Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 180, komentářů celkem: 429681, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 268 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116554091
přístupů od 17. 10. 2001

Teologie: Předmět: Vyklad 5 kapitoly druheho listu Korintskym, desateho verse
Vloženo Úterý, 30. leden 2007 @ 13:30:41 CET Vložil: Bolek

O Bibli poslal demagog

Jak brat patou kapitolu druheho listu Korintskym?
Jedine v kontextu cele Bible, resp Noveho Zakona.
Vezmeme si patou kapitolu Janova Evangelia
,19 Ježíš jim řekl: "Amen, amen, pravím vám: Syn nemůže sám od sebe činit nic než to,co vidí činit Otce. Co činí Otec, stejně činí i jeho Syn.
5,20 Vždyť Otec miluje Syna a ukazuje mu všecko, co sám činí; a ukáže mu ještě větší skutky, takže užasnete.
5,21 Jako Otec mrtvé křísí a probouzí k životu, tak i Syn probouzí k životu ty, které chce.
5,22 Otec nikoho nesoudí, ale všechen soud dal do rukou Synovi,
5,23 aby všichni ctili Syna, jako ctí Otce. Kdo nemá v úctě Syna, nemá v úctě ani Otce, který ho poslal.
5,24 Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu (nejde na soud, preklad KSM, Nova Smlouva), ale přešel již ze smrti do života.
5,25 Amen, amen, pravím vám, přichází hodina, ano, už je tu, kdy mrtví uslyší hlas Božího Syna, a kteří uslyší, budou žít.
5,26 Neboť jako Otec má život sám v sobě, tak dal i Synovi, aby měl život sám v sobě.
5,27 A dal mu moc konat soud, poněvadž je Syn člověka.
5,28 Nedivte se tomu, neboť přichází hodina, kdy všichni v hrobech uslyší jeho hlas
5,29 a vyjdou: ti, kdo činili dobré, vstanou k životu, a ti, kdo činili zlé, vstanou k odsouzení.
5,30 Sám od sebe nemohu dělat nic; jak mi Bůh přikazuje, tak soudím, a můj soud je spravedlivý, neboť nehledám vůli svou, ale vůli toto, který mě poslal.

Za prve si vsimneme, ze nejsou dva soudy, jeden Otcuv a druhy Synuv. Ne, je jen jeden soud, ktery presel od Otce na Syna (22)
2) Ten kdo slysi Jezisovo Slovo a veri tomu, kdo jej poslal, ma vecny zivot a NEJDE k soudu, nepodleha soudu. Proc? Protoze je nevinny? Naopak, Bible svedci o tom, ze kazdy clovek zhresil, kazdy clovek je odsouzeny. To, ze ten ci onen nejde k soudu, neznamena, ze je nevinny, ale znamena to, ze by pred soudem neuspel! Propadl! Nase spasa neni v tom, ze se dostaneme pred soud a tam se dovime, ze jsme nevinni, ale v tom, ze se pred soud vubec nedostaneme, ze nase obzaloba bude zrusena, byt jsme vinni, ze za nas ponese trest nekdo jiny
3) Vers 29 je soudna stolice z listu korintskym. Tu vsak nejde o vinu, ci nevinu, ale o zruseni obzaloby, nebo jeji ponechani. Co je tedy skutek, ktery vyzaduje Buh? Janovo evangelium:
6,28 Řekli mu: "Jak máme jednat, abychom konali skutky Boží?"
6,29 Ježíš jim odpověděl: "Toto je skutek, který žádá Bůh: abyste věřili v toho, koho on poslal."
Skutek, ktery vyzaduje Buh, je, abychom verili v Jezise Krista! Verit v Krista znamena cinit dobre! Spolu s Jakubem potvrzujeme, ze nase vira se odrazi na nasich cinech, ale nejsou to ciny, cimz jsme ospravedlneni! Ne, jsme vinni. Ale zaloba proti nam byla ztazena, nebot skoda nami zpusobena byla zaplacena, Kristem na krizi.
Jsme vinni, ale zaloba jen byla ztazena. Ztazeni zaloby neni dukazem nasi nevinnosti, nasi spravedlnosti, ale jedine Bozi Lasky. Ze Kristus Jezis byl ochoten za nas polozit svuj zivot, jako sluzebnik z 53 kapitoly Izajasova proroctvi...




