Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 169, komentářů celkem: 429695, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 541 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116579432
přístupů od 17. 10. 2001

Povzbuzení: Ježíšův křest a cizoložná žena
Vloženo Středa, 24. leden 2007 @ 17:49:50 CET Vložil: Bolek

Zamyšlení poslal demagog

Bratr Halík se v jednom ze svých příspěvků zeptal, proč se nechal Ježíš pokřtít, když byl bez viny. Pokusím se na to dát zde odpověď. Dále se podle mého názoru bratr Libor mýlí ve výkladu příběhu s cizoložnou ženou, také zde nabídnu svůj pohled.

K první otázce. Proč se Ježíš nechal pokřtít? Odpověď je podle mne jednoznačná: Kvůli pokání z hříchu. Zdá se to podivné?



Jistě, Ježíš byl bez hříšný. Ale zároveń nesl na svých bedrech hřích celého světa! Nemohl by nas vykoupit, kdyby naše hříchu nepřevzal za své. Kdyby za ně nepřevzal zodpovědnost. Kdyby mu každého i toho nejmenšího hříšku, nebylo líto. A kdyby neuznal, že Bůh má právo jej za ty hříchy odsoudit.



Ježíš by nás nemohl vykoupit, bez upřímného pokání.



Ale je ještě třeba připomenout, že křest Jana Křtitele není tentýž, jako křest křesťanský. Když Pavel potkal učeníky Jana Křtitele, musel je překřtít, byť již byli Janem pokřtěni. Ale nebyly pokřtěni ve jméno Ježíše Krista. To je z Jeho Pověření, z Jeho Smrti a z Jeho Vzkříšení.



Více o křtu zde:

http://casopis.bloudil.cz/view.php?cisloclanku=2006042901



Teď k cizoložné ženě. Bratr Halík napsal, že ji Kristus osvobodil, neboť prorocky viděl, že ona svého činu lituje. Tento výklad je však nebiblický.



Ježíš, potažmo pisatelé evangelií, vždy chtěli, aby čtenáři / svědci si odnesli PLNÉ ponaučení z toho či onoho. Když Ježíš reagoval na pouhé myšlenky, které přečetl, vždy se o tom Bibli přímo zmiňuje,například při večeři ve farizeově domě. A dále, ač jistě dokázal číst lidem v srdcích, přesto měl "hloupé otázky". Například slepého žebráka se zeptal: Co mám pro tebe učinit? Vždyť k tomu, aby člověk věděl, co SLEPÝ žebrák potřebuje, nemusí být ani prorokem! A přesto se Ježíš zeptal. Proč? Aby si žebrák, ale i přihlížející, odnesli PLNÉ ponaučení.



A také vždy otevřeně řekl, co se stalo. Proč udělal to, či ono. Například: Jdi, tvá víra tě zachránila. Vždy, v každém místě je jasně řečeno, co se odehrává.



Kdyby Ježíš reagoval na pokání oné ženy, bylo by to tedy jasně a zřetelně řečeno, nebo napsáno, abychom si z daného příběhu odnesli plné ponaučení. Ale Ježíš se ženy neptal na její pocity. Ani není psáno, že by na ně přímo reagoval. Ne, ořen příběhu je někde jinde.



Ježíš ani nevyšetřoval, je li ta žena vinna, či není. A také a což je úplně zvláštní, vůbec neříká, že si ta žena ukamenování NEZASLOUŽí. Říká však něco zcela překvapujícího. Něco, co nám i vyjadřuje vztah mezi Novým a Starým Zákonem: Kdo jsi bez viny, první hoď kamenem.



ČLOVĚK NEMÁ PRÁVO ODSUZOVAT SVÉHO BLIŽNÍHO. Proč? Neboť každý člověk je za svůj hřích sám odsouzen. A kdo háže kamení pro odsouzení druhého, háže kámen k odsouzení sebe sama.



V čem je naše spása? V Boží Spravedlnosti? V tom, že jsme morálnější, lepší, spravedlivější, než naši bližní? Zasloužíme si spásu svými skutky? Anebo jen a pouze Milostí Noží a Kristovou zástupnou obětí? Je možné chtít současně nezaslouženou milost pro sebe a zároveň spravedlnost pro druhého?



Kdo věří ve jméno Jednorozeného Syna Božího NENÍ souzen, ale již přešel od smrti do života. Avšak kdo soudí druhého, toho s tím samým soudem bude soudit Bůh. Jestliže chce člověk pro druhého spravedlnost, bude tou samou spravedlností odsouzen.



