Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 465 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116485630
přístupů od 17. 10. 2001

Expanze muslimů
Vloženo Pátek, 25. srpen 2006 @ 20:50:23 CEST Vložil: ferda

Zajímavosti Plíživá expanze muslimů Plíživá expanze muslimů Stále více Němců přestupuje k islámu. V roce 2000 to bylo 300 osob, v roce 2004 už 1000 a v roce 2005 dokonce 4000. Vyplývá to z údajů Ústředního institutu Islám-Archiv v Soestu. Konečné vyhodnocení výzkumu mezi muslimskými svazy bude zveřejněno koncem července. Jestliže to dříve byly především ženy, které se vdály za muslimy, nebo absolventky vysokých škol s „velkou láskou k Orientu“, dnes jsou to příslušníci všech společenských vrstev. Také Islámská společnost Německa, která je v mnoha spolkových zemích zakázána, hlásí zvýšení počtu členů o 500 Němců. V Německu je v provozu 143 mešit s minarety, knihovny, modlitebny a centra pro mládež. 128 dalších budov je v plánu nebo ve výstavbě. Financují to převážně samotní muslimové. Státní příspěvek v Porýní Vestfálsku ve výši 3,2 mil € na mešitu v celkové ceně 11 milionů € je spíše výjimkou. O muslimských svátcích přichází do mešit 904 000 muslimů. V pátky je to 493 000 a každý den nejméně 200 000 věřících. Světlo...................Ferda

"Expanze muslimů" | Přihlásit/Vytvořit účet | 9 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Expanze muslimů (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Sobota, 26. srpen 2006 @ 08:32:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Co je zamerem tohoto clanku? Nevypada to na nic v duchu krestanske lasky k bliznimu...



Re: Expanze muslimů (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Sobota, 26. srpen 2006 @ 09:56:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Podľa môjho názoru zámerom článku je podať štatistiku nárastu moslimov v Nemecku. Nič viac a nič menej. Štatistika nemá nič spoločné s láskou či neláskou k blížnym...

Pravá láska k blížnemu znamená aj to, že zintenzívnime svoj modlitebný život za to, aby moslimský občania v Nemecku sa odvrátili od moslimskej viery a prijali Ježiša za svojho Pána.

ivanp


]


Re: Expanze muslimů (Skóre: 1)
Vložil: Ferda v Neděle, 27. srpen 2006 @ 23:02:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji,řekls to vystižně.Ferda


]


Nizozemskou vládu sesadí muslimští přistěhovalci (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 26. srpen 2006 @ 15:54:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Nizozemskou vládu sesadí muslimští přistěhovalci

"V Nizozemsku se blíží doba, kdy bez podpory imigrantů nebudete moci ničeho dosáhnout. Přistěhovalci a jejich potomci už dnes tvoří v Rotterdamu 47 procent obyvatel a každý ví, že mají mnohem větší porodnost než rodilí Nizozemci," říká Brahim Bourzik.

Podle oficiálních údajů žije v Nizozemsku přibližně 1,6 milionu přistěhovalců ze zemí "třetího světa", z toho je přibližně milion muslimů. Celkem má země 16 milionů obyvatel.

viz: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=219073



Re: Expanze muslimů- islamizace evropských měst (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Neděle, 27. srpen 2006 @ 15:59:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/category/video/


http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2006/08/25/z-ceho-obvinujeme-zidy-delame-my-pred-kamerami/

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2006/07/18/stinani-narodu-islamizace-evropskych-mest/

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2006/08/26/53-procent-britu-se-citi-ohrozeno-islamem/

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2006/08/09/370-000-britskych-muslimu-veri-ze-utoky-na-londyn-jsou-ospravedlnitelne/



Re: Expanze muslimů- 1,6 miliónu muslimů v Britanii (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Neděle, 27. srpen 2006 @ 16:05:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
370 000 britských muslimů věří, že útoky na Londýn jsou ospravedlnitelné
Takřka čtvrtina britských muslimů říká, že útoky ze 7. července jsou ospravedlnitelné, protože vláda podporuje “válku proti terorismu”.

