Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 241, komentářů celkem: 429557, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 541 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116480939
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Tradice ano či ne? III.díl
Vloženo Pondělí, 14. srpen 2006 @ 19:04:15 CEST Vložil: Bolek

Zamyšlení poslal Gregorios777

Možná měl někdo z nás doposud mylný dojem, že hlavním znakem farizejství a zákonictví je důsledné lpění na Božím Slově.

Z Písem však vyplývá pravý opak. Farizeové nerespektují psané Boží Slovo a nahrazují ho svými vlastními NÁZORY, TRADICÍ.

Tradice v katolictví, potažmo v pravoslaví zde již byla mnohokrát diskutována.

Jak je to ale s tradicemi v protestantismu

Myslí si snad někdo, že protestantismus nemá žádnou tradici jako katolictví a pravoslaví?

Pak je na omylu.

Uvedu zde některé hlavní součásti protestantské tradice.



1) Tak jako katolictví a pravoslaví má protestantismus svoji třídu duchovních, prostředníků - farářů, kazatelů, pastorů a reverendů, kteří si takto v přímém rozporu

s Mt 23,8-10 oficiálně říkají a nechávají se tak nazývat.

Pán říká:"Ale vy nebývejte nazýváni mistři, nebo jeden je Mistr váš, Kristus, vy pak všichni BRATŘÍ JSTE.

A otce nenazývejte sobě na zemi, nebo jeden je Otec váš, který jest v nebesích.

Ani se nazývejte vůdcové, nebo jeden jest vůdce váš Kristus."

Patří sem i dnešní oficiální názvy protestantských duchovních.

Ano, např. apoštol Pavel byl de facto duchovním otcem Korintských. Přesto se od nich takto nenechal oficiálně titulovat.

Tato vrstva protestantské duchovenské třídy

popírá svou existencí novozákonní zřízení

na základě plurality sboru více starších.

Sbory tam vede jednotlivá osoba v postavení biskupa. I když někde staršovstvo formálně existuje, hlavní břemeno na sobě nese tento privilegovaný jedinec.

Tento stav popírá novozákonní učení o duchovních darech a zabraňuje zapojení celého Těla Kristova do bohoslužeb.

Z této záležitosti se již stala v protestantismu tradice.



2) Další tradici je vytváření nespočetného množství

samostatných denominací ( sekt) s vlastním ústředím a vlastním jménem, které sdružují několik nebo několik desítek sborů pod svojí správou.

Toto zřizení je již samo o sobě nebiblické.

Jde o rozdělení Krista a jeho Těla.



3) Dále tu máme např. tradici různých hudebních skupin

v protestantských denominacích a dlouhé bloky chval a tance na začátku shromáždění.

Něco takového novozákonní bohoslužba neznala. Jde o připodobňování se tomuto světu za účelem nalákání co největšího počtu těch, jejich modlou je hudba a tanec

na křesťanskou diskotéku.



4) Dále je tu nebiblická tradice organizovaných akcí v protestantismu, ať už evangelizačních nebo církevních a vytváření různých výborů a komisí za účelem tohoto organizování.

Duch svatý však pracuje spontánně a spontánně nás také chce vést. Duch svatý organizuje sám bez našeho přičinění.

Boží Trojice je tím generálním štábem, který již od ustanovení světa připravil své plány.

My je nemáme znovuvytvářet ale pouze OBJEVOVAT pod vedením Ducha. Protože

"dokonána jsou díla od ustanovení světa".

( Žd 4,3 ) Plány jsou již připraveny. Jen do nich vstoupit. ( Ef 2,10 ) Je směšné pozorovat, jak

bezvýznamní lidé spřádají své ubohé plány a aktivity, místo aby jen hledali a vstupovali do těch Božích.

Avšak v této tradici organizuje člověk bez Božího přičinění. Pouze si pak troufale jde požádat Pána o Boží požehnání pro SVÉ nazávislé AKCE.

Tato tradice popírá a omezuje panství Ducha v Církvi.



5) Postupně se vytváří tradice tzv. duchovního boje, kdy jsou věřící učení stavět se proti duchovním mocnostem v ponebesí a duchovně s nimi "bojovat".

Toto je další věc, kterou apoštolé vůbec neznali. Resp. znali ji pouze z negativní stránky.

( Ju 8-10)



6) Asi nejzávažnější tradice je však v protestantismu vytváření nebiblického postavení žen ve sborech. Apoštolské učení vyhrazuje ženám jejich určené místo.