"Předmět: Vyklad 5 kapitoly druheho listu Korintskym, desateho verse" | Přihlásit/Vytvořit účet | 15 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Předmět: Vyklad 5 kapitoly druheho listu Korintskym, desateho verse (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 30. leden 2007 @ 14:20:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Ze Kristus Jezis byl ochoten za nas polozit svuj zivot, jako sluzebnik z 53 kapitoly Izajasova proroctvi...--

A přesto to nepomohlo,modloslužebnictví např. ve svaté knihy se rozmohlo v masovém měřítku.K tomu je třeba ještě doplnit, že Izaijáš 53 mluví o někom jiném než o Ježíši NZ a asi už se nezjistí koho tím autor vlastně popisoval.



Spasitel nikomu nenadržuje, ani formálním - mrtvým křesťanům (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 30. leden 2007 @ 14:24:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Omlouvám se pisateli článku. Ale k následujícímu se musím vyjádřit.
Jan, 5.kapitola
5,28 Nedivte se tomu, neboť přichází hodina, kdy všichni v hrobech uslyší jeho hlas
5,29 a vyjdou: ti, kdo činili dobré, vstanou k životu, a ti, kdo činili zlé, vstanou k odsouzení.

Pán Ježíš v Janově evangeliu mluví jednoznačně. Z toho se nedá nijak vykličkovat.
Spasitel nenadržuje nikomu.
Nenadržuje ani formálním křesťanům, kteří žijí morálně stejně jako pohané, agnostici, ateisté.
V kom přebývá živý Duch svatý, ten činí dobré. V kom přebývá živý démon, jeden či více, ten činí zlé.
Duch svatý, nebo duch zlý v nás působí chtění a činění. Duch svatý působí chtění a činění svaté, duch zlý působí chtění a činění zlé.
Ke kterému duchu se více přiblížíme, který nám bude milejší, ten nás bude více ovládat. Duch zlý je otce lži, klamu, maskování se, neupřímnosti - podle toho se dá odhalit.
Rozhodnout se neklamat nám pomůže, aby v nás mohl přebývat Duch svatý. Toto většinou není o vymýtání démonů, o exorcismech, toto je o dobré a pevné vůli nelhat.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Předmět: Vyklad 5 kapitoly druheho listu Korintskym, desateho verse (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 17:59:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Bud zdrav Libore, to, co pises ty, pisi i ja (Verit v Krista znamena cinit dobre! Spolu s Jakubem potvrzujeme, ze nase vira se odrazi na nasich cinech), ale co pisi ja, nepises uz ty. Proc ne?
Jan pata kapitola nezacina az 28 versem, nelze ignorovat vers 24, ktery ma svou pralelu napriklad ve versi Jan 3,18!
Ano, spasitel nadrzuje!
Jestlize se nekdo chlubi pouze zivotem v Duchu Svatem, chlubi li se skutky, ktere z tohoto zivota prameni, necht slysi, ze stejne se chlubil i farizues z pribehu o farizeovi a celnikovi. I ten vypocitaval, co vsechno dobreho vykonal, ocekaval za to odmenu a dekoval, ze neni stejny, jako celnik. Jenomze my vsichni jsme celnici! Farizeus zapomnel na svoji hrisnost a spolehal se jen a pouze na svoje skutky. Toto nebezpeci hrozi i nam. Nebot take my, krestane, bez Boha nejsme nic.
Spasu si nezaslouzime za to, ze se budeme chovat svate. My, krestane, nejsme Bozi delnici, kteri za praci obdrzi mzdu, ale jsme hlavne Bozi deti! To, co mame, mame z dobroty naseho Otce a z toho, ze nam nadrzuje!
Ducha Svateho jsme prijali jako milost, neni to nase zasluha, ne. Neni to odmena za dobre pokani, naopak, pokani prichazi s Duchem Svatym. Duch neprisel na nas, protoze jsme byli hodni kluci, ale jen a pouze proto, ze nas Buh miluje, ze nam Buh nadrzuje.
I Zivot v Duchu Svatem je Milost. Neni to pricinou nasi spasy, ale jejim nasledkem! Nejsme spaseni proto, ze mame Ducha Svateho, ale mame Ducha Svateho proto, ze jsme spaseni!
Ve versi 24 je minuly cas> Jiz presel od smrti do zivota.
Kazdy z nas potrebuje prijmout Milost, kterou pro nas vybojoval Jezis Kristus na krizi. Jestlize zpusobis skodu rekneme havarii, budes odsouzen k tomu, abys tu skodu zaplatil. Jestlize to soudce zaplati za tebe, pak ano, muzes to nazyvat tak, ze ti soudce nadrzuje, ale ja osobne to nazyvam Laskou a Milosti Soudce k tobe. Nebot vidi, jak jsme chudi, nebot vidi, jak mame otrhane kalhoty a kosili vyslou z mody. Nebot vidi, ze jsme pred nim chudi. Blaze chudym, nebot jejich je kralostvi nebeske!
Jestli se domnivame, ze do nebe pravoplatne patrime pro nase skutky, ktere koname a ze nepotrebujes Kristovu Smrt, mylime se.
Bez Kristovi smrti bychom patrili peklu. To, ze mu nepatrime, neni zasluha nase, ale toho, kdo nam vybojoval Zivot.
Jestlize tedy jsme sami odsouzeni k peklu pro nase hrichy a sami jsme se vyhnuly tomuto trestu tim, ze jsme prijali Kristovu obet, pak take my nejsme hodni soudit druheho a posuzovat, jestli je v peklu, anebo v raji. Muzeme jit prikladem, muzeme svedcit o tom, co pro nas Kristus vykonal, ale nejsme hodni toho, abychom se nad homosexuala, potratare, svevolnika, povysovali, nebot bez Krista bychom byli stejni, jako oni.
To je smysl a obsahem nesouzeni. Nesouzeni znamena pokoru. Uvedomneni si vlastni nedostatecnosti. Uvedomeni si, ze bez Krista nemuzeme zit v Bozim zaslibenim.
To, ze jsme krestane, neznamena, ze jsme lepsi, moralnejsi, dokonalejsi, cistsi, spravedlivejsi lide. Ne. Znamena to pouze to, ze jsme virou prijali Milost, kterou si nezaslouzime. Ze pro nas musel trpet a krvacet nas Pan. Jestli toto nevede k pokore, pak je neco v nasem srdci spatne.