Šokujícící číslo 23 procent odpovídá 370 000 z 1,6 miliónu muslimů žijících ve Spojeném království. …

Nejnovější průzkum mezi 1000 muslimy pro dokument Kanálu 4, který byl včera odvysílán, obsahuje sérii alarmujících zjištění.

Takřka čtyři z deseti věří, že v Británii narození muslimští teroristé provedou další útok.

Třetina muslimů říká, že svobody zaručené v této zemi neschvalují takovým způsobem, že by raději žili pod zákonem šaría.

Zákon, který je praktikován v částech Středního východu, používá kamenování a amputace jako běžné tresty. Třetina muslimů také řekla, že sní o tom, že se Británie jednoho dne stane islámským státem. …

Asi 40 procent říká, že Británie je země s nemorálním chováním, a 66 procent říká, že britští rodiče dávají svým dětem přiliš mnoho svobody. Celkem 44 procent by své děti raději posílalo do státem financovaných muslimských škol.



53 procent Britů se cítí ohroženo islámem (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Neděle, 27. srpen 2006 @ 16:07:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
53 procent Britů se cítí ohroženo islámem
Průzkum, provedený po zvýšení snah vlády o omezení napětí mezi náboženstvími, ukázal, že většina lidí ve Spojeném království se cítí ohrožena islámem.

Průzkum YouGov provedený pro Daily Telegraph zjistil, že 53 procent lidí si dělá starosti s dopadem náboženství - nejen jeho fundamentalistických elementů - přičemž v roce 2001 to bylo 21 procent lidí.

Došlo také takřka ke zdvojnásobení množství souhlasu s tvrzením, že “velké množství britských muslimů necítí k této zemi loajalitu a jsou připraveni omlouvat nebo dokonce provádět teroristické činy”.

Celkem 18 procent podpořilo toto tvrzení - v porovnání s 10 procenty po teroristických útocích v Londýně z loňského července.

A došlo k sedmibodovému poklesu - na 16 procent - počtu těch, kteří věří, že “prakticky všichni muslimové jsou mírumilovní, zákon dodržující občané, kteří odsuzují teroristické činy stejně jako kdokoliv jiný”.



Stínání národů - islamizace evropských měst (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Neděle, 27. srpen 2006 @ 16:11:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Stínání národů - islamizace evropských měst
Fjordman (odkazy na zdroje v původním článku)

Viděli jsme v televizi videa, na kterých muslimští džihádisté uřezávají hlavy nevěřícím rukojmím. Méně pozornosti bylo věnováni skutečnosti, že muslimové uřezávají hlavy celým národním státům. Ačkoliv k tomu dochází pomalu, není to o nic méně dramatické. Historicky představovala velká města “hlavu” země, sídlo většiny jejích politických institucí a největší koncentraci její kulturní mozkové síly. Co se stane, když je “hlava” odříznuta od zbytku těla? V mnoha zemích v západní Evropě mají muslimové sklony usazovat se ve velkých městech, přičemž populace se stahuje do menších měst nebo na venkov. Dříve mohli evropané i neevropané cestovat mezi zeměmi a navštěvovat nová města, z nichž každé mělo svůj vlastní odlišný chrakter a zvláštnosti. Brzy bude moci jezdit z Londýna do Paříže, Amsterodamu nebo Stockholmu a zjistit, že jste opustili jedno město ovládané burkami a šaríou, abyste našli … jiné město ovládané burkami a šaríou. Z nějakého důvodu má být tato likvidace unikátních městských kultur oslavována jako “kulturní rozmanitost”. Britská populace má během příštích 25 let vzrůst o sedm miliónů. Tato předpověď je ještě vyšší než ta provedená think-tankem Migrationwatch UK, která byla v minulosti zavržena jako ustrašenecká. Ředitel Migrationwatch sir Andrew Green říká, že tato čísla jsou “ohromující”. “Zcela vyvracejí tvrzení vlády, že provádí ‘řízenou migrační’ politiku. Ve skutečnosti ukazují, že imigrace do Spojeného království se vymkla kontrole”. Od nástupu labouristů a Tonyho Blaira k moci v roce 1997 bylo uděleno občanství takřka jednomu miliónu cizinců. “Počet udělených občanství se za současné vlády zečtyřnásobil. To je přímý výsledek jejich imigrační politiky “bez omezení”.” “Imigrace v tomto rozsahu mění charakter naší společnosti bez souhlasu veřejnosti. To není nadále přijatelné”.