Především v důsledku Evina pádu v ráji má žena zapovězeno učit Boží Slovo, potažmo má být ve shromáždění v mlčení.

Tradice novodobých farizeů však hlásá, že toto přikázání Páně se může klidně porušovat

a nejen že dovoluje ženám učit, ale dokonce je ustanovuje za biskupky a farářky.

Boží Slovo však jasně říká:"Žena ať se učí mlčeti,

ve všeliké poddanosti. nebo ženě NEDOPOUŠTÍM UČITI ani VLÁDNOUTI nad mužem, ale aby byla v mlčení.

Adam zajisté prvé jest stvořen, potom Eva.

A Adam nebyl sveden, ale žena svedena jsuci, příčinou přestoupení byla."

( 1Tim 2,11-13)

A také:"Ženy vaše VE SHROMÁŽDĚNÍCH ať MLČÍ,

nebo nedoupouští se jim MLUVITI, ale aby poddány byla, jakž i Zákon praví. Pakli se chtí čemu naučiti, doma svých mužů nechť se ptají.

Nebo MRZKÁ VĚC jest ženám mluviti v shromáždění."

( 1Kor 14,34-35 )

Dnešní novozákonní farizeové a zákonníkci

vytvářejíc svou vlastní tradici však říkají:

ne, ne, ženy ať klidně učí a mluví ve shromáždění. Mohou dokonce i kázat.

Tito učitelé si myslí, že jsou moudřejší než apoštolé a že Boží Slovo mohou formulovat sami.

Těmto však apoštol Pavel, potažmo Duch svatý říká:"Zdali OD VÁS Boží Slovo pošlo?

Zdali k samým VÁM přišlo?

Zdá-li se sobě kdo býti prorokem neb duchovním, nechať pozná, co vám píši, že je PŘIKÁZÁNÍ ( jed. číslo ) Páně.

Pavel zde říká, že přístup k tomuto příkazu Páně

bude testem, zda dotyčný je duchovní nebo prorok.

Duchovní a prorok pozná a uzná tento příkaz Páně ( celé kapitoly 11-14 ), tělesný farizej a zákonník vytvářející si své vlastní učení a způsoby a mající SVÉ NÁZORY se proti tomuto příkazu postaví.



7) Sem patří také tradice NEPOKRÝVÁNÍ HLAV sester.

Označuje se to za dobový nebo korintský ZVYK.

PŘÍKAZ Páně v kap. 1Kor 11 však říká, že žena

je POVINNA mít pokrytou hlavu při modlitbě nebo prorokování ( tedy i počas celého shromáždění ) na znamení souladu s Božím zřízením duchovních autorit a s Boží vládou.

Farizeové a zákonníci však odsunou tuto apoštolskou tradici do pozadí jako nepotřebnou

a nahradí ji vlastní herezí.

Věřící ženy podle Písma smějí na sejití sester

( Sk 16,13// Tit 2,3-4 ) bez přítomnosti mužů

vyučovat mladší sestry na téma "Jak mají milovat své muže ( všimněte si prvního místa mužů)

a své děti ( druhé místo ). Mohou se na takovýchto shromážděních také modlit a prorokovat. ( 1Kor 11,5)

To byly jen některé hlavní součásti protestantské tradice, které nejsou o nic lepší než katolické nebo pravoslavné.


"Tradice ano či ne? III.díl" | Přihlásit/Vytvořit účet | 14 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Tradice ano či ne? III.díl (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 15. srpen 2006 @ 13:46:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Máš pravdu bratře Gregorii777, když píšeš, že:

a)Věřící ženy podle Písma smějí na sejití sester (Sk 16,13// Tit 2,3-4 ) bez přítomnosti mužů vyučovat mladší sestry na téma "Jak mají milovat své muže (všimněte si prvního místa mužů) a své děti (druhé místo ). Mohou se na takovýchto shromážděních také modlit a prorokovat. ( 1Kor 11,5)

b)Asi NEJZÁVAŽNĚJŠÍ tradice je však v protestantismu vytváření nebiblického postavení žen ve sborech. Apoštolské učení vyhrazuje ženám jejich určené místo.
Především v důsledku Evina pádu v ráji má žena zapovězeno učit Boží Slovo, potažmo má být ve shromáždění v mlčení.
TRADICE NOVODOBÝCH FARIZEŮ však hlásá, že toto přikázání Páně se může klidně porušovat a nejen že DOVOLUJE ŽENÁM UČIT, ale DOKONCE JE USTANOVUJE ZA BISKUPKY A FARÁŘKY.