A kdo svého bratra zatracuje, propadáva ohnivému peklu.



S láskou váš demagogující quokam.

Zůstavejte v Boží Milosti, v Boží Lásce, ne pod Boží Spravedlností a pod Božím hněvem!



Více i tématu link: Boží spása je dar darovaný, ne prodaný.

http://casopis.bloudil.cz/view.php?cisloclanku=2005062701


"Ježíšův křest a cizoložná žena" | Přihlásit/Vytvořit účet | 29 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Bratře Demagogu, zkus mi prosím odpovědět (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 24. leden 2007 @ 18:51:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Bratře Demagogu, zkus mi prosím odpovědět, zda podle Tvé víry je a bude věčné Peklo liduprázdné, nebo v něm jsou a budou nějací lidé - nekající hříšníci.

Čekám na Tvou odpověď
bratr Libor



Zdravim te Libore... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 24. leden 2007 @ 19:02:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
To je v Bozim Rozhodnuti:-)
Nemyslim si, ze bude liduprazdne. Ale navzdy tam podle mne budou jenom ti, kdo se rouhaji Duchu Svatemu.

Ale pres tuto moji domnenku, verim tomu, ze Buh je Milujici, ze Buh slysi, lituje, trpi s trpicimi a nema radost z trestani. Verim Bohu, tuto otazku odevzdavam Jemu do Rukou.

Mej se pekne, Libore. Sluz Panu Jezisi podle sveho svedomi a podle svych sil. VM.


]


Ale neni mym ukolem (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 24. leden 2007 @ 19:05:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
ukazovat na druheho: Ty pujdes do pekla, ty budes zatracen, ty budes osvobozen. To neni muj Dzob. Ale Bozi.

Muj Dzob je bojovat proti mocnostem temnoty. Muj Dzob je primlouvani se. Muj Dzob je hlasat Kristovu Milost.

Neni mym ukolem hazet kameni. Je mym ukolem ukazovat Milost Jezise Krista i ve svem zivote. Neni mym ukolem povysovat se nad druhe, ale ukazovat, jak Pan pomaha mi samotnemu. Neni mym ukolem odsuzovat hrichy druhych, mym ukolem je cinit pokani za me vlastni....


]


Nemohu se starat jenom o své vlastní spasení, ale i o věčné spasení jiných (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 24. leden 2007 @ 21:47:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Bratře já varuji jednotlivce i skupiny lidí před věčným Peklem. Varuji je proto, že mám o ně starost. Je to má práce. Bůh mi dal pastýřské srdce, proto se nemohu starat jenom o své vlastní spasení, ale i o věčné spasení jiných. Bez pokání a bez víry ve vzkříšeného Krista není možnost odpuštění-spásy. Tuto možnost jednotlivcům i skupinám před potratářskou nemocnicí hlásám.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: Nemohu se starat jenom o své vlastní spasení, ale i o věčné spasení jiných (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 24. leden 2007 @ 22:13:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Ano, to cinis.
Ale take tam, do pekla, mnohe posilas, aniz bys k tomu mel pravomoc.
Osobne mi tam neco chybi.
Uz jsme na to tema jednou diskutovali.
Chybi mi tam pave ono: I ja jsem si prosel tim, cim prochazite vy. I ja jsem stejnym soudem odsouzen, jako vy. O mne to plati tak samo, mam ten samy problem, jako vy, ale je tu Bozi Milost, Jezis Kristus a Dar Ducha...
Ale osobne ti nechci radit, mas sve poznani, sve svedomi.
Ale stejne jako ty varujes druhe, poslechni i ty, kdo varuji tebe.
Odsuzujes li druhe, sam budes odsouzen, chces li spravedlivy trest pro druhe, volas jej i na sbvou hlavu.

A od toho bych te chtel ochranit, nebot si vazim tve horlivosti, tveho nadseni pro Pana.Naopak, chtel bych te povzbudit, k boji o Milost pro ne! Primlouvej se za ne! Modli se prave za homosexualy a za zeny, ktere zvazuji potrat! Modli se hlavne za ne, jestlize citis poslani slouzit jim! Neda se o tobe rici, ze bys nebyl ani studeny, ani chladny.
Vzpomen si na Milost Pana Jezise!
Zijeme v dobe Milosti, ne Zakona!
Nasim ukolem neni posilat pekelne ohne na hrisniky, ale pozyvat je k pokani!
A to i svym vzorem!