Více bílých rodin se stěhuje z Londýna na venkov, zatímco do hlavního města přijíždí mnoho nových imigrantů. Migrationwatch říká, že změny za posledních 10 let byly “extrémně rychlé” a “bezprecedentní”. V Birminghamu a v dalších velkých britských městech se bílí brzy stanou menšinou, což bude předstatovat “kritický” problém pro společenskou stabilitu, varovala britská organizace dohlížející na vztahy mezi rasami. Statistiky ukazují, že bílí a etnické menšinové komunity jsou stále více oddělené.

“Asijská mládež”, což je britský eufemismus pro pákistánce a muslimy z jižní Asie, se snaží v částech Oldhamu vytvořit oblasti nepřístupné pro bílé lidi. Jeden z nich řekl: “Všude okolo jsou znamení říkající, že bílí vstupují na vlastní nebezpečí. Je to otázka pomsty”. Nejsou to nicméně jen bílí domorodci, kdo se stává terčem muslimského násilí, ale i další nemuslimové. Ve zprávě o vyhánění hinduistů mladými muslimy z anglického města Bradford o tom někteří hinduisté hovoří jako o “etnické čistce”. Někteří z nich chtějí město opustit, aby se vyhnuli “tálibanizaci Bradfordu”.

V online článku v listu The Daily Telegraph, který byl “z právních důvodů” odstraněn, bývalý muslim Dr. Patrick Sookhdeo varoval, že britští muslimové mohou brzy vytvořit stát ve státě. Dr. Sookhdeo věří, že “během desetiletí uvidíme části britských měst, které budou ovládané muslimskými duchovními, a které se nebudou řídit běžnými zákony, ale aspekty muslimského práva šaría”. “V roce 1980 Islámská rada Evropy vyložila svojí strategii pro budoucnost - a základním pravidlem bylo nikdy neředit svojí přítomnost. Jinak řečeno, neintegrovat se”. “Namísto toho koncentrovat muslimskou přítomnost v určité oblasti dokud v ní nezískají většinu, takže instituce v místní komunitě začnou odpovídat islámským strukturám. Vzdělávací systém bude islámský, obchody budou prodávat pouze halal jídlo, nebudou žádné reklamy ukazující nahé nebo polonahé ženy a tak dále”.

Dalším krokem bude přinutit vládu, aby v muslimských komunitách uznala právo šaría - což bude podpořeno tvrzeními, že je rasistické nebo “islámofóbní” jim ho odpírat. Sookhdeo poznamenal, že ve Spojeném království jej již Rada pro právo šaría. “V Británii jsou muži, kteří si vezmou tři ženy a rozvedou se s nimi, pak se ožení počtvrté - a podle práva šaría zůstanou ženatí se všemi čtyřmi”. “Více fundamentalističtí duchovní si myslí, že je pouze otázkou času, než přesvědčí vládu, aby v otázce šaríe ustoupila. S ohledem na předchozí kapitulace vlády lze pochopit, proč tomu věří”.

Ve Francii již muslimové mají mnoho malých států ve státě. Kriminolog Lucienne Bui Trong napsal, že: “Ze 106 horkých oblastí v roce 1991 jsme se dostali na 818 citlivých oblastí v roce 1999″. Termín, který použil, “citlivá oblast”, je používán k popisu oblastí “pouze pro muslimy”, kde cokoliv, co představuje západní instituce (poštovní dodávka, hasiči, dokonce i doručovací firma) je rutinně napadáno molotovými koktejly. V roce 2001 byl počet zón 818, pak se francouzská vláda rozhodla přestat pořizovat statistické údaje.