Jestlize sve skutky delas pro svou spasu a ne z lasky, mylis se.
Je jedinny skutek, ktery Buh vyzaduje> Aby jsi veril v toho, ktereho On posila.

Kdo rika o svem bliznim, ze si zaslouzi byt v pekle, mluvi jen a pouze o sobe samem. Nebot jakym soudem soudi druhe, takovym je souzen. Nesmime zapomenout, ze pravoplatne patrime peklu, jestlize zapominame, ze nase spasa neni v tom, ze pred soudem budeme zjeveni jako nevinni, ale v tom, ze pro Kristovu krev nebudeme souzeni vubec.

Rikas, ze ne ty, ale Bible mluvi o pekle. Ale take v pribehu o cizoloznici dav jen citoval Pismo! Nechtel nic jineho nez co je napsano v Pismu! Copak to, Libore, vazne nevidis? Ty tvrdis, ze to nejsi ty, kdo posila lidi do pekla, a v tom pribehu dav tvrdil, ze to neni on, kdo vyzaduje ukamenovani! Ale rika> Mojzis nam rekl, Mojzis nam naridil, Mojzis nam povolil! Neni rozdil mezi tvym pristupem k peklu a pristupem davu ke kamenovani. Neni zadny rozdil!

Ten pribeh vubec neni o pokani! Je o tom, ze jediny Beranek je hoden hodit kamenim, odpecetit knihu Zivota, pozvat lidi do raje anebo je poslat do pekla. A informace o tom, kdo pujde tam ci onde, je zapecetena! My k ni nemame pristup!