Ptám se proto: Může Bůh žehnat těm křesťanským denominacím, které řídí Satan skrze ženy ve vrcholných funkcích kněžek, nebo ne ?
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve, ve které neexistují kněžky.



Re: Tradice ano či ne? III.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 15. srpen 2006 @ 13:55:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Seraphime,

Bůh může požehnat komu chce.
Rozhodně však nežehná neposlušnosti.

Faktem je, že ti vedoucí, kteří umožnili
ženám překračovat jejich Bohem stanovené
hranice a i ty ženy samotné budou ze svých skutků vydávat počet před soudnou stolicí Kristovou, pokud nebudou činit pokání.

Biblického postoje v otázce žen si u pravoslavné denominace velmi vážím.



]


Re: Tradice ano či ne? III.díl (Skóre: 1)
Vložil: jdu v Úterý, 15. srpen 2006 @ 16:51:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V některých věcech se zde mýlíš Gregoriosi. Možná příliš nevěříš ve velikou moc a svrchovanost Boží i v těchto věcech. jdu



Re: Tradice ano či ne? III.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 15. srpen 2006 @ 17:20:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Milý jdu,

buď konkrétní.

Nemáš doufám na mysli velikou moc a svrchovanost Boží porušovat své Slovo, že ne?

Náš Bůh je totiž veliký Král svatých a králové své slovo drží a nikdy ho neporuší. Jejich slovo je zákon.
V tomto případě Zákon Kristův. ( Ga 6,2// 1Kor 9,21)


]


Re: Tradice ano či ne? III.díl (Skóre: 1)
Vložil: jdu v Úterý, 15. srpen 2006 @ 17:57:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Gregoriosi,

jelikož je náš Pán a Král svrchovaným Bohem, může udělovat i výjimky, nezářnějším příkladem této výjimky je Jeho milost k nám hříšným lidem. Abych byl konkrétní, co kupříkladu prorokyně a soudkyně Debora. jdu


]


Re: Tradice ano či ne? III.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 15. srpen 2006 @ 23:05:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý jdu,

Pán nezakázal ženám prorokovat.
Kromě toho, vidím, že se často k popření
novozákonního apoštolského učení užívají příklady ze Starého zákona.

Aniž si dotyční uvědomují, že nyní žijeme v úplně jiné dispenzaci - dispenzaci milosti, kde Bůh jedná trochu jinak než v té době.
Dnes je pro nás závazné především apoštolské učení a Starý zákon jen pokud mu neodporuje.

Pokud by tomu tak nebylo, tak můžeme směle hlásat mnohoženství, za cizoložství budeme kamenovat a za velké hříchy v Církvi budeme popravovat atd. atd.

Všechny velké a nebezpečné sekty jako např. Davidiáni Davida Koreshe nebo mormoni čerpali své rozumy především ze Starého zákona.

Pokud jde o výjimky, pak můžeme tedy celý
Nový Zákon prošpikovat výjimkami a nezbyde z něj nic. Pak můžeme za výjimku třeba prohlásit i celý Nový Zákon.

Jak by asi dopadl nový zákon o pozemních komunikacích, kdyby v něm byly umožněny výjimky, jako např. že výjimečně bychom mohli jezdit v obci i 60 nebo 70?
Za chvíli by nikdo nerozlišil co je výjimka a co zákon. Výsledek - anarchie.


]


Re: Tradice ano či ne? III.díl (Skóre: 1)
Vložil: jdu v Středa, 16. srpen 2006 @ 06:24:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mýlíš se v tomto Gregoriosi, myslím že, nechápete, co to znamená být prorok nebo prorokyně. jdu


]


Re: Prorokyně Debora, ne kněžka ani královna (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 16. srpen 2006 @ 02:00:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Debora nebyla ani kněžkou (nevykonávala pravidelné bohoslužby) ani královnou, byla pouze prorokyní, neboť ze všech tehdejších Izraelců měla nejčistší srdce - proto slyšela Boha (viz Kristovo "Blahoslavení čistého srdce, oni Boha viděti budou"). Starozákonní proroci byli označováni za vidoucí, což znamenalo, že Boha viděli, slyšeli, vnímali víc než ostatní lidé.


