Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 447 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116470159
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl
Vloženo Čtvrtek, 19. říjen 2006 @ 14:08:02 CEST Vložil: Bolek

Kázání poslal Gregorios777

úryvky z knihy W.Nee na téma věčné spásy. Bible nám ukazuje, že trvání Boží spásy není dočasné, nýbrž věčné. Jinými slovy, Boží spása je člověku dána navěky, nikoliv jen načas. Jakmile je křesťan spasen, není možné aby zahynul. Tím neříkám, že pro křesťana již neexistují žádné tresty, když je spasen. Ani neříkám, že křesťan nebude souzen a nepřijde o odměnu, když po svém spasení nebude věrný Pánovu dílu. Křesťan může být veden ke kázni v tomto věku a může být také potrestán v období tisíciletí.

Bible nám také ukazuje, že je vyloučeno, aby byl spasený křesťan opět ztracen. Jinými slovy, jakmile jsme byli v Božích očích spaseni, jsme spaseni navěky. Člověk se neustále zabývá myšlenkou, zda mu spása nebude po čase odepřena, ačkoliv je spasen. Bůh říká, že jsme přešli ze smrti do života ( Jan 5,24 ). My bychom však chtěli vědět, zda můžeme či nemůžeme přejít také ze života do smrti. Bůh říká, že nezahyneme, ale že budeme mít věčný život ( Jan 3,16 ). My ale chceme vědět, jestli je možné, abychom o věčný život přišli a zahynuli. Nevíme, jestli naše postavení před Bohem může být ohroženo. Je-li spása z milosti, pak nikdy nemůžeme být v Božích očích dlužníky. Jestliže někomu projevím milost, nemohu očekávat, že se mi odvděčí. Kdybych pomýšlel na vděčnost a doufal, že se mi někdo odvděčí, byla by to půjčka a ne milost. Jestliže vám dám něco v naději, že mi to jednoho dne vrátíte, pak to není milost. Jestliže nám dnes dá Bůh milost v naději, že pro něj později budeme konat dobré skutky, pak to také není milost. Jde-li o milost, absolutně nic se nevrací. Ř 6,23:“...ale milost Boží život věčný v Kristu Ježíši, Pánu našem.“ Kdybychom o spásu mohli přijít, muselo by se tam říkat:“Boží půjčkou je život věčný Kristu.“ U půjčky lze žádat navrácení, ale to, co bylo darováno, se už zpět vyžadovat nedá. Je-li něco darováno, je to darováno navždy. Je-li nám v Kristu darován věčný život, nemůže být požadován zpět. Slovo „dar“ v jazyce originálu jasně vyjadřuje, že je to něco věnovaného zdarma. Nelze to vyžadovat zpátky. Jestliže to nelze vyžadovat zpátky, není možné, abychom o tento dar přišli. Bůh dává tento dar bez lítosti. Jestliže ho Bůh nelituje, jak by ho mohl chtít zpátky? Kdyby ho měl žádat zpět, musel by ho nejprve litovat. Jestliže nelituje toho, že dar věnoval, nebude ho ani žádat zpět. A zároveň platí, že pokud dojde k požadavku vrácení, už se nejedná o dar. Když se něco daruje, je vyloučeno to žádat zpět. Což mohu říci, že něco dávám a zítra to zase požadovat zpátky? To se přece nedělá. Darujeme-li něco, nemůžeme to požadovat zpět. Díky a chvála Pánu, že Bůh nebere ani nedává půjčky. Nikdy neočekává splacení, pouze dává. Bůh je příliš velký. Nejen že si nikdy nevypůjčuje ani nedává půjčky, nikdy také nic neprodává. Bůh nás zachraňuje milostí. Bůh je tak velký, že nemůže prodávat, vypůjčovat si, ani půjčovat. Je tak velký, že může jen rozdávat. Vidíme tedy, že věčný život je Boží dar. Jestliže když jsme ještě byli hříšníky, nás Bůh tolik miloval, že nám dal život svého Syna, je možné, aby nás odmítl, když jsme se stali křesťany a jsme slabí a nedůstojní slávy? Jestliže za nás mohl Boží Syn zemřít na kříži, když jsme ještě byli hříšníky, může nám odepřít svou lásku poté, co jsme v něj uvěřili, jen proto, že jsme poněkud slabí? Jestliže se Boží láska nemůže změnit, pak také není možné, aby se změnila Boží milost. Tak silně byl Bůh odhodlán odevzdat svého jediného Syna na smrt za naše hříchy, tak velkou lásku nám projevil. Cožpak se od té doby, co nám projevil takovou velkou lásku naprosto změnil? Znamená to snad, že nyní, když jsme se stali křesťany, se Bůh rozhodl uvrhnout nás do pekla a už nás nemilovat? Lidsky vzato, jestliže nás dříve milovat tolik, že pro nás zemřel na kříži, jak by u něj dnes mohlo dojít k takové změně. Jak bychom opět mohli být