V některých z těchto oblastí se fenomén skupinových znásilnění stal banalitou. Násilí a nátlak na ženy je součástí každodenního života na předměstích, kde chlapci nařizují, jak se budou dívky oblékat. Roste tlak na muslimské ženy, aby nosily šátky. V roce 2002 byla zapálena sedmnáctiletá dívka osmnáctiletým chlapcem, zatímco jeho přátelé tomu přihlíželi. Podpůrná skupina “Ni Putes, Ni Soumises” (Ani děvky, ani podřízené) říká, že počet vynucených manželství v posledních letech vzrostl, a každý rok je ve Francii 70 000 dívek přinuceno uzavřít nechtěný sňatek. Studie provedená pod patronátem francouzského generálního inspektora pro vzdělávání Jeana Pierre Obina, která unikla do tisku, popisuje vzdělávací systém, ve kterém muslimští studenti pravidelně bojkotují výuku týkající se Voltaira, Rouseaua a Moliera, které muslimští studenti obviňují z antiislámismu. Obinova zpráva cituje odmítnutí studentů používat v matematice znamení “plus”, protože vypadá jako krucifix; muslimové bojkotují školní výlety do kostelů, katedrál a klášterů; a vynucují si plošné změny ve školním stravování, aby byly uspokojeny jejich náboženské zvyky.

Vliv radikálních islámských skupin představuje hrozbu i pro francouzský obchod, varoval významný zpravodajský odborník, a poukázal na objevení tajných modliteben v Disneylandu u Paříže. Zpráva objednaná několika obchodními a přepravními firmami ukazuje, že strategií islámistů je “převzít kontrolu nad muslimy mezi zaměstnanci”, a pak “se pokusit změnit pravidla a zavést islámské hodnoty”. Francouzský ministr vnitra Nicolas Sarkozy řekl, že nepokoje v roce 2005 byly “dobře organizovány”. Caroline Glick z Jerusalem Post poznamenala, že někteří muslimští vůdci vysvětlili, že to, co chtějí, je autonomie pro jejich ghéta: “Snaží se od francouzské vlády získat extrateritoriální status, což by znamenalo zavedení jejich vlastních pravidel, můžeme předpokládat, že založených na právu šaría. Pokud by francouzská vláda přistoupila na komunální autonomii, Francie by přestala být funkčním státem”. Po třech týdnech nepokojů prohlásila policie 98 vozidel spálených v jednom dni “návratem k normální situaci ve Francii”. Někteří z násilníků zanechali na internetových fórech chlubivé zprávy. “Nenecháme toho. Francie neudělá nic a brzy budeme mít většinu”. Jeden pozorovatel prohlásil: “Většina mladých muslimů ve Francii věří, že francouzská společnost umírá, páchá sebevraždu. Nějakých 10 až 20 procent z nich věří, že se účastní procesu nahrazování evropské civilizace civilizací islámskou”. V jižním městě Marseille tvoří muslimové čtvrtinu populace a tento podíl rychle roste.

V Holandsku budou mít brzy muslimové většinu ve všech velkých městech. “Dnes máme v Holandsku 1 milión muslimů z celkové populace 16 miliónů holanďanů”, uvádí Frits Bolkestein, holandský politik. “Během deseti let budou mít absolutní většinu v Amsterodamu i v Rotterdamu. To, čemu stojíme tváří v tvář, je společnost, která bude brzy rozdělena. Muslimové mají právo na vlastní školy, takže se neučí nic o evoluci, homosexuální učitelé nejsou tolerování, antisemitismus ale ano”. Výzkumník z holanského ministerstva pro imigraci a integraci zjistil, že 40 procent marockých muslimů v Holandsku odmítá západní hodnoty a demokracii. Šest až sedm procent z nich je připraveno použít k “obraně” islámu sílu, a většina z nich odmítá svobodu projevu v případě urážlivých prohlášení a obzvláště v případě kritiky islámu.

