslední větě. M



Re: Čtenářům nadpisů - Nejenom pro Iaku (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Středa, 09. srpen 2006 @ 20:12:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Pokud vím, Halíkův postoj je deratizace - fyzická likvidace homosexuálů, to tu propagoval, nikdy neodvolal, a ty co s tím nesouhlasili, nařkl z homosexuality, bezbožnosti a já nevím čeho dalšího ...jestli tohle nejsou projevy nenávisti, tak už nevím....(a myslím, že ianka reagovala na tento jeho obecně známý postoj, ne na tento jednotlivý člának, těžko věřit, že by zrovna při psaní tohoto článku tento svůj postoj změnil)

P.S.: kde psal ap. Pavel něco o vybíjení homosexuálů?


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 09. srpen 2006 @ 22:56:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Pan Vejvoda napsal:
Pokud vím, Halíkův postoj je deratizace - fyzická likvidace homosexuálů, to tu propagoval, nikdy neodvolal, a ty co s tím nesouhlasili, nařkl z homosexuality, bezbožnosti a já nevím čeho dalšího ...jestli tohle nejsou projevy nenávisti, tak už nevím....(a myslím, že ianka reagovala na tento jeho obecně známý postoj, ne na tento jednotlivý člának, těžko věřit, že by zrovna při psaní tohoto článku tento svůj postoj změnil)

P.S.: kde psal ap. Pavel něco o vybíjení homosexuálů?
Miloslav: Můžete uvést odkaz na to co tvrdíte, že napsal Libor Halík o fyzické likvidaci homosexuálů? Můžete naopak vy říci kde psal něco apoštol Pavel o vybíjení homosexuálů? Kde jste k tomu přišel? Pokud vím tak apoštol Pavel napsal v

Římanům 1
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.

Takže každý křesťan, který nesouhlasí s tím co napsal apoštol Pavel je skutečně i podle mne bezbožník a prohlašuji, že každý homosexuál je hoden duchovní smrti pokud neprojeví upřímnou lítost a nebude činit pokání. Věřím, že Bůh může odpustit jinak by neřekl „ Jdi a více nehřeš“.



Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: ianka v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 00:33:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mily Miloslave, vsetci sme pre svoje hriechy hodny duchovnej smrti. Nielen homosexuali.

A predsa vsetkych Boh miluje, nas samych, ale nie nase hriechy.

Nesuhlasim s postojom odsudzovania niekoho.
Tym Bozim skutkom aj pohladom by bolo, ked niekto vidi strasny hriech homosexuality, a je v nom lutost nad tymi ludmi a tuzba, aby mohli pocut evanjelium a byt zachraneni. Takto jedna clovek, ktory stoji na strane Panovej.

Na druhej strane, ked niekto vidi strasny hriech homosexuality, a naplnaho to nenavistou voci tym ludom, sudi a odsudzuje ich, hovoriac len a len o pekle, Sodome a treste, nuz TOTO NIE JE EVANJELIUM. Ten clovek nestoji na strane Panovej. Chyba tam akykolvek naznak a slovo o milosti Pana Jezisa, slovo o spaseni.

Otazka na vas? Myslite, ze vedel by krestan toho druheho typu osobne posluzit niekomu takemu k zachrane?



]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 01:46:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Pekny den, Ianko.

Jenze jak takova zachrana ma vypadat?

Beha mi mraz po zadech, kdyz nekoho slysim, jak doporucuje homosexualum, aby se "lecili". Nekdo se proste za celej zivot do zeny nezamiluje (coz nakonec byl treba pripad apostola Pavla). Nekdy se naopak zamiluje muz do muze (pripad Davida a Jonatana v 1S), byt to treba nevyjadrej fyzicky.

Sexualni moralka se navic promenuje v case. Za casu Shakespeara bylo normalni provdavat trinactilety holky. Dneska by to bylo nejen moralne neobhajitelny, ale i protipravni.
Apostol Pavel povazoval manzelstvi jen za ustupek pudu (viz R 7), zatimco dnes Rada CB povazuje sex za podstatou dobry a soucast Boziho planu, pokud se provozuje podle urcitejch pravidel.
O stylu oblekani ani nemluve (coz ma se sexualitou svoje spojitosti). Viktorianska zena by na sebe nevzala sukni kratsi nez ke kotnikum.