nespaseni. To není možné....... Máme-li za to, že můžeme ztratit spásu a věčný život, pak musíme dojít k závěru, že se může změnit Boží láska. To však není možné! Nemůže-li se změnit zdroj, pak se nikdy nezmění ani to, co z něj pramení. Musíme znát Boží srdce. Musíme si uvědomit, že Bůh nemůže žádat svého Syna zpět. List Ř 8,32 ukazuje, že když je Bůh ochoten dát nám svého Syna, nemůže ho požadovat zpět. Jestliže Bůh neušetřil vlastního Syna, ale vydal jej za nás za všechny, jak by nám spolu s ním nedaroval všechno? Je-li Bůh ochoten vzdát se svého vlastního Syna kvůli našim hříchům a je-li ochoten dát nám právě jeho zadarmo, bude snad pomýšlet na to, že nám po určité úvaze věčný život opět odebere? Za druhé, je naše spása náhodná, nebo jde o záměrný Boží akt? Je Boží spása jako když někdo dá dva centy žebrákovi, na kterého náhodou narazil na ulicí? Nebo Bůh cíleně hledá člověka, kterému může dát peníze. Ř 8,29-30: „Které předem vyhlédl, ty také předem určil, aby přijali podobu Jeho Syna. Které předem určil, ty také povolal a které povolal, ty také ospravedlnil, a které ospravedlnil, ty také oslavil.“ Někdo říká, že Ř 8,29-30 je jediný řetěz v celé Bibli. Je to řetěz z různých článků spojených dohromady. Toto je nanejvýš cenný a úplný řetěz. Prvním článkem tohoto řetězu je, že si Bůh člověka předem vyhlédl. Druhým článkem je naše předurčení k tomu, abychom přijali podobu Jeho Syna. Třetím článkem je povolání těch, které předem určil. Čtvrtým článkem je ospravedlnění těch, které povolal. Pátým článkem je oslavení těch, které ospravedlnil. Je to řada navzájem propojených článků. Musíme vědět, že historie našeho vztahu k Bohu nezačíná naším ospravedlněním a spásou. Začíná tím, že si nás Bůh vyhlédl. To, že si nás Bůh vyhlédl, je počátkem všeho. Kdybychom měli o své ospravedlnění přijít, a stát se znovu hříšníky, kladli bychom otazník za Boží vševědoucnost. Jak můžeme zahynout ještě potom, co jsme byli spaseni, když nás Bůh předem vyhlédl a označil nás? Člověk, kterého Bůh předem určil, nemůže být nikdy uvržen do pekla a spálen jako kus dřeva. Člověk se mění každou chvíli. Ale protože Bůh je Bůh, to, že nás předem vyhlédl a předem určil, se nedá zvrátit. Bůh, kterého známe a kterému se klaníme, nemůže změnit to, o čem již rozhodl. Pro Boha by bylo odvolání toho, že nás předem vyhlédl, až příliš závažné. Pro nás by bylo snadné ztratit ospravedlnění. Ale kdyby se Bůh dopustil chyby tím, že nás předem vyhlédl a povolal, byla by to pro něj vážná věc. Bůh nemůže zrušit ospravedlnění, aniž by se to dotklo faktu, že nás předem vyhlédl, předem určil a povolal. Kdybychom odstranili jeden článek řetězu, neobstály by ostatní tři články. Jakmile bychom ztratili spásu, bylo by tím popřeno, že nás Bůh předem vyhlédl, předem určil a povolal. Kromě toho je tu ještě další věc. Pán říká: „Kteréž ospravedlnil, ty také oslavil“. Pokud Bůh neuvede ty, které ospravedlnil, do své slávy, jeho dílo nebude dokonáno. Nemůžeme-li vstoupit do nového nebe a na novou zemi a nemůžeme-li vstoupit do věčné slávy, není Boží dílo úplné. Posledním článkem Božího je sláva. Dokud nebudeme oslaveni, nebude Boží dílo úplné. Co s tím uděláme? Nemůžeme to odsunout stranou. Bůh říká, že ti, které ospravedlnil vstoupí do jeho slávy bez jakýchkoli podmínek. Neříká, že ti, kteří byli ospravedlněni, vstoupí do slávy, pokud budou konat dobré skutky. Neříká, že do slávy budou uvedeni jen ti, jejichž skutky budou schváleny. Žádné takové podmínky neklade. Všechno, o čem se zde hovoří závisí na Bohu. To Bůh nás předem vyhlédl. To Bůh nás předem určil. To Bůh předem určil, abychom byli jako jeho Syn a abychom byli připodobněni obrazu Božího Syna. To Bůh nás povolal a ospravedlnil. To Bůh nás, ospravedlněné uvede do slávy. To Bůh nás také uvede do nového nebe a na novou zemi, abychom zdědili věčnou slávu. Kolik lidí Bůh předem vyhlédl, tolik je jich označeno. Kolik je jich označeno, tolik je jich povoláno. Kolik je jich povoláno, tolik je jich ospravedlněno. A kolik je jich ospravedlněno, tolik jich bude uvedeno do Boží slávy. Hallelujah! Pokračování příště


"BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl" | Přihlásit/Vytvořit účet | 10 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Čtvrtek, 19. říjen 2006 @ 14:51:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Naprosto s Tebou souhlasim Gregorie,

ze spasa je vecna.

Ti kteri odpadnou jsou Ti, kteri v Bozich ocich nikdy spaseni nebyli. Na krestany si pouze hrali.

Jak je psano:

1. Janova 2,19
Vyšli z nás, ale nebyli z nás. Kdyby byli z nás, byli by s námi zůstali. Ale nezůstali s námi, aby vyšlo najevo, že nepatří všichni k nám, kdo jsou s námi.

nebo
Mt
7,23 A tehdy jim prohlásím: 'Nikdy jsem vás neznal; jděte ode mne, kdo se dopouštíte nepravosti.'

Tedy kdyz nekdo odpadne, tak je to budto docasne - ztraceny Syn, ztracena mince, ztracena ovce, nebo nikdy krestanem nebyl.

Ono to zni i dost absurdne kdyz se o nekom rekne: "On byl pet let krestanem, ale pak ztratil zivot vecny."

Vecny zivot by tak trval pouhych 5 let !!!!!!!! Dost kratka vecnost !!!

zdravi
reformovany



Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 19. říjen 2006 @ 16:53:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Reformovaný, Amen.


]


Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: vladik v Čtvrtek, 19. říjen 2006 @ 15:44:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
mám za to že se velmi mýlíš stejně jako reformovaný. Jeslti beru písmo komplexně tak nemohu vidět tato slova:

1 Timoteovi 4:1 Duch výslovně praví, že v posledních dobách někteří odpadnou od víry a přidrží se těch, kteří svádějí démonskými naukami,

od čeho že odpadnou ? je tu psáno od víry tzn. jedná se o lidi, kteří Krista přijali a odpadli.

Římanům 2:7 Těm, kteří vytrvalostí v dobrém jednání hledají nepomíjející slávu a čest, dá život věčný.

co je zde psáno? že vytrvale hledají nepomíjecí slávu a čest..

Římanům 11:22 Považ dobrotu i přísnost Boží: přísnost k těm, kteří odpadli, avšak dobrotu Boží k tobě, budeš-li se jeho dobroty držet. Jinak i ty budeš vyťat,

Židům 6:4 Kdo byli už jednou osvíceni a okusili nebeského daru, kdo se stali účastníky Ducha svatého
5 a zakusili pravdivost Božího slova i moc budoucího věku,
6 a pak odpadli, s těmi není možno znovu začínat a vést je k pokání, protože znovu křižují Božího Syna a uvádějí ho v posměch.

zde se mluví o odpadnutí tzn. že nejdřív musel být člověk naroubován aby mohl odpadnou

takže závěrem: věřím že člověk je spasen a má život věčný život přijetím oběti Pána Ježíše Krista, nicméně Bůh nám nadále nechává svobodu rozhodování.
A také nesouhlasím s učením typu, že ti kteří odpadli nebyli vlastně spaseni. To není pravda, když uvážíme jak málo stačí ke spasení.
Římanům 10:9 Vyznáš-li svými ústy Ježíše jako Pána a uvěříš-li ve svém srdci, že ho Bůh vzkřísil z mrtvých, budeš spasen.