Jsme v Evropě svědky dramatické změny, která je podle lidí jako Bolkestein podtržena úpadkem národní sebedůvěry v evropských zemích během celého minulého století. Problém imigrace, říká, “má mnoho společného se ztrátou důvěry ve vlastní civilizaci. Začalo to druhou světovou válkou, která byla skutečnou evropskou sebevraždou. Pak vzestupem fašismu, holokaustem a studentskou kulturní revolucí z roku 1968. Dnes neexistuje žádná skutečná evropská identita. A to má skutečný dopad na zahraniční politiku”.

Douglas Murray se zůčastnil konference pořádané na paměť zavražděného kritika islámu Pima Fortuyna, a k silným bezpečnostním opatřením a k tomu, co viděl jako národ pod útokem, poznamenal: “Po celé Evropě ustává debata o islámu. Italská největší žijící spisovatelka Oriana Fallaci bude ve vlastní zemi brzy postavena před soud, a britská vláda se snaží prosadit zákony, které by znemožnily říkat pravdu o islámu a o chování jeho stoupenců. Evropa upadá do temnoty. Ukazuje, že je neschopná postavit se svým nepřátelům, a ve snaze uspokojit okrajová práva menšin není schopna ochránit nejzákladnější práva svých vlastních lidí”. Průzkum z dubna 2005 provedený po vraždě dalšího kritika islámu, Theo van Gogha, ukázal, že 32 procent holanďanů chce emigrovat do zahraničí.

Opouštějí to, co bylo dříve jejich vlastní zemí, a nechávají ji lidem jako jsou Dyab Abou Jahjah, zakladatel Arabsko Evropské Ligy (AEL). AEL, založená v Belgii v roce 2000, má nyní pobočky v Holandsku a ve Francii, a má v úmyslu rozšířit se po celé EU. Jahjah, který nazval útoky z 11. září 2001 na New York “sladkou pomstou” získává mladé muslimy, aby šířili jeho ideologii, která vyzývá k zavedení šaríi v Evropě. “Máme tři základní požadavky”, říká. “Dvojjazyčné vzdělávání pro arabsky mluvící děti, zaměstnanecké kvóty na ochranu muslimů, a právo ponechat si naše kulturní zvyky”. “Asimilace je kulturní znásilnění. Znamená vzdát se vlastní identity, stát se někým, jako jsou ostatní”. Jahjah také požadoval, aby se arabština stala v Belgii úředním jazykem.

Belgičtí židé, obzvláště židovští obchodníci s diamanty z Antverp, se cítili ohroženi AEL, když vydala toto prohlášení: “AEL vyzývá židovskou komunitu v Antverpách, aby přestala podporovat stát Izrael a distancovala se od něj. Pokud se tak nestane, útokům na Antverpy se prakticky nedá zabránit”. Bezpečnostní zdroje z Německa varovaly, že země je domovem 3000 až 5000 možných islámských sebevražedných útočníků. Berlínský soud v roce 2005 odsoudil dobře známého tureckého náboženského vůdce k vyhoštění do Turecka. Ve své berlínské mešitě opakovaně prohlašoval, že “všichni němci jsou smradlaví lidé odsouzení do pekla, protože jsou to bezcenná stvoření a nevěřící”. Krátce před tím tisková mluvčí této mešity mluvila o silném zájmu turků o pěstování dobrých vztahů s rodilými němci. Televizní dopisovatel Reinhard Laska se obává, že názory vyjadřované imámem jsou pouze špičkou ledovce: “V mešitě nebyl nikdo, kdo by se postavil a dožadoval se toho, aby imám skončil se svým nechutným projevem o němcích”, řekl. “Zdá se, že to nikoho ani trochu nevzrušilo”. V roce 2006 se silně antisemitský film o válce v Íráku “Údolí vlků” velmi dobře prodával mezi tureckou 2,5 miliónovou komunitou v Německu. Podle Německého a evropského největšího týdeníku Der Spiegel bylo v minulém desetiletí v Německu zavražděno odhadem 50 žen při tak zvaných vraždách ze “cti”. Jejich zločin? Pokusily se být svobodné a žít západním životním stylem. V jejich komunitách jsou jejich vrahové oslavováni jako hrdinové, protože zachránili čest rodiny. Většina tohoto izolovaného a ultranáboženského světa je skryta pohledu veřejnosti, “často skryta v bytech ve vnitřních částech měst, kde nejsilnějším spojením s vnějším světem je místní mešita a satelitní antény, které přijímají turecké a arabské televize”. “V těchto rodinách jsou rodina, loajalita a čest vyzdvihovanými hodnotami, a s ženami se zachází jen o málo lépe než s otrokyněmi. To vše je neviděno společností a často nezaznamenáno nebo ignorováno jejich německými sousedy”. Došlo k pozdvižení, když skupina čtrnáctiletých tureckých chlapců napadla během vyučování jednu oběť. “Dostala, co si zasloužila. Ta děvka žila jako němka”.