Nasim ukolem neni hlasat Bozi Spravedlnost, ale Bozi Milost! Jiz neni doba Zakona! Buh po nas chce neco jineho!

K nulovi> Izajas pise>
53,1 Kdo uvěří naší zprávě? Nad kým se zjeví paže Hospodinova?
53,2 Vyrostl před ním jako proutek, jak oddenek z vyprahlé země, neměl vzhled ani důstojnost. Viděli jsme ho, ale byl tak nevzhledný, že jsme po něm nedychtili.
53,3 Byl v opovržení, kdekdo se ho zřekl, muž plný bolesti, zkoušený nemocemi, jako ten, před nímž si člověk zakryje tvář, tak opovržený, že jsme si ho nevážili.
53,4 Byly to však naše nemoci, jež nesl, naše bolesti na sebe vzal, ale domnívali jsme se, že je raněn, ubit od Boha a pokořen.
53,5 Jenže on byl proklán pro naši nevěrnost, zmučen pro naši nepravost. Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni.
53,6 Všichni jsme bloudili jako ovce, každý z nás se dal svou cestou, jej však Hospodin postihl pro nepravost nás všech.
53,7 Byl trápen a pokořil se, ústa neotevřel; jako beránek vedený na porážku, jako ovce před střihači zůstal němý, ústa neotevřel.
53,8 Byl zadržen vzat na soudy. Kdopak pomyslí na jeho pokolení? Vždyť byl vyťat ze země živých, raněn pro nevěrnost mého lidu.
53,9 Byl mu dán hrob se svévolníky, s boháčem smrt našel, ačkoli se nedopustil násilí a v jeho ústech nebylo lsti.
53,10 Ale Hospodinovou vůlí bylo zkrušit ho nemocí, aby položil svůj život v oběť za vinu. Spatří potomstvo, bude dlouho živ a zdárně vykoná vůli Hospodinovu.
53,11 Zbaven svého trápení spatří světlo, nasytí se dny. "Tím, co zakusí, získá můj spravedlivý služebník spravedlnost mnohým; jejich nepravosti on na sebe vezme.
53,12 Proto mu dávám podíl mezi mnohými a s četnými bude dělit kořist za to, že vydal sám sebe na smrt a byl počten mezi nevěrníky." On nesl hřích mnohých, Bůh jej postihl místo nevěrných.

Zde je psano, ze Sluzebnik polozi svuj Zivot za hrichy mnohe, on nepravosti jejich na sebe prevezme. Neni zde vsak psano, ze jeho vystoupenim, jeho smrti, vsechny hrichy zkonci...
Sluzebnik z 53 kapitoly se Slovo od slova naplnil na Jezisi Kristu.



Mýlíš se Demagogu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 30. leden 2007 @ 20:07:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Mýlíš se Demagogu.
Trvám na tom, že Spasitel nikomu nenadržuje, ani formálním - mrtvým křesťanům.


]


Re: Mýlíš se Demagogu (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 21:34:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Vis, nezalezi na tom, na cem trvas ci netrvas ty, ale co pise Pismo. Pismo pise: Milosti jste spaseni!. Ef 2,5. Spasa neni odmenou za dobre projevene pokani, ale je darem milujici bytosti. Na spasu neni zadneho pravniho naroku. Nemuzes rici Bohu: Ja jsem udelal pokani a mam ted teedy narok na spasu. Ne.

Spasa. Jedna se o akt milujiciho Srdce. Tve dobre skutky te neprinesou blize k Bohu, ani blize ke spase.


]


Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 18:01:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Pavel rika, ze kazdy z nas se dostane pred soudnou stolici Kristovu, ta vsak spociva v Kristove slibu> Kdo slysi ma slova a veri tomu, kdo mne poslal, nepujde k soudu, ale jiz presel od smrti do zivota.