Takze co? Jak ta zachrana vypada?

Aviaf


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: fefe v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 09:31:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Niektorí sa liečia a aj sa vyliečia - to je fakt, niektorí sa nevyliečia - aj to je fakt, niektorí sa neliečia ale "sú vyslobodení" a iní zase robia všetko možné a nie sú...neviem, nie som doktor a aj medzi nimi sú na túto otázku rozdvojené názory (vedecký prístup bysom neupieral ani jedným ani druhým).
Z môjho pohľadu to beriem takto:
Každý sa rodí s určitými sklonmi, niekto má prudkú povahu a niekto miernu, možno má niekto homosexuálne sklony, aj neviem. V každom prípade ako musí zo svojou náklonnosťou k hnevu bojovať človek s prudkou povahou, tak môže zo svojou náklonosťou bojovať človek s homosexuálnymi sklonmi. Ja ako heterosexuál tiež musím bojovať so svojou náklonosťou k ženám a ak sa neožením budem musieť žiť v celibáte až kým neprídem k Pánovi. Prečo by nemohol tak žiť muž ktorý pociťuje náklonnosť k mužom?
Inak vyvodzovať z 1S homosexuálny vzťah medzi Dávidom a Jonatánom je dosť odvážne. Ja by som nehľadal homosexualitu za každou zmienkou o priatelstve dvoch ľudí ako nás do toho tlačia niektorí dnešný psychológovia.
Morálka sa síce v spoločnosti mení ale to čo bolo hriechom hriechom ostáva, iba že by sa menil sám Boh.
Tolko môj názor.


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: ianka v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 13:58:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ta zachrana vyzera takto.

Jeden clovek sa stretol s krestanmi. Bol sice veriaci, ale zil vo svete, a mal naklonnost aj k tomu istemu pohlaviu. Rozpraval sa s nimi, stretaval, cital aj Bibliu, a modlil sa.

Po kratkom case ho Duch Svaty usvedcil, ze nema ciste srdce, ze potrebuje ocistenie. Pocul evanjelium o Panovi Jezisovi.

Zatuzil vojst cez tu uzku branu, mat vecny zivot. Ucinil pokanie z hriechov, opustil svet, a dostalo sa mu milosti spasenia. Vyznal aj tie hriechy v suvislosti s tou naklonnostou. Dostalo sa mu a milosti vyslobodenia, a to z mnohych hriechov.

Ak je niekto v Kristovi, je nove stvorenie, stare veci sa pominuli a hla- nastali nove. Toto vsetko je praca Ducha Svateho a len Bozia milost.

Voci hriechu nepomoze ziadne liecenie, ani snaha sa zmenit. Clovek sa sam nemoze ocistit od svojich hriechov, to moze ucinit jedine Pan Jezis.


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 14:38:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Bůh nenávidí hřích, ale miluje hříšníky! Stejně takový postoj bychom měli mít i my. Falešné tolerování homosexuálů kteří dělají ze své nouze ctnost je cestou do pekel.

Římanům 1
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.


32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.

Takže každý křesťan, který nesouhlasí s tím co napsal apoštol Pavel je skutečně i podle mne bezbožník a prohlašuji, že každý homosexuál je hoden duchovní smrti pokud neprojeví upřímnou lítost a nebude činit pokání. Věřím, že Bůh může odpustit jinak by neřekl „ Jdi a více nehřeš“.


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 10. srpen 2006 @ 15:08:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo je bez viny ať první hodí kamenem.


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 11. srpen 2006 @ 09:26:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Chceš tím říci, že je správné mlčet ke zlu? Podle mne tady nikdo nechce nikoho kamenovat. Nemyslíš, že to co jsi napsal se dá aplikovat i na to když protestanté kritizují katolickou církev?


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 11. srpen 2006 @ 13:45:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Jak to ze nechce? Copak vy homofobove neuznavate Lv 20:13? Jasne tam stoji: zemrou, jejich krev padni na ne.