V Dánsku celonárodní organizace Ženských krozových center tvrdí, že množství taxíkářů imigrantského původu špehuje imigrantky, které se skrývají, a posílají informace o jejich místě pobytu jejich rodinám. Byla to skupina taxíkářů, která informovala pákistánského muže, kde může najít svojí sestru. Za denního světla jí zavraždil u vlakového nádraží, protože si v rozporu s nařízením rodiny vzala muže z Afghánistánu. 80 procent žen, které hledají pomoc v krizových centrech v Oslu v Norsku, jsou imigrantského původu.

Nezápadní imigranti se v posledních deseti letech podíleli na celkovém populačním růstu norského hlavního města takřka 86 procenty. Muslimové tvoří tak vysoké procento taxíkářů, že během muslimských svátků může být těžké sehnat taxi. Slepí lidé se svými vodícími psy mají stále větší problém se sháněním taxi, jak ukázala paní z města Drammen u Osla. Grethe Olsen doprovázená svým psem Isakem byla odmítnuta ne méně než 21 taxíkáři, než se jí podařilo odjet. Olsen si myslela, že jí taxíkáři odmítají z náboženských důvodů. Asociace norských slepců potvrdila, že jde po celé zemi o dobře známý problém, obzvláště ve městech s mnoha imigranty. Psi jsou v islámu považováni za extrémně nečistá zvířata a jsou povoleni pouze k určitým omezeným účelům, jako je ochrana majetku. Dva hadísy, tradice zaznamenávající výroky a činy Mohameda, říkají, že: “Prorok řekl: ‘Andělé nevstupují do domu, ve kterém je pes nebo obrázek’” a “Aláhův prorok nařídil zabít psy a my jsme poslali muže do Medíny a do jejích zákoutí, a neušetřili jsme žádného psa, kterého jsme nezabili”.

Muláh Krekar, bývalý vůdce kurdské partyzánské skupiny Ansar al-Islam žije v Oslu. Oslavoval íráckého vůce al-Kajdy Abu Musaba al-Zarkávího a prohlásil, že “Usáma bin Ládin je dobrý člověk” a že je ochoten se pro bin Ládina obětovat. Krekar řekl listu z Osla, že mezi Západem a islámem probíhá válka, a že si je jistý tím, že islám vyhraje. Pověsti říkají, že Krekar je mezi mnoha muslimy respektován tak, že ho taxíkáři vozí zdarma. Což znamená, že v norském hlavním městě seženete taxi snadněji, když chválíte Usámu bin Ládina, než když jste slepí.