Pises, ze kazes z toho motivu, ze ti na tech lidickach zalezi. Verim ti to. Ale davej to vice najevo! Nebud jako Otec Scholastik z pohadky Hratky s certy.

Uzka je cesta k zivotu, malokdo ji naleza...

Jeste jednou opakuji, vazim si te, byt nesouhlasim s urcitou tvoji formou.

Boj proti potratum je dobra vec, ale je treba nabizet pozitivni varianty, reseni, treba v propagaci baby boxu, anonymnich porodech, povzbuzovat k samostatnosti, mluvit s divkama o motivech jejich jednani, podrzet je v tezke chvili rozhodovani, ne pouze vyhrozovat!

Atd atd...

Vis, tvoje horlivost je velkym Bozim darem. Neusiluj tedy v horlivosti o Bozi Soud nad nimi, ale o Bozi Lasku a Bozi Milost, necht se dotkne jrjich srdci!

Bud v Bozi Milosti.


]


Re: Nemohu se starat jenom o své vlastní spasení, ale i o věčné spasení jiných (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 25. leden 2007 @ 05:45:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý, bratře, potěšil si mne. Už jsem byl z toho neustáleho vyhrožování , které Libor dělá, vedle, protože vím, že mnozí se tím odvrátí od víry


]


Re: Nemohu se starat jenom o své vlastní spasení, ale i o věčné spasení jiných (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Pátek, 26. leden 2007 @ 10:35:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Hezky řečeno...


]


Re: Nemohu se starat jenom o své vlastní spasení, ale i o věčné spasení jiných (Skóre: 1)
Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Pátek, 26. leden 2007 @ 13:56:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj,
Dobře jsi to napsal, kéž by se nad tím dokázal zamyslet.
Honza


]


Re: Nemohu se starat jenom o své vlastní spasení, ale i o věčné spasení jiných (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 26. leden 2007 @ 14:29:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Demagog: Ale take tam, do pekla, mnohe posilas, aniz bys k tomu mel pravomoc.

M.P: Tomu moc nerozumím jak Libor posílá do pekla někoho u nemocnice.

Osobně jsem tam s ním byl, ale ničeho takového jsem si nevšiml. Jak to myslíš.


]


Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: roboz v Středa, 24. leden 2007 @ 19:32:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
neviem prečo si ľudia predstavujú ježiša ako človeka na zemy stále ako boha, to jest všetko vie a predvída ..... dakde sa predsa spomína, že bol načas nižší od anjelov, čiže bol vlastne rovný ostatným ľudom, len mal milosť u adonaja. napísal som to drstne ale chcem povedať že ježiš isto mal poxybnosti o svojom poslaní, aj rozmýšľal že sa mu vyhne, rovnako všetko nevedel..... ak by bol vševedúci, resp. bohočlovek )boh) zrejme by nemal toľko poxybností a na kríž by išiel ,,smelšie". práve tie poxybnosti boli dôležité pre jeho obeť, lebo sa obetoval aj napriek im, napriek iným možnostiam a dokázal tak lásku k ľudom, že si skutočne zaslúžia zeboatovu milosť.
Možno ale nemal až tak na výber a jednoduxo bol odsúdení ako nespočet iníx novátorov, rebelov, buričov a povstalcov. to sa ozvala moja poxybovačská čast mysle.



Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 24. leden 2007 @ 20:07:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Osobne si nemyslim, ze by Logos utrpel ztratu oameti ve chvili, kdy se stal telem....

Nekdy zapominame na obrovskou bolest, kterou Jezis prozival na krizi i pred krizem, a to nejenom fyzickou, ale i psychickou. A naopak, ocekavani teto plne bolesti v cloveku jiste vzbuzuje nemile pocity. Uz jenom navsteva zubare, ze...

Jezis vedel, jakou obrovskou bolest muze prozit a tak proste jen prosil Otce, jestli ho to lze minout, necht ho to mine. Je to normalni, lidske, pochopitelne.


]


Ale to uz jsou spekulace... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 24. leden 2007 @ 20:10:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Nevime, co Jezis citil, a co ne. Bible to nevi, bible to neresi, takze ani ja to nevim a neresim.

Bible vi a tudiz i ja vim, ze mel dar prorockeho vhledu do cloveka, zachycovat lidske myslenky.


]


Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: roboz v Středa, 24. leden 2007 @ 21:26:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
keby logos neutrpel stratu pamäti, vedel by čo proti bolesti robiť. jedine žeby bol masoxista. s pomocou božov predsa robil zázraky, asi boli upreté ix možnosti jemu samému?
asi by to nebola dokonalá obeť, myslím keby vedel čo všetko bude nasledovať. mienim.