Ba, ba, takove konce bere fanatismus doslovnosti.

Aviaf


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 11. srpen 2006 @ 15:03:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Moc ti nerozumím, ale ze tvé narážky na homofobi usuzuji, že jsi homosexuální heterofob. Pokud vím tak jsme především křesťané Nového Zákona a není nám dovoleno někomu ulížit jinak než v sebeobraně (tolik kat. katechismus). Pokud Avivare (co to slovo znamená?) si myslíš, že násilí něco vyřeší tak je mi tě líto. Nemyslím, že je správné brát tvůj výklad za správný to bys potom nemusel být jako křesťan poslušen tomu, že máš mít jen jednu manželku ale mohl bys chtít mít tolik žen jako jich měl David. Pokud nebudeme jako křesťané upozorňovat na hřích tak hřích těch, kteří ho páchají padne na nás jako vystříknutá krev a duchovně zemřeme spolu s těmi, kteří ho páchají.

Oprávněná obrana
2263 Oprávněná obrana osob a společností netvoří výjimku zákazu zabít
nevinného, jímž je svévolná vražda. "Z osobní obrany mohou vzejít dva
důsledky, prvním z nich je uchování vlastního života; zatímco druhým je
zabití útočníka ... Jen první je chtěné, druhé nikoliv".
2264 Mít rád sebe, to zůstává hlavní zásadou mravnosti. Je tedy oprávněné
prosadit respektování svého práva na život. Kdo brání svůj život, není
vinen vraždou, i když je donucen zasadit útočníkovi smrtelnou ránu:
Jestliže někdo při obraně vlastního života užívá většího násilí, než je
nezbytné, je jeho čin nedovolený. Jestliže však reaguje s umírněností, pak
je obrana oprávněná ... A není nutné pro spásu duše, aby se někdo zřekl
oprávněné obrany, aby se vyhnul zabití druhých: protože člověk je povinen
se víc starat o svůj život než o život druhých.
2265 Oprávněná obrana může být nejen právo, nýbrž i závažná povinnost toho,
kdo je odpovědný za život druhých, za obecné blaho rodiny nebo občanského
společenství.
2266 Hájit obecné blaho společnosti vyžaduje, aby se každý útočník
zneškodnil. Z tohoto důvodu tradiční učení církve uznalo, že je odůvodněné
právo a povinnost právoplatné veřejné moci ukládat tresty přiměřené
závažnosti zločinu, aniž by vylučovala, v případech krajní závažnosti,
trest smrti. Z podobných důvodů mají držitelé veřejné moci právo použít
zbraní k odvrácení útočníka od občanského společenství svěřeného jejich
odpovědnosti.
Prvním cílem trestu je napravit nepořádek způsobený vinou. Když jej viník
dobrovolně přijme, může mít smírnou hodnotu. Kromě toho cílem trestu je
obrana veřejného pořádku a bezpečnost osob. Konečně má trest léčebnou
hodnotu: podle možnosti má přispívat k nápravě viníka.
2267 Dostačují-li nekrvavé prostředky k obraně lidských životů před
útočníkem a k ochraně veřejného pořádku a bezpečnosti osob, veřejná moc se
omezí na tyto prostředky, protože lépe odpovídají konkrétním podmínkám
obecného blaha a více se shodují s důstojností lidské osoby.
Svévolná vražda
2268 Páté přikázání zakazuje jako těžce hříšné přímé zabití a svévolné
zabití. Vrah a ti, kteří svévolně spolupracují na zabití, páchají hřích,
který volá k nebi o pomstu.
Usmrcení nemluvněte, bratrovražda, otcovražda a zabití manžela (manželky),
jsou obzvláště těžké zločiny, protože porušují přirozené svazky. Eugenické
důvody nebo veřejná hygiena nemohou ospravedlnit žádné zabití, i kdyby to
bylo nařízeno veřejnými orgány.
2269 Páté přikázání zakazuje dělat něco se záměrem vyvolat nepřímo smrt
nějaké osoby. Mravní zákon zapovídá jak vystavovat někoho smrtelnému
nebezpečí bez závažného důvodu, tak odmítnout pomoc nějaké ohrožené osobě.
Trpí-li část lidské společnosti hladomory, aniž by se snažila tomu
zabránit, je to pohoršující nespravedlnost a těžká vina. Ti, kdo při
obchodování používají lichvářských a kšeftařských metod, které vyvolávají
hlad a smrt jejich bratří v lidstvu, nepřímo páchají vraždu, za kterou jsou
odpovědni.
Za nedobrovolnou vraždu není člověk mravně odpovědný. Avšak není omluven za
těžkou vinu, jestliže bez závažných důvodů jednal tak, že způsobil smrt, i
když neměl úmysl ji přivodit.