Re: Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 30. leden 2007 @ 19:03:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Demagogu, s tím nemohu soulasit, protože to nebere v potaz celé Písmo. Říkáš, že Otec dal všechen SOUD Synu. Kdo tedy bude Ten sedící na velikém bílém trůnu, před jehož tváří uteče země i nebe a místo jim nebude nalezeno? ( Zj 20, 11-15 ). Podle mne to bude Bůh Otec. Nová Zákon nám zjevuje, že přesto, že jsme přešli ze smrti do života, přesto naše skutky projdou soudem Kristových ohnivých očí ( 1Kor 3,11-17 ). Veršem 2Kor 5,10-11 jsi se příliš nezabýval. Ten verš neříká, že nebudeme souzeni, ale naopak, že dostaneme to, co jsme skrze fyzické tělo působili - buď dobré nebo zlé. O tomtéž mluví také Ř 14,10:"Ty pak proč potupuješ bratra svého.... však všichni staneme před stolicí Kristovou." Právě tak list Galatským 6,7-8 :"Nemylte se. Bůh nebude oklamán, neboť cokoli rozsíval by člověk, to bude i žíti. Nebo, kdo rozsívá tělu svému, z těla žíti bude porušení, ale kdož rozsívá Duchu, z Ducha žíti bude život věčný." Pokud by toto místo mluvilo o věčné spáse, byla by spása ze SKUTKŮ. Ze skutků však není. A proto toto místo mluví o ODMĚNĚ nebo TRESTU, neboť tyto dvě věci JSOU ZE SKUTKŮ. Také Lk 12,40-48 varuje služebníky Páně před Jeho nenadálým příchodem a říká, že ten služebník, který by ZNAL vůli Pána svého a nebyl hotov a nečinil podle vůle jeho, BIT bude velmi. Ale který NEZNAL a činil věci hodné trestání, BIT bude méně. Každému pak, komu jest mnoho dáno, mnoho bude od něho požádáno..." Z toho vyplývá, že služebníci Páně kteří budou nevěrní budou za trest BITI. To předpokládá nějaký soud, který by to spravedlivě posoudil. Tím soudem bude soudná stolice Kristova, před kterou stanou všichni znovuzrození věřící. Jedni uslyší: To dobře, služebníku dobrý a věrný, vejdi v radost svého Pána. Druzí uslyší: Neznám vás, jdětě ode mne, činitelé nepravosti. Ti okusí pláč a skřípení zubů.


]


Re: Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 19:14:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Re: Říkáš, že Otec dal všechen SOUD Synu.

To nerikam Ja, rika Syn...


]


Re: Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 19:21:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Re: Veršem 2Kor 5,10-11 jsi se příliš nezabýval. Ten verš neříká, že nebudeme souzeni, ale naopak, že dostaneme to, co jsme skrze fyzické tělo působili - buď dobré nebo zlé.

Naopak, cely clanek byl jen a poute o tom. Nemuzes prece vytrhnout libovolnou cast z bible a vykladat ji nezavisle na ostatnich knihach! Ne...

Pavel zde ma na mysli to same, co Jan 5, 29. A samotny Jan tuto udalost dava do kontextu s Jan 5, 22 a 24, To znamena, ze pri vykladu apostola Pavla nesmime zapomenout na toto misto Jana i na misto Jana, kde je tato myslenka paralelni. Jestli se nam to zda v rozporu, musime v Pismu hledat dalsi misto, ktere nam tento rozpor ukazi. Ja se domnivam, ye toto misto je v Jan 6 kapitola, 29. TOTO JE SKUTEK, KTERY ZADA BUH, ABYSTE VERILI TOMU, KOHO ON POSLAL. Uz vira v Jezise Krista je SKUTKEM! A je jedinym Skutkem, ktery vyzaduje Buh! Nebot vse ostatni vyplyne na povrch prave z toho, jak se postavis k Synu Bozimu.

Nemuzes vykladat jedno misto v Bibli, aniz by ses neptal dalsich mist. Takto s Bibli zachazel satan. Neberme si vsak priklad ze satana!