]


Re: Pokládá (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 15. srpen 2006 @ 18:39:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Metodistická církev se smířila s tím, že mezi farářkami bude lesba

Lesbě bude dovoleno pokračovat ve službě v úřadu pastora. Při církevním procesu 20. března, který byl veden kvůli její sexuální orientaci, byla ospravedlněna. Porota složená z 13 pastorů a pastorek vynesla rozsudek ve prospěch 47leté Karen Damman, která před třemi lety otevřeně prohlásila, že má lesbický vztah s jinou ženou.
Církevní právo metodistů zakazuje ustanovení homosexuálů a leseb, kteří praktikují a otevřeně se k tomu přiznávají, do úřadu duchovního, a jejich kniha církevní disciplíny deklaruje, že homosexualita "není slučitelná s církevním učením". Avšak sociální učení církve podporuje práva a svobody homosexuálů.
Minulý týden byla K.D. ZÁKONNÝM SVAZKEM SPOJENA SE SVOJÍ PŘÍTELKYNÍ VE STÁTĚ OREGON, KDE JSOU DOVOLENY STEJNOPOHLAVNÍ SVAZKY. Představitelé metodistické církve připravili soud, který měl odloučit Karen Damman a zbavit ji úřadu kněžky. Na žádost samotné obviněné se soud konal za otevřenými dveřmi. Obviněná prohlásila, že je nevinná. Podporovali ji mnozí představitelé této církve. (Credo.ru)



Re: Pokládá (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 15. srpen 2006 @ 23:07:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Anglikánskou církev také vede homosexuál.
To vše jsou jen zřejmé znaky postupujícího ODPADNUTÍ - apostáze.


]


Re: Klerikální feminismus a sodomie – spojené nádoby (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 15. srpen 2006 @ 21:25:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Žena Jefferts Schori, biskupka diecéze Nevady, byla zvolena v neděli (18.6.2006) na nejvyšší post ve své denominaci, která má 2.3 milionu členů. Nejvyšší představená Episkopální církve USA se po svém zvolení nestyděla do televizního vysílání CNN lhát, že homosexualita není hřích.

Svatý apoštol Pavel správně předvídal a tušil, kam to může dojít, dají-li se ženám v církvi vedoucí funkce. Proto přikázal: "Žena v církvi ať mlčí!"

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Klerikální feminismus a sodomie – spojené nádoby (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 15. srpen 2006 @ 22:12:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Seraphime,

jako další příklad toho, jak to dopadne, když vyučuje žena, uvádím projev paní biskupky
Československé církve husitské na zasedání Fóra
2000 z roku 2002.
Jde mimo jiné o názorný příklad, jaké jsou skutečné cíle ducha ekumenismu:


Mosty přes globální propasti

Globalizace se dotýká nejen ekonomiky, ekologie a armád. Globalizace se dotýká i naší víry a našeho náboženského uchopení světa.

Komunikace vede ke komuniu. Setkáváním, bytím spolu se poznáváme, ztrácíme vzájemné předsudky, zbavujeme se podsouvaných úmyslů. Takový dialog vázne, přiznejme si, i mezi námi křesťany, natož mezi různými náboženstvími a kulturami. Obtěžkáni každý svými zavazadly dogmat, neumíme či nechceme ze strachu a nejistot překročit vlastní stín. Zapomínáme, že ekumena - oikumené, znamená jeden dům, jeden svět s Hospodářem, Hospodinem. A není to svět a dům převážně křesťanský. Naopak - žije v něm mnohem více našich bratří a sester hinduistů, muslimů, buddhistů, židů...

Co je nám společné, je však víra v osobního Boha nebo alespoň v neosobní princip něčeho, někoho nad námi - jakási antropologická konstanta naší existence. Idea mravního zákona a idea Božství patří k nevykořenitelnému vlastnictví lidské duše (C. G. Jung).

My jsme křesťané a víme proč: přijímáme Ježíše Krista jako Božího Syna v plnosti božství i lidství, je pro nás Spasitelem, Vykupitelem. Ale víme, že pro ostatní náboženství je Ježíš jedním z ostatních proroků, učitel moudrosti, velká historická postava. Postoj k Ježíši Kristu nás odlišuje, ale neměl by nás nesnášenlivě rozdělovat. Naše misijní působení bychom měli zbavit blahosklonnosti staršího, vyspělejšího bratra a svědčit věrohodněji svými činy a ovocem Ducha božího.