]


Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 24. leden 2007 @ 21:33:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Jit si koupit tabletku?.-)


]


Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 24. leden 2007 @ 21:37:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Vis, hovoris jako farizeus: Jsi li mesias, sestuo z krize...
Ano, myslim si, ze jako clovek nemohl cinit vse, ale byl omezen i svym Otcem, koneckoncu rekl: Musim cinit skutky toho, ktery mne poslal...

V Izajasi se pise:
53,10 Ale Hospodinovou vůlí bylo zkrušit ho nemocí, aby položil svůj život v oběť za vinu. Spatří potomstvo, bude dlouho živ a zdárně vykoná vůli Hospodinovu.
53,11 Zbaven svého trápení spatří světlo, nasytí se dny. "Tím, co zakusí, získá můj spravedlivý služebník spravedlnost mnohým; jejich nepravosti on na sebe vezme.
53,12 Proto mu dávám podíl mezi mnohými a s četnými bude dělit kořist za to, že vydal sám sebe na smrt a byl počten mezi nevěrníky." On nesl hřích mnohých, Bůh jej postihl místo nevěrných.

Bolest patr k trestu, kdy nebyla bolest, nebyl by trest, nebylo by vykoupeni...
Nemyslim si, ze by byl jezis masochist, prave proto se modlil: Odejmi ode mne tento kalich, ale ne to, co chci ja, ale co chces ty...


]


Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: roboz v Středa, 24. leden 2007 @ 22:30:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Izajaš 53,10 asi nie je o pomazanom: spatří potomstvo, ----bude dlouho živ---- a zdárně vykoná vůli Hospodinovu.
bude dlho žiť, to je asi o poslušnom služobníkovi ale ježiš je predsa večný.



]


Dlouho, velice dlouho zije ten, (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Čtvrtek, 25. leden 2007 @ 17:49:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
kdo vecne zije...
Potomstvo... Potomstvo ti, co pochazi z Jeho Tela a ti, v jejich zilach koluje Jeho Krev...


]


Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 25. leden 2007 @ 07:06:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díky za tvůj článek, přesně vystihuje i moje pocity.



Nezapomíná se na: (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 26. leden 2007 @ 14:53:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Demagog: Ježíš ani nevyšetřoval, je li ta žena vinna, či není. A také a což je úplně zvláštní, vůbec neříká, že si ta žena ukamenování NEZASLOUŽí. Říká však něco zcela překvapujícího. Něco, co nám i vyjadřuje vztah mezi Novým a Starým Zákonem: Kdo jsi bez viny, první hoď kamenem.

ČLOVĚK NEMÁ PRÁVO ODSUZOVAT SVÉHO BLIŽNÍHO. Proč? Neboť každý člověk je za svůj hřích sám odsouzen. A kdo háže kamení pro odsouzení druhého, háže kámen k odsouzení sebe sama.


M.P: Všim jsem si, že mnoho lidí "operuje" příběhem s nevěstkou. Lidé potom přechází ke kárání (odsuzování) Libora, že odsuzuje jak je vidět v druhém odstavci. Nezapomíná se náhodou, že Ježíš té nevěstce řekl: "Jdi a více nehřeš"? A o tom to je v tom je zakopané tzv. jádro pudla. Jdi homosexuále a více nehřeš. Zabili jste své dítě jděte a více nehřešte. Příběhy bývalých potratářů jsou svědectvím jejich projevu lítosti a zanechání této činnosti a o tom to pořád je "Jdi a více nehřeš"

Nevšiml jsem si, že by Libor někoho posílal u porodnice do pekla jak to myslíš Demagogu, vysvětli. Naopak Libor varuje a nabádá- hlásá evangelium a vyzývá k pokání-"Jdi a více nehřeš"



Dobre, podivejme se na dany pribeh podrobneji.... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Pátek, 26. leden 2007 @ 16:28:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
1) Kdo jsou hlavni postavy pribehu?
Jezis, hrisnik, zastup. Zastup jsou lide a Jezis je vtelene Bozi Slovo.

2) Co chce zastup?
Spravedlnost. Zastup vola po tom, aby se naplnil Bozi Zakon, Bozi Pravo. Zastup chce, aby zlo, hrich, bylo potrestano

3) Ke komu se maji ctenari ztotoznit?
To zalezi na konkretni zivotni situaci. Nekdy k davu, nekdy k zastupu. Ale nikdy ne k Jezisi Kristu. Proc ne? Nebot Jezis je ten, ktery k nam hovori!