Bylo oznámeno, že majitelé obchodů v jistých částech Osla nyní platí peníze za ochranu. Zločinci dnes tisknou spoušt mnohem ochotněji než kdy jindy, a protože se mnoho z nich řídí pravidly krevní msty, násilí je na rychlém vzestupu. Ve Švédsku přicházejí z měst po celé zemi zprávy o kriminálních skupinách a mafiích. Tento fenomén narůstá každým dnem a mezi běžnými občany se šíří pocit bezmoci. “Nemáme jinou možnost, než z této oblasti utéct. Rodiny nemohou bojovat proti těmto problémům samy. Mluvíme o přežití, tady vás mohou ubodat. Můžeme přežít jenom tak, že se snažíme vyhnout se tomu, abychom se stali cílem”.

Feriz a Pajtim, členové mladistvého gangu Gangsta Albanian Thug Unit (Jednotka albánských lupičských gangsterů) ze švédského města Malmö vysvětluje, jak napadají a bijí lidi v centru města. “Hodně z nás bylo ve skupinách, které ve válce v Kosovu bojovalo proti srbům. Máme násilí v krvi”, říká Feriz. Zaměřují se na osamělé oběti a dělají z nich obětní beránky. “Uděláme to tak, aby to vypadalo, že do jednoho z nás vrazil. Pak máme příležitost na něj zaútočit. Obklíčíme ho a bijeme ho a kopáme do něj, dokud se nepřestane bránit”, řekl. “Vždycky je nás více než obětí. Zbabělost?” “To jsem slyšel hodněkrát, ale nesouhlasím. Cílem je, že prostě nedostanou šanci”. Feriz ani Pajtim necítí ke svým obětem žádnou sympatii. “Pokud skončí se zraněním, je to jejich vina, že jsou slabí”, řekl Pajtim a pokrčil rameny.

Přinášejí do Švédska dost brutální kulturu. Článek v BBC popisuje, jak staletí staré zvyky krevní msty prožívají v posledních letech v Albánii svůj návrat. “Právní a pořádkové vakuum vzniklé zhroucením komunismu vrátilo mnoho albánců zpět k dávným zvykovým zákonům kmenové společnosti”. “Kanunové schvalují krevní msty a regulují je z mnoha úhlů pohledu”, říká profesor práva Ismet Elezi. “A jako první zavedli pravidlo: kdokoliv zabije, bude zabit. Krev je mstěna krví”. Ve snaze ukončit tento nekonečný cyklus násilí vytvořilo albánské ministerstvo školství programy pro děti postižené krevními mstami. Každá místní autorita se snaží identifikovat děti, které nechodí do školy, protože se skrývají nebo jsou vězněny ve svých domovech. “Je to mezi rodinami. Pokud půjdeme na policii, aby s tím pomohla, věci budou ještě mnohem horší”.

BBC se v tomto článku raději “zapomněla” zmínit o tom, že tyto krevní msty jsou zakořeněny v učeních islámu. Dva muži byli zabiti ve rvačce, které se v Kodani v Dánsku v roce 2005 zůčastnili imigranti druhé generace. Podle imáma Abu Labana, který byl později zodpovědný za podněcování nenávisti ke své zemi pobytu kvůli nyní proslulým karikaturám Mohameda v dánském listu Jyllands-Posten, by žízeň po pomstě mohla být utišena, kdyby rodina muže, který střílel, zaplatila 200 000 korun.

200 000 dánských korun je přibližná cena 100 velbloudů, což je množství určené samotným Mohamedem. Myšlenka krvavých peněz pochází z Koránu 2:178. Odškodnění je provedeno platbou krvavých peněz dědici nebo zraněnému, na rozdíl od pomsty, kdy je vrah zabit nebo je mu způsobeno zranění. Záleží na tom, jak se rozhodne rodina zabitého nebo zraněného.