A tohle evidentně hodně lidí udělalo, stali se křesťany, podle zaslíbení dostali Ducha Svatého, ale dnes jsou např. ve světě a Boha nehledají, ale zapřeli Ho.

Takže tvrzení, že ti kteří odpadli vlastně nebyli spaseni není podle mě biblické.

poslední slovo, které zde uvedu je:
2 Timoteovi 2:17 a jejich učení se bude šířit jako rakovina. K nim patří Hymenaios a Filétos,
18 kteří zbloudili z cesty pravdy, když říkají, že naše vzkříšení už nastalo; tak podvracejí víru některých bratří.

od čeho že zbloudili? od cesty pravdy..

Vladimír



Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 19. říjen 2006 @ 17:21:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Vladik, ty ale mícháš spousta věcí dohromady. 1Tim 4,1 - ano. To dnes udělalo spoustu znovuzrozených křesťanů. Přesto však ti z nich, kteří jsou Boží děti nemohou být zatraceni, pouze ztratí svoji ODMĚNU a nevstoupí do tisíciletí. ( 2Jan 6-8 ) Jenže oni neodpadli od víry v Krista, ale podle kontextu od víry ve smyslu pravého učení, upadli tedy do bludů. Vidíme to i dnes ve světě v charismatickém hnutí. Všichni věří v Krista a přitom věří duchům bludným a učením ďábelským. Jsou oklamáni, ale jejich spasitelná víra nebyla narušena. Pokud jsou znovuzrozeni, tak to ani není možné. Ř 2,7 - zde jde činění skutků, křesťana, nejde o spasitelnou víru, o které v další kapitole hovoří Pavel. To by si pak zcela odporoval. Spása není ze skutků. Verš Ř 2,6 jasně hovoří, že zde jde o ODPLATU a nikoli o věčný život na věčnosti. Jde zde o věčný život v Království, který se naopak skrze skutky získává. Verš Ř 2,8-9 také nehovoří nic o věčném zatracení, ale o trápení a úzkosti. Ř 11,22 - Izrael byl vyťat, ale nikoli zatracen nebo zavržen. Nakonec bude celý spasen. Vyťětí se týká právě toho, když někdo odpadne od víry a začne věřit ve spásu skrze skutky, tak jak to zde předvádíš ty. To vytětí se týká toho, že zákoníci nebudou okoušet Kristova požehnání, ukrytá ve víře ve spásu skrze milost bez skutků. Žd 6 a 10 kap. se týká toho samého. Tedy těch kdo odpadnou od víry ve věčnou spásu a vrátí se k zákonu a ke spáse skrze skutky. Nejdříve byli naroubování skrze pravou víru a nyní odpadli a věří ve spásu skrze skutky. Viz. Galatští. Začali Duchem, pokračují tělem. O tom je také celý list Židům. Není o ničem jiném. V naší spáse nemáme témeř žádnou svobodu v rozhodování. Tu máme pouze v naší ODMĚNĚ. Spásu započal a dokonává Bůh. je to zcela Jeho dílo a jen Jemu za to bude patřit sláva. Nám bude patřit kousek slávy za to, když budeme věrní. Ale spásy se nemůžeme ani dotknout. Ř 10,9 - Dnes je mnoho těch, kteří ÚSTY vyznali Pána Ježíše, ale v SRDCI ve skutečnosti neuvěřili. Ti jsou ve sborech jako falešní křesťané. Většinou dříve nebo později odpadnou natrvalo do světa a již se nikdy k Pánu nevrátí. Pravý křesťan nikdy nemůže Pána Ježíše zapřít natrvalo. Viz. apoštol Petr. Jsou však i lidé jako Jidáš. Jsou mezi Božími dětmi, ale nejsou spaseni. 2Tim 2,17-18 - Hymeneus a Filétus zbloudili od cesty pravdy, a pokud nečinili pokání ztratí svoji odměnu a nevejdou do tisíciletí. O svoji spásu však nemohou přijít, ani kdyby se rozkrájeli. O té rozhoduje Bůh a nikdo jiný. A Bohu Jeho díla neselhávají. ( 2Jan 6-8 ). Ahoj


]


Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: vladik v Pátek, 20. říjen 2006 @ 07:40:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Gregorios777

nezlob se, ale to co tu učíš je blud:
píšeš..V naší spáse nemáme témeř žádnou svobodu v rozhodování...