4) Co rika Jezis zastupu?
Kdo jsi bez viny, prvni hod kamen.Neboli jinak receno se pta, kdo z nich je hoden tu zenu odsoudit. Vzpomenme si na Zjeveni! Kdo tam byl hoden prevzit knihu zivota a rozlomit peceti?
I v nasi kulture se k uradu soudce vztahuji urcita ocekavani, predpoklady. Soudcem nemuze byt kazdy. Hlavnim predpokladem je bezuhonnost. Nemuze soudit ten, kdo je podle toho zakona, kterym ma soudit, sam odsouzen!

4) Nasel se nekdo takovy, kdo by byl hoden?
Prirozene, ze ne. Ukazuje se, ze zadny clovek nema pravo odsouzovat druheho, volat po spravedlnosti. Vzpomenme si na slovo Apostola Pavla: Nechtejte se vsichni mstit, milovani, ale nechte prostor Bohu, nebot je psano: Ma je pomsta, ja odplatim.

5) Po te Jezis, vtelene Bozi Slovo, osamel s hrisnikem. Az ted hrisnik vidi Jezise bez prostredniku, vidi jej takovy, jakym je, ne takovym, za jakeho ho ma dav.

6) Ani ja te neodsuzuji. Na rozdil od davu Jezis uz pravomoc odsuzovat mel. Ale i tak rekl: Ani ja te neodsuzuji.

7) Jdi a uz nehres.
Kdo je adresatem teto vyzvy?
Clovek, ktery se tvari v tvar setkal s Bohem.
Kdo je odesilatelem te vyzvy?
1) Ten, ktery miluje. Tato slova jsou recena z lasky, ne z nenavisti.
2) Ten, kdo se za toho cloveka vytrvale modli. Kdy ses ty, Miloslave, naposledy pomodlil za nejakeho konkretniho homosexuala, ktereho posilas do pekla pro zatvrzelost?
3) Ten, kdo prevzal jeji hrich na sva bedra. Onen hrich byl potrestan. Byl potrestan na Kristove krizi. Tato vyzva nebyla recena z nejake povysenosti, ja jsem lepsi nez ty, ale byla recena Bohem, ktery si proziva to, co si prozila ta hrisnice. Ktery se s timto ztotoznil a sam za to prijal svuj ortel.
4) Jezis se od tohoto hrisnika nedistancuje, ale naopak, ztotoznuje se s nim. Je s nim plne solidarni.

Co z toho naplnujeme v praxi? Kdo my jsme? Nejsme nahodou zastup, ktery vola, aby zlo, aby hrich, byl potrestan?

To o tom pekle, koho tam bratr Libor posila, za chvilku, ted utikam na vlak...

S pranim Bozi Milosti VM.



Re: Dobre, podivejme se na dany pribeh podrobneji.... (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 26. leden 2007 @ 17:41:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
2) Ten, kdo se za toho človeka vytrvale modli. Kdy ses ty, Miloslave, naposledy pomodlil za nejakeho konkretniho homosexuala, ktereho posilas do pekla pro zatvrzelost?

M.P: Když kritizuji necítím nenávist (rychle zapomínám) a neposílám homosexuály do pekla nebo to tak cítíš?

Máš pravdu, že se za homosexuály tak často nemodlím, víš snažím se dělat jednu věc pořádně a to modlitbu za nenarozené děti protože si myslím, že to je nejdůležitější a, že se toho odvíjí další souvislosti neboť jak se máme milovat navzájem když zabíjíme vlastní děti?

Jinak tvůj rozbor Písma je zajímavý.


]


Re: Dobre, podivejme se na dany pribeh podrobneji.... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Sobota, 27. leden 2007 @ 00:02:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Dik za kritiku a omlouvam se za osobni poznamku, ujela mi...

Nedavno Seraphin poslal clanek o evangelikalnim kazateli, ktery se utopil, kdyz ukazoval svym oveckam zazrak chozeni po vode. Bratr Libor prohlasil s jasnozrivosti, ze je ten kazatel dnes v pekle. Je tento nazor Biblicky?

Kdo skonci v pekle? Ten, kdo neni zapsan v knize zivota, je tak? Ale kniha zivota je zapecetena. Kdo je hoden odstranit peceti? Libor Halik? Miloslav Pletanke ci Vaclav Muller? Anebo Sasa Flek?