Levicový list Politiken, který v Dánsku prosazuje multikulturalismus, argumentoval, že princip placení krvavých peněz by stál za úvahu. Tento návrh se naštěstí setkal s protestem rozhněvaných občanů. Kromě posunu času o čtrnáct století, ve kterém jsou zřejmě muslimové zaseklí, mnoha komentátorům utekla nejhorší část konceptu krvavých peněz: placené odškodnění není stejné pro všechny lidi. Jediní plnoprávní členové muslimské komunity jsou muslimští muži. Všichni další mají kvůli svému náboženství, pohlaví nebo otrockému postavení méně práv. Sazba pro krvavé peníze zrcadlí jejich apartheidní systém, který je hluboce zakořeněn v islámském právu. Saudskoarabský soud rozhodl, že cena života ženy se rovná polovině ceny nohy muže.

Tajná zpráva z vyšších kruhů britské policie došla k závěru, že muslimští policisté jsou náchylnější ke korupci než bílí policisté, přičemž stížností na špatné chování a korupci muslimských policistů přicházejí desetkrát častěji než na jejich kolegy. “Asijští policisté a obzvláště pákistánští muslimští policisté jsou pod velkým tlakem ze strany rodiny, rozšířené rodiny … a svojí komunity a na rozdíl od svých bílých kolegů se podílejí na aktivitách, které mohou vést k chybnému chování nebo ke kriminalitě”. Zpráva tvrdí, že britští pákistánci žijí v peněžní kultuře, ve které je “pomáhání rozšířené rodině považováno za povinnost” a v prostředí, ve kterém jsou mezi příbuznými a přáteli půjčovány velké částky peněz. Doporučuje, aby asijští policisté podtoupili speciální antikorupční výcvik. Pouze extrémně malé procento obyvatel Pákistánu a mnoha dalších muslimských zemí platí daně. Pokud pákistánci neplatí daně ani v islámském Pákistánu, proč by měli platit daně, nebo cítil loajalitu, nevěřícím západním státům? Klan je vším, stát je nepřítel, a mentalita těchto lidí je dovážena na Západ společně s korupcí a kmenovým násilím.

Masivní koncentrace muslimů ve velkých evropských městech bude mít dramatické důsledky a některé z nich jsou již viditelné. Pokud jí bude dovoleno pokračovat, zničí soudržnost společnosti, která je nutná k fungování našich demokracií a právních systémů. Rostoucí nebezpečí ve městech znamená, že stát není nadále svým občanům zaručit bezpečí. Pokud běžní občané cítí, že stát není nadále schopen zaručit bezpečí jejich milovaným, pak rodilí evropané pravděpodobě začnou vytvářet své vlastní skupiny a “klany”, aby se tak postavili klanům muslimů. Výsledkem bude znovuzavedení klanového uspořádání v našich zemích. Pád národních států, pokud k němu dojde, bude chaotický, bolestivý a krvavý. Lze se mu ještě vyhnout? Pouze čas ukáže.



Re: Expanze muslimů ve Švédsku (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 28. srpen 2006 @ 19:07:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Arne Ruth: Formálně je Švédsko velmi otevřené, ale v realitě segregované.
Jan Fingerland (MF Dnes): Týká se to muslimů víc než ostatních?
A.R.: Ano, ale v případě muslimské komunity je to nejen otázka postoje úřadů nebo řadových Švédů, ale i muslimů. Má to co dělat s mocenskými strukturami v muslimské komunitě, které samy vykazují tendenci k separaci. Předáci těchto komunit jsou obvykle muži, kteří vyznávají čím dál konzervativnější definici islámských hodnot. Náboženství využívají jako nástroj své moci, proto se dobrovolně oddělují.
J.F.: Vidíte na obzoru nějakou novou verzi evropského islámu?
A.R.: Něco takového se samozřejmě také děje, ale my hlavně ani nevíme, kolik muslimů ve Švédsku žije. Odhady hovoří o tom, že by to mohlo být 300 000 až 400 000.

Zdroj: MF Dnes 26.8.2006, str. D/7, Sociální stát jde pozvolna do kolen. Přední švédský novinář Arne Ruth hovoří o tamějších médiích či o pouze formální otevřenosti švédské společnosti.



Stránka vygenerována za: 0.22 sekundy