]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 11. srpen 2006 @ 17:16:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Jsem si pomerne jist, ze nejsem homosexual, nebot jsem jiz pres rok stasne zenat.

Ale nejsem ani homofob.

Nebudu mit vice manzelek jako David, protoze ja prave narozdil od tebe nectu Starej Zakon doslovne. O to mi slo.

To, ze se Stary zakon zakazuje starovekym izraelitum styk muze s muzem, se nas, krestanu Noveho Zakona, netyka jakozto zavazny predpis. Tyka se nas jako upominka, z podruci jakeho zakona jsme vlastne byli Kristem vysvobozeni. Proto je hloupe na podporu vasich homofobnich predsudku citovat Lv 18:22. Ponevadz beres-li doslova Lv 18:22, pak ti nezbejva nez brat doslova i Lv 20:13 a ostatne i vsechna ostatni ustanoveni Stareho zakona, ktera se tykaji sexualni moralky. Pokud to nedelas, tak tady nesermuj Levitikem.

Vas katechismus mi jako protestantovi je dost volnej.

Aviaf (anagram z latinskeho: Aut Viam Inveniam Aut Faciam)


]


Re: Jedná se o duchovní smrt-věčné peklo! (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 11. srpen 2006 @ 20:37:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Římanům 1
18 Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu.
19 Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil.
20 Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.
21 Poznali Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich scestná mysl se ocitla ve tmě.
22 Tvrdí, že jsou moudří, ale upadli v bláznovství:
23 zaměnili slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka, ano i ptáků a čtvernožců a plazů.
24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla;
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
28 Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší.
29 Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči,
30 pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče,
31 nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.

P.S. Ani já se necítím tím za koho mne považuješ.


]


Re: Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 12. srpen 2006 @ 10:30:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Evolucionista Marek2 napsal: Domnívám se, že příčiny současné izraelské války jsou úplně jinde. To ví každý, kdo má trochu rozhled.
http://www.granosalis.cz/article.php?sid=5399&mode=&order=0&thold=0


Odpovídám:
Boje v Libanonu dneškem (12.8.2006)vstoupily do 32. dne. Zahájeny byly 12. července, kdy libanonský Hizballáh na hranici unesl dva izraelské vojáky. Za měsíc bojů přišlo o život téměř 1100 Libanonců a přes 120 Izraelců.