a dále ...O svoji spásu však nemohou přijít, ani kdyby se rozkrájeli...

to jsou lži neboť písmo jasně praví: 1 Timoteovi 2:3 To je dobré a vítané u našeho Spasitele Boha, který chce,
4 aby všichni lidé došli spásy a poznali pravdu.

zde je jasně řečeno že Bůh chce aby všichni byli spaseni. Přesto víme že peklo nebude prázdné. Proč? Jestliže člověk nemůže přijít o spásu jak píšeš..V naší spáse nemáme témeř žádnou svobodu v rozhodování... a nemá v tom žádnou svobodu rozhodnutí, jestliže Boží vůlí je spasení všech, jakto že peklo nebude prázdné?

Snad i ty sám vidíš, že to nějak nesedí.

Vladik


]


Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 20. říjen 2006 @ 12:05:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Vladiku, zdá se mi, že mluvíš trocu z cesty. Já někde tvrdím, že peklo bude prázdné? Já pouze tvrdím na základě Písma, že Boží děti nemohou být zpětně zatracené. Ty by jsi byl schopen navěky zatratit svého syna nebo dceru? Jestli ano, tak nechápu, co děláš mezi křesťany. Nic ve zlém...:-)


]


Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 20. říjen 2006 @ 08:22:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
A Bohu Jeho díla neselhávají.

A co tohle: Gen 6:6, kde Buh "litoval, ze na zemi ucinil cloveka i zvirata..." To nezni, jako ze vsechno bezelo podle planu.

Aviaf


]


Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 20. říjen 2006 @ 12:12:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Aviafe, to mám právě na mysli. Předtím Bůh litoval, že učinil člověka a seslal na něj potomu a téměř beze zbytku jej zničil. Ale čteš někde, že by Bůh LITOVAL, že skrze Pána Ježíše nějakého jednotlivce nebo skupinu spasil? Pokud by tuto věc Bůh litoval byť u JEDNOHO věřícího, musel by nás zatratit do Gehenny všechny, protože NIKDO z nás, není schopen obstát ve srovnání se svatým Božím Synem. Avčak takový výrok nikde nemůžeš najít. Protože naše spása nemá nic společného s našimi skutky. Pokud by měla, nebyla by to již milost. Pouze naše přirozená zákonická mysl nám nalhává, že přece není možné, abychom ke své spáse alespoň trochu nepřispěli. Bůh nám dal obrazně řečno miliardy dolarů a my mu chceme splácet svých umouněných pár centů. Čím se potom lišíme od satanských náboženství tohoto světa? NIČÍM - pokud kážeme, že spása má COKOLIV společného s našimi skutky! Ahoj


]


Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 20. říjen 2006 @ 21:49:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
No, ja s tebou souhlasim, ze Bohu neselhava dilo spasy, ale tys tvrdil, ze Bohu neselhavaji ZADNA dila. Jak ale potom mame chapat potopu, kdyz Buh sam vyjadruje svoje zklamani nad vyvojem prvotniho lidstva?

Bůh nám dal obrazně řečno miliardy dolarů a my mu chceme splácet svých umouněných pár centů.

CS Lewis uvadi podobnou peknou paralelu: "Kdyz prijde decko k svymu tatovi, ze by od nej chtelo pulpenci, aby mu mohlo koupit darek k narozeninam, otec jiste je takovou snahou potesen, ale jen blazen by se domnival, ze prijetim narozeninoveho darku od sveho ditete na transakci pulpenci vydelal." Podobne milost prichazi od Boha a umoznuje nam, abychom na ni reagovali svou virou, ktera je Bohu, nasemu Otci, mila.

Aviaf


]


Re: BOŽÍ EVANGELIUM ( spása je věčná ) I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 21. říjen 2006 @ 19:54:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Aviafe, Bůh svých darů ani povolání nelituje. Byli jsme jím povoláni a jako DAR jsme dostali spásu a Bůh toho nelituje ani nikdy litovat nemůže. Zkus litovat nějaké své dokonalé dílo. To je právě důkaz, že člověk se díla spásy nemohl a nemůže dotknout. Kdyby to šlo, Bůh by toho určitě litoval. Ale protože toho nelituje, znamená to, že je to čistě Jeho dílo. Potopou v souvislosti s Boží lítostí stvoření člověka jsem se ještě nezabýval, takže nemohu hned odpovědět. Měj se dobře


]


Stránka vygenerována za: 0.22 sekundy