]


Re: Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 30. leden 2007 @ 19:44:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Demagogu, ale já nic nevytrhávám z kontextu. Právě jsem ti napsal několik z mnoha veršů, které by se k tomu tématu daly napsat. Z nich vyplývá, že praví věřící budou souzeni, ale ne na SOUDU, který bude mít za následek věčné odsouzení, ale na soudu, který urovnává RODINNÉ ZÁLEŽITOSTI ( což je význam slova "béma" , které kraličtí překládají jako "stolice" ) U každého verše Písma, pokud je ve zdánlivém rozporu s jinými, bychom se měli ptát: V JAKÉM SMYSLU JE TO NAPSÁNO. A to platí i o verši: "Všechen soud dal Synu." Musíme se ptát: Jaký všechen soud dal Synu? Soud Církve, soud živých pohanů, soud Izraele? Odpovídám ANO, to sedí. Dal však Otec také soud NAD MRTVÝMI NEVĚŘÍCÍMI POHANY? Odpovídám NE. Tak kdo tedy bude podle tebe sedět na velikém bílém trůnu ve Zjevení 20? Otec nebo Syn? Když tedy Otec dal VŠECHEN soud Synu? Je také psáno, že ani Syn nebude soudit, ale Slova, která mluvil. Tak jak to tedy je? jak to, že na trůnu bude sedět Kristus, když ani On nebude soudit? V jakém smyslu to tedy všechno je napsáno?


]


Re: Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 21:27:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Vis, mne nezalezi na tom, jak odpovidas ty, pri vsi ucte k tobe, ale co rika Bible. Bible o dvou soudech nemluvi. Bible hovori o tom, ze krestane souzeni nejsou. A v tom je spasa, ne, ze jsou spravedlivi, ale v tom, ze nejsou souzeni.

Nu coz, nepresvedcili jsme se. To tak v diskuzich byva.

Jestlize vsechen soud neznamena vsechen soud, pak bychom se mohli otata, jestli vsichni, kdo nejsou zaúpsani v knize zivota, znamen vsechny, kdo nejsou zapsany v knize zivota,a td. atd.


PS: Bible, pokud vim, blize nespecifikuje toho, kdo sedi na tom trune, tudiz ani ja jej nespecifikuji.

Mej se pekne. VM.


]


Re: Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 21:29:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
PS Nenapsal jsem, ze ty neco vytrhavas z kontextu, ale ze Jan neco dava do kontextu a my to proste musime respektovat.


]


Re: Yaver, shrnuti clanku... (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 19:26:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Ad tri: Nikde nerikam, ze pro kazdeho je v pekle stejny trest a v raji stejna odmena. Sice o casti be teto vety nejsem zcela presvedcen, jedno podobenstvi neznacuje, ze ano, druhe ze ne. Tudiz na vetu be nemam jednoznacny nazor.


]


Vis, ja osobne se pri vykladu (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 20:05:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
snazim zahrnout do vykladu vsechna i zdanlive protichudna mista a snazim se jim dat jednotny mysl. Nemuzu ignorovat mnohe zminky o nesouzeni. Proste v Bibli jsou. Ja pred nimi oci zavirat nebudu, prave naopak, ty mista mne uchvacuji a hovori ke mne, dotykaji se me duse. Prtoze za nesouzenim je utrpeni a smrt Meho Pana, Pana, ktery nejenom mne tak hluboce miloval.


]


A jeste jeden prispevek bratrovi Gregorimu, (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 @ 21:46:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
sice puvodne k jinemu clanku, ale na stejne tema. S dovolenim se pokusim opravit sve preklepy...

Je to odpoved na tvou otazku, jestli si uvedomuji, ze nevedomky hlasam omilostneni ze skutku...

Re: :-) Nikoliv, myslel jsem to doslova tak, jak jsem to napsal. (Skóre: 1)
Od demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 30. leden 2007 v 19:06:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nikoliv, za korunu si Mercedes tridy Benz nekoupis...

Neco jineho je jestli nadobi umyjes z lasky k mamince a neco jineho je z lasky k cokolade. Ano, ty muzes dostat od maminky cokoladu, ale ty to nedelas pro tu cokoladu, ale por maminku, Stejne tak maminka ti dava cokoladu y laskz, ne pro to, ze jsi ji umyl nadobi...




Stránka vygenerována za: 0.45 sekundy