Nikoliv, jenom Jedinny, Beranek, ten Obetovany, ktery zemrel a byl vzkrisen.

Ano, v Bibli je napsano, ze ne kazdy, kdo rika Jezisi Pane Pane, vejde do kralostvi nebeskeho. Jsou lide, kterym Jezis rekne: Nikdy jsem vas neznal, jdete ode mne, kdo se dopoustite nepravosti.

Vi snad pan Halik, koho Jezis Kristus zna a koho ne? Je vybaven dalekohledem, kteremu vidi lidem do svedomi a Panu Kristu do srdce? Nikoliv.

Osobne se domnivam, ze ten, kdo zemre se jmenem Jezis Kristus na rtech a s pevnou virou v Jeho Moc ve svem srdci, bude spaseny, byt by jeho smrt byla sebehloupejsi.

Jezis Kristus se totiz nediva na inteligenci, ale na srdce...


]


Re: Dobre, podivejme se na dany pribeh podrobneji.... (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 27. leden 2007 @ 08:27:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Dva lotři jeden po levici a druhý po Kristově pravici na kříži. Ten po levici se vysmíval, ten po pravici činil pokání za plného vědomí proto mu Ježíš řekl ještě dnes budeš se mnou v ráji. A o tom to je činit pokání ještě za plného vědomí.


]


Re: Dobre, podivejme se na dany pribeh podrobneji.... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Sobota, 27. leden 2007 @ 09:40:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Kdo je hoden rozlomit peceti? Libor Halik? Miloslav Pletanek? Kdo vi, jaky je obsah knihy zivota, kdyz je tato kniha zapecetena?

Kdo ztrati svuj zivot pro Jezise Krista, nalezne jej, byt by jeho smrt byla sebehloupejsi. Jezis se nediva na inteligenci. Ale do srdce.



]


Re: Dobre, podivejme se na dany pribeh podrobneji.... (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 27. leden 2007 @ 17:14:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Kdo ztrati svuj zivot pro Jezise Krista, nalezne jej, byt by jeho smrt byla sebehloupejsi. Jezis se nediva na inteligenci. Ale do srdce.

M.P: A právě o tom to pořád je, ten kající lotr po pravici stratil pro Ježíše život tím, že se ho za plného vědomí zastal a tak svůj život nalezl.

Ano Ježíš se nedívá na inteligenci, ale do srdce.


]


Re: Dobre, podivejme se na dany pribeh podrobneji.... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Sobota, 27. leden 2007 @ 23:00:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Nikoliv, jde o neco zcela jineho.

Jde o to, ze nekteri z nas, a priznavam vcetne mne samotneho, maji obcas tendenci myslet si, ze se podivali do zapecetene kníhy zivota, ci jmeno ze tam je a ci neni.

A to je prave nemozne. Nebot ani Vaclav Muller, ani Libor Halik, ani Miloslav Pletanek, nejsou hodni prevzit knihu a odstranit peceti. Jenom jedinny, Beranek, ten ukrizovany. Ten ktery byl mrtvy a hle, ziv je na veky veku.

Amen.

To znamena, ze nikdo nema pravo, neni hoden, se vyjadrovat k tomu, kdo ze se ted skvari v pekle a kdo nikoliv.

Zustavejte v Bozi Milosti. A bojte se Jeho Spravedlnosti. Amen.

S pozdravem demagogujici VM.


]


Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Sobota, 27. leden 2007 @ 16:17:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mám stejný názor jako autor článku.
Jen nevím, proč má takovou přezdívku (demagog), když píše tak rozumně.



Re: Ježíšův křest a cizoložná žena (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 27. leden 2007 @ 17:23:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
To máš tak, kdysi dávno jezdil po prérii nejlepší indiánský jezdec, který se jmenoval "Mladík obávající se svých koní":-)



]


:-) To je pekne, Miloslave. (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Sobota, 27. leden 2007 @ 23:05:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Mejte se oba pekne.

K Markove otazce: Z historickych duvodu. Jeden clovek mne kdysi tak pojmenoval, jiste to nemyslel jako lichotku, lec vzal jsem si jeho slova k srdci.

PS: Necht je jednota krestanu zalozena na Pismu, ne na jeho vykldech! Vyklad Pisma neni Bozi Slovo. Mejme respect k tradici nasich bratru. Nebojme se kritizovat, s cim nesouhlasime, ale prijimejme bratry jako Jedno v Kristu. Amen.


]


Stránka vygenerována za: 0.51 sekundy