Právě Duch Boží, Duch Svatý, "třetí způsob" božího působení ve světě nás opět sjednocuje a sceluje se všemi ostatními lidmi. Duch Boží vane, kam chce... Tuto základní teologickou výpověď nemůžeme a nesmíme my křesťané zpochybňovat majetnictvím monopolu na manipulaci s Duchem Svatým. Duch Boží pracuje skrze hinduistickou holčičku, japonského šintoistu, bolívijského katolíka, afrického šamana, čínského buddhistu nebo eskymáckého protestanta. Duch Boží vane kam chce, on sám otevírá srdce člověka a umožňuje mu učinit jeho vlastní nenahraditelnou osobní duchovní zkušenost. Z ní pak teprve může vyrůstat hluboká víra - důvěra v Boha! Až to, co sami vnitřně prožijeme - přijmeme. Fórum znovu potvrdilo slova C. G. Junga, že duševně podvyživenému lidstvu nemůže prospívat ani Bůh. Jen málo lidí zakusilo, že postava Boha je nejniternějším vlastnictvím samotné duše... Bohužel... Na foru hovořili o svých náboženstvích arciopat z Kjóta, rabín z Prahy, dalajláma z Tibetu a mohamedánský učenec, křesťan ze Švédska... Když hovořili o svých svatých knihách od Bhagavadgíty, přes Korán, Starý zákon k Novému zákonu - zdálo se, že všechna náboženství jsou tak vstřícná, otevřená, laskavá, tolerantní, smiřující! A přitom - jak málo se spolu vzájemně neumíme unést!

Mezináboženský dialog Fóra připomněl křesťanům u nás, aby církve usilovaly o to, co ve své konfesní sebestřednosti tak nerady slyší: Zůstávat v globalizujícím se světě otevřeným prostorem pro znovu prožití ducha k vlastní nepřenosné náboženské zkušenosti! Bez mentorování a bez odstrašující zátěže dogmat, vést k úctě ke křesťanské tradici, ale i k jiným náboženstvím. Tím bychom nejlépe napomohli přemáhat a odkrývat v našem údajně nenáboženském národě všechna skrytá duchovní TABU... Mladí dneska a jejich děti, vaše děti se docela dobře mohou zítra někde ve světě zamilovat do čínského konfucialisty nebo dcery afrického šamana ze Zimbabwe... Dnes nás to leká - ale zítra bychom na to měli být připraveni - jako křesťané... Čemu všemu nás Fóra učí - klopýtavě a bolestně!

Kéž by se média stejně zaujatě a jako dalajlámovi věnovala se znalostí věci a konstruktivně i dialogu s církvemi a křesťany u nás. Znovu mne překvapilo, jak málo žen je nejen mezi křesťany, ale i mezi strukturami jiných náboženství, na místech nejen služebných, ale i tam kde se rozhoduje... Ano ve služebné rovině mariánského ženství a mateřství a mateřské pastorace jsou ženy nenahraditelné se svou ochotou k oběti. Ale přesto: jejich "scelující" role chybí i jinde - to je ovšem téma pro jinou diskusi.

Nejmilejší a docela obyčejný poznatek (kéž by nikoho neurazil). Jsem si jista, že by dalajláma z Tibetu byl výborným a milovaným farářem mezi horníky! I o tom je globalizace...

(Uveřejněno: Naše rodina č. 35, 27.8.2002)



]


Re: Klerikální feminismus a sodomie – spojené nádoby (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 16. srpen 2006 @ 02:24:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Ta to tedy splácala, biskupka. A svádí tu patlaninu na Ducha svatého. Smutné za co všechno podle ní Duch svatý může.
Abych byl přesný, pro neznalé věci, její projev vypadá tak celostně, holisticky.
Snad to zveřejnění otevře oči nějakým křesťanským pololiberálům. Ona totiž ta česká biskupka de facto po ženském emocionálním způsobu "vykecala" všechny ty někdy tajné (okultní) liberální bludy z nejrůznějších liberálních a ještě více pololiberálních teologických fakult na jednu velkou hromadu. Avšak chudáci její ovečky, pokud to jsou myslící muži a ne děti.


]


Re: Klerikální feminismus a sodomie – spojené nádoby (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 17. srpen 2006 @ 09:29:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přesně tak Seraphime.Amen.

Vypadá to, jako by "vedení" ČCH úplně zradilo Krista a přešlo na stranu New Age.


]


Stránka vygenerována za: 0.28 sekundy