Evolucionistovi, tj. člověku který málo přemýšlí, a proto se pohodlně opičí po ateistech, odpovím jako pastýř Církve - Biblí. Kdo můžeš pochopiti, pochop. Viz 1Kor 2.kapitola, následující verše:
6 Moudrosti sice učíme, ale jen ty, kteří jsou dospělí ve víře - ne ovšem moudrosti tohoto věku či vládců tohoto věku, spějících k záhubě,
7 nýbrž moudrosti Boží, skryté v tajemství, kterou Bůh od věčnosti určil pro naše oslavení.
8 Tu moudrost nikdo z vládců tohoto věku nepoznal; neboť kdyby ji byli poznali, nebyli by ukřižovali Pána slávy.
9 Ale jak je psáno: `Co oko nevidělo a ucho neslyšelo, co ani člověku na mysl nepřišlo, připravil Bůh těm, kdo ho milují.´
10 Nám však to Bůh zjevil skrze Ducha; Duch totiž zkoumá všechno, i hlubiny Boží.
11 Neboť kdo z lidí zná, co je v člověku, než jeho vlastní duch? Právě tak nikdo nepoznal, co je v Bohu, než Duch Boží.
12 My jsme však nepřijali ducha světa, ale Ducha, který je z Boha,
13 abychom poznali, co nám Bůh daroval. O tom i mluvíme ne tak, jak nás naučila lidská moudrost, ale jak nás naučil Duch, a duchovní věci vykládáme slovy Ducha.
14 Přirozený člověk nemůže přijmout věci Božího Ducha; jsou mu bláznovstvím a nemůže je chápat, protože se dají posoudit jen Duchem.
15 Člověk obdařený Duchem je schopen posoudit všecko, ale sám nemůže být nikým správně posouzen.
16 Vždyť `kdo poznal mysl Páně a kdo ho bude poučovat?´ My však mysl Kristovu máme.
Odpověděl Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Přehlídka vepřů na chrámové hoře v Jeruzalémě (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 12. srpen 2006 @ 12:52:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Ze Starého zákona, historických knih Izraele, je známo, že Stvořitel světa, který uzavřel smlouvu s Abrahamem i jeho potomkem Izákem, vždy trestal potomky (národ Izrael), když se zpronevěřili svému poslání (porušili smlouvu) a když na svém území dovolili veřejně páchat ty trestné činy, které Stvořitel světa označil zejména skrze ústa proroka Mojžíše za ohavnosti. Homosexualita i bisexualita mezi tyto ohavnosti patří.
Izraelity Stvořitel trestal obvykle skrze okolní národy a to většinou válkou. Viz např. biblické knihy Soudců a následující. V r.1988 IZRAEL UZÁKONIL REGISTROVANÉ PARTNERSTVÍ SODOMITŮ (homosexuálové, lesby). Pak 12.2.2006 IZRAELSKÝ RODINNÝ SOUD DE FACTO ZLEGALIZOVAL ADOPCI DĚTÍ DO SODOMPÁRŮ. Je proto více než pravděpodobné, že přijdou války.
Je psáno, že koho Bůh miluje, toho trestá. Stvořitel světa miluje Abrahama a jeho fyzické (Izraelce, muslimy – potomky Izmaele) i duchovní děti (křesťany). Proto je všechny trestal a vždy bude trestat. Viz např. novozákonní list Židům 12. kapitola, následující verše:
6 Koho Pán miluje, toho přísně vychovává, a trestá každého, koho přijímá za syna.´
7 Podvolujte se jeho výchově; Bůh s vámi jedná jako se svými syny. Byl by to vůbec syn, kdyby ho otec nevychovával?
8 Jste-li bez takové výchovy, jaké se dostává všem synům, pak nejste synové, ale cizí děti.
9 Naši tělesní otcové nás trestali, a přece jsme je měli v úctě; nemáme být mnohem víc poddáni tomu Otci, který dává Ducha a život?
10 A to nás naši tělesní otcové vychovávali podle svého uvážení a jen pro krátký čas, kdežto NEBESKÝ OTEC NÁS VYCHOVÁVÁ K VYŠŠÍMU CÍLI, K PODÍLU NA SVÉ SVATOSTI.
11 Přísná výchova se ovšem v tu chvíli nikdy nezdá příjemná, nýbrž krušná, později však přináší ovoce pokoje a spravedlnost těm, kdo jí prošli.
12 `Posilněte proto své zemdlené ruce i klesající kolena´
13 a `vykročte jistým krokem´, aby to, co je chromé, docela nezchromlo, ale naopak se uzdravilo.
14 Usilujte o pokoj se všemi a o svatost, bez níž nikdo nespatří Pána.
Proto lze v současnosti s velkou pravděpodobností očekávat válečné konflikty, nemoci, smrt zatvrzelých.
Viz i článek: Lehkomyslnost lidu Izraele volá po Božím trestu na http://www.granosalis.cz/article.php?sid=5399&mode=&order=0&thold=0
Napsal a sestavil: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Stránka vygenerována za: 0.48 sekundy